Waarom is ie niet meer lief dan?quote:
Laten we anders weer gezellig Hind gaan Bashen in haar topic.... wanneer komt haar nieuwe single ook weer uit... ook haast niet verschoven. Enne wat was de hoogste positie van Hind haar laatste single ook weer.... oeps sorry dit hoort in het Hindtopic.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, een Jim-topic zonder bashen is als een.....hier moet een goede vergelijking komen te staan..
Maar hij gaat er steeds enger uitzienquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom is ie niet meer lief dan?Er zijn er maar weinig zo 'echt' en open en altijd geinteresseerd. Maar ja hij wordt ook ooit volwassen
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:32 schreef marky het volgende:
[..]
Laten we anders weer gezellig Hind gaan Bashen in haar topic.... wanneer komt haar nieuwe single ook weer uit... ook haast niet verschoven. Enne wat was de hoogste positie van Hind haar laatste single ook weer.... oeps sorry dit hoort in het Hindtopic.
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:32 schreef marky het volgende:
[..]
Laten we anders weer gezellig Hind gaan Bashen in haar topic.... wanneer komt haar nieuwe single ook weer uit... ook haast niet verschoven. Enne wat was de hoogste positie van Hind haar laatste single ook weer.... oeps sorry dit hoort in het Hindtopic.
Ik zei het toch, hij zit aan de drugs.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar hij gaat er steeds enger uitzien![]()
Jim is dan wel eng, maar Hind is nog veel engerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ook alweer?.
Hind kan gewoon zingen, Jim niet.
Hinds single komt komende week uit.
Haar laatste single heeft hoger gestaan dan de laatste van Jim.
Niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jim is dan wel eng, maar Hind is nog veel enger
Grapjasquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Mooie foto ja..
Eerlijk is eerlijk, hij blijft liefquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:52 schreef happyme28 het volgende:
Bron: AD
Welke nummers vond je dan wel leuk?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij blijft lief![]()
Maar zijn laatste nummers vind ik gewoon niet leuk![]()
Tell her, the way it goes en this love is real vond ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Welke nummers vond je dan wel leuk?
Is dat zijn moeder ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:10 schreef happyme28 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Your Hands begint low tempo, dan een flinke drum en een midtempo stuk en dan eindigd het weer rustig, heel puur. Ik vind de opbouw echt super en de tekst is mooi met een lekkere melodie.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tell her, the way it goes en this love is real vond ik![]()
On and on en dat andere nummer (ik weet niet eens hoe het heet) vind ik niks![]()
De titelsong van Snowfever heb ik trouwens nog niet gehoord
Ik ben hem nu aan het luisteren, weet nog niet zeker wat ik ervan vind.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Your Hands begint low tempo, dan een flinke drum en een midtempo stuk en dan eindigd het weer rustig, heel puur. Ik vind de opbouw echt super en de tekst is mooi met een lekkere melodie.
Ja dat had ik ook sterk met dit nummer. The promise vond ik meteen prachtig maar Your Hands moest 'groeien' maar zet ik nu meestal als eerste op.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het luisteren, weet nog niet zeker wat ik ervan vind.
Moet hem vaker horen denk ik
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
Nieuwsdienst BVO: Jim zal een vaste rol krijgen in GTST. Hij zal de rol gaan spelen van Pieter Claassen, een ontsnapte bajesklant () die Sjors gaat chanteren.
Bron? Voor zover ik weet is het nog niet officieel bevestigd (maar wel een hardnekkig gerucht) en ook niet dat het om een vaste rol gaat.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
Nieuwsdienst BVO: Jim zal een vaste rol krijgen in GTST. Hij zal de rol gaan spelen van Pieter Claassen, een ontsnapte bajesklant () die Sjors gaat chanteren.
??quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:31 schreef Cybart het volgende:
hij zal wel een ander baantje moeten hebben nu zn platencontract niet verlengt wordt
Ouwe liefde roest nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je vond hem toch niet meer leuk?
Ahhhquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:16 schreef marky het volgende:
[..]
Bron? Voor zover ik weet is het nog niet officieel bevestigd (maar wel een hardnekkig gerucht) en ook niet dat het om een vaste rol gaat.
Overigens nog een leuk stukje uit Jim's dagboek:
Hallo allemaal, hier ben ik weer na een weekje Gran Canaria! Ik heb een heerlijk weekje gehad in echt een super hotel! Op de helft van mijn vakantie kreeg ik een telefoontje of ik in Athene tijdens de Paralympics wilde optreden, maar dat ging dan wel om de ochtend na de nacht dat ik was thuis gekomen. Nou, wie ben ik om daar NEE op te zeggen dacht ik!
Ik kwam zondag nacht, vier uur, thuis en moest ’s ochtends alweer elf uur op Schiphol zijn om te vertrekken naar Athene! De vlucht duurde drie uur en het vliegtuig was bijna helemaal leeg! Wel raar, dat had ik nog nooit mee gemaakt! Eenmaal aangekomen werden we door een taxi naar het hotel gebracht en we nestelden ons in onze kamer! ’s Avonds was het optreden tijdens de huldiging van diverse sporters, o.a. twee tafeltennissers die die middag goud hadden behaald, ik heb de plak even vastgehouden om te voelen hoe het nou voelt! De sporters werden gehuldigd door Erica Terpstra, die mij na het optreden vertelde dat een collega van haar bij de Tweede Kamer, destijds met Idols, allemaal posters van mij voor de ramen had gehangen, terwijl de regel bij de Tweede kamer is dat je helemaal niets voor de ramen mocht hangen, ik heb daar erg om gelachen en was natuurlijk wel een beetje trots! Het was een erg geslaagd reisje, ik zeg reisje omdat we de volgende dag alweer naar huis gingen!
[afbeelding]
Ja, ik las het in de Metro, jammer hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jim niet in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'
Jim gaat geen rol spelen in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Dit heeft hij op
maandagavond gezegd op de rode loper tijdens de première van de nieuwe film 'Snowfever'. Op het internet stonden geruchten dat de zanger wel degelijk in Goede Tijden Slechte Tijden zal gaan spelen, maar deze blijken nu dus niet juist.
( bron: http://www.showbizz.web-log.nl/ )
Een rolletje in het glazen huis dan maar?
Ofwel: BMG gooit 'm eruit.quote:DEN HAAG - Jim is op zoek naar een nieuwe platenmaatschappij. De nummer 2 van de eerste Idols-editie staat momenteel nog onder contract bij Sony BMG. Zijn manager Dim Paulson laat donderdag weten dat er vergevorderde gesprekken lopen met maatschappij CTM.
De reden voor Jim om mogelijk naar CTM over te stappen is volgens Paulson "horizon verbreding". "CTM is meer dan een platenmaatschappij. Het bedrijf doet ook televisie en geeft publicaties uit."
BMG heeft meerdere winnaars van het televisieprogramma Idols onder zijn hoede, zoals Boris, Maud en Jamai. Jim heeft twee cd's uitgebracht bij de platenmaatschappij. Er zijn plannen voor een derde cd, bij de nieuwe maatschappij. Details hierover zijn nog niet bekend.
Ofwel: Jim is zelf opzoek. CTM is onderdeel van Strengholt en heeft o.a. ook Kim-Lian onder contract en ze produceren o.a. Top of the Pops en Kids top20. Bij BMG mag hij nog minimaal 1 album maken, al zullen ze niet al te moeilijk doen over een overgang denk ik, al de singletjes van de Idols komen amper in de top40. Bij BMG blinken ze nu niet uit in marketing/promotie (3e single van Boris is ook goed gepromoot.. ahum), ze hebben in het verleden weinig voor 'm gedaan, alles lekker aan Mars overgelaten en achterovergezeten en gecashed. Daarnaast is de stal nogal vol met al die Idols. Ook de tv en publicatie tak is natuurlijk interessant van Strengholt/CMT.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ofwel: BMG gooit 'm eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |