hihi....quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:48 schreef Svensational het volgende:
wattafakka, waarom staat er & in mijn topictitel
Neuh daar hebben we het al eens over gehad, Claire slaan is zwaar verboden.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk dat lieve Lieve een paar klappen op Claire's bakkes zal klatsen. Als lieve Lieve boos wordt, wil je haar niet tegenkomen. Ik ken irl mensen die manisch depressief zijn .... die moet je niet in het vaarwater komen als ze hun medicatie niet of te laat nemen ....
Maareh om op je topic te reageren, ik gun Tara toch echt wel wat leukers dan Carlo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:48 schreef Svensational het volgende:
wattafakka, waarom staat er & in mijn topictitel
er staat dus & a m p : in de topic titel. als je dat typt zonder spaties krijg je & in het bericht en als je alleen & typt krijg je dat er wel bijquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:49 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi....
ow kijk ik ben tegenwoordig ook volkomen onschuldig aan al mijn typefoutjes.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waarom staat er dat iemand zijn reactie 1% heeft gewijzigd? De bugvreters van FOK! hebben nog heel wat klei te kneden. Oh... en als er tikfouten in mijn tekst staan, dan komen die er door een bug. Begrepen, Svensational!
En als wij dat meppen nou eens samen zullen gaan doen? Zou je het dan wel leuk vinden?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
Neuh daar hebben we het al eens over gehad, Claire slaan is zwaar verboden.
Ik kon het al niet begrijpen dat jij een typfout maaktequote:Op donderdag 26 februari 2004 00:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waarom staat er dat iemand zijn reactie 1% heeft gewijzigd? De bugvreters van FOK! hebben nog heel wat klei te kneden. Oh... en als er tikfouten in mijn tekst staan, dan komen die er door een bug. Begrepen, Svensational!
Weet ik veel wat voor foute types jij kent?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:52 schreef Wup het volgende:
ow kijk ik ben tegenwoordig ook volkomen onschuldig aan al mijn foute types.
Als ik Lieve op de brandstapel of uit het raam mag gooien, mag jij 1 keertje naar Claire blazen......quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als wij dat meppen nou eens samen zullen gaan doen? Zou je het dan wel leuk vinden?![]()
Lekker ....quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:54 schreef Wup het volgende:
Als ik Lieve op de brandstapel of uit het raam mag gooien, mag Claire 1 keertje op jou blazen......
Ik vind haar accent niet zo vervelnd, dat vind ik eerder irritant aan Niels, nee ik word niet goed van die eeuwige smile van dat mens.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen Lieve hebben. Ik vind het Vlaamse accent bij een vrouw erg sexy. Vond jij "zanger" Wienzzzton, met wie Dash 3-In-1 neukte dan minder irritant?
Toen ze over Claire begon te godveren ("Godverdoemme Niels, da gunde gij die Clèrrr tog nie!?"), was de smile weg. Ver weg!quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef Wup het volgende:
Ik vind haar accent niet zo vervelnd, dat vind ik eerder irritant aan Niels, nee ik word niet goed van die eeuwige smile van dat mens.
hahahaha, nou ja sorry te laat, ze kan het niet meer goedmaken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Toen ze over Claire begon te godveren ("Godverdoemme Niels, da gunde gij die Clèrrr tog nie!?"), was de smile weg. Ver weg!
wacht maar tot je Ariel ook eens in een stoeipakje te zien krijgtquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch vind ik Lieve leuker dan Dash 3-In-1.
haha wat ben je lollig vanavopnd.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Is dat je een vrouw bent, anders had ik je voor "LUL" uitgemaakt ....
Ariel is Dash 3-In-1 (werd vroeger in een ton geleverd). Mocht het ooit gebeuren dat zij überhaupt in een stoeipakje past, dan zie ik me voor het eerst in 5 jaren genoodzaakt om een aflevering op mijn tape te editen .....
Allemaal buginherent....quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:18 schreef Wup het volgende:
ow nu staat het er wel bij, er gebeuren vage dingetjes nog hoor
Niet kijken zou verboden moeten worden!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:06 schreef Basic het volgende:
gemist vandaag,......maar ben er vanaf nu weer bij
Het is nog even wennen allemaal, maar vooralsnog draait het forum bij mij een stuk sneller dan voorheen, da's toch wel een enorm pluspunt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:50 schreef Svensational het volgende:
Dan zet ik em maar hier neer
haha nog een? maar ik weet het verder ook niet, misschien is haar rol gewoon op?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:50 schreef Lemijn het volgende:
Ik het trouwens ook een paar afleveringen gemist deze en vorige week, waar is Evelien van Texel opeens heen? Ik had verwacht dat ze wel langer zou blijven, ze keet zo typisch naar Tara dat ik vermoedde dat we een nieuwe lesbo kregen
Hoezo nog een? We hebben alleen maar Renee nu toch? En trouwens, hebben we ooit homo's in onm gezien? Weet onze weet_veel vast welquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:21 schreef Wup het volgende:
haha nog een? maar ik weet het verder ook niet, misschien is haar rol gewoon op?
Frida mag nog steeds terugkomen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:24 schreef Lemijn het volgende:
Hoezo nog een? We hebben alleen maar Renee nu toch? En trouwens, hebben we ooit homo's in onm gezien? Weet onze weet_veel vast wel
Ergens met Maurice.. Zuid Afrika dacht ikquote:En sloomheidsvraag: waar zijn Margot en de kinders ook alweer tegenwoordig?
nee, maar ze was wel mooie huize-couwenberg-opvulling.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:33 schreef Wup het volgende:
Ergens met Maurice.. Zuid Afrika dacht ik
Maar Margot mis ik dus helemaal niks aan.
Ik zou ook gillend uit het raam springen als ik met Lieve werd opgescheept.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:36 schreef Lemijn het volgende:
nee, maar ze was wel mooie huize-couwenberg-opvulling.
dat huis blijft heus wel in de serie maar er lopen wel weer mensen uit.
ook typisch: toen carlo daar kwam wonen stond joyce op haar achterste benen (privacy, geen overleg, blabla) en vond renee dat dikke onzin, en nu met niels en lievelieve is het precies andersom. mag wel, maar zelf merken ze dit niet op...
idd vreemde zaak is datquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:36 schreef Lemijn het volgende:
[..]
nee, maar ze was wel mooie huize-couwenberg-opvulling.
dat huis blijft heus wel in de serie maar er lopen wel weer mensen uit.
ook typisch: toen carlo daar kwam wonen stond joyce op haar achterste benen (privacy, geen overleg, blabla) en vond renee dat dikke onzin, en nu met niels en lievelieve is het precies andersom. mag wel, maar zelf merken ze dit niet op...
Nee. Is trouwens ook niet nodig. We hebben Renée, Claire, Tara, Floor. Dat is veel lekkeredere eyecandy.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:24 schreef Lemijn het volgende:
En trouwens, hebben we ooit homo's in onm gezien? Weet onze weet_veel vast wel
Maar Victor is krankejorum en zal de kooi afbreken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:39 schreef Wup het volgende:
Victor terug en huize Couwenberg is weer zoals het hoort.....
Kan idd niet wachten wanneer dat gebeurd als dat geberd nogquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar Victor is krankejorum en zal de kooi afbreken.![]()
Dan gebeurd er in huize Couwenberg ook weer eens wat leuks!!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar Victor is krankejorum en zal de kooi afbreken.![]()
Ik denk niet dat het ooit nog geberden zal. Victor behoort tot de oude garde. Yorin wil alleen nog maar jong grut.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:24 schreef Basic het volgende:
Kan idd niet wachten wanneer dat gebeurd als dat geberd nog
En daar valt Lieve onder?????quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk niet dat het ooit nog geberden zal. Victor behoort tot de oude garde. Yorin wil alleen nog maar jong grut.
Tuur zou het maar wat graag met Dr. Slettebak doen ....quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
LOL @ Floor![]()
![]()
Bram en grappig of hoe ze het ook uitspreekt![]()
![]()
LOL @ Arthur en nieuwe vrijer & Dr. Knoeier.
ach man zonder Claire is heel onm half zo leuk niet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:59 schreef Basic het volgende:
Claire blijft me verbazen ! opgerot met dat sneu wijf
Dat zal wat zijn als Arthur erachter komt dat zijn lieve Taartje het doet met de jongen die de vuile was ophaalt in het ziekenhuisquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
Wat zal Carlo doen? Zal hij onverwachts op bezoek komen bij Arthur of iets dergelijks?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat zal wat zijn als Arthur erachter komt dat zijn lieve Taartje het doet met de jongen die de vuile was ophaalt in het ziekenhuis
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:56 schreef RedGuy het volgende:
Was dit het nou? Was dit voor de laatste keer Claire?.
Nou ... plat is ze niet. Kijk maar naar haar joekels.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:58 schreef Markie-Mark het volgende:
En Tara jou heb ik altijd al plat en hoerig gevonden
Ze mag best langskomen en met haar hoge hakjes struikelen en over me heen vallen!quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:44 schreef Basic het volgende:
hehe ze mag best langs komen hoor die Tara
Hier is het veel leuker, want Wup en ik zijn er bij ....quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:01 schreef Cellika het volgende:
Hoop dat het net zo gezellig is als het daar toen was...
Ja vooral jij bent een echte aanwinst voor dit forum he weet_ik_veelquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hier is het veel leuker, want Wup en ik zijn er bij ....
Alsof jij hier gewenst bent, Carlo .... ehhhh .... Markie-Mark!quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja vooral jij bent een echte aanwinst voor dit forum he weet_ik_veel
Ja, dat is inderdaad zo, want ik voorzie de mensen van veel informatie met mijn vooruitblikjes.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja vooral jij bent een echte aanwinst voor dit forum he weet_ik_veel
Ok, daar hou ik je aanquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hier is het veel leuker, want Wup en ik zijn er bij ....
Nee hoor, daarvoor is Tara veel te eerlijk. Woehahahahahaha! Carlo ligt binnenkort waarschijnlijk in de Van Walsum Trashcan, net als Claire. Zij zijn geen echte van Walsums.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:26 schreef Cellika het volgende:
Maar om ff terug te komen op HET topic, ik denk dat Tara Carlo gebruikt, alleen voor de sex (of is deze conclusie al eerder getrokken?) Van echte liefde zal er nooit sprake zijn, Tara kennende...
Dat denk ik ook ja, ze zit nogal in een prestige familie.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij is ze wel echt gek op hem, alleen schaamt ze zich een beetje om het feit dat het gewoon een domme boer is. En daar kan Tara natuurlijk niet mee thuiskomen bij de Van Walsums.....
Van wie iedereen in het wilde weg rondneukt ... behalve Joost. Die is monogaam en blijft bij Lizzy.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:38 schreef pberends het volgende:
Dat denk ik ook ja, ze zit nogal in een prestige familie.
neeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:56 schreef RedGuy het volgende:
Was dit het nou? Was dit voor de laatste keer Claire?.
Joost is superirritant en oerlelijk..... wat is daar nou normaal aan?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee hoor, daarvoor is Tara veel te eerlijk. Woehahahahahaha! Carlo ligt binnenkort waarschijnlijk in de Van Walsum Trashcan, net als Claire. Zij zijn geen echte van Walsums.
Joost is de enige normale van Walsum.
mja da's waar weet_ik_veel is ingehuurd voor de verhaaltjes.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, dat is inderdaad zo, want ik voorzie de mensen van veel informatie met mijn vooruitblikjes.
ga jij je eens diep schamen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:59 schreef Basic het volgende:
Claire blijft me verbazen ! opgerot met dat sneu wijf
haiquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:01 schreef Cellika het volgende:
Hey iedereen,
Ik ben nieuw hier en stel me ff voor. Ik ben Lianne... Zo das ook weer gedaanIk kijk al sinds 1997 naar OnM. Heb ook al eerder meegedaan op een forum (Veronica toen nog) maar dat is ter ziele gegaan... So... now I'm here... Hoop dat het net zo gezellig is als het daar toen was...
Liefs,
Lianne
niet lelijk??? dat meen je niet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Joost is leuk, en zeker niet lelijk
Alleen een leker wijf als jij mag dat! Voor anderen is dat verboden ....quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
En als ie dat niet netjes op tijd neerzet mag je naar hem blaffen....
Geen nare dingen over Joost!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
[..]
niet lelijk??? dat meen je niet.
nee hoor, ik zeg alleen maar dat ik het een onogelijk monstertje vind.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:55 schreef Leonoor het volgende:
Geen nare dingen over Joost!!!
Maar hij is wel erg kewl. Hij doet alleen maar wat hij wil.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:57 schreef Wup het volgende:
nee hoor, ik zeg alleen maar dat ik het een onogelijk monstertje vind.
mja hij kan ook best lief zijn soms. Maar het blijft een irritant ventje. Kan hij ook niks aan doen natuurlijk, dat zijn de Van Walsum genen.....quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar hij is wel erg kewl. Hij doet alleen maar wat hij wil.
Je gaat dit niet leuk vinden....Bramquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:09 schreef Wup het volgende:
[..]
Goffer welk stuk tuig heeft dat op zn geweten?????
het is toch niet echt waar he?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alleen een leker wijf als jij mag dat!
Bram was altijd al een uitdrukkingsloze zouteloze lul. Toen hij en Claire in de race voor het agioschap bij Victor waren, vond Bram "het niet erg" toen Claire 'm op een oneerlijke wijze voorbijstevende.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:50 schreef Luuksor het volgende:
Bram is en blijft een grote lul! Wie gaat er nou ons Clairetje wegsturen?! Die kun je in je huis toch beter gebruiken voor een stomende romance?!
Ik vind hem wel een leuke kop hebben!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:12 schreef babette21 het volgende:
en eh, Joost is grappig... maar idd niet moeders mooiste (en soms ook wel 'n beetje irritant, maar dat kunnen we wel hebben toch)
Gelukkig! Ik dacht al dat ik hier de enige was. De meesten hier zeiken over haar heen ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:16 schreef Cellika het volgende:
Weet iemand waar je goede screenshots van OnM kan vinden? Heb er een paar nodig van Lieve. Dat vind ik een bloedmooie vrouw met een super sexy en zwoele stem (ik vind bijna iedereen met een Vlaams accent een mooie stem hebben...)
Volgens mij gaat Joost binnenkort vreemd met Lieve.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:16 schreef Cellika het volgende:
Weet iemand waar je goede screenshots van OnM kan vinden? Heb er een paar nodig van Lieve. Dat vind ik een bloedmooie vrouw met een super sexy en zwoele stem (ik vind bijna iedereen met een Vlaams accent een mooie stem hebben...)
JP bij Bertina: "Celebration time"quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
De hufters! Gaat de Engel toch plat!
Ik heb er wel voor je.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:16 schreef Cellika het volgende:
Ook al geen borsthaar, sdie jobngen heeft toch ook echt niks mee. Nou ja behalve zijn rol in ONM.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
OnM (Afl. 2020 - VR. 27-02-2004)
haha, ben jij een Joost hater?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Volgens mij gaat Joost binnenkort vreemd met Lieve.
Mja ik vind haar afschuwelijk. Ik hoop dat ze snel weer aftaait.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gelukkig! Ik dacht al dat ik hier de enige was. De meesten hier zeiken over haar heen ....
Zie je nou wel dat hij had moeten doodvallen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:57 schreef Svensational het volgende:
Je gaat dit niet leuk vinden....Bram![]()
![]()
Nee, Joost isquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:40 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ben jij een Joost hater?
Nou Niels vind ik leuk en vooral een goede acteur, da's dus wel een enorme aanwinst voor ONM, maar om hem nou in het Vlaams te moeten aanhoren, da's toch minder moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:33 schreef Cellika het volgende:
Ik vind Niels ook zo'n schatje, t is wel een leuk stel samen... Nu ik het toch over Niels heb, hij speelt aankomende dinsdag (2 maart) in Flikken, een Vlaamse politieserie. Dat begint om 20.30 op Nederland 2. Dus voor zijn fans (als die hier zijn... ik in ieder geval wel...) programmeer je videorecorder alvast...
en dan wens je hem Lieve toe?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:45 schreef pberends het volgende:
Nee, Joost is
Geef 'm eens ongelijk. Lieve Lieve kan 'm nog wat bijbrengen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Volgens mij gaat Joost binnenkort vreemd met Lieve.
Dat klinkt ook weer als een ziekenhuis?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
straks Jop de Vries (Victor) in Hartslag!!!
wat weet jij daarvan?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef 'm eens ongelijk. Lieve Lieve kan 'm nog wat bijbrengen.
Nou hij mag wel iemand relaxters dan Lizzyquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:47 schreef Wup het volgende:
[..]
en dan wens je hem Lieve toe?
Lieve is lief.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:47 schreef Wup het volgende:
en dan wens je hem Lieve toe?
Nou ... van Lizzy zal Joost niet veel hebben geleerd. Ik vraag me af of hij er überhaupt nog wel overheen mag ... Lizzy zit alleen nog maar te nurksen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
wat weet jij daarvan?
Ja, man, wat is die Lizzy fucked up de laatste weken ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:58 schreef pberends het volgende:
Nou hij mag wel iemand relaxters dan Lizzy
Bram is een lul, inderdaad. Lieve is lief en leuk en aardig. Lizzy is momenteel een giganurks, heeft een grote smeerbeurt nodig, kan niet anders. Die arme Joost moet werken en ook nog het huishouden doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
wat heeft iedereen ineens tegen Lizzy.
Of zijn jullie gewoon een beetje mijn anti Bram en Lieve terreur campagne aan het saboteren hier.....
Moeten we dat dan maar eens relaxerend gaan masseren?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:06 schreef Luuksor het volgende:
.. Stresskutje..
hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
-- Ja, ik ben een varken ...
En dat vind jij maar wat lekker, hahahahahahahaha!?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
haha
Zit er geen PM hier op dit forum? Nou ja, dan maar zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik heb er wel voor je.
zeg maar wat je zoekt (hoe groot en hoeveel) dan kan ik je het eea toesturen via mail. Ik wil het forum hier niet gaan bevuilen met Lieve pics.......
Iwan is al zo lief geweest, of is dat niet afdoende? Dan stuur ik je van het weekend wel een verzameling toe.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:19 schreef Cellika het volgende:
Zit er geen PM hier op dit forum? Nou ja, dan maar zo.
Hoe groot maakt niet zo veel uit, als het maar JPG is. Hoeveel, nou zoveel mogelijk. Heb je ze op een site staan? Anders kun je ze mailen naar cellika_Pia@hotmail.com
En hoe, ik kwam niet meer bij hoe hij erbij liep als 'Hennie de Huisman' Als er iemand een foto van heeft..... Wup misschien??????quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die arme Joost moet werken en ook nog het huishouden doen.
Dan veel succes met het verzenden. Hotmail vreet momenteel bijna niks ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
Iwan is al zo lief geweest, of is dat niet afdoende? Dan stuur ik je van het weekend wel een verzameling toe.
Ik vind die Carlo 3x niks, geef mij Joost maar....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:25 schreef Cellika het volgende:
Hij heeft een mooi gespierd lichaam, maar verder...
Ja ik zag het al, bedankt Iwan!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
[..]
Iwan is al zo lief geweest, of is dat niet afdoende? Dan stuur ik je van het weekend wel een verzameling toe.
Ik snap niet dat ze die vent voor de rol van Carlo hebben gecast. Hij ziet er uit als een flikker, maar speelt de vrouwenverslinder...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:26 schreef soapie het volgende:
Ik vind die Carlo 3x niks, geef mij Joost maar....
brrr.... ook al zo borsthaarloos.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:25 schreef Cellika het volgende:
Hij heeft een mooi gespierd lichaam, maar verder...
Bram was altijd al een saaie lul, maar Duuk en Huug hadden in het verleden leuke rollen ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
brrr.... ook al zo borsthaarloos.
Maar Carlo is tenminste niet zo saai als Bram, Duuk of Hugo.
Het is wel een sukkel, maar ik stoor me niet aan hem.
Precies, het komt niet vaak voor maar deze keer ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die vent voor de rol van Carlo hebben gecast. Hij ziet er uit als een flikker, maar speelt de vrouwenverslinder...
Het wordt tijd dat Knastbruder Sid Vicious vrijkomt en weer lekker stennis gaat schoppen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:32 schreef soapie het volgende:
Precies, het komt niet vaak voor maar deze keer ben ik het met je eens.![]()
En verder is Carlo een ongelofelijke sukkel!!!!!!
Eensch! Isis is best leuk kijkwaar.. En Hugo mag alleen al blijven omdat ie zo'n prachtige set wielen heeft, wat was het voor bak man?! Ik bedoel.. Damn!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bram was altijd al een saaie lul, maar Duuk en Huug hadden in het verleden leuke rollen ....
Ik eis meer scènes met Isis Cabolet.
Floor is lekkere kwijlwaar, inderdaad ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:41 schreef Luuksor het volgende:
Eensch! Isis is best leuk kijkwaar.. En Hugo mag alleen al blijven omdat ie zo'n prachtige set wielen heeft, wat was het voor bak man?! Ik bedoel.. Damn!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:25 schreef soapie het volgende:
En hoe, ik kwam niet meer bij hoe hij erbij liep als 'Hennie de Huisman' Als er iemand een foto van heeft..... Wup misschien??????![]()
Is goed maar heb je nog een ander mailadres, hotmail houdt niet zo van attatchments.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:27 schreef Cellika het volgende:
Ja ik zag het al, bedankt Iwan!![]()
Ik was een beetje laat met die post... Maargoed, hoe meer hoe beter
Dus als je ze op zou willen sturen, thanx
![]()
![]()
Kijk da's nou nou een tof plan.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt tijd dat Knastbruder Sid Vicious vrijkomt en weer lekker stennis gaat schoppen.
En dan moet hij achter Lizzy aanrennen, om de volgende van Walsum een poot uit te draaien ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
Kijk da's nou nou een tof plan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:41 schreef Luuksor het volgende:
Eensch! Isis is best leuk kijkwaar.. En Hugo mag alleen al blijven omdat ie zo'n prachtige set wielen heeft, wat was het voor bak man?! Ik bedoel.. Damn!
Tara natuurlijk! Beetje incest moet kunne toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan moet hij achter Lizzy aanrennen, om de volgende van Walsum een poot uit te draaien ....
Ach ja, zo lang het maar binnen de familie blijft en Tara is toch een "platte hoer", dus zij heeft er geen prblemen mee ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
Tara natuurlijk! Beetje incest moet kunne toch?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:45 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en Victor. Behalve geweldig personage ook nog charmante man, net als Sid dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Behalve Sid wil ik Aïsha terug. Aïsha heeft een hoog lekkerheidsgehalte.
Inderdaad, ja ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:01 schreef StarGazer het volgende:
Floor *rukrukruk* Echt een reden om naar deze serie te kijken
Vic Kever was inderdaad geweldig. Jammer dat hij nu nog maar het brein van een shrimp heeft ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:03 schreef Wup het volgende:
en Victor. Behalve geweldig personage ook nog charmante man, net als Sid dus.
Wie weet komt hij ineens weer gezond en wel terug.... Het is en blijft soap!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vic Kever was inderdaad geweldig. Jammer dat hij nu nog maar het brein van een shrimp heeft ....
Dat ze die ingevrorene maar eens ontdooien ... Return Of The Living Dead in ONM ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:07 schreef soapie het volgende:
Wie weet komt hij ineens weer gezond en wel terug.... Het is en blijft soap!!!!!!!!!
Da's alweer heel lang geleden hoor. Ik vind Duuk af en toe nog wel lollig maar Hugo is echt de saaiheid zelve.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram was altijd al een saaie lul, maar Duuk en Huug hadden in het verleden leuke rollen ....
Zo niet dan is het een hele goede reden om Gina Rodrigeuz terug te halen uit Amerika om die wat aan die verschrompelde hersentjes van Vickie te doen!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:07 schreef soapie het volgende:
Wie weet komt hij ineens weer gezond en wel terug.... Het is en blijft soap!!!!!!!!!
Die gaat ook ja. Jammer, ik begin haar juist te waarderen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
En die dikke ton rollen we eruit!
Dan zal dat spreekuur ook geen lang leven beschoren zijn. Arie eruit en Floor bevallen.....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
Die gaat ook ja. Jammer, ik begin haar juist te waarderen.
Ik weet nog hoe Huug in de serie kwam. Hij was te laat op zijn sollicitatiegesprek doordat hij een gebroken poot had. Hij was met de motor gevallen. Tijdens de operatie wilde hij plaatselijk worden verdoofd, zodat hij op de monitor kon meekijken en zich met de operatie kon bemoeien. Vic Kever kwaad, Claire nerveus en ze wisten toen beiden nog niet dat huug een neurochirurg is.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:10 schreef Wup het volgende:
Da's alweer heel lang geleden hoor. Ik vind Duuk af en toe nog wel lollig maar Hugo is echt de saaiheid zelve.
Maar je hebt gelijk, erger dan Bram is onmogelijk.
Floor kan nog van de trap vallen ofzo......quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:12 schreef soapie het volgende:
Dan zal dat spreekuur ook geen lang leven beschoren zijn. Arie eruit en Floor bevallen.....
Ok, probeer het eens naar cellika@chatplaza.nl . Het hotmailadres wat ik noemde is net nieuw, daar kunnen een heleboel attachments in hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
Is goed maar heb je nog een ander mailadres, hotmail houdt niet zo van attatchments.
Floor is wijf genoeg om dat alles zelf aan te kunnen! Vooral als Bram Ellen verlaat en er met die exotisch ogende stoot vandoor gaat ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:12 schreef soapie het volgende:
Dan zal dat spreekuur ook geen lang leven beschoren zijn. Arie eruit en Floor bevallen.....
nee, da's niks lang geleden .......quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik weet nog hoe Huug in de serie kwam.
Voor jouw en mijn geheugen niet, maar de meesten hier weten al niet meer wat er gisteren is gebeurd .... zo laag is het niveau ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:16 schreef Wup het volgende:
nee, da's niks lang geleden .......
oei, dat hij Claire de serie uitpest is al onvergefelijk maar als hij ook nog Floor ONM uitlokt komt de rest van dit forum ook in nog tegen Bram opstand.....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Floor is wijf genoeg om dat alles zelf aan te kunnen! Vooral als Bram Ellen verlaat en er met die exotisch ogende stoot vandoor gaat ....
Veel goeds doet die schoremkerel in elk geval niet ....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
oei, dat hij Claire de serie uitpest is al onvergefelijk maar als hij ook nog Floor ONM uitlokt komt de rest van dit forum ook in nog tegen Bram opstand.....
Ach ja, als journalist bij Veronica Magazine kom ik wel eens aan info.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:44 schreef Wup het volgende:
ow wat lekker snel weet_ik_veel
in de Veronicagids staat nooit half zoveel als in jou verhaaltjesquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach ja, als journalist bij Veronica Magazine kom ik wel eens aan info.
Ay! Alcohol bij al haar pillen. Dat geeft vast een chemische reactie in haar brein.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:46 schreef Wup het volgende:
wat staat dat er leuk. Lieve gaat de hort op.
Volgens mij sopt hij zijn speer nogeens in het smeer van Claire.quote:Niels is ook maar een wispelturig typje. Nu alweer liefdesproblemen?
Ik heb gelijk twee taalfouten van je verbeterd ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:53 schreef Wup het volgende:
In de Veronicagids staat nooit half zoveel als in jouw verhaaltjes
wat kun jij toch grof zijn af en toe.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij sopt hij zijn speer nogeens in het smeer van Claire.
en daarom hebben we je dus hier ingehuurdquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik krijg meer info dan we mogen afdrukken ....
Okay. Ik zal het netter zeggen: hij gaat haar sufneuken!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:57 schreef Wup het volgende:
wat kun jij toch grof zijn af en toe.
Wat heb jij toch met die Claire?quote:Maar van mij mag ie, als dat betekent dat Claire terugkomt......die mag overal voor terugkomen.
Bij voorkeur om Bram iets aan te doen natuurlijk.....
Owh? Heb jij mij ingehuurd? Waar is mijn poen???quote:en daarom hebben we je dus hier ingehuurd
Een soort van Erik Koning (Medisch Centrum West)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Verder heeft OnM na het vertrek van Arthur van Walsum ('bloody shame') weer een slechterik nodig, niet van dat jonge grut, maar iemand van het kaliber als bijv. Marianne Vloetgraven (ex-Goudkust 'Sylvia Verweijden') of Marlies van Alcmaer (ex-Westenwind 'Emma Noordermeer'), als concurrent van Bettina.
nou vooruit. Klinkt een stuk beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay. Ik zal het netter zeggen: hij gaat haar sufneuken!
dat ik dat nou nog moet uitleggen.quote:Wat heb jij toch met die Claire?
Dat betalen de heren van de Veronicagids je toch al.quote:Owh? Heb jij mij ingehuurd? Waar is mijn poen???
Ik ben ook niet kapot van haar acteerkunsten maar ze heeft zoveel fans hier, van mij mag ze blijven hoor. Ik gun Ellen trouwens een leuker leven dan met Bram.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat Bram & Ellen zo aardig zijn om Floor van Zandt mee te nemen. Leuk om een paar weken mee te vullen, maar geen 'vaste cast materiaal'.
Jannes!quote:Van mij mogen ze Jannes terug laten komen en Gyman laten verouderen. Jannes (bijna afgestudeerd als advocaat) zou stage kunnen lopen bij Joyce en Gyman (aankomend arts) bij Renée, die een nieuwe vlam moet krijgen. Jannes en Gyman kunnen het goed met elkaar vinden, totdat ze op hetzelfde meisje verliefd worden..
Sylvia Verweijden was echt super. Net als Yvette van Kloppenburg.quote:Verder heeft OnM na het vertrek van Arthur van Walsum ('bloody shame') weer een slechterik nodig, niet van dat jonge grut, maar iemand van het kaliber als bijv. Marianne Vloetgraven (ex-Goudkust 'Sylvia Verweijden') of Marlies van Alcmaer (ex-Westenwind 'Emma Noordermeer'), als concurrent van Bettina..
Ja Claire moet terug. En alle saaie kerels eruit.quote:Er moet weer wat vuurwerk in OnM komen!
Jaaaaaah, Jannes en Daphne terug, lijkt me wel leuk!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:04 schreef Wup het volgende:
Jannes!
ja graag, wat een leuk joch was dat. Hij mag zn mammie ook wel meenemen trouwens. Gyman dat weet ik niet zo. Die heeft in elk geval geen enkele functie tot nu toe, van mij mag dat zo blijven.
Ja Claire moet terug. En alle saaie kerels eruit.
En wat lange verhaallijnen. Niet allemaal van die doodlopende lijntjes steeds.
En dan Niels' reactie dat er officieel volgens Tuurs rapport geen fout was gemaakt....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:23 schreef Svensational het volgende:
Leuke woordspeling van Arthur gister
"Ik zou je met klem willen verzoeken"
Helemaal eens met dit stuk, je hebt er echt kijk op!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Verder heeft OnM na het vertrek van Arthur van Walsum ('bloody shame') weer een slechterik nodig, niet van dat jonge grut, maar iemand van het kaliber als bijv. Marianne Vloetgraven (ex-Goudkust 'Sylvia Verweijden') of Marlies van Alcmaer (ex-Westenwind 'Emma Noordermeer'), als concurrent van Bettina.
Er moet weer wat vuurwerk in OnM komen!
Waarom vinden wij (nette mensen) de bad guys 't meest geweldig in een serie?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Helemaal eens met dit stuk, je hebt er echt kijk op!!!!
Of ben jij heel stiekem een bad guy, stouterdje?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:42 schreef Luuksor het volgende:
Omdat we dat stiekum ook wel willen zijn!
Dit is de 4e leader in 10 jaar tijd toch? Ik vond deze leader vanaf het begin alquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er mag volgend seizoen eens een nieuwe leader worden gemaakt....
Ik wil helemaal geen leader meer. Gewoon een bordje met "Yorin Presenteert Onderweg Naar Morgen" in beeld en dan rap met de aflevering beginnen. De aftiteling moet als bij een oude film in beeld: alle namen op één of twee borden en klaar! Ook een nieuwe leader ben ik na twee weken zat.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Dit is de 4e leader in 10 jaar tijd toch? Ik vond deze leader vanaf het begin alEn ik wil Ruth terug die het lied zingt!
Dan mag Wup je nou een paar klapjes geven!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:30 schreef Luuksor het volgende:
Ja ik ben wel bad boy eigenlijk W_I_V haha
Luuk
Ze moeten gewoon elke week een nieuwe leader maken, en dan om de maand beginnen ze opnieuw. Dus 4 leaders in één seizoenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen leader meer. Gewoon een bordje met "Yorin Presenteert Onderweg Naar Morgen" in beeld en dan rap met de aflevering beginnen. De aftiteling moet als bij een oude film in beeld: alle namen op één of twee borden en klaar! Ook een nieuwe leader ben ik na twee weken zat.
Leader 1: alle kleuren van de regenboogquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Dit is de 4e leader in 10 jaar tijd toch? Ik vond deze leader vanaf het begin alEn ik wil Ruth terug die het lied zingt!
halloquote:Op zondag 29 februari 2004 17:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier vanmiddag alleen?
Waar is Wup?
Ik denk dat Claire nog wel wat rotzooi komt schoppen in het Bea.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
ik vind het helemaal nog niet zo zeker of Claire nooit meer terugkomt?
maar da's misschien wishfull thinking....
Kyra wisselt ze anders ook maar makkelijk in als ze nu alweer achter Hugo aan wil.
En ik wil nou wel eens weten hoe Duuk in geldproblemen is gekomen, die jongen heeft toch gewoon een goede baan?
Was inderdaad geweldig gevonden.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:23 schreef Svensational het volgende:
Leuke woordspeling van Arthur gister
"Ik zou je met klem willen verzoeken"
Of ze gaat eigenhandig dat lijk opgraven.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:35 schreef soapie het volgende:
Ik denk dat Claire nog wel wat rotzooi komt schoppen in het Bea.![]()
Ik had vorige week of zo ook al soort gelijke speculaties verzonnen. Maar het lijkt helemaal niet aan de orde te komen hoe hij in de problemen is gekomen, alleen maar dat het zo is. Nou ja misschien komt dat nog en gaan we weer te snel hier. Duuk mag best wat wilde dingetjes mee gaan maken.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:36 schreef Luuksor het volgende:
Ja Duukje is of verslaafd aan crack.. of aan crackhoertjes.. Wishfull thinking too.. sorry
[.....]Waarom verzin ik dit nog..
Ik denk dat hij nog wel het één en ander meemaakt voordat hij uit de serie gaat.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik had vorige week of zo ook al soort gelijke speculaties verzonnen. Maar het lijkt helemaal niet aan de orde te komen hoe hij in de problemen is gekomen, alleen maar dat het zo is. Nou ja misschien komt dat nog en gaan we weer te snel hier. Duuk mag best wat wilde dingetjes mee gaan maken.
Dat zou wel een goeie zijn ja.....quote:Op zondag 29 februari 2004 18:38 schreef Wup het volgende:
[..]
Of ze gaat eigenhandig dat lijk opgraven.
En dat mag Joost filmen voor zn horror-movie
Jaaa dat zou inderdaad leuk zijn, dat die Joost-film en de ONM-werkelijkheid in elkaar gaan overlopen.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Zou het feit dat Joost die horrorfilm gaat maken iets te maken hebben met de grote leegloop straks in ONM. Dat de mensen die in zijn film spelen ook echt vermoord worden dan .......dat zou wel cool zijn
Kijk van dit soort berichten word ik erg vrolijk en blij.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar ik denk dat we Claire nog wel terug kunnen verwachten hoor. Kim Pieters heeft pas recent besloten uit ONM te stappen dus zullen we ongetwijfeld nog een paar maanden van Claire kunnen genieten.
Ik denk dat ze terugkomt op een moment dat niemand het verwacht en ze zal heus wel het een en ander in petto hebben voor Arthur, Hugo en de rest![]()
Wil je Frida graag terug?quote:Op zondag 29 februari 2004 19:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk dat ze samen met Frida terugkomt en samen gaan ze proberen de waarheid boven tafel te krijgen......oke dat is wishfull thinking
Ik vond haar ook leuk maar ze liep zo functieloos rond te stappen steeds. Het is inderdaad jammer dat ze geen echte rol kreeg. Dus ja van mij mag ze ook terugkomen. Maar eerst Claire natuurlijkquote:Op zondag 29 februari 2004 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja Frida wil ik zeker terug. Echt het meest ondergewaarde ONM personage ooit. Het sloeg echt totaal nergens op dat zij ineens de serie uitging voor ze eigenlijk een verhaallijn kreeg. De actrice Kirsten Mulder was enorm goed en leuk.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 29 februari 2004 19:31 schreef Luuksor het volgende:
Joost & Lizzy mogen wat meer op elkaar gaan letten..
Deze week is de eerste keer geweest dat Lizzy sinds de hercast zelf een beetje een verhaaltje kreeg. Ze is tot nu toe echt alleen maar decorvulling geweest.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Joost en Lizzy moeten maar uit elkaar, dat weten we nu wel..... Ik vind Lizzy een beetje suf de laatste tijd vroeger was ze veel pittiger zeker in het begin toen Melchior nog leefde.
Lizzy heeft inderdaad totaal geen functie meer.(maar dat zijn er wel meer!!!) Misschien gaat dat nu weer komen nu ze gestopt is met haar studie.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
Deze week is de eerste keer geweest dat Lizzy sinds de hercast zelf een beetje een verhaaltje kreeg. Ze is tot nu toe echt alleen maar decorvulling geweest.
Ik zie toch liever de oude Lizzy terug!!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 19:55 schreef dunn0w het volgende:
kvind dat deze lizzy (nikki plessen ofzo..) het best goed doet..
Mot met Tara is in elk geval leuk ........quote:Op zondag 29 februari 2004 19:55 schreef soapie het volgende:
Lizzy heeft inderdaad totaal geen functie meer.(maar dat zijn er wel meer!!!) Misschien gaat dat nu weer komen nu ze gestopt is met haar studie.
Ze krijgt geloof ik volgende week bonje met Tara, dus wie weet.....
hai, vertel eens iets leuks.........quote:Op zondag 29 februari 2004 20:53 schreef Basic het volgende:
ben dr weer
Sex!quote:Op zondag 29 februari 2004 21:00 schreef Basic het volgende:
Uhhh... noem maar een leuk onderwerp
Zeg, ik ben geen varken!quote:Op maandag 1 maart 2004 16:22 schreef Leonoor het volgende:
Vooruit, Sex met Ariel dan...
Ehhhh ... varieert jouw leeftijd per dag?quote:Op maandag 1 maart 2004 16:40 schreef Basic het volgende:
Lizzy en Tara zijn de enige leuke 2 en ook mijn leeftijd hehe
Scheelt allebei 5 jaar +/- dus dat schommelt wel lekker dacht ik zoquote:Op maandag 1 maart 2004 17:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh ... varieert jouw leeftijd per dag?
Nikki Plessen is 18 en Anouck Klomp 27.
Ik denk dat die twee sowieso heel lekker "schommelen" .....quote:Op maandag 1 maart 2004 18:20 schreef Basic het volgende:
Scheelt allebei 5 jaar +/- dus dat schommelt wel lekker dacht ik zo
haha
Het maakt niet uit of ze groot of klein is ... het lekkerheidsgehalte kan groot zijn.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:27 schreef Basic het volgende:
absoluut, en toch wil ik weten waar die Nikki uitgaat....heb de vorige lizzy paar keer gezien in paradiso maar is een beetje er klein hehe
zit wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 1 maart 2004 18:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ze groot of klein is ... het lekkerheidsgehalte kan groot zijn.
Ik moet zeggen dat Nikki er op de foto in Veronica Magazine (interview) aantrekkelijker uitziet dan in de serie. Dat geldt ook voor Dominique van Vliet. Die ziet er in andere programma's ook beter uit dan in ONM. (Btw.: Nikki is 18, maar in de serie is ze 21 of 22, geloof ik).quote:Op maandag 1 maart 2004 18:38 schreef Basic het volgende:
zit wel een kern van waarheid inmaar die Nikki absoluut een topper !!!
had er wel ouder verwacht eigenlijk...quote:Op maandag 1 maart 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Nikki er op de foto in Veronica Magazine (interview) aantrekkelijker uitziet dan in de serie. Dat geldt ook voor Dominique van Vliet. Die ziet er in andere programma's ook beter uit dan in ONM. (Btw.: Nikki is 18, maar in de serie is ze 21 of 22, geloof ik).
Er zijn veel ONM acteurs die irl jonger zijn. Zo is Robin Rienstra 28 en Kim Pieters 23 of 24, terwijl ze in de serie een veel ouder karakter spelen.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:44 schreef Basic het volgende:
had er wel ouder verwacht eigenlijk...
in de serie is ze 20 zei Joyce vorige week.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet zeggen dat Nikki er op de foto in Veronica Magazine (interview) aantrekkelijker uitziet dan in de serie. Dat geldt ook voor Dominique van Vliet. Die ziet er in andere programma's ook beter uit dan in ONM. (Btw.: Nikki is 18, maar in de serie is ze 21 of 22, geloof ik).
Je lijkt toch niet op Carlo, hoop ik, want die kan de aftiteling ook niet lezen ...quote:Op maandag 1 maart 2004 18:59 schreef Basic het volgende:
hahaha die Aafke is idd een barbie, maargoed kunnen jullie niet voortaan met de soap namen reagerendan weet ik waar jullie het over hebben hehe
En jij ziet er als een echte man uit, neem ik aan? Carlo lijkt wel een wijf, qua kop.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:12 schreef Basic het volgende:
nee ben niet zo gespierd sorry...en ik steel ook niet !! en val op leuke vrouwen hehe...
Tja dat viel mij ook op :-squote:Op maandag 1 maart 2004 19:44 schreef soapie het volgende:
Wat zag Ellen eruit zeg, ze lijkt wel zwanger in dat afschuwelijke truitje!!!!!!
Met rood licht. Dan kunnen Claire en Tara hun nieuwe beroep uitoefenen!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we De Engel over een tijdje tegen een Amsterdamse achtergrond gaan zien.
Misschien is ze irl zwanger en gaat ze daarom uit de serie?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:44 schreef soapie het volgende:
Wat zag Ellen eruit zeg, ze lijkt wel zwanger in dat afschuwelijke truitje!!!!!!
haha dat was dan ook meteen het hoogtepunt van vandaag. Ik vond dat er slecht gespeeld werd? Ik heb Anouck Klomp toch wat te hoog ingeschat. Het lijkt wel of ze steeds slechter wordt.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
LOL @ Arthur Joost uitlachde. echt een half uur lang.
Niet gezien. Nieuwe speler of figurant?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
[..]
haha dat was dan ook meteen het hoogtepunt van vandaag. Ik vond dat er slecht gespeeld werd? Ik heb Anouck Klomp toch wat te hoog ingeschat. Het lijkt wel of ze steeds slechter wordt.
Ik zag wel een leuk jochie in het voorfilmpje van morgen........
Ja dat zal wel. of ze realiseert zich dat ze ook gevoelens kan hebben voor iemand.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:06 schreef Leonoor het volgende:
Ze wil hem wel, ze is er alleen nog niet aan toe om het te zeggen!
Ja, zag er goed uit. Volgens teletekst geeft Arthur hem het baantje van Kyra. Omdat Kyra volgens hem niet voor haar studie terug gekomen is......quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
[..]
haha dat was dan ook meteen het hoogtepunt van vandaag. Ik vond dat er slecht gespeeld werd? Ik heb Anouck Klomp toch wat te hoog ingeschat. Het lijkt wel of ze steeds slechter wordt.
Tara's acteerprestaties kunnen niet veel hoger, of je zou haar een heel andere rol of andere wending aan haar rol moeten geven. Ze is niets voor niets hoerig.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
[..]
Nou ik hoop speler, want het leek me een leuk jochquote:Op maandag 1 maart 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
Niet gezien. Nieuwe speler of figurant?
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Nou ik hoop speler, want het leek me een leuk joch
[afbeelding]
Nou dat weet ik niet, ze hebben allemaal wel eens een stomme scene of verhaallijn te spelen, of zie bijvoorbeeld Dennis Overeem........quote:Op maandag 1 maart 2004 20:21 schreef pberends het volgende:
Tara's acteerprestaties kunnen niet veel hoger, of je zou haar een heel andere rol of andere wending aan haar rol moeten geven. Ze is niets voor niets hoerig.
Haha, een schandknaapje kunnen we best gebruiken toch?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:28 schreef pberends het volgende:
Maar wat was hij ook alweer, Arthurs schildknaapje van vroeger?
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
[..]
Haha, een schandknaapje kunnen we best gebruiken toch?
Claire draait hem door de gehaktmolen.....quote:Op maandag 1 maart 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]![]()
Maar Arthur ging toch uit de serie? Hoe dan? JP vermoord 'm? Dat verhaal had ik ff gemist.
Het duurt altijd even eer Lisette's harde schijf begint te draaien ... bij haar weet de linkse hand niet wat de rechtse doet.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het viel me trouwens dat Lisette flink zat te klappen toen Arthur het nieuws vertelde, terwijl zij toch als enige in het ziekenhuis die petitie had getekend..
er wordt ook wel flink overdreven in die verhaaltjes zeg.quote:Maandag 1 maart
Ellen en Bram leven totaal langs elkaar heen. Ze besluiten een goed gesprek aan te gaan over hun relatie. JP vliegt Bettina aan wanneer hij het oordeel over De Engel hoort.
Ik vind Lisette weer helemaal leuk de laatste tijd.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het duurt altijd even eer Lisette's harde schijf begint te draaien ... bij haar weet de linkse hand niet wat de rechtse doet.
Het is nog maar de vraag of ze dat kind wel uitzit.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
Hoe gaan de schrijvers dat met Floor oplossen? Ze's zeker niet echt zwanger, dan krijg je het probleem "waar blijft het kind nou"
Nieuw neurloogje voor Claire misschien?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo die nieuwe dokter ziet er wel eeeh smakelijk uitalthans als ik die foto zo bekijk...
Ik vind Aafke al slecht spelen sinds Koen is opgedoken.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:19 schreef Kimske het volgende:
wat een slecht acteerwerk van aafke, bellend in de pannen roeren, was zoo duidelijk dat die pannen leegwaren... echt triest
Viel mij ook direct op... verwacht toch wel iets beter na 10 jaar soap-ervaring... Aafke mag trouwens ook wel eens aan de botox!!quote:Op maandag 1 maart 2004 21:19 schreef Kimske het volgende:
wat een slecht acteerwerk van aafke, bellend in de pannen roeren, was zoo duidelijk dat die pannen leegwaren... echt triest
Welk geschilquote:Boven café De Engel wordt de sfeer er niet gezelliger op als iedereen het oneens is over de uitspraak in het geschil tussen Lizzy en Tara.
dat moet nog komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Welk geschil
Ben benieuwd waar het over gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dat moet nog komen.
Idd, het is laat. Ga eens gauw slapen jij!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:48 schreef Basic het volgende:
jullie moeten niet zoveel slap ouwehoeren anders kunnen we wel een FOK soap beginnen hahaha het is laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |