abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 21 mei 2004 @ 08:36:25 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19286350
En hier weer verder.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:10:55 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_19317373
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, dat vind JIJ ongepast. Ik niet.

En in dit wijvenbolwerk kan NIETS meer gepost worden of er wordt wel iemand gekwetst.
Wanneer iemand in het borstvoedingstopic notabene over de voordelen van borstvoeding post zijn de flesvoeders beledigt en vica versa, in het handarbeidclupje mag je alleen komen als je wat met kindjes van doen hebt en levert het een rel van 6 weken op in het feedback topic. Mensen welke NAAST dit topic ook op een mailinglist staan worden argwanend bekeken door degene welke NIET op die mailinglist staan....
Mischien kunnen we het beter het R&P knuffelkroelkus dependance gaan noemen.

Dus ik heb daar niet zoveel boodschap aan.
Rot dan ook gewoon op.

Dit heeft m.i. niets te maken met borstvoeding, handenarbeid of een mailinglist, maar alles met een zwangere vrouw, die compleet vermoeid is, die even komt klagen. Word eens volwassen jongen, oude koeien haal je niet uit de sloot!

Zou je het zelf ook niet vervelend vinden als jouw buren zaterdags om half 8 's ochtends beginnen met verbouwen terwijl ze dat niet even doorgegeven hebben? Nou, ik zou het wel vervelend vinden en ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat iedereen het liever niet zou hebben. Dus waarom jij nou weer zo'n reactie geeft is gewoon kinderachtig en laag tegenover pluisje. Je zou als de donder eens je excuses aan moeten gaan bieden in plaats van tegen iedereen te gaan zitten flamen.

en nee, je hoeft geen chips en cola en popcorn te halen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 16:29:45 #3
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19317747
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Rot dan ook gewoon op.
Flikker zelf op. Jou kom ik in elk FB topic tegen hier in ouders om te ouweteringhoeren.
quote:
Dit heeft m.i. niets te maken met borstvoeding, handenarbeid of een mailinglist, maar alles met een zwangere vrouw, die compleet vermoeid is, die even komt klagen. Word eens volwassen jongen, oude koeien haal je niet uit de sloot!
Het geeft alleen aan dat er hier NIETS controversieels gepost mag worden.
quote:
Zou je het zelf ook niet vervelend vinden als jouw buren zaterdags om half 8 's ochtends beginnen met verbouwen
Ja, ik heb nergens iets anders beweert. Alleen is het zo dat mensen OOIT moeten klussen.
quote:
terwijl ze dat niet even doorgegeven hebben?
Die verwachting heb ik iig niet.
quote:
Nou, ik zou het wel vervelend vinden en ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat iedereen het liever niet zou hebben. Dus waarom jij nou weer zo'n reactie geeft is gewoon kinderachtig en laag tegenover pluisje.
Waarom? omdat IK het gezeik vind mag ik dat niet zeggen? Jij mag mij WEL voor rotte vis uitmaken?
quote:
Je zou als de donder eens je excuses aan moeten gaan bieden in plaats van tegen iedereen te gaan zitten flamen.
Het flamen was tegen mij. lees het nog eens rustig na. En daarnaast maak ik zelf wel uit of ik ergens al dan niet mijn excuses voor aanbiedt en in deze is dat zeker niet nodig.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:36:09 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_19317877
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Flikker zelf op. Jou kom ik in elk FB topic tegen hier in ouders om te ouweteringhoeren.
Dan zou je eens wat aan je ogen moeten doen. Bovendien wil je toch zelf graag een ban voor OUD? Zeur dan niet.
quote:
Het flamen was tegen mij.
Als dat flamen tegen jou was, wat is dan de naam voor de manier waarop jij tegen anderen praat? Normaal reageren?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 16:40:04 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19317967
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan zou je eens wat aan je ogen moeten doen. Bovendien wil je toch zelf graag een ban voor OUD? Zeur dan niet.
JIJ begint toch met zeiken?
Als je niet tegen repliek, kan moet je gewoon je muil houden
quote:
Als dat flamen tegen jou was, wat is dan de naam voor de manier waarop jij tegen anderen praat? Normaal reageren?
Op mijn reactie kwam direkt een 'verdomme' terug en ook jij beticht mij weer van onvolwassenheid.
Het enige wat IK zei was dat IK het gezeik vond. Niet meer en niet minder.

De reactie's op mijn uitspraak waren inderdaad flamend. Van diverse mensen.

Maar verder intereseert het me geen flikker wat jij er van vind.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:46:04 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_19318080
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

JIJ begint toch met zeiken?
Als je niet tegen repliek, kan moet je gewoon je muil houden
[..]

Op mijn reactie kwam direkt een 'verdomme' terug en ook jij beticht mij weer van onvolwassenheid.
Het enige wat IK zei was dat IK het gezeik vond. Niet meer en niet minder.

De reactie's op mijn uitspraak waren inderdaad flamend. Van diverse mensen.

Maar verder intereseert het me geen flikker wat jij er van vind.
Begin ik met zeiken?
Ik geloof dat jij na ET de eerste was met een reactie op pluisje. Ik geef alleen een reactie op jou.

Misschien komt het wel door JOUW reacties dat je van onvolwassenheid beticht wordt en dat mensen verdomme zeggen (wat overigens niet direct was, maar pas na een tijdje).
Het enige wat pluisje deed was klagen. Het enige wat de anderen deden was jou proberen uit te leggen dat er niets mis wat met haar klacht.

Als het je niets kan schelen, reageer dan ook niet op me.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 16:48:25 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19318119
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Begin ik met zeiken?
Ik geloof dat jij na ET de eerste was met een reactie op pluisje. Ik geef alleen een reactie op jou.
Ow? En waar heb ik een reactie gegeven op jou die dit feedback rechtvaardigt?
Je bemoeit je weer met anderen.
quote:
Misschien komt het wel door JOUW reacties dat je van onvolwassenheid beticht wordt en dat mensen verdomme zeggen (wat overigens niet direct was, maar pas na een tijdje).
De eerste reactie erna. En misschien komt het wel doordat men hier alleen maar knuffelkroelreacties wil. En ik geef gewoon mijn mening en NIET wat mensen graag willen horen.
quote:
Het enige wat pluisje deed was klagen. Het enige wat de anderen deden was jou proberen uit te leggen dat er niets mis wat met haar klacht.
Dat is HUN mening. Niet die van mij.
quote:
Als het je niets kan schelen, reageer dan ook niet op me.
Ik mag graag onlogische reacties beargumenteren. IK beleef er lol aan.....Maar wat JIJ vind op zich intereseert me geen flikker
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:50:21 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_19318166
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow? En waar heb ik een reactie gegeven op jou die dit feedback rechtvaardigt?
Je bemoeit je weer met anderen.
[..]
Jij begint een rel in het topic waar ik graag kom. Dus geef ik een reactie, daar is tenslotte een forum voor. Ik wist niet dat ik jou eerst om toestemming moest vragen. Een forum gaat er nou eenmaal om dat je je met anderen bemoeid, anders kan je net zogoed tegenover een spiegel gaan zitten en dan gaan zitten praten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 16:50:56 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19318179
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij begint een rel in het topic waar ik graag kom. Dus geef ik een reactie, daar is tenslotte een forum voor. Ik wist niet dat ik jou eerst om toestemming moest vragen. Een forum gaat er nou eenmaal om dat je je met anderen bemoeid, anders kan je net zogoed tegenover een spiegel gaan zitten en dan gaan zitten praten.
Ok, bedankt voor het bevestigen van mijn punt

-edit- gezien het feit dat jij dus met zaken welke je totaal niet aangaan mij voor van alles en nog wat mag uitmaken is het natuurlijk een beetje raar dat ik niet zou mogen verkondigen dat ik iemands opmerking gezeik vind.

Dat ik er zelfs mijn excuses voor aan zou moeten bieden.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:55:47 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_19318296
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor het bevestigen van mijn punt

-edit- gezien het feit dat jij dus met zaken welke je totaal niet aangaan mij voor van alles en nog wat mag uitmaken is het natuurlijk een beetje raar dat ik niet zou mogen verkondigen dat ik iemands opmerking gezeik vind.

Dat ik er zelfs mijn excuses voor aan zou moeten bieden.
Ik maak jou voor alles en nog wat uit? Ik heb alleen gezegd dat ik jouw manier van reageren niet iets vindt voor iemand die volwassen zou moeten zijn. Ik heb je niet uitgemaakt voor rotte vis. Niemand heeft dat, en toch beweer je dat.

Je mag best zeggen dat je iemands opmerking niet passend vind. Maar waarom je het dan weer meteen gezeik moet noemen enzo. Bovendien had het ook op een AARDIGE manier gekund.

En blijkbaar snap je mijn punt niet dat dit mij wel degelijk aangaat. Zoiets gaat namelijk iedereen aan die in een topic post.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:57:40 #11
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_19318340
Even een vraagje tussendoor : Kunnen jullie de post voor je quoten zodat ik het een beetje kan volgen Ik weet anders niet tegen wie jullie zeiken.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 22 mei 2004 @ 17:01:21 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_19318412
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:57 schreef Furby het volgende:
Even een vraagje tussendoor : Kunnen jullie de post voor je quoten zodat ik het een beetje kan volgen Ik weet anders niet tegen wie jullie zeiken.

Hey Furby, ik zal er in het vervolg aan denken.

Heb je genoeg popcorn bij de hand?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_19319378
quote:
en nee, je hoeft geen chips en cola en popcorn te halen
Toch begint het nu aardig een chips en cola en popcorn gehalte te krijgen

Ik ben het ergens toch wel met Swetsenegger eens. Hij geeft een reactie op zijn manier, dus iid niet op een zoetsappige manier. Maar ik vind ook dat er te fel weer op hem gereageerd wordt. Het lijkt wel of de kans op een ruzie gelijk wordt gegrepen. Jeeeeee Swets post iets, we kunnen weer op elkaar gaan lopen zeiken. Dit is nu eenmaal zijn manier van posten. Dat gaat hij heus niet veranderen, dus laat hem lekker en hap niet meteen toe.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 17:44:20 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19319424
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:41 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik ben het ergens toch wel met Swetsenegger eens. Hij geeft een reactie op zijn manier, dus iid niet op een zoetsappige manier. Maar ik vind ook dat er te fel weer op hem gereageerd wordt. Het lijkt wel of de kans op een ruzie gelijk wordt gegrepen. Jeeeeee Swets post iets, we kunnen weer op elkaar gaan lopen zeiken. Dit is nu eenmaal zijn manier van posten. Dat gaat hij heus niet veranderen, dus laat hem lekker en hap niet meteen toe.
Precies.

Zo ervaar ik het ook. Men kijkt niet naar de boodschap, maar grijpt direkt de verpakking aan om een hetze te starten, welke vervolgens mijn schuld zou zijn.

Ik doe niet aan aardig en zoetsappig. Ik geef m'n mening. Ik heb ook liever dat mensen dat tov mij doen. Dan hoef je tenminste niet tussen de regels door te lezen.

Eerlijk duurt het langst toch?
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 17:47:04 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_19319478
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:

Eerlijk duurt het langst toch?
Hier niet dan komen meteen de 2 vertegenwoordigers van [ouders] uit het niets.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 17:47:53 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19319496
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik maak jou voor alles en nog wat uit? Ik heb alleen gezegd dat ik jouw manier van reageren niet iets vindt voor iemand die volwassen zou moeten zijn.
En ik geef aan dat ik pluisjes reactie gezeik vond.
quote:
Ik heb je niet uitgemaakt voor rotte vis. Niemand heeft dat, en toch beweer je dat.
Net zo goed dat iedereen beweert dat ik Pluisje zou schofferen...
quote:
Je mag best zeggen dat je iemands opmerking niet passend vind.
Met godsgratie
quote:
Maar waarom je het dan weer meteen gezeik moet noemen enzo.
Welke 'enzo'?
quote:
Bovendien had het ook op een AARDIGE manier gekund.
Ah ja, dus ik mag best iemand tot het bot afkraken als ik het maar aardig doe. Hypocriet noem ik dat. En daarnaast. Ik zie jou hier ook niet aardig tegen mij doen... pot-ketel
quote:
En blijkbaar snap je mijn punt niet dat dit mij wel degelijk aangaat. Zoiets gaat namelijk iedereen aan die in een topic post.
En zo mag ik dus ook MIJN Mening ventileren. Iets wat JIJ maar niet schijnt te begrijpen.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 18:03:14 #17
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19319791
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:41 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat ben ik grotendeels met je eens, iedereen heeft nu eenmaal een andere manier van zijn/haar mening te geven. (maar dat houdt eigenlijk ook in dat men best kritiek mag hebben op de manier waarop men dat doet: Swets heeft kritiek op de zoetsappige manier, dan mag men vervolgens ook kritiek hebben op zijn manier, vind ik).

Maar als iemand aangeeft hierdoor in tranen te zijn, en dat later zelfs nog probeert uit te leggen, door aan te geven dat er behoorlijk wat speelt in de familiesfeer en op het gebied van gezondheid, kun je toch ook gewoon een beetje inbinden, in plaats van er gewoon nog een schepje bovenop te doen?

Waar hebben we het nou helemaal over? Ik baal dat ik na nog geen uur slaap mijn bed wordt uitgedreund, en wil dat even kwijt. Niks meer en niks minder. Dat is toch niet zo'n ramp?
pi_19319982
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 18:03 schreef pluisje het volgende:
Maar als iemand aangeeft hierdoor in tranen te zijn, en dat later zelfs nog probeert uit te leggen, door aan te geven dat er behoorlijk wat speelt in de familiesfeer en op het gebied van gezondheid, kun je toch ook gewoon een beetje inbinden, in plaats van er gewoon nog een schepje bovenop te doen?
Ik ben het ook niet eens met de manier waarop de discussie verdergegaan is. Ik vind ook dat jij best mag laten weten wat je van de reactie op je verhaal vindt. Daar heeft iedereen evenveel recht op. Ik vind het alleen zo jammer dat gelijk het hele topic in het teken staat van ruzie, omdat zowat iedereen iemand de les wil lezen. En in principe heeft ook iedereen daar recht op, het is een vrij land. Het is alleen zo jammer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 18:12:20 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19319988
quote:

[..]

Dat ben ik grotendeels met je eens, iedereen heeft nu eenmaal een andere manier van zijn/haar mening te geven. (maar dat houdt eigenlijk ook in dat men best kritiek mag hebben op de manier waarop men dat doet: Swets heeft kritiek op de zoetsappige manier, dan mag men vervolgens ook kritiek hebben op zijn manier, vind ik).
Neenee.. Volgens de mensen die kritiek op MIJ hebben mag ik geen kritiek op jou hebben. Nu draai je de boel om. Daar ben IK het overigens mee eens. Maar degene welke nu zoveel kritiek op mij hebben... practice what you preach.
quote:
Schepje bovenop? Kan je die even quoten?

Het enige wat ik aan doen geweest ben is diverse wilde wijven van repliek dienen.
quote:
Waar hebben we het nou helemaal over?
Precies. Dat is ongeveer wat IK in mijn eerste reactie zei.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 18:18:49 #20
43556 miss_dynastie
pi_19320099
quote:
Maar als iemand aangeeft hierdoor in tranen te zijn, en dat later zelfs nog probeert uit te leggen, door aan te geven dat er behoorlijk wat speelt in de familiesfeer en op het gebied van gezondheid,
Kijk, en dat is wat ik probeerde duidelijk te maken. Ik had het idee dat jij hier heel erg overstuur van zou raken en dat heb ik willen voorkomen, dat is dus mislukt. Oké, als je het vergelijkt met oorlogen en honger in de wereld is jouw probleem peanuts, maar in jouw specifieke geval was het voor jou een hele ernstige druppel. Het enige wat jij hebt gevraagd is een luisterend oor en begrip, maar in plaats daarvan krijg je extra gezeik. Mijn oprechte mening is dat mensen die problemen hebben met jouw probleem er best even overheen hadden kunnen lezen. Reageren is geen must! En ik plaatste mijn opmerking omdat ik bang was voor de gevolgen voor jou. Maar ik mag jou blijkbaar niet in bescherming nemen, dat vind ik erg jammer. Ik vind dat je als users een verantwoordelijkheid hebt naar elkaar toe. Maar die mening wordt blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 18:48:18 #21
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19320594
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:

Schepje bovenop? Kan je die even quoten?

Het enige wat ik aan doen geweest ben is diverse wilde wijven van repliek dienen.
Ik zei:
En ja, je hebt me aan het huilen gebracht. Hoewel, eigenlijk was het niet eens door jou, maar door de enorme hoeveelheid shit die er hier de afgelopen tijd gebeurt is dat het even teveel werd. En nee, dan doel ik niet op borende buren of slechte nachtrust, zelfs niet op de babykamermeubeltjes-soap, maar op mijn eigen gezondheid, en die van andere familieleden. En eigenlijk vind ik dat 100x belangrijker dan wat jij van me vindt.

Plus de posts waarin rickmans dat ook probeert uit te leggen van even daarvoor.

En jij reageerde met:
Wat loop je dan door te zeveren?

en eerder op rickmans ook al niet echt op een begripvolle manier.

En al die "wilde wijven" weten dat het nu niet bepaald lekker gaat, en rekenen het je waarschijnlijk aan dat je me over de zeik hebt geholpen. Plus dat ze zich misschien in mijn situatie kunnen verplaatsen, en het ook vervelend zouden vinden om vroeg gewekt te worden door geboor van de buren.

Kijk, zou ik nou een topic hebben geopend met als titel "Mogen mijn buren me om 7.30 wekken met geboor zonder dit eerst even te melden" vind ik het prima dat er daarna een felle discussie ontstaat. Maar als ik gewoon hier op het Speeltuinbankje even wil melden dat ik behoorlijk baal omdat ik na een hele slechte nachtrust en een rotweek om 7.30 ben gewekt door geboor, dan hoeft daar toch geen halszaak van gemaakt te worden? Er zijn hier wel pietlutterige dingen voorbij gekomen, niet met het doel er een enorme discussie van te maken, maar gewoon om heel even af te kunnen reageren.
pi_19320942
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kijk, en dat is wat ik probeerde duidelijk te maken. Ik had het idee dat jij hier heel erg overstuur van zou raken en dat heb ik willen voorkomen, dat is dus mislukt. Oké, als je het vergelijkt met oorlogen en honger in de wereld is jouw probleem peanuts, maar in jouw specifieke geval was het voor jou een hele ernstige druppel. Het enige wat jij hebt gevraagd is een luisterend oor en begrip, maar in plaats daarvan krijg je extra gezeik. Mijn oprechte mening is dat mensen die problemen hebben met jouw probleem er best even overheen hadden kunnen lezen. Reageren is geen must! En ik plaatste mijn opmerking omdat ik bang was voor de gevolgen voor jou. Maar ik mag jou blijkbaar niet in bescherming nemen, dat vind ik erg jammer. Ik vind dat je als users een verantwoordelijkheid hebt naar elkaar toe. Maar die mening wordt blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd.
Het is fijn dat je op wil komen voor pluisje. Maar je weet hoe Swets is (mag ik aannemen). Je weet dat als je een opmerking maakt je er een terug krijgt. En omdat jij (en heel veel anderen) ook zo bent, krijg je een uit de hand gelopen discussie in een topic die daar niet voor bedoeld is. Zoals je zelf al zegt, reageren is geen must, maar als je het voor iemand op wil nemen, waarom dan niet gelijk in het moderatietopic?
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 19:14:24 #23
43556 miss_dynastie
pi_19321084
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:06 schreef beefcake het volgende:

[..]

Het is fijn dat je op wil komen voor pluisje. Maar je weet hoe Swets is (mag ik aannemen). Je weet dat als je een opmerking maakt je er een terug krijgt. En omdat jij (en heel veel anderen) ook zo bent, krijg je een uit de hand gelopen discussie in een topic die daar niet voor bedoeld is. Zoals je zelf al zegt, reageren is geen must, maar als je het voor iemand op wil nemen, waarom dan niet gelijk in het moderatietopic?
Ik heb geen flauw idee hoe Swets is en dat interesseert me ook niet. Ik had geen flauw idee dat dit uit de hand zou lopen en ik ben op een gegeven moment de discussie gestopt omdat die toch geen zin had.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 19:21:02 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19321213
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee hoe Swets is en dat interesseert me ook niet.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Reageren is geen must!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 19:35:32 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19321507
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 18:48 schreef pluisje het volgende:

[..]

Ik zei:
En ja, je hebt me aan het huilen gebracht. Hoewel, eigenlijk was het niet eens door jou, maar door de enorme hoeveelheid shit die er hier de afgelopen tijd gebeurt is dat het even teveel werd. En nee, dan doel ik niet op borende buren of slechte nachtrust, zelfs niet op de babykamermeubeltjes-soap, maar op mijn eigen gezondheid, en die van andere familieleden. En eigenlijk vind ik dat 100x belangrijker dan wat jij van me vindt.

Plus de posts waarin rickmans dat ook probeert uit te leggen van even daarvoor.

En jij reageerde met:
Wat loop je dan door te zeveren?
Jij zei letterlijk dat je NIET door mij was gaan huilen, waarop ik die reactie plaatste. Logisch lijkt me. Als ik de boosdoener niet ben, wat loop je dan te zeiken?
quote:
en eerder op rickmans ook al niet echt op een begripvolle manier.
Ricks reactie kwam nadat studentje dynastie zich al 5 reacties lang in misselijkere bewoording dan IK tegen jou gebruikt had in mijn richting meende te moeten uitlaten. Dan ben ik inderdaad niet op mijn begripvolst.
quote:
En al die "wilde wijven" weten dat het nu niet bepaald lekker gaat, en rekenen het je waarschijnlijk aan dat je me over de zeik hebt geholpen. Plus dat ze zich misschien in mijn situatie kunnen verplaatsen, en het ook vervelend zouden vinden om vroeg gewekt te worden door geboor van de buren.
Ik wist dat niet. En daarnaast kan ik me nog diezelfde figuren herinneren die het maar belachelijke vonden dat ze nog steeds rekening moesten houden met Moussy's ook niet lullige pijn. Dus blijkbaar zijn ze nogal selectief in wie ze zo nodig moeten beschermen. Die hypocritie heb ik niet.Op het moment dat ik iemand een zeikerd vind zeg ik dat ook.
quote:
Kijk, zou ik nou een topic hebben geopend met als titel "Mogen mijn buren me om 7.30 wekken met geboor zonder dit eerst even te melden" vind ik het prima dat er daarna een felle discussie ontstaat. Maar als ik gewoon hier op het Speeltuinbankje even wil melden dat ik behoorlijk baal omdat ik na een hele slechte nachtrust en een rotweek om 7.30 ben gewekt door geboor, dan hoeft daar toch geen halszaak van gemaakt te worden?
Je vroeg letterlijk om meningen. Die heb je gekregen.
En blijkbaar vond je het zelf ook gezeik. Het is blijkbaar niet zo belangrijk.
quote:
Er zijn hier wel pietlutterige dingen voorbij gekomen, niet met het doel er een enorme discussie van te maken, maar gewoon om heel even af te kunnen reageren.
De discussie ontstond pas nadat 3 mensen het nodig vonden om nav dit:
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Met alle respect maar ik vind het gezeik.
Wanneer moet je DAN grote klussen aan je huis doen?
Het nodig vonden om me dit naar het hoofd te slingeren:
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je zit verdomme te praten tegen een zwangere die behoorlijk wat heeft meegemaakt
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 11:09 schreef dutchie het volgende:

Ow en Swets, in je mand!
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:42 schreef melonovy het volgende:
zo'n lompe vent zonder empatisch vermogen
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:42 schreef Troel het volgende:

Dat meneer daar meteen zo op moet reageren is gewoon belachelijk.
quote:

[..]

Rot dan ook gewoon op.
Word eens volwassen jongen!
kinderachtig en laag
donder
Blijkbaar is alles geoorloofd, behalve wanneer ik het zeg
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:42:07 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_19321642
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik wist dat niet. En daarnaast kan ik me nog diezelfde figuren herinneren die het maar belachelijke vonden dat ze nog steeds rekening moesten houden met Moussy's ook niet lullige pijn. Dus blijkbaar zijn ze nogal selectief in wie ze zo nodig moeten beschermen. Die hypocritie heb ik niet.Op het moment dat ik iemand een zeikerd vind zeg ik dat ook.
Diezelfde figuren zaten met het probleem dat zij door een Moussy niet welkom werden geacht in ouders omdat zij geen ouders waren. Dat heeft helemaal niets met Mink te maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 19:43:20 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19321670
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Diezelfde figuren zaten met het probleem dat zij door een Moussy niet welkom werden geacht in ouders omdat zij geen ouders waren. Dat heeft helemaal niets met Mink te maken.
Maar blijkbaar was het niet voldoende om rekening met HAAR gevoelens te houden zodra het op jezelf betrokken wordt... Hypocriet
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:47:49 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_19321800
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar blijkbaar was het niet voldoende om rekening met HAAR gevoelens te houden zodra het op jezelf betrokken wordt... Hypocriet
Moussy zei zelf dat het daar niets mee te maken had, niks hypocriet dus...

Zit de al in je control v?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Milf zaterdag 22 mei 2004 @ 19:50:05 #29
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_19321866
doe eens ff wat vriendelijker hier zeg...

lijkt me verstandiger dat men nu niet meer op elkaar reageerd want dan is het einde zoek. dacht dat onderhand alles wel was gezegd
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 19:50:27 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19321874
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Moussy zei zelf dat het daar niets mee te maken had, niks hypocriet dus...
Je viel haar WEL aan. Ondanks dat je WIST dat ze wel eens met d'r zelf in de knoop zou kunnen zitten. Het doet er niet toe of dat WEL of NIET het geval is nu. Feit blijft dat het je geen flikker interesseert hoe mensen zich zouden kunnen voelen, behalve als het jezelf uitkomt. En dat heet hypocritie.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:51:23 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_19321898
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je viel haar WEL aan. Ondanks dat je WIST dat ze wel eens met d'r zelf in de knoop zou kunnen zitten. Het doet er niet toe of dat WEL of NIET het geval is nu. Feit blijft dat het je geen flikker interesseert hoe mensen zich zouden kunnen voelen, behalve als het jezelf uitkomt. En dat heet hypocritie.
Ow, dus ik moet WEL nadenken over hoe Moussy zich voelt, maar zij hoeft niet na te denken over hoe IK me voel... DAT is pas hypocriet!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Milf zaterdag 22 mei 2004 @ 19:52:38 #32
16000 nikky
pi_19321934
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, dus ik moet WEL nadenken over hoe Moussy zich voelt, maar zij hoeft niet na te denken over hoe IK me voel... DAT is pas hypocriet!
vergeet je mijn post ook niet te lezen?

geldt ook voor swets
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 19:52:45 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_19321936
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat was deel 1 van het hele geziek, deel 2 ging daar wel degelijk over.

Ik snap echt waar je je nu weer mee bemoeit. Het was iets tussen Pluis en Swets en je staat samen met Miss D weer voor aan om te zanikken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 19:53:16 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19321956
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, dus ik moet WEL nadenken over hoe Moussy zich voelt,
Je verwacht dat blijkbaar ook van mij mbt Pluisje... toch?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 19:54:21 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19321983
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:52 schreef moussy het volgende:

Ik snap echt waar je je nu weer mee bemoeit. Het was iets tussen Pluis en Swets en je staat samen met Miss D weer voor aan om te zanikken.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

zaterdag 22 mei 2004 @ 19:56:28 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_19322051
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:52 schreef nikky het volgende:

[..]

vergeet je mijn post ook niet te lezen?

geldt ook voor swets
Sorry Nikki,

Maar ik ben het echt gewoon zat. Op de een of andere manier mag je hier niet voor iemand opkomen. Ook nu weer worden er reacties gegeven dat miss_d en ik hier niet thuishoren omdat we geen ouders zijn.

En er zijn werkelijk nergens mods te vinden die op tijd ingrijpen...
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je verwacht dat blijkbaar ook van mij mbt Pluisje... toch?
Lees nou eens de andere helft van die zin ook swets...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 19:59:11 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19322125
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Sorry Nikki,

Maar ik ben het echt gewoon zat. Op de een of andere manier mag je hier niet voor iemand opkomen.
Er komen hier dan ook geen kleuters welke jouw onverschrokken hulp nodig hebben. Bemoei je met jezelf.
quote:
Ook nu weer worden er reacties gegeven dat miss_d en ik hier niet thuishoren omdat we geen ouders zijn.
NOU snap ik het! Je ziet dingen welke andere mensen niet zien!
Sterker nog. Volgens mij vertelde je MIJ als ouder hier op te donderen.
quote:
Als je niet kan afmaken wat je start, moet je er niet aan beginnen.
quote:
Waarom? Wie zegt dat IK geen eerdere aanvaring heb gehad met pluisje of rickmans? Kortom, je tweede gedeelte van de zin doet totaal niet terzake voor DIT voorval. Je bent gewoon hypocriet.
  Milf zaterdag 22 mei 2004 @ 20:02:31 #38
16000 nikky
pi_19322209
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Sorry Nikki,

Maar ik ben het echt gewoon zat. Op de een of andere manier mag je hier niet voor iemand opkomen. Ook nu weer worden er reacties gegeven dat miss_d en ik hier niet thuishoren omdat we geen ouders zijn.

[..]

je mag best voor iemand opkomen alleen kan dat ook anders.
je weet hoe swets is.. die neemt geen blad voor de mond. als hij het onzin vind dan zegt hij dat. en je kunt iemand niet aanvallen omdat hij/zij een mening heeft.
en als je die mening niet bevalt dan lees je hem niet of zegt dat je het daarmee niet helemaal eens bent.

het is lullig voor degene die zwanger is.. en ik kan het ook wel begrijpen.. maar om nou swets hierop aan te vallen vind ik niet nodig.

en iedereen is welkom in OUD. zelfs ik

en mods hebben ook een leven en vaak ook kinderen en dan komt fok op de tweede plaatst ja.... dat is iets wat je maar moet nemen.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:04:30 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_19322269
never mind
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 20:05:44 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19322303
Anyway. Wat ik wilde zeggen tov Pluis is dat je moeilijk kan verwachten dat buren met IEDEREEN rekening houden.

Nu had zij er last van. Beginnen ze om 10 uur, dan heeft de andere buurman er last van omdat die NET rustig in zijn tuin wilde zitten.
Begint de buurman om 13.00 uur had Pluisje er misschien OOK wel last van gehad omdat ze dan NET een middagdutje doet om haar verloren slaap in te halen. Of het 3 maanden oude babietje twee huizen verderop heeft er last van. En als ze om 20.00 uur beginnen is helemaal het hek van de dam.

Met andere woorden. Wanneer moeten mensen DAN klussen? Wees blij dat ze niet op een doordeweekse avond van 19.00 tot 22.00 alvast voorwerk hebben gedaan.

Dat werd er bedoeld met mijn post
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:09:18 #41
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19322417
Jezus volgende keer dat mijn buren herrie maken en ik me daar eventjes aan stoor omdat ik nou eenmaal een kutweek achter de rug heb, en 's nachts welgeteld een uur geslapen heb, dan hou ik mooi mijn mond.
Het brengt blijkbaar een hoop oud zeer en frustraties naar boven.
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 20:11:56 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_19322497
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:09 schreef pluisje het volgende:
Jezus volgende keer dat mijn buren herrie maken en ik me daar eventjes aan stoor omdat ik nou eenmaal een kutweek achter de rug heb, en 's nachts welgeteld een uur geslapen heb, dan hou ik mooi mijn mond.
Heb je al gevraagd of ze hier nog lang mee door gaan, zodat je zou kunnen vluchten of oordopjes zou kunnen gebruiken?
  Milf zaterdag 22 mei 2004 @ 20:13:30 #43
16000 nikky
pi_19322541
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:09 schreef pluisje het volgende:
je mag best klagen gewoon lekker je hart uitstorten. ik zou ook pissig zijn als ik zwanger ben en niet kan slapen etc etc. maar kijk dan ook niet raar op dat andere mensen jou mening niet delen
---

maar vind het nogal raar dat er eerst een half topic daarmee moet worden doorgezeken daarover en daarna nog een keer fijn hier verder en dan nog eens oude koeien uit de sloot moeten worden gehaald... dát snap ik dan weer niet
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 mei 2004 @ 20:15:21 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19322582
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:13 schreef nikky het volgende:

[..]

je mag best klagen gewoon lekker je hart uitstorten. ik zou ook pissig zijn als ik zwanger ben en niet kan slapen etc etc. maar kijk dan ook niet raar op dat andere mensen jou mening niet delen
PLUIS keek daar niet eens gek van op. Het zijn die andere twee welke OVERAL een rel van willen maken.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:15:38 #45
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19322588
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:02 schreef nikky het volgende:

je weet hoe swets is.. die neemt geen blad voor de mond. als hij het onzin vind dan zegt hij dat. en je kunt iemand niet aanvallen omdat hij/zij een mening heeft.
en als je die mening niet bevalt dan lees je hem niet of zegt dat je het daarmee niet helemaal eens bent.
Maar dat geldt natuurlijk wel voor beide partijen, dus ook andersom.
Men houdt misschien niet genoeg rekening met hoe Swets is, maar hij houdt ook geen rekening met hoe anderen zijn.

Maar goed, dit gaat allemaal al lang niet meer over mij. Een uur of 9 geleden vond Swets het onzin dat ik over mijn buren klaagde, en nu vindt hij dat nog steeds. Prima, meningen mogen verschillen en moeten gerespecteerd worden. Maar dit gaat inmiddels over hele andere dingen, dus ga ik me er niet meer verder mee bemoeien.
  Milf zaterdag 22 mei 2004 @ 20:18:31 #46
16000 nikky
pi_19322662
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:15 schreef pluisje het volgende:

[..]

Maar dat geldt natuurlijk wel voor beide partijen, dus ook andersom.
Men houdt misschien niet genoeg rekening met hoe Swets is, maar hij houdt ook geen rekening met hoe anderen zijn.

Maar goed, dit gaat allemaal al lang niet meer over mij. Een uur of 9 geleden vond Swets het onzin dat ik over mijn buren klaagde, en nu vindt hij dat nog steeds. Prima, meningen mogen verschillen en moeten gerespecteerd worden. Maar dit gaat inmiddels over hele andere dingen, dus ga ik me er niet meer verder mee bemoeien.

en je moet maar zo denken als ze nu alles in 1 dag doen ben je er in 1 keer vanaf

enneuh niemand hoeft rekening te houden met swets ( dat is dus geen vrijbrief ) dat kan swets heel goed zelf misschien een beetje verkeerd geformuleerd maar denk dat jullie het allemaal wel snappen
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:19:56 #47
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19322695
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Heb je al gevraagd of ze hier nog lang mee door gaan, zodat je zou kunnen vluchten of oordopjes zou kunnen gebruiken?
Oordopjes had ik al in, maar daar dreunde het doorheen. En zo te zien zitten de ramen er weer in, en ik verwacht niet dat ze ze er weer uit gaan halen , dus het ergste zal achter de rug zijn. En al is het dat niet, ergens anders gaan slapen wordt toch lastig, dus zal ik het er mee moeten doen.
Maar dat is hier offtopic.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:20:57 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_19322713
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:18 schreef nikky het volgende:

[..]

en je moet maar zo denken als ze nu alles in 1 dag doen ben je er in 1 keer vanaf

enneuh niemand hoeft rekening te houden met swets ( dat is dus geen vrijbrief ) dat kan swets heel goed zelf misschien een beetje verkeerd geformuleerd maar denk dat jullie het allemaal wel snappen
nikky, je hebt mail.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 22 mei 2004 @ 20:21:53 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_19322730
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:19 schreef pluisje het volgende:

Maar dat is hier offtopic.
Tja, in het bankjes gebeuren had ik het ook al getikt, maar daar moest gereld worden, dus vandaar dat ik het hier nog maar eens deed.
pi_19322742
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee hoe Swets is en dat interesseert me ook niet. Ik had geen flauw idee dat dit uit de hand zou lopen en ik ben op een gegeven moment de discussie gestopt omdat die toch geen zin had.
Ik dacht dat heel fok wel wist hoe Swets is , mijn fout. Maar Swets wist dus ook niet dat pluisje al in de put zat. Hij geeft zijn mening, waar niets mis mee is. Ik zeg niet dat ik die mening deel, maar ik keur zijn mening ook niet af. Als er hier mensen om half acht herrie zouden maken zou ik ook balen. En natuurlijk mag je daar over klagen. En er zullen ook mensen zijn die het dan niet met je eens zijn en die dat zeggen ook. Dat die opmerking van Swets de druppel was voor pluisje, kon hij niet weten. Ik zou het ook niet leuk vinden als men mij dan daarop aan zou vallen. (Ik zou het niet met de woorden van Swets zeggen, maar ik zou mezelf wel verdedigen.)
  zaterdag 22 mei 2004 @ 21:01:49 #51
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_19323581

Ik ga hier vaker komen Geweldig forum !

Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  Jubileum moderator zaterdag 22 mei 2004 @ 22:22:52 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19325246
Ik heb weinig zin om als spuit 11 nog dingen te zeggen die door andere mensen al gezegd en uitgelegd zijn. Ik heb ook ff geen idee wat voor reactie ik hier nog op zou kunnen geven, of wat ik nog zou kunnen toevoegen. Er zijn nl. al hele zinnige dingen gezegd.
Het enige wat ik nog wel even wil melden is, voor de mensen die op reactie van Troel wachten, dat Troel zelf om een OUD ban heeft gevraagd en dat verzoek is door de FA's ingewilligd.
Waarom ze dat heeft gevraagd is mij niet duidelijk dus die vraag kan ik niet beantwoorden.

* Lois gaat zo weer verder ballonnen opblazen en slingers ophangen*
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 22 mei 2004 @ 22:35:52 #53
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_19325449
Even dit; Ik zit hier net een trip down memorylane te doen, en de topics "gered uit de crash" doen het niet meer ...

Had me net zo verheugd op de gebroken vliezen van Lois en Nausicaa
Weet jij daar iets van Lois?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator zaterdag 22 mei 2004 @ 22:41:29 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19325513
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 22:35 schreef Leah het volgende:
Even dit; Ik zit hier net een trip down memorylane te doen, en de topics "gered uit de crash" doen het niet meer ...

Had me net zo verheugd op de gebroken vliezen van Lois en Nausicaa
Weet jij daar iets van Lois?
Ik ben eens even gaan kijken. Voor zover ik kan zien staan ze nog gewoon op mijn homepage. Ik denk dat het komt door de overstap naar dit nieuwe forum. Arcee heeft toen iets gemaakt waardoor we de oude topics nog wel konden lezen maar bepaalde dingen werden gelinkt van het bestaande forum. Nu hebben we natuurlijk iets anders als topix en zal het wel niet meer werken. Tenminste dat denk ik.
Ik heb ook even geen idee wat we daaraan kunnen doen, ik ben niet zo technisch.
Zonde he?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 22 mei 2004 @ 23:01:22 #55
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_19325840
Als jij ze zelf maar hebt! Da's toch het belangrijkste, nietwaar?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 mei 2004 @ 23:03:26 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19325885
Lois en Karin, is het misschien een idee om de foto's in de fototopics (verplicht) te laten resizen voor ze geplaatst worden? Sommige mensen presteren het om echt giga-foto's te plaatsen Is gewoon niet leuk meer... Er is een handig tooltje voor ontwikkeld in het fotoforum, waarmee iedereen zijn/haar foto's in no time op het juiste formaat kan krijgen: http://www.i-questo.com/resizer/

Zie dit topic: http://forum.fok.nl/topic/355255

Ikzelf heb een redelijk snelle comp plus adsl, maar voor mensen met een trage comp (zoals ik hier bij qltel) of met een langzame verbinding zijn die foto's echt vreselijk om te laden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 23:14:18 #57
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19326085
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 23:03 schreef Rewimo het volgende:
Lois en Karin, is het misschien een idee om de foto's in de fototopics (verplicht) te laten resizen voor ze geplaatst worden? Sommige mensen presteren het om echt giga-foto's te plaatsen Is gewoon niet leuk meer... Er is een handig tooltje voor ontwikkeld in het fotoforum, waarmee iedereen zijn/haar foto's in no time op het juiste formaat kan krijgen: http://www.i-questo.com/resizer/

Ikzelf heb een redelijk snelle comp plus adsl, maar voor mensen met een trage comp (zoals ik hier bij qltel) of met een langzame verbinding zijn die foto's echt vreselijk om te laden.
Lijkt me een goed plan!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_19326859
quote:

Ahum, na het lezen van je berichtje ben ik eens gaan kijken hoe het zit met grote foto's. Volgens mij zijn het mijn foto's die zo enorm groot zijn. Ik begrijp het niet, op de site zelf zijn het gewoon kleine foto's. Bij het maken van een bladzijde heb ik alle foto's ge-edit naar redelijke formaten. bv 500*400 pixels. Ik was me er niet van bewust dat mijn foto's irritant te laden zijn. Sorry! Ik neem aan dat in je linkjes wordt verteld hoe dit te verhelpen, dus ik zal daar morgen eens een kijkje gaan nemen.
  zondag 23 mei 2004 @ 07:56:06 #59
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_19331237
-removed-

[ Bericht 98% gewijzigd door daniman op 23-05-2004 19:02:00 ]
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 mei 2004 @ 08:29:05 #60
13151 crew  Rewimo
pi_19331268
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 23:54 schreef danosa het volgende:

[..]

Ahum, na het lezen van je berichtje ben ik eens gaan kijken hoe het zit met grote foto's. Volgens mij zijn het mijn foto's die zo enorm groot zijn. Ik begrijp het niet, op de site zelf zijn het gewoon kleine foto's. Bij het maken van een bladzijde heb ik alle foto's ge-edit naar redelijke formaten. bv 500*400 pixels. Ik was me er niet van bewust dat mijn foto's irritant te laden zijn. Sorry! Ik neem aan dat in je linkjes wordt verteld hoe dit te verhelpen, dus ik zal daar morgen eens een kijkje gaan nemen.
Danosa, ik heb niet eens gekeken van wie ze waren Het viel me alleen op dat het bij sommige foto's echt heel erg lang duurde, vooral omdat ik hier een langzame comp gebruik (maar wel met adsl). Als je een trage verbinding hebt, moet dat helemaal vreselijk lang duren. En zeker met cute kinderfoto's is dat heeeeeel vervelend

Het formaat dat overigens precies in de lay-out valt is 550x413 pixels. Jouw 500x400 is op zich prima, maar dat wil nog niet zeggen dat je bestanden ook klein zijn. Klik eens met rechts op een van je foto's en kijk eens bij de bestandsgrootte. Als je foto's goed verkleind zijn, zou die over het algemeen onder de 100 kb moeten liggen.

Heb even gekeken, die van jou zijn inderdaad ruim 500 en ruim 700 kb... Je brengt dus wel het formaat terug, maar niet de bestandsgrootte. Of mogelijk link je naar de verkeerde versie van je foto
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_19332033
[Ehhhhhh.....vraag me niet waarom ik het bewaard heb, maar ik heb een link bij mijn favorieten staan, daar staat alles vanaf dat Lois meldt dat ze zwanger is ( 4 dec. 2000. er groeit iets in mijn buik )
En nu? Hebben jullie er wat aan?

En sorry dat ik me in een gesprek meng zonder mij voor te stellen. Komt later wel

quote]Op zaterdag 22 mei 2004 22:41 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik ben eens even gaan kijken. Voor zover ik kan zien staan ze nog gewoon op mijn homepage. Ik denk dat het komt door de overstap naar dit nieuwe forum. Arcee heeft toen iets gemaakt waardoor we de oude topics nog wel konden lezen maar bepaalde dingen werden gelinkt van het bestaande forum. Nu hebben we natuurlijk iets anders als topix en zal het wel niet meer werken. Tenminste dat denk ik.
Ik heb ook even geen idee wat we daaraan kunnen doen, ik ben niet zo technisch.
Zonde he?
[/quote]
.........avondmens.......;)
  FOK!fossiel zondag 23 mei 2004 @ 11:46:51 #62
2628 Karin
  zondag 23 mei 2004 @ 12:08:56 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19333084
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
-een quote van mij-
Djies, Swets ik maakte maar een geintje.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 23 mei 2004 @ 12:20:27 #64
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_19333276
JA !!! Dankzij bovenstaande domme muts gaan we weer lekker verder waar we gisteren gebleven waren

zondag 23 mei 2004 @ 12:24:02 #65
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19333342
quote:
Op zondag 23 mei 2004 12:20 schreef Furby het volgende:
JA !!! Dankzij bovenstaande domme muts gaan we weer lekker verder waar we gisteren gebleven waren

Hoe moet jij anders je dag doorkomen?

wilde trouwens alleen maar even wat recht zetten, verder niet.
  zondag 23 mei 2004 @ 13:56:13 #66
393 phileine
española
pi_19335183
Waarschijnlijk ook off-topic, maar ik vraag me dat nou al zo vaak af. Wat zit er toch achter het aanvragen van een vrijwillige ban? Ik bedoel, als je hier niet meer wil komen dan kom je toch gewoon niet meer? Of als je bang bent je niet in te kunnen houden, dan verander je je email in nooitmeer@naarfok.nl en dan kun je je account ook nooit meer gebruiken. Ik begrijp echt niet wat een vrijwillige ban toevoegt, behalve dat je erg graag wil laten weten dat je gekwetst bent en eventueel hoopt dat mensen je ompraten. Maar daar lijken me dan weer sterkere manieren voor.
Dit is niet persoonlijk bedoeld naar Troel hoor, maar sinds dit fenomeen is komen opzetten verwonder ik me hier al over. Kan iemand daar een wat duidelijker licht op schijnen?
mooi he, alles
  † In Memoriam † zondag 23 mei 2004 @ 14:00:46 #67
43556 miss_dynastie
pi_19335272
Als je je e-mail verandert in nooitmeer@naarfok.nl, kun je nooit meer op Fok! En dat is in dit geval niet de bedoeling, als ik troel goed heb begrepen, aangezien ze in andere subfora nog wel wil posten.

Edit: een banaanvraag is definitief, als ik het goed heb begrepen. Ompraten kan dus niet.
pi_19335656
Phileine, datzelfde vroeg ik mij gisteren ook af!! Als je toch niet meer wilt reageren doe je dat toch gewoon niet meer? Daar heb je toch geen ban voor nodig?? Vreemd!
pi_19335972

ouwe koeien zijn natuurlijk ook vrouwen, hè
dat verklaart een hoop
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 23 mei 2004 @ 14:45:49 #70
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19336267
Ik vraag me dat ook af Phil. Ik denk dat mensen het moeilijk vinden om niet te reageren ofzo. Swets vroeg er gisteren ook al vrij snel om. Ging toch door met reageren. Ik denk dus dat mensen die dat vragen het moeilijk vinden zich in te houden en daarom tegen zichzelf beschermt willen worden. Misschien dat die mensen daar zelf antwoord op kunnen geven. Met uitzondering van Troel, maar dat lijkt me logisch

[ Bericht 0% gewijzigd door Jessicaa op 23-05-2004 15:21:05 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 mei 2004 @ 14:46:25 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19336278
quote:
Op zondag 23 mei 2004 12:08 schreef dutchie het volgende:

[..]

Djies, Swets ik maakte maar een geintje.
Dat snap ik wel, maar het geeft even aan hoe ik van alle kanten vrouwen op m'n nek kreeg om een in mijn ogen echt niet zo'n schokkende reactie.
  zondag 23 mei 2004 @ 15:47:24 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19337675
quote:
Op zondag 23 mei 2004 14:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar het geeft even aan hoe ik van alle kanten vrouwen op m'n nek kreeg om een in mijn ogen echt niet zo'n schokkende reactie.
Ow ok, ik was al een beetje verbaasd mijn quote er tussen te zien.
En Swets, je weet dat als je wat van me wilt weten je me kunt mailen hè?
  zondag 23 mei 2004 @ 16:45:03 #73
393 phileine
española
pi_19339113
Ja maar Swets vraagt er minimaal een keer per maand om, da's gewoon aandachttrekkerij .
Het fenomeen bestond al voordat er forumgebonden bans waren, dus het heeft niet alleen te maken dat je nog wel in andere delen wil kunnen komen.
mooi he, alles
  zondag 23 mei 2004 @ 19:47:14 #74
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19343466
quote:
Op zondag 23 mei 2004 13:56 schreef phileine het volgende:
Waarschijnlijk ook off-topic, maar ik vraag me dat nou al zo vaak af. Wat zit er toch achter het aanvragen van een vrijwillige ban?
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:45 schreef phileine het volgende:
Ja maar Swets vraagt er minimaal een keer per maand om, da's gewoon aandachttrekkerij .
Volgens mij weet je dus best wel wat er achter het aanvragen van een vrijwillige ban zit
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 23 mei 2004 @ 20:16:42 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19344365
quote:
Op zondag 23 mei 2004 19:47 schreef melonovy het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij weet je dus best wel wat er achter het aanvragen van een vrijwillige ban zit
Aanpakken...
Wie de schoen past...
  FOK!fossiel zondag 23 mei 2004 @ 21:07:23 #76
2628 Karin
pi_19345951
quote:

Goed idee Rewimo!
Ik zal de link in de openingspost van het fototopic zetten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 mei 2004 @ 21:09:59 #77
13151 crew  Rewimo
pi_19346038
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:07 schreef Karin het volgende:

[..]

Goed idee Rewimo!
Ik zal de link in de openingspost van het fototopic zetten.

zondag 23 mei 2004 @ 22:04:03 #78
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19347709
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Aanpakken...
Wie de schoen past...
:S Ik snap 'm niet, ik zit te bedenken wat je hiermee zeggen wil, maar ik kom er niet uit. Kun je je nader verklaren?
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 23 mei 2004 @ 22:08:28 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19347879
Jij zei tegen Phileine, nav haar opmerking over Swets banaanvragen en dat dat aandachtstrekkerij zou zijn, dat Phileine dus stiekem wel weet wat er achter die aanvragen zit.

Mijn reactie op jou was bedoeld als hint naar degenen die die banaanvragen doen... Dus 'wie de schoen past, trekke hem aan'...
Verder niets naar jou toe bedoeld hoor... En waarschijnlijk bedoelde jij het zelf ook niet zo, maar hij stond er zo mooi als inkoppertje...
  zondag 23 mei 2004 @ 22:32:55 #80
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19348695
Ik kan niet wennen aan dat woord *banaan-vragen*
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 23 mei 2004 @ 22:36:58 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19348830
Hihi!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 mei 2004 @ 22:45:34 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19349083
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:45 schreef phileine het volgende:
Ik vraag ze zelden, ik krijg ze gewoon
  zondag 23 mei 2004 @ 23:51:43 #83
47760 Grote_Swets
En groot is tie....
pi_19351235
ben ik weer net te laat ,... altijd als er ruzie is.... toestand...
  † In Memoriam † zondag 23 mei 2004 @ 23:58:54 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_19351465
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag ze zelden, ik krijg ze gewoon
Gisteren vroeg je er wel om. Je hebt geluk dat we dat niet gezien hebben.

Persoonlijk vind ik het aanvragen van een forumban een beetje onzin, post er gewoon niet als je er geen zin in hebt. Wel jammer dat elke ook maar enigszins pittige discussie hier altijd eindigt met slachtoffers, al dan niet op vrijwillige basis. W.m.b. kan Troel terugkeren als ze afgekoeld is en zelf hier weer zou willen posten. Al is het voorlopig nog niet zo ver, zoals ik begrijp. Maar dat is dan haar keuze.

Verder wil ik wel van de gelegenheid gebruik maken te melden dat iedereen hier welkom is, ook niet-ouders. Gezeur daarover zal in het vervolg zeker harder aangepakt worden. Ik zou zelf wel graag wat meer discussie zien, het is geweldig dat iedereen zwanger is of recent 'geworpen' heeft , maar het forum is er w.m.b. niet alleen voor de (aanstaande) jonge moeders. En het mag w.m.b. ook best eens over meer dan alleen dat gaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_19355322
cynix, ik geloof ook niet dat iemand dat ooit heeft beweerd hoor, dat niet-ouders niet welkom zijn.

en ik moet ook altijd twee keer lezen bij banaanaanvragen
mooi he, alles
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 mei 2004 @ 08:17:54 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19355605
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:58 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Gisteren vroeg je er wel om. Je hebt geluk dat we dat niet gezien hebben.
Want? lekker belangrijk
quote:
Verder wil ik wel van de gelegenheid gebruik maken te melden dat iedereen hier welkom is, ook niet-ouders. Gezeur daarover zal in het vervolg zeker harder aangepakt worden.
Volgens mij zei de niet-ouder dat de OUDER niet meer welkom was.
quote:
Ik zou zelf wel graag wat meer discussie zien, het is geweldig dat iedereen zwanger is of recent 'geworpen' heeft , maar het forum is er w.m.b. niet alleen voor de (aanstaande) jonge moeders. En het mag w.m.b. ook best eens over meer dan alleen dat gaan.
  maandag 24 mei 2004 @ 08:23:00 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19355629

Wat grappig dit...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_19362080
Ik hoorde dat het hier leuk was. Terugvindpost.
  maandag 24 mei 2004 @ 14:54:57 #89
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_19363643
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik hoorde dat het hier leuk was. Terugvindpost.
Inderdaad, 'was', de storm is al weer overgewaaid volgens mij
  dinsdag 25 mei 2004 @ 19:42:49 #90
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_19401290
Edit: spuit 11

He Lois, jij gooide hem op slot, de traditie leert dat je dan ook het nieuwe deeltje moet aanmaken

Zwangerschap & Geboorte deel 56, thema: DE mannen

Jubileum moderator dinsdag 25 mei 2004 @ 19:44:26 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19401347
Ik was al bezig
Eva ♥ en Iris ♥
pi_19414632
Lois of Karin, ik heb een klein verzoekje! Het is niet belangrijk, maar ik zou het wel leuk vinden. In alle lijstjes (verjaardagen en babytopic) staan ook de tweede namen van de kinderen erbij. Ik zou het leuk vinden als de tweede naam van Dylan er ook bij mag. Hij heet Dylan Nathan. Bij voorbaat dank!
  FOK!fossiel woensdag 26 mei 2004 @ 10:55:38 #93
2628 Karin
pi_19414988
Tuurlijk, zal het meteen even aanpassen.
pi_19415257
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:55 schreef Karin het volgende:
Tuurlijk, zal het meteen even aanpassen.

Mijn dank is groot
pi_19415553
*Clauwheee komt ook ff zeuren *

Ik zie dat er ook niet-ouders in het verjaardagstopic mogen?? Ik wel er dan ook wel bij als het mag

Clauwheee: 3 maart (1981)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_19416474
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:21 schreef clauwheee het volgende:
*Clauwheee komt ook ff zeuren *

Ik zie dat er ook niet-ouders in het verjaardagstopic mogen?? Ik wel er dan ook wel bij als het mag

Clauwheee: 3 maart (1981)
Hee ik sta er ook niet in ziet mijn oog!
5 Maart 1983
Ben ik nu heel vervelend?
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:49:34 #97
62233 Jelief
ikke lief!
pi_19417897
mag ik er dan ook bij?
wel wat kort dag, ik ben 29 mei jarig en ben van 1973

nog even en we kunnen elke dag wel iemad feliciteren...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  FOK!fossiel woensdag 26 mei 2004 @ 15:57:08 #98
2628 Karin
pi_19422702
Tuurlijk!
pi_19424325
Dankjewel!
pi_19458508
Uhhh.....
Als je dan toch bezig bent?????

Wilyan heet vol uit Wilyan Ayrton Quinn
En ik zag dat ik zelluf ook niet in het lijstje sta...
Jonnetje geboren op 9 augustus 1978...
W ~ H ~ T
  Jubileum moderator vrijdag 28 mei 2004 @ 08:01:10 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19464303
Het staat erbij Jonnetje
Eva ♥ en Iris ♥
pi_19473067
vraagje: iemand had hier ooit een topic gemaakt met de slaapperikelen van haar zoon/dochter. Het ging dus om slaaptraining, het kindje moest leren om in slaap te vallen. Ik vond die methode zo slim toen en iemand die ik ken zit nu eigenlijk met een zelfde probleem (zoontje van 11 maanden) en ik wilde haar wijzen op dat bewuste topic. Maar ik weet niet meer wie dat toen was en ik kan hem dus ook niet vinden... Iemand die um wel kan vinden voor me?
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2004 @ 14:58:16 #103
43556 miss_dynastie
pi_19473170
Luckepuk, bedoel je deze: De strijd om het slapen - dagboek
pi_19473227
jahaa!! dat is um!! Thanks!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2004 @ 15:02:40 #105
43556 miss_dynastie
pi_19473291
Graag gedaan !
pi_19519189
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 08:01 schreef Lois het volgende:
Het staat erbij Jonnetje

Dankjewel!
W ~ H ~ T
pi_19525280
Ik ga waarschijnlijk een hele stomme en misschien ook wel pijnlijke vraag stellen... maarre... NoNick en Kosmick stonden toch ook eerst in het [zwanger lijstje] ? Ik zie ze er nu niet meer in staan en heb een aantal delen gemist.... ik vrees het ergste.. maar hoop van nie.... Iemand die dit (waarschijnlijk niet tactvolle) blontje even zou willen updaten?
  maandag 31 mei 2004 @ 00:12:33 #108
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19525399
Luckepuck, het is inderdaad niet helemaal goed verlopen, een paar topics geleden hebben ze dit verteld.

edit:
Zwangerschap en Geboorte deel 53 daar dus
pi_19525523
*vloekt wat krachttermen*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 mei 2004 @ 21:46:28 #110
13151 crew  Rewimo
pi_19546800
Dat had ik ook niet gelezen
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:35:19 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_19601810
Ik kom ook eens zeuren...
De topic titel Z&G thema....etc is voor ons allemaal wel duidelijk, maar voor nieuwe mensen hier niet denk ik. Wat is Z&G??? Het lijkt mij misschien beter om het te veranderen?
stormy waters...
sailin'
pi_19611161
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:35 schreef Belana het volgende:
Ik kom ook eens zeuren...
De topic titel Z&G thema....etc is voor ons allemaal wel duidelijk, maar voor nieuwe mensen hier niet denk ik. Wat is Z&G??? Het lijkt mij misschien beter om het te veranderen?
Ik las er dus ook overheen toen ik het topic zocht...
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:09:34 #113
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19612228
Belana en Lily, het probleem was dus dat het allemaal niet meer paste. Vandaar dat ik die titel zo afgekort had. Niet helemaal duidelijk ben ik het mee eens, maar voor 1 topic (wat toch over het algemeen met 2 dagen vol geluld is ) is het toch niet erg?
Anders moet ik even wat anders verzinnen.
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2004 @ 12:11:04 #114
43556 miss_dynastie
pi_19612279
Kun je niet Zwangerschap en Geboorte deel .... doen
En dan als eerste zin in de post * THEMA: IK NOEM MAAR WAT
En dan het lijstje zwangeren?
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:12:17 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19612316
Kun je het niet veranderen anders naar:

"Zwangerschap&Geboorte 59, thema: De Onvoorziene Gevolgen"

En dat je het thema in het topic zelf dus nog even duidelijker uitlegt?

*roept ook maar wat*
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator donderdag 3 juni 2004 @ 12:13:43 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19612355
Ik stem voor miss dynasties oplossing

sorry ik typ een beetje rottig maar ik zit hier met een l ziek irisje op schoot en dat typt zo lastig
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:14:22 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_19612382
Dutchie, ik weet dat ie snel vol is hoor , wat dat aangaat maakt het ook niet uit, maar ik dacht voordat het bij alle topictitels zo wordt...
Ik vind het idee van Miss D wel goed, daar had ik ook al aan gedacht als oplossing: het thema in de openingspost. Is dat wat voor de volgende keer?

edit: Lois had al voor gestemd zie ik
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator donderdag 3 juni 2004 @ 12:16:23 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19612443
Ik heb het veranderd
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:22:13 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19612548
Zoooo, da's ook weer opgelost!
Dank je Lois!
  zondag 6 juni 2004 @ 23:12:15 #120
1087 Merisse
broddeltante
pi_19694221
Mag het grote buik topic opgenomen worden in de historie van ouders als jullie een keer tijd hebben? Thanks!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  FOK!fossiel dinsdag 8 juni 2004 @ 13:26:59 #121
2628 Karin
pi_19725741
Goed idee!
Ik zal ze straks even toevoegen (Bram is wakker aan het worden).
pi_19726418
Help, ik zoek het topic over waterpokken maar ik kan het niet vinden!!!
De vlekjes vliegen hier op het lichaampje van Jadey, hou ze tegennnnnnnnnnnnn......................
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:57:47 #123
34891 melonovy
La Kutschie
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:58:24 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19726587
Ik had hem al een schop gegeven... Tegelijk met Melonovy's post hier!
pi_19727727
Hoe kan het nou dat jullie hem wel vinden? Ik heb gezocht op pokken, waterpokken, OUD, centraal, irritant man! Anywat, tnx!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:04:20 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19728530
Ik heb het aantal topics wat te zien is gezet op 3 maanden en toen via ctrl-f gezocht op 'pok' omdat ik wist dat de topic titel nogal niet standaard was...
pi_19728653
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het aantal topics wat te zien is gezet op 3 maanden en toen via ctrl-f gezocht op 'pok' omdat ik wist dat de topic titel nogal niet standaard was...
aha, dit werkt, wat goed. *opslaat op eigen harde schijf*
  dinsdag 8 juni 2004 @ 21:44:31 #128
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19738238
Ehm, ligt het aan mijn pc, of ziet niemand de berichtjes van pagina 2 in Dutchie's kaboutertje-topic?
Krijg alleen een superkorte pagina met het reageerveld er direct onder...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!fossiel dinsdag 8 juni 2004 @ 21:45:38 #129
2628 Karin
pi_19738274
Hmm heb ik geen last van. Probeer eens ctrl-F5, misschien helpt dat.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 22:40:51 #130
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19739960
, helpt niet...
Nou ja, zie ik het morgen wel weer ofzo. Vreemd.
  FOK!fossiel woensdag 9 juni 2004 @ 12:59:24 #131
2628 Karin
pi_19751536
Doet ie het nu wel Sugar?
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:16:59 #132
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19752028
Op m'n werk wel! Maar ben niet thuis en vanochtend was het hetzelfde.
Snap er niets van! Maar goed, laat vriendje weleens kijken vanaaf!
  FOK!fossiel woensdag 9 juni 2004 @ 13:19:51 #133
2628 Karin
pi_19752120
Ik zal het ook even aan de techneuten gaan vragen. Wat raar zeg!
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:52:22 #134
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19753023
Karin/Sugar, hier hetzelfde. Op de laptop krijg ik de pagina wel te zien, maar op de pc niet.
Dit gebeurt ook soms met bepaalde user-avatars, ik vermoed dat het iets met de explorer-versie te maken heeft.
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2004 @ 14:56:13 #135
43556 miss_dynastie
pi_19754853
Lois of Karin, hebben jullie enig idee hoe het met Kleintje is? Ik heb haar al een heeeele tijd niet meer op Fok! gezien namelijk

sorry dat ik het in dit topic doe, maar de andere topics gaan zo hard, ik ben bang dat het dan ondergesneeuwd raakt en ik wil het graag weten
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:36:54 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_19762444
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Lois of Karin, hebben jullie enig idee hoe het met Kleintje is? Ik heb haar al een heeeele tijd niet meer op Fok! gezien namelijk

sorry dat ik het in dit topic doe, maar de andere topics gaan zo hard, ik ben bang dat het dan ondergesneeuwd raakt en ik wil het graag weten
Ik heb haar even een berichtje gestuurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Belana op 09-06-2004 19:43:25 ]
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel woensdag 9 juni 2004 @ 20:22:45 #137
2628 Karin
pi_19763629
Dankje Belana, dat was ook mijn idee.

Sugar ik heb het achter gevraagd vanmiddag en de enige reactie die ik heb gekregen is:
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 14:25 schreef ToBe het volgende:
Misschien een oude internet explorer die ze dan even moet updaten.
Ze kan misschien proberen het aantal reacties per pagina anders in te stellen, wie weet dat dat het al dan niet tijdelijk oplost.
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:51:28 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19764492
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef Sugar het volgende:
Ehm, ligt het aan mijn pc, of ziet niemand de berichtjes van pagina 2 in Dutchie's kaboutertje-topic?
Krijg alleen een superkorte pagina met het reageerveld er direct onder...
Even je cookies en je offline content weggooien misschien?

Tools > internet options > delete files.

In het nederlandsch weet ik het niet .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  FOK!fossiel woensdag 9 juni 2004 @ 21:21:35 #139
2628 Karin
pi_19765390
En nog een suggestie voor Sugar.
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:50 schreef Anthraxx het volgende:
Laat haar even controleren of ze Javascript uit heeft geschakeld. De forum berichten worden gegenereerd door middel van Javascript (zo te zien in de source). In Internet Explorer kun je dit inschakelen onder 'Extra' -> 'Internet-Opties' -> 'Beveiliging'. Daar moeten een aantal niveaus staan, waar o.a. scripts uitgezet kunnen worden.
pi_19776417
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Luckepuk, bedoel je deze: De strijd om het slapen - dagboek
Ook heb ik dit topic bekeken en het doorgespeelt naar een vriendin van mij.
Haar dochtertje van bijna drie wou niet meer slapen.
Ze zijn maandag er mee begonnen en gisterennacht heeft ze doorgeslapen.
Ik dacht van ik laat het toch ff weten.

En we hopen dat ze nu voortaan door blijft slapen.
pi_19806902
Luca van Lady_wrb staat niet in het dreumes/peuterlijstje.... foutje? of ben ik nou zo scheel?
  Jubileum moderator vrijdag 11 juni 2004 @ 20:03:34 #142
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19819366
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 11:34 schreef Angel22 het volgende:
Luca van Lady_wrb staat niet in het dreumes/peuterlijstje.... foutje? of ben ik nou zo scheel?
Ik zal er even naar kijken, en zo nodig toevoegen. Dank je wel voor de hint!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:44:51 #143
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19833557
Lois/Karin, ik wilde even zeggen dat ik zo gigantisch blij ben met dit forum. De tips, de adviezen, het uitwisselen van emoties en ervaringen, de gezelligheid van het gewone kletsen, etc. etc., het is inmiddels onmisbaar geworden.
Ik neem aan dat jullie dit allemaal vrijwillig doen.
Bij deze wil ik jullie daar dan ook heel hartelijk voor bedanken.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:35:47 #144
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19834631
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:44 schreef phluphy het volgende:
Lois/Karin, ik wilde even zeggen dat ik zo gigantisch blij ben met dit forum. De tips, de adviezen, het uitwisselen van emoties en ervaringen, de gezelligheid van het gewone kletsen, etc. etc., het is inmiddels onmisbaar geworden.
*zich aansluit*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 12 juni 2004 @ 16:27:20 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19836666
Idd, mag wel eens gezegd worden.

Ik denk dat OUD zijn bestaansrecht inmiddels meer dan bewezen heeft!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 17:23:47 #146
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19837986
Lois:

Karin:

Allemaal:
_________Phluphy_LadyS_Brighteyes_Sugar_Rewimo_Beefcake_babyfeet_clauwheee_...______...______...______...__

[ Bericht 2% gewijzigd door Sugar op 13-06-2004 20:25:38 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 juni 2004 @ 17:44:59 #147
13151 crew  Rewimo
pi_19838422
Ja, hoera voor [OUD], voor Lois en Karin, en voor ons allemaal

Ik kan niet meer zonder hoor!
pi_19841486
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 17:44 schreef Rewimo het volgende:
* beefcake ook niet hoor!
Hulde, hulde
  zaterdag 12 juni 2004 @ 20:30:27 #149
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_19842825
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hoera voor [OUD], voor Lois en Karin, en voor ons allemaal

Sluit ik me ook helemaal bij aan
jullie zijn helemaal
pi_19860419
*Clauwheee ook mee doet!!!* Ik ben het er he-le-maal mee eens meiden!!
pi_19860926
stelletje punnikfundi's
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!fossiel zondag 13 juni 2004 @ 21:17:28 #152
2628 Karin
pi_19864962
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:44 schreef phluphy het volgende:
Dankjewel! En ik vind het ook absoluut onmisbaar, alle tips en al het meeleven met iedereen, zo mooi
  zondag 13 juni 2004 @ 21:37:53 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19865527
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:26 schreef milagro het volgende:
stelletje punnikfundi's
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 11:39:20 #154
43556 miss_dynastie
pi_19904440
Likkende_Lassie maakt in ... en wat gaan we doen met vaderdag 2004? een ietwat minder vriendelijke opmerking over zijn vader, die niet echt in de gezellige sfeer van het topic past Misschien willen jullie even kijken?
pi_19904561
Mooi laten staan die opmerking, zou ik zeggen. De realiteit is nu eenmaal geen roze wolk.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 12:19:23 #156
336 Jessicaa
pi_19905588
Mee eens thaleia, maar het taalgebruik gaat mijn inziens te ver. Heel graag verwijderen!
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 12:21:27 #157
43556 miss_dynastie
pi_19905653
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef thaleia het volgende:
Mooi laten staan die opmerking, zou ik zeggen. De realiteit is nu eenmaal geen roze wolk.
Ben ik het helemaal mee eens... maar mijn vader is aan deze ziekte overleden en ik vind het niet gepast om dat zo te gebruiken. Maar Lois en Karin mogen het wat mij betreft beoordelen, ik wilde het alleen even onder de aandacht brengen.
  FOK!fossiel dinsdag 15 juni 2004 @ 16:32:55 #158
2628 Karin
pi_19913030
Het taalgebruik was inderdaad niet erg passend in het topic, heb het wat aangepast. Bedankt voor de tip miss_d
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 16:37:55 #159
43556 miss_dynastie
pi_19913184
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 16:32 schreef Karin het volgende:
Het taalgebruik was inderdaad niet erg passend in het topic, heb het wat aangepast. Bedankt voor de tip miss_d
Dankjewel
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:48:42 #160
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19932296
rjb is met de fijngevoeligheid van een op hol geslagen olifant bezig. Bovendien hartstikke off-topic

Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_19932324
Je bent me net voor Spindizzy..totaal niet gepast.
pi_19932342
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
maar mijn vader is aan deze ziekte overleden en ik vind het niet gepast om
Tsja. Niet om WEER de eeuwige kankerdiscussie op te rakelen, maar als jij zegt dat je het niet gepast vindt wil ik toch ook even zeggen dat ik dat gejank vind. Waarbij ik wellicht even moet vermelden dat mijn moeder, oom, en nog wat andere naasten aan deze ziekte zijn overleden.
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:52:45 #163
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19932411
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:50 schreef thaleia het volgende:
Tsja
Topic heet toch niet "Vertel hier op een zo lomp mogelijke manier wat je van oudere ouders vindt" ofwel?
pi_19932538
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef Spindizzy het volgende:
Topic heet toch niet "Vertel hier op een zo lomp mogelijke manier wat je van oudere ouders vindt" ofwel?
Topic heet "wat ga je doen met vaderdag" (oid) en dat hoeft dus niet per se alleen maar suikerzoete reacties te bevatten. Tenzij dit in zijn algemeenheid een suikerzoet forum is, wat ik al vermoedde, en hiermee weer bevestigd zag.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 11:58:29 #165
43556 miss_dynastie
pi_19932614
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef thaleia het volgende:

[..]

Topic heet "wat ga je doen met vaderdag" (oid) en dat hoeft dus niet per se alleen maar suikerzoete reacties te bevatten.
Leuke knutselideeen? Kooptips en geinige gedichtjes, plaats ze hier!
Dat was de vraag in dat topic!!! Niet een discussie over moeilijke relaties met ouders.
quote:
Tenzij dit in zijn algemeenheid een suikerzoet forum is, wat ik al vermoedde, en hiermee weer bevestigd zag.
Het is soms wat aan de suikerzoete kant, maar je hebt gewoon met een hoop emoties te maken, daar mogen mensen best rekening mee houden.

Maar ik begrijp dat jij hier vaker zou posten (buiten het moderatietopic) als het wat meer aan je wensen voldeed. Ik zou zeggen: open een niet suikerzoet topic!
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:58:39 #166
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19932620
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef thaleia het volgende:

[..]

Topic heet "wat ga je doen met vaderdag" (oid) en dat hoeft dus niet per se alleen maar suikerzoete reacties te bevatten. Tenzij dit in zijn algemeenheid een suikerzoet forum is, wat ik al vermoedde, en hiermee weer bevestigd zag.
Misschien moet je nog ff lezen waar het over gaat. Het gaat over niet zwanger kunnen worden/blijven.

Edit: Nu heb je de post waar ik op reageerde verandert...Never mind
pi_19932662
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:48 schreef Spindizzy het volgende:
rjb is met de fijngevoeligheid van een op hol geslagen olifant bezig. Bovendien hartstikke off-topic

Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat
Ik heb al gewaarschuwd.

Probleem is dat ik, als ie niet gequote was, zonder problemen z'n post had kunnen editten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 12:00:53 #168
43556 miss_dynastie
pi_19932684
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:00 schreef shmoopy het volgende:
Probleem is dat ik, als ie niet gequote was, zonder problemen z'n post had kunnen editten.
Sorry
pi_19932777
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Sorry

We lopen elkaar steeds mis, kijk maar even naar mijn laatste post daar.
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:03:46 #170
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19932801
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:00 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik heb al gewaarschuwd.
Bedankt
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:43:03 #171
1087 Merisse
broddeltante
pi_19934001
Kan iemand al die posten die verwijzen naar rjb weghalen in Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat? Nu is alleen de originele post verwijderd en niet de gequote posten zodat je er mee geconfronteerd blijft als je dat topic opent plus er blijven mensen op reageren zo. Weliswaar ter verdediging maar toch offtopic. Is denk ik wel begrijpelijk dat ik daar die discussie niet wil en zeker niet op deze wijze. Alvast bedankt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Merisse op 16-06-2004 13:11:15 ]
pi_19934581
Merisse, ik wacht even op Karin en Lois wat verwijderen betreft.
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:09:07 #173
1087 Merisse
broddeltante
pi_19934699
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:05 schreef shmoopy het volgende:
Merisse, ik wacht even op Karin en Lois wat verwijderen betreft.
OK, hoop wel dat Karin/Lois besluiten eea te verwijderen.
  FOK!fossiel woensdag 16 juni 2004 @ 13:54:55 #174
2628 Karin
pi_19935979
Wat mij betreft mag de hele discussie verwijderd worden, hoort niet in dat topic thuis. Helaas heb ik nu even geen tijd om me er in te verdiepen wat er nu precies weg kan, Bram zit hier te wachten tot we samen in de zandbak gaan. Smoops mocht jij zin hebben ga gerust je gang en anders wordt het vanavond, sorry (ging alleen ff snel mailchecken en dan kan ik het niet laten om toch even op F5 te drukken hier).
pi_19937489
Gedaan.
  woensdag 16 juni 2004 @ 16:32:26 #176
1087 Merisse
broddeltante
pi_19941159
Dank jullie wel
  FOK!fossiel woensdag 16 juni 2004 @ 20:39:32 #177
2628 Karin
pi_19946965
Dankjewel shmoopy
pi_19961148
Weet iemand nog hoe dat "trakaties" topic heette? En waar dat ding gebleven is? want ik heb met de search en met google gezocht maar ik kan hem niet meer vinden.... Ik weet dat het topic al bestaat en vind het een beetje onnodig om der nou weer een nieuw topic over te openen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel22 op 17-06-2004 12:04:49 (tiepoo) ]
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:08:11 #179
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19961251
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 12:08:47 #180
43556 miss_dynastie
pi_19961274
Deze? Wel oud!! Tractaties voor op school
pi_19961304
JULLIE ZIJN GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  donderdag 17 juni 2004 @ 18:22:51 #182
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19971667
Elleu, ik heb een vraagje, eigenlijk over FOK FORUM algemeen:
Mijn moeder logeert hier en is helemaal enthousiast over FOK. Ze zou ook graag aan enkele forums willen meedoen (bijvoorbeeld culinair).
Echter: ik vraag me af in hoeverre er meer mensen van haar "generatie" (60+) op FOK meedoen? Val je dan erg uit de toon?
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 18:25:13 #183
43556 miss_dynastie
pi_19971710
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 18:22 schreef phluphy het volgende:
Echter: ik vraag me af in hoeverre er meer mensen van haar "generatie" (60+) op FOK meedoen? Val je dan erg uit de toon?
Als ze zo jeugdig is als haar dochter niet
Even serieus, het is je postgedrag waarmee je in of uit de toon valt, als je gewoon gezellig meepost (zeker in CUL) dan is er niks aan de hand. Ik denk dat de verschillen op ONZ groter zullen zijn, maar dat ligt eraan. Ik kan me herinneren dat we hier ooit een topic van een trotse (inmiddels niet meer aanstaande) oma hebben gehad, dus het kan prima
  donderdag 17 juni 2004 @ 18:27:54 #184
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19971762
Wat een stoere moeder! Mijn moeder is ook 60+ en ze is een complete digibeet helaas.

Moeder Phluphy
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 18:39:25 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19971969
* lady-wrb wou dat zij zo'n hippe moeder had!
pi_19972970
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 18:22 schreef phluphy het volgende:
Elleu, ik heb een vraagje, eigenlijk over FOK FORUM algemeen:
Mijn moeder logeert hier en is helemaal enthousiast over FOK. Ze zou ook graag aan enkele forums willen meedoen (bijvoorbeeld culinair).
Ze is van harte welkom in CUL, hoor.
Golfer, onze VBL-mod is in de 50 (sorry, golfer ) en post oa z'n restaurantbelevenissen daar.

Maar los daarvan, juist hartstikke leuk als ze komt posten, het mooie van internet is dat leeftijd, geslacht of wat dan ook er helemaal niet toe doet, dus hup, maak maar snel een nick voor haar aan.
pi_19973062
Topictip: [OUD] Moeder zijn van volwassen kinderen
Welkom, moeder-van!
  Jubileum moderator donderdag 17 juni 2004 @ 19:46:55 #188
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19973329
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:35 schreef poemojn het volgende:
Welkom, moeder-van!

Ze is ook hier van harte welkom hoor
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:53:11 #189
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19975058
Oh leuk, bedankt allen, we gaan morgen maar eens een leuke naam en icoontje voor haar uitzoeken.
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:35 schreef poemojn het volgende:

ze zag het niet echt zitten, voelde zich meer aangetrokken tot het topic over jam inmaken
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 juni 2004 @ 20:56:44 #190
13151 crew  Rewimo
pi_19975157
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:53 schreef phluphy het volgende:
Oh leuk, bedankt allen, we gaan morgen maar eens een leuke naam en icoontje voor haar uitzoeken.
Supermam
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:21:10 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_19975793
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:32 schreef shmoopy het volgende:

Ze is van harte welkom in CUL, hoor.
Golfer, onze VBL-mod is in de 50 (sorry, golfer ) en post oa z'n restaurantbelevenissen daar.

Ik ben nog niet in de 50.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 juni 2004 @ 21:24:08 #192
13151 crew  Rewimo
pi_19975873
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Je ziet er ouder uit door die rollator
pi_19976285
quote:

[..]

Schattig, he, die assertieve oudjes...
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:41:48 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19976347
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:39 schreef shmoopy het volgende:

[..]

pi_19980113
quote:

[..]

Ontkenning is een kenmerk van een midlife
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 23:54:07 #196
43556 miss_dynastie
pi_19980146
quote:

[..]

Jubileum moderator vrijdag 18 juni 2004 @ 08:13:25 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19983884
quote:

[..]

!!!!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:56:19 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20119617
Help! Fout in titel van Z & G deel 69! :'(
Dank....
  FOK!fossiel woensdag 23 juni 2004 @ 12:58:24 #199
2628 Karin
pi_20119686
Ik zag het al, is aangepast
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:25:00 #200
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20156871
Nu er weer een baby is geboren vroeg ik me opeens af:
weet iemand hoeveel baby's zijn geboren sinds FOK/OUD? Bij benadering volstaat
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2004 @ 17:34:32 #201
43556 miss_dynastie
pi_20157113
Phluphy, de melding van het OUD forum kwam op 20 april 2003, kijk maar:
Nieuw forum: Ouder(s)

Sinds 20 april 2003 zijn er:
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy & Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
7 dreumesjes en

16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
***24j uli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
31 juli 2003: Jadey Luísa, dochter van Danosa
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician & gemeenkaboutertje
12 augustus 2003: "Baby-bola", dochter van Parabola (papa)
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
3 september 2003: Daniël, zoon van Mister-X (papa)
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
8 september 2003: Kim, dochter van SixCat (papa)
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Luckepuk
12 november 2003: Lars, zoon van Irule25 (papa)
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
2 december 2003: Siënna Michelle, dochter van Yfke en SPIRO
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
20 januari 2004: Aiken, zoon van Kimpiedimpie
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
25 januari 2004: Elianne, dochter van 70four (papa)
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
19 april 2004: Junah Ileah, dochter van Tan
17 mei 2004: Faith Cathryn, dochter van Psyche2003 (papa)
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
19 juni 2004: Justin Julian, zoon van Jo0Lz (papa)
en 38 baby's plus Myrthe is 39 baby's.

46 dus
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:43:29 #202
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20157334
46... wat een lijst.....AND STILL GROWING

Leuk hoor, dank je miss-d
... ♥ ik mis je ♥
pi_20165458
Tom en Carmen zijn toch ook al dreumesjes, of zie ik het niet goed ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 24 juni 2004 @ 23:21:46 #204
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20165937
46 waarvan 26 meisjes
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2004 @ 23:44:21 #205
43556 miss_dynastie
pi_20166859
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 23:09 schreef rena het volgende:
Tom en Carmen zijn toch ook al dreumesjes, of zie ik het niet goed ?
Ik heb het ook maar gekopieerd uit de OP
  zondag 27 juni 2004 @ 16:24:06 #206
1762 YPPY
Yppiaans
pi_20228561
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 27 juni 2004 @ 16:43:03 #207
47102 Elvi
miemkwien
pi_20229018
quote:
Op zondag 27 juni 2004 16:24 schreef YPPY het volgende:
Lois of Karin, wil 1 van jullie wat plaatjes aanpassen in een oud topic?

De urls werken niet meer. Het gaat om dit topic: Knutselen met kinderen voor beginners
En kan de topic-titel ook veranderd worden? Tis nu een topic met activiteiten voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar. En niet alleen maar knutselen
  Jubileum moderator zondag 27 juni 2004 @ 21:23:20 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20235478
Ik kan de topictitel aanpassen maar ik kan helaas je foto's niet wijzigen Yppy. Er komt dan een ongelooflijke berg abacadabra te staan, totaal onleesbaar en ik heb geen idee waarom. Het zal wel iets te maken hebben met Topix en Replique denk ik.
Misschien kun je de foto's gewoon posten in een berichtje eronder?
Sorry.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 juni 2004 @ 21:31:54 #209
13151 crew  Rewimo
pi_20235662
Lois, wil je aub het lopende speeltuinbankje hernummeren, het moet 70 zijn i.p.v. 69.

Foutje
  Jubileum moderator zondag 27 juni 2004 @ 21:33:14 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20235698
Had ik net gedaan inderdaad
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 juni 2004 @ 21:34:19 #211
13151 crew  Rewimo
pi_20235718
Je was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2004 @ 21:40:52 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20235886
woehahahahaha die eva in het oranje !!!
  Jubileum moderator zondag 27 juni 2004 @ 22:00:29 #213
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20236454
Ja ik hou op zich niet echt van voetbal maar ik vond dat als mijn naam oranje werd, Eva ook maar aangepast moest worden.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_20237373
quote:
Op zondag 27 juni 2004 21:23 schreef Lois het volgende:
Er komt dan een ongelooflijke berg abacadabra te staan, totaal onleesbaar en ik heb geen idee waarom.
hij geeft de html weer, waarom is mij ook een raadsel, heb het alleen wel even 'vertaald' en de fotos veranderd.
  Jubileum moderator zondag 27 juni 2004 @ 22:30:14 #215
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20237438
Dank je wel Knor
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 27 juni 2004 @ 22:55:45 #216
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20238241
Waarom is Lois wel oranje en Knorretje niet?
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel zondag 27 juni 2004 @ 23:06:32 #217
2628 Karin
pi_20238546
Alleen de modjes zijn oranje gemaakt (ben er erg blij mee )
  zondag 27 juni 2004 @ 23:38:45 #218
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20239582
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:06 schreef Karin het volgende:
Voor zolang het duurt . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 28 juni 2004 @ 08:32:03 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_20243254
Bedankt Knorretje. En Lois bedankt voor het proberen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2004 @ 08:54:31 #220
13151 crew  Rewimo
pi_20243402
quote:
Op zondag 27 juni 2004 22:55 schreef melonovy het volgende:
Waarom is Lois wel oranje en Knorretje niet?
Ik wil ook oranje
  maandag 28 juni 2004 @ 12:18:19 #221
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20247300
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:06 schreef Karin het volgende:
Hier past ie beter bij hoor

Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel maandag 28 juni 2004 @ 19:44:28 #222
2628 Karin
pi_20258799
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:18 schreef melonovy het volgende:

[..]

Hier past ie beter bij hoor

[afbeelding]
O die is ook prachtig
Maar kijk ik heb al een mooie icoon gekregen in [ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 5
  maandag 28 juni 2004 @ 19:51:12 #223
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20258978
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:44 schreef Karin het volgende:

[..]

O die is ook prachtig
Maar kijk ik heb al een mooie icoon gekregen in [ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 5
Je bent iig in het oranje..... eindelijk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel maandag 28 juni 2004 @ 20:01:59 #224
2628 Karin
pi_20259258
Ja werd wel tijd he?
pi_20362939
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:22 schreef ikikke het volgende:
Dit is pas bankje 74. Linkje in begin post moet zijn 73 ipv 74
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 15:00 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Sjips! Ik keek naar de verkeerde, er staat namelijk ook nog een gesloten speeltuinbankje # 74, vandaar dat ik dacht dat we al bij 75 waren...
Het linkje heb ik al verbeterd.
Zouden jullie de topicnaam van het speeltuinbankje weer van 75 naar 74 willen schroeven?
W ~ H ~ T
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:44:28 #226
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_20366193
er is een topic verschrikkelijk uit de hand aan het lopen, nouja 2 eigenlijk. Want het topic waarin er gevraagd wordt om een mod begint ook behoorlijk verziekt te worden.
Is er iemand die er wat aan kan doen?
imagination is more important than knowledge
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2004 @ 17:00:22 #227
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_20366704
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:44 schreef akkien het volgende:
er is een topic verschrikkelijk uit de hand aan het lopen, nouja 2 eigenlijk. Want het topic waarin er gevraagd wordt om een mod begint ook behoorlijk verziekt te worden.
Is er iemand die er wat aan kan doen?
jep ik ga een gast-slotje zetten dan kunnen de modjes zelfs beslissen wat ze doen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!fossiel vrijdag 2 juli 2004 @ 20:14:31 #228
2628 Karin
pi_20370980
Dankjewel Justme, ik ga het straks even allemaal rustig nalezen.
  maandag 5 juli 2004 @ 10:37:52 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_20423488
Lois, in een aanval van sentiment probeerde ik oude topics te lezen. Alleen de topics "gered uit de crash" die op jouw eigen server staan doen 't niet De beginpagina met de linkjes wel, maar hierna zie je een oude layout die erg in de war is.

Het linkje in De historie van Ouder(s) hiernaartoe is ook een beetje wazig..

Zou jammer zijn (voornamelijk voor jezelf) als ze nu echt kwijt zouden zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator maandag 5 juli 2004 @ 11:08:58 #230
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20424110
quote:
Op maandag 5 juli 2004 10:37 schreef E.T. het volgende:
Lois, in een aanval van sentiment probeerde ik oude topics te lezen. Alleen de topics "gered uit de crash" die op jouw eigen server staan doen 't niet De beginpagina met de linkjes wel, maar hierna zie je een oude layout die erg in de war is.
Ik weet het, ik heb ze zelf nog wel maar ik heb geen idee hoe ik het zou moeten fixen zodat het weer leesbaar is. Arcee heeft dat allemaal voor mij gemaakt toen.
quote:
Het linkje in De historie van Ouder(s) hiernaartoe is ook een beetje wazig..
Ook dat weet ik maar ik kan dat specifieke linkje niet wijzigen. Precies die post is (te)lang waardoor ik er niets meer in kan wijzigen. (forumbugje)
quote:
Zou jammer zijn (voornamelijk voor jezelf) als ze nu echt kwijt zouden zijn
I know
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 juli 2004 @ 11:17:35 #231
15029 rickmans
Hasselmans
pi_20424293
ow dat is nog wel te fixen hoor. Komt doordat een aantal oudere bestanden van Topix zijn verwijderd van de server. Als ik tijd heb tussen het tutten door, zorg dat je iig weer kan zien wie wat gepost heeft. .
  Jubileum moderator maandag 5 juli 2004 @ 11:20:11 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20424342
rickmans

Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 5 juli 2004 @ 11:28:40 #233
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_20424522
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:17 schreef rickmans het volgende:
ow dat is nog wel te fixen hoor. Komt doordat een aantal oudere bestanden van Topix zijn verwijderd van de server. Als ik tijd heb tussen het tutten door, zorg dat je iig weer kan zien wie wat gepost heeft. .

het is zoooo leuk om die oude topics af en toe eens door te kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator maandag 5 juli 2004 @ 12:47:40 #234
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20426668
Ik heb inmiddels wel de link aan kunnen passen. Dus die werkt, alleen is het nog niet leesbaar.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:30:05 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_20451948
Ik wil even aangeven dat ik er weer ben, mede dankzij een gesprek met Karin dat ik gisteravond gehad heb.

Ik heb een aantal van jullie heel erg gemist en ben eigenlijk best wel blij om weer terug te zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 juli 2004 @ 11:05:45 #236
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20459163
Troel!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 7 juli 2004 @ 11:31:43 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20459778
hoi troel

(ik vond je vorige plaatje toepasselijker eigenlijk)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 juli 2004 @ 15:40:41 #238
13151 crew  Rewimo
pi_20466358
Ik heb ooit een topic geopend (rond maart dit jaar) over amandelen knippen, kan iemand dat nog terugvinden? Mij lukt het helaas niet.
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:45:10 #239
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_20466445
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 juli 2004 @ 15:49:42 #240
13151 crew  Rewimo
pi_20466556
Jaaaaaaaaaa, tnx!
  woensdag 7 juli 2004 @ 15:51:03 #241
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_20466589
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 15:49 schreef Rewimo het volgende:
Jaaaaaaaaaa, tnx!
Geen dank
  Jubileum moderator donderdag 8 juli 2004 @ 13:48:41 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20488462
Voor de oplettende kijkers: de historie van Ouder(s) is aangepast, ik kon die (hele) lange topics niet meer aanvullen. Alles staat er wel weer in, het is alleen eventjes anders ingedeeld.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juli 2004 @ 21:44:37 #243
13151 crew  Rewimo
pi_20627823
Neef pispaaltje

Lijkt me sowieso geen topic voor OUD, voor zover het al geloofwaardig is
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2004 @ 07:28:11 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20634844
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 21:44 schreef Rewimo het volgende:
Neef pispaaltje

Lijkt me sowieso geen topic voor OUD, voor zover het al geloofwaardig is
nee dat niet, maar t is wel grappig. ik heb me rot zitten lachen
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:05:55 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20642930
Kan een van de lieve modjes nog even 'deel 80' toevoegen aan Zwangerschap en LadyS-topic! ?
In de hectiek van 'Shit, topic dicht op zo'n cruciaal moment.' vergat ik dat eventjes.
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:15:42 #246
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20643160
En er zijn ook een paar kleuters aan het klieren in datzelfde topic.
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:16:55 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20643192
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb geen msn hier, mss dat anderen even kunnen kijken of ze een modje kunnen aanschieten ergens. Ik heb al wel een TR geplaatst... Weet wel van wie het komt, en het is te negeren, maar toch...
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:19:48 #248
1087 Merisse
broddeltante
pi_20643269
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
Wilde het ook komen melden. Het is NIET leuk
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:26:57 #249
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20643452
Zo, opgelost. Puf ze, dan ga ik weer in mijn eigen forum spelen.
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:28:29 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20643489
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 15:26 schreef ShaoliN het volgende:
Zo, opgelost. Puf ze, dan ga ik weer in mijn eigen forum spelen.
Thanks!
  donderdag 15 juli 2004 @ 18:57:20 #251
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20647426
Ik wil een klacht indienen over FOK
Er wordt in dit forum zomaar bevallen en zo, en dat is veel te spannend ! Daarbij kost het handenvol tijd ! Om niet te spreken van het stroomverbruik. Al aan de gevolgen voor het milieu gedacht? Of aan al die kindertjes die nu van mamma niks te eten krijgen omdat de mamma's zitten te F5'en? Of aan verwaarloosde echtgenoten die de concurrentie van de PC niet aan kunnen?
Het is verschrikkellijk !

... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juli 2004 @ 19:39:28 #252
13151 crew  Rewimo
pi_20648313
Je doet toch iets verkeerd hoor Phluph Kind leg je in bed, vriend/echtgenoot laat je ergens anders wonen... Mama heeft alle tijd om te F5-en. Bovendien verdient mama haar centjes bij een energiebedrijf
pi_20648355
Hahahahahaha
Hier zit kind braaf te kleuren, vriendlief heeft gekookt en heeft eigen pc.
Alleen die wijsvinger van het F5-en
  Jubileum moderator donderdag 15 juli 2004 @ 20:37:58 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20649807

[serieus gezicht trekt]

Voor diegene die het bantopic in Med niet altijd volgen, de "grappenmakers" van vanmiddag zijn op passende wijze beloond voor hun geweldige bijdragen in OUD.

Het Grote Ban Meld Topic Deel 17
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2004 @ 20:58:26 #255
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juli 2004 @ 21:01:09 #256
13151 crew  Rewimo
pi_20650314
*serieus meldt dat dat erg prettig geregeld is*

donderdag 15 juli 2004 @ 21:16:10 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_20650634
weg dan maar
Daar heb ik een tekstfile staan met de zwangeren met hun postgeschiedenis. Ik zal hem na de vakantie bijhouden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Troel op 16-07-2004 10:18:45 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fossiel donderdag 15 juli 2004 @ 21:25:21 #258
2628 Karin
pi_20650861
Troel ik vind het best een goed idee hoor maar ik zou er zelf niet zo blij mee zijn als ik zo in de gaten gehouden kan worden. Natuurlijk is het nu ook wel makkelijk na te zoeken maar nu moet men er toch wat meer moeite voor doen.
Als er echt gevraagd wordt naar iemand is het toch niet zo heel veel moeite om het op dat moment op te zoeken?

Ik ben ook wel benieuwd wat andere mensen hiervan vinden of dat ik als enige zo paranoide denk.
  donderdag 15 juli 2004 @ 21:37:45 #259
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_20651195
Nou lurk ik eigenlijk alleen nog maar, en is mijn mening dus totaal niet relevant, maar ik had en heb al moeite met het feit dat er zo ontzettend veel mensen meelezen, laat staan dat ik ook nog eens zo makkelijk te volgen zou zijn.

Als mijn naam er tussen zou staan zou ik daar zeker bezwaar tegen hebben.
  donderdag 15 juli 2004 @ 21:47:28 #260
336 Jessicaa
pi_20651471
Ehhh Leah heb jij soms iets te vertellen
  donderdag 15 juli 2004 @ 21:55:38 #261
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_20651699
Nee hoor
pi_20652145
Ik zou er niet zoveel moeite mee hebben. Iedereen kan zo ook op mijn naam klikken en dan zie je ook mijn postgeschiedenis. Maar het is idd iets meer zoeken als iemand lang niet gereageerd heeft. Ik vind het alleen wel een beetje overbodig om die linkjes erbij te zetten hoor, van mij hoeft het niet.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 07:48:23 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20658258
Van mij hoeft het ook niet!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 09:12:04 #264
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_20658703
Ik weet dat het lief is bedoeld maar, ik sluit me bij Karin, Leah en Sugar aan. Ik ben één van de personen op de lijst en vind het eigenlijk helemaal niet nodig dat mensen mij zo makkelijk kunnen volgen. Als mensen echt graag willen weten hoe of wat dan kunnen ze daar best een beetje meer moeite voor doen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_20658992
Voor mij hoeft dat ook niet. Als mensen mij zoeken weten ze me te vinden via mijn mail en als ze heel belangrijk zijn weten ze mijn foonnummer ook nog
  vrijdag 16 juli 2004 @ 15:14:38 #266
336 Jessicaa
pi_20664830
Van mij mogen ze wel weten waar en waneer ik gepost heb. Als ze het niet zouden mogen weten zou ik niet posten. Maar ik vind het niet nodig. Als die mensen zelf willen dat fok op de hoogte gehouden word regelen ze dat zelf wel. Zoals dat nu ook bij de meeste die-hards wel gebeurt. Doen ze dat niet willen ze het schijnbaar niet en ben ik er eerlijk gezegd ook niet zo nieuwsgierig naar.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juli 2004 @ 15:24:52 #267
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 16 juli 2004 @ 19:41:32 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_20671649
Ik vind het een beetje overdreven en ik wil het ook eigenlijk niet.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:08:42 #269
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20750068
Complimenten voor het idee, die zwangere dames hier toepassen, namelijk het linkje naar een schema waarin staat hoe ver ze zijn in de zwangerschap! (en hoelang ze nog moeten)
Erg handig meiden!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator dinsdag 20 juli 2004 @ 20:10:50 #270
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20750115
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 20:08 schreef melonovy het volgende:
Complimenten voor het idee, die zwangere dames hier toepassen, namelijk het linkje naar een schema waarin staat hoe ver ze zijn in de zwangerschap! (en hoelang ze nog moeten)
Erg handig meiden!
*zich bij aansluit*

Ik vind het super

Wat zouden jullie trouwens vinden van een apart filmpjestopic? Ik zou nl. wel graag meer filmpjes willen zien en hoop dat het zo een beetje gestimuleerd wordt. Of vinden jullie het wel goed staan in het fototopic?
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:12:06 #271
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20750145
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 20:10 schreef Lois het volgende:

Wat zouden jullie trouwens vinden van een apart filmpjestopic? Ik zou nl. wel graag meer filmpjes willen zien en hoop dat het zo een beetje gestimuleerd wordt.
Nog meer Brechtjes spammen? Ik ben om
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:14:29 #272
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20750197
Ik vind het wel leuk, ben er regelmatig mee bezig en wie weet werkt het weer inspirerend!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:15:27 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_20750220
Ik zou wel willen, en heb zelfs een digi filmcamera, maar heb geen flauw idee wat ik verder moet doen. Ik vind al die filmpjes namelijk ook geweldig!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:16:23 #274
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20750240
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 20:15 schreef Belana het volgende:
Ik zou wel willen, en heb zelfs een digi filmcamera, maar heb geen flauw idee wat ik verder moet doen. Ik vind al die filmpjes namelijk ook geweldig!!
Het werkt hetzelfde als met foto's online zetten en posten.
pi_20750314
Jaaaaa! ! ! ! ! ! Leuk!
Ik denk/hoop dat het een goed lopend topic word dan!

Wij zijn toevallig net op zoek naar een leuke 2e-hands videocamera, dus misschien kan ik binnenkort ook meer filmpjes spammen.
Tot dan toe hebben we altijd de digicam filmpjes zonder geluid nog wel...
W ~ H ~ T
  Jubileum moderator dinsdag 20 juli 2004 @ 20:20:54 #276
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20750326
Zullen we gewoon een topic openen? Dan kunnen we daar ook tips, trucs en vragen beantwoorden.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 juli 2004 @ 20:22:50 #277
13151 crew  Rewimo
pi_20750364
Klinkt goed Ik kan ook filmpjes maken met mijn camera
pi_20750459
Leuk idee.
pi_20751350
quote:
Erg handig meiden!
Ik heb hem ook! Het is idd een geweldig idee!!

En ik ben ook voor een filmpjestopic, ook al kijk ik er niet veel, vorige maand zat ik over mijn datalimiet door al die filmpjes
pi_20760473
Erfelijkheid en kinderen
mag het slotje eraf?

heeft weinig zin een nieuw topic te beginnen en dat topic
is de beste plaats waar ik kan posten waar ik aan denk ,
sorry voor het ongemak, eerst wel een slotje en nu niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!fossiel woensdag 21 juli 2004 @ 11:07:19 #281
2628 Karin
pi_20760658
Tuurlijk!!
maar dat had je ook best zelf kunnen doen hoor, slotje was op jouw verzoek
pi_20760693
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 11:07 schreef Karin het volgende:
Tuurlijk!!
maar dat had je ook best zelf kunnen doen hoor, slotje was op jouw verzoek
ja maar ik ga dat niet zomaar doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:23:44 #283
1087 Merisse
broddeltante
pi_20789362
quote:
Erg handig meiden!
Ben er helemaal weg van. Ik heb er even wat van die dingetjes op een rijtje gezet:

Babybrabbel 9 maanden en cyclusbanner
Lilypie pregnancy countdown
Lilypie adoptionSpindizzy, ze hebben ook bruine babietjes! Leuk voor jou straks.
Lilypie baby's first year
Lilypie baby's second year
Daisypath weddingticker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 juli 2004 @ 20:08:53 #284
13151 crew  Rewimo
pi_20794609
-- edit: mag niet --

[ Bericht 93% gewijzigd door Danny op 22-07-2004 20:16:52 ]
pi_20794755
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 20:08 schreef Rewimo het volgende:
-- edit: mag niet --
of gewoon nog ff geduld hebben en wachten tot orange eindelijk de fout corrigeert. (tenzij je graag het risico loopt gebanned te worden natuurijk)

[ Bericht 20% gewijzigd door Danny op 22-07-2004 20:17:18 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 juli 2004 @ 20:23:06 #286
13151 crew  Rewimo
pi_20794903
O okee, sorry
  Admin donderdag 22 juli 2004 @ 20:27:40 #287
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_20794994
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 20:23 schreef Rewimo het volgende:
O okee, sorry
FOK! kan alleen maar bestaan omdat mensen de banner zien. Hoe meer mensen ze blocken hoe groter het gevaar van sluiting van de site. Vandaar.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 juli 2004 @ 20:30:44 #288
13151 crew  Rewimo
pi_20795061
Die banner zien is niet het probleem Het horen ervan wel. Maar goed, ik snap je standpunt en ik begrijp dat eraan gewerkt wordt.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 18:55:12 #289
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20813745
Ehm, ligt het aan mijn pc dat ik bij heel veel mensen dit plaatje zie als usericon?
* Sugar zal er wel weer niks van snappen....
  vrijdag 23 juli 2004 @ 18:56:21 #290
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20813782
Aha, speeltuinbankje geopend en daar hebben ze het erover. Eerst maar 'ns lezen!
pi_20813837
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:55 schreef Sugar het volgende:
Ehm, ligt het aan mijn pc dat ik bij heel veel mensen dit plaatje zie als usericon? [afbeelding]
* clauwheee zal er wel weer niks van snappen....
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:08:04 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20814030
Voor Luchtbel! Ik had het kunnen weten!
Dat mens is zo gek als een deur, bang voor pinguins en ze haat Anne Frank en AJ Kwak. En wij gaan allemaal mee in die gekte! Geweldig! Luchtbel, use the contractions, benen wijd en poep Anne of Alfredje er nu maar uit, dan ben je van die gele eenden af hier! Oke?

vrijdag 23 juli 2004 @ 19:10:58 #293
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20814082
I'm not amused over al die stomme eenden om eerlijk te zijn, maar ik heb vast geen goed humeur.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:12:32 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20814114
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:10 schreef Luchtbel het volgende:
I'm not amused over al die stomme eenden om eerlijk te zijn, maar ik heb vast geen goed humeur.
Aggos wijffie...
Je kan natuurlijk ook gewoon terug pesten met een post-pauze Paniek in de tent dan hier!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:14:29 #295
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20814153
Of zelf even die icon nemen.
Ik doe niet mee, hoor Luchtbel! Helpt dat?
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:22:01 #296
3142 m@x
pi_20814327
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:14 schreef Sugar het volgende:
Of zelf even die icon nemen.
Ik doe niet mee, hoor Luchtbel! Helpt dat?
Ikke ook niet, het is tegen al mijn principes (zijn er helaas niet veel) om dat stinkeendje als avatar te nemen.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:26:05 #297
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20814432
Ja dat scheelt, stomme k eend.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:28:03 #298
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_20814485
wees gerust luchtbel over enkele seconden zijn mijn kids er asl avater.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:28:52 #299
3142 m@x
pi_20814508
meneerm@x deed je trouwens net een ontzettend oneerbaar voorstel Luchtbel. Hij vindt zo sneu voor je dat hij zich vrijwillig beschikbaar stelt om de weeen op gang te brengen......

Zo en nu weer on-topic
  † In Memoriam † vrijdag 23 juli 2004 @ 19:40:16 #300
7074 moussy
kuttekop
pi_20814784
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:28 schreef m@x het volgende:
meneerm@x deed je trouwens net een ontzettend oneerbaar voorstel Luchtbel. Hij vindt zo sneu voor je dat hij zich vrijwillig beschikbaar stelt om de weeen op gang te brengen......

Zo en nu weer on-topic
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:53:59 #301
3142 m@x
pi_20815081
Hij heeft me beloofd dat ie het niet lekker zal vinden en ik moet ook nog zeggen dat ie wel z'n benzine vergoed wil hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')