SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:58 schreef Dizer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
Ik las dat ze het plot angstvallig geheim hebben gehouden. Veel mensen willen eerst weten waar een film over gaat, voordat ze hem in de bioscoop gaan bekijken. Wellicht is dat een oorzaak voor de tegenvallende cijfers van het openingsweekend? Ik kan me zo voorstellen dat, zeker wanneer men de serie niet heeft gevolgd, mensen niet direct naar een film gaan waarvan ze niet eens weten wat het plot is en dat ze dus de eerste reacties afwachten. Maar ja, aangezien die blijkbaar dus ook niet bijster positief zijn...quote:Op maandag 28 juli 2008 09:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
10 miljoen opgebracht aan de box-office, dat is voor deze film niet erg veel, de vorige haalde nog 30 miljoen binnen in het openingsweekend. Ook qua waarderingen lijkt het geen succes, dus dit zal wel het definitieve einde worden.
Een kleine anderhalf jaar geleden dus al. Duh.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:11 schreef Jarno het volgende:
Zitten we daar na al die jaren nog écht op te wachten dan? *gaap*
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef FoXje het volgende:
* FoXje kijkt vooral voor Scully, maar Mulder was altijd erg grappig
Pic van Mulder? Kan zo niets slechts vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Scully is wel beter oud geworden dan Mulder moet ik zeggen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |