Nee joh, Hind heeft smaak.quote:Op donderdag 2 december 2004 23:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat heb je dat mooi uitgeknipt marky
En misschien gaat ie wel met Hind zingen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat heb je dat mooi uitgeknipt marky
En misschien gaat ie wel met Hind zingen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
Hij zou gisteren toch bij Jensen! komen?
Of is dat naar volgende week verplaatst ofzo?
Mooiquote:Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef marky het volgende:
Voor mensen die willen weten hoe Jim tegenwoordig zingt
Voor hen die het willen zien/horen hieronder kan je klikken en dan downloaden
http://s11.yousendit.com/(...)E86ECD6CF883C429BBBE
Ik las in het PTR-topic dat Eva's moeder de zanglerares van Jim isquote:Op maandag 6 december 2004 22:44 schreef Marble het volgende:
Wat deed Jim in het Eva-kamp bij Popstars The Rivals? Of was het een lookalike?
Nou is er van Jim natuurlijk weinig te maken, maar echt goed werk doet ze niet, vind ik.quote:Op maandag 6 december 2004 23:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik las in het PTR-topic dat Eva's moeder de zanglerares van Jim is
Sorry Tom, maar van jou had ik niet verwacht dat je die open deur in zou trappenquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou is er van Jim natuurlijk weinig te maken, maar echt goed werk doet ze niet, vind ik..
Sorry Tanja, maar dat doe jij ook altijd bij H.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:30 schreef Tania18 het volgende:
Sorry Tom, maar van jou had ik niet verwacht dat je die open deur in zou trappen![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry Tanja, maar dat doe jij ook altijd bij H..
Ja ha ha, lollig gevonden 'Jim's Kook rubriek'quote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij is nu te gast bij Renate in Play op TMF...
Die harentest hebben ze Story aangeboden maar die wilde er niet aan. Die wisten van te voren al dat ze dat zouden verliezen dus was het voor Story schikken of slikken. Hadden ze niet geschikt dan waren ze waarschijnlijk die geeiste ton wel kwijt geweest en dat konden ze na het Caroline Tensen debacle niet gebruiken.quote:Op maandag 13 december 2004 19:49 schreef haloII het volgende:
Alleen als je Jim kent komt het wel een beetje raar over. Hij had beter kunnen zeggen... hij WAS heel huiverig voor coke. En ach wie gebruikt het niet in Hilversum, wel grappig dat hij Story een poot uitdraait domweg omdat het niet te bewijzen viel. Story had een paar haren moeten vragen hadden ze zijn gebruik kunnen zien, maar ja dat had hij dan toch geweigerd omdat hij dan door de mand was gevallen.![]()
Jij leest blijkbaar niet goed. Ik quote de 1e regel (van de redactie van Story, dus niet uit Jim's mond): 'Het gerucht dat Jim Bakkum (17) cocaïne zou gebruiken, bleek gelukkig onwaar'. Daarmee lijkt mij genoeg verteld.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:44 schreef haloII het volgende:
Kijk dat bedoel ik. Dit is niet een rectificatie zoals jij beweerd maar een artikel van Story. Jim happy, Story happy. Is toch fantastisch een verhaal direct uit Jim 's mond... verkoopt...........!! Maar dit is geen rectificatie!!!
Een rectificatie is dat Story bertreurt etc etc dat gebeken is uit de feiten etc etc... Maar ja, net zoals ji,j zien een hoop mensen dit als een rectificatie.
Jim pas op, die wereld is keihard en jij hebt het niet nodig om dit te doen! En je verader slaapt niet en dan ga je wel af! Maar ja dat is het hypocriete aan dit land, half Nederand en zeker Hilversum waar er continue moet worden gepresteerd gebruikt dit maar als het aan de grote klok wordt gehangen .... Jim ik gun je van harte een witte kerst!
Zijn stem is echt om van te janken.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:52 schreef happyme28 het volgende:
Jim: ‘De echte fans zijn opgestaan!'
Door Barbara de Jong
Als idool Jim Bakkum (17) niet zingt, beantwoordt hij óf fanmail óf eet hij de overheerlijke broccolischotel van zijn moeder.
Mensen, feliciteer jim! Kan hij nog iets goed
Krijg je veel brieven van fans?
,,Absoluut, ik kan een heel magazijn vullen met wel 10.000 brieven, knuffels en cadeautjes. Echt hartstikke lief. Ik probeer al mijn brieven persoonlijk te beantwoorden, maar dat lukt niet altijd. Sorry! Mijn moeder en tantes helpen mij wel. Zij schrijven de enveloppen en plakken postzegels. Veel fans schrijven dat ze zonder mijn muziek niet kunnen leven en dat mijn liedjes een grote steun voor ze zijn. Heel ontroerend. Dat doet me meer dan: ‘Oh, je bent zo lekker'.''
Nee Jim, dat heet ziek. Dat soort mensen sporen niet en zou ik eerder bang van zijn.
Als je niet beroemd was, wat zou je dan nu doen?
,,Dan zou ik nog steeds proberen om zanger te worden. Muziek is echt mijn enige grote passie. Toen ik nog op school zat, droomde ik al van deze carrière. Waar ik nog meer van droom? Dat mijn singles ook in het buitenland worden uitgebracht. In Amerika bijvoorbeeld.''
Wat is het toch mooi he, dromen.
Wat is het mooiste dat je na Idols hebt meegemaakt?
,,Het optreden dat ik vorig jaar in de Heineken Music Hall gaf. De zaal zat helemaal bomvol. De bezoekers hadden hun kaartje via Mars gewonnen. Maar toch, het was echt fantastisch om te zien dat al die mensen voor mij kwamen. Eerder zag ik een concert van Beyoncé in dezelfde zaal. Zij had minder bezoekers dan ik, dat vond ik wel bijzonder!''
Goh straks denkt hij nog dat hij enigsinds met haar te vergelijken is.
Wie zijn jouw idolen?
,,Ik heb geen idolen, wel mensen die ik erg goed vind. Zo heb ik muziek van Anastacia, maar ook van Boris, Dewi en Do. Ik hou van een goede stem. Ook Trijntje Oosterhuis en ja, zelfs de rockband Evanescence vind ik goed. Verrassend? Zeker, maar de zangeres van Evanescence heeft echt een hele krachtige stem, die goed bij die rauwe muziek past. Vroeger luisterde ik ook vaak naar Stevie Wonder en...de Spice Girls, ik ben zelfs naar hun concert geweest. Oh ja, en de liedjes van Alfred J. Kwak niet te vergeten!''
die gast![]()
![]()
![]()
Bron: AD
Dat vind ik dan weer lichtelijk overdreven.quote:Veel fans schrijven dat ze zonder mijn muziek niet kunnen leven en dat mijn liedjes een grote steun voor ze zijn.
Sita, hou niet zo van haar stem, beetje klein, maar ze zongen 'With you I'm born again'. Een oude motown klassieker en dat klonk echt heel mooi samen.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:37 schreef Magics het volgende:
Welke zangeres stond er nu naast hem in zijn show?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef TamaraB het volgende:
Raffish en Chipz wilde niet meedoen aan de avond, omdat het te weinig publiciteit op zou leveren! Echt schandalig!!!! Zij doen dus mee voor de publicitiet en niet om mensen te helpen.
Anders baseer je even je complete mening over ze op een postje ergens op een internetforum waarvan het niet eens zeker is of het op waarheid gebaseerd is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat dat nietszeggende groepje
affisch nu al zo doet.. wat een stelletje enge klerewijven zeg.
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Anders baseer je even je complete mening over ze op een postje ergens op een internetforum waarvan het niet eens zeker is of het op waarheid gebaseerd is.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef TamaraB het volgende:
Raffish en Chipz wilde niet meedoen aan de avond, omdat het te weinig publiciteit op zou leveren! Echt schandalig!!!! Zij doen dus mee voor de publicitiet en niet om mensen te helpen.
Nou, ik heb ook gehoord dat ze daarom hebben afgezegd. En er waren er wel meer die niet uit Noord-Holland kwamen, Hind bijvoorbeeld. En Esri, Eva en Lianne komen alledrie wel uit NH. Maar goed, dit is het Jimquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:
Bovendien was het gemeenschappelijke punt van de artiesten in Hennies stal (en het idee erachter om juist déze artiesten te vragen) dat ze allemaal uit Noord-Holland kwamen, en dat is bij Chipz en Raffish natuurlijk niet het geval. Dat zal volgens mij eerder de reden geweest zijn.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Hind komt ook niet uit Noord-Holland.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:
Bovendien was het gemeenschappelijke punt van de artiesten in Hennies stal (en het idee erachter om juist déze artiesten te vragen) dat ze allemaal uit Noord-Holland kwamen, en dat is bij Chipz en Raffish natuurlijk niet het geval. Dat zal volgens mij eerder de reden geweest zijn.
Zeg dat maar tegen Hennie dan, want die zei dat de artiesten in zijn stal allemaal uit Noord-Holland kwamen en daarom aan dat project meededen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Hind komt ook niet uit Noord-Holland.
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, als ze niet mee wilden doen, waren ze toch niet zo dom dat ze dat zo aan Henny gingen vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:11 schreef CJ het volgende:
Ik zou dat soort uitspraken dus absoluut niet geloven en met een flinke korrel zout (of doe maar een zak) zout nemen. Hennie wilde ze gewoon zelf niet in z'n uitzending.
Ik denk dat Chipz en Raffish niet wilde meedoen omdat ze live moesten zingen en dat kunnen ze nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, als ze niet mee wilden doen, waren ze toch niet zo dom dat ze dat zo aan Henny gingen vertellen
Maar ja nu komt het neer op een heleboel gespeculeer, aangezien we het toch niet zeker kunnen weten..
Ach, dat kunnen Men2b ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Chipz en Raffish niet wilde meedoen omdat ze live moesten zingen en dat kunnen ze niet![]()
Dan krijgen we dit topic nooit vol.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
Kan het weer ontopic mensen
Mee eens.. maar..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan krijgen we dit topic nooit vol..
Nou, ik zal het proberen... wat zat z'n haar slecht gisteren.. Érg lang.
.
Ik vind d'r wel lief.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:53 schreef RedGuy het volgende:
Wat een gedrocht!
Het meisje he, Jim is nog steeds erg okay!
We hadden het over de benefiet bij Henny in zijn stallen en daar werd niet geplaybackt. De single voor Azië die werd uitgevoerd donderdag dat was idd playback en daar deden ze wel aan mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, dat kunnen Men2b ook niet
En ze mochten toch playbacken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |