De stijlvolle vader bekijkt zijn tijd vanaf een IWC natuurlijk. Maar dit jaar denk ik gewoon bier drinken in de plaatselijke kroeg en kijken wie er het eerst van zijn barkruk afdondert en ik betaal natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2004 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Een Rolex Seadweller![]()
Daar zijn de papa's wel blij mee.
20 juni toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:37 schreef Sylvana het volgende:
wanneer is dat eigenlijk![]()
Want?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:41 schreef paullo het volgende:
[..]
De stijlvolle vader bekijkt zijn tijd vanaf een IWC natuurlijk.
3e zaterdag in juni toch? das dit jaar opde 19equote:Op maandag 31 mei 2004 22:37 schreef Sylvana het volgende:
oow, dan kan het best zijn dat er hier geen vaderdag wordt gevierd omdat me stiefpa dan waarschijnlijk in de VS zit ( en moederdag werd ook al niet gevierd omdat me ma toen in Frankrijk zat, gezelligquote:Op maandag 31 mei 2004 22:43 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
20 juni toch?
Zondag. De 20ste dusquote:Op maandag 31 mei 2004 22:43 schreef gexxz het volgende:
[..]
3e zaterdag in juni toch? das dit jaar opde 19e
Daar zijn kraamverzorgsters voorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:50 schreef pluisje het volgende:
rickmans hoopt op Vaderdag vader te worden
en dan verwacht ie zeker ook nog ontbijt op bed![]()
1 dag voor de verjaardag van deze papaquote:Op maandag 31 mei 2004 22:37 schreef Sylvana het volgende:
Laat het dan alsjebleift een meisje zijn! Je kunt het hem toch niet aandoen! (Net zoals m'n moeder die rond moederdag jarig is, ben ik rond vaderdag jarig)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:50 schreef pluisje het volgende:
rickmans hoopt op Vaderdag vader te worden
en dan verwacht ie zeker ook nog ontbijt op bed![]()
Oei, dan moeten we toch maar hopen dat dat piemeltje wat we op de echo zagen inmiddels losgelaten heeftquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:02 schreef Bright het volgende:
[..]
Laat het dan alsjebleift een meisje zijn! Je kunt het hem toch niet aandoen! (Net zoals m'n moeder die rond moederdag jarig is, ben ik rond vaderdag jarig)
helemaal nix want mijn vader is een #@#%#quote:Op maandag 31 mei 2004 22:31 schreef melonovy het volgende:
In 2003 was het deze: ... en wat gaan we doen met vaderdag 2003?
en nu dit topic, ... en wat gaan we doen met vaderdag 2004?
Leuke knutselideeen? Kooptips en geinige gedichtjes, plaats ze hier!
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:49 schreef Jessicaa het volgende:
Ja en vanmiddag was Janneke's mond ineens helemaal rood. We snaptte er niks van. Totdat we dr aan dat strontding zagen likken (zit rode verf op) Tis een lolly gilde we tegelijkertijd. Toen kon je ons helemaal opvegen. En Bo lacht gelukkig net zo hard mee
Nietus, dat staat beneden naast het antwoord apparaatquote:Op maandag 14 juni 2004 22:33 schreef E.T. het volgende:
Hier ligt 't kadootje voor papa nog verstopt tot zondag
Echt, je denkt dat ie de hele avond bezig is met HTML'en en onze nieuwe hoompeetsj aan het verbeteren is.. maar ondertussenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nietus, dat staat beneden naast het antwoord apparaat
Het is echt zo afschuwelijkquote:Op maandag 14 juni 2004 20:21 schreef Jessicaa het volgende:
Maar papa was er natuurlijk wel heeeeeel blij mee
he zeg, kan het wat minder?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
helemaal nix want mijn vader is een #@#%![]()
Ja, rot is dat hequote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:27 schreef dutchie het volgende:
maar hij kan nog niet zo goed zitten ofzo.![]()
![]()
Mijn moeder riep altijd 'ik wil niets'... ze heeft helemaal geen hobby's of liefhebberijen en op een bepaald moment had ik én geen tijd én geen inspiratie en toen heb ik niks gekocht. Was ze boosquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:11 schreef _Suzanne_ het volgende:
als ik aan mijn vader vraag wat hij voor vaderdag wilt antwoord hij elk jaar met: Vaderdag is al geweest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |