abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:51:24 #201
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_61279996
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Scully is wel beter oud geworden dan Mulder moet ik zeggen hoor.
Vond juist Mulder er erg uit zien. Scully viel mijn 300% mee!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_61280282
Ik vond ze allebei nog steeds al seizoen 9

A little bit hateful
  maandag 1 september 2008 @ 08:37:52 #203
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61284107
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Vond juist Mulder er erg uit zien. Scully viel mijn 300% mee!
Uh ja dat bedoel ik met beter oud geworden hoor, Mulder ietsje minder beter dus
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 1 september 2008 @ 10:38:37 #204
190186 hierissieweer
pi_61285956
quote:
Op maandag 1 september 2008 08:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Uh ja dat bedoel ik met beter oud geworden hoor, Mulder ietsje minder beter dus
Ow ok... Nou we zijn het met elkaar eens! :p
  maandag 1 september 2008 @ 10:39:21 #205
190186 hierissieweer
pi_61285974
quote:
Op maandag 1 september 2008 00:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vond ze allebei nog steeds al seizoen 9

Wat bedoel je?
pi_61286001
al = als
A little bit hateful
pi_61351856
gisteren gezien, viel erg tegen. Niet boeiend verhaal, weinig spanning en niet echt iets paranormaals. Ik wil grote complotten etc zien. Ook werd er weinig toegelicht op t einde en het verhaal van scully met dat kind was ook maar wat opvulling, ze had zowiezo eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde. Nee dan was de eerste film toch een stuk vermakelijker
pi_61389643
deze film kon niet tippen aan de slechtste aflevering van de serie.

als een echte x-file fan vind ik dit echt sonde! wat een troep.
pi_61394988
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:39 schreef Wouter2006 het volgende:
deze film kon niet tippen aan de slechtste aflevering van de serie.

als een echte x-file fan vind ik dit echt sonde! wat een troep.
echt?? wat zonde zegt, ik ga hem ff binnen halen, slechter dan fight the future? die vond ik destijds nog wel goed te doen...

< die hard x files fan... anders proppen we fijn seizoen 2 nog ff in de dvd speler vanavond
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:17:40 #210
176471 oh-oh
pi_61395092
Naja, er zijn hier toch ook echte fans te vinden die hem wel leuk vonden hoor!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61412480
Ik hoor bijna alleen maar dat deze film erg tegen valt, ik weet nog niet of ik hem wel moet kijken.
pi_61412528
Gewoon kijken als je sowieso xfiles een beetje volgde.

Een beetje mensen je dingen af laten raden
A little bit hateful
pi_61412748
zo kun je tenminste meepraten als iemand t over 'die nieuwe x-files film' heeft 'ja man daar was echt niks aan he'
pi_61412833
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:49 schreef planethugo het volgende:
zo kun je tenminste meepraten als iemand t over 'die nieuwe x-files film' heeft 'ja man daar was echt niks aan he'
pi_61611679
ik krijg een beetje het idee hier dat je de film goed MOET vinden omdat je fan bent...

Ik heb hem zojuist gezien en ik beschouw me zelf een fan ( ondanks dat ik vorige week pas seizoen 9 heb afgekeken voor de eerste keer ) en ik vind de film maar saai en zeker geen echte X-File... Ik ben normaal echt niet zo kritisch, maar deze film was gewoon een slechte hele lange durende filler die ook ergens in een seizoen van de serie had gepast.
&lt;a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 Club Nederland&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 M-Tech II 325i&lt;/a&gt;
  zondag 14 september 2008 @ 09:08:06 #216
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_61615472
Ik vond het een vergezocht verhaal. Aangezien het X-files is, op zich niet zo heel verrassend, maar na afloop mis je toch wel wat antwoorden vind ik. Voorbeeld: hoe loopt het nu met dat jongetje af? (oke Scully gaat door met haar poging om hem te genezen, maar hoe loopt dat af?)
Nog iets raars: Ineens is Skinner daar out of the blue. Fatsoenlijke begroeting van Scully naar Skinner zat er niet in? Beetje raar. Ze had toch op zijn minst kunnen zeggen: Ik ben blij dat je bent gekomen om te helpen... Of iets van dien aard. Beetje vreemd.
Nee, X-files is zijn magie kwijjt ben ik bang.
  zondag 14 september 2008 @ 09:19:55 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61615518
Eergisteren gezien. Wat een kutfilm . Heb the X-files nooit gevolgd en ik heb de film eigenlijk alleen maar gezien omdat ik Gillian Anderson een lekker wijf vind . Maar echt, ik viel bijna in slaap .
Niet meer actief op Fok!
pi_61619965
Ik was vroeger fan van The X-Files, maar omdat op de televisie nooit alle episodes eens knap chronologisch achter elkaar werden uitgezonden, wist ik totaal niet waar het over ging meestal. Dus een tijdje geleden heb ik die DvD Box gekocht met alle seizoenen, en gekeken, en genoten. Zelfs de laatste twee seizoenen vond ik vrij goed. Maar deze film gaat helemaal nergens over. Het is een veredelde aflevering die zo tussen een van die seizoenen had gepast, maar omdat het script zo slecht is geschreven komt al het goede van de X-Files er niet uit (chemie Mulder en Scully bv). Waardeloos zeg. En het geeft ook geen antwoorden op de allerlaatste aflevering, dat nogal een open einde had.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_66238684
Wat een goedkope schijtfilm is dit. X-Files movie 1 was zeker wel aardig, typisch X-Files en een relatief "dure" film, maar I Want To Believe is een goedkope horrorfilm met een zogenaamd helderziene, zozo, wat boeiend zeg! Waar zijn de fucking aliens? Wegbezuinigd?
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:10:39 #220
22273 Dizer
Save the beard!
pi_66239134
Ik blijf bij mijn verhaal
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef Dizer het volgende:
The X-Files: I Want to Believe (Chris Carter, 2008)

Na jaren lang wachten was het eindelijk zover, nog 1 keer een X-Files. Het was echt een en al spanning hoe de film over mijn ultieme favoriete serie zal gaan. Ik was best wel zenuwachtig. Ik heb express niks gelezen over de film en totaal niet mee beziggehouden op blogs en dergelijken. Ik wou niets weten van het verhaal en helemaal niet of het te maken zal hebben met mijn ultieme favoriete verhalllijn, black cancer. Helaas moest iemand aan mij verklappen: "jammer he dat X-files film niet over Aliens gaat". Jammer maar ok, we gaan vrolijk door en doen alsof er niets aan de hand is.

Met deze instelling zit ik in de bioscoop. Nietsvermoedend alle voorafgespeelde films in het Nederlands... en ja hoor, verkeerde film ingelegd. Godver, nog 15 minuten wachten. Zenuwen gaan helemaal tekeer. Ik kan iet meer wachten. En toen begon het. Ja heerlijk, de bekende x-files tune in een nieuw jasje. Bedankt Mark Snow. Kippenvel!! Spanning begon al snel. Wat gaat er gebeuren. En ja hoor, het precies zoals ik al hoopte. De humor, Scully en Mulder die nog steeds bij elkaar zijn. Niet verwacht dat het dus ook in het "nu" afspeelt. Ik had verwacht dus dat het een verhaal zou zijn in ergens tussen de seizoenen door. Maar dat was voor mij dus de grootste traktatie. Waar zijn ze nu? Wat doen ze nu? Al die vragen werden beantwoord. Prachtig dat Mitch Peleggi ook nog even liet zien. Maakte het toch alsnog compleet.

Desondanks is er een minpuntje. En dat is dan ook een puntje met een "je". Ik had graag nog Dogett en Reyes willen zien. Jammer. En je mist toch KGB man en Kreycheck. Maar dat is meer een gemis.

Ik werd vermaakt. Alsof ik weer een aflevering aan het kijken was. En dat is toch best wel een traktatie. En daarom geef ik deze film de cijfer 9.0
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:10:47 #221
176471 oh-oh
pi_66239141
Alsof dr in elke X-Files ep. aliens zaten of zo zeg
( Groucho Marx )
pi_66240147
Als leidraad wel. Ik heb nog steeds geen closure met het alien verhaal.
A little bit hateful
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:54:02 #223
176471 oh-oh
pi_66240944
Dizer's verhaal had ik geschreven kunnen hebben!
Ik heb m inmiddels op dvd en nog 2 keer of zo gekeken, en thuis vond ik m leuker, gewoon meer X-Files zeg maar, net als de serie
( Groucho Marx )
pi_66277698
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Noemde je mij een beunhaas?
pi_66319050
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat niet, maar vindt het wel vreemd dat bijv Mulder er zich bij neerlegd dat de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kijkt deze hele film compleet overheen. I
Ik heb wel de dvd gekocht, om m'n collectie compleet te houden en om toch de hoop op een eventueel vervolg levend te houden.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:02:21 #226
176471 oh-oh
pi_66319361
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:48 schreef Un4 het volgende:

[..]

Dat niet, maar vindt het wel vreemd dat bijv Mulder er zich bij neerlegd dat de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kijkt deze hele film compleet overheen. I
Ik heb wel de dvd gekocht, om m'n collectie compleet te houden en om toch de hoop op een eventueel vervolg levend te houden.
Ik vind niet dat je uit de film kan halen dat hij zich daarbij neergelegd heeft.
Wie weet waar ie allemaal op zit te broeden en wat ie bij houdt in die kamer van m....
Dat het niet genoemd wordt in de film kan net zo goed zijn omdat het gewoon helemaal niet ter zake doet toch?
( Groucho Marx )
pi_66320719
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:02 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Dat het niet genoemd wordt in de film kan net zo goed zijn omdat het gewoon helemaal niet ter zake doet toch?
Eh, daar draait de hele serie zo ongeveer om.

Maargoed we zullen het waarschijnlijk nooit weten.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:45:26 #228
176471 oh-oh
pi_66321917
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:01 schreef Un4 het volgende:

[..]

Eh, daar draait de hele serie zo ongeveer om.

Maargoed we zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Jamaar ik bedoel in het specifieke geval waar ze aan werkten in de film deden aliens en de conspiracy helemaal niet ter zake dus zo gek is het niet dat het niet ter sprake komt toch?
Wil niet zeggen dat ze er niet mee bezig zijn
Ik hoop echt op een deel drie maar dan niet pas in 2012
( Groucho Marx )
pi_66365327
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Liquidootje het volgende:
Als leidraad wel. Ik heb nog steeds geen closure met het alien verhaal.
Inderdaad. Aan de ene kant is een open einde mooi, aan de andere kant, als je dan toch besluit een film te maken die zich afspeelt na die gebeurtenissen van de seizoenen... kom dan niet met deze crap.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 23 februari 2009 @ 09:56:12 #230
176471 oh-oh
pi_66365405
Juist wel, om de film ook toegankelijk te maken voor mensen die de serie niet echt gevolgd hebben.
Ik vond het wel een logische keus hoor.
( Groucho Marx )
pi_66378576
quote:
Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Juist wel, om de film ook toegankelijk te maken voor mensen die de serie niet echt gevolgd hebben.
Ik vond het wel een logische keus hoor.
Het is nu meer een opgeleukte episode, en dan nog een matige ook. In de seizoenen die ze gemaakt hebben zijn tientallen betere te vinden.
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 23:05:50 #232
42184 crew  DaMart
pi_68638857
Ik heb net de DVD bekeken en ik vond het wel weer een vermakelijke film. IK miste wel een beetje de complottheorieën, en het had wel wat paranormaler gemogen, maar toch vond ik het zeker geen slecht verhaal.

Mulder is overigens wel oud geworden zeg. Maar wellicht dat dat effect nog wat versterkt wordt, doordat ik onlangs de DVD-box van seizoen 4 heb afgerond .
  maandag 4 mei 2009 @ 08:44:08 #233
176471 oh-oh
pi_68645371
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef DaMart het volgende:
Mulder is overigens wel oud geworden zeg. Maar wellicht dat dat effect nog wat versterkt wordt, doordat ik onlangs de DVD-box van seizoen 4 heb afgerond .
Ja dan gaat het hard, daar zitten echt wat jaren tussen dan!
Ik wil de eerste 4 seizoenen weer es achter elkaar gaan kijken.
Maar ik moet steeds lachen om hoe ze dr uit zien in seizoen 1.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')