abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10928676
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_10928736
Oei een klein joods jongetje?

Of een oceanograaf in zijn jonge jaren?

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_10928960
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:30 schreef du_ke het volgende:
Oei een klein joods jongetje?

Of een oceanograaf in zijn jonge jaren?

Geen oceanograaf, wel een (half-)joods jongetje, maar zeg dat niet tegen hem!
pi_10929024
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:39 schreef pyl het volgende:

[..]

Geen oceanograaf, wel een (half-)joods jongetje, maar zeg dat niet tegen hem!

Hitler of een andere nazi in zijn jonge jaren?

Of leeft meneer nog?

pi_10929150
Een jonge Bobby Fischer?

Mijn complimenten voor heer du_ke. Leuk, zulke ijverige studenten!

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_10929153
Meneer leeft nog (onduidelijk is waar hij zich bevindt). Nazi is hij niet, wel anti-semiet, maar hij is om een andere reden beroemd.
pi_10929184
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Een jonge Bobby Fischer?
Geheel juist, heer Griekgriek!!
pi_10929249
Antropologie voor Beginners deel 5

De blanke

De blanke is de meest succesvolle van alle mensensoorten. Alle andere soorten zijn wel eens onderdrukt of bijna uitgeroeid door de blanken. Blanken werken heel hard en zijn daardoor heel rijk geworden. Tevens zijn ze zo saai als maar kan. Verder valt er dan ook niks over de blanke te vertellen.

Er zijn veel beroemde blanken. Een bijzonder exemplaar vind je in de voorbeeldopgave.

Voorbeeldopgave

Wie is deze blanke?

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_10929273
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Een jonge Bobby Fischer?

Mijn complimenten voor heer du_ke. Leuk, zulke ijverige studenten!

Bedankt, ik heb mijn best gedaan en dat op de vrijdagochtend .

Is meneer de blanke een oostblokbewoner?

pi_10929331
Om welke van de twee gaat het, heer griekgriek, of zijn zij beiden een en dezelfde?
pi_10929558
Zij zijn een en dezelfde. Twee voor de prijs van een. Meneer was zeker geen Oostblokker.
pi_10929688
Ik twijfel tussen een geslaagd zakenman uit de Verenigde Staten, en, gelet op het vuur in zijn ogen, een religieus leider uit datzelfde land.
pi_10929874
Het land heb je goed. Er is nog een beroepsgroep waarin mensen soms nogal vurig in hun opvattingen (lijken te) zijn.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:19:27 #64
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_10929985
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Het land heb je goed. Er is nog een beroepsgroep waarin mensen soms nogal vurig in hun opvattingen (lijken te) zijn.
meneer was dus politicus?
Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_10930002
Jazeker! Met nogal extreme opvattingen.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:30:12 #66
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_10930305
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:20 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Jazeker! Met nogal extreme opvattingen.
hmm heb nog niet een goede aanlieding om mij queeste voort te zetten, al komt mijnheers gelaat in jongere jaren toch vrij bekend voor....
pi_10930580
Meneer was een slechte blanke, want hij hield niet van negers. Op latere leeftijd kwam hij tot inkeer.
pi_10930859
het is toch niet George T. Wallace?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:50:12 #69
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_10930902
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:48 schreef pyl het volgende:
jaaaah dat was 't, bedankt pyl,... is denk ik zeker juist
pi_10931057
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:48 schreef pyl het volgende:
Het is inderdaad niet George T. Wallace. Het is wel George C. Wallace. Ik reken het goed, maar u loopt het bonuspunt mis.
pi_10931102
pi_10931134
Waarmee overigens de cursus Antropologie voor Beginners alweer is afgelopen, want ik kan geen beroemde eskimo's of Polynesiërs vinden...
pi_10931172
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:53 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet George T. Wallace. Het is wel George C. Wallace. Ik reken het goed, maar u loopt het bonuspunt mis.

Hè, jammer. Toch fideel van u, heer Griekgriek.
pi_10931208
Is het een schaker of probeer je ons op een dwaalspoor te brengen?
pi_10931286
Hij was geen schaker van beroep....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')