Wel slim van Jim. Toch weer gratis rijlessen.
http://www.driekwart.nl/En hij is ook lekker gratis naar Curacao geweest.
Beach Pop in Curacao!
Egmond Binnen | 02-08-2005 | By: Jim Bakkum
Zo, daar ben ik dan, na een negen uur durende vlucht, terug uit Curacao....
Wat een rust, wat een andere manier van doen en laten van de mensen daar. Rennen ze in Nederland gelijk naar het magazijn voor een andere maat schoenen, in Curacao helpen ze eerst nog drie andere mensen die voor de kassa staan te wachten voordat ze uiteindelijk heel relaxed een andere maat schoenen voor jou gaan pakken...
Dit is gewoon een voorbeeld om even duidelijk te maken hoe relaxed het daar gaat...Maar goed, ik kwam daar natuurlijk niet alleen om te relaxen, ik kwam ook om op te treden op Beach Pop, op Mambo Beach!
Andere artiesten die optraden waren Band zonder Banaan, Treble en Beef. Maud zou ook een optreden geven, maar die is vanwege keelontsteking thuis gebleven, balen dus voor Maud...Als het nog steeds zo is; beterschap! Ik heb het deze dagen heel erg gezellig gehad met de groep, zo hebben we gezwommen, gevaren op een boot op de zee, gekaart en ga zo maar door. Ook heb ik een interview gedaan voor Dolfijn FM, een groot radiostation van de Antillen, dat was ook heel gezellig!
![]()
Ik heb ook een ontmoeting gehad met een dolfijn, Deedee, dat was echt geweldig! Maar wat het leuke er aan was, was dat het een verjaardagscadeautje was van Marie Jeanne, een van de leden van de fanclub die naar mij was komen kijken! Samen met Laura (voorzitter) en Nathalie (dochter van Marie-Jeanne en ook lid) heb ik de dolfijnen geaaid en...gekust! Ik moet zeggen het was niet echt een romantische kus, het was meer een ram op je slaap! Maar het was echt een geweldige ervaring en Marie-Jeanne, nogmaals super bedankt!
![]()
Ik heb een hele gezellige week gehad met echt TE warm weer (maar heerlijk), samen met mijn manager Dim, geluidsman Martijn en natuurlijk alle artiesten en crew die mee was! Bekijk de foto's maar even!
Gr. Jim
Bron: jimmusic.nl
[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 05-08-2005 10:25:55 ]