Dat is idd geen feest.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:49 schreef Rewimo het volgende:
Dank je! Ik heb begrepen (stond op de opnamepapieren) dat de operatie zelf maar 2 minuten duurt. Ik zie inderdaad het meest op tegen de narcoseLijkt me zo akelig om je kind onder zeil te zien gaan en het achter te moeten laten bij allemaal onbekenden...
succes met Christan! 't zal even moeten maar daarna is ie er vanaf! En ijsjes en cadeautje is natuurlijk een goed middel en ook fijn voor hemquote:Op zondag 29 februari 2004 20:57 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat verwennen staat me meer aan
Ja, misschien is het wel een experiment dat ze elke 20 jaar uitvoeren.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:21 schreef Rewimo het volgende:
O, ik zal eraan denken dat ik de ijsjes specifiek thuis beloof, je weet maar nooit. Dan kan het in elk geval niet tegenvallen. Tnx!
Dank je voor je reactie. Ik had jouw stukje even gemist, doordat ik zelf aan het reageren was denk ik.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:09 schreef BenKetting het volgende:
Vorig jaar is mijn zoontje van toen 7 geopereerd aan zijn blinde darm. Daarvoor heeft-ie 4 dagen (3 nachten) in het ziekenhuis gelegen. Hij heeft het allemaal heel ontspannen beleefd, gelukkig, en hij vond het eigenlijk allemaal wel spannend.
Tip die ik je zou willen meegeven is: maak er geen heisa van. Vaak maakt het op de ouders meer indruk dan op het kind. Als het kind vragen heeft, zoveel mogelijk en zo eerlijk mogelijk beantwoorden, maar je moet proberen te verkomen dat je er een 'big deal' van maakt.
Als je bijvoorbeeld tegen het kind heel nadrukkelijk zegt dat het geen pijn zal gaan doen, nog voor het kind ergens om heeft gevraagd, dan onthouden de meeste kinderen dat het misschien dus wel pijn kan gaan doen. Als je kind daarentegen uit zichzelf vraagt of het pijn gaat doen, en je zegt dat het misschien een beetje pijn doet, is hij waarschijnlijk gerustgesteld.
Kinderen voelen haarscherp aan of je je zorgen maakt, ook al zeg je tegen ze van niet. Dus hoe normaler je doet, hoe makkelijker het is voor je kind.
Daar teken ik wel bij aan dat ik me zelf behoorlijk zorgen heb gemaakt, zeker toen het lang duurde voor hij wakker werd uit de narcose. Het is niet makkelijk allemaal, dus in hoe dan ook veel sterkte gewenst ermee!
Je weet het niet hèquote:Op zondag 29 februari 2004 22:29 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, misschien is het wel een experiment dat ze elke 20 jaar uitvoeren.
tuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2004 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Is het trouwens een idee om wat foto's te maken? Niet van akelige dingen, maar van Christan in bed en zo, om er later nog eens over te kunnen praten? Lois, jullie hebben ook foto's gemaakt toch?
Ja die hebben we, zie openingspostquote:Op maandag 1 maart 2004 10:50 schreef Tan het volgende:
Je hebt een heel leuk boekje, Nijntje in het ziekenhuis, daar had mijn broer toentertijd veel troost aan. Je hebt meer van dat soort boekjes.
Oh haha, overheen gelezenquote:Op maandag 1 maart 2004 10:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja die hebben we, zie openingspost
Ik ga ook foto's maken, Lily, lijkt me inderdaad een goed idee. Wat een vrolijk bedje trouwens, met dat rood
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |