abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:50:06 #1
62215 qu63
..de tijd drinkt..
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:50:38 #2
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19068392
en voor het Truth gehalte:
Mexicaanse defensie publiceert UFO-video
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_19068425
* Idd wakker is *

Soort van...
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:51:52 #4
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19068426
Fipo? Of telt dat nu niet?

Lama....
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:53:26 #5
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19068474
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Idd wakker is *

Soort van...
Soort van... X-plane? tegen je wil wakker dan ?
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:54:36 #6
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19068497
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Idd wakker is *

Soort van...
wasn't me deze keer!
It's Time To Shine
pi_19068607
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 11:53 schreef Psyche2003 het volgende:
Soort van... X-plain? tegen je wil wakker dan ?
Vroeg! Mijn hersens nog niet werken... Ik half aanwezig zijn dus...
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:05:38 #8
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19068802
*EGC een grote bak "Wake UP!" geeft*

Maakt ook niet zoveel uit, hersentjes komen wel weer up and running
Je bent er iig !!!

Nieuwe sig al gelezen?
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_19068820
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:05 schreef Psyche2003 het volgende:
*EGC een grote bak "Wake UP!" geeft*

Maakt ook niet zoveel uit, hersentjes komen wel weer up and running
Je bent er iig !!!

Nieuwe sig al gelezen?
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:10:30 #10
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19068937
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Wel CS helaas, maar ja, als alles maar gezond en wel is
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_19069093
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:10 schreef Psyche2003 het volgende:
Wel CS helaas, maar ja, als alles maar gezond en wel is
Ja... Wel, als het niet gezond en wel is, hou je er niet minder van. Ik weet dat het een vaste uitdrukking is bij kindertjes die op het punt staan geboren te worden, maar ik vind het ergens een beetje...
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:20:40 #12
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19069211
ik ga dr weer van door!
lekker mountainbiken in het Amsterdamse Bos....
It's Time To Shine
pi_19069261
Psyche niet op irc te vinden!!
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:23:33 #14
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19069297
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
wel waar!
It's Time To Shine
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:23:36 #15
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19069302
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Look again
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_19069660
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef qu63 het volgende:
wel waar!
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef Psyche2003 het volgende:
Look again
Okay
pi_19070523
Is het trouwens niet "In search of answers"??
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:12:04 #18
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19070538
Goedemiddag allemaal

Cool ufo filmpje. Geen idee of het echt is. Heeft iemand hier eigenlijk ooit IRL een ufo gezien? Als ze echt bestaan zullen we wel steeds meer foto's tegenkomen omdat elke mob tegenwoordig wel een camera heeft.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:13:42 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19070587
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Is het trouwens niet "In search of answers"??
Nee volgens mij klopt het wel. Als ik in ieder geval in google intik vind ie veel "for".
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_19070642
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:12 schreef livEliveD het volgende:
Goedemiddag allemaal

Cool ufo filmpje. Geen idee of het echt is. Heeft iemand hier eigenlijk ooit IRL een ufo gezien? Als ze echt bestaan zullen we wel steeds meer foto's tegenkomen omdat elke mob tegenwoordig wel een camera heeft.
Wat willen we bewijzen? Wat willen we aan onszelf duidelijk maken?

Questions.. questions...
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:18:35 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19070722
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wat willen we bewijzen? Wat willen we aan onszelf duidelijk maken?
Questions.. questions...
Hoe bedoel je?
pi_19071458
joehoe Eleanor....even stiekum tussendoor op mijn werk.....

even over de Hemelse Hoedjes....eerste twee uren...geweldig, de drie uren daarna waren een ramp...ik dacht echt dat ik dood zou gaan...Mijn hart begon over te slaan enne...met die hoedjes wordt de angst tig keer versterkt ..... Was geen leuke ervaring.. de minuutjes kropen voorbij...

Ik had veel te veel van die dingen op! nooit meer doen.
pi_19071629
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:45 schreef YourGuardian het volgende:
joehoe Eleanor....even stiekum tussendoor op mijn werk.....

even over de Hemelse Hoedjes....eerste twee uren...geweldig, de drie uren daarna waren een ramp...ik dacht echt dat ik dood zou gaan...Mijn hart begon over te slaan enne...met die hoedjes wordt de angst tig keer versterkt ..... Was geen leuke ervaring.. de minuutjes kropen voorbij...

Ik had veel te veel van die dingen op! nooit meer doen.
Wanneer was dat dan? Hou oud was je? Met of zonder vrienden erbij? Waar? Waarom? Voor of na je ontmoeting met je gidsen?? Je zegt zelf dat je teveel ophad. Dan doe je de volgende keer toch met minder?
pi_19071681
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe bedoel je?
Ik heb het over de polemiek tussen wel en niet gelovers van meer tussen hemel en aarde. Aangezien het iets is dat je zelf moet ervaren, je kunt het nlk toch nooit bewijzen, moeten mensen ervoor openstaan, je kunt iemand niet met iets stoffelijks overtuigen van het onstoffelijke... Jij nu wel snap?
pi_19072388
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Wanneer was dat dan? Hou oud was je? Met of zonder vrienden erbij? Waar? Waarom? Voor of na je ontmoeting met je gidsen?? Je zegt zelf dat je teveel ophad. Dan doe je de volgende keer toch met minder?
Een jaar geleden vertelden mijn gidsen mij in mijn dromen dat ik klaar was om de hemelse hoedjes te proberen, ik kreeg ook de dosering te horen…

Ik had me er nog nooit in verdiept, dus dat ben ik toen gaan doen, paddestoelen bleken in de inheemse culturen slechts voor ingewijden te zijn…zij die in staat waren de confrontatie met de ancestors aan te gaan.
In de winkel bleek de dosering te kloppen, dit was een juiste hoeveelheid voor een eerste keer.
Ik heb er toen een heel ritueel van gemaakt….het was een geweldige trip, waarin ik kennis heb gemaakt met de mogelijkheden van de hemelse hoedjes (zoals mijn gidsen ze gekscherend noemen)

Precies een jaar later (vorige week) heb ik weer wat paddestoeltjes gehaald, maar nu wat meer…..
Ik zat met een brandende vraag waar ik geen antwoord op kreeg…dus ik maakte er een leuk ritueel van…
Maar ik moest zo nodig eigenwijs zijn en dacht, ach, een paar stoeltjes meer maakt ook niet uit…..fout fout fout……Ik heb zeer zeker antwoorden op mijn vragen gekregen…
Maar ja de prijs ervoor was hoog!!!
pi_19072459
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:18 schreef YourGuardian het volgende:
Maar ik moest zo nodig eigenwijs zijn en dacht, ach, een paar stoeltjes meer maakt ook niet uit…..fout fout fout……Ik heb zeer zeker antwoorden op mijn vragen gekregen…
Maar ja de prijs ervoor was hoog!!!

Waar is je trip report??? Ik wil 'em hebbenhebbenhebben!!!
pi_19072874
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Waar is je trip report??? Ik wil 'em hebbenhebbenhebben!!!
K zal eens een leuk report maken...je kunt dus o.a. echt letterlijk contact met overgegane zielen maken dan, heel gemakkelijk, je moet je er alleen op afstemmen. Zeer zeer leerzaam allemaal.

De meeste trippers weten echt niet wat de mogelijkheden zijn van zo een trip, de mogelijkheden zijn werkelijk groots! Het is net lucide dromen.....
pi_19072886
Ow, een nieuw topic. gheg
Goedemiddag
pi_19073060
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag
is die er al niet??
  woensdag 12 mei 2004 @ 14:51:21 #30
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19073122
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik heb het over de polemiek tussen wel en niet gelovers van meer tussen hemel en aarde. Aangezien het iets is dat je zelf moet ervaren, je kunt het nlk toch nooit bewijzen, moeten mensen ervoor openstaan, je kunt iemand niet met iets stoffelijks overtuigen van het onstoffelijke... Jij nu wel snap?
Oooh ja ikke nu snap.
Alhoewel ik moet zeggen dat ik er vroeger ook nooit voor open stond. Toch zijn er dan mensen die je aan het twijfelen kunnen brengen ondanks je puur rationele denkwijze waardoor ik er nu wel anders over denk.

Het is ook een mooi/vaag iets eigenlijk. Ik bedoel vroeger was de natuurkunde voor mij ok en was daarmee de kous af. Totdat je iets meemaakt wat volgens de natuurkunde niet kan. Tja wat moet je dan? Je wereldbeeld klopte blijkbaar niet en dat pas je dan aan. Wat waar is weet ik nu niet meer.

Is ook niet belangrijk. Je doet gewoon ervaringen op en daarmee ga je door het leven. Ontkennen dat iets niet kan is niet mijn straatje in ieder geval. Dat zou betekenen dat ik me eigen ogen niet geloof. Ik snap dat mensen bewijzen willen zien en hopelijk voor hun krijgen ze dat ook nog.

Just my 2 cents
Ps psiii we moeten ff babbelen op irc/msn als je tijd hebt.
  woensdag 12 mei 2004 @ 14:53:46 #31
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19073197
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag
Hoi
en een knuffel. Al klaar voor de boottrip?
Edit: Dit vind ik trouwens een leuk topic.
Voor degene die hem gemist hebben tot nu toe: Raarste gebeurtenis die JIJ hebt meegemaakt.

[ Bericht 17% gewijzigd door livEliveD op 12-05-2004 15:42:03 ]
  woensdag 12 mei 2004 @ 14:55:36 #32
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19073239
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:40 schreef YourGuardian het volgende:
K zal eens een leuk report maken...je kunt dus o.a. echt letterlijk contact met overgegane zielen maken dan, heel gemakkelijk, je moet je er alleen op afstemmen. Zeer zeer leerzaam allemaal.

De meeste trippers weten echt niet wat de mogelijkheden zijn van zo een trip, de mogelijkheden zijn werkelijk groots! Het is net lucide dromen.....
Pado's staan nog wel op me wishlist. Nooit gedaan. Wel de eerste keer in een vertrouwde omgeving met ervaren lui op dat gebied want als ik af en toe die badtrip verhalen hoor

Ben wel benieuwd naar je report.
pi_19073366
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Hoi
Boottrip??? Wat ben ik nu allemaal weer aan het missen???
pi_19073730
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:55 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Pado's staan nog wel op me wishlist. Nooit gedaan. Wel de eerste keer in een vertrouwde omgeving met ervaren lui op dat gebied want als ik af en toe die badtrip verhalen hoor

Ben wel benieuwd naar je report.
idd, het is zeer aan te raden dit te doen met een ervaren iemand, de eerste keer bleef mijn vriendin nuchter, om mij, als er wat fout zou gaan, te kunnen helpen.
Ik heb me toen krom gelachen, omdat ik toen haar dwangmatigheden 'zag' erg comisch allemaal!
Mijn vriendin vond het niet leuk allemaal.....ze zou de volgende keer ook mee doen, dan kon ze ook om mij lachen!!
pi_19074680
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:40 schreef YourGuardian het volgende:

En ik maar wachten.. Dacht dat je hem nu al aan het schrijven was... Grmbls...

Ik denk dat je kunt doen wat je wilt met paddo's op. Als je kleurtjes en patronen wil zien, goed, dan stem je je daarop af, maar als je vragen gaat stellen, woeiii, dan krijg je antwoorden... Overigens heeft het ook veel met jezelf te maken. Ik denk dat je die trip krijgt die je op dat moment nodig hebt om je tot dat inzicht te brengen dat je net dan nodig hebt... Welke had je trouwens gebruikt? Copelandia Cyanescens of Psilocybe Cubensis?
pi_19074813
One you really can surrender with....

~~~ George Michael - Praying For Time ~~~

These are the days of the open hand
They will not be the last
Look around now
These are the days of the beggars and the choosers

This is the year of the hungry man
Whose place is in the past
Hand in hand with ignorance
And legitimate excuses

The rich declare themselves poor
And most of us are not sure
If we have too much
But we'll take our chances
'Cause God's stopped keeping score
I guess somewhere along the way
He must have let us all out to play
Turned his back and all God's children
Crept out the back door

And it's hard to love, there's so much to hate
Hanging on to hope
When there is no hope to speak of
And the wounded skies above say it's much too much too late
Well maybe we should all be praying for time

These are the days of the empty hand
Oh you hold on to what you can
And charity is a coat you wear twice a year

This is the year of the guilty man
Your television takes a stand
And you find that what was over there is over here

So you scream from behind your door
Say what's mine is mine and not yours
I may have too much but I'll take my chances
'Cause God's stopped keeping score
And you cling to the things they sold you
Did you cover your eyes when they told you
That he can't come back
'Cause he has no children to come back for

It's hard to love there's so much to hate
Hanging on to hope when there is no hope to speak of
And the wounded skies above say it's much too late
So maybe we should all be praying for time
pi_19074894
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 15:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

En ik maar wachten.. Dacht dat je hem nu al aan het schrijven was... Grmbls...

Ik denk dat je kunt doen wat je wilt met paddo's op. Als je kleurtjes en patronen wil zien, goed, dan stem je je daarop af, maar als je vragen gaat stellen, woeiii, dan krijg je antwoorden... Overigens heeft het ook veel met jezelf te maken. Ik denk dat je die trip krijgt die je op dat moment nodig hebt om je tot dat inzicht te brengen dat je net dan nodig hebt... Welke had je trouwens gebruikt? Copelandia Cyanescens of Psilocybe Cubensis?
Nee joh! da's een heel verhaal, ik zit nu op m'n werk, stiekum te mailen....
En welke ik had weet ik niet....mexicaanse, de zwaarste in zijn soort zij die (de verkoper dan...)
En ja....antwoorden kunnen heel erg confronterend zijn!!... En ik weet niet of het te maken heeft met wat jij zegt hoor, dat wat je op dat moment nodig hebt....

Ik had een vraag omtrent vrije energie (ivm mijn voorliefde voor het ontwikkelen van vrije energieapparatuur)
Je kunt gewoon een random vraag stellen hoor...
pi_19075014
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:53 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hoi
Edit: Dit vind ik trouwens een leuk topic.
Voor degene die hem gemist hebben tot nu toe: Raarste gebeurtenis die JIJ hebt meegemaakt.
Yep, morgen vertrekken we. Esther (klasgenote) zou me wel missen zei ze

Hm, ik heb een klasgenote waar ik me echt steeds meer aan begin te ergeren, omdat ze zich zo aanstelt. Al het hele jaar door bij de leraren "Ik heb niet geleerd omdat ik daar en daar pijn heb en niet goed heb geslapen." ofzo ook haar msnnaam is altijd "Ik heb ... en nu kan ik helemaal niks meer!" nu heeft ze weer een voetbalknie, en een aandoening aan haar rug, een zenuw die knel zit in haar hand (net op het moment dat een andere klasgenote haar vinger uit de kom en gebroken was, valt niet op) enz...

Oja, dit is geen klaagbaak, sorry maar het is gewoon... aggravating
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:15:50 #39
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19075185
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:09 schreef -Trinity- het volgende:
Hm, ik heb een klasgenote waar ik me echt steeds meer aan begin te ergeren, omdat ze zich zo aanstelt. Al het hele jaar door bij de leraren "Ik heb niet geleerd omdat ik daar en daar pijn heb en niet goed heb geslapen." ofzo ook haar msnnaam is altijd "Ik heb ... en nu kan ik helemaal niks meer!" nu heeft ze weer een voetbalknie, en een aandoening aan haar rug, een zenuw die knel zit in haar hand (net op het moment dat een andere klasgenote haar vinger uit de kom en gebroken was, valt niet op) enz...
Kan me voorstellen dat het irritant is. Ik zou dat kind zoveel mogelijk proberen te ontwijken. Het klnkt als aandacht vragen. Ik irriteer me gelukkig bijna nooit aan mensen. Niet dat ze geen irritante dingen doen maar het is zo'n verspilling van energie in mijn ogen. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat kan. Soort van er boven staan ofzo.
Ach ik ben vaak zat zelf irritant

Succes in iedergeval en wat mij betreft mag je slowchat best gebruiken als uitlaatkleppie.

Ik heb hier trouwens Muse opstaan en ik moet qu nageven dat het lekkere muziek is.
pi_19075260
en even voor B (moest nog reageren op je berichtje uit vorige topic).
En voor de rest natuurlijk!

Jammer dat je niet bij mij komt wonen, maar ik begrijp het wel hoor Hoest verder met jou?

Over hoet het met mij is.. ik onderga een wazige periode Geerts under construction enzo. Maar ik verschijn vast wel weer na verloop van tijd op IRC/MSN/vaker op Slowchat etc. Don't worry.
pi_19075350
EleanorGoesCrazy...kun jij mij jou e-mail adres geven (via mijn mail)....Dan zal ik jou eens wat channelings sturen.... Wellicht leuk leesvoer
pi_19075413
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:04 schreef YourGuardian het volgende:
Nee joh! da's een heel verhaal, ik zit nu op m'n werk, stiekum te mailen....
quote:
En welke ik had weet ik niet....mexicaanse, de zwaarste in zijn soort zij die (de verkoper dan...)
Psilocybe Cubensis dan wsl... Tegenwoordig ongedroogd hè?
quote:
En ja....antwoorden kunnen heel erg confronterend zijn!!... En ik weet niet of het te maken heeft met wat jij zegt hoor, dat wat je op dat moment nodig hebt....
Tuurlijk, jij met je hoofd in de zweverige wolken, terwijl je ook een beetje eigenwijs bent. Ik denk dat dat een belanrgijkere les was dan dat verhaal over die vrije nrg...
quote:
Ik had een vraag omtrent vrije energie (ivm mijn voorliefde voor het ontwikkelen van vrije energieapparatuur)
Aha (ik voel hier een confidential zone)
quote:
Je kunt gewoon een random vraag stellen hoor...
I know Sinds Reiki-inwijding I kan ik nu ook antwoorden krijgen als ik het echt wil. Vind ik wel een leuke bijkomstigheid. Alleen zoveel antwoorden, dat ik soms de hoofdzaak uit het oog verlies En het blijft een redelijk eenzame bedoening...
pi_19075574
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:18 schreef Geartsjuh het volgende:
en even voor B (moest nog reageren op je berichtje uit vorige topic).
En voor de rest natuurlijk!

Jammer dat je niet bij mij komt wonen, maar ik begrijp het wel hoor Hoest verder met jou?

Over hoe het met mij is.. ik onderga een wazige periode Geerts under construction enzo. Maar ik verschijn vast wel weer na verloop van tijd op IRC/MSN/vaker op Slowchat etc. Don't worry.
G-art!!!!!!!!!!

* EleanorGoesCrazy is ook under construction Ook wazig enzo..

Gwappig

Hey, ik zoek een geluidsdichte (hoek)woning met minstens twee woonlagen in een leuke buurt voor minder dan ¤500,- per maand. Wie weet wat? Mag best in Groningen zijn! Maar dan krijg ik wel ruzie met mijn moeder, dus dan moet er ook nog een moeder bijzitten of een huis voor haar ofzo (met werk er ook nog 's bij).

Wazig dus....
pi_19075607
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:21 schreef YourGuardian het volgende:
EleanorGoesCrazy...kun jij mij jou e-mail adres geven (via mijn mail)....Dan zal ik jou eens wat channelings sturen.... Wellicht leuk leesvoer
Schattie, je hebt mijn adres al. Even intunen op mijn nrg, dan weet je wel wie ik ben
pi_19076215
Unox, the worst operating system.
pi_19076322
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:55 schreef Schorpioen het volgende:
Wat is er Scorp??
pi_19076665
Vandaag belde een engel me. Heb ik altijd als ik in het diepste van de diepste afgrond zit. Dus ja, ze bestaan. Ze doen alsof ze heel gewoontjes zijn, maar dat zijn ze niet

En toen zag ik ook nog deze:

Child of love. How pleased we are to be together again. We have been eager to experience this day with you. The creativity within you has not had a chance to grow into the beauty that is intended. And you have felt restricted because of it Yet we are ready to unfold this as a flower would blossom. We will work together now to draw it from the depths of your spirit. We have seen your creative gifts channeled into the blessing of many others. You have allowed the truth of your being to bring forth ...what we would call ...a beautiful painting within those you love again and again. We have watched as you would ignite a flame in those you would meet. How you would long to see it spread into the blazing fire of God's love. A portrait of the truth of His Creation. Use color. Use paints. Use gardening or cooking. Allow some creative outlet each day. This will make use of the wonderful new energies flowing into you. Love is who you are!

Heb ik hier vandaan

Nu ga ik zelf weer proberen te spelen
pi_19076938
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Wat is er Scorp??
Ik word overal afgewezen.

Dit is verdomme al de 3e sollicitatie binnen het bedrijf waar ik werk waar ik die kutsmoes te horen krijg: "sorry, de andere kandidaten zijn beter".

, , !!!
pi_19077133
Oh, plak.
pi_19077134
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 17:26 schreef Schorpioen het volgende:
Ik word overal afgewezen.

Dit is verdomme al de 3e sollicitatie binnen het bedrijf waar ik werk waar ik die kutsmoes te horen krijg: "sorry, de andere kandidaten zijn beter".

, , !!!
"Binnen bedrijf"... De grap van de tijd waarin we nu leven: individualisatie. Ik hoor zoveel over (welopgeleide mensen) die ontslagen worden of wiens contract niet wordt verlengd... We moeten nu zelf iets bedenken, het allemaal zelluf doen. Iets voor jezelf beginnen.

Ik leef met je mee hoor, daar niet van, maar misschien moet je je hoop op jezelf vestigen? (Denkend aan je site-ontwerpen ed, gooi daar je nrg in!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')