abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2003 @ 12:24:19 #26
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10683756
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heer Parabola, deze meneer heeft een groot zwaard in zijn hand, had hij iets van doen met het ontwikkelen van vechtsporten? Ik doel hier op Kung-fu en het minder agressieve Taichi.

Het zwaard is mij ook opgevallen, heer du_ke. Het heeft niets van doen met vechtsporten. Afgaand op de feiten, had 'meneer' het zwaard niet echt nodig, hooguit ter compensatie van een ander gemis. Ik sluit niet uit dat hij het ooit gebruikt heeft, maar om meer over 'meneer' te weten te komen, is de achtergrond relevanter dan het zwaard. Kijkt u eens of u daar chocola van kunt maken?
quote:
Of heeft de nauwelijks ondersteunde theorie betrekking op de verzinselen van ene Marco Polo?
U heeft kennelijk weinig vertrouwen in deze vermaarde Venetiaan? Welnu, de heer Polo had niets van doen met de gezochte 'meneer', ook niet in de nauwelijks ondersteunde theorie.
Slaapt winter
en zomer
pi_10683885
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:24 schreef Parabola het volgende:

[..]

Het zwaard is mij ook opgevallen, heer du_ke. Het heeft niets van doen met vechtsporten. Afgaand op de feiten, had 'meneer' het zwaard niet echt nodig, hooguit ter compensatie van een ander gemis. Ik sluit niet uit dat hij het ooit gebruikt heeft, maar om meer over 'meneer' te weten te komen, is de achtergrond relevanter dan het zwaard. Kijkt u eens of u daar chocola van kunt maken?

Aangezien heer Parabola de nadruk legt op 'meneer' begin ik te vermoeden dat hij eneuch was.
Of wellicht een vrouw die zich voordeed als heer als in hidden tiger, crouching dragon.
quote:
U heeft kennelijk weinig vertrouwen in deze vermaarde Venetiaan? Welnu, de heer Polo had niets van doen met de gezochte 'meneer', ook niet in de nauwelijks ondersteunde theorie.
Bestaat er een theorie dat de chinezen iets met chocola van doen hadden?

EDIT had meneer iets van doen met de verboden stad?

[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 26-05-2003 12:36]

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_10684038
Ik weet het al het is Cheng Ho (Zheng He) The Admiral Of the Western Seas
  maandag 26 mei 2003 @ 12:52:16 #29
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10684331
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:39 schreef du_ke het volgende:
Ik weet het al het is Cheng Ho (Zheng He) The Admiral Of the Western Seas
vollig correct heer du_ke, u is een waardig RJP-er.

Zheng He (or Cheng Ho) (1371-1435) was a famous Chinese mariner and explorer who, from 1405 to 1433, explored explored Southeast Asia, Sumatra, Java, Ceylon, India, Persia, the Persian Gulf, Arabia, the Red Sea as far north as Egypt, and Africa as far south as the Mozambique channel.

Some recent controversal theory (see 1421 in further reading) suggested that Zheng He circumcircled the globe and discovered America in the 1400s before Ferdinand Magellan and Christopher Columbus. This theory has found little support among historians

enneh, meneer was idd eneuch

Plaatje!

Slaapt winter
en zomer
pi_10684437
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:52 schreef Parabola het volgende:

Plaatje!

komt er aan, even opzoeken en uploaden

Hierbij een man met grote bakkebaarden

maandag 26 mei 2003 @ 13:30:16 #31
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10685113
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

komt er aan, even opzoeken en uploaden

Hierbij een man met grote bakkebaarden
[afbeelding]

Goede hemelen, wat een bosschen haar heeft meneer aan de slapen

Meneer is ofwel van excentrieke Britse adel, ofwel een artistiek Fransoos, nést ce pas?

Slaapt winter
en zomer
pi_10685265
quote:
Op maandag 26 mei 2003 13:30 schreef Parabola het volgende:

[..]

Goede hemelen, wat een bosschen haar heeft meneer aan de slapen

Meneer is ofwel van excentrieke Britse adel, ofwel een artistiek Fransoos, nést ce pas?

nést ce pas inderdaad, hij is Fransman noch Brit. En iets excentrieks heb ik niet kunnen ontdekken hoewel hij zeker een avontuurlijke instelling had.
  maandag 26 mei 2003 @ 13:39:55 #33
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10685327
Dien ik de bakken baarden dan in Pruisische hoek te zoeken, heer du_ke? En de professie wellicht in het ontdekkingsreizigersgilde?
Slaapt winter
en zomer
pi_10685403
quote:
Op maandag 26 mei 2003 13:39 schreef Parabola het volgende:
Dien ik de bakken baarden dan in Pruisische hoek te zoeken, heer du_ke? En de professie wellicht in het ontdekkingsreizigersgilde?
Heer Parabola u zit al direct in de goede richting! Hui was zowel Pruis als ontdekkingsreiziger!
  maandag 26 mei 2003 @ 13:45:06 #35
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10685451
Nu zijn we krijgend ergens. Heeft meneer toevallig een leuk stukje Afrika ontdekt?
Slaapt winter
en zomer
pi_10685487
quote:
Op maandag 26 mei 2003 13:45 schreef Parabola het volgende:
Nu zijn we krijgend ergens. Heeft meneer toevallig een leuk stukje Afrika ontdekt?
Ook dat volgens mij heeft heer Parabola de correcte naam al onder zijn Ctrl-V staan .
  maandag 26 mei 2003 @ 13:48:52 #37
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10685552
quote:
Op maandag 26 mei 2003 13:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ook dat volgens mij heeft heer Parabola de correcte naam al onder zijn Ctrl-V staan .

Och, u vlijt mij. U overschat mij bovendien.

* Parabola heeft al wel een vermoeden. Heeft meneer bij enig toeval de oorsprong van de Nijl ontdekt, en wel als eerste?

Slaapt winter
en zomer
pi_10685688
quote:
Op maandag 26 mei 2003 13:48 schreef Parabola het volgende:

[..]

Och, u vlijt mij. U overschat mij bovendien.

* Parabola heeft al wel een vermoeden. Heeft meneer bij enig toeval de oorsprong van de Nijl ontdekt, en wel als eerste?

Hij heeft wel als eerste de oorsprong van een Afrikaanse rivier ontdekt maar het was niet de Nijl.
  maandag 26 mei 2003 @ 13:57:29 #39
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10685763
quote:
Op maandag 26 mei 2003 13:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij heeft wel als eerste de oorsprong van een Afrikaanse rivier ontdekt maar het was niet de Nijl.

hmmmz, een tegenvaller, maar wel met een bruikbare hint als gevolg.

* Parabola moet even 1 a 2 uurtjes weg. Als niemand me voor is, zal ik daarna verder ploeteren op de meneer met de bakken baarden

Slaapt winter
en zomer
pi_10685820
quote:
Op maandag 26 mei 2003 13:57 schreef Parabola het volgende:

[..]

hmmmz, een tegenvaller, maar wel met een bruikbare hint als gevolg.

* Parabola moet even 1 a 2 uurtjes weg. Als niemand me voor is, zal ik daarna verder ploeteren op de meneer met de bakken baarden

Succes daarmee, hoewel deze heer door uw goede raden niet erg moeilijk meer te raden hoeft te zijn!
pi_10686625
Heinrich Barth, wer sonst?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_10686720
quote:
Op maandag 26 mei 2003 14:33 schreef pyl het volgende:
Heinrich Barth, wer sonst?
Heinrich Barth it is.
quote:
182165, German explorer in British service. After traveling (184547) through the Levant and N Africa, he entered the service of the British government. He joined (1849) an expedition to the W Sudan. He visited the Fulani and the Hausa and discovered the upper Benue River. After exploring the Chad region he turned westward and made his way through Kano and Sokoto to Gwandu, in N Nigeria. Barths interest in the Islamic culture of W Africa led him on to Timbuktu where he stayed eight months before returning (1855) to England. His Travels and Discoveries in North and Central Africa (5 vol., 185758, in English and German) is a masterpiece of narrative and geographic research.
Plaatje!
pi_10702844
Antropologie voor Beginners deel 3

De Aziaat

De Aziaat wordt ook wel spleetoog genoemd. Aziaten zijn de slimste van alle mensensoorten. Toch denken de meeste Aziatenmannetjes met hun kleine pikkies en maken ze aan de lopende band hun Aziatenwijfjes zwanger. Er zijn dan ook héél veel Aziaten.

Aziaten eten altijd rijst. Die rijst eten ze met stokjes (merk op: alweer een teken dat ze hun superieure hersens niet goed gebruiken). Japanse Aziaten eten er dan ook nog rauwe vis bij. Koreaanse Aziaten eten het liefst hun hond op, behalve de Noord-Koreaanse Aziaten want die zitten in een strafkamp en hebben niks te vreten.

Aziaten zijn niet zo heel erg zielig, maar toch wel een beetje. Dit is de schuld van de blanke (zie Antropologie voor Beginners - De blanke), want de blanke is de schuld van alles.

Er zijn minder beroemde Aziaten dan je zou denken. Een van hen wordt behandeld in de voorbeeldopgave.

Voorbeeldopgave

Wie is deze Aziaat?

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_10703990
Heer Grieken is dit een zuid koreaan?
pi_10704236
Noord-Koreaan.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_10704411
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 10:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Noord-Koreaan.
Nou van noord koreanen heb ik weinig verstand dus ik haak af. Behalve als meneer toevallig groot industrieel is.
pi_10704498
Meneer woont niet meer in Noord-Korea. Hij heeft een groot vermogen vergaard. Reden om nog even vol te houden?
pi_10704534
Dan ken ik alleen Kim Il Sung .

(deel drie? waar stond deel twee?)

Helpt waar hij kan!
pi_10704659
Meneer woont inmiddels in Amerika. Hij is de enige Koreaan die geen Kim heet.

Deel 2 van de cursus staat hier.

pi_10704817
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 10:27 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Meneer woont niet meer in Noord-Korea. Hij heeft een groot vermogen vergaard. Reden om nog even vol te houden?
Is meneer toevallig sekteleider?

hoe heette die knakker ook al weer, iets van sung il moon.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')