Sepo!! Woeiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:22 schreef ToT het volgende:
1-post!
Gaat lekker zo he?
Ik ben heel erg bezig met het zoeken naar rust. Mijn leven lijkt een chaos, van de ene paniektoestand in de andere. Ik word er gek van! En vooral moedeloos: wanneer houdt het op? Houdt het ooit op? Hoe kan ik emee omgaan? Enz enz enz....quote:9. De Kluizenaar
Archetype: De leermeester, de monnik.
Symboliseert: De definitieve terugtrekking uit de uiterlijke wereld, teneinde de onbewuste geest te activeren.
Betekenis: Voor degenen die geen spirituele leermeester kunnen vinden zal de psyche vaak zelf als zodanig optreden. De kluizenaar, op een eenzame bergtop, leert ons dat we de symboliek van onze geest pas kunnen waarderen wanneer we haar als een wereld van stilte hebben ervaren, weg van al het uiterlijke vertoon.
Gemoedstoestand: De terugtrekking behoeft niet fysiek te zijn, maar kan duiden op een nieuwe interesse of een emotionele onthechting van mensen of zaken waaraan voorheen veel waarde werd gehecht. Er kan iemand in je omgeving zijn die je op weg helpt, maar het is ook mogelijk dat jij zelf de rol van leermeester vervult.
woei!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Sepo!! Woeiiiiiiiiiiiii
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:07 schreef OldJeller het volgende:
Bij deze kom ik naar TRU om jullie goedkeuring te vragen om met Sweetgirly te mogen trouwen..
Nee, mag niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:07 schreef OldJeller het volgende:
Bij deze kom ik naar TRU om jullie goedkeuring te vragen om met Sweetgirly te mogen trouwen.. [afbeelding]
HINT HINTquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, mag niet.
Volgende vraag?
Het ligt aan jou noch je verbinding, ze hebben de overstap van TRU naar WFL durven te maken, ze worden nu ingewijd/geïnformeerd/begeleid.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:01 schreef -Trinity- het volgende:
Tis stil op IRC, of me verbinding ligt er heel sneaky weer eens uit
Ja ho eens even *insert smiley met dat wapperende hoho-handje, berichtjes over sex, varkens enz vragen er bijkans om, om op gereageerd te wordenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:12 schreef OldJeller het volgende:
Het ligt aan jou noch je verbinding, ze hebben de overstap van TRU naar WFL durven te maken, ze worden nu ingewijd/geïnformeerd/begeleid.
Komt door MUIS, deze gaf geen toestemming.
Het had een reden kunnen zijn? Ik verschafte alleen wat duidelijkheid voor deze eenzamer TRU'er..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:23 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja ho eens even *insert smiley met dat wapperende hoho-handje, berichtjes over sex, varkens enz vragen er bijkans om, om op gereageerd te worden
tjee, dit gaat niet goed, ik heb (nog steeds) opdrachten liggen hier en ik ben melig als weet niet wat![]()
Oh ja ok, had gekund idd, ik bemoeide me er weer even meequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:39 schreef OldJeller het volgende:
Het had een reden kunnen zijn? Ik verschafte alleen wat duidelijkheid voor deze eenzamer TRU'er..
Dan ga ik mooi eens mijn bedje knuffelen want ik ben doodop.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:56 schreef Psyche2003 het volgende:
Ok, op #truth is de maand Mei uitgeroepen tot nationale knuffelmaand![]()
Ik ook met mijn oproepenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:15 schreef ReCreative het volgende:
Verder nog iemand op IRC? Het is wel heel rustig zo.
Hehehequote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:13 schreef ReCreative het volgende:
Ik ook met mijn oproepen.
Willen diegenen die nog op IRC willen opstellen in rijen van twee? Het is nu 1 uit, 1 in, anders trekt de server het niet meer.
Niet specifiek, maar als je er bent is het gezellig natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hehehe
Ik ben bezig met mijn systeempje wat werkbaarder maken... Wilde je iets bespreken dan?
Hee jou ken ik welquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Gearts weer thuisch
Ik was ook serieus!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:17 schreef ReCreative het volgende:
Niet specifiek, maar als je er bent is het gezellig natuurlijk.
Het is serieus drukker nu hoor. Je denkt natuurlijk dat ik je een kool stoof
![]()
.
Dat is wazig.. ik ken jou niet nl?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee jou ken ik wel.
Goeie reis gehad?
*IRC opstart*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik was ook serieus!Ik wilde graag weten of er iets besproken wordt. Iedere keer dat ik online kom, zie ik een interessante discussie a/d gang, maar net wanneer ik erin begin te komen gaat iedereen weer weg. Blijf ik wéér zo onbevredigd achter
Als Geartje ook komt, ben ik er
Pest die jongen niet zo!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat is wazig.. ik ken jou niet nl?
Heel goed! Heeeeeel goedquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:21 schreef Geartsjuh het volgende:
*IRC opstart*
Ik pest hem nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:23 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Pest die jongen niet zo!
Geartje!! Ik heb je nodig! NU!! Samen op irc, kan dat???
Goed dat ik het weetquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:29 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik pest hem nietStoken is bij ons een teken van respect
![]()
Je hebt het verzonnen zelfsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:30 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet.
Ik verzin niks, ik weet of ik weet nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Je hebt het verzonnen zelfs
Je creëert je eigen werkelijkheidquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik verzin niks, ik weet of ik weet niet.
Zo zoquote:Symboliseert: Innerlijke waarheid via de uiterlijke weg van kerken en dogma's. Opvoeding en traditie.
quote:Betekenis: De Hierophant heeft vaak betrekking op de wijze waarop je jezelf opvoedt. Dit is een tegenstrijdig proces; hij geeft ons enerszijds het innerlijke gevoel van gehoorzaamheid (conformiteit) weer, anderszijds kan hij het vinden van eigen ideeën (originaliteit) benadrukken.
Hey die kaart weet dat ik vaak in truth postquote:Gemoedstoestand: Deze kaart wijst op een stille wenk jezelf te willen verbeteren, bijvoorbeeld met behulp van een religieuze leermeester of doctrine.
Mmmm volgens mij heb ik allang een eigen weg gevonden enzo.quote:Maar om een persoonlijk bewustzijn van God te verwerven dien je uiteindelijk toch de confrontatie met je eigen geest aan te gaan. Je leert verantwoording naar jezelf af te leggen, om werkelijk je eigen weg te vinden en te gaan.

quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:18 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag, oja, voor Psyche: de foto's van Gombe en haar hangmat staan zo online
$#!$#$@@$#@#234quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:19 schreef -Trinity- het volgende:
Lol, ook hoi LE *knuffel* *troost* zeur maar ff tegen mij aan, desnoods op msn ofzo
Mob is idd duur
Hey ququote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:24 schreef qu63 het volgende:
MogûhMiddag!
![]()
Qu meldt zich weer even!!
veel plezier dan!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hey qu
En ik meld me ff af. Ben er morgenavond weer ofzo. Eerst ff een verjaardag checken nu.
LOLquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:36 schreef psiii het volgende:
goeie morgen ben nu net wakker hahahah wat een tijd....
ik ging slapen om 9 uur
maarja ik moet strax ook weer weg vanavond rond 10/11 ben ik er weer
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
LOL
ik sliep rond 5en ofzo.. heb dr niet echt op gelet..
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Boefje!!
Weirde shit, ReCreative!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:11 schreef ReCreative het volgende:
Dat is vreemd, mijn horloge staat al weken stil op dezelfde tijd. 23:46 en 31 seconden, zaterdag.
Dat was een hint.. can you show it?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:48 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
BTW, álweer je sig veranderd!! "I wanna know what love is" ha? "I want you to show me"?
Omdat ik dacht dat het een soort hintje voor mij was. Leek me niet voor anderen van belang, maar nu zag ik dit. Ik schrok me rot.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:48 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Weirde shit, ReCreative!!Waarom heb je daar niets over gezegd?!?!
Het gaat niet zozeer om de rest van het nummer, maar de eerste twee coupletten komen redelijk overeen met mijn gevoel nu. Hoewel ik steeds meer in een situatie kom waarin songtexten de lading niet meer dekken.quote:BTW, álweer je sig veranderd!! "I wanna know what love is" ha? "I want you to show me"?
Kan ik me voorstellen!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:16 schreef ReCreative het volgende:
Omdat ik dacht dat het een soort hintje voor mij was. Leek me niet voor anderen van belang, maar nu zag ik dit. Ik schrok me rot.
Aha, schnapschquote:Het gaat niet zozeer om de rest van het nummer, maar de eerste twee coupletten komen redelijk overeen met mijn gevoel nu. Hoewel ik steeds meer in een situatie kom waarin songtexten de lading niet meer dekken.
Ik ga even rustig aan doen, want er is wel een beetje veel op mijn weg gekomen ineens. Was ook niet van plan nog te Fok!ken vandaag, maar dat van dat horloge moest er even uit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:58 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
![]()
Ben er ook weer (zo nu en dan!)
Hey EleanorGoesCrazy! Hoe'st?
dj_TnT_89@hotmail.com staat ook in me profiel gekkiequote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
$#!$#$@@$#@#234![]()
*knuffel terug*
Zo dat lucht op. Hey MSN is wel een idd. Als ik je msn nou had![]()
![]()
hij's liev!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:11 schreef -Trinity- het volgende:
Psyche2003: Gombe en haar hangmat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op de foto waar ik opsta en niet glimlach
* qu63 helpt welquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Heyhey Psychie
![]()
Gaat wel aardig hoor! Fysiek is het wat minder, een vage keelpijn, misselijk ook nog 's... Ha, ik ga nu maar even mijzelf Reiki-en
Ow, minders... Al suc6 gehad met Reiki-en? Anders kan ik nog wel even magnetron spelenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Heyhey Psychie
![]()
Gaat wel aardig hoor! Fysiek is het wat minder, een vage keelpijn, misselijk ook nog 's... Ha, ik ga nu maar even mijzelf Reiki-en
Liev!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:11 schreef -Trinity- het volgende:
Psyche2003: Gombe en haar hangmat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op de foto waar ik opsta en niet glimlach
Oh, uh, thxquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:14 schreef Schorpioen het volgende:
Dienstmededeling: Trinity, ik heb de directe link naar je foto's even aangepast omdat de foto's op je eigen server stonden, en met het bezoekersaantal van Fok! zou dat er wel eens voor kunnen zorgen dat je hele verbinding dichtslibt hierdoor en je nauwelijks meer kan surfen... Nog afgezien van privacyaspect.
FokCrash was zo aardig om zijn webspace ter beschikking te stellen!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:35 schreef psiii het volgende:
ah wat een lief beestje
Anders wil ik je op irc ook wel even blij maken!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:36 schreef psiii het volgende:
ff downloaden
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:43 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Anders wil ik je op irc ook wel even blij maken!
Net nu ik geen tijd heb om echt uit te gaanquote:Op zondag 9 mei 2004 00:45 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik denk het
Nee, ik heb besloten dit weekend eens lekker rustig thuis te blijven voor de verandering. Beetje slaap in halen enzo. Gister ook, ben vandaag al meer uitgerust dan ik in een héle lange tijd ben geweest!quote:Op zondag 9 mei 2004 00:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Net nu ik geen tijd heb om echt uit te gaan![]()
Maar hoe is het met Dis? Nog iets leuk gedaan? (Of staat er iets leuks op de planning?)
Kssst! Weg jij, je verstoort m'n active topics lijstjequote:Op zondag 9 mei 2004 02:11 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
* Disziii is naar bed
Trustuh!
Okay, zal het niet meer doenquote:Op zondag 9 mei 2004 04:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Kssst! Weg jij, je verfrist m'n active topics lijstje met je fantastische post, net nu ik naar bed moet!
Tsja, dat geeft mijn continue liefdesleven eigenlijk wel weer ja.quote:52. het Stilhouden of: de Berg
Misschien ben je momenteel erg bezig met het verleden. Met het verdriet dat je is aangedaan. Of juist met de fijne momenten die er nu niet meer zijn. Of misschien maak je je zorgen over de toekomst. Over wat er morgen nog allemaal boven je hoofd hangt...
Dit hexagram wijst je erop dat je een heleboel pijn kunt vermijden door enkel te leven in het hier en nu.
Niet te veel omkijken naar het verleden, niet te hoge verwachtingen koesteren naar de toekomst. Pas dan zul je rustig worden, en tevreden met wat je hebt.
Vooral extreme emoties putten je uit. Probeer even te denken met je verstand, en je niet te laten vertroebelen door negatieve emoties.
Deze periode geeft je het gevoel dat je klem zit. Dat er geen beweging zit in de zaak. Dat je niet voor of achteruit kunt. Probeer geduldig af te wachten, en niets te forceren.
Ook op liefdesgebied leg je de lat beter niet te hoog. Ondertussen heb je in de realiteit waarschijnlijk te maken met een partner die niet helemaal bij je past. En financieel wil het ook al niet vlotten!
Wacht gewoon een geschikt moment af om iets te ondernemen. Dat is de enige mogelijkheid.
daar heb je zo'n handschoen voor. en de ruimte is zo groot, dus de kans dat die bal op/tegen jou komt is heel klein!quote:Op zondag 9 mei 2004 14:04 schreef OldJeller het volgende:
Ik wilde nooit pitcher zijn, anders liep ik het risico dat iemand de bal tegen me aansloeg..
A: Zo groot is de handschoen helemaal niet.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar heb je zo'n handschoen voor. en de ruimte is zo groot, dus de kans dat die bal op/tegen jou komt is heel klein!
oh nee, dit is geen wfl
A. mijn handschoen is groot genoegquote:Op zondag 9 mei 2004 14:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
A: Zo groot is de handschoen helemaal niet.
B: Meestal slaan ze hard en kan je niet snel genoeg reageren om de bal te vangen/af te weren..
Of mogen ze bij jullie niet hard slaan.. wittle baby... nenenenene
Je hebt zo'n andere handschoen, zoals ze op de Special Olympics hebben?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
A. mijn handschoen is groot genoeg
Aha! Daar heb je het al!quote:slagmensen zijn traag (iig bij ons zo)
nee.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:13 schreef OldJeller het volgende:
Je hebt zo'n andere handschoen, zoals ze op de Special Olympics hebben?
de c??quote:Aha! Daar heb je het al!
Als ik sla kom ik in de buurt van de c.![]()
LOL, het leukste is als ze em nét missen!!quote:Op zondag 9 mei 2004 14:17 schreef FokCrash het volgende:
Honkbal, leuk![]()
Bij ons gooiden ze altijd knetter hard, haha. Nou wil ik wel us misslaan, mar als ie dan ook raak is wil ie wel gaan, ergens aan kilometer uit het veld ofzow![]()
-edit-quote:Op zondag 9 mei 2004 14:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee.
c = lichtsnelheid.. oja dit was TRU..quote:[..]
de c??
centerfield?
heb je zelf gespeeld dan?
zo ja, waar en hoe hoog enzo??
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
c = lichtsnelheid.. oja dit was TRU..
Ja, ik heb zelf gespeeld..
Middelbare school... vroegâh..
LOLquote:Op zondag 9 mei 2004 14:21 schreef OldJeller het volgende:
dan nodig ik je graag uit voor een partijtje! als je ff een team opzet doe ik dat ook!quote:c = lichtsnelheid.. oja dit was TRU..
Ja, ik heb zelf gespeeld..
Middelbare school... vroegâh.. :')
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:25 schreef qu63 het volgende:
LOL![]()
Is inderdaad nogal zielig om daar grappen over te maken.. maar toen we het over sport en olympische spelen hadden kon ik het gewoon eventjes niet laten..quote:Op zondag 9 mei 2004 14:33 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Hoe stom kun je zijn om daarover grapjes te maken/te lachen?
* constateerd dat old_jeller niet aan sport doet, erg irritant kan doen, maar wel sportief isquote:Op zondag 9 mei 2004 14:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal zielig om daar grappen over te maken.. maar toen we het over sport en olympische spelen hadden kon ik het gewoon eventjes niet laten..
Tennis my boy..quote:Op zondag 9 mei 2004 14:59 schreef FokCrash het volgende:
[..]
* constateert dat OldJeller niet aan sport doet, erg irritant kan doen, maar wel sportief is
![]()
tennis.. daar gaat zo'n bal toch ook 120 km/u ??quote:Op zondag 9 mei 2004 15:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Tennis my boy..
En dan heb ik het nog niet eens over denksporten..
200+ km/h als je goed bent..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
tennis.. daar gaat zo'n bal toch ook 120 km/u ??
Tralala knuffelt OldJeller *knuffelquote:Op zondag 9 mei 2004 15:04 schreef OldJeller het volgende:
Sweetgirly!![]()
Knuffelen?![]()
Is er een mogelijkheid dat er iets moois tussen ons gaat bloeien..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tralala knuffelt OldJeller *knuffel![]()
Ik zou het niet doen Sweetgirly! Iemand die zijn eigen hoofd inbasht met een hamer, kan nooit goed voor je zijn.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:09 schreef OldJeller het volgende:
Is er een mogelijkheid dat er iets moois tussen ons gaat bloeien..![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik zou het niet doen Sweetgirly! Iemand die zijn eigen hoofd inbasht met een hamer, kan nooit goed voor je zijn.
BTW, sweetgirly gaat al trouwen met psii.
Zo zie je maar weer, wat ik allemaal wel niet voor je wil doen.. we kunnen ook op je bed liggen en naar If I ain't got you van Alicia Keys luisteren..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen Sweetgirly! Iemand die zijn eigen hoofd inbasht met een hamer, kan nooit goed voor je zijn.
BTW, sweetgirly gaat al trouwen met psii.
de arrogantie van de WFLer gaat zekers boven een TRU'er jaquote:Op zondag 9 mei 2004 15:25 schreef OldJeller het volgende:
Daarnaast gaat een WFL'er boven een TRU'er..![]()
Valt mee hoor.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:36 schreef The_Shining het volgende:
[..]
de arrogantie van de WFLer gaat zekers boven een TRU'er ja
ja, jij begint!quote:Op zondag 9 mei 2004 15:38 schreef OldJeller het volgende:
Valt mee hoor.
Het grote verschil is: Morgen is reeds de grote dag voor ons gelukkige stel. Denk niet dat je daar nog veel aan kunt veranderen. Heeft allemaal iets te maken met een hechte #truth/TRU-band, een meet, F en L.....quote:Op zondag 9 mei 2004 15:25 schreef OldJeller het volgende:
Zo zie je maar weer, wat ik allemaal wel niet voor je wil doen.. we kunnen ook op je bed liggen en naar If I ain't got you van Alicia Keys luisteren..
psi weet niet eens wat z'n eigen naam inhoudt.
Daarnaast gaat een WFL'er boven een TRU'er..![]()
Shht, als je aandacht nodig hebt kan je dat ook wel gewoon vragen.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Het grote verschil is: Morgen is reeds de grote dag voor ons gelukkige stel. Denk niet dat je daar nog veel aan kunt veranderen. Heeft allemaal iets te maken met een hechte #truth/TRU-band, een meet, F en L.....
*stoute Geerts*quote:Op zondag 9 mei 2004 15:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Shht, als je aandacht nodig hebt kan je dat ook wel gewoon vragen.![]()
Geertje!!quote:Op zondag 9 mei 2004 15:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
*stoute Geerts*
Ik doe graag dingen op een alternatieve manierquote:Op zondag 9 mei 2004 15:48 schreef OldJeller het volgende:
Shht, als je aandacht nodig hebt kan je dat ook wel gewoon vragen.![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 17:31 schreef -Trinity- het volgende:
Mag ik aandacht?
hehe LOLquote:Op zondag 9 mei 2004 17:39 schreef -Trinity- het volgende:qu
Nog over honkbal: mijn buurjongen heeft er vroeger heel lang opgezeten, laatst gingen we spelen. Hij sloeg die bal, ik moest rennen om m te halen joh...
Ik bedoel eigenlijk niet de naamgeving of variaties van groen/wit. Ik bedoel "kun je een kleur inbeelden voorbij het visuele spectrum". Dus echt iets wat je nooit eerder heb gezien. Stel dat ze je ogen aanpassen zodat je een wijder spectrum van kleuren kan ervaren hoe zien die kleuren er dan uit? Kun je het voorstellen met behulp van fantasie?quote:Op zondag 9 mei 2004 11:37 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Je kunt best je ogen dichtdoen en je een kleur inbeelden die je nog nooit gezien hebt, de vraag is alleen, zal je m dan ook als een aparte kleur betitelen? Eskimo's zien luttle verschillende soorten Wit, mensen uit de jungle luttle verschillende soorten Groen. Wat voor hun verschillende kleuren zijn, is voor ons respectievelijk Wit en Groen. Dus waarschijnlijk zal je het catagoriseren als een andere kleur. Kan ook niet anders, want wie zegt dat de kleur die jij Oranje noemt dezelfde kleur is als die ik Oranje noem? Misschien zie ik sinasappels wel als Blauw, en noem ik ze alleen Oranje omdat ik geleerd heb dat die kleur Oranje dient te heten.
was daar een tijd geleden al niet een topic over??quote:Op zondag 9 mei 2004 20:00 schreef livEliveD het volgende:
Hoi allemaal
[..]
Ik bedoel eigenlijk niet de naamgeving of variaties van groen/wit. Ik bedoel "kun je een kleur inbeelden voorbij het visuele spectrum". Dus echt iets wat je nooit eerder heb gezien. Stel dat ze je ogen aanpassen zodat je een wijder spectrum van kleuren kan ervaren hoe zien die kleuren er dan uit? Kun je het voorstellen met behulp van fantasie?
Ik niet.![]()
Capaciteit waarvan? Je hersens? Je spieren?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:59 schreef qu63 het volgende:
Ik denk wel dat dat kan, we kunnen nog lang niet alles, we gebruiken maar 5% van onze capaciteit ofzo..
oepsquote:Op zondag 9 mei 2004 22:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Capaciteit waarvan? Je hersens? Je spieren?
Ohh op die manier. Nee, t lijkt me niet dat dat in te beelden is. Het is gewoon nog niet gematrealiseeerd, omdat het immers nog niet zichbaar is. Dan is het zichtbaar, en zal er een naam voor verzonnen moeten worden. Bloen. of Grauw. of Gooranje ofzo.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:00 schreef livEliveD het volgende:
Hoi allemaal
[..]
Ik bedoel eigenlijk niet de naamgeving of variaties van groen/wit. Ik bedoel "kun je een kleur inbeelden voorbij het visuele spectrum". Dus echt iets wat je nooit eerder heb gezien. Stel dat ze je ogen aanpassen zodat je een wijder spectrum van kleuren kan ervaren hoe zien die kleuren er dan uit? Kun je het voorstellen met behulp van fantasie?
Ik niet.![]()
Dat schijnt niet waar te zijn. Veel mensen denken dat je maar 10% of je hersens gebruikt.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:29 schreef qu63 het volgende:
oepsje hersens idd
Das idd my point exactlyquote:Op zondag 9 mei 2004 22:52 schreef Pleun het volgende:
Hoe kun je je iets voorstellen waarvan je nog nooit een beeld hebt gevormd? Ik denk dat alles een afgeleide is van iets anders. Zoals je een beeld van een stoel hebt en deze in andere gelijkvormige vormen herkent. Hoe kun je dan een kleur voorstellen als je deze nog nooit gezien hebt?

niemand weet pcies hoeveel % je nou gebruikt. het hangt er ook vanaf hoe groot jouw hersencapaciteit is/kan zijn.. over een paar decennia zitten we al op de 25 % als het goed isquote:Op zondag 9 mei 2004 22:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat schijnt niet waar te zijn. Veel mensen denken dat je maar 10% of je hersens gebruikt.
Ik ben geen hersenchirurg maar kijk bv hier maar eens: 10% mythe
Tis wel jammer want het zou cool zijn als het wel zo was. Dan konden we nog kijken waar die overgebleven 90% voor was.
heb wel eens gehoord dat een blinde weer kon kijken en dat ie het gek vond dat koud en warm water dezelfde "kleur" hadden.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:01 schreef livEliveD het volgende:
Of een blinde? Hoe ervaart die dan de wereld als ze hem weer kunnen laten zien? Best wel vage ervaring lijkt me want dan zie je dus ineens nieuwe kleuren.
Misschien is dat juist wel de truc: imagine the unimaginable... Creativiteit voorbij de grenzen... Woeiiiiquote:Op zondag 9 mei 2004 22:52 schreef Pleun het volgende:
Hoe kun je je iets voorstellen waarvan je nog nooit een beeld hebt gevormd? Ik denk dat alles een afgeleide is van iets anders. Zoals je een beeld van een stoel hebt en deze in andere gelijkvormige vormen herkent. Hoe kun je dan een kleur voorstellen als je deze nog nooit gezien hebt?
Woei indeed, darlingquote:Op zondag 9 mei 2004 23:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Misschien is dat juist wel de truc: imagine the unimaginable... Creativiteit voorbij de grenzen... Woeiiii
Cool. Je hebt geen bron toevallig van dit verhaal?quote:Op zondag 9 mei 2004 23:03 schreef qu63 het volgende:
heb wel eens gehoord dat een blinde weer kon kijken en dat ie het gek vond dat koud en warm water dezelfde "kleur" hadden.
het is tegenwoordig trouwens ook al mogelijk om te "kijken" met je mond.. je proeft dan kleuren/vormen
Whehehequote:Op zondag 9 mei 2004 23:11 schreef livEliveD het volgende:
Woei indeed, darling
O shit ik was aan het leren en nu zit ik weer hier![]()
Dat ga ik nu ook doen, achter m'n ogen! Mijn vrije dagen zijn weer voorbij, morgenvroeg weer de wekker.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Misschien is dat juist wel de truc: imagine the unimaginable... Creativiteit voorbij de grenzen... Woeiiii
U ook veel slaap toegewenstquote:Op zondag 9 mei 2004 23:16 schreef Pleun het volgende:
Dat ga ik nu ook doen, achter m'n ogen! Mijn vrije dagen zijn weer voorbij, morgenvroeg weer de wekker.
Weltrusten allemaal, slaap lekker met mooie droomsels.
Mooie weer!!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Lied van de dag, nog net voor twaalven ertussen gepiept
[sup]Tori Amos - Silent All These Years
[knip]
Tja iedereen heet het druk druk druk.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:16 schreef Psyche2003 het volgende:
Ik ben er nu alweer vanaf, weinig leven daar
quote:Op zondag 9 mei 2004 23:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Cool. Je hebt geen bron toevallig van dit verhaal?![]()
bron was een docu op discovery channelquote:Op zondag 9 mei 2004 23:13 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Whehehe
Ik wil ook een bron, Qu lieverd !
quote:Gerechtigheid
Archetype: Vrouwe Justitia.
Symboliseert: Spirituele vooruitgang, al naar gelang ons vermogen lering te kunnen trekken uit het verleden en de waarheid over onszelf te kunnen zien.
Betekenis: Evenwicht tussen begrip en handeling. We moeten keuzes in het leven maken, die onherroepelijk zijn en een deel van onszelf worden. We vormen ons toekomstige zelf door de handelingen van vandaag. We kunnen ons slechts losmaken van het verleden door ons ervan bewust te worden; anders blijven we voortdurend hetzelfde gedrag herhalen.
Gemoedstoestand: De verschijning van deze kaart wijst er op dat alles 'volgens plan' verloopt. Je ziet gebeurtenissen als een logisch gevolg van eerdere handelingen. Eerlijkheid tegenover jezelf gaat gepaard met eerlijkheid tegenover andere mensen; jouw waarheden worden dan ook gekoesterd door anderen.
ai aiquote:Op maandag 10 mei 2004 12:35 schreef livEliveD het volgende:
Vanavond of morgen meteen ff lezen als ik meer tijd heb. Nog leuke dingen op de planning staan?
Ik:
tentamen
werken
leren volgend tentamem
----------------------------------+
Brak
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:37 schreef qu63 het volgende:
need help? call 0800-TRUTH!
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:51 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag *knuffel voor qu*
bij mij pas pagina 5quote:Op maandag 10 mei 2004 14:53 schreef -Trinity- het volgende:kusje
O+O+
Wouw, ik page 9 opener
jij van slagquote:Op maandag 10 mei 2004 14:54 schreef -Trinity- het volgende:
Firefox weer van slag? :S
ik zou het niet weten.. verzin jij maar watquote:Op maandag 10 mei 2004 14:57 schreef -Trinity- het volgende:
Mjuh idd, anyway, back to truth, waar zullen we over babbelen dan een TnT die van slag is qu?
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:34 schreef -Trinity- het volgende:
Ik moest de slowchat een trap geven van qu
*trapt*
hmm.. huiswerk..quote:Op maandag 10 mei 2004 18:48 schreef Pleun het volgende:
Mijn "truth" dient zich ook weer aan: donderdag en vrijdag weer school. Dus moet ik wel huiswerk gaan maken weer.
Meeeeennnn, wat was die minivakantie lekker!
Holy shit. Meteen ff fixen straksquote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:55 schreef sweetgirly het volgende:
LE je fb zit dichtik net een heel verhaal getypt enzo
![]()
er zijn mensen die kunnen uitreden en daardoor astraal pp bezoek kunnen gaan bij iemand. dat deden de russen en de amerikanen..quote:Op maandag 10 mei 2004 21:55 schreef livEliveD het volgende:
Hallo allemaal
Ok vraag over remote viewing. Hoe gedailleerd kan dat? En kan je het altijd? Soort van op commando zeg maar? En kun je dan overal kijken? Hoe selecteer je dan een bestemming?
Er zullen vast topics over zijn maar hier kun je er echt over chatten zeg maar.
B, er komt een grote kamer vrij in mijn studentenhuis.. wil je bij mij gaan wonen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Wakker is *
Hoe groot is groot? Wij hebben hier een kamer vrij van 10.5 vierkante meter. Das niet super ofzo maar de huur is ok en me huisgenoten zijn gezelligquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:03 schreef Geartsjuh het volgende:
B, er komt een grote kamer vrij in mijn studentenhuis.. wil je bij mij gaan wonen?![]()
Maar hoe gedetailleerd is dat uittreden? En wat moet ik me erbij voorstellen? Zweef je dan door de wereld of meer door een droomwereld? En hoe snel kan je je verplaatsen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:26 schreef qu63 het volgende:
er zijn mensen die kunnen uitreden en daardoor astraal pp bezoek kunnen gaan bij iemand. dat deden de russen en de amerikanen..
ik kan het niet echt op commando en ook niet overal..
Houden zo. Hoest met jouw dan? Kom je nog op fok vandaag?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Wakker is *
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar hoe gedetailleerd is dat uittreden? En wat moet ik me erbij voorstellen? Zweef je dan door de wereld of meer door een droomwereld? En hoe snel kan je je verplaatsen?
als het god is kan je overal komen, en de meeste doen het in trance volgens mij en dan wordt alles opgeschreven/opgenomen.. maar dat weet ik niet zeker..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:46 schreef livEliveD het volgende:
Wow dat lijkt me wel gaaf![]()
Maar hoezo kun je dan niet overal komen? En herinner je het erna nog?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:48 schreef livEliveD het volgende:
Ok duidelijk
Wie denkt er trouwens hier dat de spirituele ideeen van dit moment nog veel gaan veranderen? Soort van meegaan met de tijd zeg maar.
rare dingenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:02 schreef livEliveD het volgende:
Wacht ik weet al wat. Wat denk jij dat aura's zijn?
dan maken we het wat moeilijker:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:08 schreef livEliveD het volgende:
Ok dan laten we het ff rusten
Tortellini + prei + Creme freche blijft [afbeelding]
Ik weet zeker dat aura's energievelden om dingen heen. Levend, dood, of levenloos, alles heeft een aura.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:02 schreef livEliveD het volgende:
Ehhhhh
Kan het niet echt duidelijk uitleggen geloof ik
Laatste poging:![]()
Nou ik hoorde ooit dat sommige spirituele dit zien als de eerste laag en als je dan overlijd ga je naar laag 2 als je genoeg "geleerd" hebt. Dit tot en met laag 7.
Wacht ik weet al wat. Wat denk jij dat aura's zijn?
meer infoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:13 schreef livEliveD het volgende:
coeliakie hoeveel?
Was dat ook alweer?
Ikke ramp met namen![]()
Eeehhh ok.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:14 schreef qu63 het volgende:
meer info
dat wel, maar dan glutenvrije pasta, en dat hebben nu niet in huis..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eeehhh ok.
Ikke geen idee hebben voor een recept dan.
Iemand anders?
Je mot toch meer maaltijden hebben? Kan er niet eentje pasta wezen?
Ok. Deze overtuiging hebben meer spiritueel ingestelde mensen. Nu vroeg ik me dus af of dit beeld/"kijk op de wereld zeg maar" nog gaat veranderen in de toekomst? (Met aura's in dit geval als voorbeeld)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
Ik weet zeker dat aura's energievelden om dingen heen. Levend, dood, of levenloos, alles heeft een aura.
Aviko zakjes zijn ok ole ole. Verder ff bloemkool erbij breien ofzo. Eten we hier ook vanavond. En als toetje is droomvla nog best binnen te houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:19 schreef qu63 het volgende:
dat wel, maar dan glutenvrije pasta, en dat hebben nu niet in huis..
en maaltijd wordt dus gewoon simpel aardappels, groente en vlees(ongepaneerd)
recept??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef Psyche2003 het volgende:
Gehaktdagschotel met Sperziebonen en SatéDat staat vanavond hier op menu!
moet ik ook nog gaan doen ja...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:25 schreef livEliveD het volgende:
Klinkt lekker idd
Psyche jou had ik net nodig. (Lees maar paar post terug)
Niet nu want nu ga ik boodschappen doen
Een groot deel wat aura's betreft is al bewezen met vanalles bijv Kirlian fotografie en nog meer, ook wetenschappers weten dat ze er zijn, maar de spiritualiteit gaat over het interpreteren van aurakleuren denk ik. En ik weet niet of dat gaat veranderen, het verandert nu al veel. Sommige mensen voelen aan wat de kleur betekent, maar alle boeken die ik heb verslonden zeggen iets anders over kleuren. Sommigen gaan zelf in op tinten, stippen en strepen die erin voorkomen. Als je rood ziet zegt het ene boek liefde en de ander haat. Het is maar net hoe jij het ziet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok. Deze overtuiging hebben meer spiritueel ingestelde mensen. Nu vroeg ik me dus af of dit beeld/"kijk op de wereld zeg maar" nog gaat veranderen in de toekomst? (Met aura's in dit geval als voorbeeld)
Geen makkelijk onderwerp waarschijnlijk![]()
Hmmmz... Ik denk zo als reactie op deze:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:25 schreef livEliveD het volgende:
Klinkt lekker idd
Psyche jou had ik net nodig. (Lees maar paar post terug)
Niet nu want nu ga ik boodschappen doen
Is inderdaad geen gemakkelijk onderwerp... Ga ik even over denken en dan kom ik er vanavond nog even op terug (heb ook weer visite, net binnen en na 21:30 weer wegquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok. Deze overtuiging hebben meer spiritueel ingestelde mensen. Nu vroeg ik me dus af of dit beeld/"kijk op de wereld zeg maar" nog gaat veranderen in de toekomst? (Met aura's in dit geval als voorbeeld)
Geen makkelijk onderwerp waarschijnlijk![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:30 schreef livEliveD het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je verplichtingen hebt maar toch achter Fok blijft hangen?![]()
Mmm ik denk dat je op moet passen met de term bewezen IMHO.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:37 schreef -Trinity- het volgende:
Een groot deel wat aura's betreft is al bewezen met vanalles bijv Kirlian fotografie en nog meer, ook wetenschappers weten dat ze er zijn
Ok das wel interessant.quote:maar de spiritualiteit gaat over het interpreteren van aurakleuren denk ik. En ik weet niet of dat gaat veranderen, het verandert nu al veel. Sommige mensen voelen aan wat de kleur betekent, maar alle boeken die ik heb verslonden zeggen iets anders over kleuren. Sommigen gaan zelf in op tinten, stippen en strepen die erin voorkomen. Als je rood ziet zegt het ene boek liefde en de ander haat. Het is maar net hoe jij het ziet.
Topquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:39 schreef Psyche2003 het volgende:
Is inderdaad geen gemakkelijk onderwerp... Ga ik even over denken en dan kom ik er vanavond nog even op terug (heb ook weer visite, net binnen en na 21:30 weer weg)

jij kamer vrij???quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Top [afbeelding]
Ik krijg allemaal kijkers voor de kamer die hier vrij is. Maar heb wel tijd voor irc enzo dus komt goed.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:49 schreef livEliveD het volgende:
Ik mot boodschappen doen![]()
Ja studentenkamer. Wonen hier normaal met zijn vieren maar nu is er 1 vertrokken.
Interesse?
Staat op het pak hoor ququote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
recept??
dan ga ik daar de volgende keer maar naar kijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:09 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Staat op het pak hoor qu
Psyche, die schotel is lekker! Ik heb vanavond die met broccoli, tomaat en kaassaus![]()
![]()
Gehaktdagschotels zijn verslavend!
Hey Geartsjuhquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Psyche, die schotel is lekker! Ik heb vanavond die met broccoli, tomaat en kaassaus![]()
![]()
Gehaktdagschotels zijn verslavend!
* willekeurig persoon knuffelt Trinityquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:41 schreef -Trinity- het volgende:
Mag ik een knuffel en wat aandacht van een willekeurig persoon?
Nee joh! Helemaal niets ovenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hey Geartsjuh
Mss moet ik ook maar eens zo'n schotel proberen. Moeten die dingen niet lang in de oven staan?
Mooi. Morgen ff de chef kok uithangenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:03 schreef Psyche2003 het volgende:
Nee joh! Helemaal niets oven
Allemaal in de hapjespan (of zoals ik het doe, in de wok) en je hebt binnen 20 minuten je eten op tafel

Ik zou wel willen, lieve schat, maar ik heb een dochter die óók een kamer behoeft...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:03 schreef Geartsjuh het volgende:
B, er komt een grote kamer vrij in mijn studentenhuis.. wil je bij mij gaan wonen?![]()
zoiets? Bankovervaller uitgelachen door rechterquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:46 schreef livEliveD het volgende:
Hey lnrGsCrz![]()
Ik stond op het punt om te gaan slapen toen ik dit nog net zag. Ik dacht tog ff delen met iedereen hier.
Hier kun je nog wat van leren
Mijn fotoboek is open. (Zonder foto van mij)
Hey! It's alive!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, lieve schat, maar ik heb een dochter die óók een kamer behoeft...Als je nou een paar jaar eerder was geweest!
Ach, misschien gaan ik nog wel 's studeren ofsow... We weten het niet hè....
Alles goed verders met jou??
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:43 schreef qu63 het volgende:
Waar is RC trouwens?? was ie gisteren wel op IRC??
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:46 schreef qu63 het volgende:
ik ga em in me eentje volmaken denk ik..
Winning streak is over matey!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:01 schreef qu63 het volgende:
9 op rij in 40 minuten!!!
ik was ff bezig met Gumball3000 filmpjes aan het kijken..quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:15 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]Was er gister niet.... Komt binnenkort wel weer eens opduiken heb ik van betrouwbare bron vernomen
Et tu qu63?
al is het maar die mini die er in rijd.. (die is ook dik opgevoerd enzo) en anders neem ik wel genoegen met een ferrari of een lambo.. is ook niet ergquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:30 schreef Psyche2003 het volgende:
Tja! kan ik me iets bij voorstellen
7!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:40 schreef Psyche2003 het volgende:
8
Jij kaartjes kopen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:25 schreef qu63 het volgende:
voor EGC: Madonna geeft mogelijk concert in Arnhem
dr staat misschien hequote:Op woensdag 12 mei 2004 11:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Jij kaartjes kopen?
Hey!!! Jij wakkerquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:45 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Jij kaartjes kopen?
Is prima! Doe eens wat leuksquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:47 schreef qu63 het volgende:
ik maak de nieuwe!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |