Gisteren bestond RJP twee jaar en daarmee is het het langst (over)levende Raad-topic. Zeg maar gerust, de moeder-aller-raadjes. Alle reden dus om ons vermaarde topic eens in het zonnetje te zetten.
Hier beschouwen we gezamenlijk de rijke historie van RJP, aan de hand van ervaringen van oude rotten in het RJP-vak en de zoekkwaliteiten van de jongere garde. Dit is het topic waar je je RJP-ervaringen kwijt kunt, en waar je schaamteloos kunt kopiëren uit de briljante bijdragen van RJP-ers uit het verleden. Alles wat met RJP te maken heeft mag hier aan de orde komen, het gebrom van beeer, de liederlijke uitspattingen van Gellius en het ergerniswekkende raadgeluk van OllieA. Natuurlijk mag ook de nodige frenologische inbreng niet ontbreken.
Als aftrap plaats ik een tijdbalk. Een goed historisch topic kan eigenlijk niet zonder. De tijdbalk doet kond van het oorspronkelijk enthousiasme en hoe daar geleidelijk de klad in kwam, om vervolgens te versnellen vanaf deel 50. De tijdbalk toont ons ook de spin-offs: allereerst het geliefde kleine zusje 'RJP voor dummies'. Ruim een half jaar oud en al toe aan deeltje 29. Ook andere sub fora brachten RJP varianten voort. Drie daarvan zijn het intekenen waard, de vele overige pogingen hielden het daarvoor niet lang genoeg vol.
Genoeg geslijmd. Ben zelf niet echt een echte RJP-er, maar loop er graag doorheen.
Uit raad je plaatje # 88
Men was opzoek naar Igor Kurchatov
ChrisJX: Meneer is Brits?
zakjapannertje: nee, veel oostelijker moet je het zoeken
Alcatraz: Amerika?
ChrisJX: Dat is wel heel oostelijk
Geweldig
quote:Heerlijk tijdverdrijf voor in de verloren uurtjes en bovendien leerzaam en soms lekker ergerlijk als op het moment supreme de krenten door iemand anders uit de pap worden gevist!
Op donderdag 20 november 2003 15:40 schreef Ronhui het volgende:
Parabola, mag ik je even complimenteren met dit topic! Heeft volgens mij bovengemiddeld werk in gezeten. BravoGenoeg geslijmd. Ben zelf niet echtook een echte RJP-er, maaren loop er graag doorheen.
Ondanks de lange historie blijft Raad je plaatje voor Mongolen, geopend door Batuwu_Griekgriek, de mooiste allertijden.
Laat ik je meteen op een foutje wijzen:
quote:Als doorgewinterd RJP-er moet jij het toch wel weten: OllieA weet écht alles. Niks geen raadgeluk.
Op donderdag 20 november 2003 15:17 schreef Parabola het volgende:
het ergerniswekkende raadgeluk van OllieA.
Wat ligt er niet allemaal voor moois in de rijke RJP-historie besloten: het rapier van Gellius, de maagdelijke pakjes boter van Heer Beer, de Pruisen van SportsIllustrated, sportnegers, muzieknegers, mensenrechtenactivistennegers, de geniale Salvador Dalí, een inleiding in de amateurfrenologie, "dat lijkt Dougie Yule wel", zelfs nog wat blote wijven.
Plaatje!
quote:Ik zal dit topic volgende week aanvullen met linkjes naar uw cursus antropologie voor beginners, heer Griekgriek. Ter lering ende vermaak voor hen die deze uitermate leerzame cursus (inclusief gastcolleges van Sports en du_ke) gemist hebben.
Op vrijdag 21 november 2003 11:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Leuk overzicht, Parabola!Laat ik je meteen op een foutje wijzen:
[..]Als doorgewinterd RJP-er moet jij het toch wel weten: OllieA weet écht alles. Niks geen raadgeluk.
Wat ligt er niet allemaal voor moois in de rijke RJP-historie besloten: het rapier van Gellius, de maagdelijke pakjes boter van Heer Beer, de Pruisen van SportsIllustrated, sportnegers, muzieknegers, mensenrechtenactivistennegers, de geniale Salvador Dalí, een inleiding in de amateurfrenologie, "dat lijkt Dougie Yule wel", zelfs nog wat blote wijven ontklede dames.
Plaatje!
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:28 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik zal dit topic volgende week aanvullen met linkjes naar uw cursus antropologie voor beginners, heer Griekgriek. Ter lering ende vermaak voor hen die deze uitermate leerzame cursus (inclusief gastcolleges van Sports en du_ke) gemist hebben.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 16:14 schreef Natalie het volgende:ChrisJX: Meneer is Brits?
zakjapannertje: nee, veel oostelijker moet je het zoeken
Alcatraz: Amerika?
ChrisJX: Dat is wel heel oostelijkGeweldig
![]()
'PLAatTT!!'
quote:Ik zie geen streepjes, ik zie je punt niet.
Op vrijdag 21 november 2003 19:58 schreef Ryan3 het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat het "Raad je Plaatje" (zonder streepjes) is en "RJP voor dummies" en dus niet "RJP" en "Raad je Plaatje voor dummies" of andere variaties al dan niet voorzien van streepjes. Een kleinigheid, maar toch.
quote:Voorbeelden, naast het RJP in deze topictitel.
Op vrijdag 21 november 2003 20:01 schreef Alcatraz het volgende:[..]
Ik zie geen streepjes, ik zie je punt niet.
quote:Ha! Je weet de beroepskeuzemogelijkheden voor negers op deze wereld weer mooi samen te vatten, Heer Griekgriek.
Op vrijdag 21 november 2003 11:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
sportnegers, muzieknegers, mensenrechtenactivistennegers
En verder heeft Raad-je-Plaatje natuurlijk veel te danken aan de heer Van Speijk, zonder wiens redundante optreden het hele RJP gebeuren maar een stofnest zou zijn geweest.
Is het geen idee om een scorelijst te maken met alle plaatjes die ooit geraden zijn? Voor als iemand een klein weekje niks te doen heeft.
En Ollie weet écht alles, Heer Papabola!
Ik heb wel eens geprobeerd mee te doen, maar het is toch te lastig. Het is wel leuk tijdverdrijf ja.
Weet iemand het nog? .
Niet dat het uitmaakt. We snappen allemaal wat er bedoeld wordt. 't Vallen over kleinigheidjes is meer iets voor Justitie
quote:Ja, ga even slinks de nabeschouwing misbruiken door er alsnog een onkenbare in te keilem.
Op zondag 23 november 2003 18:52 schreef beeer het volgende:
Speciale aandacht is overigens gewenst voor het volgende heerschap wiens markante uiterlijk niet kon voorkomen dat niemand--zelfs Ollie niet!--door zijn obscuurheid heen kon prikken. Een groter plaatje kan ik niet meer vinden, grrrmbl!!!!Weet iemand het nog?
.
quote:Nog zo'n memorabele gebeurtenis: de geboorte van de kleine Rianne Jannetje Parabola.
Op zondag 23 november 2003 18:42 schreef beeer het volgende:
Heer Papabola!
quote:Da's toch bisschop Gagarin? Een eitje van DennisMoore, naar ik meen.
Speciale aandacht is overigens gewenst voor het volgende heerschap wiens markante uiterlijk niet kon voorkomen dat niemand--zelfs Ollie niet!--door zijn obscuurheid heen kon prikken. Een groter plaatje kan ik niet meer vinden, grrrmbl!!!!Weet iemand het nog?
.
!
Ter verhoging van de feestvreugde bied ik u het volgende citaat:
"Ga jij eens even buiten spelen, broekeman."
Welke RJP-er zei dit, en bij welke gelegenheid?
Leuk dat je het nieuwe spel Raad-Je-Plaatje-Citaatje begint!
quote:Een grondige analyse van deze zin zal ons het antwoord brengen, mijne heren en dames.
Op maandag 24 november 2003 01:18 schreef OllieA het volgende:
"Ga jij eens even buiten spelen, broekeman."
Dus wij zijn aangekomen bij het griek-grieken van de zin dat bah-tu-wu't. Dat wil zeggen, de Bahtuwu_Griekgriek, met een nogal pedant neologisme. Maar naar mijn bescheiden mening is het het enige mogelijke antwoord op de vraag.
[Dit bericht is gewijzigd door Heidegger op 24-11-2003 01:36]
quote:Heel goed, Batuwu!
Op maandag 24 november 2003 01:26 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Dat moetGellius
zijn geweest. Tegen wie weet ik helaas niet.
Leuk dat je het nieuwe spel Raad-Je-Plaatje-Citaatje begint!
Nog maar een opgave dan, van wie zijn de volgende onsterfelijke woorden?
"o wee o wee met smart ende tranen zie ik dat u gelijk heeft en beken ik eerlijk ende oprecht dat ik onjuiste ende valsche informatie tot mij getrokken heb. Ik neem het plaatje terug en geef de heilige beurt over aan u, o goede griek.
En om mijn gezichtsverlies tot mij te beperken en mijn familie daarmee te sparen zal ik Gellius' rapier aannemen en het gene doen wat mij te doen staat."
Ik neem aan dat deze ook een eitje is?
quote:Wat ben jij toch eigenlijk een sukkel, Heidegger: een muffe analyse maken terwijl het juiste antwoord al-lang-en-breed gegeven is.Typerend!
Op maandag 24 november 2003 01:35 schreef Heidegger het volgende:blaat-als-in-het-wezen-van-de-blaat
Veelvuldig leerzaam leesplezier!
Aan alle deelnemers een welverdiend !
quote:Tuurlijk, da's Heer Beer, de man die als geen ander geen deuk in een pakje boter kan raden.
Op maandag 24 november 2003 01:35 schreef OllieA het volgende:
Nog maar een opgave dan, van wie zijn de volgende onsterfelijke woorden?"o wee o wee met smart ende tranen zie ik dat u gelijk heeft en beken ik eerlijk ende oprecht dat ik onjuiste ende valsche informatie tot mij getrokken heb. Ik neem het plaatje terug en geef de heilige beurt over aan u, o goede griek.
En om mijn gezichtsverlies tot mij te beperken en mijn familie daarmee te sparen zal ik Gellius' rapier aannemen en het gene doen wat mij te doen staat."
quote:U gaat voor de Dali-bokaal, zo lijkt het!
Op maandag 24 november 2003 01:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Tuurlijk, da's Heer Beer, de man die als geen ander geen deuk in een pakje boter kan raden.
Welke betreurde RJP-er maakte het meest gebruik van de
(Dit tegen alle normen en waarden van RJP in?)
quote:Dat moet toch wel oergrmblaar en boterhoofd Beer zijn. Alweer!
Op maandag 24 november 2003 01:51 schreef OllieA het volgende:
Welke betreurde RJP-er maakte het meest gebruik van de
(Dit tegen alle normen en waarden van RJP in?)
quote:Boter -> Slankie -> (negatie) Bollie -> (boter bevat geen vitamine B) -> Ollie.
Op maandag 24 november 2003 01:53 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Nog een opgave: wie gebruikte voor het eerst de onsterfelijke woorden "Ik raad geen deuk in een pakje boter"?
quote:Kijk, en in dit ragfijne samenspel van woorden en emoticons heb ik u nu toch tuk!
Op maandag 24 november 2003 01:54 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Dat moet toch wel oergrmblaar en boterhoofd Beer zijn. Alweer!
quote:Krijg nou wat. Nogal wrang om juist in dit topic voor het eerst een fout antwoord te geven.
Op maandag 24 november 2003 01:56 schreef OllieA het volgende:
Kijk, en in dit ragfijne samenspel van woorden en emoticons heb ik u nu toch tuk!
Het antwoord is helemaal fout!
Enfin, dan ga ik voor Dalí-fan en negentiende-eeuwer Gellius.
quote:Dat is natuurlijk helemaal juist. De brave borst was zelfs zo bescheiden zijn opmerking in kleine letters te plaatsen: Raad-je-Plaatje deel 34.
Op maandag 24 november 2003 01:56 schreef Heidegger het volgende:
Boter -> Slankie -> (negatie) Bollie -> (boter bevat geen vitamine B) -> Ollie.
quote:Gellius als beschaafd heer gebruikt natuurlijk slechts in allerhoogste nood een
Op maandag 24 november 2003 02:02 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Krijg nou wat. Nogal wrang om juist in dit topic voor het eerst een fout antwoord te geven.
Enfin, dan ga ik voor Dalí-fan en negentiende-eeuwer Gellius.
Er zat voor de crew danook niets anders op dan hem moderator te maken. Een fatale vergissing naar later bleek.
Ach, keek men maar vaker naar het postgedrag van mensen in RJP alvorens de zware afweging te maken iemand al dan niet tot de crew toe te laten. Het is per slot van rekening een heuse microcosmos, dat RJP, nietwaar?
quote:Tsja, het is niet allemaal rozegeur en maneschijn geweest in het keldertje waarin verstofte intellectuele elkaar afrossen. Maar genoeg hierover. Laten wij Wile met de mantel der liefde bedekken.
Op maandag 24 november 2003 02:12 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Nu geef je hem weg, Ollie. Coulant van je. Het gaat hier natuurlijk om de beruchte Wile_E_Coyote, de prairiehond. De beste man bestond het om zelfs bij de simpelste opgaven te reageren met de verfijnde woorden "Who the fuck is that?"
Wie zei ooit:
"Een foute Duitser dus.
Eichmann?
Een bokser was leuker geweest"
quote:Die opmerking begrijp ik niet helemaal. Ze is voor mij met een nevel omgeven. Een mist. Een fog...:
Op maandag 24 november 2003 02:24 schreef OllieA het volgende:
"Een foute Duitser dus.
Eichmann?Een bokser was leuker geweest"
Fogerty.
Het gaat hier niet om competitie, maar om de schoonheid van fogerty, waarvan uw nederige dienaar slechts de bezorger wil zijn!
Jij weet alles, Ollie. Leg jij het me eens uit.
quote:Wat lopen we ons inderdaad druk te maken om dat suffe Raad-Je-Plaatje. Laten we het over de schoonheid van
Op maandag 24 november 2003 02:31 schreef OllieA het volgende:
Het gaat hier niet om competitie, maar om de schoonheid van fogerty, waarvan uw nederige dienaar slechts de bezorger wil zijn!
Ik begin: lekker wijf is dat, hè?
quote:Nou kijk, Batuwu, dit is in wezen natuurlijk een heel simpele zaak. En je hebt zelf het antwoord al gegeven!
Op maandag 24 november 2003 02:33 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik bedenk me nu dat Raad-Je-Plaatje altijd een mannenaangelegenheid is geweest. AlleenFogerty
wist een deuk in de boter van dit mannenbastion te slaan. Wat deden we fout? Zijn we te stoffig? Te competitief? Te gevat? Missen vrouwen de frenologiehersenkwab? Zo ja, zouden wij dat dan niet aan ze moeten kunnen zien? (Doordenkertje!)
Jij weet alles, Ollie. Leg jij het me eens uit.
quote:Heerlijke vrouw. Ik zal es kijken of ik niet een fijn gedicht kan vinden dat de schoonheid van Fogerty bejubelt.
Op maandag 24 november 2003 02:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Wat lopen we ons inderdaad druk te maken om dat suffe Raad-Je-Plaatje. Laten we het over de schoonheid van
Fogerty
hebben.
Ik begin: lekker wijf is dat, hè?
quote:ReneMioch heeft nog wel wat liggen, naar ik meen.
Op maandag 24 november 2003 02:40 schreef OllieA het volgende:[..]
Heerlijke vrouw. Ik zal es kijken of ik niet een fijn gedicht kan vinden dat de schoonheid van Fogerty bejubelt.
quote:Al een paar jaar, Ollie.
Op maandag 24 november 2003 02:42 schreef OllieA het volgende:
O schone maagd o komma punt zij mij uw liefde toch vergund ik smacht al vele weken puntkomma uitroepteken
(Kijk, een Wile_E_Coyote-citaat!)
quote:Het is inderdaad van een onbeschrijflijke triestheid waarbij zelfs mijn pen tekortschiet.
Op maandag 24 november 2003 02:44 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Al een paar jaar, Ollie.
Nou ja, voor de dagploeg dan nog maar een heerlijk te raden Raad-Je-Plaatje-Citaatje, ditmaal in de toepasselijke vorm van een Plaatje.
Wie ging, slechts gehuld in onderstaand kledingstuk, op zoek naar de onverlaat die maar geen hints wilde geven bij een geplaatst plaatje?
En nu ga ik mijn pyjamaatje opzoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door OllieA op 24-11-2003 02:54]
.
Groetjes,
Dicky Palyama.
En dat plaatje, da's Wittgenstein. Duh.
* Bimmel doet petje af !
U blijft veel te veel ontopic hier en breekt daarmede met de gouden regel dat de nachtploeg er een rommeltje van maakt. Enkele wijze lieden zeiden hierover reeds in deel 69:
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:59 schreef Gellius het volgende:[..]
[..]Dit topic is dood voor de rest van de dag. Natuurlijk komt strakjes nog wel dat stelletje amateurs van de nachtploeg de zaak verstjeren met hun dronken gebral. Dat is ook wel enigszins onderhoudend, voor wie er op wachten wil.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:03 schreef du_ke het volgende:[..]
Tja de nachtploeg, best vermakelijk maar erg onregelmatig en niet te vertrouwen. Plus dat ze de neiging hebben er een verschrikkelijk zooitje van te maken.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:04 schreef Parabola het volgende:[..]
Maar zelfs daar kunnen we geen gif op innemen. Onvoorspelbare sujetten
Maar dit...
quote:.. dit doet echt pijn, Batuwu.
Op maandag 24 november 2003 00:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ter verhoging van de feestvreugde:
Lul .
En de schuld van dit alles:
Het succes van de serie schreeuwde om een vervolg, waarna gastdocenten du_ke en SportsIllustrated de taak op zich namen om deel 5 van de cursus verder uit te diepen.
Deel 5B: De Pruis, door du_ke, met aanvullingen van Sports en beeer
Deel 5C: De Romein, door SportsIllustrated
Deel 5D: De Brit, door SportsIllustrated
Deel 5E: De Fransman, door SportsIllustrated
Deel 5F: De Duitser, door SportsIllustrated
Hierna startte een van de minder intelligente RJP-ers nog een misplaatste en dan ook volslagen terecht mislukte poging om de cursus toe te passen op een wetenschappelijke discipline:
De econoom, door Parabola
Met deze zinloze actie knipte de onverlaat het cursuslijntje bruusk door
En de opgave luidt: wat valt u op bij vergelijking van Batuwu's delen?
quote:Batutu! Ik zeg het je nog één keer!
Op maandag 24 november 2003 02:12 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Nu geef je hem weg, Ollie. Coulant van je. Het gaat hier natuurlijk om de beruchte Wile_E_Coyote, de prairiehond. De beste man bestond het om zelfs bij de simpelste opgaven te reageren met de verfijnde woorden "Who the fuck is that?"
Dit is een prairiehond!
Dit is een dooie prairiewolf!
Knoop het goed in je oren, Griekgriek. Anders hak ik je hoofd eraf.
PS. Hij werd in de wandelgang ook wel "woestijnhond" genoemd!
quote:Ach wat enig om hier bekende Russische geestelijke Gagarin nog eens te zien. DennisMoore plaatste hem uiteindelijk, waarvoor hulde, hoewel het natuurlijk veel te laat was voor iemand van Gagarins' statuur.
.
Eens zien of jullie klaar zijn voor de volgende.
Wie plaatste het volgende prachtige plaatje en laat heden zijn kop niet meer zien? .
*traantje wegpinkt*
quote:Ik moet u nu toch echt gaan teleurstellen in uw allesovertreffend idool, heren Griek. Heer OllieA heeft namelijk een kleine lacune in zijn alwetendheid. Het gaat hier om een lacune in het verbuigen van trappen, getuige de volgende conversatie in deel 63:
Op vrijdag 21 november 2003 11:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende: Als doorgewinterd RJP-er moet jij het toch wel weten: OllieA weet écht alles. Niks geen raadgeluk.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:34 schreef OllieA het volgende:[..]
Ik was eigenlijk van plan geweest om alle namen van renners die ik niet ken te gaan opnoemen, maar die plunkstra was weer bijdehant.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Dat zou ik toch spellen als 'bijdehand'. Maar goed, dan zal ik ook wel weer bijdehand zijn.
sooty, heeft deze meneer iets met Energizer te maken?
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:47 schreef plunk het volgende:[..]
Hmz. Bijdehant?
.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:51 schreef OllieA het volgende:[..]
Sorry, duizendmaal excuses, mijn waarde. Ik was in de war met de verbogen trappen. Bijdehandst, dan?
quote:Maar Natalie, wat ben je streng! Al te streng zelfs. De heren mogen toch wel sneren? Het zijn ook niet meer dan sneren, ze menen er niets van. Dus ik zou zeggen: zet maar weer terug.
Op vrijdag 5 december 2003 10:34 schreef Natalie het volgende:
Even wat reacties verwijderd.
SVP geen sneren gaan geven naar elkaar
quote:* Natalie zoekt in archief 'verwijderde reacties'
Op vrijdag 5 december 2003 11:12 schreef pyl het volgende:Maar Natalie, wat ben je streng! Al te streng zelfs. De heren mogen toch wel sneren? Het zijn ook niet meer dan sneren, ze menen er niets van. Dus ik zou zeggen: zet maar weer terug.
Beetje een sneer geven over en weer mag best 't Is meer om reacties erop te voorkomen dat ze weg zijn. Noem 't maar een vooruitziende blik
Al het goede verdwijnt. .
quote:Agossie
Op vrijdag 5 december 2003 13:20 schreef Gellius het volgende:
Hé, waar is mijn sneer gebleven, bemoeizuchtig wicht? De sneer is een intrinsiek onderdeel van de rijke historie van Raad-je-Plaatje,
.
Al het goede verdwijnt.
.
Over de rijke historie van RJP gesproken: welke memorable plaatjes heb jij gepost?
quote:Gellius ís legendarisch, Natalie. Vooral inzake het onderdeel onaneren.
Op vrijdag 5 december 2003 14:32 schreef Natalie het volgende:
Over de rijke historie van RJP gesproken: welke memorable plaatjes heb jij gepost?
quote:En mijn geniale riposte is ook al weer verdwenen. Waar moet het heen als heren niet meer mogen sneren.
Hé, waar is mijn sneer gebleven, bemoeizuchtig wicht? De sneer is een intrinsiek onderdeel van de rijke historie van Raad-je-Plaatje,
.
Al het goede verdwijnt.
.
Gellius, je bent een dummelige dwerg, een boosaardige betweter.
Je bent het nog niet waard om een kleurplaat van de geniale Dali te mogen vingerverven.
Eigenlijk zouden al je beuzelende bijdragen aan RJP alsnog verwijderd moeten worden. Een mooi werkje voor Nathalie.
quote:Ach, druk je neusgeluiden toch eens groot af, kippenhok.
Op zaterdag 6 december 2003 19:55 schreef beeer het volgende:
Grmbl Ollie, Nathalie? Oké. Maar Zodiokk? Volgens mij heb jij te diep in het glaasje gekeken.
Gnffl.
quote:Nouou! Bert Vergevers bijvoorbeeld, Nathalie. En John-Friedrich Compton, enne... Georg Krieghebe,
Op vrijdag 5 december 2003 14:32 schreef Natalie het volgende:[..]
quote:O! En
Op vrijdag 5 december 2003 14:32 schreef Natalie het volgende:[..]
memorable plaatjes!
.
Die was zo memorabel dat alleen Plunk 'm wist.
quote:Er wordt ook veel te weinig gesneerd.
Op vrijdag 5 december 2003 17:14 schreef pro_jeex het volgende:
Ik ben sinds kort ook een klein onderdeel van RJP. Het loopt niet meer zo lekker naar mijn mening. Het is nog wel cool hoor, maar het lijkt of het animo wat daalt.
patatgeneratie
quote:He, ik heb vrijwel nooit meegedaan.
Op maandag 8 december 2003 13:57 schreef Parabola het volgende:patatgeneratie
quote:Positieve feedbacks
Op maandag 8 december 2003 13:57 schreef Parabola het volgende:[..]
Er wordt ook veel te weinig gesneerd.
De huidige generatie bestaat uit een stel watjes die een cursus positief feedback geven gevolgd hebben.
![]()
De jeugd van tegenwoordig denkt dat pakjes boter bedoeld zijn om in te braden.
patatgeneratie
quote:Welbeschouwd is iedere sneer ontopic derhalve. 'Dit gedoe' verdient geen geveeg, maar aanmoediging, omdat de essentie weergeeft van twee jaar RJP. Normaal reageren is een RJP-er onwaardig
.
Al het goede verdwijnt.
.
Of dacht je soms dat stoffig plaatjes raden leuk was?
-edit-
quote verwijderd, na gesprekje met parabola.
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 08-12-2003 17:08]
quote:En aan wie ligt dat ? De plaatjes, soms ?
Op maandag 8 december 2003 15:31 schreef Parabola het volgende:Of dacht je soms dat stoffig plaatjes raden leuk was?
quote:De plaatjes? Ach, de plaatjes. Willoze slachtoffers van zieke hersendode wezens zonder hart. Heb toch meelij met de plaatjes.
Op maandag 8 december 2003 15:34 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
En aan wie ligt dat ? De plaatjes, soms ?
quote:Ja, toevallig wel
Op maandag 8 december 2003 15:31 schreef Parabola het volgende:
quote:Heb jij er ook zo'n hekel aan? Zit je net lekker te sneren, komt er weer zo'n suf plaatje tussendoor. En dan weet ik hem ook nog altijd meteen, dus voor mij is er helemaal geen lol aan. Nee, vroeger was alles beter.
Op maandag 8 december 2003 15:31 schreef Parabola het volgende:
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:43 schreef Parabola het volgende:
Meneer's erudiete blik verraadt zijn wetenschappelijke achtergrond. Ornitholoog?
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:44 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Nee, hoger op de evolutionaire ladder. Historicus.
quote:edit: zojuist is er een nieuw hoofdstuk aan het RJP-leven der ornithologen toegevoegd
Op donderdag 14 augustus 2003 16:47 schreef Parabola het volgende:[..]
Oh ja, da's dat ras vlak onder de econoom.
[Dit bericht is gewijzigd door Parabola op 05-01-2004 14:04]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |