abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 19:14:42 #251
57497 happyme28
I'm so happy
pi_26382645
Nieuw materiaal van Jim

(Novum) - Het nieuwe nummer, 'Caught in a minute', van zanger Jim verschijnt exclusief op de cd Kids Top 20. Het nummer is afkomstig van zijn nieuwe vooralsnog naamloze derde album dat na de zomer uitkomt. De verzamel-cd 'De grootste hits uit de Kids Top 20' viert zijn derde editie met nog twee nooit eerder uitgebrachte nummers van Brace en Djumbo.

De track 'Lauw' van Brace is afkomstig van zijn debuutalbum, dat nog voor de zomer uitkomt. Het nummer 'Call me' van Djumbo staat op het album 'Jump', inclusief de hits 'Hide and seek' en 'Eyahe', wat op 9 mei in de winkels verschijnt. Daarnaast staan op de cd nog hits van onder andere Ch!pz, Ali B, Lange Frans & Baas B en Schnappi.

De kids bepalen zelf welke hits in de Top 20 komen te staan. Wekelijks kunnen kinderen stemmen via het televisieprogramma 'Kids Top 20' op Jetix, gepresenteerd door Kim-Lian. De eerste twee Kids Top 20 cd's stonden maandenlang hoog genoteerd in de verzamellijst en er werden ruim 50 duizend exemplaren van verkocht.

'De grootste hits uit de Kids Top 20 – deel 3' is vanaf woensdag verkrijgbaar.
  donderdag 21 april 2005 @ 10:38:18 #252
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_26398022
Ik vind m zeer matig Beetje Justin Timberlake wannabe en nanananana is zoo Jaren 90
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 21 april 2005 @ 10:55:35 #253
57497 happyme28
I'm so happy
pi_26398437
Ach het blijft wel lekker hangen, echt een popnummer met niet echt een hoogstaande tekst, maar voor de cd-doelgroep zeer geschikt. Volgens mij komt er geen nananana in voor hoor ?? en waarom moet altijd alles in een hokje gestopt worden...

Vanaf 12 mei ook als fragment te krijgen bij McDonalds trouwens in de Happy Meal
  donderdag 21 april 2005 @ 10:58:10 #254
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_26398491
Don't get me wrong... ik vind Jim best leuk maar vind dit gewoon tegenvallen
  donderdag 21 april 2005 @ 11:03:57 #255
57497 happyme28
I'm so happy
pi_26398609
Oh daar twijfelde ik ook helemaal niet aan maar ik denk dat je het nummer moet zien voor het doel waarvoor het is opgenomen (Kids top20 cd en Happy Meal), het wordt verder geen single ofzo.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:07:22 #256
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_26398687
Was t niet voor zn album en nu even leuk als extraatje?
Want dan ben ik erg benieuwd (en argwanend) naar zn album...
  donderdag 21 april 2005 @ 11:12:48 #257
57497 happyme28
I'm so happy
pi_26398815
Het komt er wel op te staan als track, maar de definitieve single zal nog deze maand gekozen worden. Verder is hij nog druk aan het schrijven, demo-en en zal de komende maanden verder gaan opnemen. Hij is onder andere met Tjeerd Oosterhuis aan het werk en ook in Engeland zal hij aan zijn album gaan werken.

Dat duurt nog wel ff dus en dit was een leuk extratje dat bij het platencontract inbegrepen zat zeg maar.
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:53:14 #258
57497 happyme28
I'm so happy
pi_26731574
Ik zal iedereen maar even bijpraten

Music Mobile deze week bij McDonalds
Deze hele week vind je Jim met 'Caught in a minute' in de Happy Meal bij McDonalds. De Kids Top20 Happy Meal actie loopt nog tot 18 mei. Naast Jim zijn ook Kim-Lian, Djumbo en Brace in een Music Mobile te vinden. Het gehele nummer is te vinden op de nieuwste CD 'De grootste hits uit de Kids Top 20', deel 3 die verkrijgbaar is in alle platenzaken!

DJ Jim op N-JoY, the festival 2005!
Van 10 tot en met 13 juni op het festivalterrein bij Walibi World vind wederom N-JOY, the festival 2005 plaats. En dit jaar zal ook Jim hierbij aanwezig zijn en hij zal een wel heel speciaal optreden geven. Jim is tijdens het weekend te bewonderen in het Hollywood gedeelte op de Starstyle Playground. In dit gedeelte zullen diverse artiesten, waaronder dus Jim, een DJ-set geven! DJ Jim gaat dus plaatsnemen achter de draaitafel hebben wij begrepen van de organisatie! Het Hollywood-gedeelte is tevens thuishaven van TMF en je kunt er je VJ-skills tonen, je handafdruk zetten in de Wall of Fame en een statement maken Tegen Zinloos Geweld en nog veel meer. Wil je meer informatie over N-JOY, the festival 2005, kijk dan op de website www.njoy.nl. Hier vind je ook informatie over kaartverkoop, de thema's tijdens het festival en ook de volledige line-up en de indeling van het festival terrein!

Jim in jury van Avé Maria Contest
Henny Huisman presenteert 5 mei a.s. de Avé Maria Contest in de grote kerk bij het Putje van Heiloo. Uiteindellijk zijn er 8 kandidaten geselecteerd voor een optreden (uit 40 deelnemers). De avond begint om 19.30 uur (entree 2 euro). Er is een optreden van Djeff, (3 jaar terug 2e in de finale van de Soundmixshow). In de jury zitten o.a. Pastoor Berkhout (schrijver van het boek over de brand van Volendam), Willem Groeneveld (ideeënman), Jim en Jan Vriend (journalist van het Noord-Hollands-Dagblad en schrijver van o.a. Henny ’s boek Zappen met Mezelf). Het geluid wordt verzorgd door Jan Kannegieter (voorronden t.v. selectie mini playbackshow en soundmixshow). Overigens wordt er meteen gedacht dat het format heel goed voor t.v. zou zijn. De Telegraaf en het A.N.P. maakten meteen melding van het Avé Maria gebeuren. TV-producent Marijke Schaapshok wil het idee meteen voor TV gaan maken en ziet internationale mogelijkheden. Ze zegt ”een goed idee moet ook op het juiste moment gebracht worden. Het is Henny, waar ik al jarenlang mee werk, het is voorjaar en het is straks meimaand, dus Maria-Maand, het is alles bij elkaar een TOP-idee”. SBS 6 Shownieuws en T.V. Noord Holland maakt tv-opnames. Kaarten zijn te telefonische te bestellen bij Dhr. P.Kuiper, tel. 072-5339736.

En binnenkort meer nieuws over zijn nieuwe single
pi_27213758
Opkikkerdag
Egmond Binnen | 19-05-2005 | By: Jim

Ik heb gisteren een hele leuke dag gehad...

Ten ere van het 10-jarig jubileum, werden er gister in 7 ziekenhuizen in Nederland speciale Opkikker feestjes georganiseerd en aangezien ik een van de trotse ambassadeurs ben, kon ik natuurlijk niet ontbreken! Niet alleen ik was er, maar ook Tim de Cler en Theo Zwarthoed van AZ en Bas Muijs (Stefano uit GTST) waren er!

We hebben een paar uur tegeltjes beschilderd en voor iemand die niet kan tekenen was ik heel trots op mijn kunstwerkje! Na afloop heb ik nog een paar kinderen bezocht die vanwege hun omstandigheden hun kamer niet konden verlaten! Ik ben blij dat ik met mijn aanwezigheid veel mensen blij heb gemaakt!

Halve finale Songfestival
Ik schrijf dit bericht nadat ik het Songfestival heb gekeken, waaraan mijn goeie vriendin Glennis Grace meedeed en ik ben sprakeloos...Wat een sukkels zijn er in Europa!! Sommige acts die doorgingen, daarbij ga je gelijk denken dat de kijkers van het Songfestival gewoon A-muzikaal zijn! Zo'n stem, zo'n charisma, zo'n jurk, zo'n mooi nummer...Het is misschien mijn persoonlijke smaak, maar ik vind dit echt internationale klasse wat die meid heeft. Ik vond het Songfestival al nooit echt bijzonder, maar na deze keer heb ik echt de neiging om het nooit meer te gaan kijken, gewoonweg omdat de acts die doorgingen te STOM voor woorden waren...Ha ha jullie zullen wel denken, waar maakt hij zich druk om, maar dat zal morgen vast en zeker over zijn, maar ik moest dit gewoon even kwijt...

Demo'en
De aankomende week ga ik ook weer veel demo'en en schrijven, veel zin in! Ik heb ook zin in zaterdag, de Grand Opening van een nieuwe McDonalds filiaal in Rotterdam! Ik hoop jullie daar allemaal te zien, want ik ga daar zingen!

Lief
Sowieso schrijf je zo.
pi_27214829
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef -XX- het volgende:
Halve finale Songfestival
Ik schrijf dit bericht nadat ik het Songfestival heb gekeken, waaraan mijn goeie vriendin Glennis Grace meedeed en ik ben sprakeloos...Wat een sukkels zijn er in Europa!! Sommige acts die doorgingen, daarbij ga je gelijk denken dat de kijkers van het Songfestival gewoon A-muzikaal zijn! Zo'n stem, zo'n charisma, zo'n jurk, zo'n mooi nummer...Het is misschien mijn persoonlijke smaak, maar ik vind dit echt internationale klasse wat die meid heeft. Ik vond het Songfestival al nooit echt bijzonder, maar na deze keer heb ik echt de neiging om het nooit meer te gaan kijken, gewoonweg omdat de acts die doorgingen te STOM voor woorden waren...Ha ha jullie zullen wel denken, waar maakt hij zich druk om, maar dat zal morgen vast en zeker over zijn, maar ik moest dit gewoon even kwijt...
Aah
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:49:10 #261
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27215937
Ik zag 'em net nog hier in R'dam.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:55:57 #262
57497 happyme28
I'm so happy
pi_27257112
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:49 schreef BVO het volgende:
Ik zag 'em net nog hier in R'dam.
Kan kloppen, hij trad op tgv de her-opening van het McDonalds filiaal Charlois.

Za. 28-05-2005 16:30 Tape act Rotterdam Ahoy - Sportpaleis
Zo. 05-06-2005 16:00 Tape act Ijsselstein ut Het Podium
Za. 11-06-2005 16:00 DJ Set Biddinghuizen Njoy
Za. 18-06-2005 16:40 Tape act Ermelo Overdekt Podium
Zo. 19-06-2005 17.00 Show met band Aalsmeer Fandag
Wo.22-06-2005 14:00 Tape act Emmen WK Jeugdvoetbal
Do. 28-07-2005 nnb Tape act Curacao Mambo Beach festival
Za. 27-08-2005 15:00 Tape act Sneek Swinging Sneek
Za. 24-09-2005 nnb Tape act Wassenaar Tinadag
  zondag 22 mei 2005 @ 21:58:31 #263
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27257224
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:55 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Kan kloppen, hij trad op tgv de her-opening van het McDonalds filiaal Charlois.
Daar ja. . Ik heb hem niet horen zingen, maar m'n zus - niet echt een fan . - zei dat het best goed was allemaal. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_27624148
Impressed
Egmond Binnen | 03-06-2005 | By: Jim

Nu eens niet een bericht over een optreden ofzo, maar over mijn stem, waar ik nu iets over wil zeggen...

2 jaar geleden tijdens Idols, kreeg ik veel kritieken op mijn stemgeluid, zoals iedereen weet...In die tijd, leefde ik in een enorme roes en begreep ik niet goed wat de mensen nou bedoelde met die kritieken.

Nu twee jaar later nu ik alles heb laten bezinken, van wat ik allemaal heb ervaren, besef ik heel goed wat mensen bedoelde in die tijd! Maar wat heel veel mensen vergaten, was dat ik nog maar 15 (!!) was, IK besef nu dat dat piep jong is, om aan zo iets groots mee te doen!

Ik besef NU dat je stem dan nog lang niet ontwikkeld kan zijn ( wat ook echt te horen was ), alleen toen (al is het maar twee jaar geleden) begreep ik niet wat mensen bedoelden.

Achteraf gezien, vind ik het jammer dat ik zo'n indruk van mijn stem op de mensen heb achter gelaten, er waren tenslotte 5 miljoen kijkers tijdens de finale van Idols. Ik merk dat mensen vandaag de dag nog steeds die indruk hebben, terwijl mijn stem in 2 jaar een enorme ontwikkeling is door gegaan, dat heb ik echt gemerkt!

Ik vind het geweldig om te zingen, ik leer nog elke dag en ik ben blij dat ik nog maar 17 ben en dat mijn stem alleen nog maar kan groeien en ontwikkelen...

Met een nieuwe single en album op komst, krijg ik weer een nieuwe kans om me zelf te bewijzen en mezelf weer te overtreffen, want ik ben HEEL critisch op mezelf! Voor degene die altijd in mij geloofden, HEEL erg bedankt! gr. Jim

Knoop dat maar even goed in jullie oren mensen!
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 5 juni 2005 @ 14:02:16 #265
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27643642
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 23:31 schreef -XX- het volgende:
want ik ben HEEL critisch op mezelf! Voor degene die altijd in mij geloofden, HEEL erg bedankt! gr. Jim
Hij is al erg kritisch met zn spelling whaaha

[ Bericht 2% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 05-06-2005 18:47:51 ]
  zondag 5 juni 2005 @ 18:46:13 #266
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_27651523
quote:
Op zondag 5 juni 2005 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Hij is al erg kritisch met zn spelling whaaha
Net zo kritisch als jij bent met de BB-code.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  zondag 5 juni 2005 @ 18:48:21 #267
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27651574
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Net zo kritisch als jij bent met de BB-code.
Ik maak alleen maar een grapje hoor
Jim is een gozer.
Hij was ook bij Lucie Silvas vorige week!
  maandag 6 juni 2005 @ 14:54:03 #268
15600 BB-King
Long live the King!
pi_27676215
Wie is Jim?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 6 juni 2005 @ 14:56:46 #269
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27676311
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef BB-King het volgende:
Wie is Jim?
Idols 1, verloor van Jamai remember?
  maandag 18 juli 2005 @ 16:56:06 #270
57497 happyme28
I'm so happy
pi_28913962
Jim Bakkum weer vrijgezel!
door onze redactie
AMSTERDAM - Goed nieuws voor vrouwelijk Nederland, want Idol Jim Bakkum is weer vrijgezel.

De 17-jarige zanger had zo'n anderhalf jaar een relatie met de 19-jarige Gaby Blaaser, maar volgens een goede bekende van het stel hebben de twee al een tijdje afstand van elkaar genomen.

Het koppel leerde elkaar kennen tijdens de opnames van Jims kerstsingle The greatest Christmas gift in 2003. Gaby figureerde toen in de clip als Jims vriendin en hoewel dat dus eerst gespeeld was, werd dit later bewaarheid.

Naar verluidt hebben Jim en Gaby geen ruzie, maar er wordt gesproken van een rustpauze. Of de twee ooit weer samenkomen, is dus de vraag.

Jim werkt momenteel aan een nieuwe cd.

Bron: Telegraaf.nl

Tsja... soms is de Telegraaf net een roddelblad, maar misschien is het wel waar.... de tijd zal het leren.

pi_28916946
Ik verheug me op zijn nieuwe cd
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 18 juli 2005 @ 22:40:45 #272
57497 happyme28
I'm so happy
pi_28925826
Binnenkort staat los van zijn nieuwe cd/single ook nog wat verrassends te gebeuren rond Jim spannend ...

en ik ben ook zeer benieuwd
  maandag 18 juli 2005 @ 22:58:21 #273
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_28926582
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:56 schreef happyme28 het volgende:
Jim Bakkum weer vrijgezel!
door onze redactie
AMSTERDAM - Goed nieuws voor vrouwelijk Nederland, want Idol Jim Bakkum is weer vrijgezel.

De 17-jarige zanger had zo'n anderhalf jaar een relatie met de 19-jarige Gaby Blaaser, maar volgens een goede bekende van het stel hebben de twee al een tijdje afstand van elkaar genomen.

Het koppel leerde elkaar kennen tijdens de opnames van Jims kerstsingle The greatest Christmas gift in 2003. Gaby figureerde toen in de clip als Jims vriendin en hoewel dat dus eerst gespeeld was, werd dit later bewaarheid.

Naar verluidt hebben Jim en Gaby geen ruzie, maar er wordt gesproken van een rustpauze. Of de twee ooit weer samenkomen, is dus de vraag.

Jim werkt momenteel aan een nieuwe cd.

Bron: Telegraaf.nl

Tsja... soms is de Telegraaf net een roddelblad, maar misschien is het wel waar.... de tijd zal het leren.

Hij was iig met een andere blonde dame bij de Staatsloterij gister..
pi_28927121
Fleur van Kus
Sowieso schrijf je zo.
pi_28935441
Telegraaf

Inge de Bruijn met voetjes op het droge

Zou Inge de Bruijn net zo goed kunnen dansen als zwemmen? Binnenkort weten we het: zij krijgt namelijk professionele danslessen in het RTL4- programma Dancing with the Stars. Ook actrice Inge Ipenburg, Goede Tijden, Slechte Tijden- ster Koert-Jan de Bruijn en Idol Jim gaan hun kunstjes vertonen.

Eerder maakten wij al bekend dat Irene van de Laar, tv-kok Rudolph van Veen, kunstenares Ans Marcus en acteur Joris Lutz les krijgen in ballroom- en Latin dansen. Ron Brandsteder en Sylvana Simons presenteren de acht live shows, die vanaf volgende maand op zaterdagavond worden uitgezonden.
Sowieso schrijf je zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')