Mee eens!!! Maar het zou verwarrend zijn als het in de rijd afspeelt na de eerste filmquote:Op vrijdag 2 november 2007 06:59 schreef Acathla het volgende:
Ik blijf (tegen beter weten in?) hopen op Robert Patrick en Annabeth Gish.
Er wordt helaas niks met het originele verhaal gedaan. Dus gewoon hetzelfde principe als die stand-alone afleveringen, maar nu als een film. Dat vind ik eigenlijk wel weer jammer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:27 schreef rthls het volgende:
Mooi dat het nu echt doorzet, ik hoop dat ze laten zien wat er na de laatste aflevering is vertelt wat er zou gaan gebeuren
Ja idd jammer. Desalniettemin heb ik zin in de filmquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:18 schreef Myers het volgende:
[..]
Er wordt helaas niks met het originele verhaal gedaan. Dus gewoon hetzelfde principe als die stand-alone afleveringen, maar nu als een film. Dat vind ik eigenlijk wel weer jammer.
25 juli, zie de link met de foto's.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:26 schreef rthls het volgende:
Is er eigenlijk al een datum bekend?
En er is een datum dus: 25 juli.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:48 schreef Un4 het volgende:
Teaser!: http://www.youtube.com/watch?v=KoJCtCUooKg
Kan niet wachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |