quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
* timmyasd meldt zich!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Lortnoc het volgende:
OPROEP!
Ik heb het begin van een site in elkaar gezet:
http://www.kielp.com/~kielp02/fokfed/
Als iemand een mooi menu zou willen fotosoepen zou dat erg fijn zijn! (difference?)
Verder zoeken we dus nog mensen die iets van een ladder competitie, het wekelijkse interview en ratings (onderlinge clubs / spelers / whatever) willen doen. Mensen die handig zijn met php en mysql mogen iets knutselen waarmee mensen een eigen profiel over hun club kunnen aanmaken op de site.
Kun je dus iets met php, html, photoshop oid of wil je een van de onderdeeltjes manager laat je dan horen!
Deze site mag dus ook in de openingspost!
/OPROEP
Zie voor meer info http://forum.fok.nl/topic/508316
dat is niet zo prettig hehequote:Op zaterdag 3 april 2004 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, ik had ff een random friendly geregeld in Schotland.
Klik ik net op dat team:
verdediging: 4 sterren per speler
middenveld: 4 sterren per speler
aanval: 5 sterren per speler
Ik voorspel een monsterscore!
ter vervanging van deze die voor 60000 weg gaat:quote:Vincent Robben (21555960)
25 jaar, matig vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 89 000 ¤
Loon: 1 170 ¤/week
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Zocht een goede vervanging en met deze aankoop heb ik niet alleen een redelijke spits maar ook een redelijke centrale middevelder wat wel enigzins welkom isquote:Ronald Schutte (21166273)
25 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Vastgestelde waarde: 69 000 ¤
Loon: 950 ¤/week
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 2
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Het begin is er!quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Lortnoc het volgende:
OPROEP!
Ik heb het begin van een site in elkaar gezet:
http://www.kielp.com/~kielp02/fokfed/
Verder zoeken we dus nog mensen die iets van een ladder competitie, het wekelijkse interview en ratings (onderlinge clubs / spelers / whatever) willen doen. Mensen die handig zijn met php en mysql mogen iets knutselen waarmee mensen een eigen profiel over hun club kunnen aanmaken op de site.
Kun je dus iets met php, html, photoshop oid of wil je een van de onderdeeltjes manager laat je dan horen!
ik ga nu ook verlies draaien maarja, dat komt vanzelf wel goedquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
ben nog steeds op zoek naar een goede middenvelder.. maar zodra ik ook maar iets koop kom ik dik in de min..
zal ik die stap nemen.. dus wel een goede speler erbij, maar wel iets vabn 100.000 in de min gaan staan..quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga nu ook verlies draaien maarja, dat komt vanzelf wel goed
Als die speler je team zoveel versterkt dat je westrijden gaat of blijft winnen zodat je meer supporters krijgt en er een vol stadion aan overhoudt (wat je dan ook winst moet opleveren op den duur, als ie 7000 groot is heeft 't geen zin), dan zou je de investering kunnen doen...quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
zal ik die stap nemen.. dus wel een goede speler erbij, maar wel iets vabn 100.000 in de min gaan staan..
heb wel slechts plaats voor 7000 mensen.. kan dat gaan uitbreiden natuurlijk maar das ook weeer erg duur..quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:40 schreef qyn het volgende:
[..]
Als die speler je team zoveel versterkt dat je westrijden gaat of blijft winnen zodat je meer supporters krijgt en er een vol stadion aan overhoudt (wat je dan ook winst moet opleveren op den duur, als ie 7000 groot is heeft 't geen zin), dan zou je de investering kunnen doen...
Anders kost het je alleen maar 5000 euro aan rente elke maand..
niet een zaak van in de plus komen, in de plus blijven is het probleem. Dus jij moet in 2 weken (1 uit wedstrijd, 1 thuiswedstrijd) Meer inkomen hebben dan kosten anders is het zowiezo een slechte zaak. Daarnaast kan je beter eerst in jonge trainbare spelers investeren en wat geld verdienen zodat je een buffer hebt om wat spelers te halen en te verkopen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
heb wel slechts plaats voor 7000 mensen.. kan dat gaan uitbreiden natuurlijk maar das ook weeer erg duur..
dilemma's, wordt daar niet goed van..maargoed, stel ik heb elke week 6.000 man op de tribubne, is toch ruim 33.000 eurootjes.. samen met zo;n 28.000 euro aan sponsorgeld en hier en daar een verkoop van een talent moet ik wel weer in de plus komen denk ik...
oftewel: geduld is een schone zaak..quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet een zaak van in de plus komen, in de plus blijven is het probleem. Dus jij moet in 2 weken (1 uit wedstrijd, 1 thuiswedstrijd) Meer inkomen hebben dan kosten anders is het zowiezo een slechte zaak. Daarnaast kan je beter eerst in jonge trainbare spelers investeren en wat geld verdienen zodat je een buffer hebt om wat spelers te halen en te verkopen.
pciesquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
oftewel: geduld is een schone zaak..
niet alles te snel willen: maar langzaam bouwen aan een team en aan je stadion.. geen grote risico's nemen..
*meldt*quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:09 schreef engessa het volgende:
Goed financieel management is een kwestie van vooral geduld. Niet te veel kopen en uitbreiden in 1 keer maar alles rustig opbouwen.
En ja, dat leer ik nu ook op de harde manier.
oe bijnaquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:22 schreef Vision het volgende:
ik ben nooit zo'n heel impulsief persoon geweest dus mijn financieel management staat er wel aardig voor. Ondanks dat ik totaal niet had zien aankomen dat de inkomsten aan het begin van een seizoen een stukkie minder zijn. (stond bijna in het rood)
hopelijk snappen jullie dat ik hier blij mee ben.. Nu mijn zwakke keeper de laan uit sturen.. mijn matige keeper op de reservebank zetten en nu een redelijk keeper tussen de palen!!!quote:Edo Britton (29058699)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Vastgestelde waarde: 196 000 ¤
Loon: 1 560 ¤/week
Eigenaar: insane ones
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
mijn yp, die ontsla ik mooi weer denk ik. heb er geen zak aan (train positiespel) en ik denk niet dat een spits met matig scoren veel op gaat leveren.quote:Rico van Paassen (29073973)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Vastgestelde waarde: 9 000 ¤
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Laar 88
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
jij denkt hem te kunnen verkopen?quote:Op zondag 4 april 2004 12:42 schreef Flock_Volt het volgende:
Mijn speler.
Te koop gezet.
Zo een had ik ook! Gelijk maar de laan uitgestuurt, stelt helemaal niets voor..quote:Op zondag 4 april 2004 11:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Specialiteit: Snelheid
Vastgestelde waarde: 5 000 ¤
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wat zijn zijn skills dan??quote:Op zondag 4 april 2004 23:14 schreef TimmyAsd het volgende:
trouwens ik koop een middenvelder.. staat er bij Hattrick Budyy dat het een vleugelspeler is.. hoe kan ik dat van te voren weten?!?zoek een centrale middenvelder, geen vleugelspeler..
edit: klopt hattrick buddy dan niet? of zet de verkoper hem als middenvelder erop ipv vleugelspeler...
en als ik hem nou centraal op het middenveld zet, train ik hem dan wel voor positiespel? hij wordt wel beter neem ik aan..
Conditie: zwak Keepen: rampzaligquote:Op zondag 4 april 2004 23:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat zijn zijn skills dan??
Is toch gewoon een voordeel, deze gast kan ook op de vleugel uit de voeten. En persoonlijk zou ik hem nu ook op de vleugel zetten, omdat zijn conditie 'zwak' is. Voordat een centrale middenvelder goed uit de voeten komt, moet zijn conditie toch wel minimaal redelijk zijn, en eerder nog goed of uitstekend. De conditie doet er minder toe als je hem op de vleugels zet.quote:Op zondag 4 april 2004 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
In principe is dit ook een centrale middenvelder (belangrijkste skills Positiespel en Conditie) Conditie is zo bij te trainen, in de 2 weken dat je geen competitiewedstrijden speelt. Tot die tijd heeft ie idd te weinig conditie.quote:Op zondag 4 april 2004 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
8-1 gewordenquote:Op zondag 4 april 2004 21:46 schreef Fugie het volgende:
BodybuilderUnited - Middelburg United 1-4:
De ruststand is 1 - 4. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Middelburg, met een indrukwekkende 59 procent balbezit
Nou dan gaat het bij jou op de topscorerslijst lekker.. Ik heb mijn topscoorder op de 2e plek staan in de lijst. De nummer 1 met 9 doelpunten en mijn nummer 2 dus met 8 en daaronder nog eentje met 7.. Blijft spannend dus. Kampioenschap is volgens mij al bijna binnenquote:Op maandag 5 april 2004 13:56 schreef Gabberhead het volgende:
Gisteren met 3-0 gewonnen. Ga nog steeds op doelsaldo aan kop en 1 achtervolger kwijtgeraakt. In de komende wedstrijd komt 1 van de 2 overgebleven concurrenten op bezoek, dus dat wordt vrij bepalend.
Mijn topscorer blijft wel lekker gaan. 10 doelpunten al dit seizoen tegen 5 voor de eerstvolgende
mijn plan, zoals boven beschrevenquote:Op maandag 5 april 2004 19:55 schreef Finkelstein het volgende:
heb met 2-2 gelijk gespeeld tegen de nummer 2 (ben zelf nummer 3). Heb ook ff gekeken naar een paar teams die dreigen te degraderen uit de 6de, zelf zit ik dus in de 7de en ik ben bang dat ik net zal winnen van die ploegen die nu onderin de 6de staan. Dus probeer ik dit seizoen 3de te worden, niet promoeveren, veel geld verdienen met spelers te trainen (en er geen aan te kopen) en in de zomerstop (als je dat zo mag noemen in hattrick land) een nieuw team te kopen waarmee ik om promotie mee ga doen. Dan wil ik het jaar erop net alles gaan verliezen, want dat vinden mijn supporters niet zo leuk. Mijn meer-jaren plan is al klaar.![]()
Ik heb mijn opstelling al klaar voor je!quote:Op maandag 5 april 2004 20:37 schreef qyn het volgende:
Maar eerst woensdag tegen MadKow!
dat zie je goed..quote:Op maandag 5 april 2004 20:35 schreef Finkelstein het volgende:
volgens mij zit zon beetje iedereen bij FOK! in het zlefde schuitje wat Hattrick betreft. Iedereen is pas net bezig en nog vol op bezig een begin te maken. Volgens mij zijn er niet zo veel die al langer bezig zijn. Of zie ik dit fout...
je mag er eentje weg doen hoorquote:Op maandag 5 april 2004 21:58 schreef Grumpey het volgende:
iemand die mij gaat controleren? ik heb namelijk nu een goed coach en 9 assistenten, en ik ga nu alleen nog maar trainen, hou mijn transfergeschiedenis in de gaten, zeker als je verdedigers nodig hebt
dat zie je fout........quote:Op maandag 5 april 2004 20:35 schreef Finkelstein het volgende:
volgens mij zit zon beetje iedereen bij FOK! in het zlefde schuitje wat Hattrick betreft. Iedereen is pas net bezig en nog vol op bezig een begin te maken. Volgens mij zijn er niet zo veel die al langer bezig zijn. Of zie ik dit fout...
die wedstrijd had ik afgelopen zondag en glansrijk gewonnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:38 schreef FrisianReds het volgende:
Mijn team staat nog niet in het befaamde lijstje. Het gaat om de 'Frisian Reds'. Ik speel momenteel mijn 2e seizoen in VIII.333. Tot nu toe alles nog gewonnen, maar toch een 2e plaats. Volgende week mag ik de nummer 1 uit m'n competitie ontvangen. Eens kijken wie de echte kampioen van deze poule is![]()
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:33 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat zie je fout........Ben nu met mijn 5e of 6e seizoen bezig........
me 2 speel het nu voor mijn 5e seizoen, zonder promotiequote:Op dinsdag 6 april 2004 08:33 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat zie je fout........Ben nu met mijn 5e of 6e seizoen bezig........
Da's jammer ik heb net mijn broertje geaccepteerdquote:Op woensdag 7 april 2004 02:12 schreef Vision het volgende:
kut, vergeten friendly te regelen iemand nog een friendly nodig?
Sorry mate, can't help itquote:Op woensdag 7 april 2004 18:05 schreef qyn het volgende:
MadKow, stop eens met het afdrogen van mijn team!
-edit- 7-0 voor MadKow inmiddels![]()
Counter-attack met 3-5-2 was toch niet de beste opstelling![]()
Whehehe, mooie score, 7-0 .. Ze hebben het verdiendquote:Op woensdag 7 april 2004 18:43 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Sorry mate, can't help it![]()
ja die miste ik ookquote:Op woensdag 7 april 2004 21:17 schreef Grumpey het volgende:
ff offtopic @ TimmyAsd
D66 hier bij vraag 7.... optie is wel belangrijk vind ik.....
foeiquote:Op woensdag 7 april 2004 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
ho, ik hoor mijn naam, vraag 7? ff checken..
tis echt erg idd... gelukkig is het maar voor school etc..quote:Op woensdag 7 april 2004 22:11 schreef Nkjez het volgende:
[..]
foei![]()
He, bij vraag 8 mist Boris Dittrich en bij de laatste vraag staat D66 er niet bij!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
tis echt erg idd... gelukkig is het maar voor school etc..
edit: niet zeggen dat bij vraag 8 ook Boris Dittrich van de partij er niet bij staat, en dat d66 er ook bij de laatste vraag niet bijstaat he..
Gastquote:Op woensdag 7 april 2004 19:25 schreef SuperWeber het volgende:
Goftedomme 1-0 verloren van mijn broertje![]()
ik ben ook benieuwd dit keerquote:Op donderdag 8 april 2004 00:34 schreef engessa het volgende:
Engessa wacht met spanning op vrijdag, ik hoop nu zo dat mijn spelers omhoog gaan.
Niet / nauwelijks op de prijs iig.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:21 schreef Frutsel het volgende:
in hoeverre is dat "oneerlijk" van invloed dan?
In dit topic staat eigenlijk alles:quote:Op donderdag 8 april 2004 12:31 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb wel wat verstand van php....
roept u maar
whieso ?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:56 schreef TimmyAsd het volgende:
dat bieden vindt ik soms ook wel erg vaag..
Werkende versie ligt in je mailboxquote:Op donderdag 8 april 2004 12:38 schreef Lortnoc het volgende:
Als je wil kan ik alle php wel inzippen en even mailen dan heb je meteen mijn code.
Alvast bedankt iig!
Als je weet dat er veel te veel op je speler geboden is, dan moet je gewoon even contact op nemen met een GM, dan is er niks aan de hand. Die gast heeft waarschijnlijk gedacht, lekker, 1.5 miljoen voor een baggerspeler, maar dan wordt het gezien als cheaten.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:35 schreef RedGuy het volgende:
Ik ken iemand die had een speler te koop staan voor 15.000 maar een of andere gek biedde er 1.500.000 op en toen is er geld van hem afgenomen.
Beetje oneerlijke praktijken vind ik dat, je kan die gozer toch niet kwalijk nemen dat er zoveel op die speler geboden is..
Nouja, waarschijnlijk wilde hij 15.000 bieden maar heeft er toen 2 extra nullen bijgetoetst.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:01 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Als je weet dat er veel te veel op je speler geboden is, dan moet je gewoon even contact op nemen met een GM, dan is er niks aan de hand. Die gast heeft waarschijnlijk gedacht, lekker, 1.5 miljoen voor een baggerspeler, maar dan wordt het gezien als cheaten.
Vind het wel een vaag verhaal trouwens hoor, aangezien de meeste mensen die 1.5 miljoen in kas hebben dat niet aan een waardeloze speler verprutsen.
zie bovenstaande verhalenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
whieso ?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik kan trouwens via HattrickBuddy niet meer connecten met hattrick server, iemand enig idee waar dat aan ligt?
bij opties ff andere servers proberen, werkte bij mij in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat nu niet meer.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:44 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nouja, waarschijnlijk wilde hij 15.000 bieden maar heeft er toen 2 extra nullen bijgetoetst..
Inderdaad, Hattrick heeft wat servers eruit gegooid en er wat anderen voor in de plaats gezet zodat de IP's waarop veel programma's proberen te connecten niet meer werken.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij opties ff andere servers proberen, werkte bij mij in ieder geval.
Mijn opstelling hou ik 100% gelijk aan die van vorige week, dat gaf een prima resultaat. Wel jammer dat een van m'n middenvelders naar weak vorm is gedaald maar dat komt vast goed: tegenstander heeft maar 3 spelers in z'n opstelling BOVEN de weakquote:Keeper: Koos Kooi (wretched form)
Wing back: Coos ten Have (wretched form)
Olger Kraaijeveld (poor form)
Centrer back: Dennis Dittmar (inadequate form, powerful)
Mark Hilhorst (poor form)
Wing: Nuh Lebriz (weak form)
Reinier Diekerhof (weak form)
Central Midf.: Eddo Serbrock (inadequate form, pleister)
Aaron van der Molen (weak form, powerful)
ForWard: Dean Pool (passable form, head)
Rowan Rijnen (wretched form, pleister)
Sub Winger: Cyril Heinemans (weak form, pleister)
dat zijn droomstats voor mijquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:35 schreef Tim_G het volgende:
Best een goede training gehad! 2 middenvelders van 20 naar Uitmuntend playmaking met een beetje mazzel stijgen ze nog een level voor het einde van het seizoen!
zondag bedoel je natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:48 schreef Vision het volgende:
geen noemenswaardige veranderingen bij mij geloof ik. en nu zaterdag zal ik wel weer winnen tegen een van de middenmoters
Ik weet niet wat jouw skills zijn...quote:Op zondag 11 april 2004 13:34 schreef TimmyAsd het volgende:
moet tegen een team dat net een nieuwe eigenaar heeft, die gast heeft nog maar 1 keer ingelogd.. op 7 april? PICen?!?
ik zou PICen, de kans dat je eigen team nog steeds niet beter is dan een nieuw team zo klein hoop ik voor je (je bent toch wel wat sterker geworden).......quote:Op zondag 11 april 2004 16:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw skills zijn...
Maak je opstelling een vlak voor de deadline, is die gast dan nog niet ingelogd, heeft ie dus ook geen opstelling gemaakt en kun je dus mooi piccen...
verkoop je die? ik train ze wel af voor jequote:Op vrijdag 9 april 2004 13:45 schreef engessa het volgende:
Mijn HAM is volgens mij van slag. Maar wat ik er zo uit kan opmaken is vooral mijn vorm en waarde gestegen en heb ik nu sowieso 2 spelers die op 83% training met verdedigen zitten.
Euh, neen. Train ze zelf wel af, daarna mag jij ze kopen!quote:Op zondag 11 april 2004 17:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verkoop je die? ik train ze wel af voor je
Welkom welkomquote:Op zondag 11 april 2004 19:17 schreef Thije het volgende:
Goedenavond, grappig om te zien dat Hattrick eindelijk van de grond is op het Fok forum. Heb in het verleden al eens gekeken en wat gepost, maar er waren toen veel "negatieve" reacties.
Op het GoT forum hebben wij al heel wat topics achter de rug, en Fok lijkt daar nu leuk op in te lopen.
Vanavond heb ik een belangrijke wedstrijd om het kampioenschap.
Mijn team: Nobbe United
Divisie: IV.2
En is het niet een idee om de Fok federatie samen te voegen met die van GoT?
Zo bundelen we krachten![]()
hehehe idd, nouja vanaf nu zal ik me hier wel wat meer laten zienquote:Op zondag 11 april 2004 20:12 schreef qyn het volgende:
[..]
Welkom welkom![]()
Ik moet zeggen dat ik de topics op GoT sinds kort vol interesse volg; 't is een goedlopende boel daaro.. 8 bits en dat soort dingen zijn ook altijd weer leuk om te lezen! *lurk lurk*
Leuk om te zien dat er interesse is vanuit GoT
Succes met de wedstrijd vanavond! .. Enne, Wierzbowski had net moeten scoren!![]()
Gezellig!quote:Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef Thije het volgende:
[..]
hehehe idd, nouja vanaf nu zal ik me hier wel wat meer laten zien
Kom ook eens naar het mirc kanaal daar is iedereen veel gezeligerquote:Op zondag 11 april 2004 21:09 schreef pekel het volgende:
[..]
1-1..
in nederland ongeveer nu 1,5 maand. Voor nigeria denk ik dagje, alleen denk ik dat ze je niet toelaten aangezien je uit nederland komt...zeg maar als ik het fout heb..quote:Op zondag 11 april 2004 22:35 schreef Chen het volgende:
okay leuk maar hoelang duurt dat dan tot ik wordt toegelaten?
Ik denk dat dit spel te ingewikkeld voor je is.quote:Op zondag 11 april 2004 22:29 schreef Chen het volgende:
kheb me ook opgegeven ik snap er alleen geen fuck van dus ik heb er 1tje zonder wachtlijst genomen
Nigeria, alleen ik ben nog zeg maar niet toegelaten.
Ik speel OSM maark ga me nu dus maar verdiepen in de newbie FAQ
tof.. ik sta ook op 18 uit 6quote:Op zondag 11 april 2004 22:23 schreef Keano het volgende:
Eindstand 6-1 en ik zie net dat mijn enige goede concurrent met 4-1 heeft verloren van de nummer 3 die dan wel geMotst zal hebben. Nu sta ik dus 1ste met 18 uit 6
1 krat ? met een volle selectie ? das wat weinig hequote:Op maandag 12 april 2004 22:23 schreef sir_dalord het volgende:
1-4 verloren...
maar heb mijn topspits verkocht en 5 talentjes gekocht... Volgend seizoen ga ik promoveren, dit jaar, ff trainen en genieten van al die mooie stadions die ik tegenkom
ohja, nicomart, denk nou maar niet dat je woensdag zo gemakkelijk gaat winnen, mijn spelers krijgen een krat bier als ze winnen, dus verwacht maar vuurwerk:P
Ja, maar de club staat al in het rood... Dus iedereen moet zijn steentje bijdragen...quote:Op maandag 12 april 2004 22:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
1 krat ? met een volle selectie ? das wat weinig heIk denk dat je wat meer moet investeren en er een nulletje achter moet zetten
(doe ik bij mij ook
)
Als mijn spelers niet voldoen zet ik ze gewoon uit de selectiequote:Op maandag 12 april 2004 22:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ja, maar de club staat al in het rood... Dus iedereen moet zijn steentje bijdragen...
Onze nieuwe cateraar is nu ook shoarmazaak "het bronzige varken" geworden![]()
Die persoon wel krijgt andere spelers ja, alsmede nieuw budget, enz. enz.. Ik heb geen idee of bij het toewijzen van de spelers rekening gehouden wordt met de positie van de vorige eigenaar in de league..quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:49 schreef Vision het volgende:
heb de laatste tijd niet echt veel meer gepost hier
nu is zijn team wel overgenomen door iemand anders, krijgt die persoon dan andere spelers? Zou mij nl. niet vervelend uitkomen.
De eerste 2 promoveren toch direct? Wie spelen er dan promotie/degradatieduels?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:10 schreef GRUMBLER het volgende:
Spanning tot op het laatst bij jou Vision en mocht je kampioen worden dan hoop ik dat je boven de rechtstreekse promotiestreep zit, want anders kan je promotie/degradatie wedstrijden spelen.
Gasten! lees de regels toch eens. Het is niet toegestaan een team aan te vragen in het buitenland. Je moet een team aanvragen in het land waarin je woont. Dit zou het probleem van onze Chen kunnen zijn waarom hij niet wordt toegelaten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Chen, misschien komt dat omdat er niet genoeg mensen zijn om meteen een competitie te beginnen. Dit 'probleem' is er in veel landen.
Daarom kun je je beter registreren in landen als België of Engeland. Daar gaat alles véél sneller, volgens mij.
Nee hoor, dat is alleen zo als je speelt in divisie VII of divisie VIII.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De eerste 2 promoveren toch direct? Wie spelen er dan promotie/degradatieduels?
ahh okee..quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:27 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is alleen zo als je speelt in divisie VII of divisie VIII.
Als je in divisie 6 of hoger speelt, kan alleen de kampioen promoveren. De beste helft van de kampioenen promoveren direct, de andere helft moet kwalificatiewedstrijden spelen.![]()
nou spelers kopen enzo zit er voor mij even voorlopig niet in, want ik sta nog zwaar in de min. Heb een speler die nutteloos is maar die is populair en een redelijk leider dus die durf ik eigenlijk niet te ontslaan. En in mijn 2weekse economie ziet het er niet echt rooskleurig uit. Ik verdien gewoon niet genoeg aan mijn supportersinkomsten en sponsorgeld. echt vervelend.quote:Op maandag 12 april 2004 22:23 schreef sir_dalord het volgende:
1-4 verloren...
maar heb mijn topspits verkocht en 5 talentjes gekocht... Volgend seizoen ga ik promoveren, dit jaar, ff trainen en genieten van al die mooie stadions die ik tegenkom
ohja, nicomart, denk nou maar niet dat je woensdag zo gemakkelijk gaat winnen, mijn spelers krijgen een krat bier als ze winnen, dus verwacht maar vuurwerk:P
zelfde gezeik hiero...quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou spelers kopen enzo zit er voor mij even voorlopig niet in, want ik sta nog zwaar in de min. Heb een speler die nutteloos is maar die is populair en een redelijk leider dus die durf ik eigenlijk niet te ontslaan. En in mijn 2weekse economie ziet het er niet echt rooskleurig uit. Ik verdien gewoon niet genoeg aan mijn supportersinkomsten en sponsorgeld. echt vervelend.
ik hoop dat mijn spelers gemotiveerd naar de wedstrijd van morgen toeleven, want in de competitie ga ik als een trein. Ik hoop dus dat mijn reservespelers ook wat gaan laten zien.
Er worden uitzonderingen gemaakt hoor, wanneer iemand kan aantonen dat hij die nationaliteit bezit. Ik ken bijvoorbeeld een aantal mensen die in Pakistan een team hebben en in Engeland wonen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:25 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Gasten! lees de regels toch eens. Het is niet toegestaan een team aan te vragen in het buitenland. Je moet een team aanvragen in het land waarin je woont. Dit zou het probleem van onze Chen kunnen zijn waarom hij niet wordt toegelaten.
En Chen, misschien de thread eens doorlezen, want er is al eerder iemand gekomen (na jou vraag) die dit antwoord gegeven heeft...![]()
Maar dat gaat zo traag... Kunnen ze niet een fast-forward-knop inbouwen naar de volgende belangrijke gebeurtenissen? Of de gebeurtenissen wat beter spreiden?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
MOet een keer mazzel hebben met een YP, kan ik wat verkopen..
dan stadion iets uitbreiden, en dan werken aan mijn team.. en dan over een seizoen of 1,2 gaan promoveren..
langetermijndenken is bij Hattrick het beste..
quote:Op woensdag 14 april 2004 00:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Maar dat gaat zo traag... Kunnen ze niet een fast-forward-knop inbouwen naar de volgende belangrijke gebeurtenissen? Of de gebeurtenissen wat beter spreiden?
Zeker waar Thije (ouwe GoT'erquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:10 schreef Thije het volgende:
[..]
Er worden uitzonderingen gemaakt hoor, wanneer iemand kan aantonen dat hij die nationaliteit bezit. Ik ken bijvoorbeeld een aantal mensen die in Pakistan een team hebben en in Engeland wonen.
ik zit gelukkig net niet met hetzelfde. Ik maak op het moment alleen nauwelijks winst. Probleem is dus ook dat ik het liefst een fatsoenlijke yp krijg zodat ik die kan gaan trainen. Ik heb er nu 1 en dat duurt nog wel even voor ik die fatsoenlijk getrained heb maar ja, daar kom ik er dus niet mee.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:09 schreef sir_dalord het volgende:
zelfde gezeik hiero...
Heb mijn topspits verkocht...topscoorder in de competitie, maar goed, ik moet aan de toekomst denken... FF die gasten trainen.. zo'n 12 weken... 3 spitsten verkopen, dan wat verdedigers kopen... Dan maar zo spelen, zoals iedereen het doet
Ik heb goede ervaringen met het pullen van keepers uit je jeugd, je hebt redelijk snel een redelijk keeper... en die brengt dan zo al 75.000 op, bij een goed keeper ken je al tegen de 2 ton vangenquote:Op woensdag 14 april 2004 16:03 schreef Vision het volgende:
Hoeveel fatsoenlijke YPs krijgen mensen gemiddeld per seizoen? 1 of 2 of wel wat vaker? Ik heb mijn jeugdopleiding op goed staan nu maar heb alleen toen ie op matig stond een yp gehad die wel te doen was. De rest allemaal niets hoger dan slecht.
is geen peil op te trekken! ik heb echt in 6 seizoenen maar 5 of 6 aardige jeugdspelers gepulled.... Gekke daarvan is dat 3 spelers daarvan in dit seizoen gepulled zijn!! De laatste 3 weken...... een uitstekend winger ( 400k verkocht ) redelijke verdediger 19 jaar ( 80k verkocht ) en een goede 17 jarige def ( 300k verkocht )........ heb nu alweer zin in zondag!!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:03 schreef Vision het volgende:
Hoeveel fatsoenlijke YPs krijgen mensen gemiddeld per seizoen? 1 of 2 of wel wat vaker? Ik heb mijn jeugdopleiding op goed staan nu maar heb alleen toen ie op matig stond een yp gehad die wel te doen was. De rest allemaal niets hoger dan slecht.
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik op je reageer. Lees gewoon eens even verder dan je neus lang is. Je moet je gewoon inschrijven voor Nederland, en dan zul je waarschijnlijk enkele weken moeten wachten omdat er meer mensen dit spelletje willen spelen. En dan heb je 100% kans dat je er bij komt, maar waarschijnlijk niet zo supersnel als jij verwacht. Even op een rijtje:quote:Op woensdag 14 april 2004 15:19 schreef Chen het volgende:
okay en hoe meld ik me dan aan bij een andere comp?
en bij welke is er geen lange wachtlijst en heb ik wel veel kans om er snel in te komen?
Gefeliciteerd met je teamquote:Op donderdag 15 april 2004 09:50 schreef forza22 het volgende:
DIt jaar wordt een overgangsjaar, het team opbouwen tot een goede kampioenskandidaat voor volgend seizoen.
forza22
manager CDW wbd
Voor ik supporter wordt wil ik eerst even kijken of ik het wel echt leuk vind, dus dat betekent dat ik er vaak achter moet gaan zitten. (zal vast wel hoor)quote:Op donderdag 15 april 2004 10:16 schreef qyn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je team.. Nu nog supporter worden en lid worden van de Fok!Federatie
Volgens mij best lastige league waar je in zit.. 2 walkoverteams (op 7 en 8) in je league waarvan er eentje reeds een nieuw team heeft gekregen. Jammer dat je pas de laaste wedstrijd weer tegen die nummer 7 moet, tegen die tijd is dat team vast vervangen, dus daar gaat je WO.. Heb je verder een beetje bruikbare spelers gekregen?
Ik zou liever een paar keer fiks uitbreiden in plaats van steeds een klein beetje, je zit toch steeds tegen die vaste kosten van 30.000 per verbouwing aan te kijken.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik moet de komende twee wedstrijd tegen de nummer laatst van onze poule.
Kan ik hopelijk eindelijk uitlopen naar de subtop!
Adem in, adem uit! Zoals ik op de vorige pagina al gezegd heb, ik denk dat het verstandiger is dat Chen helemaal niet gaat spelen. Daar is ie te stom voor.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:39 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Goed zo?![]()
Welkom! Als ik je nog een tip mag geven, ga zo veel mogelijk lezen over hattrick zodat je de beginnersfouten kunt vermijden. En mocht je twijfelen over een grote uitgave, stel gerust een vraag! Wij zijn ook allemaal eens begonnen en hebben ongetwijfeld fouten gemaakt die jij kunt vermijden.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:50 schreef forza22 het volgende:
na lange tijd gewacht te hebben is het eindelijk zo ver. Ik heb mijn team gekregen.
CDW wbd speelt in de 7de klasse. we staan op de zesde plek met 5 punten voorsprong op de nummer 7. dus misschien degradeer ik niet eens het eerste jaar.
DIt jaar wordt een overgangsjaar, het team opbouwen tot een goede kampioenskandidaat voor volgend seizoen.
Ik heb er zin in
forza22
manager CDW wbd
aan de andere kant: ik krijg 99 375 (maken we ff 100 000) euro als mijn 15 000 grote stadion vol zit. dat betekent dus dat elke plaats gemiddeld 6.66 euro oplevert. Dus die eenmalige vaste kosten van 30 000 euro staan gelijk aan 4545 supporters in je stadion. Dus als je je stadion uitbreidt met 4545 plaatsen dan haal je elke wedstrijd 30 000 euro meer binnen. Wat mij aan het twijfelen brengt of ik niet binnenkort zal uitbreiden. Aan de andere kant moet je dan wel zeker weten dat je stadion elke wedstrijd vol zit. ik weet het nog niet. die 30 000 euro vaste kosten zijn dus makkelijk te compenseren...quote:Op donderdag 15 april 2004 12:56 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik zou liever een paar keer fiks uitbreiden in plaats van steeds een klein beetje, je zit toch steeds tegen die vaste kosten van 30.000 per verbouwing aan te kijken.
Ik heb nu met een fanclubgrootte van 598 een stadion van 15.250
psies, ik heb mijn stadion (ook een capaciteit van 15.000 man) ook maar 2x volgekregen in de helft van deze competitie. Andere wedstrijden zit ik rond de 10.000-12.000 man. Ik wacht dus gewoon even tot ik gemiddelde zo'n 14.000 man per wedstrijd trek en ga dan weer eens uitbreiden naar 22.000 ofzo. maar das wat voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:41 schreef DaMadKow het volgende:
Ja, maar ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat je stadion elke wedstrijd vol zit, dat is eigenlijk alleen zo bij de echte topwedstrijden...
Sterspeler in de uitverkoop moeten doen helaasquote:Maarten Weller (20683458)
25 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Vastgestelde waarde: 154 000 ¤
Loon: 1 580 ¤/week
Eigenaar: Graspollen Trappen
Waarschuwingen: 1
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: matig
ik ben inderdaad veel aan het lezen. ik heb volgens mij niet echt goede spelers die er uit springen dus dat is wel minder maar ach, door te trainen komt dat wel.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:25 schreef engessa het volgende:
[..]
Welkom! Als ik je nog een tip mag geven, ga zo veel mogelijk lezen over hattrick zodat je de beginnersfouten kunt vermijden. En mocht je twijfelen over een grote uitgave, stel gerust een vraag! Wij zijn ook allemaal eens begonnen en hebben ongetwijfeld fouten gemaakt die jij kunt vermijden.
je kan je alleen in nederland aanmelden en in welke competitie je komt hangt af van het team die verlaten wordt en jij overneemt. Dus de competitie kan je niet zelf kiezen.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:19 schreef Chen het volgende:
okay en hoe meld ik me dan aan bij een andere comp?
en bij welke is er geen lange wachtlijst en heb ik wel veel kans om er snel in te komen?
Tot 301 posts, bij mij 7 pagina's in totaal.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
hoeveel pagina;s nog tot dit topic op slot gaat..
want ik ben wel zo handig geweest om de code voor de OP te bewaren in kladblok.. en ik zie alweer nieuwe users etc...
ik heb er vanaf het begin gelijk 20k per week ingestoken en nog geen spijt van gehad. Nu is die 20k veel maar na een tijdje stelt het niet veel meer voor!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:07 schreef forza22 het volgende:
Is het nu handig of niet om meteen 20000 voor je jeugdopleiding te spenderen of is minder verstandiger?
Bedankt voor de tip, dit gevoel kwam wat over mequote:Op donderdag 15 april 2004 14:25 schreef engessa het volgende:
[..]
Adem in, adem uit! Zoals ik op de vorige pagina al gezegd heb, ik denk dat het verstandiger is dat Chen helemaal niet gaat spelen. Daar is ie te stom voor.
[..]
25 posts per pagina --> 12 pagina's en nog een beetje..quote:Op donderdag 15 april 2004 18:03 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Tot 301 posts, bij mij 7 pagina's in totaal.
nou d8 het niet: na 7 pagina's al een nieuw topic......quote:Op donderdag 15 april 2004 18:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
25 posts per pagina --> 12 pagina's en nog een beetje..
bij mij staan er inmiddels al 10 pagina's...quote:Op donderdag 15 april 2004 18:49 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
nou d8 het niet: na 7 pagina's al een nieuw topic......
is ook zo. een topic bestaat altijd uit 301 posts, ligt dus aan hoeveel posts per pagina je ingesteld hebt na hoeveel paginas een topic dicht gaatquote:Op donderdag 15 april 2004 18:54 schreef GRUMBLER het volgende:
zal wel kwestie van instellingen zijn dus, nu snap ik het eindelijk.
Ik zie constant maar 7 pagina's bij een gesloten topic staan...
had ik er een smiley bij moeten zetten misschien?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:59 schreef Chen het volgende:
echt of je bent effe aardig en helpt deze newbie n00b
ok:quote:Op donderdag 15 april 2004 18:59 schreef Chen het volgende:
echt of je bent effe aardig en helpt deze newbie n00b
Zet je .txt file dan ff online, en zet de link in de openingspost, zodat ook een andere user het topic kan openenquote:Op donderdag 15 april 2004 18:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
bij mij staan er inmiddels al 10 pagina's...
ja.. maar heb geen idee hoe...quote:Op donderdag 15 april 2004 21:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zet je .txt file dan ff online, en zet de link in de openingspost, zodat ook een andere user het topic kan openen![]()
Straks gelooft hij je nog, en is hij bezig met belangrijke werken voor school of werk (wat hij dan kwijt raakt... )quote:Op donderdag 15 april 2004 20:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ok:
-edit-
Heb je wel een goed coach, en zijn de spelers niet ouder dan 18 jaar?quote:Op vrijdag 16 april 2004 07:55 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Playmaking +2
Form +3 (+5/-2)
Waarde +21000 (+47000/-26000)
Eén van m'n wingers is een niveau playmaking gestegen, samen met een verdediger (dat is al de 2e verdediger wie stijgt). Jammer dat een van m'n middenvelders nog niet is gestegen naar solid, nog maar een weekje geduld hebben (8 weken getraind nu).
Ik ben niet geheel ontevreden, alleen de vorm had beter gekund, weer niet de juiste spelers in vorm..
Ow, ik zie nu dat de transfer-price evaluation van m'n excellent winger flink is gestegen door die stijging in playmaking, van 150.000 naar 240.000.. Op een dag haalt deze speler me uit de schulden![]()
Hehe, wat dat betreft: ik verwacht niet dat ie stijgt, maar ik hoop wel dat ie stijgt..quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:00 schreef Sandyman het volgende:
[niet gestegen naar solid, nog maar een weekje geduld hebben (8 weken getraind nu)]
Heb je wel een goed coach, en zijn de spelers niet ouder dan 18 jaar?
1 keepersass., 9 veldassistenten zou ik nemen als ik jou was, en dan meteen een fatsoenlijk trainingsprogramma opzetten en niet eerst een paar weken aanklooien. Op woordvoerders e.d. kun je nog bezuinigen mocht je met te weinig geld uitkomen. Lees ff de platypus trainings guide door op hottrick (zie op) om te lezen hoe je een goed begin met je team kunt maken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:23 schreef forza22 het volgende:
hoeveel assistent coaches, woordvoeders en dergelijke hebben jullie?
en wat is verstandig om mee te beginnen?
Btw Timmy, mail mij het txt tje van de Opo maar ff, dan zet ik hem wel ff online...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:54 schreef TimmyAsd het volgende:
TU:
waarde +46.000/-7.000
vorm: +4/-4niet echt spannend ofzow..
wow.. dat is goed spulquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:25 schreef pannaking_ het volgende:
Ik speel ook HT
Mijn team heet FC United AFC{zet me ook maar in dat lijstje op beginapagina}
Op dit moment sta ik 3e in de V.98
Stadion is 42502 plaatsen. Fanclub gaat richting de 1500.
Mijn hoogste midfield rating tot nu toe was Outstanding/Uitmuntend.
Ik train dan ook al een tijdje playmaking/positiespel.
Mijn beste speler is :
Karl Damgaard[21 jaar]
PM: Brilliant/Briljant[+5/6]
Value: ¤ 1.104.00,-[passable/redelijk form]
Check out my squad.
komt er nu aan via mailquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Btw Timmy, mail mij het txt tje van de Opo maar ff, dan zet ik hem wel ff online...
heb je nou nog geen ploeg??quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:32 schreef Chen het volgende:
thanx ik heb veel aan jullie![]()
kijk in jou zit nou een fokker.... de rest is allemaal GoT achtig....quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
heb je nou nog geen ploeg??
mail anders ff een GM dat je het verkeerde .land hebt gekozen, die kunnen je vast helpen...
hier een mailadres van de nederlandse GM's voor je :
nederland@hattrick.org
succes![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:09 schreef Chen het volgende:
[..]
kijk in jou zit nou een fokker.... de rest is allemaal GoT achtig....
mmm op zon manier hoef je natuurlijk ook geen hulp meer te verwachten he ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:09 schreef Chen het volgende:
[..]
* SuperWeber mailtje gehad heeftquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
komt er nu aan via mail
de mijne, d8 laat ik eens een keertje een keeper pullen:quote:Op zondag 18 april 2004 02:19 schreef qyn het volgende:
Note to brain: geen jeugdpull 's nachts als je thuiskomt uit de stad, ook al is het vroeg 's nachts![]()
redelijk keepers doen rond de 75 tot 100k goed keepers rond de 200kquote:Op zondag 18 april 2004 02:32 schreef TimmyAsd het volgende:
en hoeveel kan/zal ik vragen voor welke keeper?!?
De conditie van een keeper boeit helemaal niet. Dus je moet gewoon je keeper houden met de hoogste stat op 'keepen'quote:Op zondag 18 april 2004 02:31 schreef TimmyAsd het volgende:
behalve dat zijn condititie gewoon slecht is.. issie op alle fronten beter dan mijn andere 2 keepers:
Nou heb ik het inderdaad helemaal met jou gehad. Ik heb minimaal 3x gereageerd op een post van je, om alles uit te leggen, en dit is je dank? De GM's zien je aankomen met zo'n verhaalquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:09 schreef Chen het volgende:
[..]
dan heb ik dus mazzel gehad met mijn jeugdpullquote:Op zondag 18 april 2004 09:59 schreef Sandyman het volgende:
[..]
De conditie van een keeper boeit helemaal niet. Dus je moet gewoon je keeper houden met de hoogste stat op 'keepen'![]()
mwa.. een redelijke verdediger ik zou m best gepulld willen hebben. Mis eigenlijk nog een centrale man in de verdediging.quote:Op zondag 18 april 2004 03:52 schreef DaMadKow het volgende:
Sjoerd Hogendoorn (29827266)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Vastgestelde waarde: 121 000 ¤
Loon: 1 120 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Mijn jeugdpull, wel hoge waarde opzich, maar nergens goed in ofzo, ik zal eens kijken wat 'ie doet op de transfermarkt
Even iets anders (zie ook het Fok!Cup topic).. Had jij de score al uitgewerkt van de FokCup? Ik wel, dus mocht het nog niet zover zijn heb je daar misschien wat aanquote:Op zondag 18 april 2004 17:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ik heb ze nog niet uitgewerkt.. wilde ik morgen gaan doen (ben ziekquote:Op zondag 18 april 2004 17:52 schreef qyn het volgende:
[..]
Even iets anders (zie ook het Fok!Cup topic).. Had jij de score al uitgewerkt van de FokCup? Ik wel, dus mocht het nog niet zover zijn heb je daar misschien wat aan
Succes met de wedstrijden vanavond, iedereen!
tja.. je zal in de eerste wedstrijden nog niet zoveel succes hebben.. je moet ff bouwen aan je team he.. kijken wat de beste formatie is enzoquote:Op zondag 18 april 2004 21:05 schreef forza22 het volgende:
in mijn eerste wedstrijd meteen na 3 minuten al 1-0 achter.![]()
ja ik weet het. het zal heel lastig worden dit seizoen om wedstrijden te winnen. zorgen dat ik niet degradeer is mijn doel dit jaar.quote:Op zondag 18 april 2004 21:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. je zal in de eerste wedstrijden nog niet zoveel succes hebben.. je moet ff bouwen aan je team he.. kijken wat de beste formatie is enzo
Das heel erg netjes! Als dit je eerste wedstrijd is en je speelt PIC hoef je volgens mij niet bang te zijn voor degradatie!quote:Op zondag 18 april 2004 22:48 schreef forza22 het volgende:
eerste punt is binnen hoor!! tegen de nummer 2 van de competitie. had pas 1 keer verloren.
in de 84ste minuut kwam ik nog 1-2 voor. maar een minuut later toch nog de 2-2. dit is de eindstand.
oja, op PIC gespeeld. dus ik ben zeer tevreden met een punt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |