Lijkt mij erg leuk... maar goed ik ben dan ook fan van stijldansen.quote:Ron Brandsteder en Sylvana Simons presenteren 'Dancing With The Stars' bij RTL 4
Ron Brandsteder en Sylvana Simons vormen het presentatieduo van de internationale succesformule ‘Dancing With The Stars’, die in augustus prime time bij RTL 4 wordt uitgezonden. Als gastheer en gastvrouw van de avond ontvangen en begeleiden zij tijdens de liveshows de dansende BN’ers en hun professionele danspartners met de juiste egards op de dansvloer. Negen weken lang gaan acht bekende Nederlanders (vier vrouwen en vier mannen), ieder gekoppeld aan een professionele danspartner, elke zaterdagavond de strijd met elkaar aan op de dansvloer.
Ron Brandsteder over zijn comeback: “Ik was aangenaam verrast en ontzettend blij dat RTL mij voor dit grote project heeft gevraagd. Jarenlang heb ik met veel plezier bij RTL gewerkt en altijd mooie programma’s mogen presenteren. Na het zien van de Engelse versie van ‘Dancing With The Stars’ werd ik nog enthousiaster. Dit wordt één van de leukste programma’s van de laatste jaren. Het is een programma met stijl en allure, en geeft de kijker een echt zaterdagavondgevoel. Maar het allerleukste is dat het een live-programma is en dat ik het samen met Sylvana Simons presenteer. Daarbij ben ik dol op deze muziek. Eigenlijk ben ik gewoon een ouwe dansgek!”.
Sylvana Simons: “Toen ik dit programma op de Engelse televisie zag was ik verkocht! Dit heeft alles te maken met mijn dansachtergrond, maar ook met het zaterdagavond showtime-gevoel van het programma. Het is live, er is live muziek, er zijn geweldige outfits en er wordt gedanst. Fantastisch om daar onderdeel van te mogen zijn. Naast Ron staan is echt een eer en een absoluut genoegen. Hij is de laatste échte showmaster standing in ons land.”
Van quickstep tot rumba, van tango tot jive, alle Ballroom- en Latin-dansen passeren de revue in ‘Dancing With The Stars’. Onder begeleiding van een live-orkest en geheel in stijl gekleed, laten de dansparen hun geoefende danspasjes aan een vakkundige jury en de Nederlandse kijkers zien. Deze maken samen uit welke koppels de week erna weer terug mogen keren op de dansvloer en welk swingend koppel er helaas moet afvallen. De live-shows worden afgewisseld met korte reportages, waarin de vaak hilarische danslessen van de bekende Nederlanders te volgen zijn.
Wel leuke namen opzichquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Myra het volgende:
20 Augustus is de eerste live show op RTL 4. De eerste namen van bekende Nederlanders die meedoen zijn bekend.
* Irene van Laar (o.a. RTL Boulevard)
* Rudolph van Veen (life & Cooking)
* Ans Markus (kustenares)
* Joris Lutz (Acteur)
De rest van de namen van de bekende Nederlanders zijn nog niet bekend gemaakt. Ook is het nog onduidelijk welke professional dansers er mee zullen doen...
Inge de Bruijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Myra het volgende:
20 Augustus is de eerste live show op RTL 4. De eerste namen van bekende Nederlanders die meedoen zijn bekend.
* Irene van Laar (o.a. RTL Boulevard)
* Rudolph van Veen (life & Cooking)
* Ans Markus (kustenares)
* Joris Lutz (Acteur)
De rest van de namen van de bekende Nederlanders zijn nog niet bekend gemaakt. Ook is het nog onduidelijk welke professional dansers er mee zullen doen...
Dennis uit GTST!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Koert-Jan de Bruijn?
Oh.quote:
Weet niet of dit mag van mijn collega's hier, zo niet... dan moeten jullie het maar even weg halen.quote:Ik en mijn moeder, zus en vriendin van mijn zus zouden 3 september naar DWTS gaan maar doordat er een fout is geweest bij het geld van mij rekening af te halen bij de topticketline hebben ze onze kaarten verkocht aan andere mensen. (twas hun fout hebben ze toegegeven.) Dus dat pikten wij niet natuurlijk en we hebben heel veel gebeld met hun maar ze willen ons dus nu geen kaarten meer geven omdat het is uitverkocht. Tis dus een *PIIIIEEEEPPP* organisatie.
Wij hadden eerst 3 kaartjes besteld en dat is dus fout gegaan. Nu hebben we nog 1 kaartje kunnen bestellen en die is wel goed gegaan. Dus zitten we nu met 1 kaartje.
Ik wou dus vragen hier of er misshcien nog iemand is die 1 kaartje (voor mijn moeder) voor 3 september ( of 2 kaartjes voor 10 september) overheeft en deze wil verkopen aan mij.
Het was namaleijk een verrassing voor mijn moeder omdat ik wist dat ze er heeeeeeeeel erg graag heen wou gaan.
Ik vind het zo lullig om haar te vertellen dat het niet doorgaat dus als ik ook maar 1 kaartje zou kunnen overkopen van iemand zou ik zoooo blij zijn!
Ps. Stuur mij een email als je iemand weet! cassidy__20@hotmail.com
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:16 schreef E.T. het volgende:
zit nu te kijken, na 12 jaar stijldansen waarvan 4 jaar wedstrijden mag ik dit natuurlijk niet missen
als ik dit zo zie, zou ik graag weer een goede partner vinden.. (heb al 10 jaar niks gedaan)
BE, als je snel bent kan je hier nog kijken
stinkie aan het latin dansenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil ook zo graag weer dansen!Heb jaren gedanst, zo leuk! Maar mijn huidige vriendje heeft nog geen les gehad en om nou weer bij brons te beginnen zie ik eigenlijk niet zitten. Dat heb ik al 2 keer gedaan. Ook met een nieuw vriendje toen. Wat leuk dat jij ook een 'danser' bent!
Ik ga zo maar 'Shall we dance' met Richard Gere kijken. Toevallig vanavond gehuurd...
Die partner van Rudolph was echt zo goed. Woow, echt mooi.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:37 schreef Fling het volgende:
Irene ging heel goed, Koert-Jan stukker minder. Die kok doet het ook wel leuk!
Ik vond Rudolph zelf niet zo geweldig, het was zijn partner die de show maaktequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die partner van Rudolph was echt zo goed. Woow, echt mooi.
Das snel...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:35 schreef Danceway het volgende:
Ik heb de uitzending Dancing with the Stars van 20 augustus op DVD.
Wie o wie?
Moest ik ook aan denken jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:11 schreef Nouk het volgende:
Oh god, Jim als Hans Klok.
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]! Lach niet!
Hoogstwaarschijnlijk gaan we in Januari aan een spoedcursus beginnen!Nu beginnen heeft niet heel veel zin ivm huizen opknappen enzo. Zin in!
oefenen voor de bruiloft?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]! Lach niet!
Hoogstwaarschijnlijk gaan we in Januari aan een spoedcursus beginnen!Nu beginnen heeft niet heel veel zin ivm huizen opknappen enzo. Zin in!
Uhuh... die ene die er nooit zal komen.quote:
ROTLF! Tja, ik had ook zoiets van: Hebben ze niks beters? Maar tja, alles is door Talpa weggekocht, he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:11 schreef PM-girl het volgende:
Leuk programma, maar o o die Ron Brandsteder? Kan die niet beter aan de zuurstof in een kliniek voor narcisten zitten??
Remco Bastiaansen - Charissa van Dipte (weet niet of ze een relatie hebben maar dansen samenquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:23 schreef Bubsel het volgende:
* Inge de Bruijn - Remco Bastiaansen
* Inge Ipenburg - Koen Brouwers
* Irene van de Laar - Marcus van Teylingen
* Ans Markus - Peter Bosveld
* Jim - Julie Fryer
* Joris Lutz - Euvgenia Parakhina
* Rudoph van Veen - Roemjana de Haan
* Koert-Jan de Bruijn - Charissa van Dipte
Hebben een relatie heb ik gehoord. Verder een erg leuk programma.
Koen heeft een vriend hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:46 schreef joostingh het volgende:
[..]
Remco Bastiaansen - Charissa van Dipte
Koen Brouwers - Roemjana de Haan
Peter Bosveld - Euvgenia Parakhina (Jenny genoemd)
Marcus van Teylingen - Nathalie Kip (niet in het programma jammer genoeg)
Julie Fryer - Louis v. Amstel (oud parter van Julie en deed mee aan de amerikaanse versie)
Jeroen is lievquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:51 schreef joostingh het volgende:
wou mijn bericht net editten dat dit de dansrelaties zijn...
En ja Koen heeft een vriend. Ik was het vergeten erachter te zetten dus ga nu ff editten
Ik ken Jeroen via zn werkquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:58 schreef joostingh het volgende:
Je kent ze dus? Ben je ook een danser zo ja hoe heet je dan?
Inderdaad, ga maar lekker mee met de rest van het klootjesvolk naar voetbal kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand dat programma leuk vindt.
Nou ja, ik houd dan ook niet van stijldansen, en ook niet van overbodige glamour, en ook niet van bekende Nederlanders die allemaal in programma's zitten die niet hun normale werk zijn......
Hey dag hèquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand dat programma leuk vindt.
Nou ja, ik houd dan ook niet van stijldansen, en ook niet van overbodige glamour, en ook niet van bekende Nederlanders die allemaal in programma's zitten die niet hun normale werk zijn......
Nou, dat heb je dan goed gezien voor een leek. Veel andere juryleden uit de danswereld hadden ook zoiets van "Inge B als hoogste geplaatst?" Maar ja, het is dan ook wel een beetje raar, direct punten geven i.p.v. de verschillende paren eerst af te wachten en dan (zoals normaal) pas punten weggeven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:40 schreef wendy-tje het volgende:
Ik vond het ook heel leuk om te zien, vond vooral Jim en Julie het goed doen ondanks het lengteverschil (voor mijn vriend en mij was dit een onoverkomelijk probleem) en inge de B deed het ook leuk, maar ik snapte niet helemaal het verschil in punten met de andere deelnemers, zoveel beter was het in mijn ogen niet. Maar ja, ik ben een leek
Joh, ik ben blij dat er een keer een show is met een hoog gel-en-glitter-gehalte waar lompe hobbezakken zich laten omtoveren in dansmarietjes. Heb 't wel gehad met Jouw huis mijn Huis en Verbouw je schoonmoeder en dertig varianten op Bigquote:
Kijk, daar hou ik van! Mensen die opletten! Kan jij niet in de jury?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef MlleBlakeney het volgende:
Ik vond Inge I. vanavond best goed in de Rumba. Ik heb Inge de B. geen enkele rumba(basis)pas zien doen, laat staan een heupbeweging.
Tja, wat wil je, met een voorzitter die niet bij de bond hoort die de hele show heeft opgekocht, en met een blonde sukkel, die na overal uitgekickt te zijn wegens fraude maar zijn eigen bondje heeft opgericht om toch te kunnen blijven lesgeven.quote:Vind het jurycommentaar af en toe echt bullshit...
Tja, kan jij vast ook als je 7 weken onder handen genomen wordt door July Fryerquote:Jim vind ik echttof joch en kan nog best dansen ook!
Oooeeh, vertel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef dmace het volgende:
[..]
Tja, wat wil je, met een voorzitter die niet bij de bond hoort die de hele show heeft opgekocht, en met een blonde sukkel, die na overal uitgekickt te zijn wegens fraude maar zijn eigen bondje heeft opgericht om toch te kunnen blijven lesgeven.
[..]
Nou, al je het weten wil:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Oooeeh, vertel!![]()
Vind 't leuk als de kenners hier toelichting kunnen geven op de dansen want als leek zijnde ben ik helemaal niet bekend met de vereisten van zo'n dans. Dan is 't al gauw zo van "als 't er leuk uit ziet, zal 't wel goed zijn!"
Ha ha, no thank you! Ik blijf ze wel gewoon lekker afkrakenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef dmace het volgende:
Kijk, daar hou ik van! Mensen die opletten! Kan jij niet in de jury?
Oooh als dàt zou kunnen!!!quote:Tja, kan jij vast ook als je 7 weken onder handen genomen wordt door July Fryer![]()
Ik ben geen stijldanskenner, maar kan me hier wel in vinden! Al denk ik zelf dat Joris de volgende is de er uit gaat. Ik was gisteravond bij de tv-opname bij en hij maakte er echt een clowsact van.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef dmace het volgende:
[..]
Nou, al je het weten wil:
Joris danste als een hobbelende zoutzak met een zware hikaanval.
Inge de Bruin danste NIET.
Ans Markus danste te goed om nu al af te vallen, maar mag wel eens naar haar eigen gezicht in de spiegel kijken. Kennelijk heeft 20 jaar lang dezelfde expressie en al dat zwart-wit de levendigheid uit haar gezicht gehaald.
Koert-Jan en Inge Ipenburg zijn duidelijk beter in hun element in Latin dan in Ballroom. Inge I is natuurlijk al een GTST-vamp, en voor Koert is dit alles zeker een goede les voor z'n musical-carriere (hij zit nu in De Jantjes).
Irene v.d. Laar lijkt beter op haar plek in de ballroom, al is ze wel een heel lange vrouw, wat het er niet makkelijker op maakt voor haar.
Jim doet het goed, maar dat kan ook niet anders met het beste dat er is als partner. Al moet hij het natuurlijk wel zelf doen.
Rudolph is volgens mij de volgende die gaat afvallen als hij niet heel snel beter z'n best doet. (en als Joris zich wat serieuzer op gaat stellen).
Zo goed?
Nou wéten doe ik het natuurlijk niet, maar er zijn een aantal elementen waar je op kan letten bij het dansen en het ligt aan het jurylid, welke daarvan hij of zij het zwaarst laat wegen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:37 schreef Day het volgende:
[..]
Enig idee, waarom de jury zo verschilt in het punten geven? Ik vond een 6 en een 9 voor hetzelfde paar nl. wel een heel groot verschil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |