quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
*snif* .. kon ik ze nog maar wijzigenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:18 schreef TimmyAsd het volgende:
paar kleine foutjes in de OP
maar verder issie prachtig![]()
Die vleugelspelers krijgen 50% van de positiespel training dus duurt het dubbel zo lang om hun qua positiespel omhoog te krijgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:37 schreef Frutsel het volgende:
vraagje:
Als je positiespel traint en je speelt 3-5-2 (dus 1 verdediger als extra MF), maar beide vleugelspelers staan aanvallend ingesteld. Krijgen die vleugelspeler dan training of worden die dan bij de voorhoede gerekend?
helft hier heb zoveel schuld ipv zoveel te bestedenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:40 schreef Finkelstein het volgende:
kan ik niemand intereseren voor een excellent scorende spits voor slecht 300 000 is hij van jou. deadline is vanavond iets voor 10 uur. (en ik wil hem heel graag kwijt)...
En als ik ze dus ' normaal' laat spelen en niet aanvallend? Dan de volle 100% ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:47 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Die vleugelspelers krijgen 50% van de positiespel training dus duurt het dubbel zo lang om hun qua positiespel omhoog te krijgen.
Het maakt op geen enkele trainingsplek uit of je ze een individuele order als 'offensive' of 'defensive' (etc) meegeeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als ik ze dus ' normaal' laat spelen en niet aanvallend? Dan de volle 100% ?
Was een goed verhaal, je mag nog wel een keer.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ben al geweest![]()
lijkt wel zo'n tellsell reclame!! speler is niks bijzonders...... netzoals de abtronic ook niks isquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:09 schreef Grumpey het volgende:
Normaal bied ik geen spelers aan op fora, maar bij deze denk ik dat mensen wel geintresseerd kunnen zijn. Waarom?
nou, omdat deze speler zijn hele carriere al 3 sterren haalt, en soms 3,5 ster. Dat is iets wat veel mensen hier op het forum nog niet bezitten dus bij deze meld ik het hier. Hij is 22, daarom moet ik er vanaf, maar voor de mensen die geen verdedigers trainen is het jong genoeg voor een lange carriere. Daarnaast heeft hij door foutje alweer 2 weken training erop zitten, dus helemaal net 'goed' is hij ook niet meer, zoals vele anderen op de transferlijst.
Hij staat op de transferlijst tegen mijn standaardverkoopprijs van 115.000...Normaal stijgt de prijs tot 125.000 dus als je nog een verdediger nodig hebt, dit is een goede aanschaf (meer een tip voor jullie, speler zelf raak ik toch wel kwijt)
Martin Malony (13054608)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Voor de rest heb ik weer 2 zweedse 17 jarige talentjes in mijn selectie....woei!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:28 schreef Tim_G het volgende:
[..]
lijkt wel zo'n tellsell reclame!! speler is niks bijzonders...... netzoals de abtronic ook niks is![]()
hahaha!! ik ben een soort reclame wijzer! Maar je raakt hem idd wel kwijt voor 115k of nog iets meer..... alleen ik zat jouw stukje te lezen en dacht van nou komtie hoor!! dat viel dus ff tegen....quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
zo heefty het geen nut natuurlijk.....
![]()
ik wil dit seizoen nog ff als kampioen afsluiten en dan volgend seizoen als ik weer wat gewonnen heb, ga ik mijn stadion verbouwen.. als ik genoeg geld verdient heb danquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:25 schreef TimmyAsd het volgende:
vandaag of morgen zijn de verbouwingen van mijn stadion klaar, en verwacht ik zondag tegen de nr 1 13.000 supporters in mijn stulpje
dat wordt nog lastig om dat vandaag te regelenquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:05 schreef Leonoor het volgende:
Ik ben net vandaag begonnen, dit is echt wel lastig...
Hoe kan ik nou een vriendschappelijke wedstrijd regelen?
En hoe kan het in gdsnaam dat ik opeens ergens 2e sta met 21 punten terwijl ik nog nooit een wedstrijd gespeeld heb??
Hmmm ik geloof dat het wel gelukt is, iemand had mij uitgedaagd, en ik het geaccepteerd... Gaat dat vandaag nog gebeuren dan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat wordt nog lastig om dat vandaag te regelen
Probeer volgende week maar
Om 5 uur is mijn wedstrijd. Zal bij jou 5 uur of half 6 zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm ik geloof dat het wel gelukt is, iemand had mij uitgedaagd, en ik het geaccepteerd... Gaat dat vandaag nog gebeuren dan?
Wat is jou team?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:58 schreef Leonoor het volgende:
Oooh, over 32 minuten de aftrap!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:02 schreef Finkelstein het volgende:
zo juist een kleine bid-war onstaan over mijn 27 jarige goed scorende spits, heeft maar liefts 83 000 euro opgeleverd, vervolgens zelf een 18-jarige goed scorende spits gekocht voor 85 000 euro.![]()
-edit-quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:18 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb op aanraden van het help-de-newbie-de-eerste-week-door mailtje allemaal extreem waardeloze spelers opgesteld (i.t.t. mijn gewoon waardeloze en slechte spelers...), dus ik zal ook wel roemloos ten onder gaan...
Mijn team-id is geloof ik 210390 (kan dat?)
Dat kun je er dan maximaal van maken ja, ook lager gaat, je moet natuurlijk wel meer betalen voor een excellent dan voor een solid coach.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:30 schreef Finkelstein het volgende:
Als ik een speler koop die excellent experience heeft, wordt het dan ook een excellent coach?
hoe werkt het dan precies, als je hem een goede coach maakt, kun je hem dan nog beter maken? of moet je hem dan meteen uitstekend maken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:33 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dat kun je er dan maximaal van maken ja, ook lager gaat, je moet natuurlijk wel meer betalen voor een excellent dan voor een solid coach.
Als je eenmaal een coach hebt kun je die niet meer beter maken, je moet dan een nieuwe kopen. Je moet er de diverse sites maar even op nalezen maar ik dacht dat een excellent coach niet sneller traint dan een solid.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:52 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
hoe werkt het dan precies, als je hem een goede coach maakt, kun je hem dan nog beter maken? of moet je hem dan meteen uitstekend maken?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
-edit-
Cuckoo's Nest ?
Heeft geen invloed. is ook te lezen @ Hattrick Filesquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:09 schreef The_Hives het volgende:
Oefenwedstrijden hebben die nou ook invloed op de teamgeest, supporters en sponsors?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dit geen invloed heeft!
Dan ben ik mazzel, want ik heb net met 7-0 verlorenquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:16 schreef ocmertje het volgende:
[..]
Heeft geen invloed. is ook te lezen @ Hattrick Files
oefenwedstrijden moet je je ook niet te druk om maken. Dat is echt alleen maar om te oefenen. Door die oefenwedstrijden doe je ervaring op.. en ook kan je je een systeem aanleren anders dan de 4-4-2 opstelling die altijd uitstekend is. Verder laat je je wissels spelen op woensdag zodat ze niet te slecht in vorm raken en om ze te trainen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan ben ik mazzel, want ik heb net met 7-0 verloren![]()
(ach je moet er wat voor over hebben, om ze te laten wennen)
Ik ben bezig met 2 systemen: 3-5-2 en 4-3-3 met op dit moment counteraanval óf vleugelaanval.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:31 schreef nicomart het volgende:
Heb je al een idee waar je op wil gaan trainen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:22 schreef engessa het volgende:
Tataa! Ik ben er ook weer!
Zondag gewonnen van de toenmalige nummer 1, ik heb nu al 3 week op rij punten gehaald tegen EEN nummer 1. Aanstaande zondag de volgende!
En Grumpey mag van mij invullen, is ie weer rustig. En SirDalord, zal ik je morgen weer ff inmaken?
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar op de lange termijn kun je beter één training kiezen en je opstelling daarop aanpassen. Lees de platypus guide op www.hottrick.org voor een idee hoe je dit aan moet pakken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ben bezig met 2 systemen: 3-5-2 en 4-3-3 met op dit moment counteraanval óf vleugelaanval.
Dus ik ga eerst positiespel trainen voor het middenveld. Daarna ga ik mijn verdediging verbeteren.
Maar het belangrijkste is op dit moment om mijn teamgeest te veranderen. Dat is op dit moment woedend. Ik heb nu mijn trainingsintensiteit veranderd van 100 naar 90%. En ga dus nu positiespel trainen.
Ik wil wel een friendly spelen, ik heb je uitgedaagd dus je kunt accepteren als je wilt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:02 schreef qyn het volgende:
4-2 gewonnen, met niet al te veel moeite.. Een speler geblesseerd, gelukkig eentje die meer voor de lol rondloopt dus de schade is beperkt![]()
Ik ben nieuwsgierig naar de trainingsupdate vrijdag, hoop op stijging in vorm, voornamelijk![]()
Iemand een friendly volgende week? Ik wil wel graag 's een keer thuis spelen bij de friendly (is alweer 6 weken geleden).
Geaccepteerdquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:16 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik wil wel een friendly spelen, ik heb je uitgedaagd dus je kunt accepteren als je wilt.
money is everythingquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:55 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar op de lange termijn kun je beter één training kiezen en je opstelling daarop aanpassen. Lees de platypus guide op www.hottrick.org voor een idee hoe je dit aan moet pakken.
Ik heb je uitgedaagdquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:19 schreef engessa het volgende:
Iemand anders nog een oefenwedstrijd voor volgende week? Deze keer maar eens vroeg regelen denk ik..
Dat zie je komende vrijdagochtend (na 5:00 uur sochtends). Alle spelers die op een goede trainingsplek stonden moet je dan even nalopen of ze een niveau hoger zijn geworden. Voor de rest is bij iedereen dan de vorm veranderd, en de vastgestelde waarde vaak ook.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:05 schreef Leonoor het volgende:
Hoe kun je zien of je spelers beter zijn geworden van de training? Ik bedoel, wordt het nog ergens bijgehouden of moet je dat zelf doen?
Ik heb je uitgedaagd...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:46 schreef sir_dalord het volgende:
iemand nog zin in een oefenwedstrijd woensdag?
ok, ik heb ge-accepteerdquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb je uitgedaagd...
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, ik heb ge-accepteerd
ook weer geregeld![]()
Mensen op een traininsplek zetten? Help, hoe doe je dat dan? Dat ben ik nog niet tegengekomen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat zie je komende vrijdagochtend (na 5:00 uur sochtends). Alle spelers die op een goede trainingsplek stonden moet je dan even nalopen of ze een niveau hoger zijn geworden. Voor de rest is bij iedereen dan de vorm veranderd, en de vastgestelde waarde vaak ook.
Je kan programmaatjes vinden op internet die duidelijk grafisch aangeven of een speler gestegen is, en hoeveel zijn waarde veranderd is etc. Dit is bijvoorbeeld HAM (betaald) of Hattrick Organizer (gratis, gebruik ik). Maar op zich kan het ook zonder, op gegeven moment weet je wel hoe goed een speler was die je traint voor de training....
Voor goede tips over training lees www.hottrick.org , daar ben ik ook mee begonnen, en ik kan nu terugkijken op een geslaagde start van mijn team
de trainingsplek, is de plaats waar ze in de wedstrijd stonden. Dus als je verdedigen traint, dan hebben de spelers die in de verdeding stonden hier het meest (soms alleen) profijt van.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Mensen op een traininsplek zetten? Help, hoe doe je dat dan? Dat ben ik nog niet tegengekomen?
Krijgen al mijn spelers training?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Mensen op een traininsplek zetten? Help, hoe doe je dat dan? Dat ben ik nog niet tegengekomen?
Moet je eens kijken als je een wedstrijd speelt waar ze dan zittenquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:24 schreef Finkelstein het volgende:
Mijn sponsers dansen op straatniet dat ze in mijn VIP boxen plaats nemen...
woei! dan kom je er wel als je die website opvolgtquote:Maar idd op hottrick staat veel. Het is wel engels, en het is veel tekst, maar wel de moeite waard (ik heb ook pas een kwart gelezen , maar ben er mee bezig )
Populair en goed leiderschap??quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:48 schreef DaMadKow het volgende:
We zullen zien Engessa, zal vast wel een leuke wedstrijd worden
Heb ik vanmorgen een speler verkocht (2 weken gelden gekocht voor 8.000, niks mee gedaan en nu verkocht voor 23.000) krijg je het volgende :S
06-05-2004 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
dansend in de straat? tegenwoordig zijn ze toch in de 7e hemelquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:24 schreef Finkelstein het volgende:
Mijn sponsers dansen op straatniet dat ze in mijn VIP boxen plaats nemen...
Hij hoeft niet populair en goed leiderschap te hebben. Dit bericht kun je altijd krijgen als je een speler verkoopt. Dit is dus bijvoorbeeld het nadeel van het daytraden wat jij bedoelt. Kopen voor 8k verkopen voor 23k is dus helemaal niet rendabel als daardoor je teamspirit daalt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Populair en goed leiderschap??
Cool! Leuke stukje!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:30 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Mijn hele team is net aan een miljoen waardquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:20 schreef Tim_G het volgende:
Weinig bijzonders deze trainingsupdate behalve dat mijn trainee Tomasz Krzysztofiak ineens van ruim 800k is gestegen boven de 1 miljoen!!! De eerste speler die meer dan een miljoen waard is in mijn league V.152
Dat vroeg ik me ook af! Ik dacht dat het misschien betekende dat hij als je een ranglijst van je team maakt voor die positie tweede is, ofzo?!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:03 schreef The_Hives het volgende:
Vraagje over het programma Mattricks.
Als je kijkt bij: Opstelling selectie, en je laat de pc een team kiezen dat komt er het volgende te staan:
Middenvelder 1:
Mark Doornbos
normaal 6, 33 (2)
Die 6,33 is een schaal, om met andere spelers te vergelijken. Maar waar staat die (2) voor?
Bij sommige is dat bijvoorbeeld (6). Het lijkt met niet het aantal wedstrijden dat hij daar gespeeld heb, want dan klopt het bij anderen niet.
Je moet stoppen wanneer je middenvelders een conditie hebben van goed of uitstekend. Daarnaast zou ik in het algemeen niet langer conditie trainen dan 2 weken, omdat je vorm enorm achteruit springt. Misschien als je middenvelders heeeeeeeeeel slechte conditie hebben is het slim om het 3 weken te doen, maar daar zal ik wel eerst goed over nadenken...quote:Ik heb alleen op conditie getraind deze week, is toch het beste in t begin? En wanneer moet ik overstappen naar wat anders?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
3 weken doen, maar daar zal ik wel eerst goed over nadenken...
op zich niet erg, nu heb je wel conditie....maar waarschijnlijk ook slechte vorm van je spelersquote:4![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:41 schreef Grumpey het volgende:
1) heeft speler gespeeld? (1 punt) -> Heeft de speler de wedstrijd uitgespeelt? (1 punt)
5) heeft speler vermelding in verslag die niet met scoren/kaarten te maken heeft gehad (2 punten voor elke vermelding) -> Is de speler in de fout gegaan of juist goede dingen gedaan in de wedstrijd (-2 voor fout, +2 voor goed; aan de hand van wedstrijdverslag)
Goed ideequote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:11 schreef Grumpey het volgende:
zullen we de regel ook toevoegen bij 19 jaar of jonger dat het aantal sterren wat hij haalt als punten meetelt (dus bijv. 2 sterren is 2 punten)? Bij boven de 19 is dit teveel in het voordeel voor de hogere teams in de V en IV, maar bij onder de 19 is dit nog wel vol te houden denk ik....reacties hierop graag
We gaan een soort ranglijstje met punten maken van spelers van elk team (2 spelers van ieder team, waarvan eentje jonger dan 19)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:ik wil best wat spelers opgeven, maar nogmaals:
Dan komen er wel aardig wat aparte topics niet?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:24 schreef Finkelstein het volgende:
Mischien een iedeetje om er een apart topicover te maken, (Hattrick Challange ofzo) nu beginet alles een beetje door elkaar te open.
onder 19: Niek Struik (30628610) (18 jaar)
Sterspeler: Curt Sinclair (3924150)
Niet verkeerd!quote:Op zondag 9 mei 2004 02:54 schreef DaMadKow het volgende:
Mijn jeugdspeler![]()
:
quote:One is that midfield is slowly slowly being made less dominant. This change is now nearer it's completion than it's beginning.
quote:The other long term change that we want to mention is that secondary skills (and the 3rd skill and 4th skill and so on), for instance passing and defending for midfielders, or passing and playmaking for defenders, are being encouraged. This change started only a few seasons ago and will continue for many seasons on.
HAHA en dat na 10 minuten.... Prutsers! Doe eens wat aan je doelsaldo van 41-5quote:Op dat moment ging Hoolieganzen zijn spelers terugtrekken, om zo de voorsprong veilig te stellen.
quote:Op zondag 9 mei 2004 17:02 schreef TimmyAsd het volgende:
hebben julie dat ook at de hattrick server niet reageert bij Hattrick Buddy?!?
van de nummer hoeveel? er ontbreekt nl net dat (belangrijke) getal in je postquote:Op zondag 9 mei 2004 23:02 schreef engessa het volgende:
Met 0-3 verloren van de nummer. Vooral omdat ik mijn centrale middenvelder en mijn rechtsback kwijt was wegens rood, scheelt net iets te veel in de ratings.
Oeps. Tegen de nummer 1. Heb nu de afgelopen 4 weken continu tegen EEN nummer 1 gespeeld en deze helaas verloren. De andere 3 keer dus niet. Sta nog steeds 4e maar ik heb erg goede vooruitzichten op de nummer 3 positie doordat deze 1 punt meer heeft en deze over 2 week tegen de nummer 1 moet. Als ik dus geen punten mors kan ik mooi met 2 punten voorsprong op nummer 3 eindigen.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:32 schreef Vision het volgende:
[..]
van de nummer hoeveel? er ontbreekt nl net dat (belangrijke) getal in je post
zelf ben ik geeindigd op 8-1 vandaag. Had helaas toch iets meer verwacht van mijn YP van vorige week, haalde helaas maar 2 sterren (terwijl hij er vorige week met PIC 2 1/2 haalde). Maar goed, hijs nog jong.
Volgende week ga ik zien of ik kan promoveren of niet. De return tegen de nummer 3. Vorige keer tegen gewonnen met MOTS. Dat zal hij deze keer wel moeten als hij wil winnen en aangezien zijn team misschien nog wel iets beter is dan dat van mij zal ik wel moeten. Als hij wint sta ik nog steeds 2e, alleen is het dan nog alleen nog op doelsaldo. We moeten wel allebei nog tegen de nummer 1 dus dat zal sowieso nog even pittig worden. Met nog 4 wedstrijden te gaan waarin de top3 elkaar treft zal het een uitermate spannend einde van dit seizoen worden.
(pfff, ik heb er wel patent op geloof ik).
goeie shit manquote:Op maandag 10 mei 2004 12:48 schreef Grumpey het volgende:
Tussenstand:
Sterspelers
Jean Scholten 15507559 Middelburg United 7,0
Mateo Jirones 8035449 Grumpelix 5,0
Johnny Broekhuizen 13086867 Needle-Radicals 5,0
Gideon Puttenstijn 20586983 FC KVK 8,5
Timmen Slaghekke 22660630 Engessa's 11 5,0
Thys Vooren 26853692 Fc Giraffie 3,5
Rick Bracké 25070323 Sporting Amsterdam 4,0
onder de 19
Armagan Evrensel 26973462 19 Middelburg United 3,0
Alexey Zhakov 27262881 17 Grumpelix 4,0
Noah Steendam 25819782 18 FC KVK 6,5
Toine Jongbloed 28387806 19 Engessa's 11 4,0
Steyn van Mierlo 28748130 19 Fc Giraffie 3,0
Wilibrord Brandse 28050917 Sporting Amsterdam 3,5
![]()
Whoei!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:48 schreef Grumpey het volgende:
Tussenstand:
Sterspelers
Gideon Puttenstijn 20586983 FC KVK 8,5
Noah Steendam 25819782 18 FC KVK 6,5
heb ik nu ook gedaan....andere verbeteringen welkom, eind van seizoen wil ik hem compleet hebben...ideetje dat ik stand naar houder van website stuur die hem dan knipt/plakt op website?quote:Voor die spelersranking:
Wat al eerder geroepen is,is het niet beter om een verdediger en een middenvelder meer punten te geven als hij scoort dan een spits?
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heb ik nu ook gedaan....andere verbeteringen welkom, eind van seizoen wil ik hem compleet hebben...ideetje dat ik stand naar houder van website stuur die hem dan knipt/plakt op website?
Dat we zeg maar een echte actieve website gaa nkrijgen![]()
verder groot nieuws!
heb speler gekocht, die 3,5 ster op middenveld haalt in redelijk vorm.
woei! aanschouw komende woensdag zijn debuut --> Mats Eken
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:28 schreef qyn het volgende:
Rick Bracké (kom ik punt te kort (3 punten voor 3 sterren, wedstrijd uitgespeeld en beste speler op zijn positie).
klopt, en ook weer niet....hij had wel beste positie....maar volgens supportersstats niet de beste ooit op die plek gespeeld in het onderlinge duel met die tegenstander (de eerdere ontmoeting speelde hijzelf beter)....en daar heb ik naar gekeken (is namelijk goed controleerbaar)....quote:of Rick Bracké (kom ik punt te kort (3 punten voor 3 sterren, wedstrijd uitgespeeld en beste speler op zijn positie).
Duidelijk, laten we het zo eens proberen dit resterend seizoenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
klopt, en ook weer niet....hij had wel beste positie....maar volgens supportersstats niet de beste ooit op die plek gespeeld in het onderlinge duel met die tegenstander (de eerdere ontmoeting speelde hijzelf beter)....en daar heb ik naar gekeken (is namelijk goed controleerbaar)....
ik heb hetzelfde. als ik zondag win ben ik (vrijwel) gegarandeerd 2e. (2 walk overs en de nummer 1 nog daarna). Als ik ook tegen de nummer 1 win dan ben ik kampioen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:19 schreef Grumpey het volgende:
eej promoveren ga ik wel doen, komende zondag winnen, en het is zo goed als zeker....
alleen kampioen worden! Ik wil mijn 2e medaille in de prijzenkast!
Dit is een bericht wat je altijd kunt krijgen als je een speler koopt. Daarom is de teamspirit van daytraders ook enorm laagquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:49 schreef forza22 het volgende:
heb ik eindelijk een beetje een goede speler aangekocht krijg ik dit:
Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
lekker is dat
en die van mijquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:46 schreef qyn het volgende:
[sub]We zijn overigens de spelers van Thije vergeten![]()
Welkom bij de Federatie!quote:Op maandag 10 mei 2004 11:23 schreef BlackRebel het volgende:
ik sta nog niet op de lijst:
Yozzz (149526) speel in V.217
Allebei niet maar dit topic is iig het laatstequote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:12 schreef BlackRebel het volgende:
hi, ik ben redelijk nieuw op fok! dus ik ben nog een beetje tussen alle topics aan het puzzelen, er zijn er zoveel die over hattrick gaan......
welke lijst met topics is nu up to date? die op de fed-site staat of die op hattrick.org ?
Ik was vijf dagen in Istanbul vandaarquote:Op maandag 10 mei 2004 22:25 schreef Grumpey het volgende:
ja lortnoc al tijdje niet gezien.....joehoe.....volgens mij heeft ie zich verstopt
ik heb ze meteen even toegevoegd aan de OP, dus men kan in principe deze OP overnemen voor het volgende topic. Sorry dat ik 't nog niet gedaan had maar ik loop nu stage en aangezien ik zelf 3-5 keer in de week sport is mijn vrije tijd drastisch vermindertquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:55 schreef qyn het volgende:
Enne, onderstaande spelers mogen o.a. toegevoegd worden aan de startpost (het tekstbestand)(quote dit bericht voor de code).
<knip>
maar door hem op te stellen kan voor de rest geen kwaad meer?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:55 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dit is een bericht wat je altijd kunt krijgen als je een speler koopt. Daarom is de teamspirit van daytraders ook enorm laagMaar het heeft geen zin om hem weer te verkopen of iets dergelijks hoor (dat denken sommige mensen).
Nee hoor het kwaad is al geschiedquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:09 schreef forza22 het volgende:
[..]
maar door hem op te stellen kan voor de rest geen kwaad meer?
Misschien kan de OP voortaan als textbestand op de site van de federatie?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:33 schreef Vision het volgende:
ik heb ze meteen even toegevoegd aan de OP, dus men kan in principe deze OP overnemen voor het volgende topic.
kop op joh. misschien laat ie wel wat punten liggen en wordt je alsnog kampioen, in voetballand is niets zekerquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:18 schreef nicomart het volgende:
Zo.. Ik ben er ook weer. Ff sinds zondag niet meer met hattrick bezig geweest, omdat ik zondag mijn kampioenschap heb verlorenMet 1-0 verloren van mijn directe concurrent die nu dus 3 punten voor staat op mij. Eerste wedstrijd had ik met 3-1 van hem gewoon (bij hem thuis!).
Mijn middenveld was beter maar op alle andere fronten was hij sterker. Ik baal er wel van, omdat ik het extra geld van mijn kampioenschap best kon gebruiken.
Maar ja.. vanavond weer fris trainen en op voor de 2e plek![]()
Hoe zullen we het bespreken? Voeg me maar even toe op msn met g.hovens@student.kun.nl. Ben wel niet zo vaak op msn maar ik zal dan de komende tijd dat ding wat vaker aanzetten.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
wil best actieve site onderhouden, als lortnoc eens komt zal ik het bespreken
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:21 schreef savelkoul het volgende:
ik ben door!![]()
Ja je hebt gelijk.. maar toch baal ikquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:44 schreef Vision het volgende:
[..]
kop op joh. misschien laat ie wel wat punten liggen en wordt je alsnog kampioen, in voetballand is niets zekerEn voor de 2e plek krijg je ook nog wat cash. En voor de topscoorder (weet niet of je daar nog kans op hebt)
Kan ik eventueel wel voor je regelen (met php en mysql)quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:16 schreef Lortnoc het volgende:
IVM met de nieuw op te zetten fok fed site, nu met Fugie erbij.....heeft iemand nog serverruimte ter beschikking waar meerdere mensen ftp toegang kunnen krijgen oid? Mijn eigen ruimte zit eigenlijk al over 't quota heen nl.
PHP en mySQL support zou handig zijn maar hoeft niet per sé. Veel ruimte is trouwens niet nodig.
ik ook wel maar das op mijn eigen servert op een brakke kabelverbinding. niet echt wenselijk ben ik bang.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:35 schreef DaMadKow het volgende:
Kan ik eventueel wel voor je regelen (met php en mysql)
Nederland (VIII) - Duitsland (VII) : 5-0quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:03 schreef The_Hives het volgende:
Morgen ff een testje tegen die duitser. Op papier is hij sterker, maar heb via Mattricks de opstelling bepaald. Eens kijken of het effect heeft.
Je kunt ook altijd zelf op je speler gaan bieden he... dan kost het je wel een paar procent van het transferbedrag, maar dan ben je hem niet kwijtquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Bah, er hebben mensen op mijn YP geboden.. issie weg voor 30.000 euro, opzich niet erg, maar een andere verdediger is zondag voor 3 weken geblesseerd geraakt, en nu heb ik een mindere vervanger..
Ja qyn daar komen we mooi vanaf zonder blessures en dergelijkequote:Op woensdag 12 mei 2004 23:06 schreef qyn het volgende:
Nette wedstrijd Keano
Ik denk dat de enige reden is dat ik gewonnen heb m'n thuisvoordeel en wellicht PoE team-spirit is, want de statistieken waren toch nagenoeg gelijk![]()
Geen kaarten, geen blessures, zeldzaam!
-edit- En WEER is er een team van eigenaar gewisseld in de league en WEER moet ik als eerst tegen dat team spelen.. Is de derde dit seizoen.. Nah jah, hij heeft geen speler gekregen die boven de 100K waard is en ze zijn weer in slechte vorm, dus dat wordt toch PIC'cen aanstaande zondag
![]()
Positiespel. Spelers met een hoge passing skill leveren nl. niets op op de transfermarkt dus dan is de keuze snel gemaakt. Zorg wel dat je jonge spelers hebt met een beetje redelijke bijstats (conditie & passing) dat levert veel meer op!quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:45 schreef The_Hives het volgende:
Na 4 weken conditietraining, en 2 weken algemeen, is het nu tijd om specifiek te gaan trainen.
Ik twijfel tussen positiespel voor mijn 5-mans middenveld, en de korte pas (omdat dat het hele team traint).
Wat zouden jullie doen?
tja dat is best een probleem. Ik heb een oud middenveld. 1 speler van 18, maar zijn passing skills zijn rampzalig.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:06 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Zorg wel dat je jonge spelers hebt met een beetje redelijke bijstats (conditie & passing) dat levert veel meer op!
tenzij die speler beter is dan andere middenvelders zou ik ´m denk ik verkopen. niet iets waar je verder mee wil denk ik. (maar goed, ik ken jou team niet)quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:17 schreef The_Hives het volgende:
ok, thnx
[..]
tja dat is best een probleem. Ik heb een oud middenveld. 1 speler van 18, maar zijn passing skills zijn rampzalig.
Verder een jeugdspeler bevorderd:
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
maarja die heb nog niet gespeeld, en traint dus ook nog niet.
En ik heb trouwens ook geen geld om spelers te kopen.
3-5-2 gaan spelenquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:19 schreef Fugie het volgende:
ik heb nu 3 centrale middevelders die alledrie erg goed zijn, weet nu niet meer welke ik moet opstellen![]()
Gefeliciteerd! Nette overwinning toch? Alleen die blessure niet.. das dus echt een hele ongelukkige botsing.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:21 schreef DaMadKow het volgende:
3-1 gewonnen van Engessa, terwijl hij volgens mij veel meer sterren had
Wel mijn ster-jeugdspeler geblesseerd voor 6 weken
is goed hoor.. ben dr ook gewoonquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:06 schreef Fugie het volgende:
btw engessa ik geloof dat jij met de fokcup hielp, van de federatie is het id om cupsite samen te voegenAls wil overleg ff met nico enzo
okquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
is goed hoor.. ben dr ook gewoon
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:24 schreef qyn het volgende:
Grumpey, help me eens
Als ik op je team klik, naar 'coach' navigeer, staat er onder zijn naam: "I speak Bulgarian". Als je daar op klikt verschijnt in Italic de tekst: "Ik mag dan wel totaal geen overwicht hebben, ik weet tenminste wel hoe ik jonkies moet trainen!".
Waar komt dat vandaan! Kun je dat instellen of komt dat uit Hattrick zelf?
waarschijnlijk mis ik compleet iets![]()
-edit- Oh kijk, ik heb het al gevonden. Het zit op hetzelfde scherm als waar je de speler een nummertje kunt geven.. Alweer een raadsel de wereld uit
-edit2- lol@spelerscomments in je team Grumpelix
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:44 schreef Lortnoc het volgende:
Wie wil trouwens de nieuwe user voor team v/d week zijn?
moet je dan lid zijn van de FED of niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:44 schreef Lortnoc het volgende:
Wie wil trouwens de nieuwe user voor team v/d week zijn?
timmyAsd is toch lang niet zo boeiend als mij?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:52 schreef Lortnoc het volgende:
Nee dat hoeft niet.
Maar aangezien TimmyAsd eerder was krijgt hij deze week de eer, zal jou proberen te onthouden voor de volgende week
timothy_veldhuis[at]hotmail punt komquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:56 schreef Lortnoc het volgende:
Dat zullen we binnen twee weken weten he
Timmy moet wel ff zijn mail adres doorgeven, da's wel zo makkelijk.
Ik train op 100%. Hoger kan nietquote:Op zondag 16 mei 2004 11:25 schreef TimmyAsd het volgende:
op hoeveel % trainen jullie eigenlijk?
en waarom juist dat getal?
idem, seizoen was toch al gespeeld doordat ik mijn roer omgooide.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:37 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik train op 100%. Hoger kan niet
En ik neem het verhoogde risico's wat betreft blessures maar voor lief
Volgens mij maakt het niet uit. Het aftakelen van een coach begint pas nadat hij minimaal een jaar 'in dienst' is geweest. In de regels:quote:Op zondag 16 mei 2004 13:54 schreef sir_dalord het volgende:
een vraagje:
als ik nu een nieuwe trainer inhuur, gaat deze dan aan het einde van dit seizoen ook achter?(leiderschap wel te verstaan)?
Zoja, dan zou ik waarschijnlijk beter even kunnen wachten, of niet?
Je krijgt het morgen of dinsdag. Heb in Nijmegen een mooi bestandje in fok code op de compu staan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
timothy_veldhuis[at]hotmail punt kom
pas de problemequote:Op zondag 16 mei 2004 17:38 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je krijgt het morgen of dinsdag. Heb in Nijmegen een mooi bestandje in fok code op de compu staan.
Graag gedaanquote:Op zondag 16 mei 2004 20:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wederom bedankt qyn![]()
kom zo, eerst ff afwassen, moet ook gebeurenquote:Op zondag 16 mei 2004 20:15 schreef qyn het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Kom nou maar snel op IRC
0-1 door mn ypquote:Op zondag 16 mei 2004 18:31 schreef DaPinky het volgende:
Vanavond de partij tegen de nummer 2. (Ik ben de nr 1.)
Als ik die win, sta ik dus 6 punten los, maar verlies ik hem onverhoopt, dan sta ik 2e.
(Net iets slechter doelsaldo)
Toch reken ik op een ruime overwinning. Meer kwaliteit in mijn team enzo.
ik kan daar geen hattrick onderdeel vindenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:34 schreef Grumpey het volgende:
voor iedreen die nu wedstrijd speelt en naar dit forum staart...
het is druk op irc (hint)![]()
#fokhattrickquote:Op zondag 16 mei 2004 22:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kan daar geen hattrick onderdeel vinden.
Kijk volgende week nog wel ff.
ja, dat las ik op de eerste pagina van dit topic, maar bij de channels staat deze er niet bij (of een afkorting daarvan). Misschien moet ik een ander programma downloadenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
#fokhattrick
Gewoon join #fokhattrick intikken en dan komt het allemaal goedquote:Op zondag 16 mei 2004 22:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat las ik op de eerste pagina van dit topic, maar bij de channels staat deze er niet bij (of een afkorting daarvan). Misschien moet ik een ander programma downloaden![]()
Maar ik ga nu jiskefet kijken.
nog enige kans op een 2e plaats of ga je dat niet meer redden?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:34 schreef engessa het volgende:
Volgende week word het nog spannend, dan moet de nummer 3 tegen de nummer 1. Verliest de nummer 3 het en win ik sta ik derde! Duimen dus. Verder heeft nu voor de 2e achtereenvolgende keer mijn vleugelverdediger rood gekregen. In 5 week tijd...
mIRC heeft multiserver supportquote:Op maandag 17 mei 2004 17:09 schreef Thije het volgende:
@ IRC (FOKHATTRICK)
Waarom maken jullie geen kanaal aan op Quakenet??
Wanneer je dat doet kun je namelijk ook de andere "officiële" Nederlandse Hattrick kanalen bezoeken!
Ik zelf zou best op FOKHATTRICK willen komen maar dan moet ik al die andere kanalen opgeven (#hattrick.nl (belangrijkste , #ht-radio, #ht-got, #ht-meeting enz..)
* Description: Quakenet Hattrick Server
* IRC Server: irc.quakenet.eu.org
* Port(s): Gewoon zo laten staan (op 6667 dus)
* Group: #Hattrick.nl
ja, winnen is veilig zijn.. keuze is snel gemaakt..quote:Op maandag 17 mei 2004 09:29 schreef forza22 het volgende:
ik moet volgende week tegen de nummer laatst. als ik die win ben ik veilig, als ik die verlies zou het nog wel eens moeilijk kunnen worden. is het verstandig om te gaan motsen?
Dat is met heel veel geluk nog mogelijk. Dan moet de nummer 2 2 keer verliezen en dan moet ik alles winnen. En dat zie ik helaas niet gebeuren. Maar 3e vind ik ook best, mijn team red het never nooit niet in de 6e divisie.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:17 schreef Vision het volgende:
[..]
nog enige kans op een 2e plaats of ga je dat niet meer redden?
Nou, leuk is dat, maar liefst -2 punten voor m'n spitsquote:Op maandag 17 mei 2004 21:24 schreef Grumpey het volgende:
Sterspelers totaal
ik wacht nog steeds met smart.. keb zelfs een ware wedstrijd gehouden wie het mooiste logo voor mijn cluppie kon makenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:38 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je krijgt het morgen of dinsdag. Heb in Nijmegen een mooi bestandje in fok code op de compu staan.
Ik ben rond etenstijd bij mijn vriendin, en bij haar staat het op de compu. Nog ff geduld dusquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds met smart.. keb zelfs een ware wedstrijd gehouden wie het mooiste logo voor mijn cluppie kon maken
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:42 schreef Grumpey het volgende:
dan blijft er nog 1 groot raadsel over.....
......hoe laat eet lortnoc normaal gesproken![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:56 schreef Grumpey het volgende:
hehe, wij zijn een soort -ikeetbijmijnvriendinenhetisetenstijd- invulling![]()
weten we onze rol ook weer![]()
ja, zo krijgen we het topic natuurlijk wel volquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:40 schreef TimmyAsd het volgende:
en ik beantwoord mogren wel.. voordat ik morgen niet haal..
truste
hoiquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, zo krijgen we het topic natuurlijk wel vol
Voor het mooie bedrag van 48.000 euro!quote:Andris Ahja (30888483)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Eesti
Vastgestelde waarde: 60 000 ¤
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Voor het astronomische bedrag van 12.000 euro! Das echt een koopje dacht ik.quote:Wiljo Vonken (31383413)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 46 000 ¤
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Je wou ze gaan trainen toch? Dan heb je dus net 2 spelers gekocht die volgend seizoen 20 zijn. Ik weet niet wat voor coach je hebt, denk een matige ofzo (gokje) dan duurt het dus minimaal 8 + 2 + 3 weken = 13 weken voor 1 level up. Mijn tip is. Koop begin volgend seizoen 18 jarigen. Dat scheelt je al twee weken trainen. En koop een goed coach. Dan heb je ze in 9 weken naar boven. Bijna 2 levels per seizoen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:41 schreef engessa het volgende:
* Sandyman heeft wat verdedigers ingekocht om te trainen:
[..]
Voor het mooie bedrag van 48.000 euro!
[..]
Voor het astronomische bedrag van 12.000 euro! Das echt een koopje dacht ik.
ik train 10 man tegelijk, er gaat elke week wel een speler of 2 een niveau hoger met goed coach. Met de winst koop ik dan (na nieuwe trainies) weer betere spelers voor A-selectie, en zodoende....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:39 schreef TimmyAsd het volgende:
waar ik trouwens wel een beetje van baal.. is dat dat trainen echt op minimale snelheid gaat.. het duurt echt minstens een seizoen voordat je echt verbetreingen gaat zien..
Hoe zorgen jullie voor een goede spelersselectie...
jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:19 schreef Grumpey het volgende:
en ik gebruik te vaak deze smiley merk ik
het forum moest toch vol?
dank jequote:Op woensdag 19 mei 2004 10:24 schreef Grumpey het volgende:
mooie kleureninstelling, goed contrast, over nagedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |