Dit is aflevering 4 van seizoen 1, een coole episode.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef Sigmund_Freud het volgende:
even een vraagje tussendoor. Kijk nu net naar net 5 en er is een hele oude aflevering van de x-files op. Weet iemand om welk seisoen het gaat ???? info http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1151439&tab=3 staat wel een titel maar geen seisoen ??
alvast bedankt
Was het niet aflevering 5, want alevering 4 ben ik vorige week vergeten te tapenquote:Op zondag 4 april 2004 02:06 schreef camerondiaz het volgende:
[..]
Dit is aflevering 4 van seizoen 1, een coole episode.
De naam van de episode is "The Jersey Devil"
Ik moet 8 en 9 ook nog een keer gaan halen.... Ben wel benieuwd naar de film, ga 'm zeker kijken over 2 jaar. Ben benieuwd of de serie nog ooit verder gaat / een spin-off krijgt (wat niet flopt zoals Lone Gunmen)... De film-carrieres van Duchovny / Andersson komen niet echt van de grond geloof ik. Hoop wel dat ze ooit nog Lone Gunmen op DVD uitbrengen, om het allemaal compleet te houdenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:16 schreef Gijsje het volgende:
Erg leuk nieuws. Heb seizoen 1 tm 7 op DVD moet nog 8 en 9 kopen alleen zijn die nogal duur. Dus even afwachten wel leuk dat er een film komt. Hopelijk gaat vanuit de film ook de serie weer door![]()
Ik kan me zelfs van Gillian Andersson geen enkel andere voorhalenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:15 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik moet 8 en 9 ook nog een keer gaan halen.... Ben wel benieuwd naar de film, ga 'm zeker kijken over 2 jaar. Ben benieuwd of de serie nog ooit verder gaat / een spin-off krijgt (wat niet flopt zoals Lone Gunmen)... De film-carrieres van Duchovny / Andersson komen niet echt van de grond geloof ik. Hoop wel dat ze ooit nog Lone Gunmen op DVD uitbrengen, om het allemaal compleet te houden
Astequote:Op donderdag 27 mei 2004 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
I could do with a healthy dose of Scully.![]()
Ik vondt de film wel vet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:41 schreef kriele het volgende:
Ik hoop wel dat dit echt een film wordt die de tv afleveringen overstijgt. Dat vond ik van de eerste film namelijk niet.
Dat zei ik toch ook?quote:Op maandag 31 mei 2004 05:02 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Ik vondt de film wel vet.
Maar ik had het een beetje het gevoel dat het een dubbelaflevering was met wat meer special effects en oninteressant voor het "gewone publiek".
Ik hoop dat deze nieuwe erg vet wordt, ik vont de laatste aflevering "The Truth" geen goede afsluiting. (waarmee ik niet bedoel dat ik dat een slechte aflevering) vondt.
nope, de serie is afgelopen. in de laatste aflevering deed Mulder wel mee trouwens, maar ik vond het een bar slechte aflevering, met veel flashbacks enzo. je hebt dus niks gemist!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:52 schreef ChrisJX het volgende:
HipLoopt The X-files eik nog? Ik heb sinds Mulder verdween nog drie afleveringen gezien en kon die nieuwe vent niet uitstaan
Ik blijf het moeilijk vinden om niet steeds te zeggen: "Hey, daar hebben we de T-1000 weer!"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:38 schreef Shogo het volgende:![]()
![]()
![]()
en robert patrick wil ik ook wel weer terugzien als dogget
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |