quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
idd, ga ik ff doenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:29 schreef Grumpey het volgende:
er zijn nogal wat links beetje raar, mist een tag-sluiting enzo....kijk er even naar
en voeg vorig topic-deel toe
Hmmm...quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:29 schreef Grumpey het volgende:
er zijn nogal wat links beetje raar, mist een tag-sluiting enzo....kijk er even naar
en voeg vorig topic-deel toe
visionquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:46 schreef Vision het volgende:
ik heb de foutjes even uit de OP gehaald en het laatste topic toegevoegd.
hij is al helemaal aangepast nu. beetje sneller wordenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:49 schreef sir_dalord het volgende:
vision
wat doe je nu?
ik was er mee bezig, nu kan ik niet meer wijzigen
kreeg onderwijl telefoonquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:51 schreef Vision het volgende:
[..]
hij is al helemaal aangepast nu. beetje sneller worden
Ik weet niet of dat wat toevoegd behalve dat het mensen misschien stimuleert om supporter te worden, wat een goede zaak is natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:55 schreef sir_dalord het volgende:
is het niet misschien leuk om een een sterretje achter de namen te zetten van degene die supporter zijn?
en aangezien ik dat sinds gisteren ben, zou ik dat helemaal niet erg vinden
strak plan, heb er nu alleen niet echt de tijd voor omdat ik op stage zit. zal kijken ofik dat vanavond ff kan doen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:00 schreef Lortnoc het volgende:
Ik weet niet of dat wat toevoegd behalve dat het mensen misschien stimuleert om supporter te worden, wat een goede zaak is natuurlijk.
Verder wil ik pleiten voor een lijst van users in de OP op alfabetische volgorde (even door word laten sorteren), dat zoekt wat makkelijker.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in maar weet je hoeveel redelijk passen/redelijk verdedigen kost voor een 17 of 18 jarige? Die bedragen gaan richting of over de 80.000 wat iets te veel is voor mijn budget op dit moment. Ik kan deze spelers volgend seizoen mooi optrainen naar goed en dan met een redelijke winst verkopen en dan koop ik wel 17-jarige die echt flink getraind gaan worden.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:57 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Je wou ze gaan trainen toch? Dan heb je dus net 2 spelers gekocht die volgend seizoen 20 zijn. Ik weet niet wat voor coach je hebt, denk een matige ofzo (gokje) dan duurt het dus minimaal 8 + 2 + 3 weken = 13 weken voor 1 level up. Mijn tip is. Koop begin volgend seizoen 18 jarigen. Dat scheelt je al twee weken trainen. En koop een goed coach. Dan heb je ze in 9 weken naar boven. Bijna 2 levels per seizoen.
Nananana!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:42 schreef Vision het volgende:
ik had duidelijk mijn bek moeten houden want ik sta inmiddels weer met 4-3 achter
het staat alweer 6-3.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:07 schreef engessa het volgende:
Nananana!
je hebt nog 1 minuutquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:56 schreef TimmyAsd het volgende:
binnen nu een 20 minuten het team van de week![]()
nog ff geduld dus
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Dankje, ik wacht met smart op de jouwe over 2 weken
in mijn topic hequote:Op woensdag 19 mei 2004 16:59 schreef sir_dalord het volgende:
[..]ik ga mijn best doen
Ohja
IK HEB EEN LOGO
WOEI!!!
dankzij fokuser Markster
dat is waarquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
in mijn topic he
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef TimmyAsd het volgende:
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Als ik er 1 moet noemen, dan toch Engessa. Hij heeft me geholpen met supporter worden. Daarvoor mijn dank EngessaVerder ook NicoMart voor het fok-cup-idee, hoewel ik er na de poulewedstrijden al uitlag...
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:34 schreef The_Hives het volgende:
hmm, 1-1 in de rust tegen een fransoos. Ik heb al 3 gele kaarten.
-edit- 2 keer geel is rood. Heb dus nu 2 geel en 1 rood.
Gelukkig telt dit niet door voor de competitie....
Loting komt er zo aanquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:03 schreef Lortnoc het volgende:
Verder nog iets...wil de organisatie van de Fok! Cup misschien even loten voor volgende week?
hoe oud is tie dan? want daar is het ook van afhankelijk..quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:00 schreef Keano het volgende:
Wat een Ramp!!
3 min voor tijd is mijn redelijke keeper van het veld gedragen en is nu voor 3 weken geblesseerd. Ik ben dan ook zo stom om geen reservekeeper te hebben maar goed. Ik heb net meteen een hoog-matige keeper gekocht voor 8000.
O ja 2-1 verloren ook nogalhoewel dat wel verwacht was.
Hoe lang is de keeper denken jullie echt geblesseerd met 10 dokters?
Pull gewoon een keeper zondag, doe ik ook meestal bij blessures. Heb er zelfs een solid aan overgehoudenquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:00 schreef Keano het volgende:
Wat een Ramp!!
3 min voor tijd is mijn redelijke keeper van het veld gedragen en is nu voor 3 weken geblesseerd. Ik ben dan ook zo stom om geen reservekeeper te hebben maar goed. Ik heb net meteen een hoog-matige keeper gekocht voor 8000.
O ja 2-1 verloren ook nogalhoewel dat wel verwacht was.
Hoe lang is de keeper denken jullie echt geblesseerd met 10 dokters?
Dit wordt dus in het vervolg vraag 12 van het interview, het wordt er dus elke keer eentje meerquote:In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
je mag me uitdagen als je wilt..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:18 schreef Grumpey het volgende:
iemand nog een oefenpotje tegen mij![]()
Geaccepteerd! Een derby is altijd leukquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:12 schreef sir_dalord het volgende:
met 5-1 gewonnen van een 6e klasser... wel een blessure van mijn beste speler
maar goed, mijn seizoen begint toch pas volgend seizoen
qyn, er ligt een uitdaging op je te wachten
Zeg.. Jij bent jarig!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je mag me uitdagen als je wilt..
volgende week ok?, er was een deens team die mij uitgedaagd had in mijn stadionquote:je mag me uitdagen als je wilt..
geen enkel probleem..quote:Op donderdag 20 mei 2004 08:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
volgende week ok?, er was een deens team die mij uitgedaagd had in mijn stadion
daar wordt aan gewerktquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:01 schreef Sandyman het volgende:
Misschien een idee om in de op de teameigenaren op aflabet te zetten?
zeer klote voor je.. succesquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:52 schreef qyn het volgende:
Er is een ongelukje gebeurd met het bieden
mjin teamgeest was geïrriteerd, omdat ik een niet zo populaire keeper heb aangetrokkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
je moet ze beter in bedwang houden trainer
Als je eens goed zoekt tussen de nieuwe functies die het Hattrick supporterschap met zich meebrengt staan er ergens een heel stel linkjes naar allerhande sites. En op 1 van die sites staat een fantastisch tabelletje waar dat allemaal instaat.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:45 schreef sir_dalord het volgende:
zeg, hoeveel kosten een coaches met skills 'redelijk' of 'goed'?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:47 schreef engessa het volgende:
[..]
Als je eens goed zoekt tussen de nieuwe functies die het Hattrick supporterschap met zich meebrengt staan er ergens een heel stel linkjes naar allerhande sites. En op 1 van die sites staat een fantastisch tabelletje waar dat allemaal instaat.
Tis voornamelijk dat ik zelf te lui ben om het op te zoeken.. maar er is dus wel ergens een mooi tabelletje te vinden waar het in staat.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik deed ff dom zeg maar...
kan je gewoon opzoeken via 'verander coach'![]()
maar dat kost me toch niet iets teveel zeg maar...
dan doe ik het maar met deze matige coach![]()
Het wachten duurt lang. En daarna duurt het wachten tussen de wedstrijden ook lang. En het wachten op de deadline van die ene transfer die je dan net weer misloopt omdat je te weinig poen hebt duurt ook lang. En het duurt lang om spelers te trainen. En de rust tijdens de wedstrijd duurt ook lang. En de weken dat je sterspeler geblesseert aan de kant staat terwijl je allemaal belangrijke punten misloopt duurt ook lang.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoi
Ik ga ook meespelen!
Ik moet alleen wachten
succes met wachtenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoi
Ik ga ook meespelen!
Ik moet alleen wachten
dank je.. keb een topverjaardag gehad.. nehalve dat ik, nadat iedereen weg was, van een trap afdonderde.. hele rug geschaafd en nu keirood... rechterarm ook lelijk bezeerd, en mijn linkergrote teen heeft de functie van steun ff verloren...quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:24 schreef Lortnoc het volgende:
Timmy gefeliciteerd! Wat een week zeg...eerst Team v/d week en dan ook nog jarig
Nog altijd beter als bij mijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:37 schreef nicomart het volgende:
Nou ik wordt er niet vrolijker op
vorm: -3 (+1/-4)
waarde: -7.000 (+11.000/-18.000)
1 stijger in positiespel
kijk in de OP naar links, die kunnen je zeker op weg helpenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:29 schreef truSteh het volgende:
Kreeg iets van 3 dagen gelden een mail dat mijn account geactiveerd was. Had eigenlijk niet zo'n zin. Nu toch begonnen, nog een beetje aan het rondkijken enzo. Als iemand nog tips heeftGraag
Ik heb wel ook zin in zo nu en dan een wedstrijdje. M'n club heb ik maar FC truSt genoemd ^^
De training was dus nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:09 schreef Grumpey het volgende:
hmm, beetje rare trainingsupdate
train je 11 man, stijgt er niemand![]()
waarde +72.000/-13.000 (alle 13.000 door daling stermiddenvelder in vorm)
form +2/-2 (En mijn coach daarnaast +2, maar die tel ik niet mee)
geen stijgers dus, maar dat betekend volgende week juist weer 3
Als het een veldspeler is wel ja, zeker in combinatie met hoog scoren. Je zou eens moeten experimenteren door je keeper als set pieces speler op te stellen en kijken of hij ook scoort of daardoor ook te laat terug is om zijn doel te verdedigen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:33 schreef engessa het volgende:
Mijn trainingsupdate:
Spelhervattingen: +4 (waaronder mijn keeper naar formidabel)
Vorm: +2/-5
Ervaring: +2
Waarde: +16.000/-45.000
Qua vorm en waarde niet echt positief maar spelhervatting en ervaring is wel weer leuk. Wat zou een matige keeper met formidabele spelhervatting eigenlijk waard zijn? Levertt zoiets extra geld op?
ik had een tijdje mijn keeper als nemer van spelhervattingen staan en had daarmee geen problemen met te laat terugzijn ofzo. Hij had er wel een stuk of 3 gemaaktquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:01 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Als het een veldspeler is wel ja, zeker in combinatie met hoog scoren. Je zou eens moeten experimenteren door je keeper als set pieces speler op te stellen en kijken of hij ook scoort of daardoor ook te laat terug is om zijn doel te verdedigen.
Hou ons op de hoogte
Mazzel voor Engessa dan. Eentje met formidabel spelhervatten schiet er wel een stuk of 5 a 6 in denk ik (per seizoen dan).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik had een tijdje mijn keeper als nemer van spelhervattingen staan en had daarmee geen problemen met te laat terugzijn ofzo. Hij had er wel een stuk of 3 gemaakt
Ervaring gaat gelijk na de wedstrijd omhoog niet op vrijdag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:08 schreef Lortnoc het volgende:
Experience +1
Maar ik merk 't altijd pas op vrijdag omdat ik dan de changes bekijk in HAMquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:17 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Ervaring gaat gelijk na de wedstrijd omhoog niet op vrijdag.
Hij heeft nu in 5 wedstrijden dit seizoen dat hij de vrije trappen nam 2 gescoord. Altijd leuk dacht ik!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:12 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Mazzel voor Engessa dan. Eentje met formidabel spelhervatten schiet er wel een stuk of 5 a 6 in denk ik (per seizoen dan).
Wow...die van Egessa zag d'r goed uit maar deze is echt supervet!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:21 schreef qyn het volgende:
[..]
Heel netjes
Ik heb d'r inmiddels ook een gefabriceerd
[afbeelding]
Natuurlijk wel! Het is even geduld hebben maar als je eenmaal je team hebt ben je verkocht!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Wedden dat ik er over 3 maanden geen zin meer in heb
Sapperdeflap, die is inderdaad nog beter dan die van mij. Origineel werk of heb je een bestaande foto aangepast?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:21 schreef qyn het volgende:
[..]
Heel netjes
Ik heb d'r inmiddels ook een gefabriceerd
[afbeelding]
Dankquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Sapperdeflap, die is inderdaad nog beter dan die van mij. Origineel werk of heb je een bestaande foto aangepast?
Probeer je in de tussentijd vast in te lezen en een plan van aanpak te maken. Grumpey hier heeft zo zijn wachttijd snel voorbij gekregen en een ontzettend goede start gemaakt. Ik denk trouwens niet dat het drie maanden duurt voor je aan de beurt bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Wedden dat ik er over 3 maanden geen zin meer in heb
Inderdaad. Het nieuwe seizoen komt eraan en dan is het volgens mij tijd voor de grote schoonmaak.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:07 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Probeer je in de tussentijd vast in te lezen en een plan van aanpak te maken. Grumpey hier heeft zo zijn wachttijd snel voorbij gekregen en een ontzettend goede start gemaakt. Ik denk trouwens niet dat het drie maanden duurt voor je aan de beurt bent.
In mijn league zoiezo ook alweer een team op de nominatielijst om te vertrekken .. Dat zijn 4 teamwisselingen in een seizoen in m'n league .. Volgens mij komt het best goed met de grote schoonmaakquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:46 schreef engessa het volgende:
[..]
Inderdaad. Het nieuwe seizoen komt eraan en dan is het volgens mij tijd voor de grote schoonmaak.
Goed gesproken!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:32 schreef Grumpey het volgende:
dit siezoen nog geen divisie VIIII, maar volgend seizoen misschien wel. Nominaties voor uitbreidingen met extra divisie zijn landen zoals belgie, denemarken....spanje bevind zich in zelfde positie als nederland zich bevind.
Het probleem met zomaar een nieuwe divisie toevoegen terwijl we net nog een 8e erbij hebben gekregen is dat veel teams die afhaken dat in hun eerste 2 seizoenen doen. Dus het zou als je te vlug divisies toevoegt niet meer intressant zijn in de lagere divisies. Daarnaast moet je terughoudend zijn omdat de hattrick transfermarkt enorm groot en onvoorspelbaar is als opeens bijvoorbeeld enorm veel vraag naar bepaalde soort spelers komt, en dat kan gevaarlijk zijn voor de stabiliteit (als er bijvoorbeeld inflatie is in het spel wordt je geld steeds minder waard, dat is geen leuk effect voor spelplezier)....
vandaar dat ze rustig (maar wel gestaagd) uitbreiden.
En inderdaad, lees je nu in! en onthoud 3 woorden. Train,win het op het middenveld en wees zuinig! In OP staan leuke links, het is echt leuk om alvast veel van spel te weten, ik kon daarna niet meer wachten om zelf kampioen te worden (nu waarschijnlijk 2 seizoenen achter elkaar)
succes
Bierquote:Op zondag 23 mei 2004 02:28 schreef sir_dalord het volgende:
Dus qyn, het bier en de bitterballen zijn gratis woensdag![]()
Of niks of als hij nu nog een keer geblesseerd raakt is dat voor heel lang. De kans is klein uiteraard dus je moet een afweging maken.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:07 schreef TimmyAsd het volgende:
mijn keeper is trouwens geblesseerd, maar wel inzetbaar (PLEISTER). Wat kan er gebeuren als ik hem toch inzet?
Hmm, nog best een leuke speler ook, gezien z'n waarde (en weinig verdere bijstats) denk ik dat ie dicht tegen passable playmaking aanzitquote:Op zondag 23 mei 2004 12:15 schreef Lortnoc het volgende:
Ik had een inadequate playmaking, passable passing. Kijken of ik er nog 1000 aan kan verdienen ofzo
quote:Op zondag 23 mei 2004 12:07 schreef TimmyAsd het volgende:
mijn keeper is trouwens geblesseerd, maar wel inzetbaar (PLEISTER). Wat kan er gebeuren als ik hem toch inzet?
Ik heb nog wel een redelijke keeper in de aanbiedingquote:Op zondag 23 mei 2004 15:12 schreef Keano het volgende:
Ik heb een matige keeper van 18 met waardeloos conditie gepulled, ik heb nu dus een redelijke en twee matige keepers. Kijken of ik er eentje voor een paar duizend kan verpatsen.
Hoe kan je trouwens zien dat een speler dicht bij een hogere skill zit? Bijvoorbeeld van redelijk naar goed?quote:Erik-Rein Numan (31760700)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 17 000 €
Loon: 580 €/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
aan zijn waarde kun je dat redelijk schattenquote:Op zondag 23 mei 2004 17:21 schreef The_Hives het volgende:
Hoe kan je trouwens zien dat een speler dicht bij een hogere skill zit? Bijvoorbeeld van redelijk naar goed?
ik ga het maar niet te hard roepen maar ik mijn promotie naar divisie VI kan ook bijna niet meer fout gaan.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:18 schreef SuperWeber het volgende:
2-2 tegen de nr 1 thuis nog wel... Ik heb iig wel even 31,5 sterren gehaald![]()
tegen mijn tegenstander "maar" 28 (iets wat ik de vorige wedstrijd haalde)
Nou ja boeiuh, ik heb mijn 2e plaats veilig gesteld en ben dus gepromoveerd naar VI
Je tegenstander heeft waarschijnlijk MOTS gespeeld waardoor hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:18 schreef Vision het volgende:
[..]
ik ga het maar niet te hard roepen maar ik mijn promotie naar divisie VI kan ook bijna niet meer fout gaan.
De nummer 3 en ik (2) moeten beide nog tegen de nummer 1. Ik moet daarnaast ook nog tegen de nummer 8. De enige manier dat ik promotie ga mislopen is als ik beide wedstrijden verlies (fat chance), of als hij (met veel doelpunten verschil) wint en ik verlies van de nummer 1.
Maar goed, na mijn onverklaarbare verlies tegen de nummer 7 ga ik nergens meer van uit
*zwaar gefrustreerd is*
je moet er voor zorgen dat de deadline is op een moment dat er veel mensen online zijn.. dus zondagmiddag of woensdag rond een uurtje of 5 half 6 zou ik zeggenquote:Op maandag 24 mei 2004 19:48 schreef The_Hives het volgende:
Iemand enig idee wat een beetje geschikte tijd is (in een week) om spelers in de verkoop te zetten? Al 2 keer achter elkaar is er niet op mn keeper geboden, terwijl ik die zwaar onder de kostprijs aanbied.
Ja daar dacht ik ook aan, maar dan zijn er juist wedstrijden. Het lijkt me dat de dagen ervoor, managers nieuwe spelers gaan zoeken.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
je moet er voor zorgen dat de deadline is op een moment dat er veel mensen online zijn.. dus zondagmiddag of woensdag rond een uurtje of 5 half 6 zou ik zeggen
keepers die niet 'goed' zijn of hoger (dus matig of redelijk keepers) leveren ook niet zoveel op. Een matig keeper gaat voor 5000 eurootjes over de toonbank gemiddeld, en een redelijk keeper voor 60.000 gemiddeld. het kan beetje hoger of lager zijn door invloed van ervaring, vorm of leeftijd uiteraard...quote:Op maandag 24 mei 2004 19:48 schreef The_Hives het volgende:
Iemand enig idee wat een beetje geschikte tijd is (in een week) om spelers in de verkoop te zetten? Al 2 keer achter elkaar is er niet op mn keeper geboden, terwijl ik die zwaar onder de kostprijs aanbied.
ik blijf 't wazig vinden dat iemand met mindere stats en minder aantal sterren met 3 goals verschil van iemand kan winnenquote:Op maandag 24 mei 2004 10:19 schreef SuperWeber het volgende:
Je tegenstander heeft waarschijnlijk MOTS gespeeld waardoor hij gewonnen heeft.
Ik dacht dat maandag altijd de drukste dag op de markt was. Dan zijn alle spelers die vrijdag level up zijn gegaan te koop en komt iedereen weer online op z'n werk.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:52 schreef Grumpey het volgende:
klopt, op woensdag wordt het meest verkocht en gekocht. Veel nieuwe trainies en jeugdspelers van de zaterdag zijn op dat moment namelijk op de markt. Daarnaast is s' avonds op andere dagen altijd beter dan overdag....
Ik heb hem verkocht voor 65.000. Was 143.000 waard. Hij was redelijk in keepen, matig in vorm en 23 jaar. Dus je verhaal klopt helemaalquote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
keepers die niet 'goed' zijn of hoger (dus matig of redelijk keepers) leveren ook niet zoveel op. Een matig keeper gaat voor 5000 eurootjes over de toonbank gemiddeld, en een redelijk keeper voor 60.000 gemiddeld. het kan beetje hoger of lager zijn door invloed van ervaring, vorm of leeftijd uiteraard...
![]()
iddquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb hem verkocht voor 65.000. Was 143.000 waard. Hij was redelijk in keepen, matig in vorm en 23 jaar. Dus je verhaal klopt helemaal![]()
.
Was blij dat ik van hem af was, want had 2 keepers tegelijk gekocht (verkeerd gegokt), nu heb ik mijn schuld weer een beetje weggewerkt. Wat een rente betaal je per week zeg....
ja, ik moet ook nog ff kijken wat ik ga doen om financieel de weken door te komen dat er geen competitie is.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd
betaal scheel aan die klote rente...
de enige manier om dat op te lossen is om mijn beste verdedidger te verkopen...en daar heb ik niet zo'n zin in![]()
Ik sta nu ook een paar weken in de plus en ga dat ook wel blijven (hoop ikquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:47 schreef Grumpey het volgende:
Soms denk ik dat ik enige ben zonder schuld in dit forum![]()
![]()
rente is weggegooit geld, dus zorg dat je zo snel mogelijk plus staat, en blijf het vervolgens ook, als het niet lukt moet je maar aan qyn vragen![]()
dus ik moet toch maar mijn beste verdediger verkopen??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:47 schreef Grumpey het volgende:
![]()
rente is weggegooit geld, dus zorg dat je zo snel mogelijk plus staat, en blijf het vervolgens ook, als het niet lukt moet je maar aan qyn vragen![]()
ligt er denk ik aan hoeveel schuld je hebtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dus ik moet toch maar mijn beste verdediger verkopen??
behoorlijk stevig, zeg maarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ligt er denk ik aan hoeveel schuld je hebt
De link in de OP klopt niet. Verwijst naar een Roemeens team.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:08 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
behoorlijk stevig, zeg maar
stadion, jeugdopleiding, hoge salarissen...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
De link in de OP klopt niet. Verwijst naar een Roemeens team.
Hoe heb je je schuld zover laten oplopen? Je verkopen zijn 270.000 hoger dan je aankopen. En zo groot is je stadion niet...
Ga je doneren?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:22 schreef Lortnoc het volgende:
Misschien moet er een Fok! Hattrick curator commissie komen die mensen uit de schulden helpt
wat moet je ooit met 9 woordvoerders?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:35 schreef engessa het volgende:
Ik sta onderhand ook positief. Niet veel maar toch. Ik maak ongeveer 10.000 euro winst per 2 week, is net veel maar ik stop nu de volle 20.000 in mijn jeugdopleiding, heb 9 assistentcoaches en 9 woordvoerders.
Het enige wat ik mis is een goede middenvelder maar die zal er dus voorlopig wel niet komen.
hmmm, ben ik het niet echt mee eens, met dat rente weggegooid geld is, je kan beter 50 000 in de min staan maar een goede trainnee hebben die over een paar weken het dubbele oplevert, dan dat je 50 000 in de plus staat maar niet alle trainings plekken vol, die rente die je dan betaald moet je maar even voor lief nemen, op de lange termijn is dat het zeker wel waard. Je moet nu echter wel even oppassen met de twee vrije weken die eraan komen, je hebt wel een kleine buffer nodig aangezien je twee, mischien wel drie weken achter elkaar geen competitie wedstrijd thuis hebt...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:47 schreef Grumpey het volgende:
![]()
O ja, shit. Was het al ergens tegengekomen, maar kon het me niet meer voor de geest halenquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:39 schreef Grumpey het volgende:
9 woordvoerder verhogen je sponsorinkomsten. Ze kosten ook veel geld, ik heb er zelf bijvoorbeeld maar 5 in dienst. Als je al rood staat is woordvoerders aannemen niet echt goede optie (hooguit 2), ze kosten in het begin meer geld dan ze opleveren, pas na een seizoen voel je dat je meer inkomsten maakt dan ze kostten aan salaris...
http://www.htzine.net/archives/001006.htmlquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:40 schreef forza22 het volgende:
Waar kan je de poules zien van de nationale elftallen onder de 20 voor het wk?
ik kan alleen zien welke 16 landen er nog inzitten op het wk
bedanktquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:43 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
http://www.htzine.net/archives/001006.html
heb je wel gelijk in...quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:55 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
hmmm, ben ik het niet echt mee eens, met dat rente weggegooid geld is, je kan beter 50 000 in de min staan maar een goede trainnee hebben die over een paar weken het dubbele oplevert, dan dat je 50 000 in de plus staat maar niet alle trainings plekken vol, die rente die je dan betaald moet je maar even voor lief nemen, op de lange termijn is dat het zeker wel waard. Je moet nu echter wel even oppassen met de twee vrije weken die eraan komen, je hebt wel een kleine buffer nodig aangezien je twee, mischien wel drie weken achter elkaar geen competitie wedstrijd thuis hebt...
Met dat verschil in stats kon je er wel vanuit gaan dat je wonquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:35 schreef pekel het volgende:
Vanochtend een internationale oefenwedstrijd met Emmen C3, uit tegen NALIM CA (Polen). Maar liefst met 6-1 gewonnen, en m'n aanvaller en waardevolste speler in het elftal scoorde 5 keer..
MatchID: 18436278 voor de geinteresseerden..
voor een punt extra op je tentamen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:36 schreef pekel het volgende:
Volgende week tegen m'n docent Aardrijkskunde een oefenpot..
.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor een punt extra op je tentamen?![]()
No problemquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:39 schreef Grumpey het volgende:
sorry GotenSSJ, dat wist ik niet...een vriend van mij heeft nog geen oefenwedstrijd, ik heb hem wel even gevraagd of hij morgen even online wil komen (hij speelt normaal geen oefenwedstrijden, is niet zo serieus bezig, stuur hem zijn ID wel via HT-mail...), kan je in ieder geval trainen.
9 woordvoerder verhogen je sponsorinkomsten. Ze kosten ook veel geld, ik heb er zelf bijvoorbeeld maar 5 in dienst. Als je al rood staat is woordvoerders aannemen niet echt goede optie (hooguit 2), ze kosten in het begin meer geld dan ze opleveren, pas na een seizoen voel je dat je meer inkomsten maakt dan ze kostten aan salaris...
Met 9 krijg ik er gemiddeld bij een gewonnen wedstrijd ongeveer 20 supporters bij en 1000 meer aan sponsorinkomen. Bij een verloren wedstrijd tussen de -2 en +5 (ligt aan de tegenstander) en nog iets van 100 tot 400 aan extra sponsorinkomen. Maar ja, ze kosten wel 13500 per week. En das best veul maar op de lange termijn kan het wel uit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
O ja, shit. Was het al ergens tegengekomen, maar kon het me niet meer voor de geest halen.
Zelf heb ik er maar 2. Daardoor heb ik slechts 28.000 sponsor geld. Voorlopig sta ik nog rood, dus zal het aantal wordvoerders niet oplopen.
Zoveel verkoop ik nog niet dus niet echt ervaring mee, maar krijg ze af en toe per mail aangeboden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:43 schreef Lortnoc het volgende:
Zien jullie de laatste tijd ook zoveel wannabe (maar can't be) daytraders? Heel vaak proberen mensen spelers die ze van mij verkocht hebben meteen weer tegen een hogere prijs te verkopen en vrijwel altijd zonder succes. Meestal verkopen ze de speler na een aantal pogingen met een steeds lager startbedrag weer door voor de prijs die ze er zelf voor betaald hebben
Ja, vandaag nog...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:43 schreef Lortnoc het volgende:
Zien jullie de laatste tijd ook zoveel wannabe (maar can't be) daytraders? Heel vaak proberen mensen spelers die ze van mij verkocht hebben meteen weer tegen een hogere prijs te verkopen en vrijwel altijd zonder succes. Meestal verkopen ze de speler na een aantal pogingen met een steeds lager startbedrag weer door voor de prijs die ze er zelf voor betaald hebben
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:50 schreef qyn het volgende:
@Sirdalord
Spannende wedstrijd!!.. Wie van ons zal beginnen met een actie?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
VERDOMME!! QYN!!!
mijn verdediger voor 5(!!!!!!) weken deruit...
zijn je spelers helemaal gek:(
voor die 25 liter bier en die 175 bitterballen mag je betalen verdomme:(
Moet je 's naar de transferhistory van dit team kijken:quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:43 schreef Lortnoc het volgende:
waar speel je ?quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:53 schreef DaMadKow het volgende:
Nog iemand zin in een oefenwedstrijd?
geen probleem! Ikzelf had toch al oefenwedstrijd dus voor mij heeft het geen effectquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
@Grumpey sorry man ben haast hele dag weggeweest geen tijd gehad om hem te accepteren
VII.168quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:55 schreef RoPo het volgende:
waar speel je ?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:50 schreef qyn het volgende:
[..]
Moet je 's naar de transferhistory van dit team kijken:
http://www7.hattrick.org/Common/teamDetails.asp?TeamID=237120
Ik heb je uitgedaagd btw...quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:13 schreef The_Hives het volgende:
Win je nog niet genoeg?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:17 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik heb je uitgedaagd btw...
Bij een oefewedstrijd maakt het me niks uit of ik win of verlies hoor, als je je trainies maar effe lekker door de wei kan laten huppelen hequote:Op donderdag 27 mei 2004 09:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Win je nog niet genoeg?
topquote:Ik heb hem geaccepteerd.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:37 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Bij een oefewedstrijd maakt het me niks uit of ik win of verlies hoor, als je je trainies maar effe lekker door de wei kan laten huppelen he
Spelers uit hogere klasses moet je juist wel accepteren, die krijgen meer toeschouwersgeld waarvan jij dan dus ook de helft krijgtquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Maakt mij ook niets uit (alleen tegen die duitser, daar moest ik van winnen
). Ik weiger alleen 5e klassers en hoger. Die zoeken een bewust slachtoffer om hun doelpuntsaldo op te veizelen.
Als je in de tussenperiode conditie gaat trainen zou ik nog even wachten met de verkoop. Zijn slechte conditie gaat de prijs nl. erg drukken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:49 schreef speert.flies het volgende:
iemand enig idee wat ik hiervoor kan vragen?
José Riquelme
105 000 , 24 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
sta namelijk bijna 420.000 rood en kan dus wel wat geld gebruiken,, vooral met die tussenperiode in et vooruitzicht zonder thuiswedstrijden. Weet iemand trouwens wanneer je failliet verklaard wordt?
ja,, heb nu bijna 20.000 rentelasten per week..quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:05 schreef Grumpey het volgende:
en neem nog een keer een goede kijk op je jeugdopleidingsniveau en investering.
-100.000 is echt maximum hoor, anders ondervind je gewoon zo enorm last van de rente....
download Hattrick Buddy eens! Is een vet handig prgramma en kun je ook zien wat je speler waard zou kunnen zijn op de Transfermarkt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:49 schreef speert.flies het volgende:
iemand enig idee wat ik hiervoor kan vragen?
*knip*
Hebben nog meer mensen ervaring met dit programma? Je moet 2 dingen downloaden, wat doet dat: Microsoft .NET Framework v1.1 ? . Verandert dat iets in het systeem van je PC?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:41 schreef jeldrik het volgende:
[..]
download Hattrick Buddy eens! Is een vet handig prgramma en kun je ook zien wat je speler waard zou kunnen zijn op de Transfermarkt.
Url: http://www.hattrickbuddy.de
![]()
Lees hier op de site van Microsoft alles over "Microsoft .NET Framework v1.1"quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hebben nog meer mensen ervaring met dit programma? Je moet 2 dingen downloaden, wat doet dat: Microsoft .NET Framework v1.1 ? . Verandert dat iets in het systeem van je PC?
Netjes, ik heb nu 523 leden, en dat met een 5de plek in de 8ste divisie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:32 schreef qyn het volgende:
[..]
Whoo hoo! Vandaag voor het eerst sinds de start van m'n team weer boven de 500 supporters... 502 om precies te zijn..
Idem, maar dan met 500 leden en een 4e plek in divisie 8quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Netjes, ik heb nu 523 leden, en dat met een 5de plek in de 8ste divisie..
Maar ik ben wel vanuit een kanslose plek aardig opgeklommen, nu is het de zaak om dit seizoen zonder problemen af te maken en een goed team neer te zetten om volgend seizoen te promoveren....
Hehe, dit is mijn 3e alquote:en een verdediger die stijgt in positiespel...
Aardige speler, jammer van z'n conditiequote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:50 schreef forza22 het volgende:
Mijn eerste speler die ik tot uitstekend getrained heb. hoeveel zou ik er denk je voor kunnen krijgen?
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Weet niet wat ie oplevert als ie 21 isquote:1. Žakas Jacinskas 765 000 € (FC Sopranos)
Belongs to: The BartStars
Value: 178 000 €
Deadline: 29-05-2004 at 07:45
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: passable
Winger: excellent Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: poor
Hij is 21. ik ga hem tussen de seizoenen door op conditie laten trainen. als ik er 5 ton of meer voor kan krijgen doe ik het zeker, maar hij mag eerst nog wat wedstrijden met me meespelen in het begin van volgend seizoen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:05 schreef qyn het volgende:
[..]
Aardige speler, jammer van z'n conditie.. Het ligt een beetje aan z'n leeftijd, voor hoeveel je hem kwijt kunt. Om een idee te geven, op deze speler is 765K geboden (18 jaar):
[..]
Weet niet wat ie oplevert als ie 21 is.. Ik zou hem wel eerst tussen de seizoenen door op conditie trainen, des te interessanter wordt ie
![]()
je vraagt erom en ze maken in hattrick meteen een extra tabje aan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:40 schreef forza22 het volgende:
Waar kan je de poules zien van de nationale elftallen onder de 20 voor het wk?
ik kan alleen zien welke 16 landen er nog inzitten op het wk
Spannend en saaiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:55 schreef forza22 het volgende:
vanavond trouwens de belangrijke wedstrijd belgie u20 - nederland u20
dat team zie je over een week of 2,3 niet meer... veel te hoge lasten, veel te weinig inkomen..quote:Op zondag 30 mei 2004 12:34 schreef qyn het volgende:
Zit ik naar het team van de nummer 7 in m'n league te kijken... Heeft 12-5 z'n team gekregen, laatste verbetering aan stadion heeft plaatsgevonden op 23-5 en z'n stadion is nu:
Total capacity: 27300
Terraces: 15000
Basic seating: 7000
Seats under roof: 5000
Seats in VIP boxes: 300
Hahah deze komt echt de in de categorie beginnersfouten. Team zal zeker op een 7e plaats niet veel mensen trekken en zal zo misschien al heel snel ten onder gaan aan rente enzo.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:34 schreef qyn het volgende:
Zit ik naar het team van de nummer 7 in m'n league te kijken... Heeft 12-5 z'n team gekregen, laatste verbetering aan stadion heeft plaatsgevonden op 23-5 en z'n stadion is nu:
Total capacity: 27300
Terraces: 15000
Basic seating: 7000
Seats under roof: 5000
Seats in VIP boxes: 300
49.000 is voor mij een goede promotiequote:Op zondag 30 mei 2004 15:58 schreef DaMadKow het volgende:
€49.000. Heb hem te koop gezet voor 0€, ik zie wel wat het gaat opbrengen.
ooit ben ik erquote:Op zondag 30 mei 2004 20:09 schreef qyn het volgende:
Allemaal weer succes in de wedstrijden vanavond..
(hint: #fokhattrick @ irc.fok.nl)
gefeliquote:Op zondag 30 mei 2004 21:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
En de Hoolieganzen zijn kampioen
Shit. Ik druk op enter, en ik sta 3-1 achter en heb een rode kaart voor mijn verdedigerquote:Op zondag 30 mei 2004 21:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gefeli![]()
Zelf sta ik 2-1 achter, van iemand waar ik dik van moet verliezen. Misschien heeft hij gepic-ed.
Mijn tegenstanders voor de nummer 4 positie staan 1-1 gelijk tegen elkaar. Als ik nou ook ff gelijk kan spelen......
dus niet, mijn directe tegenstander komt terug van een 2-0 achterstand naar een 2-3 voorsprong...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:54 schreef sir_dalord het volgende:
het staat 3-0 bij mij waardoor ik bijna zeker ben van de 3e plaats
gefeliciteerd man! geniet ervan.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
1. Hoolieganzen 13 63 - 8 39
2. MGR ahead 13 45 - 19 33
3. Bas1234 13 55 - 20 27
4. FC Bovenhei 13 20 - 32 16
5. Dragon boys 13 16 - 38 13
6. Ajakkes 13 16 - 38 12
7. FiNaL fIgHtErS 13 21 - 42 8
8. fc bulder 13 9 - 48 6
De champagne is lekker
Wow! Mooi logo!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:18 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[afbeelding]
Kampioen geworden
gelijk maar een totaal nieuw logo gemaakt:)
*feest*
tekst gaat over paar weken er weer uit
Wat een k*&@keeperquote:Volgens HAM is ie 130.000 waard
Heb hem maar voor 100.000 in de aanbieding...
Denk dat niemand hem koopt ;P
Jammer van z'n conditie.. en z'n positiespel.. en z'n passen.. en z'n verdedigen....quote:Op maandag 31 mei 2004 23:04 schreef forza22 het volgende:
beste aankoop tot nu toe denk ik voor mij.
44 000 €, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
voor maar 4000 euro, ja je leest het goed vierduizend euro
nog even doortrainen tot uitstekend vleugelspel, en dan gaat hij weer lekker de verkoop in voor een leuk bedrag hoop ik
met waardeloos passen, slecht positiespel en slecht verdedigen, moet je wel een enorme kneus vinden die die speler van je wil kopen.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:04 schreef forza22 het volgende:
voor maar 4000 euro, ja je leest het goed vierduizend euro
nog even doortrainen tot uitstekend vleugelspel, en dan gaat hij weer lekker de verkoop in voor een leuk bedrag hoop ik
dat is een goede zaak. Zo kunnen meer mensen lid worden van hattrick. En bovendien, wordt divisie vIII dan ook een stuk aantrekkelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:07 schreef Keano het volgende:
En de kogel is door de kerk!
Veel landen krijgen extra divisies, waardoor nederland over twee weken dus 9 divisies heeft
Dat zal de wachtlijst goed doen denk ik. Ben wel benieuwd of WO teams nu helemaal terug moeten zakken naar de VIIIe voordat ze opnieuw gebruikt gaan worden.
trouwens, welkom terug timmyquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef TimmyAsd het volgende:
ben er weer, veel problemen met firewall en fok..
maargoed, zondag gewonnen, ga denk ik 3e worden, mijn spots topscorer.. volgend seizoen kampioen
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
trouwens, welkom terug timmy![]()
Bind me er niet op vast, maar ik geloof vanaf pos. nr. 5 in de VI dat je meedoet in de beker!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef Vision het volgende:
mag je in divisie VI al mee doen met de beker?
*te lui is om de spelregels door te bladeren*
mag dat niet al in divisie VII?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef Vision het volgende:
mag je in divisie VI al mee doen met de beker?
*te lui is om de spelregels door te bladeren*
dus ik mag idd nog langer wachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Bind me er niet op vast, maar ik geloof vanaf pos. nr. 5 in de VI dat je meedoet in de beker!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |