quote:Hij doet mij denken aan toch een befaamde wetenschapper, waar ik naam niet van herinner... een mathematicus misschien???
Op vrijdag 6 juni 2003 15:00 schreef pyl het volgende:
Hij was geen schaker van beroep....
quote:Neen, wel uit die buurt.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:17 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Amerikaan?
Hij was, als gezegd, werkzaam in de diplomatieke dienst voor zijn land. Een taakomschrijving had hij niet; hij mocht zoveel schaken als hij wilde.
quote:En gaat Antropologie voor Gevorderden nou wat dieper in op de vraag waarom Joden en Chinezen nou zo zielig zijn?
Op vrijdag 6 juni 2003 14:56 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Waarmee overigens de cursus Antropologie voor Beginners alweer is afgelopen, want ik kan geen beroemde eskimo's of Polynesiërs vinden...
quote:Ja en ik wil ook wel weten waarom Nederlanders een totaal minderwaardigheids gevoel hebben en waarom de Spanjaaard van nature lui is en Juan heet.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:55 schreef beeer het volgende:[..]
En gaat Antropologie voor Gevorderden nou wat dieper in op de vraag waarom Joden en Chinezen nou zo zielig zijn?
Trouwens, is de meneer op het te raden plaatje misschien de geniale Cubaanse schaker Jose Raul Capablanca?
Evenals het aannemen van een dreigende houding tegenover het Westen:
En vlagvertoon is een eerste levensbehoefte:
Het plaatje is volgens mij geraden. Zo Einfach laat ik me nou ook weer niet Negieren hoor. .
Dus kom maar op met die suffe Romein, dat zal dit topic goed doen. .
Het gaat om die ouwe.
Tevens wil ik beeer of SportsIllustrated of ieder ander die zich geroepen voelt uitnodigen een aflevering van de cursus "Antropologie voor Beginners" te wijden aan "de suffe Romein". Voor het onderwerp "de neger" reken ik op Batuwu.
Overigens zou ik graag iets schrijven over de Romein, maar aangezien er zo weinig suffe Romeinen waren en ik nogal breedsprakig van inborst ben, prefereer ik de alerte Romein.
Mag dat ook?
Edit- voornaamcorrectie
[Dit bericht is gewijzigd door sooty op 08-06-2003 17:41]
quote:Joseph Kennedy..
Op zondag 8 juni 2003 17:37 schreef OllieA het volgende:
Is het z'n pappie?
te weten: de alerte Romein
De Romeinen zijn een subcategorie van de blanken (zie Antropologie voor beginners 5: de blanke), en worden met enige regelmaat over het voetlicht gebracht door de R-j-P'ers. Dit is niet onterecht, daar zij niet onopgemerkt zijn gebleven.
Romeinen zijn doorgaans te herkennen aan hun frisse kaken en korte haar, maar altijd aan hun martiale blik, die bij enkele caesaren en imperators door krankzinnigheid vertroebeld wordt. Afhankelijk van de grootte van het te raden plaatje, kan men doorgaans ook wel een stuk van hun toga zien. De werkelijk geoefenden kunnen aan de hand van de breedte van de daarop aangebrachte strepen bepalen, tot welke klasse de Romein behoorde.
De Romeinen waren niet alleen rare jongens, maar ook buitengewoon agressieve jongens, en taai bovendien. En hoewel ze en masse andermans uitvindingen importeerden, waren ze allerminst dom. Zodoende wisten ze wel eens te winnen van boomlange Teutonen. De meeste in R-j-P voorkomende Romeinen hebben hun roem dan ook te danken aan hun militaire bekwaamheden, of toch op zijn minst aan hun bekwaamheid in het aansporen van hen die over grotere militaire gaven beschikten. Tevens hadden ze een taal waarin men het bovenstaande in veel minder woorden zou kunnen zeggen. Hoewel dit niet bijdraagt tot de juistheid van de gissingen, mag ik het niet onvermeld laten.
Bij de overkoepelende VVV van het land waarin u zich heden bevindt, is vast wel iemand die u uit kan leggen hoe u het snelste bij de dichtsbijzijnde Romeinse ruines kunt komen.
Tegenwoordig houden de Romeinen zich onledig met voetballen en het daarbij horende zwaardgekletter, alsmede met het uitgeven van het geld dat in andere delen van Italie verdiend wordt, en het innen van het geld dat door nijvere toeristen een jaar lang gespaard is.
Voorbeeldopgave:
Wie is deze Romein, die wel wat aan de raadgevers van de huidige president der Verenigde Staten doet denken?
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 08-06-2003 18:01]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |