Soort van... X-plane? tegen je wil wakker dan ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Idd wakker is *
Soort van...
wasn't me deze keer!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Idd wakker is *
Soort van...
Vroeg!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:53 schreef Psyche2003 het volgende:
Soort van... X-plain? tegen je wil wakker dan ?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:05 schreef Psyche2003 het volgende:
*EGC een grote bak "Wake UP!" geeft*
Maakt ook niet zoveel uit, hersentjes komen wel weer up and running
Je bent er iig !!!
Nieuwe sig al gelezen?
Wel CS helaas, maar ja, als alles maar gezond en wel isquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ja... Wel, als het niet gezond en wel is, hou je er niet minder van. Ik weet dat het een vaste uitdrukking is bij kindertjes die op het punt staan geboren te worden, maar ik vind het ergens een beetje...quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:10 schreef Psyche2003 het volgende:
Wel CS helaas, maar ja, als alles maar gezond en wel is![]()
wel waar!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Psyche niet op irc te vinden!!
Look againquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Psyche niet op irc te vinden!!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef qu63 het volgende:
wel waar!
Okayquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef Psyche2003 het volgende:
Look again
Nee volgens mij klopt het wel. Als ik in ieder geval in google intik vind ie veel "for".quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Is het trouwens niet "In search of answers"??
Wat willen we bewijzen? Wat willen we aan onszelf duidelijk maken?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:12 schreef livEliveD het volgende:
Goedemiddag allemaal
Cool ufo filmpje. Geen idee of het echt is. Heeft iemand hier eigenlijk ooit IRL een ufo gezien? Als ze echt bestaan zullen we wel steeds meer foto's tegenkomen omdat elke mob tegenwoordig wel een camera heeft.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wat willen we bewijzen? Wat willen we aan onszelf duidelijk maken?
Questions.. questions...
Wanneer was dat dan? Hou oud was je? Met of zonder vrienden erbij? Waar? Waarom? Voor of na je ontmoeting met je gidsen?? Je zegt zelf dat je teveel ophad. Dan doe je de volgende keer toch met minder?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:45 schreef YourGuardian het volgende:
joehoe Eleanor....even stiekum tussendoor op mijn werk.....
even over de Hemelse Hoedjes....eerste twee uren...geweldig, de drie uren daarna waren een ramp...ik dacht echt dat ik dood zou gaan...Mijn hart begon over te slaan enne...met die hoedjes wordt de angst tig keer versterkt ..... Was geen leuke ervaring.. de minuutjes kropen voorbij...
Ik had veel te veel van die dingen op! nooit meer doen.
Ik heb het over de polemiek tussen wel en niet gelovers van meer tussen hemel en aarde. Aangezien het iets is dat je zelf moet ervaren, je kunt het nlk toch nooit bewijzen, moeten mensen ervoor openstaan, je kunt iemand niet met iets stoffelijks overtuigen van het onstoffelijke... Jij nu wel snap?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe bedoel je?
Een jaar geleden vertelden mijn gidsen mij in mijn dromen dat ik klaar was om de hemelse hoedjes te proberen, ik kreeg ook de dosering te horen…quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Hou oud was je? Met of zonder vrienden erbij? Waar? Waarom? Voor of na je ontmoeting met je gidsen?? Je zegt zelf dat je teveel ophad. Dan doe je de volgende keer toch met minder?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:18 schreef YourGuardian het volgende:
Maar ik moest zo nodig eigenwijs zijn en dacht, ach, een paar stoeltjes meer maakt ook niet uit…..fout fout fout……Ik heb zeer zeker antwoorden op mijn vragen gekregen…
Maar ja de prijs ervoor was hoog!!!
K zal eens een leuk report maken...je kunt dus o.a. echt letterlijk contact met overgegane zielen maken dan, heel gemakkelijk, je moet je er alleen op afstemmen. Zeer zeer leerzaam allemaal.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Waar is je trip report??? Ik wil 'em hebbenhebbenhebben!!!
is die er al niet??quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ow, een nieuw topic. gheg
Goedemiddag
Oooh ja ikke nu snap.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik heb het over de polemiek tussen wel en niet gelovers van meer tussen hemel en aarde. Aangezien het iets is dat je zelf moet ervaren, je kunt het nlk toch nooit bewijzen, moeten mensen ervoor openstaan, je kunt iemand niet met iets stoffelijks overtuigen van het onstoffelijke... Jij nu wel snap?

Hoiquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ow, een nieuw topic. gheg
Goedemiddag
Pado's staan nog wel op me wishlist. Nooit gedaan. Wel de eerste keer in een vertrouwde omgeving met ervaren lui op dat gebied want als ik af en toe die badtrip verhalen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:40 schreef YourGuardian het volgende:
K zal eens een leuk report maken...je kunt dus o.a. echt letterlijk contact met overgegane zielen maken dan, heel gemakkelijk, je moet je er alleen op afstemmen. Zeer zeer leerzaam allemaal.
De meeste trippers weten echt niet wat de mogelijkheden zijn van zo een trip, de mogelijkheden zijn werkelijk groots! Het is net lucide dromen.....
Boottrip??? Wat ben ik nu allemaal weer aan het missen???quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Hoi
en een knuffel. Al klaar voor de boottrip?
idd, het is zeer aan te raden dit te doen met een ervaren iemand, de eerste keer bleef mijn vriendin nuchter, om mij, als er wat fout zou gaan, te kunnen helpen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Pado's staan nog wel op me wishlist. Nooit gedaan. Wel de eerste keer in een vertrouwde omgeving met ervaren lui op dat gebied want als ik af en toe die badtrip verhalen hoor![]()
Ben wel benieuwd naar je report.
En ik maar wachten.. Dacht dat je hem nu al aan het schrijven was... Grmbls...quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:40 schreef YourGuardian het volgende:
K zal eens een leuk report maken...je kunt dus o.a. echt letterlijk contact met overgegane zielen maken dan, heel gemakkelijk, je moet je er alleen op afstemmen. Zeer zeer leerzaam allemaal.
De meeste trippers weten echt niet wat de mogelijkheden zijn van zo een trip, de mogelijkheden zijn werkelijk groots! Het is net lucide dromen.....
Nee joh! da's een heel verhaal, ik zit nu op m'n werk, stiekum te mailen....quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
En ik maar wachten.. Dacht dat je hem nu al aan het schrijven was... Grmbls...
Ik denk dat je kunt doen wat je wilt met paddo's op. Als je kleurtjes en patronen wil zien, goed, dan stem je je daarop af, maar als je vragen gaat stellen, woeiii, dan krijg je antwoorden...Overigens heeft het ook veel met jezelf te maken. Ik denk dat je die trip krijgt die je op dat moment nodig hebt om je tot dat inzicht te brengen dat je net dan nodig hebt... Welke had je trouwens gebruikt? Copelandia Cyanescens of Psilocybe Cubensis?
Yep, morgen vertrekken we. Esther (klasgenote) zou me wel missen zei zequote:Op woensdag 12 mei 2004 14:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoi
en een knuffel. Al klaar voor de boottrip?
Edit: Dit vind ik trouwens een leuk topic.
Voor degene die hem gemist hebben tot nu toe: Raarste gebeurtenis die JIJ hebt meegemaakt.
Kan me voorstellen dat het irritant is. Ik zou dat kind zoveel mogelijk proberen te ontwijken. Het klnkt als aandacht vragen. Ik irriteer me gelukkig bijna nooit aan mensen. Niet dat ze geen irritante dingen doen maar het is zo'n verspilling van energie in mijn ogen. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat kan. Soort van er boven staan ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:09 schreef -Trinity- het volgende:
Hm, ik heb een klasgenote waar ik me echt steeds meer aan begin te ergeren, omdat ze zich zo aanstelt. Al het hele jaar door bij de leraren "Ik heb niet geleerd omdat ik daar en daar pijn heb en niet goed heb geslapen." ofzo ook haar msnnaam is altijd "Ik heb ... en nu kan ik helemaal niks meer!" nu heeft ze weer een voetbalknie, en een aandoening aan haar rug, een zenuw die knel zit in haar hand (net op het moment dat een andere klasgenote haar vinger uit de kom en gebroken was, valt niet op) enz...
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:04 schreef YourGuardian het volgende:
Nee joh! da's een heel verhaal, ik zit nu op m'n werk, stiekum te mailen....
Psilocybe Cubensis dan wsl... Tegenwoordig ongedroogd hè?quote:En welke ik had weet ik niet....mexicaanse, de zwaarste in zijn soort zij die (de verkoper dan...)
Tuurlijk, jij met je hoofd in de zweverige wolken, terwijl je ook een beetje eigenwijs bent. Ik denk dat dat een belanrgijkere les was dan dat verhaal over die vrije nrg...quote:En ja....antwoorden kunnen heel erg confronterend zijn!!... En ik weet niet of het te maken heeft met wat jij zegt hoor, dat wat je op dat moment nodig hebt....
Aha (ik voel hier een confidential zone)quote:Ik had een vraag omtrent vrije energie (ivm mijn voorliefde voor het ontwikkelen van vrije energieapparatuur)
I knowquote:Je kunt gewoon een random vraag stellen hoor...
G-art!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:18 schreef Geartsjuh het volgende:en
even voor B
(moest nog reageren op je berichtje uit vorige topic).
En voor de rest natuurlijk!![]()
![]()
Jammer dat je niet bij mij komt wonen, maar ik begrijp het wel hoorHoest verder met jou?
Over hoe het met mij is.. ik onderga een wazige periodeGeerts under construction enzo. Maar ik verschijn vast wel weer na verloop van tijd op IRC/MSN/vaker op Slowchat etc. Don't worry.
Schattie, je hebt mijn adres al. Even intunen op mijn nrg, dan weet je wel wie ik benquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:21 schreef YourGuardian het volgende:
EleanorGoesCrazy...kun jij mij jou e-mail adres geven (via mijn mail)....Dan zal ik jou eens wat channelings sturen.... Wellicht leuk leesvoer
Ik word overal afgewezen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat is er Scorp??
"Binnen bedrijf"... De grap van de tijd waarin we nu leven: individualisatie. Ik hoor zoveel over (welopgeleide mensen) die ontslagen worden of wiens contract niet wordt verlengd... We moeten nu zelf iets bedenken, het allemaal zelluf doen. Iets voor jezelf beginnen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:26 schreef Schorpioen het volgende:
Ik word overal afgewezen.
Dit is verdomme al de 3e sollicitatie binnen het bedrijf waar ik werk waar ik die kutsmoes te horen krijg: "sorry, de andere kandidaten zijn beter".,
,
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |