SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:58 schreef Dizer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
Ik las dat ze het plot angstvallig geheim hebben gehouden. Veel mensen willen eerst weten waar een film over gaat, voordat ze hem in de bioscoop gaan bekijken. Wellicht is dat een oorzaak voor de tegenvallende cijfers van het openingsweekend? Ik kan me zo voorstellen dat, zeker wanneer men de serie niet heeft gevolgd, mensen niet direct naar een film gaan waarvan ze niet eens weten wat het plot is en dat ze dus de eerste reacties afwachten. Maar ja, aangezien die blijkbaar dus ook niet bijster positief zijn...quote:Op maandag 28 juli 2008 09:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
10 miljoen opgebracht aan de box-office, dat is voor deze film niet erg veel, de vorige haalde nog 30 miljoen binnen in het openingsweekend. Ook qua waarderingen lijkt het geen succes, dus dit zal wel het definitieve einde worden.
Een kleine anderhalf jaar geleden dus al. Duh.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:11 schreef Jarno het volgende:
Zitten we daar na al die jaren nog écht op te wachten dan? *gaap*
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef FoXje het volgende:
* FoXje kijkt vooral voor Scully, maar Mulder was altijd erg grappig
Pic van Mulder? Kan zo niets slechts vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Scully is wel beter oud geworden dan Mulder moet ik zeggen hoor.
Leuke fotoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Op de premiere in LA:
[ afbeelding ]
Interviews met haar zijn ook altijd onwijs lachen, en haar bloopers in de serie zijn hilarisch ( check youtube)
Psies, en hoe dan ook, ze hebben het nog steeds zo saampjes , dat magischequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef drs_Kiwi het volgende:
Gisteren in de bios gezien.
Ok, het was geen briljante film, maar toch was het wel weer leuk om weer's een nieuw verhaal met Mulderen Scully te zien. Maar ik ben dan ook wel X-filesfan geweest ten tijde van de serie
.
Hier ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, en hoe dan ook, ze hebben het nog steeds zo saampjes , dat magische
Alleen jammer dat het wat explicieter getoond wordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, en hoe dan ook, ze hebben het nog steeds zo saampjes , dat magische
Oh dat viel toch best nog wel mee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het wat explicieter getoond wordt
Was misschien niet helemaal de goede omschrijving, maar ik weet niet hoe ik het kan uitleggen zonder te spoilerenquote:
In de laatste aflevering doen ze dat ook hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Was misschien niet helemaal de goede omschrijving, maar ik weet niet hoe ik het kan uitleggen zonder te spoileren.
Bv die scene bijna op het einde met het muziekje eronder en de camera die er omheen draait. Zou me niet kunnen voorstellen dat ze dat zou in de serie zouden hebben gedaan.
(vond het trouwens wel tof)
Ssssssssssst, ik heb het einde van de serie nog niet gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In de laatste aflevering doen ze dat ook hoor!
En heftiger![]()
En met Skinner dr bij
Oooooooooh snel doorkijken dan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Ssssssssssst, ik heb het einde van de serie nog niet gezien
Denk dat je daar wel ver mee komtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:31 schreef Clyde_Frog het volgende:
Is er nog iets dat je je moet herinneren uit de serie voordat je deze film gaat kijken? (behalve de namen ><)
Ik vond het maar een saaie bedoeling, totaal geen spanning en een verhaal vol gaten en toevalligheden. Hoeft van mij ook heus niet overduidelijk te zijn, heb ook alle negen seizoen meerdere keren gekeken, dat had ik anders ook niet gedaan. En door de negatieve reacties waren mijn verwachtingen echt al niet al te hoog meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ach jeetje, het zit je wel hoog he?
Nou ik vond m toch echt best wel leuk hoor.
Ik denk dat de verwachtingen van sommige mensen gewoon te hoog gespannen zijn. Ik vond hem erg lijken op de echte donkere afleveringen van de eerste seizoenen, juist leuk.
Een X-Files plot moet niet al te duidelijk, tis wel X-Files he?
Dat had ik alweer verdrongen; hij was inderdaad niet bijster overtuigendquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:11 schreef Hulkio het volgende:
Met name rapper Xzibit is een bevestiging van het cliche dat rappers niet kunnen acteren, daarbij komt ook nog eens dat zijn personage totaal overbodig was. Kortom een grote blamage, de film is helaas nog minder dan de minste aflevering uit de serie.
Net gezien, ben het wel met je eens als fan. Meer een lange afevering dan een full feature film. Hoe Fox het dan ook in hun kop haalt om deze film als zomer blockbuster neer te zetten snap ik totaal niet. Ook deels gezien de "ijzige" setting.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:24 schreef Dizer het volgende:
The X-Files: I Want to Believe (Chris Carter, 2008)
Na jaren lang wachten was het eindelijk zover, nog 1 keer een X-Files. Het was echt een en al spanning hoe de film over mijn ultieme favoriete serie zal gaan. Ik was best wel zenuwachtig. Ik heb express niks gelezen over de film en totaal niet mee beziggehouden op blogs en dergelijken. Ik wou niets weten van het verhaal en helemaal niet of het te maken zal hebben met mijn ultieme favoriete verhalllijn, black cancer. Helaas moest iemand aan mij verklappen: "jammer he dat X-files film niet over Aliens gaat". Jammer maar ok, we gaan vrolijk door en doen alsof er niets aan de hand is.
Met deze instelling zit ik in de bioscoop. Nietsvermoedend alle voorafgespeelde films in het Nederlands... en ja hoor, verkeerde film ingelegd. Godver, nog 15 minuten wachten. Zenuwen gaan helemaal tekeer. Ik kan iet meer wachten. En toen begon het. Ja heerlijk, de bekende x-files tune in een nieuw jasje. Bedankt Mark Snow. Kippenvel!! Spanning begon al snel. Wat gaat er gebeuren. En ja hoor, het precies zoals ik al hoopte. De humor, Scully en Mulder die nog steeds bij elkaar zijn. Niet verwacht dat het dus ook in het "nu" afspeelt. Ik had verwacht dus dat het een verhaal zou zijn in ergens tussen de seizoenen door. Maar dat was voor mij dus de grootste traktatie. Waar zijn ze nu? Wat doen ze nu? Al die vragen werden beantwoord. Prachtig dat Mitch Peleggi ook nog even liet zien. Maakte het toch alsnog compleet.
Desondanks is er een minpuntje. En dat is dan ook een puntje met een "je". Ik had graag nog Dogett en Reyes willen zien. Jammer. En je mist toch KGB man en Kreycheck. Maar dat is meer een gemis.
Ik werd vermaakt. Alsof ik weer een aflevering aan het kijken was. En dat is toch best wel een traktatie. En daarom geef ik deze film de cijfer 9.0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |