Het lijkt mij sterk, aangezien de baby omsloten door vruchtwater in een zak (de baarmoeder dus) zit. Dus als ie daar door heen zou kunnen krabben en echt een soort van wondje kan maken, zouden de vliezen denk ik ook al lang gebroken zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:18 schreef Psyche2003 het volgende:
Errr. Dames?
Mag ik weer eens wat vragen??
Kan het zo zijn dat beeb in de buik van mama wat "open" kan krassen? Mijn vrouwtje heeft nu de hele dag al het schrijnende gevoel van een "kras" zoals je zo ook kan voelen bij een kattenkras???
Geeft niks, ik lees ook wel eens over dingen heen hoor!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Piglet, sorry, ik heb gemist dat je vader kanker heeft..... het is zo ontzettend moeilijk en oneerlijk! Mijn vader heeft ook kanker gehad en is daaraan overleden. Het moeilijke is dat je hem aan de ene kant zo graag bij je wil houden om alles wat je mee gaat maken, aan de andere kant wil je hem het liefst zo snel mogelijk laten gaan om hem verder lijden te besparen............... ik hoop dat je vader de kracht en sterkte kan vinden om te blijven vechten om zijn kleinkind in leven te zien. Ik weet dat voor zieke mensen zoiets een soort 'doel' kan zijn, zo wilde mijn vader per se mijn zestiende verjaardag nog meebeleven. Lieverd, ik kan niet zeggen dat ik voel wat jij voelt (ieder mens en iedere situatie is anders), maar heel veel sterkte gewenst![]()
Meid, dat maakt me op zich natuurlijk niet uit, maar ik was bang dat je het misschien niet gelezen had, that's all. Ik hoop dat het wat is voor je.quote:Op zondag 9 mei 2004 10:20 schreef pluisje het volgende:
Belana, ja, sorry, ik heb het genoteerd voor de VK, maar even vergeten om hier er wat over te zeggen
Dat had ik laatst ook ! (Nee niet zwanger, helaasquote:Op zondag 9 mei 2004 10:20 schreef pluisje het volgende:
Het lijkt dus wel of de boel gewoon af en toe klem zit
Ik kan het me heel goed voorstellen, ik was daar ook altijd wel mee bezig....ik porde Liam af en toe gewoon wakkerquote:Op zondag 9 mei 2004 19:54 schreef Sugar het volgende:
Ik heb apie vandaag zo weinig gevoeld...![]()
Stiekem maak ik me er wel druk om.
Nog 2 weken officieel, dus het zou al kunnen idd... Maar, moet nog ff wachtten hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 20:37 schreef Belana het volgende:
Ow wat spannend Psyche! Tja, het kan allemaal niet lang meer duren he!
Luchtbel, wat een toestand is dat toch! Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, want oplossingen heb ik uiteraard niet, wil je even een dikkegeven! Sterkte hoor!
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:56 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks....ik ben gewoon nu al bang. M'n opa en oma hebben drie dochters die ongelukkig zijn, deze drie dochters hebben in totaal drie dochters die daardoor ook niet helemaal lekker in hun vel zitten. Ik hoop dat ik een betere band met mijn kindje op zal bouwen...
Ik had dat ook wel eens dat als ik een drukke dag had dat ik aan het eind van de dag ineens dacht:"He, ik heb hem nog helemaal niet gevoeld vandaag". Dan na een paar uurtjes(waarin ik mij idd zorgen maakte) hoste hij weer lekker mijn buik doorquote:Op zondag 9 mei 2004 21:01 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, alle goeds voor jou en de toekomst!
Om misverstanden te voorkomen: apie is juist errug beweeglijk altijd! Heb dus niet, zoals mevrouw Psyche en die vriendin van Luchtbel, sowieso een rustig beebje!![]()
En gelukkig heb ik apie ook net weer goed kunnen voelen, dus mijn zorgen zijn weer weg. Psies zoals Belana had voorspeld! Heb trouwens idd een drukke dag gehad! Cirque du Soleil! Cool, maar vermoeiend!
Gelukkig Sugar!! Ik wist het wel hoor! Ik had pcies hetzelfde met Liam, die was ook altijd druk en als ie dat dan een keer niet was maak je je gewoon meteen zorgen, maar eigenlijk altijd ongegrond.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:01 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, alle goeds voor jou en de toekomst!
Om misverstanden te voorkomen: apie is juist errug beweeglijk altijd! Heb dus niet, zoals mevrouw Psyche en die vriendin van Luchtbel, sowieso een rustig beebje!![]()
En gelukkig heb ik apie ook net weer goed kunnen voelen, dus mijn zorgen zijn weer weg. Psies zoals Belana had voorspeld! Heb trouwens idd een drukke dag gehad! Cirque du Soleil! Cool, maar vermoeiend!
Keurig hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 21:44 schreef Anitra het volgende:
frummel is altijd wel druk en van de week in het zh juist extra druk.
De pijnaanvallen komen inderdaad terug. heb een uur geleden medicijnen genomen. Dacht eerst dat ik het voelde omdat ik die angst heb, maar na een paar uur had ik toch wel door dat het dus weer terug kwam. Toen ik naar mijn buik keek lag frummel dus weer helemaal rechts en was geen kant op te krijgen, kreeg zelfs een trap tegen mijn hand zo van blij van me af. Begin nu weer wat ontspannen te worden. Dus hopelijk slaap ik vannaht gewoon.
Wel al keurig 3 liter binnen bijna
Lekker toch?! Lijkt me ook beter voor je beebje toch?!quote:Op zondag 9 mei 2004 21:49 schreef Anitra het volgende:
ik heb buscopan, das puur om alle leidingen te ontspannen. Dat mijn buik daarbij ook lekker ontspant is mooi mee genomen
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:41 schreef LadyS het volgende:
Luchtbelwat een gedoe... Lijkt me wel een hele moeilijke situatie.... en ik heb helaas ook geen oplossingen voor je, maar wel een hele dikke
![]()
MevrouwPsyche![]()
of ben ik nu wat voorbarig
Hij is fijnquote:Op zondag 9 mei 2004 21:54 schreef Anitra het volgende:
ja want door dat de spieren ontspannen komt frummel iets meer naar voren te liggen waardoor de leidingen vrij komen. waardoor ik dan weer waarschijnlijk 2dagen normaal kan plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |