abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10913167
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:35 schreef Gump het volgende:
Dat is ze op zeker. Zie ook hier
Inderdaad dat was ze. ze was een actief in de weer tegen de slavernij. En deed dit zo rond de amerikaanse burgeer oorlog.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_10923128
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het uiterlijk van de heer in het midden doet mij vermoeden, dat het hier een groepje natuurwetenschappers of computerprogrammeurs betreft. Er staan echter geen formules op het bord. Ik herken wel het woord cares.
Is de linkerheer toevallig een Engels letterkundige?
Grappig dat je over de middelste begint, want hij is waarschijnlijk het bekendst, bekender nog dan de linkerheer, om wie het gaat. Zij beoefenden hetzelfde beroep, maar dat lag niet op het vlak van de wetenschap. Met 'letterkundige' kom je niettemin in de buurt, maar Britten waren het niet.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_10923150
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het uiterlijk van de heer in het midden doet mij vermoeden, dat het hier een groepje natuurwetenschappers of computerprogrammeurs betreft. Er staan echter geen formules op het bord. Ik herken wel het woord cares.
Is de linkerheer toevallig een Engels letterkundige?
Da's dan wel een erg onverschillig geschreven 'cares'. Ik zou er evengoed 'cavern' of 'taken' van kunnen maken. Ik ben er in ieder geval wel zeker van dat daarboven 'ignoring him' staat. Daarnaast is het bord nog niet eens helemaal volgeklad.

Geen bètawetenschappers dus, dat mag wel duidelijk zijn.

Biologen zou wél weer kunnen, denk ik. Of ornithologen, ze zien er dwaas genoeg voor uit.

[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 06-06-2003 09:08]

pi_10923410
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:02 schreef beeer het volgende:

[..]

Geen bètawetenschappers dus, dat mag wel duidelijk zijn.

Inderdaad geen wetenschappers, zoals reeds gezegd, ofschoon ze ontzettend veel hebben geëxperimenteerd. De middelste heer behoorde tot een generatie, de linker niet, hij was daarvoor te jong.
pi_10924260
Volgens mij is dit Ken Kesey, schrijver van One Flew Over The Cuckoo's Nest. De middelste meneer is in ieder geval Allen Ginsberg.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_10925445
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:07 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Volgens mij is dit Ken Kesey, schrijver van One Flew Over The Cuckoo's Nest. De middelste meneer is in ieder geval Allen Ginsberg.
Geheel correct, heer Griekgriek. One flew over the cuckoo's nest, het debuut van Kesey (1935-2001) en zijn veruit beste werk, is een van de weinige boeken waarbij ik al lezend nu en dan in schaterlachen uitbarstte. Serieus thema (over de strijd van de onaangepaste eenling tegen 'het systeem' en zo), maar o zo grappig. Film was natuurlijk goed, maar zoals gebruikelijk was het boek beter. Aanrader dus. Kesey is verder bekend geworden door zijn drugsexperimenten.

Plaatje iemand?

vrijdag 6 juni 2003 @ 11:19:40 #32
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10925626
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_10925855
Een Nederlander die van vliegen houd en zodoende bij de luchtmacht of de KLM is aangeland?
pi_10926636
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:28 schreef du_ke het volgende:
Een Nederlander die van vliegen houd en zodoende bij de luchtmacht of de KLM is aangeland?
Hee heer Spooohooorts bent u nog wakker???

Het zou aan zijn licht rossige gezicht te zien ook nog wel eens een brit kunnen zijn.

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:04:01 #35
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10926751
Het is inderdaad een Brit die van luchtvaart hield. Hij heeft zelfs een standbeeld, zij het niet onomstreden.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_10926865
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:04 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het is inderdaad een Brit die van luchtvaart hield. Hij heeft zelfs een standbeeld, zij het niet onomstreden.
Had hij dat standbeeld te danken aan zijn al of neit heldhaftige prestaties gedurende WO2?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:25:13 #37
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10927188
Nu ja, heldhaftig waren ze niet. Hij voerde ze ten eerste niet zelf uit, en ten tweede waren ze nogal immoreel, zo af en toe.
pi_10927339
Douglas Bader?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:32:17 #39
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10927367
Neen, heer pyl.
pi_10927481
Arthur Harris
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:40:33 #41
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10927541
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:37 schreef pyl het volgende:
Arthur Harris
Is the correct answer.
pi_10927582
pi_10927598
Is dit misschien een 14e eeuwse italiaanse geestelijke?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:46:42 #44
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10927700
Of is hier de bekering van St. Augustinus afgebeeld?
pi_10927772
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:46 schreef SportsIllustrated het volgende:
Of is hier de bekering van St. Augustinus afgebeeld?
Tjonge, sports, je bent wel heel snel - en correct! Het is Augustinus (354-430) op een fresco van Benozzo Gozzoli, nog altijd in prachtige staat in San Gimignano.

Plaatje!

pi_10927856
Antropologie voor beginners deel 5B

Aangezien op dit moment de blanke aan de beurt is wil ik de cursusleider een handje helpen door de antropologie van de Pruis te duiden. Dit is tevens een test of ik het onderdeel antroplogie een beetje doorheb.

De Pruis

De Pruis is een bekende R-J-P gast. Pruisen zijn een subcategorie onder de blanken (Zie: 'Antropologie voor beginners de Blanke'). Ze zijn over het algemeen eenvoudig te herkennen aan een dikke buik, een snor, een uniform met veel medailles en een punthelm. De moderne Pruis houdt van kuilen graven, bier und bradwürst.
Pruisen zijn vaak erg slim maar willen deze kennis slechts voor hun eigen belang aanwenden. Zij zijn dan ook zeer agressief en dominant. Ondanks dat zij militair superieur zijn hebben zij de afgelopen 100 jaar door hun vergaande grootheidswaanzin alleen maar oorlogen verloren.

Pruisen hebben een hekel aan Britten echter er is een menssoort die zij nog meer haten, de Fransman. De Fransen zijn de eeuwige rivalen van de Pruisen en voelen zich ondanks dat ze alleen maar in staat zijn oorlogen te verliezen superieur aan de Pruis. Dit leidt tot hardnekkige wrevel.

Na de tweede wereldoorlog hebben de Pruisen zich voorbeeldig gedragen. Ze beperken zich momenteel tot het in elkaar slaan van Turken en bier drinken.

Voorbeeldopgave.

pi_10928086
Wel, wel. Eerst maar eens een datering. Was deze prachtpruis op de top van zijn kunnen in de Eerste Wereldoorlog?
pi_10928098
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:03 schreef pyl het volgende:
Wel, wel. Eerst maar eens een datering. Was deze prachtpruis op de top van zijn kunnen in de Eerste Wereldoorlog?
Uiteraard.

Maar ik ga nu even eten, ik ben zo wel weer terug .

pi_10928329
Erich von Falkenhayn
pi_10928616
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:13 schreef pyl het volgende:
Erich von Falkenhayn
U bent wederom correct heer Pyl!

Dit was overduidelijk een te simpele Pruis.

Plaatje?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')