Ga is informeren bij dansscholen in de buurt. Denk dat dat het makkelijkste is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef E.T. het volgende:
Als ik nou een danspartner zou kunnen vinden, zou ik wel weer willen dansen.
Maar ja, waar ik vind ik een danspartner (M) die goudster Latin met mij wil dansen? (omgeving R'dam). (Heb tot 12 jaar geleden topklasse II Latin gedanst met daarbij ook wedstrijden. Danspartner verhuisde, sindsdien niet meer gedanst)
*niet in buurt van Rotterdam woont.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef E.T. het volgende:
Maar ja, waar ik vind ik een danspartner (M) die goudster Latin met mij wil dansen? (omgeving R'dam). (Heb tot 12 jaar geleden topklasse II Latin gedanst met daarbij ook wedstrijden. Danspartner verhuisde, sindsdien niet meer gedanst)
Ik wil het wel proberen, ik heb ook een gouden sterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef E.T. het volgende:
Hmm..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:25 schreef blrrrt het volgende:
Wat is jullie favo dans in de standaard? En welke in de latin?
Ik zou het zelf eigenlijk nieteens zo goed weten
Ik denk quickstep en chacha...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |