abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:03:23 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28593079
Ik post hem hier vanwege het feit dat het waarschijnlijk meer om de celebs en hun verrichtingen gaan dan om het feit dat het een TV programma is. Als de modjes denken dat hij beter in FTR past... be my guest.
quote:
Ron Brandsteder en Sylvana Simons presenteren 'Dancing With The Stars' bij RTL 4

Ron Brandsteder en Sylvana Simons vormen het presentatieduo van de internationale succesformule ‘Dancing With The Stars’, die in augustus prime time bij RTL 4 wordt uitgezonden. Als gastheer en gastvrouw van de avond ontvangen en begeleiden zij tijdens de liveshows de dansende BN’ers en hun professionele danspartners met de juiste egards op de dansvloer. Negen weken lang gaan acht bekende Nederlanders (vier vrouwen en vier mannen), ieder gekoppeld aan een professionele danspartner, elke zaterdagavond de strijd met elkaar aan op de dansvloer.

Ron Brandsteder over zijn comeback: “Ik was aangenaam verrast en ontzettend blij dat RTL mij voor dit grote project heeft gevraagd. Jarenlang heb ik met veel plezier bij RTL gewerkt en altijd mooie programma’s mogen presenteren. Na het zien van de Engelse versie van ‘Dancing With The Stars’ werd ik nog enthousiaster. Dit wordt één van de leukste programma’s van de laatste jaren. Het is een programma met stijl en allure, en geeft de kijker een echt zaterdagavondgevoel. Maar het allerleukste is dat het een live-programma is en dat ik het samen met Sylvana Simons presenteer. Daarbij ben ik dol op deze muziek. Eigenlijk ben ik gewoon een ouwe dansgek!”.

Sylvana Simons: “Toen ik dit programma op de Engelse televisie zag was ik verkocht! Dit heeft alles te maken met mijn dansachtergrond, maar ook met het zaterdagavond showtime-gevoel van het programma. Het is live, er is live muziek, er zijn geweldige outfits en er wordt gedanst. Fantastisch om daar onderdeel van te mogen zijn. Naast Ron staan is echt een eer en een absoluut genoegen. Hij is de laatste échte showmaster standing in ons land.”

Van quickstep tot rumba, van tango tot jive, alle Ballroom- en Latin-dansen passeren de revue in ‘Dancing With The Stars’. Onder begeleiding van een live-orkest en geheel in stijl gekleed, laten de dansparen hun geoefende danspasjes aan een vakkundige jury en de Nederlandse kijkers zien. Deze maken samen uit welke koppels de week erna weer terug mogen keren op de dansvloer en welk swingend koppel er helaas moet afvallen. De live-shows worden afgewisseld met korte reportages, waarin de vaak hilarische danslessen van de bekende Nederlanders te volgen zijn.
Lijkt mij erg leuk... maar goed ik ben dan ook fan van stijldansen.
Meer mensen die denken 'dat móet ik zien!'?
pi_28600577
Héé, Ron Brandsteder! Dat wordt dus weer ouderwets lachen geblazen!

[ Bericht 5% gewijzigd door OnlineGokker op 07-07-2005 20:57:24 ]
pi_28600722
Ligt ook een beetje aan de BN'ers die mee gaan doen Ben benieuwd
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  vrijdag 8 juli 2005 @ 02:44:28 #4
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_28612946
Joehoe, eindelijk krijgt het dansen weer aandacht op een super leuke manier Ben benieuwd hoe het programma hier in Nederland aanslaat. De Engelse was in ieder geval erg leuk
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:11:54 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28615663
Ik heb het op de BBC wel eens gezien (Strickly Ballroom Dancing) en dat vond ik eigenlijk gewoon heel leuk... Het is ook zó súperbrits gedaan, helemaal "over the top"!

Overigens zag ik op de BBC gisteren een clipje dat ze nu ook "Stricktly African dancing" gaan doen: kewl!

Overigens is Ron Brandsteder waarschijnlijk echt een beetje te erg. Ik denk niet dat ik daar voorbij kan kijken...

http://www.bbc.co.uk/strictlycomedancing/
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:31:49 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28616008
Nee ja... dat is ook een beetje twijfelachtig, maar aan de andere kant denk ik wel dat hij het wel kan. Liever RB dan zo'n hyper irritantje als Boshardt of zoiets...
Ik denk dat RB wel een soort van de charme van het stijldansen heeft enzo.

Het lijkt me iig heel leuk!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:05:44 #7
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_28616753
Whoehoe!! Eindelijk stijldansen op tv!

Nu maar hopen dat dit een opstapje is naar meer

Studio Sport heeft geen voetbal meer; ruimte zat
Het leven is geen krentenbol.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:35:28 #8
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_28825553
20 Augustus is de eerste live show op RTL 4. De eerste namen van bekende Nederlanders die meedoen zijn bekend .

* Irene van Laar (o.a. RTL Boulevard)
* Rudolph van Veen (life & Cooking)
* Ans Markus (kustenares)
* Joris Lutz (Acteur)

De rest van de namen van de bekende Nederlanders zijn nog niet bekend gemaakt. Ook is het nog onduidelijk welke professional dansers er mee zullen doen...
pi_28829361
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Myra het volgende:
20 Augustus is de eerste live show op RTL 4. De eerste namen van bekende Nederlanders die meedoen zijn bekend .

* Joris Lutz (Acteur)

De rest van de namen van de bekende Nederlanders zijn nog niet bekend gemaakt. Ook is het nog onduidelijk welke professional dansers er mee zullen doen...
Wel leuke namen opzich
pi_28904226

[ Bericht 96% gewijzigd door mark_03 op 18-07-2005 11:05:08 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:58:00 #11
16715 Mylene
*schatje*
pi_28940388
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Myra het volgende:

* Joris Lutz (Acteur)

Inge de Bruijn
Inge Ipenburg
Koert-Jan de Bruijn
Jim Bakkum
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:38:09 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28941730
Wie is Koert-Jan de Bruijn?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:46:25 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_28942034
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Koert-Jan de Bruijn?
Dennis uit GTST!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:16:01 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28943170
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Dennis uit GTST!
Oh.

Ik heb geloof ik alleen de eerste 2 jaar GTST gekeken. De karakters van het afgelopen decennium ken ik niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:23:17 #15
57497 happyme28
I'm so happy
pi_28945539
Erg leuk!! Jim had het al over iets dat hij ging doen, wat niemand verwacht. Dansen is wel een grote uitdaging voor hem. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:12:52 #16
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_28947228
De paren:

* Inge de Bruijn - Remco Bastiaansen
* Inge Ipenburg - Koen Brouwers
* Irene van de Laar - Marcus van Teylingen
* Ans Markus - Peter Bosveld
* Jim - Julie Fryer
* Joris Lutz - Euvgenia Parakhina
* Rudoph van Veen - Roemjana de Haan
* Koert-Jan de Bruijn - Charissa van Dipte

De jury:

* Cor van der Stroet
* Monique van Opstal
* Marcel Bake
* Jan Postulart

Ik vind dat ze leuke koppels hebben gemaakt die goed bij elkaar passen Allemaal leuke persoonlijkheden dus ik weet haast zeker dat er veel gelachen zal worden Ook de juryleden vind ik goed gekozen

Uitzending: RTL 4, wekelijks vanaf zaterdag 20 augustus tussen 20.00 uur en 21.20 uur. Herhaling vanaf woensdag 24 augustus op RTL 7 tussen 20.30 uur en 21.45 uur.
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:31:46 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29672909
Even een oproepje plaasten van iemand die mij mailde.
quote:
Ik en mijn moeder, zus en vriendin van mijn zus zouden 3 september naar DWTS gaan maar doordat er een fout is geweest bij het geld van mij rekening af te halen bij de topticketline hebben ze onze kaarten verkocht aan andere mensen. (twas hun fout hebben ze toegegeven.) Dus dat pikten wij niet natuurlijk en we hebben heel veel gebeld met hun maar ze willen ons dus nu geen kaarten meer geven omdat het is uitverkocht. Tis dus een *PIIIIEEEEPPP* organisatie.
Wij hadden eerst 3 kaartjes besteld en dat is dus fout gegaan. Nu hebben we nog 1 kaartje kunnen bestellen en die is wel goed gegaan. Dus zitten we nu met 1 kaartje.

Ik wou dus vragen hier of er misshcien nog iemand is die 1 kaartje (voor mijn moeder) voor 3 september ( of 2 kaartjes voor 10 september) overheeft en deze wil verkopen aan mij.
Het was namaleijk een verrassing voor mijn moeder omdat ik wist dat ze er heeeeeeeeel erg graag heen wou gaan.
Ik vind het zo lullig om haar te vertellen dat het niet doorgaat dus als ik ook maar 1 kaartje zou kunnen overkopen van iemand zou ik zoooo blij zijn!

Ps. Stuur mij een email als je iemand weet! cassidy__20@hotmail.com
Weet niet of dit mag van mijn collega's hier, zo niet... dan moeten jullie het maar even weg halen.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:41:05 #18
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29819809
Sorry, heb geen kaartje maar ga wel kijken vanavond!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_29820519
Wat hijgt Ron Brandsteder, zeg ??
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:10:44 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29820642
TV kabel ligt er hier uit.
Is al anderhalve week zo... Was zo toen ik weg ging, maar ik dacht tijdelijke storing... nu dus nog steeds...
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:16:42 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29820795
zit nu te kijken, na 12 jaar stijldansen waarvan 4 jaar wedstrijden mag ik dit natuurlijk niet missen
als ik dit zo zie, zou ik graag weer een goede partner vinden.. (heb al 10 jaar niks gedaan)

BE, als je snel bent kan je hier nog kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29820825
Bah, ik heb een hekel aan Sylvana gekregen.

Kan ze geen pruik opzetten zodat het er een beetje fatsoenlijk uitziet .
pi_29821115
Hoe willen ze dit allemaal in zo'n korte tijd gaan doen?
Ze moeten beide walsen en chachacha doen, toch?
pi_29821255
Jezus, die Ron Brandsteder met z'n dansing wis thse strars.

Irene deed het wel erg goed!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:35:27 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29821321
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:16 schreef E.T. het volgende:
zit nu te kijken, na 12 jaar stijldansen waarvan 4 jaar wedstrijden mag ik dit natuurlijk niet missen
als ik dit zo zie, zou ik graag weer een goede partner vinden.. (heb al 10 jaar niks gedaan)

BE, als je snel bent kan je hier nog kijken

Ik wil ook zo graag weer dansen! Heb jaren gedanst, zo leuk! Maar mijn huidige vriendje heeft nog geen les gehad en om nou weer bij brons te beginnen zie ik eigenlijk niet zitten. Dat heb ik al 2 keer gedaan. Ook met een nieuw vriendje toen. Wat leuk dat jij ook een 'danser' bent!
Ik ga zo maar 'Shall we dance' met Richard Gere kijken. Toevallig vanavond gehuurd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')