abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23365880
pff Jim
pi_23382946
Als je Jim een beetje kent weet je dat hij niet eens in de buurt wil komen van die rotzooi. Overigens is Sanoma nu al druk aan het proberen de zaak te schikken. Dat zegt genoeg denk. 26 november dient de zaak.

Overigens komt Jim 2 december bij Jensen op Yorin.
pi_23520318
Hartendief doet het met ontwapenende eenvoud
Door WERNER BOSSMANN

Als je naar een concert van Jim gaat, dan moet je achteraf niet zeuren dat de jonge zanger vocaal zijn beperkingen heeft. Dat weet iedereen, dat heb je maandenlang op televisie kunnen zien, bij Idols.

Maar als Jim een eenmaal een noot te pakken heeft laat hij 'm niet meer los, ook al grabbelt hij tussen refrein en couplet soms naar de juiste toonhoogte. Bovendien heeft Jim charme. Wie na afloop van een concert van Jim niet vrolijker de zaal uit gaat dan dat 'ie er in is gekomen, is niet meer te redden.

Halverwege het optreden, zaterdagavond in Bommersheuf in Zevenaar, wordt duidelijk hoe jammer het is dat Jim tijdens zijn liveshow voornamelijk met een orkestband optreedt. Pas in het akoestische optreden met zijn broer Danny, een blokje van vier nummers, komt Jim echt los. Danny speelt een eenvoudig potje ritmegitaar, Jim voelt zich lekker in nummers als Een man weet niet wat ie mist. De gebroeders Bakkum werken zich unplugged door covers van onder meer Jessie en Crazy little thing called love. In die langzamere nummers hoeft hij niet op te boksen tegen harde beats en heeft hij de tijd om elke noot er zo goed mogelijk uit te persen, met overgave en met gesloten ogen.

De rest van het vijf kwartier durende optreden bevat alle bekende songs van band, waaronder de grote hit Tell her en Stop, over zinloos geweld. Jim staat er een beetje eenzaam op dat podium, vooral als je terugdenkt aan de tv-optredens van hem met band en achtergrondkoor. Er zit meer in die jongen.

Jim heeft in het afgelopen jaar met zijn ontwapenende eerlijkheid harten gestolen. En hij gaat daar in Bommersheuf vrolijk mee door. "Dit is een gaaf gevoel", bekent hij, losjes babbelend met het voornamelijk jonge en vrouwelijke publiek. Een geprefabriceerd idool valt door de mand, deze gast niet.

De nuchtere Jim weet zelf ook wel dat het niet eeuwig kan duren, optreden voor een zaal vol gillende meisjes. Maar hij wil een serieuze carriere in de muziek en hij zet vast en zeker door. Hij kondigde zaterdag alvast aan dat er hard aan een nieuw album wordt gewerkt. "Blijf mij volgen", roept hij daarom verlegen tussen twee nummers door. Het kan nog alle kanten op met Jim. Rob de Nijs is immers ook begonnen als hartendief.

Jim. Gehoord: zaterdag 20 november in Bommersheuf in Zevenaar

Bron: De Gelderlander

Inderdaad jammer dat dit theateroptreden een (deels) tape-act was, dat is de keuze van het theater, helaas kiezen ze hier uit kosten overweging nog wel eens voor, de zaal zit toch (zo goed als) vol, dus dat scheelt natuurlijk. De show met live band is inderdaan nog veel beter.

Ondanks dat ik het (uiteraard ) niet helemaal eens ben met de opmerkingen over zijn zang, ben ik wel blij dat er eindelijk eens een (mannelijke) recensist is, die serieus naar een optreden van Jim luistert en niet met de massa mee lult. Normaal gaan ze zitten, kijken het vaak niet eens af, schrijven snel een stukje met het beeld van 'het Idolletje kan toch niets en zingt door zijn neus.. blablabla. Tuurlijk moet hij nog groeien en is het nog geen volleerd artiest, maar wat wil je, hij is 17 jaar.

Laat Jim maar schuivelen, hij komt er wel!
pi_23569638
Kortgeding Jim tegen Story ingetrokken

Het kort geding dat zanger Jim Bakkum tegen weekblad Story had aangespannen en dat vrijdag 26 november a.s. om 09.30 uur zou dienen voor de rechtbank in Amsterdam, gaat niet door.

Het management van Jim Bakkum en Story zijn buiten de rechtbank om tot elkaar gekomen en hebben de kwestie inmiddels tot beider tevredenheid opgelost. Er is afgesproken dat Jim Bakkum in Story nummer 50 (verschijningsdatum 8 december a.s.) en in Break Out 51 (verschijningsdatum 9 december a.s.) zijn kant van het verhaal zal doen. Beide partijen zullen verder geen inhoudelijke uitlatingen doen over de bereikte overeenkomst.

Bron: AT Productions
  donderdag 25 november 2004 @ 23:39:22 #155
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_23579301
Jim in de Weekend:

donderdag 2 december 2004 @ 23:15:31 #156
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_23726802

Bron: Brabants Dagblad
pi_23726868
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:15 schreef marky het volgende:
[afbeelding]

Bron: Brabants Dagblad

Wat heb je dat mooi uitgeknipt marky

En misschien gaat ie wel met Hind zingen
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:08:30 #158
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23734708
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:18 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Nee joh, Hind heeft smaak. . .
Dus kiest ze voor Boris. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:51:34 #159
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_23742491
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:18 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ja mooi he maar denk dat het eerder Kim-Lian zal zijn ofzo, i.v.m. zijn nieuwe platenmaatschappij (dezelfde als Kim-Lian). Maar we zullen het t.z.t. wel horen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:02:35 #160
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_23742700
Voor mensen die willen weten hoe Jim tegenwoordig zingt
Voor hen die het willen zien/horen hieronder kan je klikken en dan downloaden
http://s11.yousendit.com/(...)E86ECD6CF883C429BBBE
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:03:47 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23742720
Hij zou gisteren toch bij Jensen! komen?
Of is dat naar volgende week verplaatst ofzo?
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:03:36 #162
57497 happyme28
I'm so happy
pi_23743885
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
Hij zou gisteren toch bij Jensen! komen?
Of is dat naar volgende week verplaatst ofzo?

Dat is inderdaad verplaatst. Opnames zijn aanstaande dinsdag en donderdag wordt het uitgezonden. Herhaling op zondag
pi_23766945
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef marky het volgende:
Voor mensen die willen weten hoe Jim tegenwoordig zingt
Voor hen die het willen zien/horen hieronder kan je klikken en dan downloaden
http://s11.yousendit.com/(...)E86ECD6CF883C429BBBE
Mooi
pi_23767021
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:30 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Mooi
En als je het geluid aan doet?
pi_23767031
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

En als je het geluid aan doet?
Nog mooier
  maandag 6 december 2004 @ 22:44:14 #166
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_23808991
Wat deed Jim in het Eva-kamp bij Popstars The Rivals? Of was het een lookalike?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_23809626
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:44 schreef Marble het volgende:
Wat deed Jim in het Eva-kamp bij Popstars The Rivals? Of was het een lookalike?
Ik las in het PTR-topic dat Eva's moeder de zanglerares van Jim is
pi_23810967
quote:
Op maandag 6 december 2004 23:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik las in het PTR-topic dat Eva's moeder de zanglerares van Jim is
Nou is er van Jim natuurlijk weinig te maken, maar echt goed werk doet ze niet, vind ik. .
pi_23816489
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:08 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nou is er van Jim natuurlijk weinig te maken, maar echt goed werk doet ze niet, vind ik. .
Sorry Tom, maar van jou had ik niet verwacht dat je die open deur in zou trappen
pi_23823388
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:30 schreef Tania18 het volgende:
Sorry Tom, maar van jou had ik niet verwacht dat je die open deur in zou trappen
Sorry Tanja, maar dat doe jij ook altijd bij H. .
pi_23823658
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Sorry Tanja, maar dat doe jij ook altijd bij H. .
Dat is waar
Maar toch was deze wel erg makkelijk
  donderdag 9 december 2004 @ 22:51:50 #172
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_23866468
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_23884655
Mooie foto!
Maar hij blijft wel een beetje iel
pi_23921395
Hij is nu te gast bij Renate in Play op TMF...
pi_23948538
quote:
Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij is nu te gast bij Renate in Play op TMF...
Ja ha ha, lollig gevonden 'Jim's Kook rubriek' Hier nog even een linkje naar Jim bij het Kinderen voor Kinderen Jubileumgala in Carré. Echt heel mooi gezongen, het nummer Lek (jeugdsentiment):

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)deren/20041211-2.asf

'Lek' begint bij ca. 23 min.
pi_23948938
Leuke manier om zijn gebruik te ontzenuwen. Zou ook niet graag met Jim willen ruilen. Is van uit het niets tot Nederlandse ster gemaakt. Erg lastig om maar gevat en leuk te blijven de hele dag en nacht zonder foutjes te maken. En dan is coke heel handig maar ook heel gevaarijk. Jim weet wat hij doet en ik kan mij voorstellen dat hij niet als snuiver bekend wil zijn zeker niet met zo'n jong pubiek wat zijn singles koopt.

Alleen als je Jim kent komt het wel een beetje raar over. Hij had beter kunnen zeggen... hij WAS heel huiverig voor coke. En ach wie gebruikt het niet in Hilversum, wel grappig dat hij Story een poot uitdraait domweg omdat het niet te bewijzen viel. Story had een paar haren moeten vragen hadden ze zijn gebruik kunnen zien, maar ja dat had hij dan toch geweigerd omdat hij dan door de mand was gevallen.
pi_23952476
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:49 schreef haloII het volgende:
Alleen als je Jim kent komt het wel een beetje raar over. Hij had beter kunnen zeggen... hij WAS heel huiverig voor coke. En ach wie gebruikt het niet in Hilversum, wel grappig dat hij Story een poot uitdraait domweg omdat het niet te bewijzen viel. Story had een paar haren moeten vragen hadden ze zijn gebruik kunnen zien, maar ja dat had hij dan toch geweigerd omdat hij dan door de mand was gevallen.
Die harentest hebben ze Story aangeboden maar die wilde er niet aan. Die wisten van te voren al dat ze dat zouden verliezen dus was het voor Story schikken of slikken. Hadden ze niet geschikt dan waren ze waarschijnlijk die geeiste ton wel kwijt geweest en dat konden ze na het Caroline Tensen debacle niet gebruiken.

Duidelijk dat jij Jim niet kent als je hem ook maar een beetje zou kennen dan weet je dat hij nog niet eens een sigaret opsteekt laat staan hard drugs gebruikt.
pi_23952918
nee roken doet hij niet daar heb je gelijk in. Dream on honey.... But who cares. Story heeft een paar duizend euro betaald en heeft geen zin in een rechtszaak. Kosten zijn hoger dan de baten. Het verhaal stond, lafhartige rectificatie en case closed. Die ton had hij toch nooit gehad omdat er dan schade moet worden aangetoond in Nederand kan je nog bijna iemand vermoorden voordat je meer dan tien duizend euro moet betalen. Het is alleen lullig voor hem dat iedereen hem onder een vergrootgas volgt en dat hij een voorbeeldfunctie heeft naar zijn, jonge, fans. volgende keer niet alleen je kont afvegen maar ook je neus als je uit toilet komt op een feest, oa TMF en Tuschinsky.....
pi_23955160
Goed verwoord, happyme28.:)
pi_23972243
Hier nog even de rectificatie in Story, die vandaag is uitgekomen:

pi_23992528
Kijk dat bedoel ik. Dit is niet een rectificatie zoals jij beweerd maar een artikel van Story. Jim happy, Story happy. Is toch fantastisch een verhaal direct uit Jim 's mond... verkoopt...........!! Maar dit is geen rectificatie!!!

Een rectificatie is dat Story bertreurt etc etc dat gebeken is uit de feiten etc etc... Maar ja, net zoals ji,j zien een hoop mensen dit als een rectificatie.

Jim pas op, die wereld is keihard en jij hebt het niet nodig om dit te doen! En je verader slaapt niet en dan ga je wel af! Maar ja dat is het hypocriete aan dit land, half Nederand en zeker Hilversum waar er continue moet worden gepresteerd gebruikt dit maar als het aan de grote klok wordt gehangen .... Jim ik gun je van harte een witte kerst!
pi_23993495
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:44 schreef haloII het volgende:
Kijk dat bedoel ik. Dit is niet een rectificatie zoals jij beweerd maar een artikel van Story. Jim happy, Story happy. Is toch fantastisch een verhaal direct uit Jim 's mond... verkoopt...........!! Maar dit is geen rectificatie!!!

Een rectificatie is dat Story bertreurt etc etc dat gebeken is uit de feiten etc etc... Maar ja, net zoals ji,j zien een hoop mensen dit als een rectificatie.

Jim pas op, die wereld is keihard en jij hebt het niet nodig om dit te doen! En je verader slaapt niet en dan ga je wel af! Maar ja dat is het hypocriete aan dit land, half Nederand en zeker Hilversum waar er continue moet worden gepresteerd gebruikt dit maar als het aan de grote klok wordt gehangen .... Jim ik gun je van harte een witte kerst!
Jij leest blijkbaar niet goed. Ik quote de 1e regel (van de redactie van Story, dus niet uit Jim's mond): 'Het gerucht dat Jim Bakkum (17) cocaïne zou gebruiken, bleek gelukkig onwaar'. Daarmee lijkt mij genoeg verteld.

En hij heeft overigens jou zeker niet nodig om hem te vertellen wat goed voor 'm is, dat kan hij (en zijn directe omgeving) prima zelf bepalen. Het was JIm's eigen keus in zijn eigen woorden het verhaal te doen en geen 'standaard' redactionele rectificatie te krijgen.
pi_23994266
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 12:52 schreef happyme28 het volgende:
Jim: ‘De echte fans zijn opgestaan!'
Door Barbara de Jong

Als idool Jim Bakkum (17) niet zingt, beantwoordt hij óf fanmail óf eet hij de overheerlijke broccolischotel van zijn moeder.
Mensen, feliciteer jim! Kan hij nog iets goed

Krijg je veel brieven van fans?
,,Absoluut, ik kan een heel magazijn vullen met wel 10.000 brieven, knuffels en cadeautjes. Echt hartstikke lief. Ik probeer al mijn brieven persoonlijk te beantwoorden, maar dat lukt niet altijd. Sorry! Mijn moeder en tantes helpen mij wel. Zij schrijven de enveloppen en plakken postzegels. Veel fans schrijven dat ze zonder mijn muziek niet kunnen leven en dat mijn liedjes een grote steun voor ze zijn. Heel ontroerend. Dat doet me meer dan: ‘Oh, je bent zo lekker'.''

Nee Jim, dat heet ziek. Dat soort mensen sporen niet en zou ik eerder bang van zijn.

Als je niet beroemd was, wat zou je dan nu doen?
,,Dan zou ik nog steeds proberen om zanger te worden. Muziek is echt mijn enige grote passie. Toen ik nog op school zat, droomde ik al van deze carrière. Waar ik nog meer van droom? Dat mijn singles ook in het buitenland worden uitgebracht. In Amerika bijvoorbeeld.''

Wat is het toch mooi he, dromen.

Wat is het mooiste dat je na Idols hebt meegemaakt?
,,Het optreden dat ik vorig jaar in de Heineken Music Hall gaf. De zaal zat helemaal bomvol. De bezoekers hadden hun kaartje via Mars gewonnen. Maar toch, het was echt fantastisch om te zien dat al die mensen voor mij kwamen. Eerder zag ik een concert van Beyoncé in dezelfde zaal. Zij had minder bezoekers dan ik, dat vond ik wel bijzonder!''

Goh straks denkt hij nog dat hij enigsinds met haar te vergelijken is.

Wie zijn jouw idolen?
,,Ik heb geen idolen, wel mensen die ik erg goed vind. Zo heb ik muziek van Anastacia, maar ook van Boris, Dewi en Do. Ik hou van een goede stem. Ook Trijntje Oosterhuis en ja, zelfs de rockband Evanescence vind ik goed. Verrassend? Zeker, maar de zangeres van Evanescence heeft echt een hele krachtige stem, die goed bij die rauwe muziek past. Vroeger luisterde ik ook vaak naar Stevie Wonder en...de Spice Girls, ik ben zelfs naar hun concert geweest. Oh ja, en de liedjes van Alfred J. Kwak niet te vergeten!''

die gast

Bron: AD
Zijn stem is echt om van te janken.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 15 december 2004 @ 18:28:28 #184
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23994626
quote:
Veel fans schrijven dat ze zonder mijn muziek niet kunnen leven en dat mijn liedjes een grote steun voor ze zijn.
Dat vind ik dan weer lichtelijk overdreven. . Zegt in ieder geval wel wat over zijn doelgroep. .
pi_23995869
Of een opmerking van iemand die net met zijn neus in de poedersuiker heeft gelegen.

Kijk het verhaal was over de premiere van Snowfever...(toepasselijke fim) Ik was daarbij heb hem toen niet zien gebruiken maar hij gedroeg zich wel als de koning (misschien omdat het zijn film was...). En toen had hij geen kap over zijn hoofd en was hij heel anders gekleed. Een kap over je hoofd doe je als je geblowed hebt en de rode ogen niet wil laten zien. Dit gaat over coke. Dan heb je geen kap over je hoofd nodig, leuke diversion...

Had eens gekeken naar zijn ogen hoe snel en allert hij kijkt, niet de kleur. Jim is geen junk maar probeer je eens te verplaatsen als er zoveel mensen naar je kijken, en je in de gaten houden maar goed van mij mag hier een slot op want dit stukje gaat rare trekjes krijgen.
pi_23997335
Nou ja een slotje lijkt me niet nodig maar het onderwerp lijkt me wel afgesloten. Laten we het gewoon weer hebben over waar het om gaat:

Hij is de komende tijd weer voldoende op tv:
18 december 19.00 uur NED3 – Kinderen voor Kinderen Songfestival Finale
18 december 22.00 uur RTL4 – Wat ben jij van Plan?
19 december 20.00 uur The Box – P.U.R.E.
26 december 17.00 uur RTL4 – Life & Cooking

En natuurlijk 30 decmeber 19.00 uur Theaterconcert met nieuwe band in schouwburg Orpheus in Apeldoorn

Ook presenteert hij samen met Kim-Lian het gebeuren rond het wereldrecord handtekeningen zetten van Men2Be op 22 december in Mediamarkt Arenaboulevard in Amsterdam.

Verder heeft hij op 17 december opnames van De Notenclub dat in Januari/Februari wordt uitgezonden bij de TROS. De exacte uitzenddatum volgt.

En dan in het nieuwe jaar lekker aan een nieuwe single en album werken bij de nieuwe platenmaatschappij

Genoeg te doen dus
pi_23999949
Ach ja, deze er ook nog maar bij (Party van deze week)

pi_24016009
En nog een leuk plaatje om in de kerstsfeer te komen, Jim bij Life & Cooking, dat gister werd opgenomen:

pi_24154720
Jim heeft afgelopen dagen een aantal gast-optredens verzorgt bij de concert-tour van de Californische band Venice die touren wegens de promotie van hun nieuwe album dat net uit is hier in Nederland. Hij zong het nummer Always
  zaterdag 1 januari 2005 @ 13:03:20 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_24335366
Hier een stuk uit Privé. De inhoud van het stuk klopt niet helemaal wb zijn vader (hij begeleidde hem ivm zijn jonge leeftijd, maar Dim was altijd al zijn manager) maar verder wel een duidelijk stuk:
  maandag 3 januari 2005 @ 01:37:26 #191
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_24365348
Welke zangeres stond er nu naast hem in zijn show?
....in de donkere nacht.
  maandag 3 januari 2005 @ 17:26:46 #192
57497 happyme28
I'm so happy
pi_24375034
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:37 schreef Magics het volgende:
Welke zangeres stond er nu naast hem in zijn show?
Sita, hou niet zo van haar stem, beetje klein, maar ze zongen 'With you I'm born again'. Een oude motown klassieker en dat klonk echt heel mooi samen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 22:44:52 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_24399963
Jim was vanavond in de Notenclub. Vind het altijd al een leuk programma en heb ook nu weer genoten.
pi_24408136
Jim viel me erg mee, hij heeft veel geleerd(gelukkig). Hij zong nu met veel meer gevoel en durfde meer risico te nemen. Zong ook wat hoger en krachtiger.
Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
pi_24426678
Ik vond 'm ook best wel goed. En toen-ie "I can't make you love me" zong, kreeg ik toch ook best wel kippevel.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_24429179
Gisteren deed Jim mee aan het benefietconcert van Henny Huisman. Hij heeft zijn fiets geveild voor giro 555 en opgetreden. Gelukkig heeft hij( en Sita en Hind) zijn hart wel op de goede plaats! Raffish en Chipz wilde niet meedoen aan de avond, omdat het te weinig publiciteit op zou leveren! Echt schandalig!!!! Zij doen dus mee voor de publicitiet en niet om mensen te helpen.
pi_24438323
Ik heb Jim nog gezien van middag.

Ik vind hem nog steeds een sukkeltje. Maar zijn haar zat wel leuk
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:24:11 #198
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24438425
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef TamaraB het volgende:
Raffish en Chipz wilde niet meedoen aan de avond, omdat het te weinig publiciteit op zou leveren! Echt schandalig!!!! Zij doen dus mee voor de publicitiet en niet om mensen te helpen.
. Dat dat nietszeggende groepje affisch nu al zo doet.. wat een stelletje enge klerewijven zeg.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:58:22 #199
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_24439128
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:24 schreef BVO het volgende:

[..]

. Dat dat nietszeggende groepje affisch nu al zo doet.. wat een stelletje enge klerewijven zeg.
Anders baseer je even je complete mening over ze op een postje ergens op een internetforum waarvan het niet eens zeker is of het op waarheid gebaseerd is.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:20:25 #200
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24439544
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Anders baseer je even je complete mening over ze op een postje ergens op een internetforum waarvan het niet eens zeker is of het op waarheid gebaseerd is.
Waar haal je die wijsheid vandaan? .
Dit was mijn mening al vóórdat ik die post las hoor.
pi_24439983
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef TamaraB het volgende:
Raffish en Chipz wilde niet meedoen aan de avond, omdat het te weinig publiciteit op zou leveren! Echt schandalig!!!! Zij doen dus mee voor de publicitiet en niet om mensen te helpen.
Hoe weet je dat?
Áls dat al zo zou zijn, denk ik niet dat ze dat ook hardop gaan zeggen namelijk
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_24440446
Was bij Shownieuws eergisteren, kwam niet van die bandjes, maar van Henny Huisman.
pi_24444721
Dat Raffish en Chipz niet wilden mee doen omdat het te weinig publiciteit zou opleveren is natuurlijk dikke onzin. Dit soort dingen leveren JUIST veel meer publiciteit op dan normaal gesproken.

Alle artiesten die zeggen 'belangeloos' mee doen zijn gewoon een stelletje hypocrieten, want ze weten dondersgoed dat er miljoenen mensen naar dit soort uitzendingen kijken en dat ze daarmee een groter publiek in 4 minuten kunnen aanspreken dan dat ze ooit zal lukken tijdens een instore of optreden in een vage plattelandsdiscotheek. Uiteindelijk zal het ze meer opleveren ook.

Ik zou dat soort uitspraken dus absoluut niet geloven en met een flinke korrel zout (of doe maar een zak) zout nemen. Hennie wilde ze gewoon zelf niet in z'n uitzending.
Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 7 januari 2005 @ 08:49:11 #204
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_24447664
Bovendien was het gemeenschappelijke punt van de artiesten in Hennies stal (en het idee erachter om juist déze artiesten te vragen) dat ze allemaal uit Noord-Holland kwamen, en dat is bij Chipz en Raffish natuurlijk niet het geval. Dat zal volgens mij eerder de reden geweest zijn.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 09:27:13 #205
57497 happyme28
I'm so happy
pi_24447934
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:
Bovendien was het gemeenschappelijke punt van de artiesten in Hennies stal (en het idee erachter om juist déze artiesten te vragen) dat ze allemaal uit Noord-Holland kwamen, en dat is bij Chipz en Raffish natuurlijk niet het geval. Dat zal volgens mij eerder de reden geweest zijn.
Nou, ik heb ook gehoord dat ze daarom hebben afgezegd. En er waren er wel meer die niet uit Noord-Holland kwamen, Hind bijvoorbeeld. En Esri, Eva en Lianne komen alledrie wel uit NH. Maar goed, dit is het Jim topic dus een beetje off-topic.
pi_24449110
Het concert van henny werd niet live uitgezonden op tv, en daarom was het te min. Ze waren wel uitgenodigd door henny, maar ze hebben dus geweigerd omdat het te weinig in de publiciteit kwam.

Waarom zou Henny dit naar voren brengen als hij ze niet gevraagd zou hebben? Daar heeft hij helemaal niks aan.

Ik denk niet dat de artiesten mee hebben gedaan om zichzelf. In het begin van die single was het nog maar een klein groepje artiesten, maar dat werden er steeds meer. Bovendien zijn een aantal artiesten nauw betrokken bij goede doelen. ( Bijv. Marco bij Warchild, Trijntje bij Unicef, Karin Bloemen en Edsilia bij Memisa) Dus ik denk dat zij wel oprecht zijn en echt willen helpen.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:42:11 #207
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24449568
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Hind komt ook niet uit Noord-Holland.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:25:26 #208
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_24450217
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 11:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Hind komt ook niet uit Noord-Holland.
Zeg dat maar tegen Hennie dan, want die zei dat de artiesten in zijn stal allemaal uit Noord-Holland kwamen en daarom aan dat project meededen.
pi_24452776
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:11 schreef CJ het volgende:

Ik zou dat soort uitspraken dus absoluut niet geloven en met een flinke korrel zout (of doe maar een zak) zout nemen. Hennie wilde ze gewoon zelf niet in z'n uitzending.
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, als ze niet mee wilden doen, waren ze toch niet zo dom dat ze dat zo aan Henny gingen vertellen
Maar ja nu komt het neer op een heleboel gespeculeer, aangezien we het toch niet zeker kunnen weten..
So be mine
clic
clic
  vrijdag 7 januari 2005 @ 20:20:28 #210
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_24454459
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, als ze niet mee wilden doen, waren ze toch niet zo dom dat ze dat zo aan Henny gingen vertellen
Maar ja nu komt het neer op een heleboel gespeculeer, aangezien we het toch niet zeker kunnen weten..
Ik denk dat Chipz en Raffish niet wilde meedoen omdat ze live moesten zingen en dat kunnen ze niet
pi_24454541
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef marky het volgende:

[..]

Ik denk dat Chipz en Raffish niet wilde meedoen omdat ze live moesten zingen en dat kunnen ze niet
Ach, dat kunnen Men2b ook niet

En ze mochten toch playbacken
So be mine
clic
clic
pi_24454893
Kan het weer ontopic mensen
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:41:53 #213
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24455387
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
Kan het weer ontopic mensen
Dan krijgen we dit topic nooit vol. .

Nou, ik zal het proberen... wat zat z'n haar slecht gisteren. . Érg lang. .
pi_24455516
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:41 schreef BVO het volgende:

[..]

Dan krijgen we dit topic nooit vol. .

Nou, ik zal het proberen... wat zat z'n haar slecht gisteren. . Érg lang. .
Mee eens.. maar..
Hij blijft een lekker snoepje
pi_24455574
Hij had zich moeten scheren.

Ik zag trouwens een keer 5 seconden van Jim en een of ander optreden. En toen zong hij Always. Dan denken jullie: "Wat?". Nou, Always is een nummer van Shea Seger, een hele toffe zangeres die in Nederland nooit is doorgebroken. Misschien ken je het nummer Clutch nog wel. Nou, zij had dus een hele CD gemaakt. En daar staat het nummer Always op. Dat is een duet met een meneer. En dat nummer zong Jim dus.
Dus heel even vond ik Jim best okay.

Hallo, ik ben Shea Seger en Jim zingt mijn liedje.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 10:53:59 #216
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24460640
Wat een gedrocht!

Het meisje he, Jim is nog steeds erg okay!
The Most Incredible, Baby
pi_24460716
pi_24460730
pi_24460838
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:53 schreef RedGuy het volgende:
Wat een gedrocht!

Het meisje he, Jim is nog steeds erg okay!
Ik vind d'r wel lief. .
pi_24461745
Als ik mocht kiezen uit Jim en het meisje, kies ik voor het meisje.
So be mine
clic
clic
  zaterdag 8 januari 2005 @ 16:22:13 #221
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_24465727
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Ach, dat kunnen Men2b ook niet

En ze mochten toch playbacken
We hadden het over de benefiet bij Henny in zijn stallen en daar werd niet geplaybackt. De single voor Azië die werd uitgevoerd donderdag dat was idd playback en daar deden ze wel aan mee.

Maargoed nu weer ontopic.

Dat nummer Always ken ik alleen van Venice en Jim heeft een aantal gastoptredens bij die band gedaan en daar heeft hij idd dat nummer gezongen. Tevens heeft hij het nu ook in zijn theatershow. Wel een lekker nummer trouwens.

Hier wat reakties van fans van Venice

Another surprise was “Always.” The band got support from the runner-up of the dutch Idol-show. He grew up with Venice songs and his huge wish was to perform someday together with the band. Everything was wonderful and it sounded like he'd been singing with the band for years. He really has a great voice and Mark said they found a new friend.
(geschreven door een duitse fan van Venice)

Jim kwam ook weer opdraven, hij mocht Always zingen met de jongens, en ik moet zeggen: dat heeft ie helemaal niet slecht gedaan!! Ik mocht hem nooit zo, maar nu is ie toch in mijn aanzien gestegen!!

VOND DAT JIM HET HEEL GOED DEED HIJ HEEFT FLINK BIJ GELEERD.

Ook Jim kwam weer even langs om samen met de band Always te zingen....en je kunt zeggen wat je wilt over die snotneus....maar dat nummer zingt hij echt goed!

Er was namelijk ook nog een verrassing...nou ja verrassing! Jim van Idols zong Always mee....handig voor Mark...kon hij zijn stem een beetje sparen....en ik moet zeggen, knap stukje werk van Jim. Je moet van zijn stem houden...maar ikdenk toch dat hij in een jaar tijd veel geleerd heeft. Was wel aandoenelijk om hem tussen onze mannen te zien staan!

Jim van Idols kwam ook nog even langs , hij bleek een groot fan van Venice te zijn en zong het nummer Always met ze mee . Niet dat ik nou op Jim zat te wachten maar het klonk best redelijk , wel was ik blij dat het maar een nummer was (Zuurpruimen heb je er natuurlijk altijd bijzitten en het merendeel is positief)

[ Bericht 20% gewijzigd door marky op 08-01-2005 16:51:41 ]
  zondag 23 januari 2005 @ 13:50:08 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_24705702
Stukje uit Jim's dagboek:

"Ik heb deze week demo's opgenomen in de studio en deze week gaan we ze afmaken! Ik ben met allemaal nieuwe mensen aan het werken, in studio Mastermind, o.a. de talentvolle Tim (alias Shroom), Ebon-E (die binnenkort met een goeie single uitkomt samen met rapper Negativ) en Monice. De demo's waar we mee bezig zijn zijn anders dan jullie van mij gewend zijn, meer RnB!

Mijn album word heel gevarierd! Ik ga een hele leuke tijd tegemoet, vol met studio-opnames, besprekingen en fotoshoots en noem maar op... "

Ben heel benieuwd. Die gasten waar Jim mee werkt, zijn van de groep D-men (zoals ook Lange Frans & Baas b). Zijn 3e album komt rond maart/april uit naar alle waarschijnlijkheid.

Gelukkig krijgt ie bij CMM wel gewoon rustig de tijd om aan zijn album te werken, bij BMG moest alles vlug vlug tussen de optredens en andere verplichtingen door.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 07:41:43 #223
57497 happyme28
I'm so happy
pi_24857467
Jim verkoopt lievelingsmuts

Jim is ondanks alles een hele gewone jongen gebleven en heeft net als de rest van Nederland ook Speurders.nl ontdekt! Hij verkoopt nu zijn muts die hij in 2003 droeg in de videoclip ´The Greatest Christmas Gift´. De hoogste bieder wint en de opbrengst zal geheel geschonken worden aan giro 555.

“Eigenlijk doe ik niet zo gemakkelijk afstand van kleding die ik in een videoclip draag. Ik ben zó bevoorrecht dat ik dit soort werk mag doen, dat ik alle herinneringen aan deze periode heel graag wil bewaren. Het doet me dan ook best en beetje pijn om deze muts weg te geven. Maar het is voor een goed doel, dus dat maakt een boel goed!” Aldus de jonge zanger.

Jim was verrast door het grote enthousiasme waarmee het Nederlandse volk zich inzette om de slachtoffers van de ramp in Azië te helpen. “De telefoon bij mijn management stond meteen roodgloeiend. Overal in het land werden benefietconcerten georganiseerd waarvoor ik gevraagd werd om op te treden. Ik heb het nog nooit zo druk gehad!” Daarnaast stortte de voormalige Idols-finalist zelf geld op giro 555 en zong hij mee op de single van Artiesten voor Azië. “Ik hoop dan ook dat de muts die ik nu per opbod verkoop veel geld op gaat leveren. Het zou een mooie kroon op al mijn activiteiten voor giro 555 zijn!”
Bron: speurders.nl en De Telegraaf
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:36:21 #224
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_25114685
Jim tekent platendeal met CMM
Hilversum | 16-02-2005 | By: Dim Paulson

Jim heeft vandaag – woensdag 16 februari – een nieuw, langdurig platencontract getekend bij CMM, de maatschappij die ook exclusief de beeld- en geluidsdragers uitbrengt van o.a. Kim-Lian, Brace en Djumbo.

Jim heeft in de afgelopen twee jaar 2 succesvolle albums gemaakt met 5 hitsingles. Momenteel is Jim in samenwerking met CMM nieuw materiaal aan het opnemen, met verschillende producers in binnen- en buitenland. De eerste nieuwe single zal nog voor de zomer worden uitgebracht, zijn nieuwe album volgt na de zomer.

Als voorproefje op Jims nieuwe platenactiviteiten zal eind april 2005 een fragment van één van zijn nieuwe nummers exclusief te horen zijn in een ‘music mobile’ bij het Kids Top 20 Happy Meal van McDonald’s.

Jim: “Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik ben ervan overtuigd dat wij de juiste keuze hebben gemaakt door met CMM een platencontract aan te gaan. CMM en ik zijn er in ieder geval helemaal klaar voor om mijn muzikale carrière een positief vervolg te geven en om mijn horizon te verbreden.”

CMM-directeur André de Raaff: “Jim is in de afgelopen twee jaar als zanger enorm gegroeid en mede omdat hij nog 18 moet worden, denken wij dat zijn zangcapaciteiten zich nog verder zullen doorontwikkelen. Daarnaast is zijn populariteit zowel bij het jonge als het iets oudere publiek nog steeds enorm. Wij zijn ervan overtuigd dat wij met Jim een langdurige, succesvolle platencarrière tegemoet kunnen zien!”

Bron: Jimmusic.nl
pi_25114727
Jim deed het goed op het nationaal songfestival
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')