Ligthart moet gewoon gewoon oprotten die mafkees van een ambtenaar loopt gewoon ze pik achterna net als Carlo heb je trouwens die kop gezien van Carlo toen hij die trap op ging heel snel zag je een smile haha geweldig lag helemaal dubbel wat een mafkeesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Sluiten van de Engel zal wellicht Aafkes vertrek veroorzaken. En die Ligthart maar denken dat privé en zakelijk gescheiden kunnen blijven ....
Dat was geen glimlach. Dat was zijn pik die zijn voorhuid zo naar voren trok dat de huid in zijn gezicht een glimlach leek te vertonen.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:32 schreef Basic het volgende:
Ligthart moet gewoon gewoon oprotten die mafkees van een ambtenaar loopt gewoon ze pik achterna net als Carlo heb je trouwens die kop gezien van Carlo toen hij die trap op ging heel snel zag je een smile haha geweldig lag helemaal dubbel wat een mafkees
hahahhaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 06:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat was geen glimlach. Dat was zijn pik die zijn voorhuid zo naar voren trok dat de huid in zijn gezicht een glimlach leek te vertonen.....
Ik zou een enkele reis naar Kroatië boeken... of me (net als Miguel) in laten vriezenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:08 schreef Luuksor het volgende:
Maar hij kan best nog gelijk hebben ook.. Wat zou jij als man doen als Tara op je ligt te wachten..
Hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:05 schreef Wup het volgende:
mja weet_ik_veel gedraag je
Door lief te doen. Of beschaafd. Of door die zwijn mode uit te zetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe gaat dat?
gaat 'n beetje moeilijk he... zonder link!!!! nu kan ik ze niet meer kopiëren!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:14 schreef Basic het volgende:
Plaats ze zal ik zeggen babette
ik ben voor!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kansloos gedoe hier
Zullen we voortaan een serieus topic maken en eentje waarin weet_ik_veel en zn kornuiten hun seksuele frustraties in kunnen botvieren
Ik ook.... Topidee!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben voor!!![]()
![]()
![]()
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kansloos gedoe hier
Zullen we voortaan een serieus topic maken en eentje waarin weet_ik_veel en zn kornuiten hun seksuele frustraties in kunnen botvieren
haha en hoe Lisette stond toe te kijken......quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:03 schreef Markie-Mark het volgende:
"jij hebt haar toch gyneacologisch inwending onderzocht"![]()
![]()
Die Arthur wordt alleen maar beter en beter, die man verdient zn eigen spin-off serie
Jaaaaaaaaaaaa, Arthur is cool!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:03 schreef Markie-Mark het volgende:
"jij hebt haar toch gyneacologisch inwending onderzocht"![]()
![]()
Die Arthur wordt alleen maar beter en beter, die man verdient zn eigen spin-off serie
Zoals altijd toch???!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
haha en hoe Lisette stond toe te kijken......
Ja wat heeft hij nou toch uitgespookt. En niemand daar vraagt hem er naar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:03 schreef soapie het volgende:
Duukie is lekker bezig geweest. Ze leggen niet zomaar beslag op zijn salaris!!!!!
Bekende naam is dat!!!???quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
ow en die Chris Vromans wordt gespeeld door Aram van de Rest.
Juist leuk toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:11 schreef Basic het volgende:
Die aram van de Rest is wel de toppunt van arrogantie walgelijk maargoed ik heb liever Kyra dan hem![]()
Da's censuur....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
H E L P !!!!! IK HEB GEEN BEELD OP YORIN!!!!!!!
Ik heb op geen enkele zender beeld .....
Klopt. ONM wordt gecensureerd, want een paar minuten later was er weer beeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
Da's censuur....
Ik kan me vergissen.... maar volgens mij is dit dezelfde Aram van de Rest als in OnM:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:11 schreef soapie het volgende:
Bekende naam is dat!!!???
idd een piepstem, maar leuk smoelwerkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
hij had wel een beetje een nichterig stemmetjemaar voor de rest Yummie!!!
Dat stemmetje was mij ook al opgevallen ja, nichterig weet ik zo, maar hij praat wel erg zacht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
hij had wel een beetje een nichterig stemmetjemaar voor de rest Yummie!!!
Ik hoop toch niet dat dat al te lang gaat duren, dat gezeur over de Engel is leuk als JP zich ermee bemoeit maar voor de rest weet ik het nou wel. Ik begin me behoorlijk te irriteren aan Aafke. Ik vind het prima als ze in ONM rondwandelt, maar ze moet niet teveel rol krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Sluiten van de Engel zal wellicht Aafkes vertrek veroorzaken.
Je kunt het er nu ook nog in zette hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:54 schreef Basic het volgende:
Oke, voor de volgende keer
Het zit Arthur nogal dwars blijkbaar. Ik snap hem niet zo, als Ingrid vreemd zou gaan vond hij het dikke prima, maar bij Claire is de wereld te klein voor zoveel sletheid..........quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Kostelijk om te zien hoe Hugo zijn lach in moest houden toen Arthur Claire 'die slet' noemde.
Dat gebeurt volgende weekquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:00 schreef pberends het volgende:
Zo Tara krijgt een nieuwe wending aan haar rol. Moet ze toch nog is echt liefde bekennen ipv hoerig hoerig
En ik zie de aflevering van vandaag zondag a.s., want bij Essent viel het beeld uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens vandaag pas de aflevering gezien van gisteren. Carlo was best grappig: Misschien zit ie in een kast en hoort ie het niet
Heeft iemand nog vooruitzichten van de komende dagen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:27 schreef dunn0w het volgende:
De headlines van gister, dinsdag 2 maart:
Aafke heeft zich er niet bij neergelegd dat 'de Engel' onteigend gaat worden en heeft contact met Joyce in Amerika over het bezwaarschrift dat ze gaan indienen.
Duuk heeft veel problemen.. o.a. dat hij geen vast verblijf meer heeft.. hij vraagt aan Aafke of hij een nachtje in 'de Engel' mag logeren, dat gebeurt uiteindelijk. Bettina is op de hoogte van het feit dat Duuk de Waalberg is uitgezet en neemt maatregelen, namelijk dat ze zijn salaris inhoudt voor enige tijd. Duuk is hier nogal boos over. Athur van Walsem heeft een etentje met Arjo Vroman, een oud studie-genoot, Arjo wil graag dat zijn zoon Chirs Vroman zijn co-schappen gaat volgen in het Beatrix, Athur heeft er voor gezordt dat hij terecht kan bij Hugo.. Hugo is daar echter niet zo blij mee.. nu hij net weer bezig is met het onderzoek samen met Kyra. De cliff is wanneer Athur eist van Hugo dat hij Chris onder zich neem ipv Kyra..
haha, op die pens van Floor?quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ellen is gewoon stinkend jaloers...
Nee, op die worstvragende muil van Floor ....quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:07 schreef Wup het volgende:
haha, op die pens van Floor?
hahahahahaquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, op die worstvragende muil van Floor ....
Nou ... LN heeft Floor d'r uit gegooid. Floor zei tegen LN dat ze niet zo lullig tegen Bram moest doen. Kyra krijgt haar opleidingsplek toch. Huug heeft Tuur wat gechanteerd (hij zou opstappen als hij zijn zin niet krijgt) en zo blijkt er geld voor twee opleidingsplaatsen te zijn. Echter, Huug komt van een koude kermis thuis, want Kyra maakt 'm in de Galaxy duidelijk dat zij met hem alleen maar goede vrienden wil blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:37 schreef Basic het volgende:
hahahahaha
ik heb het gemist vandaag....kom net thuis iemand details van wat er woensdagavond is gebeurd ?
Zet jij soms elk uur je wekker om even te kijken of er hier nog wat gepost isquote:Op donderdag 4 maart 2004 03:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: waarom lig jij nog niet te pitten?
Het is zo zonde dat die meid niet in Kroatie is gebleven.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:37 schreef Leonoor het volgende:
Kyra durft gewoon niks meer bij Huugje te doen sinds 'die sloerie' hen heeft zien zitten in Huug z'n kantoortje, ze is bang!
gewoon Bram eruit en iedereen is blij..........quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:39 schreef Luuksor het volgende:
Nou trap Ellen de serie maar uit dan, Floortje moet blijven!! Wat denk je.. slaapplaats onder de brug?!
Heee, daar woont Victor al......quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:39 schreef Luuksor het volgende:
Wat denk je.. slaapplaats onder de brug?!
Nee, mijn vrouw snurkt.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:37 schreef Svensational het volgende:
Zet jij soms elk uur je wekker om even te kijken of er hier nog wat gepost is![]()
De ruzie tussen Ellen en Floor was trouwens![]()
Is hij een flikker?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:00 schreef Basic het volgende:
Bram mag wel weg ja die gay
Ban this person please?!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:37 schreef babette21 het volgende:
Ellen had groot gelijk, die Floor moet gewoon opzouten!
Das lang geleden dat ze dat deed..... Super!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:35 schreef babette21 het volgende:
Ellen zegt tenminste waar 't op staat...
Nou je het zegt ... hij deed ooit aan Hints mee en toen vond ik 'm (en nou wil ik 'm niet voor z'n hoofd stoten) erg verwijfd doen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:47 schreef Basic het volgende:
Yep bram is irl gay
Bettina Berger (Renée Couwenberg) schijnt in het echt hetero te zijnquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is hij een flikker?
Wel raar dat hij dan op LN en Floor valt en in het verleden op Juliette en Kyra .....
Nou .... gezien het feit dat de relatie van Bram en LN op de klippen gaat lopen, kan het best nog wel eens waar zijn dat Floor Bram inpakt. Ze is erg jong, maar wel hhhmmmmm!quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:59 schreef babette21 het volgende:
Heb alleen 't begin en eind gezien, maar is wel duidelijk dat die Floor niet spoort... wat is er tussendoor gebeurd? Heeft ze 'm gezoend ofzo?!?!
Ja, maar helaas had Carlo niet echt een mes in zijn pens ....quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
Het is wel behelpen zo'n Claireloos weekje.
Hoogtepunt vandaag was dat Joost van de trap viel.
verder erg saai.
Lieve loopt tegen iedereen te slijmen en tegen Niels alleen maar te chagrijnen.
En dat kan Claire natuurlijk veel beter...............
Okay ... dan laten we Bram in een ravijn vallen en dan neem ik Floor wel .... hoewel .... I have to get rid of the baby, hahahahahahaha....quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:29 schreef Wup het volgende:
Misschien neemt Joyce wel een leuke vent voor Ellen mee uit Amerika.
Vond Carlo ook wel grappig met dat mes en dat bloed!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
Hoogtepunt vandaag was dat Joost van de trap viel.
verder erg saai.
haha, nee hoor ze is zwanger en ze heeft sinds deze week ineens een buikje.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:41 schreef Rocketeer het volgende:
Is die floor nou zwanger ofzo?? Of heeft dat mens gewoon een vette pens??![]()
![]()
Alletwee!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:41 schreef Rocketeer het volgende:
Is die floor nou zwanger ofzo?? Of heeft dat mens gewoon een vette pens??![]()
![]()
Ze is van de ene dag op de andere zes maanden zwanger...quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
... een buikje.
Dat wordt met veel enthousiasme in beeld gebracht.
Het was een ongelukje. Bij het volgende meisje zal ik een vingerhoed gebruiken .....quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:41 schreef Rocketeer het volgende:
Is die floor nou zwanger ofzo??
Lieve Lieve is het tegengestelde van Tartara: de ene een doetje, de andere een platte hoer met tieten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:10 schreef Wup het volgende:
Niels zijn rol gaat er ook niet vooruit nu met dat gedoe met Lieve.
nou dat vond ik ook net op het randje hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij doet er alles aan om zijn "poesjke" te verwennen.
Vorige week liepen Duuk en Hugo nog met katers rond te stappen in het Beatrix.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het valt me trouwens op dat er in ONM alsmaar veel en vooral lekker wordt gevreten en gezopen, like there's no tomorrow. Slechts heel af en toe heeft er iemand een kater. Behalve Vic Kever: hij was zwaar aan de booze toen hij Merel bijna om zeep had geholpen en hij donderde Joyce's foto van de schouw toen ze "dood" was.
Laat Lieve nou maar snel op de lunatic toer gaan, dit is niks zo. Pure zendtijdvervuiling.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lieve Lieve is het tegengestelde van Tartara: de ene een doetje, de andere een platte hoer met tieten.
Nou ... met een kater en een "poesje" lag Duuk in bed. Huugs kater was van korte duur, want van Kyra kreeg hij een koude douche. Ze wil alleen maar vriendjes blijven, ach gossie, het popje....quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
Vorige week liepen Duuk en Hugo nog met katers rond te stappen in het Beatrix.
Ik krijg zo onderhand het idee dat wij tweeën eens een rol in ONM moeten gaan spelen. Verbouwen we daar ff het decor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
Laat Lieve nou maar snel op de lunatic toer gaan, dit is niks zo. Pure zendtijdvervuiling.
ow dat huis van Ellen en Bram eerst dan. Daar word je toch spontaan kleurenblind van.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik krijg zo onderhand het idee dat wij tweeën eens een rol in ONM moeten gaan spelen. Verbouwen we daar ff het decor.
Ik zie niet graag nog een Nederlandse soap ter ziele gaan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik krijg zo onderhand het idee dat wij tweeën eens een rol in ONM moeten gaan spelen. Verbouwen we daar ff het decor.
haha, goudkust daar was ik onschuldig aan hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zie niet graag nog een Nederlandse soap ter ziele gaan.![]()
Ja, we moeten origineel blijven. Door het bed zakken gaat niet meer. Dat deden Joost en Lizzy al, hahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:32 schreef Wup het volgende:
ow dat huis van Ellen en Bram eerst dan. Daar word je toch spontaan kleurenblind van.
Nou ... als babe en hunk kunnen we de serie best wel verrijken. Toch, Wup?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zie niet graag nog een Nederlandse soap ter ziele gaan.![]()
Die had een kop om hout op te hakken ...quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:51 schreef Wup het volgende:
Ik het best jammer dat Levi Duynstee zo snel weer van het toneel is verdwenen. Die kon nog wel een beetje vals doen.
Haha neen ligt niet aan jou, ze hadden een soort staartje in dr haar gefrut.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of zag Dash 3-In-1 er vandaag als een malloot uit?
Volgens mij droeg ze een pruik van buffelleer. Dash 3-In-1 moet echt een paar kilo afvallen, of heeft de Bond van Dikkerds Endemol een flinke subsidie toegekend?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
Haha neen ligt niet aan jou, ze hadden een soort staartje in dr haar gefrut.
Het was iid. geen gezicht.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of zag Dash 3-In-1 er vandaag als een malloot uit?
Kan dit topic nu dicht?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:26 schreef Wup het volgende:
Ook een Philips? De mijne weigert al een half jaar dienstquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:24 schreef Svensational het volgende:
Weer niet gezien...mijn dvd-recorder weigert dienst![]()
Je vroeg er zelf om.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Da's toch geen kop? Da's een poef met een gezicht er in ....
Kijk 'ns goed. Ze staat er al bijquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft niet iemand een paar leuke captures van Isis?
Ja, een Philips DVDR70. Hij neemt wel op maar maar één ding tegelijk. Ik had eerst ONM ingesteld en daarna Kees & Co.(omdat Lizzy daarin meespeeltquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ook een Philips? De mijne weigert al een half jaar dienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgende week dinsdag zien we de (mede)pleger van de moord op Pascale Berings!!!Misschie het verkeerde topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgende week dinsdag zien we de (mede)pleger van de moord op Pascale Berings!!!Wat mot die gtsttroep hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
Aha, je kijkt dus welquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
]Wat mot die gtsttroep hier?
Ik kijk alleen naar de scènes met Victoria Koblenko, Fajah Lourens en de oude Charlie ... alles met toeters.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:06 schreef Svensational het volgende:
Aha, je kijkt dus wel![]()
Laura heeft ook toetersquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de scènes met Victoria Koblenko, Fajah Lourens en de oude Charlie ... alles met toeters.
Dat probleem klinkt me erg bekend in de orenquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:43 schreef Svensational het volgende:
Ja, een Philips DVDR70. Hij neemt wel op maar maar één ding tegelijk. Ik had eerst ONM ingesteld en daarna Kees & Co.(omdat Lizzy daarin meespeelt) Vervolgens neemt hij dus eerst ONM op (neem ik aan), staat dan een half uur stil, en begint dan met Kees & CO op te nemen over ONM heen
![]()
Die is te oud.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:
Laura heeft ook toeters![]()
Wederom bedankt weet_ik_veel.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik: [.....]
Of het verkeerde bericht...quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Misschie het verkeerde topic![]()
Dat mocht GTST willen.......quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Al die soaps beginnen na verloop van tijd op elkaar te lijken.![]()
En Sjors?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die is te oud.
OnM en GTST (of wijlen Goudkust) lijken meer op elkaar dan je op het eerste gezicht zou zeggen... en dat is ook niet verwonderlijk, want ze komen allemaal uit dezelfde koker. Bewust of onbewust wordt er heel wat gerecycledquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:32 schreef Wup het volgende:
Dat mocht GTST willen.......
de belangrijkste factor, humor, ontbreekt al jaren in GTST.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
OnM en GTST (of wijlen Goudkust) lijken meer op elkaar dan je op het eerste gezicht zou zeggen... en dat is ook niet verwonderlijk, want ze komen allemaal uit dezelfde koker. Bewust of onbewust wordt er heel wat gerecycled
Yammi!quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
En Sjors?
Ook GTST heeft humor, met name van karakters als Govert Harmsen en Robin Visser. Dat de humor in GTST al jaren ontbreekt lijkt me wat overdreven. Zowel OnM als GTST hebben zo hun humor-rijke en humor-arme periodes. OnM zit qua humor (met name van Joost & Arthur) de afgelopen maanden in een 'vruchtbare' periode. Al zou je de (wan)prestaties van enkele karakters en/of acteurs in GTST natuurlijk ook als humor kunnen bestempelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:00 schreef Wup het volgende:
de belangrijkste factor, humor, ontbreekt al jaren in GTST.
ja, da's ook weer waar. Ligt natuurlijk maar net aan wat je grappig vind.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Ook GTST heeft humor, met name van karakters als Govert Harmsen en Robin Visser. Dat de humor in GTST al jaren ontbreekt lijkt me wat overdreven. Zowel OnM als GTST hebben zo hun humor-rijke en humor-arme periodes. OnM zit qua humor (met name van Joost & Arthur) de afgelopen maanden in een 'vruchtbare' periode. Al zou je de (wan)prestaties van enkele karakters en/of acteurs in GTST natuurlijk ook als humor kunnen bestempelen.
Precies! Wat humor, schoonheid, goed, fout (of welke kwalificate dan ook) is, is voor iedereen verschillend. Als je maar lang genoeg naar iets kijkt zie je er vroeg of laat wel humor in... en da's maar goed ook, want lachen is gezond.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
ja, da's ook weer waar. Ligt natuurlijk maar net aan wat je grappig vind.
helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:00 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Lizzy is leuk..
Ik heb Nikki vanaf het begin leuk gevonden. En wat voor een kar stront kreeg ik toen over me heen! Maar: het is met jullie allen goed gekomen, want jullie vinden haar nu ook leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:00 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Lizzy is leuk..
Post eens een foto van jezelf .....:)quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:39 schreef Wup het volgende:
Je vroeg er zelf om.
En Floor zit ernaast dus da's wel voldoende voor vandaag toch?
Die tekst zint mij niet. Achter Nikkie hoort een e te staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 03:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb Nikki vanaf het begin leuk gevonden. En wat voor een kar stront kreeg ik toen over me heen! Maar: het is met jullie allen goed gekomen, want jullie vinden haar nu ook leuk.
En als jullie deze tekst niet zint .... ik ben nu half bezopen ....
deed ze dat maar, volgens mij gaat dat er helemaal niet meer van komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Lieve mag van mij blijven... ze zet de traditie van labiele karakters als Daphne en Merel voort.
Ik vind dat Niels Lieve te veel bemoedert en Aafke is een vuile verraadster!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Lieve mag van mij blijven... ze zet de traditie van labiele karakters als Daphne en Merel voort.
Hahaha, nou als Chris zich tot een Clairtje gaat ontpoppen heb ik er wel vrede mee....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire is terug! ... Ze heeft zich tot man om laten bouwen en heet nu Chris Vromans. Het gekissebis tussen Kyra en Chris doet me erg denken aan de rivaliteit tussen Claire en Hugo destijds. Toen werd het onderzoek geleid door Victor, nu door Hugo. Chris heeft ook het temperament van Chris... hij viel wel erg uit tegen Carlo.
hoe durft ie!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Chris heeft ook het temperament van Chris....
Het ZWIJN!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
hoe durft ie!
Hoezo? Ik zie liever dat ze binnekort opsodemieterd.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
Lieve moet gewoon ff vreemdgaan binnenkort met een wat liberalere man, maar dat zal binnenkort wel gebeuren.
Niels is gewoon bezorgd, omdat hij weer dezelfde signalen ziet die z'n vrouw ook uitzond toen ze depressief was. En Aafke gebruikt eindelijk haar verstand, ze gaat genieten van het leven. JP koopt gewoon een nieuw pand en start daar een nieuwe Engel.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind dat Niels Lieve te veel bemoedert en Aafke is een vuile verraadster!
Misschien wordt je wens in vervulling gebracht en gaat er iets mis tijdens de opnames voor de horrorfilm die Joost gaat opnemen. Carlo heeft het script niet goed gelezen... met fatale gevolgen...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:22 schreef Wup het volgende:
Hoezo? Ik zie liever dat ze binnekort opsodemieterd.
prima idee lijkt me.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels is gewoon bezorgd, omdat hij weer dezelfde signalen ziet die z'n vrouw ook uitzond toen ze En Aafke gebruikt eindelijk haar verstand, ze gaat genieten van het leven. JP koopt gewoon een nieuw pand en start daar een nieuwe Engel.
Dat vergeven we arme dyslectische Carlo natuurlijk onmiddellijk. Kan die jongen niets aan doen toch? En laten ze Kyra ook maar een rolletje in die film geven dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien wordt je wens in vervulling gebracht en gaat er iets mis tijdens de opnames voor de horrorfilm die Joost gaat opnemen. Carlo heeft het script niet goed gelezen... met fatale gevolgen...
Ik vind die Chris maar een irri arro.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
* Wup mist Claire*
en een beetje meer Bettina en Arthur zou ook niet misstaan.
Maar Chris mag blijven.
ik vind arrogant wel leuk om naar te kijken, nou ja soms dan. Victor kon dat zo geweldig.....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind die Chris maar een irri arro.
Wat zijn er toch veel contrasten: Tara een "platte hoer", Kyra een doetje; Floor yammi, Dash 3-In-1; Tuur een keiharde zak, Niels een watje; Claire een bitch, Lieve lief.
Jawel, maar ik zou haar toch wel eens te grazen nemen.....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:08 schreef Wup het volgende:
ow en Claire is natuurlijk niks geen bitch. Die is al slet en sloerie toch?
Ja en?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:07 schreef Wup het volgende:
Bovendien is Lieve helemaal niet niet zo lief, het is gewoon een slijmwijf dat zich door iedereen probeert te laten likken.
mja wat maakt haar het uit, ze had die Engel toch van Margot gekregen voor een kwartje ofzo? Maakt ze een leuk winstje op......jammer dat Woutertje haar dat niet meer kan komen aftroggelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aafke kon ik vandaag de hals omdraaien! Waar haalt ze het Godgore lef vandaan om de Engel te verkopen!? Had ze dat dan gedaan toen JP en Daan 'm wilden kopen!
niks lief dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja en?
Dat was gewoon om Niels een lesje te leren, zodat hij zijn poesjke in toom moet houden, maar hij doet het te strak. Ik had gehoopt dat lieve Lieve door de combinatie van alcohol en pillen helemaal uit haar bol was geschoten. Of dat ze een deur zou intrappen (incl. het hele decor, want dat schudt aan alle kanten als iemand een deur open of dicht rammelt), of inderdaad dat ze Niels eens goed zou onderkotsen. Als straf voor het feit dat hij Lieve met Dr. Slettebak bezeek.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
niks lief dus.
maar ja, jij had ook al beloofd dat ze zat was en Niels zou onderkotsen enzo.
Volgens mij wel eigenlijk. Tenminste zoiets dacht ik al toen Frederik de Groot opdook en tegelijkertid bekend werd dat ze de serie uit zou gaan. Maar nu al had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ziet die Aaphke nou in die gladde gluiperd van een Ligthart? Ze is stommer dan een ezel, want die stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Aaphke doet dat voor de 1.000e keer. Of is ze van plan om met Ligthart op te zouten?
neuh ik was je Vlaams nog aan het vertalenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hey!? Liggen jullie al te pitten?
Frederick de Groot speelt altijd de ultieme klootzak! In "De Fabriek" speelde hij de bad guy Jan van Gorcom.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:28 schreef Wup het volgende:
Volgens mij wel eigenlijk. Tenminste zoiets dacht ik al toen Frederik de Groot opdook en tegelijkertid bekend werd dat ze de serie uit zou gaan. Maar nu al had ik niet verwacht.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertitels.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:29 schreef Wup het volgende:
neuh ik was je Vlaams nog aan het vertalen
nee hoor, ik vind het juist leuk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertitels.
Och ja, ge künt wel aovoele da'k dun bij de Belgische grens woon. Ik zèn in principe nun halven Belg, zulle.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:36 schreef Wup het volgende:
nee hoor, ik vind het juist leuk.
Ik hoop dat ze morgen nog vertrekken. Wat is die Frederik de Groot trouwens een belabberd acteur. In Unit 13 vond ik em nog wel oké maar hier loopt ie maar te stotteren en te hakkelen :Rquote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ziet die Aaphke nou in die gladde gluiperd van een Ligthart? Ze is stommer dan een ezel, want die stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Aaphke doet dat voor de 1.000e keer. Of is ze van plan om met Ligthart op te zouten?
Ik vind juist Aafke zo slecht spelen nu.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat ze morgen nog vertrekken. Wat is die Frederik de Groot trouwens een belabberd acteur. In Unit 13 vond ik em nog wel oké maar hier loopt ie maar te stotteren en te hakkelen :R
"Waar is m'n hoofd"quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:08 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik vind juist Aafke zo slecht spelen nu.
Ze heeft het nooit gebruikt, dus kan het zijn dat ze het ergens heeft laten liggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
"Waar is m'n hoofd"
In Unit 13 speelde Frederik de Groot de voor hem perfecte rol. Die speelde hij zo goed dat we zijn rol in OnM, die compleet anders is, niet pikken. Hij voldoet niet aan ons verwachtingspatroon, maar dat maakt hem nog geen slecht acteur. En dat stotteren en hakkelen staat natuurlijk in het scriptquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat ze morgen nog vertrekken. Wat is die Frederik de Groot trouwens een belabberd acteur. In Unit 13 vond ik em nog wel oké maar hier loopt ie maar te stotteren en te hakkelen :R
Wie is Frederick de Groot? Jij bent toch toevallig ook niet verantwoordelijk voor de foute spelling van De Cock als De Kock in de Veronica gids, een fout die een aantal weken werd herhaald?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Frederick de Groot speelt altijd de ultieme klootzak! In "De Fabriek" speelde hij de bad guy Jan van Gorcom.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wie is Frederick de Groot? Jij bent toch toevallig ook niet verantwoordelijk voor de foute spelling van De Cock als De Kock in de Veronica gids, een fout die een aantal weken werd herhaald?
Ik snap ook niet wat ze inquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:40 schreef babette21 het volgende:
Een tijdje terug schreef ik dat ik Floor en Lieve nog 'n kansje wilde geven....
Inmiddels ben ik zover dat ik Floor een gestoord wiefke vindt. Ik vrees dat haar obsesieve gedrag de ondergang van Bram én Ellen gaat worden (wat klote is, want Bram is dan wel een ei maar Ellen is oke). Conclusie: Floor scoort laag...
Ik vind Lieve de laatste tijd ook steeds leuker wordenquote:Lieve wordt door iedereen als psycho gezien, maar was slechts depressief én is inmiddels genezen verklaard. Merel en Serge waren de tbs-ers, Lieve heeft ze volgens mij aardig op 'n rijtje. Ze kan Niels perfect op zijn plaats zetten en heeft leuke opmerkingen. Conclusie: Lieve scoort hoog!!
Nou precies, zie maar wat er met Ellen gebeurd is sinds ze met Bram werd opgescheept.....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:19 schreef babette21 het volgende:
ja met dat laatste ben ik het wel eens, Niels is door haar sterk gezakt wat betreft coolheidsgehalte
Ik vind Ellen eigenlijk nog steeds leuk, maar dan vooral in scenes zonder Bram erbij.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:48 schreef dunn0w het volgende:
Was Ellen daarvoor zo cool dan![]()
Yep daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:52 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik vind Ellen eigenlijk nog steeds leuk, maar dan vooral in scenes zonder Bram erbij.
Zeurkop!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie is Frederick de Groot? Jij bent toch toevallig ook niet verantwoordelijk voor de foute spelling van De Cock als De Kock in de Veronica gids, een fout die een aantal weken werd herhaald?
Behalve dan dat ze nu de serie uitmoet.......quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:30 schreef dunn0w het volgende:
Ja ik zie het verschil ook nie echt tussen toen en nu hahaaa ..
Ze had ook gewoon moeten meppenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar onm, maar ik vond het toch wel leuk om even te vermelden: Ik had vandaag Bettina bij mij aan de kassa! Ze had 2 kindertjes bij zich die allebei ontroostbaar gingen huilen, maar ze bleef toch heeeeeel aardig!
Vond ik wel leuk
Had ze Serge's Mini Me bij zich?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar onm, maar ik vond het toch wel leuk om even te vermelden: Ik had vandaag Bettina bij mij aan de kassa! Ze had 2 kindertjes bij zich die allebei ontroostbaar gingen huilen, maar ze bleef toch heeeeeel aardig!
Vond ik wel leuk
Ja is dat zo?? Jammerr... waarom moet zij eruit dan? kvind dat ze het best goed doet.. maarja haar rol is natuurlijk niet echt spannend ofzoo..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze nu de serie uitmoet.......
LN gaat er net als Bram uit. Voor beide dooie Pieten vind ik het niet erg. Laat Claire dan maar blijven, maar die gaat ook weg....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:56 schreef dunn0w het volgende:
Ja is dat zo?? Jammerr... waarom moet zij eruit dan? kvind dat ze het best goed doet.. maarja haar rol is natuurlijk niet echt spannend ofzoo..
Hihi, laat ze die dan maar meenemen naar ONM.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Had ze Serge's Mini Me bij zich?
SEND IN THE CLONE!!!!!!! (Frau Fabissina).quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:05 schreef Wup het volgende:
Hihi, laat ze die dan maar meenemen naar ONM.
Helemaal mee eens... Zelfkennis is heel wat waard.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeurkop!![]()
![]()
![]()
Jij bent rijp voor een rol in OMN. Met jouw "zelfkennis" begin je op Aaphke te lijken ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Helemaal mee eens... Zelfkennis is heel wat waard.
Ik ga niet happen in je bewust getypte spelfoutenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent rijp voor een rol in OMN. Met jouw "zelfkennis" begin je op Aaphke te lijken ...
Het is dan ook niet de bedoeling dat jij überhaupt in iets van mij hapt!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ga niet happen in je bewust getypte spelfouten![]()
Ik lijk niet op Carlo. Ik ben geen nichterig type. Ik lijk vreselijk veel op Vic Kever: temperamentvol, gedreven, opvliegend, ik ga gericht op mijn doel af. Als ik kwaad ben (en dan bedoel ik ECHT KWAAD ) lijk ik op Serge. Dan smak ik vanalles en nog wat tegen de muur.quote:Ik ben benieuwd als welk karakter jij jezelf zou typeren. Ik vind je wel iets weg hebben van een kruising tussen Carlo en Victor... en dat is als een compliment bedoeld.
hahaha, hoe verzin je het....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
En je hebt helemaal gelijk... Ik lijk niet alleen op Aafke, ik ben de über-Aafke.
Inderdaad! Nog stommer dan Aaphke kan niet ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:26 schreef Wup het volgende:
hahaha, hoe verzin je het....
Ik wist dat je dit zou gaan zeggen. Ik bedoelde meer de opvliegende kant van Carlo, die op dat gebied veel gelijkenissen vertoont met Victor. Jop de Vries kan trouwens ook perfect een nicht neerzetten, sla er maar eens een paar afleveringen 'Vrienden voor het leven' op na.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is dan ook niet de bedoeling dat jij überhaupt in iets van mij hapt!
Wees maar niet bang
[quote]Ik lijk niet op Carlo. Ik ben geen nichterig type. Ik lijk vreselijk veel op Vic Kever: temperamentvol, gedreven, opvliegend, ik ga gericht op mijn doel af. Als ik kwaad ben (en dan bedoel ik ECHT KWAAD ) lijk ik op Serge. Dan smak ik vanalles en nog wat tegen de muur.
Bettina Berger kan perfect een non-lezzie neerzetten. Sla er maar eens een paar afleveringen van "Ha Die Pa" op na ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Jop de Vries kan trouwens ook perfect een nicht neerzetten, sla er maar eens een paar afleveringen 'Vrienden voor het leven' op na.
Nee, ik zeg het niet!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Inderdaad! Nog stommer dan Aaphke kan niet ...
Ben ik 100% met je eens. 'Ha Die Pa' (met Luc en zoon Joris Lutz) was leuk en Bettina gaf de serie weer een oppepper!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bettina Berger kan perfect een non-lezzie neerzetten. Sla er maar eens een paar afleveringen van "Ha Die Pa" op na ...
Wij urineren op "Idols" ....quote:Op zondag 7 maart 2004 01:48 schreef Svensational het volgende:
damn,hebben jullie geen leven ofzo? tijdens Idols in dit topic posten?
Wij? Dus je lijkt ook al op Joyce (en haar alter).quote:Op zondag 7 maart 2004 05:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wij urineren op "Idols" ....
En op de koningin:quote:Op zondag 7 maart 2004 09:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Wij? Dus je lijkt ook al op Joyce (en haar alter).
Waarom is ONM nog niet begonnen. Dat hoort te beginnen om 15:50quote:Op zondag 7 maart 2004 15:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En op de koningin:
"Wij, Koningin der Nederlanden"
Omdat ze eerst een goedkoop kutprogramma over een nietszeggende kutband die niemand ook maar iets interesseert moeten uitzenden. Waarschijn heeft een kinderkutprogramma te lang geduurd. Die snotneuzen hangen toch al te lang voor de buis.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:01 schreef Svensational het volgende:
Waarom is ONM nog niet begonnen. Dat hoort te beginnen om 15:50![]()
Damn, wat was dat programmaquote:Op zondag 7 maart 2004 16:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Omdat ze eerst een goedkoop kutprogramma over een nietszeggende kutband die niemand ook maar iets interesseert moeten uitzenden. Waarschijn heeft een kinderkutprogramma te lang geduurd. Die snotneuzen hangen toch al te lang voor de buis.
Wat heb jij tegen die stad?quote:Op zondag 7 maart 2004 16:20 schreef Svensational het volgende:
wanneer houden ze eens op met die amsterdam-flitsen
Niks, ik heb er tenslotte gewoond t/m 12equote:Op zondag 7 maart 2004 16:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen die stad?
hohoho, dat valt reuze mee. Maar niets kan tippen aan ONMquote:Op zondag 7 maart 2004 16:58 schreef Basic het volgende:
IDOLS zuigt idd!!!!!!!!!!!!
En Cees Spanbroek wordt niet alleen gerecycled in OnM, maar ook in GTST (meestal als arts of patiënt) en in Goudkust (zakenman/lid v.d. raad van commissarissen). En die rollen weet hij ook altijd met volle overtuiging te spelen.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
De vent die de scanner moet leveren wordt ook keer op keer gerecycled: eerst was hij de arts van Ellen, toen de KNO arts van Serge en nu verkoopt hij apparatuur ....
Dit is vast een strikvraag.... Ik ga voor antwoord e.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kwisvraag:
Waarvan heeft Aafke nog nooit gehoord?
a. sex
b. geld
c. café
d. een ruggegraat
Het antwoord is "d" ...quote:Op zondag 7 maart 2004 18:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit is vast een strikvraag.... Ik ga voor antwoord e.
Jij moet mijn reacties eens wat beter lezen!quote:Op zondag 7 maart 2004 18:23 schreef Wup het volgende:
Arthur noemt Lisette Liesje!!!!!!!!!!
Arthur is echt geweldig.
Hij speelt niet slecht, maar zijn karakter in ONM is een gladde megalul.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:25 schreef Wup het volgende:
bye the way ik vind Frederik de Groot helemaal niet slecht acteren.
Dat ie steeds wathakkelt vind ik juist wel bij zijn rol passen, tjee je zou toch met Aafke om moeten gaan.
Daarom reageert JP ook altijd zo verdwaasd op alles en iedereen.......
Jij was toen nog bezig met Wuppen?quote:Op zondag 7 maart 2004 18:41 schreef Wup het volgende:
Was jou dat ook opgevallen?
vreemd ik had het niet gezien en ook al niet gehoord toen het vorige week voorbijkwam.
En hij zei het zelfs in 2 scenes...........
* Wup noemt ook altijd iedereen Liesje......
ik vind het wel meevallen tot nu toe, maar ik ben het wat betreft Lieve ook al met niemand eens hier.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij speelt niet slecht, maar zijn karakter in ONM is een gladde megalul.
niet zo jaloers jij..........quote:Op zondag 7 maart 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij was toen nog bezig met Wuppen?![]()
dat vind hij zelf ook nogal.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:56 schreef soapie het volgende:
Ik vind Koen wel bij Aafke passen!!!
man tis in de buurt van één van mn velen scholen, zou wel terug willen gaan om lizzy te ontmoetenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:20 schreef Svensational het volgende:
wanneer houden ze eens op met die amsterdam-flitsen
Nou omdat het zo voorspelbaar lijkt hoeft het misschien niet.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:46 schreef dunn0w het volgende:
die zal er geheit kome....... ik WALG van die chris....
Yeah, me to. Wat een loserquote:Op zondag 7 maart 2004 20:46 schreef dunn0w het volgende:
die zal er geheit kome....... ik WALG van die chris....
Misschien dat Chris een oogje heeft op Hugo... Dat zou wel verrassend zijn! Arthur had het laatst geloof ik ook over de (zaken?)partner van Chris (of had hij het nou over Vromans senior)... maar dat kan natuurlijk zowel een man als een vrouw zijn... Het kan nog alle kanten op...quote:Op zondag 7 maart 2004 20:49 schreef Wup het volgende:
Nou omdat het zo voorspelbaar lijkt hoeft het misschien niet.
ik walg van Kyra. En Hugo vind ik ook niks.
Kijk jij denkt tenminste leuk mee....quote:Op zondag 7 maart 2004 22:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien dat Chris een oogje heeft op Hugo... Dat zou wel verrassend zijn! Arthur had het laatst geloof ik ook over de (zaken?)partner van Chris (of had hij het nou over Vromans senior)... maar dat kan natuurlijk zowel een man als een vrouw zijn... Het kan nog alle kanten op...
En ik ook !!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 maart 2004 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yeah, me to. Wat een loser
Jij vindt jezelf ook een loser?quote:En ik ook !!!!!!!!!!
Had Iwan vorige ergens niet al geroepen: "Claire is terug ..."quote:Op zondag 7 maart 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Chris is echt zo'n carrièrepikkie. Elleboog stootje hier, schopje daar ....
Ik niet weet. Ik niet gezien.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:08 schreef Wup het volgende:
Had Iwan vorige ergens niet al geroepen: "Claire is terug ..."
Robin Rienstra (Westenwind/Fort Alpha) is inderdaad leuk. Als huis-tuin-en-keuken Hugo speelt hij goed, maar als dokter komt hij bij mij absoluut niet overtuigend over... De terminologie klinkt allemaal net iets te uit het hoofd geleerd. Daar zijn de Couwenbergjes veel beter in, maar die mogen dan weer niet in zo'n vette bak scheuren. Als Hugo (lees: de schrijvers) niet oppast dan wordt hij net zoals Bram afgevoerd naar Hints, of erger nog... Waku Waku...quote:Op zondag 7 maart 2004 22:34 schreef Wup het volgende:
Kijk jij denkt tenminste leuk mee....
een beetje verrassing zou inderdaad mooi zijn.
Chris & Hugo en dan Kyra op het zijspoor. Klinkt prima.
en als Hugo nou eindelijk weer eens een beetje een minder saai figuur mag worden ben ik al helemaal blij. Want op zich vind ik Robin Rienstra gewoon leuk, maar Hugo is dat helaas niet.
quote:Op zondag 7 maart 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Chris moet in Joosts horrorfilm meespelen en dan op de set à la Jason Lee omkomen.
[..]
Jij vindt jezelf ook een loser?
ojee wat sneu, hoe weet je dat? Misschien is ze tijdelijk even weg, d\t ze later nog even terugkomt? Of dat ze gercast terugkomt?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik verwacht niet dat Claire nog terugkomt, want ze is al weken niet meer op de set gezien.
WIV weet dat niet, hij zuigt dat uit z'n duim.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ojee wat sneu, hoe weet je dat? Misschien is ze tijdelijk even weg, dt ze later nog even terugkomt? Of dat ze gercast terugkomt?
maar dan kan Hugo natuurlijk prima voor Chris vallen. Zal Arthur leuk vinden........
ojah, ik was die betriuwbare bron van hem weer even vergeten......quote:Op zondag 7 maart 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:
WIV weet dat niet, hij zuigt dat uit z'n duim.![]()
Bij ons op de redactie van Veronica Magazine is dat al bekend. We weten de meeste info al weken voor de nieuwe gids uitkomt.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
ojee wat sneu, hoe weet je dat? Misschien is ze tijdelijk even weg, dt ze later nog even terugkomt? Of dat ze gercast terugkomt?
Dat gaat ongeveer gebeuren. Het blijkt n.l. dat Hugo bisexueel is.quote:maar dan kan Hugo natuurlijk prima voor Chris vallen. Zal Arthur leuk vinden........
Iets te lang in De Engel gezeten?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik niet weet. Ik niet gezien.
Ik verwacht niet dat Claire nog terugkomt, want ze is al weken niet meer op de set gezien.
wat klets je nou?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij ons op de redactie van Veronica Magazine is dat al bekend. We weten de meeste info al weken voor de nieuwe gids uitkomt.
haha dat lijkt me in elk geval geweldig grappig.quote:Dat gaat ongeveer gebeuren. Het blijkt n.l. dat Hugo bisexueel is.
Door drank kunnen ook liefdes ontstaan. Vergeet niet dat Margot Maurice leerde kennen toen hij per ongeluk een glas drank over haar kleding omstootte.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Iets te lang in De Engel gezeten?
Arthur: "The alcohol is kicking in."
Aafke: "Drank maakt meer kapot dan je lief is."
Dat ik al lang weet wat er over drie weken gaat gebeuren ...quote:Op zondag 7 maart 2004 23:21 schreef Wup het volgende:
wat klets je nou?
Ow, ja net zoals je laatst meldde dat Victor weer terug zou komenquote:Op zondag 7 maart 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat ik al lang weet wat er over drie weken gaat gebeuren ...
ja dat begrijp ik wel, maar wat heeft dat nou te maken met wie er op de set rondwandelt en wie niet?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat ik al lang weet wat er over drie weken gaat gebeuren ...
Wie weet spreekt WIV wel de waarheid... en heeft hij liggen krikken met een van de castleden...quote:Op zondag 7 maart 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
ojah, ik was die betriuwbare bron van hem weer even vergeten......
Jah en niet ten onrechte.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Robin Rienstra (Westenwind/Fort Alpha) is inderdaad leuk. Als huis-tuin-en-keuken Hugo speelt hij goed, maar als dokter komt hij bij mij absoluut niet overtuigend over... De terminologie klinkt allemaal net iets te uit het hoofd geleerd. Daar zijn de Couwenbergjes veel beter in, maar die mogen dan weer niet in zo'n vette bak scheuren. Als Hugo (lees: de schrijvers) niet oppast dan wordt hij net zoals Bram afgevoerd naar Hints, of erger nog... Waku Waku...
4. Met Aafkequote:Op zondag 7 maart 2004 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie weet spreekt WIV wel de waarheid... en heeft hij liggen krikken met een van de castleden...
De vraag is alleen: met wie?
1) Arthur
2) Hugo
3) Chris
4) ... (mag WIV zelf invullen; is wel zo sportief)
Ikben een beetje te dom om deze hint te begrijpen?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:25 schreef Svensational het volgende:
Weet Wup niet dat je hier ook in kunt loggen
Dat was een hoax.....quote:Op zondag 7 maart 2004 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ow, ja net zoals je laatst meldde dat Victor weer terug zou komen![]()
Svensational is een beetje te analfabeet om die hint duidelijk te schrijven.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
Ikben een beetje te dom om deze hint te begrijpen?
Wie?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] staat bij de meeste mensen achter hun naam maar bij jou staat er een [afbeelding] Blijkbaar ben je dus niet ingelogd en voer je je password steeds opnieuw in.
wie denk je?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie?
Nee hoor is tonen dat je online bent, dat heb ik geloof ik uitgezet.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] staat bij de meeste mensen achter hun naam maar bij jou staat er een [afbeelding] Blijkbaar ben je dus niet ingelogd en voer je je password steeds opnieuw in.
Een goede hoax weet ik wel te waarderen.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was een hoax.....
Vind jij ook dat Svensational vandaag lastig is?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:41 schreef Wup het volgende:
Nee hoor is tonen dat je online bent, dat heb ik geloof ik uitgezet.
Ah, vandaar.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Nee hoor is tonen dat je online bent, dat heb ik geloof ik uitgezet.
Mooie dag voor de return of Claire.....quote:Op zondag 7 maart 2004 23:43 schreef Iwan1976 het volgende:
want over ruim 3 weken is het 1 april.
Niet minder lastig dan normaal hoorquote:Op zondag 7 maart 2004 23:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vind jij ook dat Svensational vandaag lastig is?
Sinds de openingsposts kut zijn zal ik het zeker mogen doen?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ah, vandaar.
Wat wordt de titel van het nieuwe topic? En wie opent em? Ik iig niet![]()
Neuh waarom?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vind jij ook dat Svensational vandaag lastig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |