Dit is aflevering 4 van seizoen 1, een coole episode.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef Sigmund_Freud het volgende:
even een vraagje tussendoor. Kijk nu net naar net 5 en er is een hele oude aflevering van de x-files op. Weet iemand om welk seisoen het gaat ???? info http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1151439&tab=3 staat wel een titel maar geen seisoen ??
alvast bedankt
Was het niet aflevering 5, want alevering 4 ben ik vorige week vergeten te tapenquote:Op zondag 4 april 2004 02:06 schreef camerondiaz het volgende:
[..]
Dit is aflevering 4 van seizoen 1, een coole episode.
De naam van de episode is "The Jersey Devil"
Ik moet 8 en 9 ook nog een keer gaan halen.... Ben wel benieuwd naar de film, ga 'm zeker kijken over 2 jaar. Ben benieuwd of de serie nog ooit verder gaat / een spin-off krijgt (wat niet flopt zoals Lone Gunmen)... De film-carrieres van Duchovny / Andersson komen niet echt van de grond geloof ik. Hoop wel dat ze ooit nog Lone Gunmen op DVD uitbrengen, om het allemaal compleet te houdenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:16 schreef Gijsje het volgende:
Erg leuk nieuws. Heb seizoen 1 tm 7 op DVD moet nog 8 en 9 kopen alleen zijn die nogal duur. Dus even afwachten wel leuk dat er een film komt. Hopelijk gaat vanuit de film ook de serie weer door![]()
Ik kan me zelfs van Gillian Andersson geen enkel andere voorhalenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:15 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik moet 8 en 9 ook nog een keer gaan halen.... Ben wel benieuwd naar de film, ga 'm zeker kijken over 2 jaar. Ben benieuwd of de serie nog ooit verder gaat / een spin-off krijgt (wat niet flopt zoals Lone Gunmen)... De film-carrieres van Duchovny / Andersson komen niet echt van de grond geloof ik. Hoop wel dat ze ooit nog Lone Gunmen op DVD uitbrengen, om het allemaal compleet te houden
Astequote:Op donderdag 27 mei 2004 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
I could do with a healthy dose of Scully.![]()
Ik vondt de film wel vet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:41 schreef kriele het volgende:
Ik hoop wel dat dit echt een film wordt die de tv afleveringen overstijgt. Dat vond ik van de eerste film namelijk niet.
Dat zei ik toch ook?quote:Op maandag 31 mei 2004 05:02 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Ik vondt de film wel vet.
Maar ik had het een beetje het gevoel dat het een dubbelaflevering was met wat meer special effects en oninteressant voor het "gewone publiek".
Ik hoop dat deze nieuwe erg vet wordt, ik vont de laatste aflevering "The Truth" geen goede afsluiting. (waarmee ik niet bedoel dat ik dat een slechte aflevering) vondt.
nope, de serie is afgelopen. in de laatste aflevering deed Mulder wel mee trouwens, maar ik vond het een bar slechte aflevering, met veel flashbacks enzo. je hebt dus niks gemist!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:52 schreef ChrisJX het volgende:
HipLoopt The X-files eik nog? Ik heb sinds Mulder verdween nog drie afleveringen gezien en kon die nieuwe vent niet uitstaan
Ik blijf het moeilijk vinden om niet steeds te zeggen: "Hey, daar hebben we de T-1000 weer!"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:38 schreef Shogo het volgende:![]()
![]()
![]()
en robert patrick wil ik ook wel weer terugzien als dogget
Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:11 schreef Jarno het volgende:
Zitten we daar na al die jaren nog écht op te wachten dan? *gaap*
Ben net met season 8 begonnen, maar mis Mulder wel hoor. Het is toch heel anders, denk bij elke episode hoe Mulder het aangepakt zou hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef LomarVe het volgende:
Al een tijdje geen X-files meer gezien, maar die boxen van seizoen 8 en 9 liggen op de boekenplank voornamelijk vanwege het werk van Patrick. Karakteristieke kop, lekker cynisch, mooie oneliners hier en daar, oprecht spel. Zo worden ze niet meer gemaakt. (op House na, imho) Hij gaf voor mij nog een beetje waarde aan die laatste seizoenen, juist Gish vond ik lang niet altijd goed uit de verf komen. Eigenlijk had ze meer tijd moeten krijgen om erin te groeien. Maar dat oneindige gemier en gezwier tussen Mulder en Scully met die baby vond ik persoonlijk toch wel het grote dieptepunt aan het eind.![]()
Kan ik me goed voorstellen. Ik zag aflevering John Doe in (volgens mij) seizoen 9 toen ik verslaafd raakte en juist daardoor alle eerdere seizoenen doorploeterde. Ja, dan moet je even omslaan na 7 seizoenen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:58 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ben net met season 8 begonnen, maar mis Mulder wel hoor. Het is toch heel anders, denk bij elke episode hoe Mulder het aangepakt zou hebben.![]()
Ja maar de vraag zal zijn. Zal het einde van de film wel bevredigend zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef rthls het volgende:
tvp
Lijkt me vet als er weer een film komt, maar die moet dan eigenlijk wel weer over het alien conspiracy gebeuren gaan EN na de laatste aflevering zijn. Want eigenlijk was het einde niet bevredigend.
Een leuke afkickmanouvre is om The Lone Gunmen te gaan kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:25 schreef Un4 het volgende:
Gisteren met het laatste seizoen begonnen *snik*. Hopelijk schieten ze dus een beetje op met die film. Wordt wel flink afkicken als ik er doorheen ben vrees ik.
Thx voor de tip, laat me raden; dan krijg ik zeker ook te zien waarom Langly zo'n blauwe kop had bij een van de laatste episodes van seizoen 8.quote:Op woensdag 2 mei 2007 05:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een leuke afkickmanouvre is om The Lone Gunmen te gaan kijken.
Alleen de laatste aflevering is dan eigenlijk niet zo leuk als je The X-Files achter de rug is.
Wat ze zelf als zegt; ieder ander jaar zijn er geruchten, die worden ook steeds sterker, dus ik moet het nog zien hoor. Alhoewel het van mij zeker wel zou mogen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef Patch het volgende:
"They're starting to talk about doing a feature again. Every year or two they talk about it again, but it seems like it might be for real this time. Somehow it seems like somebody's really serious about it. I know that Chris' lawsuit with Fox is over, so maybe now it can be done" says Anderson.
http://www.youtube.com/watch?v=ak5GlAVww5Equote:Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef Dizer het volgende:.
Als er een trailer is, dan pas ga ik het geloven.
Leuk gedaan. Alleen begin me zo langzaam aan wel te storen aan het gebruik van de score van requiem for a dream. Die tweede trailer bevat trouwens wel de nodige spoilersquote:Op maandag 16 juli 2007 09:28 schreef Patch het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ak5GlAVww5E
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0bLlaQ9L_Bg&mode=related&search=
Ja das wel waar. Hij is erg snel oud geworden de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef Dizer het volgende:
Het zou toch een prequel worden? Iets wat in de tussenjaren is gebeurd? Dan heb je dan geen Robert Patrick
En hoe dan ook.. Robert Patrick is wel heeel erg oud nu hoor...
2012 Staat toch centraal? Daar wordt toch naar toegewerkt? Dan lijkt mij het sterk dat ze met een prequel komen, ook al omdat Mulder en Scully toch wel wat ouder zijn geworden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:50 schreef xprotagonistx het volgende:
Een prequel? Van de serie? Hoe kan dat nou?
Mee eens!!! Maar het zou verwarrend zijn als het in de rijd afspeelt na de eerste filmquote:Op vrijdag 2 november 2007 06:59 schreef Acathla het volgende:
Ik blijf (tegen beter weten in?) hopen op Robert Patrick en Annabeth Gish.
Er wordt helaas niks met het originele verhaal gedaan. Dus gewoon hetzelfde principe als die stand-alone afleveringen, maar nu als een film. Dat vind ik eigenlijk wel weer jammer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:27 schreef rthls het volgende:
Mooi dat het nu echt doorzet, ik hoop dat ze laten zien wat er na de laatste aflevering is vertelt wat er zou gaan gebeuren
Ja idd jammer. Desalniettemin heb ik zin in de filmquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:18 schreef Myers het volgende:
[..]
Er wordt helaas niks met het originele verhaal gedaan. Dus gewoon hetzelfde principe als die stand-alone afleveringen, maar nu als een film. Dat vind ik eigenlijk wel weer jammer.
25 juli, zie de link met de foto's.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:26 schreef rthls het volgende:
Is er eigenlijk al een datum bekend?
En er is een datum dus: 25 juli.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:48 schreef Un4 het volgende:
Teaser!: http://www.youtube.com/watch?v=KoJCtCUooKg
Kan niet wachten
Ik heb altijd andere favo's...quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef Dizer het volgende:
Ik ga binnenkort mijn favo afleveringen bekijken. Soort van Marathon
Oeh, ik verheug me er echt op
Ik ben gek op de black-cancer verhaallijnen. En de ontvoering van Mulder. Net wanneer hij ontvoerd wordt en Scully helemaal in haar eentje is. Als het maar met Aliens te maken heeft. De echte aliens verhaallijnen!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd andere favo's...
Dus ik kan nooit kiezen.
Ik vind stiekem de shipper afleveringen ook wel erg leukquote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben gek op de black-cancer verhaallijnen. En de ontvoering van Mulder. Net wanneer hij ontvoerd wordt en Scully helemaal in haar eentje is. Als het maar met Aliens te maken heeft. De echte aliens verhaallijnen!
Hier: Het Fantastische X-Files Topic!!! #3quote:Op donderdag 24 april 2008 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind stiekem de shipper afleveringen ook wel erg leuk![]()
Waar is dat X-files serie topic toch gebleven?
Mijn zoek doet t niet.
de makers hebben gezegd dat het 6 jaar na de laatste aflevering afspeeltquote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef hierissieweer het volgende:
Leuk!! maaruh, wat gaat het verhaal nu worden? Ervoor of erna? Als ik de trailer kijk dan is het erna... Scully werkt nu gewoon in een ziekenhuis? Grappig, ik MOET hem zien indd. Vooral om te weten wat er is gebeurd na de laatste aflevering...
Misschien vindt hij wel Samantha!?
Ow ik heb zulk zin he!
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de bad guys in de film Cylons zijn, er zit er iig. eentje in de trailer.
Serie spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel erg benieuwd, blijf het alleen jammer vinden dat het een standalone verhaal is.
Ik wil deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zien!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Ik ook man...ga binnenkort maar weer eens alle seizoenen erdoorheen jagen..mooi excuusquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:01 schreef planethugo het volgende:
ik wil 'm ook zeker zien, al heb ik de serie niet afgekeken, geen idee waar ik ben blijven hangen, volgens mij na de eerste film ergens
http://www.imdb.com/title/tt0443701/quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:03 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is nou de premičre datum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:58 schreef Dizer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
Ik las dat ze het plot angstvallig geheim hebben gehouden. Veel mensen willen eerst weten waar een film over gaat, voordat ze hem in de bioscoop gaan bekijken. Wellicht is dat een oorzaak voor de tegenvallende cijfers van het openingsweekend? Ik kan me zo voorstellen dat, zeker wanneer men de serie niet heeft gevolgd, mensen niet direct naar een film gaan waarvan ze niet eens weten wat het plot is en dat ze dus de eerste reacties afwachten. Maar ja, aangezien die blijkbaar dus ook niet bijster positief zijn...quote:Op maandag 28 juli 2008 09:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
10 miljoen opgebracht aan de box-office, dat is voor deze film niet erg veel, de vorige haalde nog 30 miljoen binnen in het openingsweekend. Ook qua waarderingen lijkt het geen succes, dus dit zal wel het definitieve einde worden.
Een kleine anderhalf jaar geleden dus al. Duh.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:11 schreef Jarno het volgende:
Zitten we daar na al die jaren nog écht op te wachten dan? *gaap*
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef FoXje het volgende:
* FoXje kijkt vooral voor Scully, maar Mulder was altijd erg grappig
Pic van Mulder? Kan zo niets slechts vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Scully is wel beter oud geworden dan Mulder moet ik zeggen hoor.
Leuke fotoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Op de premiere in LA:
[ afbeelding ]
Interviews met haar zijn ook altijd onwijs lachen, en haar bloopers in de serie zijn hilarisch ( check youtube)
Psies, en hoe dan ook, ze hebben het nog steeds zo saampjes , dat magischequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef drs_Kiwi het volgende:
Gisteren in de bios gezien.
Ok, het was geen briljante film, maar toch was het wel weer leuk om weer's een nieuw verhaal met Mulderen Scully te zien. Maar ik ben dan ook wel X-filesfan geweest ten tijde van de serie
.
Hier ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, en hoe dan ook, ze hebben het nog steeds zo saampjes , dat magische
Alleen jammer dat het wat explicieter getoond wordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, en hoe dan ook, ze hebben het nog steeds zo saampjes , dat magische
Oh dat viel toch best nog wel mee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het wat explicieter getoond wordt
Was misschien niet helemaal de goede omschrijving, maar ik weet niet hoe ik het kan uitleggen zonder te spoilerenquote:
In de laatste aflevering doen ze dat ook hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Was misschien niet helemaal de goede omschrijving, maar ik weet niet hoe ik het kan uitleggen zonder te spoileren.
Bv die scene bijna op het einde met het muziekje eronder en de camera die er omheen draait. Zou me niet kunnen voorstellen dat ze dat zou in de serie zouden hebben gedaan.
(vond het trouwens wel tof)
Ssssssssssst, ik heb het einde van de serie nog niet gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In de laatste aflevering doen ze dat ook hoor!
En heftiger![]()
En met Skinner dr bij
Oooooooooh snel doorkijken dan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Ssssssssssst, ik heb het einde van de serie nog niet gezien
Denk dat je daar wel ver mee komtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:31 schreef Clyde_Frog het volgende:
Is er nog iets dat je je moet herinneren uit de serie voordat je deze film gaat kijken? (behalve de namen ><)
Ik vond het maar een saaie bedoeling, totaal geen spanning en een verhaal vol gaten en toevalligheden. Hoeft van mij ook heus niet overduidelijk te zijn, heb ook alle negen seizoen meerdere keren gekeken, dat had ik anders ook niet gedaan. En door de negatieve reacties waren mijn verwachtingen echt al niet al te hoog meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ach jeetje, het zit je wel hoog he?
Nou ik vond m toch echt best wel leuk hoor.
Ik denk dat de verwachtingen van sommige mensen gewoon te hoog gespannen zijn. Ik vond hem erg lijken op de echte donkere afleveringen van de eerste seizoenen, juist leuk.
Een X-Files plot moet niet al te duidelijk, tis wel X-Files he?
Dat had ik alweer verdrongen; hij was inderdaad niet bijster overtuigendquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:11 schreef Hulkio het volgende:
Met name rapper Xzibit is een bevestiging van het cliche dat rappers niet kunnen acteren, daarbij komt ook nog eens dat zijn personage totaal overbodig was. Kortom een grote blamage, de film is helaas nog minder dan de minste aflevering uit de serie.
Net gezien, ben het wel met je eens als fan. Meer een lange afevering dan een full feature film. Hoe Fox het dan ook in hun kop haalt om deze film als zomer blockbuster neer te zetten snap ik totaal niet. Ook deels gezien de "ijzige" setting.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef Dizer het volgende:
The X-Files: I Want to Believe (Chris Carter, 2008)
Na jaren lang wachten was het eindelijk zover, nog 1 keer een X-Files. Het was echt een en al spanning hoe de film over mijn ultieme favoriete serie zal gaan. Ik was best wel zenuwachtig. Ik heb express niks gelezen over de film en totaal niet mee beziggehouden op blogs en dergelijken. Ik wou niets weten van het verhaal en helemaal niet of het te maken zal hebben met mijn ultieme favoriete verhalllijn, black cancer. Helaas moest iemand aan mij verklappen: "jammer he dat X-files film niet over Aliens gaat". Jammer maar ok, we gaan vrolijk door en doen alsof er niets aan de hand is.
Met deze instelling zit ik in de bioscoop. Nietsvermoedend alle voorafgespeelde films in het Nederlands... en ja hoor, verkeerde film ingelegd. Godver, nog 15 minuten wachten. Zenuwen gaan helemaal tekeer. Ik kan iet meer wachten. En toen begon het. Ja heerlijk, de bekende x-files tune in een nieuw jasje. Bedankt Mark Snow. Kippenvel!! Spanning begon al snel. Wat gaat er gebeuren. En ja hoor, het precies zoals ik al hoopte. De humor, Scully en Mulder die nog steeds bij elkaar zijn. Niet verwacht dat het dus ook in het "nu" afspeelt. Ik had verwacht dus dat het een verhaal zou zijn in ergens tussen de seizoenen door. Maar dat was voor mij dus de grootste traktatie. Waar zijn ze nu? Wat doen ze nu? Al die vragen werden beantwoord. Prachtig dat Mitch Peleggi ook nog even liet zien. Maakte het toch alsnog compleet.
Desondanks is er een minpuntje. En dat is dan ook een puntje met een "je". Ik had graag nog Dogett en Reyes willen zien. Jammer. En je mist toch KGB man en Kreycheck. Maar dat is meer een gemis.
Ik werd vermaakt. Alsof ik weer een aflevering aan het kijken was. En dat is toch best wel een traktatie. En daarom geef ik deze film de cijfer 9.0
Vond juist Mulder er erg uit zien. Scully viel mijn 300% mee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Scully is wel beter oud geworden dan Mulder moet ik zeggen hoor.
Uh ja dat bedoel ik met beter oud geworden hoor, Mulder ietsje minder beter dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vond juist Mulder er erg uit zien. Scully viel mijn 300% mee!
Ow ok... Nou we zijn het met elkaar eens! :pquote:Op maandag 1 september 2008 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh ja dat bedoel ik met beter oud geworden hoor, Mulder ietsje minder beter dus
Wat bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2008 00:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vond ze allebei nog steeds al seizoen 9
echt?? wat zonde zegt, ik ga hem ff binnen halen, slechter dan fight the future? die vond ik destijds nog wel goed te doen...quote:Op donderdag 4 september 2008 23:39 schreef Wouter2006 het volgende:
deze film kon niet tippen aan de slechtste aflevering van de serie.
als een echte x-file fan vind ik dit echt sonde! wat een troep.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:49 schreef planethugo het volgende:
zo kun je tenminste meepraten als iemand t over 'die nieuwe x-files film' heeft 'ja man daar was echt niks aan he'
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef Dizer het volgende:
The X-Files: I Want to Believe (Chris Carter, 2008)
Na jaren lang wachten was het eindelijk zover, nog 1 keer een X-Files. Het was echt een en al spanning hoe de film over mijn ultieme favoriete serie zal gaan. Ik was best wel zenuwachtig. Ik heb express niks gelezen over de film en totaal niet mee beziggehouden op blogs en dergelijken. Ik wou niets weten van het verhaal en helemaal niet of het te maken zal hebben met mijn ultieme favoriete verhalllijn, black cancer. Helaas moest iemand aan mij verklappen: "jammer he dat X-files film niet over Aliens gaat". Jammer maar ok, we gaan vrolijk door en doen alsof er niets aan de hand is.
Met deze instelling zit ik in de bioscoop. Nietsvermoedend alle voorafgespeelde films in het Nederlands... en ja hoor, verkeerde film ingelegd. Godver, nog 15 minuten wachten. Zenuwen gaan helemaal tekeer. Ik kan iet meer wachten. En toen begon het. Ja heerlijk, de bekende x-files tune in een nieuw jasje. Bedankt Mark Snow. Kippenvel!! Spanning begon al snel. Wat gaat er gebeuren. En ja hoor, het precies zoals ik al hoopte. De humor, Scully en Mulder die nog steeds bij elkaar zijn. Niet verwacht dat het dus ook in het "nu" afspeelt. Ik had verwacht dus dat het een verhaal zou zijn in ergens tussen de seizoenen door. Maar dat was voor mij dus de grootste traktatie. Waar zijn ze nu? Wat doen ze nu? Al die vragen werden beantwoord. Prachtig dat Mitch Peleggi ook nog even liet zien. Maakte het toch alsnog compleet.
Desondanks is er een minpuntje. En dat is dan ook een puntje met een "je". Ik had graag nog Dogett en Reyes willen zien. Jammer. En je mist toch KGB man en Kreycheck. Maar dat is meer een gemis.
Ik werd vermaakt. Alsof ik weer een aflevering aan het kijken was. En dat is toch best wel een traktatie. En daarom geef ik deze film de cijfer 9.0
Noemde je mij een beunhaas?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:Alsof dr in elke X-Files ep. aliens zaten of zo zeg
Dat niet, maar vindt het wel vreemd dat bijv Mulder er zich bij neerlegd dat dequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:Alsof dr in elke X-Files ep. aliens zaten of zo zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kijkt deze hele film compleet overheen. I
Ik heb wel de dvd gekocht, om m'n collectie compleet te houden en om toch de hoop op een eventueel vervolg levend te houden....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:48 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat niet, maar vindt het wel vreemd dat bijv Mulder er zich bij neerlegd dat deIk vind niet dat je uit de film kan halen dat hij zich daarbij neergelegd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kijkt deze hele film compleet overheen. I
Ik heb wel de dvd gekocht, om m'n collectie compleet te houden en om toch de hoop op een eventueel vervolg levend te houden.
Wie weet waar ie allemaal op zit te broeden en wat ie bij houdt in die kamer van m....
Dat het niet genoemd wordt in de film kan net zo goed zijn omdat het gewoon helemaal niet ter zake doet toch?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Eh, daar draait de hele serie zo ongeveer om.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat het niet genoemd wordt in de film kan net zo goed zijn omdat het gewoon helemaal niet ter zake doet toch?
Jamaar ik bedoel in het specifieke geval waar ze aan werkten in de film deden aliens en de conspiracy helemaal niet ter zake dus zo gek is het niet dat het niet ter sprake komt toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Eh, daar draait de hele serie zo ongeveer om.
Maargoed we zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Inderdaad. Aan de ene kant is een open einde mooi, aan de andere kant, als je dan toch besluit een film te maken die zich afspeelt na die gebeurtenissen van de seizoenen... kom dan niet met deze crap.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Liquidootje het volgende:
Als leidraad wel. Ik heb nog steeds geen closure met het alien verhaal.
Het is nu meer een opgeleukte episode, en dan nog een matige ook. In de seizoenen die ze gemaakt hebben zijn tientallen betere te vinden.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Juist wel, om de film ook toegankelijk te maken voor mensen die de serie niet echt gevolgd hebben.
Ik vond het wel een logische keus hoor.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef DaMart het volgende:
Mulder is overigens wel oud geworden zeg. Maar wellicht dat dat effect nog wat versterkt wordt, doordat ik onlangs de DVD-box van seizoen 4 heb afgerond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |