Lijkt mij erg leuk... maar goed ik ben dan ook fan van stijldansen.quote:Ron Brandsteder en Sylvana Simons presenteren 'Dancing With The Stars' bij RTL 4
Ron Brandsteder en Sylvana Simons vormen het presentatieduo van de internationale succesformule ‘Dancing With The Stars’, die in augustus prime time bij RTL 4 wordt uitgezonden. Als gastheer en gastvrouw van de avond ontvangen en begeleiden zij tijdens de liveshows de dansende BN’ers en hun professionele danspartners met de juiste egards op de dansvloer. Negen weken lang gaan acht bekende Nederlanders (vier vrouwen en vier mannen), ieder gekoppeld aan een professionele danspartner, elke zaterdagavond de strijd met elkaar aan op de dansvloer.
Ron Brandsteder over zijn comeback: “Ik was aangenaam verrast en ontzettend blij dat RTL mij voor dit grote project heeft gevraagd. Jarenlang heb ik met veel plezier bij RTL gewerkt en altijd mooie programma’s mogen presenteren. Na het zien van de Engelse versie van ‘Dancing With The Stars’ werd ik nog enthousiaster. Dit wordt één van de leukste programma’s van de laatste jaren. Het is een programma met stijl en allure, en geeft de kijker een echt zaterdagavondgevoel. Maar het allerleukste is dat het een live-programma is en dat ik het samen met Sylvana Simons presenteer. Daarbij ben ik dol op deze muziek. Eigenlijk ben ik gewoon een ouwe dansgek!”.
Sylvana Simons: “Toen ik dit programma op de Engelse televisie zag was ik verkocht! Dit heeft alles te maken met mijn dansachtergrond, maar ook met het zaterdagavond showtime-gevoel van het programma. Het is live, er is live muziek, er zijn geweldige outfits en er wordt gedanst. Fantastisch om daar onderdeel van te mogen zijn. Naast Ron staan is echt een eer en een absoluut genoegen. Hij is de laatste échte showmaster standing in ons land.”
Van quickstep tot rumba, van tango tot jive, alle Ballroom- en Latin-dansen passeren de revue in ‘Dancing With The Stars’. Onder begeleiding van een live-orkest en geheel in stijl gekleed, laten de dansparen hun geoefende danspasjes aan een vakkundige jury en de Nederlandse kijkers zien. Deze maken samen uit welke koppels de week erna weer terug mogen keren op de dansvloer en welk swingend koppel er helaas moet afvallen. De live-shows worden afgewisseld met korte reportages, waarin de vaak hilarische danslessen van de bekende Nederlanders te volgen zijn.
Wel leuke namen opzichquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Myra het volgende:
20 Augustus is de eerste live show op RTL 4. De eerste namen van bekende Nederlanders die meedoen zijn bekend.
* Irene van Laar (o.a. RTL Boulevard)
* Rudolph van Veen (life & Cooking)
* Ans Markus (kustenares)
* Joris Lutz (Acteur)
De rest van de namen van de bekende Nederlanders zijn nog niet bekend gemaakt. Ook is het nog onduidelijk welke professional dansers er mee zullen doen...
Inge de Bruijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Myra het volgende:
20 Augustus is de eerste live show op RTL 4. De eerste namen van bekende Nederlanders die meedoen zijn bekend.
* Irene van Laar (o.a. RTL Boulevard)
* Rudolph van Veen (life & Cooking)
* Ans Markus (kustenares)
* Joris Lutz (Acteur)
De rest van de namen van de bekende Nederlanders zijn nog niet bekend gemaakt. Ook is het nog onduidelijk welke professional dansers er mee zullen doen...
Dennis uit GTST!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Koert-Jan de Bruijn?
Oh.quote:
Weet niet of dit mag van mijn collega's hier, zo niet... dan moeten jullie het maar even weg halen.quote:Ik en mijn moeder, zus en vriendin van mijn zus zouden 3 september naar DWTS gaan maar doordat er een fout is geweest bij het geld van mij rekening af te halen bij de topticketline hebben ze onze kaarten verkocht aan andere mensen. (twas hun fout hebben ze toegegeven.) Dus dat pikten wij niet natuurlijk en we hebben heel veel gebeld met hun maar ze willen ons dus nu geen kaarten meer geven omdat het is uitverkocht. Tis dus een *PIIIIEEEEPPP* organisatie.
Wij hadden eerst 3 kaartjes besteld en dat is dus fout gegaan. Nu hebben we nog 1 kaartje kunnen bestellen en die is wel goed gegaan. Dus zitten we nu met 1 kaartje.
Ik wou dus vragen hier of er misshcien nog iemand is die 1 kaartje (voor mijn moeder) voor 3 september ( of 2 kaartjes voor 10 september) overheeft en deze wil verkopen aan mij.
Het was namaleijk een verrassing voor mijn moeder omdat ik wist dat ze er heeeeeeeeel erg graag heen wou gaan.
Ik vind het zo lullig om haar te vertellen dat het niet doorgaat dus als ik ook maar 1 kaartje zou kunnen overkopen van iemand zou ik zoooo blij zijn!
Ps. Stuur mij een email als je iemand weet! cassidy__20@hotmail.com
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:16 schreef E.T. het volgende:
zit nu te kijken, na 12 jaar stijldansen waarvan 4 jaar wedstrijden mag ik dit natuurlijk niet missen
als ik dit zo zie, zou ik graag weer een goede partner vinden.. (heb al 10 jaar niks gedaan)
BE, als je snel bent kan je hier nog kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |