Impressed
Egmond Binnen | 03-06-2005 | By: Jim
Nu eens niet een bericht over een optreden ofzo, maar over mijn stem, waar ik nu iets over wil zeggen...
2 jaar geleden tijdens Idols, kreeg ik veel kritieken op mijn stemgeluid, zoals iedereen weet...In die tijd, leefde ik in een enorme roes en begreep ik niet goed wat de mensen nou bedoelde met die kritieken.
Nu twee jaar later nu ik alles heb laten bezinken, van wat ik allemaal heb ervaren, besef ik heel goed wat mensen bedoelde in die tijd! Maar wat heel veel mensen vergaten, was dat ik nog maar 15 (!!) was, IK besef nu dat dat piep jong is, om aan zo iets groots mee te doen!
Ik besef NU dat je stem dan nog lang niet ontwikkeld kan zijn ( wat ook echt te horen was ), alleen toen (al is het maar twee jaar geleden) begreep ik niet wat mensen bedoelden.
Achteraf gezien, vind ik het jammer dat ik zo'n indruk van mijn stem op de mensen heb achter gelaten, er waren tenslotte 5 miljoen kijkers tijdens de finale van Idols. Ik merk dat mensen vandaag de dag nog steeds die indruk hebben, terwijl mijn stem in 2 jaar een enorme ontwikkeling is door gegaan, dat heb ik echt gemerkt!
Ik vind het geweldig om te zingen, ik leer nog elke dag en ik ben blij dat ik nog maar 17 ben en dat mijn stem alleen nog maar kan groeien en ontwikkelen...
Met een nieuwe single en album op komst, krijg ik weer een nieuwe kans om me zelf te bewijzen en mezelf weer te overtreffen, want ik ben HEEL critisch op mezelf! Voor degene die altijd in mij geloofden, HEEL erg bedankt! gr. Jim
Knoop dat maar even goed in jullie oren mensen!