abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20597590

Hij was zo lief ooit
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:12:53 #102
57497 happyme28
I'm so happy
pi_20602298
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:06 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]

Hij was zo lief ooit
Waarom is ie niet meer lief dan? Er zijn er maar weinig zo 'echt' en open en altijd geinteresseerd. Maar ja hij wordt ook ooit volwassen
pi_20602323
JIM
pi_20602649
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:51 schreef Tania18 het volgende:

[..]

idd
Je bent genezen haleluja!!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:32:45 #105
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_20602674
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:35 schreef BVO het volgende:

[..]

Zeg nou zelf, een Jim-topic zonder bashen is als een.....hier moet een goede vergelijking komen te staan. .
Laten we anders weer gezellig Hind gaan Bashen in haar topic.... wanneer komt haar nieuwe single ook weer uit... ook haast niet verschoven. Enne wat was de hoogste positie van Hind haar laatste single ook weer.... oeps sorry dit hoort in het Hindtopic.
pi_20602692
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:12 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Waarom is ie niet meer lief dan? Er zijn er maar weinig zo 'echt' en open en altijd geinteresseerd. Maar ja hij wordt ook ooit volwassen
Maar hij gaat er steeds enger uitzien
pi_20602703
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:32 schreef marky het volgende:

[..]

Laten we anders weer gezellig Hind gaan Bashen in haar topic.... wanneer komt haar nieuwe single ook weer uit... ook haast niet verschoven. Enne wat was de hoogste positie van Hind haar laatste single ook weer.... oeps sorry dit hoort in het Hindtopic.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:35:37 #108
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20602721
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:32 schreef marky het volgende:

[..]

Hoe oud ben je ook alweer? .

Hind kan gewoon zingen, Jim niet .
Hinds single komt komende week uit .

Haar laatste single heeft hoger gestaan dan de laatste van Jim .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:36:00 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20602727
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:33 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Maar hij gaat er steeds enger uitzien
Ik zei het toch, hij zit aan de drugs. .
pi_20602742
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:35 schreef BVO het volgende:

[..]

Hoe oud ben je ook alweer? .

Hind kan gewoon zingen, Jim niet .
Hinds single komt komende week uit .

Haar laatste single heeft hoger gestaan dan de laatste van Jim .
Jim is dan wel eng, maar Hind is nog veel enger
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:38:14 #111
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20602772
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:36 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Jim is dan wel eng, maar Hind is nog veel enger
Niet. .
pi_20602808
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:38 schreef BVO het volgende:

[..]

Niet. .
Uhuh..
  dinsdag 13 juli 2004 @ 18:41:20 #113
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20602825
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:40 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Uhuh..
[afbeelding]
Mooie foto ja. .
pi_20602864
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:41 schreef BVO het volgende:

[..]

Mooie foto ja. .
Grapjas

Oke, maar het gaat hier om Jim

Jim in betere tijden
  woensdag 14 juli 2004 @ 12:52:30 #115
57497 happyme28
I'm so happy
pi_20617295
Jim: ‘De echte fans zijn opgestaan!'
Door Barbara de Jong

Als idool Jim Bakkum (17) niet zingt, beantwoordt hij óf fanmail óf eet hij de overheerlijke broccolischotel van zijn moeder.

Maar voordat hij aan zijn welverdiende vakantie begint, beantwoordt deze hunk eerst nog brandende vragen van AD Kids!

Woon je nog bij je ouders?
,,Ja, maar niet altijd. Ik pendel regelmatig op en neer tussen het huis van m'n ouders en dat van m'n vriendin in Vinkeveen. Mijn vader brengt en haalt me, aangezien ik nog geen rijbewijs heb. Mijn vriendin en ik proberen elkaar zo vaak mogelijk te zien, maar dat lukt niet altijd vanwege mijn drukke werkschema. Nu is 't gelukkig iets rustiger, omdat mijn optredens in de Wonderlinge Efteling Show zijn afgelopen. Helaas heeft mijn vriendin het nu weer druk; ze loopt stage in de horeca.''

Krijg je veel brieven van fans?
,,Absoluut, ik kan een heel magazijn vullen met wel 10.000 brieven, knuffels en cadeautjes. Echt hartstikke lief. Ik probeer al mijn brieven persoonlijk te beantwoorden, maar dat lukt niet altijd. Sorry! Mijn moeder en tantes helpen mij wel. Zij schrijven de enveloppen en plakken postzegels. Veel fans schrijven dat ze zonder mijn muziek niet kunnen leven en dat mijn liedjes een grote steun voor ze zijn. Heel ontroerend. Dat doet me meer dan: ‘Oh, je bent zo lekker'.''

Wat is het leukste dat je met een fan hebt meegemaakt?
,,Sommige fans zijn bij ieder optreden aanwezig, reizen me overal achterna. Ik merk wel dat mijn fans veranderen. De Idols-fans zijn inmiddels afgehaakt, de echte Jim-fans, die voor mijn muziek gaan, blijven nu over. Ik kreeg eens een brief van een meisje dat verschrikkelijk werd gepest en geslagen door haar klasgenoten. Als ze met mij op de foto zou mogen, werd ze misschien niet meer gepest. Heb ik ook gedaan, toen liet ze mij ook haar kamer zien.''

Zit je nog op school?
,,Nee, ik ben gestopt in 4 havo. School viel niet te combineren met dit werk. Of ik later weer een opleiding ga volgen? Denk het niet. Je kunt toch niet op je twintigste terug naar school gaan? Soms mis ik mijn schooltijd wel. Het was altijd gezellig in de klas. Mijn favoriete vak was muziek, behalve theorielessen, want daarbij moest je veel uit je hoofd leren.''

Heb je nog weleens contact met oude klasgenoten?
,,Af en toe spreek ik ze nog. De meesten vinden het heel leuk voor me dat ik dit heb bereikt, alleen denken sommigen dat ik verwaand ben geworden door het succes. Iemand zei pas: 'Je hebt alleen tijd voor je showbizzvriendjes!' Dat is natuurlijk helemaal niet waar. Vroeger vond ik zoiets heel vervelend. Nu denk ik: 'Laat maar...'.''

Als je niet beroemd was, wat zou je dan nu doen?
,,Dan zou ik nog steeds proberen om zanger te worden. Muziek is echt mijn enige grote passie. Toen ik nog op school zat, droomde ik al van deze carrière. Waar ik nog meer van droom? Dat mijn singles ook in het buitenland worden uitgebracht. In Amerika bijvoorbeeld.''

Wat is het mooiste dat je na Idols hebt meegemaakt?
,,Het optreden dat ik vorig jaar in de Heineken Music Hall gaf. De zaal zat helemaal bomvol. De bezoekers hadden hun kaartje via Mars gewonnen. Maar toch, het was echt fantastisch om te zien dat al die mensen voor mij kwamen. Eerder zag ik een concert van Beyoncé in dezelfde zaal. Zij had minder bezoekers dan ik, dat vond ik wel bijzonder!''

Wie is je favoriete tekenfilmfiguur?
,,Garfield, je weet wel die dikke rooie kater. Volgende maand komt de film van Garfield in de bioscoop en ik spreek de stem in van Brutus de Bulldog. Eerst kende ik Garfield helemaal niet, nu vind ik hem echt hartstikke leuk.''

Waarom heb je je haar afgeknipt?
,,Ik heb mijn haar nu voor de derde keer afgeschoren en dat bevalt prima. Het zit veel lekkerder en ik hoef er tenminste geen gel meer in te smeren!''

Wie zijn jouw idolen?
,,Ik heb geen idolen, wel mensen die ik erg goed vind. Zo heb ik muziek van Anastacia, maar ook van Boris, Dewi en Do. Ik hou van een goede stem. Ook Trijntje Oosterhuis en ja, zelfs de rockband Evanescence vind ik goed. Verrassend? Zeker, maar de zangeres van Evanescence heeft echt een hele krachtige stem, die goed bij die rauwe muziek past. Vroeger luisterde ik ook vaak naar Stevie Wonder en...de Spice Girls, ik ben zelfs naar hun concert geweest. Oh ja, en de liedjes van Alfred J. Kwak niet te vergeten!''

Wat is je favoriete eten?
,,Pizza Margarita en de broccolischotel van mijn moeder. Alleen zij kan het zo lekker maken. Nee, het recept blijft geheim!''

Bron: AD
pi_20617349
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 12:52 schreef happyme28 het volgende:
Bron: AD
Eerlijk is eerlijk, hij blijft lief
Maar zijn laatste nummers vind ik gewoon niet leuk
  woensdag 14 juli 2004 @ 12:58:42 #117
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20617422
Toch wel een aardige jongen. .

Alleen hij is toch nog geen 17? .
  donderdag 15 juli 2004 @ 13:09:58 #118
57497 happyme28
I'm so happy
pi_20640220
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 12:55 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, hij blijft lief
Maar zijn laatste nummers vind ik gewoon niet leuk
Welke nummers vond je dan wel leuk?

Your Hands (wordt titelsong van Snowfever) vind ik persoonlijk een van zijn beste nummers van het album, dus beluister die eens. Nogmaals, ik vind het echt heel knap dat hij op (inderdaad BVO) 16 jarige leeftijd al zulke nummers schrijft. Natuurlijk zijn het geen literaire hoogstandjes maar het zijn zeker goede popnummers. Een producer als Alan de Lavita kiest het niet voor niets uit als titelsong, het kan de flim ook breken.
pi_20642562
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 13:09 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Welke nummers vond je dan wel leuk?
Tell her, the way it goes en this love is real vond ik
On and on en dat andere nummer (ik weet niet eens hoe het heet) vind ik niks
De titelsong van Snowfever heb ik trouwens nog niet gehoord
  vrijdag 16 juli 2004 @ 15:10:23 #120
57497 happyme28
I'm so happy
pi_20664735

pi_20664775
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 15:10 schreef happyme28 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Is dat zijn moeder ?
Ik krijg spam, dus ik besta.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 15:18:54 #122
57497 happyme28
I'm so happy
pi_20664927
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 14:52 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Tell her, the way it goes en this love is real vond ik
On and on en dat andere nummer (ik weet niet eens hoe het heet) vind ik niks
De titelsong van Snowfever heb ik trouwens nog niet gehoord
Your Hands begint low tempo, dan een flinke drum en een midtempo stuk en dan eindigd het weer rustig, heel puur. Ik vind de opbouw echt super en de tekst is mooi met een lekkere melodie.
pi_20667150
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 15:18 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Your Hands begint low tempo, dan een flinke drum en een midtempo stuk en dan eindigd het weer rustig, heel puur. Ik vind de opbouw echt super en de tekst is mooi met een lekkere melodie.
Ik ben hem nu aan het luisteren, weet nog niet zeker wat ik ervan vind.
Moet hem vaker horen denk ik
  vrijdag 16 juli 2004 @ 16:46:04 #124
57497 happyme28
I'm so happy
pi_20667311
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 16:40 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ik ben hem nu aan het luisteren, weet nog niet zeker wat ik ervan vind.
Moet hem vaker horen denk ik
Ja dat had ik ook sterk met dit nummer. The promise vond ik meteen prachtig maar Your Hands moest 'groeien' maar zet ik nu meestal als eerste op.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 16:48:26 #125
16715 Mylene
*schatje*
pi_20667386
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Hij heeft een ring voor haar gekocht bij Cartier. Dat stond in een van de roddelbladen .
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:55:05 #126
3185 Adelante
To let it go now
pi_20676491
en een paar UGG's voor bij de ring
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:37:53 #127
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22365192
Nieuwsdienst BVO: Jim zal een vaste rol krijgen in GTST. Hij zal de rol gaan spelen van Pieter Claassen, een ontsnapte bajesklant ( ) die Sjors gaat chanteren.
pi_22369282
Dat hebben ze dan mooi afgekeken van ONM. .
pi_22369331
Tof!
  zondag 3 oktober 2004 @ 11:31:22 #130
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_22369342
hij zal wel een ander baantje moeten hebben nu zn platencontract niet verlengt wordt
pi_22369618
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
Nieuwsdienst BVO: Jim zal een vaste rol krijgen in GTST. Hij zal de rol gaan spelen van Pieter Claassen, een ontsnapte bajesklant ( ) die Sjors gaat chanteren.
  zondag 3 oktober 2004 @ 18:16:19 #132
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_22377115
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
Bron? Voor zover ik weet is het nog niet officieel bevestigd (maar wel een hardnekkig gerucht) en ook niet dat het om een vaste rol gaat.

Overigens nog een leuk stukje uit Jim's dagboek:

Hallo allemaal, hier ben ik weer na een weekje Gran Canaria! Ik heb een heerlijk weekje gehad in echt een super hotel! Op de helft van mijn vakantie kreeg ik een telefoontje of ik in Athene tijdens de Paralympics wilde optreden, maar dat ging dan wel om de ochtend na de nacht dat ik was thuis gekomen. Nou, wie ben ik om daar NEE op te zeggen dacht ik!

Ik kwam zondag nacht, vier uur, thuis en moest ’s ochtends alweer elf uur op Schiphol zijn om te vertrekken naar Athene! De vlucht duurde drie uur en het vliegtuig was bijna helemaal leeg! Wel raar, dat had ik nog nooit mee gemaakt! Eenmaal aangekomen werden we door een taxi naar het hotel gebracht en we nestelden ons in onze kamer! ’s Avonds was het optreden tijdens de huldiging van diverse sporters, o.a. twee tafeltennissers die die middag goud hadden behaald, ik heb de plak even vastgehouden om te voelen hoe het nou voelt! De sporters werden gehuldigd door Erica Terpstra, die mij na het optreden vertelde dat een collega van haar bij de Tweede Kamer, destijds met Idols, allemaal posters van mij voor de ramen had gehangen, terwijl de regel bij de Tweede kamer is dat je helemaal niets voor de ramen mocht hangen, ik heb daar erg om gelachen en was natuurlijk wel een beetje trots! Het was een erg geslaagd reisje, ik zeg reisje omdat we de volgende dag alweer naar huis gingen!

zondag 3 oktober 2004 @ 18:22:26 #133
57497 happyme28
I'm so happy
pi_22377254
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:31 schreef Cybart het volgende:
hij zal wel een ander baantje moeten hebben nu zn platencontract niet verlengt wordt
??

Paniek om niks
DEN HAAG | 20-09-2004 | By: Dim Paulson

Normaliter reageren wij nooit op media berichten maar gezien de vele vragen die wij binnen hebben gekregen rondom Jim kunnen wij jullie het volgende mededelen:

De conclusie van SBS Shownieuws dat BMG en Jim uit elkaar zijn of gaan is een conclusie die het programma zelf heeft getrokken op basis van het feit dat volgens SBS shownieuws Jim niet meer zo succesvol zou zijn.

Zowel BMG (de platenmaatschappij van Jim) en AT (het management van Jim) hebben dit vandaag geen van beide aan SBS bevestigd of ontkent. Beide partijen hebben zich onthouden van commentaar zoals wij dit altijd doen met dit soort vragen.

De paniek is dus om niks. De conclusie is namelijk getrokken uit het feit dat er op korte termijn niks staat te gebeuren qua nieuwe single of album releases.

De conclusie van SBS Shownieuws is dus niet op feiten gebaseerd.

En nog een leuke foto om het bericht op te leuken

Jim & Dim (z'n manager)
pi_22377463
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:45 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Maar je vond hem toch niet meer leuk?
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_22378005
Erica Terpstra! .
pi_22378480
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 18:32 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Maar je vond hem toch niet meer leuk?
Ouwe liefde roest niet
Ik vind zijn muziek nou niet echt leuk, maar Jim zelf is natuurlijk nog steeds schattig
pi_22382045
quote:

knip
Uggs
pi_22382235
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 19:23 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ouwe liefde roest niet
Ik vind zijn muziek nou niet echt leuk, maar Jim zelf is natuurlijk nog steeds schattig
Ow .
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_22384271
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 18:16 schreef marky het volgende:

[..]

Bron? Voor zover ik weet is het nog niet officieel bevestigd (maar wel een hardnekkig gerucht) en ook niet dat het om een vaste rol gaat.

Overigens nog een leuk stukje uit Jim's dagboek:

Hallo allemaal, hier ben ik weer na een weekje Gran Canaria! Ik heb een heerlijk weekje gehad in echt een super hotel! Op de helft van mijn vakantie kreeg ik een telefoontje of ik in Athene tijdens de Paralympics wilde optreden, maar dat ging dan wel om de ochtend na de nacht dat ik was thuis gekomen. Nou, wie ben ik om daar NEE op te zeggen dacht ik!

Ik kwam zondag nacht, vier uur, thuis en moest ’s ochtends alweer elf uur op Schiphol zijn om te vertrekken naar Athene! De vlucht duurde drie uur en het vliegtuig was bijna helemaal leeg! Wel raar, dat had ik nog nooit mee gemaakt! Eenmaal aangekomen werden we door een taxi naar het hotel gebracht en we nestelden ons in onze kamer! ’s Avonds was het optreden tijdens de huldiging van diverse sporters, o.a. twee tafeltennissers die die middag goud hadden behaald, ik heb de plak even vastgehouden om te voelen hoe het nou voelt! De sporters werden gehuldigd door Erica Terpstra, die mij na het optreden vertelde dat een collega van haar bij de Tweede Kamer, destijds met Idols, allemaal posters van mij voor de ramen had gehangen, terwijl de regel bij de Tweede kamer is dat je helemaal niets voor de ramen mocht hangen, ik heb daar erg om gelachen en was natuurlijk wel een beetje trots! Het was een erg geslaagd reisje, ik zeg reisje omdat we de volgende dag alweer naar huis gingen!

[afbeelding]
Ahhh
Jim met Erica Terpstra
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:19:30 #140
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_22397964
Steamy scenes tussen Pieter en Charlie ofwel Isabella (of beide) svp. Best of both worlds!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_22595147
Jim niet in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'

Jim gaat geen rol spelen in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Dit heeft hij op
maandagavond gezegd op de rode loper tijdens de première van de nieuwe film 'Snowfever'. Op het internet stonden geruchten dat de zanger wel degelijk in Goede Tijden Slechte Tijden zal gaan spelen, maar deze blijken nu dus niet juist.
( bron: http://www.showbizz.web-log.nl/ )

Een rolletje in het glazen huis dan maar?
pi_22609715
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 13:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jim niet in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'

Jim gaat geen rol spelen in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Dit heeft hij op
maandagavond gezegd op de rode loper tijdens de première van de nieuwe film 'Snowfever'. Op het internet stonden geruchten dat de zanger wel degelijk in Goede Tijden Slechte Tijden zal gaan spelen, maar deze blijken nu dus niet juist.
( bron: http://www.showbizz.web-log.nl/ )

Een rolletje in het glazen huis dan maar?
Ja, ik las het in de Metro, jammer hoor Maar Jim mag zijn vrije tijd wel bij mij doorbrengen hoor
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:27:11 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_22847588
Uhhh... Jim heeft niet veel vrije tijd. Fototjes werken niet van www.petersmulers.com maar hier een stukje over de Theatertour van Jim, gisteren in Veghel:

Jim geeft puike show in Blauwe Kei

VEGHEL - Het optreden van Jim, zondag in De Blauwe Kei in Veghel, is een groot succes geworden. Alle criticasters ten spijt: Jim zong prachtig, verrassend en veroverend! Dat vonden ook de ruim 400 fans in de zaal. Voor enkele fans was het concert zelfs niet eens het hoogtepunt. Tien mensen kregen een meet&greet achter de schermen en vier gelukkigen namen plaats in de enorme limousine die buiten klaarstond, voor een rondrit door Veghel. “Ik ga vragen of ‘ie mij herkent”, vertelt een opgewonden en vastberaden vrouwelijke fan van Jim, in afwachting van de verschijning van haar held achter de schermen. “Jou ken ik nog wel”, is even later het antwoord... Dan krijgt Jim een cadeautje, van de 8-jarige Niels, die zondag zijn verjaardag vierde. “Jij bent jarig en ík krijg een cadeautje”, zegt Jim opgetogen. “Dan krijg jij van mij een kus. Hier.” Jim is duidelijk gewend aan de omgang met fans. Als het even stilvalt weet hij meteen een oplossing: “Er liggen hier ook stiften, hoor!” Even later is hij druk bezig met het zetten van handtekeningen. Papier wordt daarbij nog wel het minst gebruikt: Jim signeert mobieltjes, fototoestellen (“verrassing voor mijn moeder omdat ik haar toestel mocht lenen”), sokken, armen en posters. Daarna is het tijd voor de limo. Jentie Wolters en vriendin Irma (beide 14) en Larissa en Niels Rongen (10 en 8) nemen plaats. Jeroen van den Broek van De Blauwe Kei heeft dan nog een verrassing voor de andere tien: “Als Jim straks terug is, mogen jullie mee voor een ritje.” Ongeloof en vreugde vullen de kelder van De Blauwe Kei. Was er dan níets aan te merken op het bezoek van Jim? Jawel. Toen limo-chauffeurs John Reijbroek en Patrick van Rijbroek bij het oude raadhuis stopten voor een groepsfoto, wilde Jim de limo niet uit. Dat was jammer. De stralende Jim getackeld door een paar regendruppels..

Bron: Stadskrant Veghel

[ Bericht 51% gewijzigd door happyme28 op 25-10-2004 19:41:04 ]
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 12:55:13 #144
57497 happyme28
I'm so happy
pi_22883076
‘Idolsfinalist Jim is gewoon een lekker ding’
door Jeroen Vissers

Maandag 25 oktober 2004 - Idolsfinalist Jim trad gistermiddag op in De Blauwe Kei in Veghel. Een select groepje fans mocht daarna met hem in een limousine van twaalf meter lang.

Jim laat zich in de luxe limousine fotograferen door een fan.
(Foto Mark Kamphuis)

Veghel - Even na vieren is het optreden afgelopen. In de kelder van theater de Blauwe Kei wacht een groepje van zo’n vijftien fans op Idolsfinalist Jim. Vier van hen genieten een Viparrangement. De anderen hebben zojuist de ‘meet and greet’ gewonnen en mogen Jim dadelijk hun vragen stellen. „Als mamma dit hoort. Lachen.“
Maar veel verder dan de vraag van de vandaag zeven jaar geworden Jeanmile: ’Of Jim ook spruitjes lust?’, komt het groepje niet. „Jeanmile heeft besloten alleen nog maar te eten en drinken wat Jim ook drinkt“, vertelt zijn juffrouw. „Hij lust eigenlijk geen spruitjes, maar zal daar nu toch aan moeten geloven.“ Samen met Jeanmile en haar dochter Jazz is ze vanuit Rotterdam naar Veghel gereden om het optreden bij te wonen. „Mijn dochter Jazz is helemaal wild van Jim. Dus waar hij ook optreedt, wij zijn er bij. Ik heb een Opel Astro. Voor elk optreden schildert mijn dochter die helemaal vol met Jims songteksten. Leuk toch. Ik haal hem daarna wel weer door de wasstraat.“

Stiften

Pas zeventien is Jim Bakkum, die vorig jaar achter Jamai tweede werd tijdens Idols. Maar ondanks zijn jonge leeftijd is hij al gewend om met fans om te gaan. Als die geen vragen hebben, neemt hij zelf het heft in handen. „Kijk, er liggen hier
stiften op tafel. Wil er iemand een handtekening?“, vraag hij.
De Veghelse Eva Horck ( 18 ) en Jasmijn Alkenade ( 18 ) zijn de oudste fans in de kelder. Hoewel ze een handtekening op hun sokken ‘gescoord’ hebben, is ‘fans’ een te groot woord. Zij zien de lol van alles wel in. „Hij is gewoon een lekker ding. Maar ja, pas zeventien hè? Al scheelt dat natuurlijk ook maar een jaartje met ons. Onze vriendinnen zien hem helemaal niet zitten. Zij vinden dat Jim niet kan zingen. Maar dat is onzin. Hij is knap, maar ook gewoon
goed.“

Limousine

Als Jim met het eerste groepje vertrokken is om een rondrit in de twaalf meter lange limousine te maken, schuiven de twee meiden in de kelder aan bij Jims broer Danny. De brandende vraag die ze Jim zelf niet stelden en waarop ze per se het antwoord willen weten voordat ze met Jim in de limousine stappen, stellen ze aan zijn broer: „Heeft Jim een vriendin?“
Helaas voor beide meiden. „Ja, al ongeveer een jaar.“

Bill Clinton

Bij de ingang van de Blauwe Kei wachten Jims echte fans intussen tot hij weer terugkeert van zijn ritje door Veghel. In de limousine, waar volgens de eigenaren John Reijbroek en Patrick van Rijbroek van XXL-Limoservice uit Boekel ook oud-president Bill Clinton van de VS in is rondgereden is.
Dan blijkt dat de echte trouwe fans ook een nadeel hebben. Want een van hen heeft hem kennelijk gisteren ook al gezien. „Hij heeft gewoon dezelfde kleren aan als gisteren. Getver.“

Jim Bakkum werd vorig jaar tweede in de eerste aflevering van Idols, het programma van RTL4 waarin vakjury en publiek samen een nieuw popidool kiezen.

Hij heeft inmiddels twee albums op zijn naam staan.

Zijn eerste twee singels (‘Tell her’ en ‘This love is real’) behaalden allebei een top-één notering.

Jim is pas zeventien, maar in Madame Tussaud staat al een wassen beeld van hem en hij heeft zelfs al een eigen geurlijn.

Bron:
Brabants Dagblad
pi_23101535
quote:
DEN HAAG - Jim is op zoek naar een nieuwe platenmaatschappij. De nummer 2 van de eerste Idols-editie staat momenteel nog onder contract bij Sony BMG. Zijn manager Dim Paulson laat donderdag weten dat er vergevorderde gesprekken lopen met maatschappij CTM.

De reden voor Jim om mogelijk naar CTM over te stappen is volgens Paulson "horizon verbreding". "CTM is meer dan een platenmaatschappij. Het bedrijf doet ook televisie en geeft publicaties uit."

BMG heeft meerdere winnaars van het televisieprogramma Idols onder zijn hoede, zoals Boris, Maud en Jamai. Jim heeft twee cd's uitgebracht bij de platenmaatschappij. Er zijn plannen voor een derde cd, bij de nieuwe maatschappij. Details hierover zijn nog niet bekend.
Ofwel: BMG gooit 'm eruit.
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:05:11 #146
57497 happyme28
I'm so happy
pi_23104723
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ofwel: BMG gooit 'm eruit.
Ofwel: Jim is zelf opzoek. CTM is onderdeel van Strengholt en heeft o.a. ook Kim-Lian onder contract en ze produceren o.a. Top of the Pops en Kids top20. Bij BMG mag hij nog minimaal 1 album maken, al zullen ze niet al te moeilijk doen over een overgang denk ik, al de singletjes van de Idols komen amper in de top40. Bij BMG blinken ze nu niet uit in marketing/promotie (3e single van Boris is ook goed gepromoot.. ahum), ze hebben in het verleden weinig voor 'm gedaan, alles lekker aan Mars overgelaten en achterovergezeten en gecashed. Daarnaast is de stal nogal vol met al die Idols. Ook de tv en publicatie tak is natuurlijk interessant van Strengholt/CMT.

Maar goed, het is nog niet rond, dus laten we dat eerst maar afwachten hè! Ik denk wel dat hij beter af zou zijn.
  dinsdag 16 november 2004 @ 10:15:29 #147
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_23347437
Jim heeft een kort geding aangespannen tegen Sanoma Uitgevers
DEN HAAG | 16-11-2004 | By: Dim Paulson

Jim heeft een kort geding aangespannen tegen Sanoma Uitgevers, uitgeefster van onder andere het blad Story. Sanoma heeft in Story nr. 44 een artikel gepubliceerd waarin wordt beweerd dat Jim op de première avond van de film Snow Fever (waarin hij een kleine rol speelde) cocaïne zou hebben gebruikt. Jim eist in dit kort geding een rectificatie en een aanzienlijke schadevergoeding.

Sinds zijn deelname aan het programma Idols, heeft Jim met zijn management AT Productions intensief gewerkt aan zijn carrière. Zo scoorde Jim onder meer vier top 10 hits en won hij onder andere een TMF Award voor “Beste Nieuwkomer”. Op dit moment is AT Productions in onderhandeling met CMM voor een nieuw artiestencontract. De publicatie van het bewuste artikel is naar mening van Jim zowel qua inhoud als qua timing bijzonder schadelijk voor zijn loopbaan. Sanoma heeft volgens Jim aantoonbare onwaarheden geschreven en op een bijzonder onzorgvuldige manier journalistiek bedreven. “Door dit artikel word ik ten onrechte in verband gebracht met het gebruik van harddrugs hetgeen ik juist buitengewoon verafschuw”, aldus Jim. Jim heeft zijn reactie ook direct na plaatsing van het artikel via zijn officiële website (www.jimmusic.nl) naar buiten gebracht. In plaats van rectificatie van het desbetreffende stuk door Sanoma, is deze week opnieuw door deze partij een artikel geplaatst in het jongerenmagazine “De Breakout” waarin Jim wederom in verband wordt gebracht met cocaïnegebruik. Naast Sanoma heeft Jim ook de bron van het bewuste artikel voor de rechtbank gedaagd.

Bron:
Jimmusic.nl
pi_23361258
Toch zie ik Jim er wel voor aan, het is zo'n vermoeiend wereldje dat je al snel in de verleiding wordt gebracht om coke te gaan snuiven...
  dinsdag 16 november 2004 @ 20:47:34 #149
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23361309
Hij eist 100.000 euro. .
Ik zag bij de TMF Awards trouwens al dat 'ie aan de coke was. .
pi_23364238
Jim
Ja en amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')