abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:52:49 #101
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18985185
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:18 schreef Psyche2003 het volgende:
Errr. Dames?

Mag ik weer eens wat vragen??

Kan het zo zijn dat beeb in de buik van mama wat "open" kan krassen? Mijn vrouwtje heeft nu de hele dag al het schrijnende gevoel van een "kras" zoals je zo ook kan voelen bij een kattenkras???
Het lijkt mij sterk, aangezien de baby omsloten door vruchtwater in een zak (de baarmoeder dus) zit. Dus als ie daar door heen zou kunnen krabben en echt een soort van wondje kan maken, zouden de vliezen denk ik ook al lang gebroken zijn.

Het kan misschien wel zijn dat haar huid rond de buik heel erg strak staat, en dat er onderhuids wat huidscheuringen onstaan, maar dit zou je dan terug moeten zien in de vorm van striae.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:01:05 #102
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18985396
Geen striae te ontdekken daar

Pijn is in horizontale lijn zeg maar....cm of 4 á 5 onder de navel...
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_18985432
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Piglet, sorry, ik heb gemist dat je vader kanker heeft..... het is zo ontzettend moeilijk en oneerlijk! Mijn vader heeft ook kanker gehad en is daaraan overleden. Het moeilijke is dat je hem aan de ene kant zo graag bij je wil houden om alles wat je mee gaat maken, aan de andere kant wil je hem het liefst zo snel mogelijk laten gaan om hem verder lijden te besparen............... ik hoop dat je vader de kracht en sterkte kan vinden om te blijven vechten om zijn kleinkind in leven te zien. Ik weet dat voor zieke mensen zoiets een soort 'doel' kan zijn, zo wilde mijn vader per se mijn zestiende verjaardag nog meebeleven. Lieverd, ik kan niet zeggen dat ik voel wat jij voelt (ieder mens en iedere situatie is anders), maar heel veel sterkte gewenst
Geeft niks, ik lees ook wel eens over dingen heen hoor!
Ik denk dat zijn 'doel' eigenlijk mijn bruiloft was afgelopen jaar op 3 oktober. Vlak daarvoor zag het er namelijk naar uit dat hij dat niet zou halen en intussen is hij er nu nog steeds
Je kunt er dus helemaal niks van zeggen...

Maarre, laten we het snel weer over vrolijkere dingen hebben, hoor! Ik heb het hier bewust in het begin niet eens verteld omdat ik op dit forum zo heerlijk afleiding kan vinden.
Op zich is het wel goed dat jullie het nu weten, als het dan straks misgaat hoef ik het niet dan nog helemaal uit te leggen.
Maar ik wil dit topic niet te veel vervuilen, dus laten we het maar weer gauw hebben over zwangerschapskwaaltjes, babykleertjes en irritante meubelzaken

Sugar, gaaf vestje
Pluisje, wel slim om toch maar geld in huis te halen, want ik zou nu ook geen risico meer willen nemen Toch heel jammer dat het zo moet lopen...
dutchie
Luchtbel & LadyS, inderdaad ik woon in Naarden, is niet zo heel ver weg. Met de auto ongeveer 20 minuten of zo. We waren laatst op zondag bij DoeMere voor de BCC en toen zagen we toevallig de babytotaal en vonden we een coole plafoniere bij de lampenwinkel daaronder. Afgelopen vrijdag zijn we teruggekomen om de kinderwagen te bestellen omdat we babytotaal zo'n prettige winkel vonden.
Psyche2003, ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee Misschien nu al scherpe nageltjes???
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:06:15 #104
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18985518
Striae ontstaat niet direct, vaak krijg je dat als er een tijdje druk op staat, dus niet na 1 dag ofzo. Het kan dus zijn dat de onderste huidlaag het zwaar heeft, en op springen staat, maar dat je pas over een week striae ziet.

Of misschien ligt er "iets" (darm, baby, blaas, whatever ) tegen de buikwand aan, wat natuurlijk een vervelend gevoel kan geven.
Ik weet het verder ook niet hoor
  zondag 9 mei 2004 @ 00:45:11 #105
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18987393
we zien het wel!!

Moeten maandag toch naar vlos...
Dinsdag trouwens naar Gyn en dan kan misschien de datum van ons wel eens worden aangepast
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  zondag 9 mei 2004 @ 08:30:49 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_18990556
Piglet is lief.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 9 mei 2004 @ 08:44:39 #107
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_18990571
Is mallemeid de mallemeid van #holland_20plus?
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_18990596
Ow ik word niet goed van die maag van me
Het is dus geen zuur maar gewoon een k^&$ê-gevoel Gisterenavond leek het wel alsof ik moest overgeven. En ik heb het 9 van de 10 keer als ik in bed lig.

*op lijstje schrijft voor verloskundige morgen*
  zondag 9 mei 2004 @ 09:34:39 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_18990807
Pluisje, had je nog gelezen dat er ook gaviscon kauwtabletten zijn?

LadyS, vervelend is dat meid! Misschien dat iets rechterop slapen helpt? Het blijft lastig hoor! Dat zijn ok zeker de dingen die ik NIET mis...
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 mei 2004 @ 10:20:41 #110
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18991082
Belana, ja, sorry, ik heb het genoteerd voor de VK, maar even vergeten om hier er wat over te zeggen

LadyS, ik ken het gevoel. Het wordt hier ook steeds erger, gisteravond na het eten werd ik echt gek van de maagpijn, en mijn darmen waren ook supergeirriteerd. Ik ben toen een half uur in een warm bad gaan zitten, en toen ik daaruit opstond leek het wel alsof alles opeens weer "vrij" kwam te zitten: ik voelde echt letterlijk mijn eten zakken, en dat was zo'n opluchting! Het lijkt dus wel of de boel gewoon af en toe klem zit

In bed heb ik een glas water naast me staan, met een rietje. Een paar keer per nacht neem ik een slurp, zodat voor mijn gevoel alles een beetje "doorgespoeld"blijft. En voor het slapen gaan neem ik vaak wat yoghurt of yoghurtdrank. Wel magere, want die is wat lichter verteerbaar. Dat zorgt er iig voor dat ik niet heel de nacht met een knorrende maag lig, waar ik vaak ook weer misselijk van word.

Misschien heb je er wat aan, al zal het wel per persoon verschillen hoor. Het is denk ik echt 1 van die "laatste loodjes" kwaaltjes.... wat dan wel weer betekent dat we aardig op weg zijn
  zondag 9 mei 2004 @ 11:00:26 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_18991441
Meiden, vanillevla voor het slapengaan schijnt te helpen bij maagzuur/rare maag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 9 mei 2004 @ 11:02:05 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_18991466
quote:
Op zondag 9 mei 2004 10:20 schreef pluisje het volgende:
Belana, ja, sorry, ik heb het genoteerd voor de VK, maar even vergeten om hier er wat over te zeggen
Meid, dat maakt me op zich natuurlijk niet uit, maar ik was bang dat je het misschien niet gelezen had, that's all. Ik hoop dat het wat is voor je.
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 mei 2004 @ 11:05:00 #113
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18991486
Rennie's. Hielp mij het snelst en effectiefst. Door zoete dingen zoals vla werd het alleen maar erger bij mij.
  zondag 9 mei 2004 @ 12:33:50 #114
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_18992735
Rennies kan ik niet tegen, word ik alleen maar misselijker van

Die yoghurt zal bij mij hetzelfde werken als de befaamde vanillevla, 9 van de 10 keer heeft het effect
  zondag 9 mei 2004 @ 13:39:08 #115
336 Jessicaa
pi_18993772
Nee die gebruikte ik ook niet tegen de misselijkheid die jullie hebben, maar echt voor het maagzuur. Die misselijkheid de laatste weken had ik ook eigenlijk helemaal niet. Alleen dat verrekte maagzuur, dat kreeg ik de 2e zwangerschap al vrij vroeg. Blehhhh.
Nou laatste loodjes meiden hou vol he!!!
En alle anderen natuurlijk ook
pi_18993899
Ik ga dan morgen maar even vanillevla halen
en dat is nog lekker ook
  zondag 9 mei 2004 @ 14:17:38 #117
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_18994441
quote:
Op zondag 9 mei 2004 10:20 schreef pluisje het volgende:
Het lijkt dus wel of de boel gewoon af en toe klem zit
Dat had ik laatst ook ! (Nee niet zwanger, helaas ). Dat was echt een vreselijk gevoel idd, maagpijn, darmen die helemaal vast lijken te zitten, het idee dat niks meer naar beneden doorschuift.
Nu ik erover nadenk, dat was de dag en nacht voordat ik ben omgekiept op de badkamer!

Nu heb ik alweer drie zelfgemaakt soezen op ! (en in de kast zeven flessen pruimesap van de Lidl, tegen verstopping, , helpt wel goed).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 9 mei 2004 @ 19:54:41 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19001907
Ik heb apie vandaag zo weinig gevoeld...
Stiekem maak ik me er wel druk om.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 9 mei 2004 @ 19:58:07 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_19001990
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:54 schreef Sugar het volgende:
Ik heb apie vandaag zo weinig gevoeld...
Stiekem maak ik me er wel druk om.
Ik kan het me heel goed voorstellen, ik was daar ook altijd wel mee bezig....ik porde Liam af en toe gewoon wakker
Het moet gek gaan wil er nu nog wat mis zijn Sugar....maak je geen zorgen! (En por apie maar ff wakker anders!)
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 mei 2004 @ 19:58:52 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19002009
Heb ik al een beetje geprobeerd, dat porren. Lukt niet.
  zondag 9 mei 2004 @ 20:00:58 #121
24188 Belana
kloon van belana
pi_19002056
Dan slaapt ie gewoon ff lekker diep. Je zal zien dat ie straks ineens beweegt en dan ben je helemaal opgelucht en denk je: waar maak ik me ook druk om...
Maar als je het echt niet vertrouwd moet je de vk bellen, daar zijn ze voor en dan kan je ff hartje luisteren en weer helemaal gerust gesteld zijn.
Ik kreeg Liam ook niet altijd wakker hoor en ik kan me je gevoel echt heel goed voorstellen!
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 mei 2004 @ 20:03:40 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19002121
Oke, thanks, Belana.
Ik ga even op mijn zij en buik voor de buis liggen. Misschien helpt dat!
Morgenochtend 10 u. sowieso naar de vlos, dus dat is wel fijn. Ben al iets geruster nu!
  zondag 9 mei 2004 @ 20:09:26 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_19002278
Ben je zelf misschien erg druk geweest vandaag ofzo? Dat soort dingen kan er allemaal mee te maken hebben hoor. Of dat je juist na een drukke periode ineens een hele rustige dag hebt. Je zegt weinig, je hebt hem dus wel gevoeld begrijp ik? Lekker dat je morgenochtend naar de vk kan, dat is altijd weer prettig.
"grappig", dit soort gevoelens vergeet je bijna weer dat je die gehad hebt. Er komen dan ook weer andere angsten voor in de plaats (je wilt niet weten hoe vaak ik nog ff ga kijken of alles wel goed is...)
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 mei 2004 @ 20:21:20 #124
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19002548
Sugar, een vriendin van mij voelde d'r baby nauwelijks. Soms de hele dag dan 4 dagen niet, die schoot iedere keer in de stress, maar heeft nu toch echt een super dochter van 1,5 rondlopen. Maar ik snap wel dat je er wat zenuwachtig van wordt!

Vandaag is echt een rot dag. Vorige week zondag was mijn oma jarig en daar waren we met de hele familie was best gezellig. Daarna ben ik bij m'n moeder wezen slapen. De volgende dag was ze weer aan het raaskallen als anders en lokte opzettelijk ruzie met me uit. Ik ben heel kalm gebleven maar toen m'n vader kwam en hij hoorde wat ze tegen me zei werd hij kwaad. Met het gevolgd dat ze weer helemaal hysterisch op de grond lag te gillen, huisarts erbij gehaald en allemaal gedoe. Ik ben er niet bij gebleven kon het niet aanhoren, ze is bang dat m'n vader d'r laat afvoeren en allemaal onzin. Maar ze huilde dat ik d'r moest komen helpen. S avonds voordat k naar huis ging ben ik nog even langs gegaan om d'r gedag te zeggen maar ze wou me niet spreken (en dat is zeg maar zacht uitgedrukt), ik woon aan de andere kant van het land dus ik voelde me echt super rot. De hele week voel ik me al zo, kom nergens aan toe, maar ja ik wil dat soort dingen niet laten merken dus heb niemand wat verteld. Iedere dag heb ik meerdere keren geprobeerd te bellen maar ze had zich opgesloten in d'r slaapkamer en kwam er alleen uit als m'n vader er niet was. Belt ze me vanmorgen ineens zelf op: Je komt zeker niet vandaag he? Nee was ik niet van plan, maar ik kan wel komen hoor. Ach nee laat maar ik heb het niet verdiend, volgend jaar heb je trouwens je eigen moederdag, dan heb je mij ook niet nodig.

Ben dus het hele land doorgegaan vandaag en ze wou niet eens open doen. Sleutel gehaald bij opa en oma en precies 1 kopje thee met d'r kunnen drinken voordat ze weer naar d'r kamer ging om te gaan denken. Ik ben helemaal gestresst ervan. Hoop zo erg dat er volgend jaar een moederdag met z'n 3en kan zijn
  zondag 9 mei 2004 @ 20:30:01 #125
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19002725
Sugar Bij ons is de kleine ook heel erg rustig hoor, is dus niets om je direct druk om te maken Wel is het iedere keer een geruststelling om het hartje weer te horen of een schopje te voelen enzo!

Ow en zijn net zoiets als voorweeën gespot! Pijnsteken in de rug van een minuutje ofzo....10-15 minuten later nog een keertje, dus, alles nog steeds op schema!
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  zondag 9 mei 2004 @ 20:37:09 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_19002851
Ow wat spannend Psyche! Tja, het kan allemaal niet lang meer duren he!

Luchtbel, wat een toestand is dat toch! Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, want oplossingen heb ik uiteraard niet, wil je even een dikke geven! Sterkte hoor!
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 mei 2004 @ 20:39:58 #127
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19002913
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:37 schreef Belana het volgende:
Ow wat spannend Psyche! Tja, het kan allemaal niet lang meer duren he!

Luchtbel, wat een toestand is dat toch! Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, want oplossingen heb ik uiteraard niet, wil je even een dikke geven! Sterkte hoor!
Nog 2 weken officieel, dus het zou al kunnen idd... Maar, moet nog ff wachtten hoor Morgen naar vlos en dinsdag pas de datum prikken voor de kleine
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_19002930
Luchtbel wat een gedoe... Lijkt me wel een hele moeilijke situatie.... en ik heb helaas ook geen oplossingen voor je, maar wel een hele dikke

MevrouwPsyche
of ben ik nu wat voorbarig
  zondag 9 mei 2004 @ 20:51:47 #129
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19003166
Luchtbel bah, wat ellendig nou toch weer Focus maar op volgend jaar idd. dan ben jij mamma en word jij lekker verwend. Je zult zien dat je de boel dan wat makkelijker kan relativeren, jouw gezinnetje staat dan op nummer 1!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 9 mei 2004 @ 20:56:23 #130
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19003296
Thanks....ik ben gewoon nu al bang. M'n opa en oma hebben drie dochters die ongelukkig zijn, deze drie dochters hebben in totaal drie dochters die daardoor ook niet helemaal lekker in hun vel zitten. Ik hoop dat ik een betere band met mijn kindje op zal bouwen...
pi_19003337
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:56 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks....ik ben gewoon nu al bang. M'n opa en oma hebben drie dochters die ongelukkig zijn, deze drie dochters hebben in totaal drie dochters die daardoor ook niet helemaal lekker in hun vel zitten. Ik hoop dat ik een betere band met mijn kindje op zal bouwen...

Tuurlijk gaat dat lukken. Dat merk ik alleen al aan hoe je hier vertelt over je zwangerschap en je beebje enzo
dat gaat helemaal goedkomen
  zondag 9 mei 2004 @ 21:01:53 #132
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19003439
Luchtbel, alle goeds voor jou en de toekomst!

Om misverstanden te voorkomen: apie is juist errug beweeglijk altijd! Heb dus niet, zoals mevrouw Psyche en die vriendin van Luchtbel, sowieso een rustig beebje!
En gelukkig heb ik apie ook net weer goed kunnen voelen, dus mijn zorgen zijn weer weg. Psies zoals Belana had voorspeld! Heb trouwens idd een drukke dag gehad! Cirque du Soleil! Cool, maar vermoeiend!
  zondag 9 mei 2004 @ 21:02:48 #133
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19003459
Hoe hebben de (aanstaande) moeders het vandaag trouwens gehad vandaag?

MammaLoena is errug in de watten gelegd vandaag Heb lekker een ontbijtje gekregen met jus en croisantjes . Connor had een waxinelichthoudertje(hoe noem je zo`n ding) gefreubeld voor me, hij was zelf erg trots op het resultaat en mamma ook trouwens En hij had zelf bij de drogist een heel pakketje met blauwe nagellak en allerlei blauwe glitterlipglosjes voor me uitgezocht, echt superschattig!!! En van pappa heb ik(namens de kinderen natuurlijk ) een zoppini-armbandje gekregen en ben er helemaal gelukkig mee.
Verder nog ff naar mijn ouders geweest en s`avonds lekker zelf pizza gebrouwen, met vrienden. Kortom een errug gezellig dagje. Heb danook helemaal geen zin in de maandag
Hyves!
  zondag 9 mei 2004 @ 21:05:18 #134
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19003503
Sugar, ik ben 3 weken terug toevallig ook naar Cirque du Soleil geweest, beebje was die avond nog wel aardig druk, toen we daar waren, maar de nacht en dag daarna was ie helemaal ingedut! Volgens mij is die drukte en dat lawaai best wel iets te voor een ukkie......
  zondag 9 mei 2004 @ 21:08:43 #135
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19003558
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:01 schreef Sugar het volgende:

Om misverstanden te voorkomen: apie is juist errug beweeglijk altijd! Heb dus niet, zoals mevrouw Psyche en die vriendin van Luchtbel, sowieso een rustig beebje!
En gelukkig heb ik apie ook net weer goed kunnen voelen, dus mijn zorgen zijn weer weg. Psies zoals Belana had voorspeld! Heb trouwens idd een drukke dag gehad! Cirque du Soleil! Cool, maar vermoeiend!
Ik had dat ook wel eens dat als ik een drukke dag had dat ik aan het eind van de dag ineens dacht:"He, ik heb hem nog helemaal niet gevoeld vandaag". Dan na een paar uurtjes(waarin ik mij idd zorgen maakte) hoste hij weer lekker mijn buik door Ik denk dat je op een gegeven moment zo went aan dat bewegen in je buik, dat je als je het druk hebt en er niet bij stil staat je je kleintje niet voelt(terwijl hij wel degelijk bewogen heeft)
Hyves!
  zondag 9 mei 2004 @ 21:12:51 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_19003653
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:01 schreef Sugar het volgende:

Gelukkig Sugar!! Ik wist het wel hoor! Ik had pcies hetzelfde met Liam, die was ook altijd druk en als ie dat dan een keer niet was maak je je gewoon meteen zorgen, maar eigenlijk altijd ongegrond.
Ben wel blij voor je want ik weet hoe opgelucht ik zelf altijd weer was...
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 mei 2004 @ 21:38:06 #137
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19004358
Ik had het donderdag op vrijdag, de nacht dat ik zo ziek was. Dan lig je erop te letten, en merk je opeens dat je weinig beweging voelt...

Maar tegelijkertijd realiseerde ik me ook wel dat ik normaal tijdens de nacht slaap, en de kleine misschien ook helemaal niet beweegt

Oh, en vandaag heeft ie de schade wel weer ingehaald, volgens mij gebruikt ie mijn blaas als hoofdkussen
pi_19004549
frummel is altijd wel druk en van de week in het zh juist extra druk.
De pijnaanvallen komen inderdaad terug. heb een uur geleden medicijnen genomen. Dacht eerst dat ik het voelde omdat ik die angst heb, maar na een paar uur had ik toch wel door dat het dus weer terug kwam. Toen ik naar mijn buik keek lag frummel dus weer helemaal rechts en was geen kant op te krijgen, kreeg zelfs een trap tegen mijn hand zo van blij van me af. Begin nu weer wat ontspannen te worden. Dus hopelijk slaap ik vannaht gewoon.
Wel al keurig 3 liter binnen bijna
  zondag 9 mei 2004 @ 21:46:48 #139
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19004622
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:44 schreef Anitra het volgende:
frummel is altijd wel druk en van de week in het zh juist extra druk.
De pijnaanvallen komen inderdaad terug. heb een uur geleden medicijnen genomen. Dacht eerst dat ik het voelde omdat ik die angst heb, maar na een paar uur had ik toch wel door dat het dus weer terug kwam. Toen ik naar mijn buik keek lag frummel dus weer helemaal rechts en was geen kant op te krijgen, kreeg zelfs een trap tegen mijn hand zo van blij van me af. Begin nu weer wat ontspannen te worden. Dus hopelijk slaap ik vannaht gewoon.
Wel al keurig 3 liter binnen bijna
Keurig hoor (die drie liter bedoel ik dan he )
Wat voor medicatie heb je tegen de pijn? Trek je het er wel een beetje op ?
Hyves!
pi_19004688
ik heb buscopan, das puur om alle leidingen te ontspannen. Dat mijn buik daarbij ook lekker ontspant is mooi mee genomen
  zondag 9 mei 2004 @ 21:52:25 #141
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19004775
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:49 schreef Anitra het volgende:
ik heb buscopan, das puur om alle leidingen te ontspannen. Dat mijn buik daarbij ook lekker ontspant is mooi mee genomen
Lekker toch?! Lijkt me ook beter voor je beebje toch?!
Hyves!
  zondag 9 mei 2004 @ 21:53:07 #142
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19004797
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:41 schreef LadyS het volgende:
Luchtbel wat een gedoe... Lijkt me wel een hele moeilijke situatie.... en ik heb helaas ook geen oplossingen voor je, maar wel een hele dikke

MevrouwPsyche
of ben ik nu wat voorbarig
Beetje wel LadyS

Waren er maar 3, nu weer rustig....
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_19004838
ja want door dat de spieren ontspannen komt frummel iets meer naar voren te liggen waardoor de leidingen vrij komen. waardoor ik dan weer waarschijnlijk 2dagen normaal kan plassen
  zondag 9 mei 2004 @ 21:57:55 #144
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19004937
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:54 schreef Anitra het volgende:
ja want door dat de spieren ontspannen komt frummel iets meer naar voren te liggen waardoor de leidingen vrij komen. waardoor ik dan weer waarschijnlijk 2dagen normaal kan plassen
Hij is fijn
Hyves!
pi_19005878
Een aantal mensen hier weten het al, maar voor degenen die het nog niet gehoord hadden...

Afgelopen maandag is bij een echo-onderzoek gebleken dat No Nick een miskraam heeft. Het viel ons nogal koud op het dak, we hadden geen enkel vermoeden dat het mis kon zijn, en waren redelijk opgetogen 's ochtends met onze kinderen naar het ziekenhuis gegaan voor de echo. De vruchtzak bleek leeg te zijn, er heeft wel een bevruchting plaatsgevonden maar vrij kort daarna is het vermoedelijk al misgegaan. De vruchtzak zal nog wel uit de buik moeten komen, en als dat niet natuurlijk gebeurt dan zal het waarschijnlijk via een curretage moeten gebeuren. Aanstaande dinsdag hebben we een afspraak bij de gynaecoloog.

Helaas dus, wij kunnen van het lijstje in de openingspost worden afgehaald.
pi_19005949

wat een k*tnieuws, No Nick en Kozzmic
Heel veel sterkte
pi_19005968
Ow nee wat verschrikkelijk Kozzmic en NoNick...gatsie dit gebeurt veel te vaak! Heel veel sterkte!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 9 mei 2004 @ 22:39:29 #148
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_19006292
NoNick en Kozzmic, wat vind ik dit rot voor jullie! Sterkte.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 9 mei 2004 @ 22:42:17 #149
336 Jessicaa
pi_19006377
He NoNick en Kozzmic wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte ermee
  zondag 9 mei 2004 @ 22:43:00 #150
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19006400
sjeetje wat een k*tnieuws is dat zeg, zeker als je het niet verwacht en vrij opgetogen naar het zkh gaat heel veel sterkte nonick en kozzmic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')