quote:Inderdaad dat was ze. ze was een actief in de weer tegen de slavernij. En deed dit zo rond de amerikaanse burgeer oorlog.
Op donderdag 5 juni 2003 16:35 schreef Gump het volgende:
Dat is ze op zeker. Zie ook hier
quote:Grappig dat je over de middelste begint, want hij is waarschijnlijk het bekendst, bekender nog dan de linkerheer, om wie het gaat. Zij beoefenden hetzelfde beroep, maar dat lag niet op het vlak van de wetenschap. Met 'letterkundige' kom je niettemin in de buurt, maar Britten waren het niet.
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het uiterlijk van de heer in het midden doet mij vermoeden, dat het hier een groepje natuurwetenschappers of computerprogrammeurs betreft. Er staan echter geen formules op het bord. Ik herken wel het woord cares.
Is de linkerheer toevallig een Engels letterkundige?
quote:Da's dan wel een erg onverschillig geschreven 'cares'. Ik zou er evengoed 'cavern' of 'taken' van kunnen maken. Ik ben er in ieder geval wel zeker van dat daarboven 'ignoring him' staat. Daarnaast is het bord nog niet eens helemaal volgeklad.
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het uiterlijk van de heer in het midden doet mij vermoeden, dat het hier een groepje natuurwetenschappers of computerprogrammeurs betreft. Er staan echter geen formules op het bord. Ik herken wel het woord cares.
Is de linkerheer toevallig een Engels letterkundige?
Geen bètawetenschappers dus, dat mag wel duidelijk zijn.
Biologen zou wél weer kunnen, denk ik. Of ornithologen, ze zien er dwaas genoeg voor uit.
[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 06-06-2003 09:08]
quote:Inderdaad geen wetenschappers, zoals reeds gezegd, ofschoon ze ontzettend veel hebben geëxperimenteerd. De middelste heer behoorde tot een generatie, de linker niet, hij was daarvoor te jong.
Op vrijdag 6 juni 2003 09:02 schreef beeer het volgende:[..]
Geen bètawetenschappers dus, dat mag wel duidelijk zijn.
quote:Geheel correct, heer Griekgriek. One flew over the cuckoo's nest, het debuut van Kesey (1935-2001) en zijn veruit beste werk, is een van de weinige boeken waarbij ik al lezend nu en dan in schaterlachen uitbarstte. Serieus thema (over de strijd van de onaangepaste eenling tegen 'het systeem' en zo), maar o zo grappig. Film was natuurlijk goed, maar zoals gebruikelijk was het boek beter. Aanrader dus. Kesey is verder bekend geworden door zijn drugsexperimenten.
Op vrijdag 6 juni 2003 10:07 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Volgens mij is dit Ken Kesey, schrijver van One Flew Over The Cuckoo's Nest. De middelste meneer is in ieder geval Allen Ginsberg.
Plaatje iemand?
quote:Hee heer Spooohooorts bent u nog wakker???
Op vrijdag 6 juni 2003 11:28 schreef du_ke het volgende:
Een Nederlander die van vliegen houd en zodoende bij de luchtmacht of de KLM is aangeland?
Het zou aan zijn licht rossige gezicht te zien ook nog wel eens een brit kunnen zijn.
quote:Had hij dat standbeeld te danken aan zijn al of neit heldhaftige prestaties gedurende WO2?
Op vrijdag 6 juni 2003 12:04 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het is inderdaad een Brit die van luchtvaart hield. Hij heeft zelfs een standbeeld, zij het niet onomstreden.
quote:Is the correct answer.
Op vrijdag 6 juni 2003 12:37 schreef pyl het volgende:
Arthur Harris
quote:Tjonge, sports, je bent wel heel snel - en correct! Het is Augustinus (354-430) op een fresco van Benozzo Gozzoli, nog altijd in prachtige staat in San Gimignano.
Op vrijdag 6 juni 2003 12:46 schreef SportsIllustrated het volgende:
Of is hier de bekering van St. Augustinus afgebeeld?
Plaatje!
Aangezien op dit moment de blanke aan de beurt is wil ik de cursusleider een handje helpen door de antropologie van de Pruis te duiden. Dit is tevens een test of ik het onderdeel antroplogie een beetje doorheb.
De Pruis
De Pruis is een bekende R-J-P gast. Pruisen zijn een subcategorie onder de blanken (Zie: 'Antropologie voor beginners de Blanke'). Ze zijn over het algemeen eenvoudig te herkennen aan een dikke buik, een snor, een uniform met veel medailles en een punthelm. De moderne Pruis houdt van kuilen graven, bier und bradwürst.
Pruisen zijn vaak erg slim maar willen deze kennis slechts voor hun eigen belang aanwenden. Zij zijn dan ook zeer agressief en dominant. Ondanks dat zij militair superieur zijn hebben zij de afgelopen 100 jaar door hun vergaande grootheidswaanzin alleen maar oorlogen verloren.
Pruisen hebben een hekel aan Britten echter er is een menssoort die zij nog meer haten, de Fransman. De Fransen zijn de eeuwige rivalen van de Pruisen en voelen zich ondanks dat ze alleen maar in staat zijn oorlogen te verliezen superieur aan de Pruis. Dit leidt tot hardnekkige wrevel.
Na de tweede wereldoorlog hebben de Pruisen zich voorbeeldig gedragen. Ze beperken zich momenteel tot het in elkaar slaan van Turken en bier drinken.
Voorbeeldopgave.
quote:Uiteraard.
Op vrijdag 6 juni 2003 13:03 schreef pyl het volgende:
Wel, wel. Eerst maar eens een datering. Was deze prachtpruis op de top van zijn kunnen in de Eerste Wereldoorlog?
Maar ik ga nu even eten, ik ben zo wel weer terug .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |