Ik heb altijd andere favo's...quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef Dizer het volgende:
Ik ga binnenkort mijn favo afleveringen bekijken. Soort van Marathon
Oeh, ik verheug me er echt op
Ik ben gek op de black-cancer verhaallijnen. En de ontvoering van Mulder. Net wanneer hij ontvoerd wordt en Scully helemaal in haar eentje is. Als het maar met Aliens te maken heeft. De echte aliens verhaallijnen!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd andere favo's...
Dus ik kan nooit kiezen.
Ik vind stiekem de shipper afleveringen ook wel erg leukquote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben gek op de black-cancer verhaallijnen. En de ontvoering van Mulder. Net wanneer hij ontvoerd wordt en Scully helemaal in haar eentje is. Als het maar met Aliens te maken heeft. De echte aliens verhaallijnen!
Hier: Het Fantastische X-Files Topic!!! #3quote:Op donderdag 24 april 2008 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind stiekem de shipper afleveringen ook wel erg leuk![]()
Waar is dat X-files serie topic toch gebleven?
Mijn zoek doet t niet.
de makers hebben gezegd dat het 6 jaar na de laatste aflevering afspeeltquote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef hierissieweer het volgende:
Leuk!! maaruh, wat gaat het verhaal nu worden? Ervoor of erna? Als ik de trailer kijk dan is het erna... Scully werkt nu gewoon in een ziekenhuis? Grappig, ik MOET hem zien indd. Vooral om te weten wat er is gebeurd na de laatste aflevering...
Misschien vindt hij wel Samantha!?
Ow ik heb zulk zin he!
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de bad guys in de film Cylons zijn, er zit er iig. eentje in de trailer.
Serie spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel erg benieuwd, blijf het alleen jammer vinden dat het een standalone verhaal is.
Ik wil deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zien!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Ik ook man...ga binnenkort maar weer eens alle seizoenen erdoorheen jagen..mooi excuusquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:01 schreef planethugo het volgende:
ik wil 'm ook zeker zien, al heb ik de serie niet afgekeken, geen idee waar ik ben blijven hangen, volgens mij na de eerste film ergens
http://www.imdb.com/title/tt0443701/quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:03 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is nou de première datum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |