quote:Duits wetenschapperrrrrrrrr?
Op dinsdag 30 december 2003 10:06 schreef Bimmel het volgende:
[afbeelding]SCHOPPERDEPOP en een nwe plaat
quote:Neen, mijnheer is niet Duits. Hij schapt behoorlijk wat weten...enne ik zie het plaatje niet meer....
Op dinsdag 30 december 2003 10:16 schreef fotoloog het volgende:[..]
Duits wetenschapperrrrrrrrr?
quote:Die van mij is ook weg in sport!
Op dinsdag 30 december 2003 10:26 schreef Bimmel het volgende:[..]
Neen, mijnheer is niet Duits. Hij schapt behoorlijk wat weten...enne ik zie het plaatje niet meer....
Misschien dat dit wel werkt .... (Is overigens een andere plaat van dezelfde meneer)
quote:meneer had iets met de bergen, die daar ook zijn te vinden?
Op dinsdag 30 december 2003 11:05 schreef Bimmel het volgende:
Nope,
Meneer komt uit oosterlijkere regionen.
En op het bezit van een wiskundeknobbel is hij nooit betrapt.
quote:Nope, hij had niets met bergen, noch met heuvels of andersoortige glooiingen. Dat deze in zijn land van herkomst te vinden zijn is geheel niet relevant voor mijnheers fantastische nalatenschap.
Op dinsdag 30 december 2003 11:08 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
meneer had iets met de bergen, die daar ook zijn te vinden?
P.S. kan jij het plaatje zien, want hij is alweer foetsjie...
quote:ik kan het plaatje (nog) wel zien
Op dinsdag 30 december 2003 11:10 schreef Bimmel het volgende:[..]
Nope, hij had niets met bergen, noch met heuvels of andersoortige glooiingen. Dat deze in zijn land van herkomst te vinden zijn is geheel niet relevant voor mijnheers fantastische nalatenschap.
P.S. kan jij het plaatje zien, want hij is alweer foetsjie...
meneer was een onderzoeker van het Tilorer dialect? in geval van niet, wel iets met taal?
quote:Neen, meneer was geen "Anton"
Op dinsdag 30 december 2003 11:14 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
ik kan het plaatje (nog) wel zien
meneer was een onderzoeker van het Tilorer dialect? in geval van niet, wel iets met taal?
quote:meneer was een neuroloog? meneer had iets met kinderen?
Op dinsdag 30 december 2003 11:23 schreef Bimmel het volgende:[..]
Neen, meneer was geen "Anton"
Hij deed in zekere zin iets met taal, maar zijn vakgebied was wellicht meer te koppelen aan de menselijke component die taal mogelijk (of onmogelijk) maakt.
quote:Neuroloog idd. Met kinderen had hij niet zoveel relevants.
Op dinsdag 30 december 2003 11:26 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
meneer was een neuroloog? meneer had iets met kinderen?
quote:meneer is de naamgever voor een aandoening in de hersens, omdat hij deze voor het eerst constateerde?
Op dinsdag 30 december 2003 11:50 schreef Bimmel het volgende:[..]
Neuroloog idd. Met kinderen had hij niet zoveel relevants.
quote:Idd, zoals dat met zoveel aandoeningen gaat..
Op dinsdag 30 december 2003 11:56 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
meneer is de naamgever voor een aandoening in de hersens, omdat hij deze voor het eerst constateerde?
quote:meneer was in Wenen actief geweest, niet buiten de Oostenrijkse grenzen geweest? meneer had iets met Nobelprijzen, of kwam dat voor hem te laat eigenlijk?
Op dinsdag 30 december 2003 11:58 schreef Bimmel het volgende:[..]
Idd, zoals dat met zoveel aandoeningen gaat..
Mogen we blij zijn dat mensen met namen als "Naaktgeboren" niet een afwijking constateren...
quote:idd ik zat met Oostenrijk alsmaar in mijn hoofd
Op dinsdag 30 december 2003 12:06 schreef fotoloog het volgende:
Rimsky Korsakov......
meneer is een Belg, wetenschappelijk bezig met wiskunde?
quote:mja, nieuwe editie, blijkbaar nog met kinderziektes...
Op zondag 4 januari 2004 20:34 schreef pro_jeex het volgende:
sorry picserver doet raar.
Sprekend van welk, is meneer een Amerikaansch Grootindustrieel?
en heer zakjappanerrtje's vraagje staat ook nog open
quote:meneer is geen belg en geen wiskundige.
Op zondag 4 januari 2004 20:17 schreef zakjapannertje het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar Pro_jeex, en natuurlijk ook de restmeneer is een Belg, wetenschappelijk bezig met wiskunde?
quote:het is een amerikaan en de merknaam die hij registreerde is nu de naam van een groot bedrijf.
Op maandag 5 januari 2004 11:49 schreef Parabola het volgende:
Heren, een fijn en dolgelukkig 2004 toegewenst. Dat er maar veel platen geraden mogen worden.Sprekend van welk, is meneer een Amerikaansch Grootindustrieel?
en heer zakjappanerrtje's vraagje staat ook nog open
quote:Deed meneer nog meer voor de mensheid dan het registreren van de betreffende merknaam?
Op maandag 5 januari 2004 12:11 schreef pro_jeex het volgende:[..]
het is een amerikaan en de merknaam die hij registreerde is nu de naam van een groot bedrijf.
quote:ja, hij vond wat uit.
Op maandag 5 januari 2004 12:18 schreef Parabola het volgende:[..]
Deed meneer nog meer voor de mensheid dan het registreren van de betreffende merknaam?
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:50 schreef Bimmel het volgende:
Het is meneer Hoover die de stofzuiger uitvond.
quote:Mr. NUTS alsin de Nutsscholen en de Nuts-repen ??
Op maandag 5 januari 2004 13:15 schreef pro_jeex het volgende:
een hintje, meneer heeft ook een school gesticht.
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:16 schreef Bimmel het volgende:[..]
Mr. NUTS alsin de Nutsscholen en de Nuts-repen ??
het werd een muziekschool met hoge aanzien, alhoewel meneer geen muzikant was bij mijn weten. Hij was verder erg gul en gaf miljoenen weg.
George Eastman.
jammer dat heer fotoloog deze plaat gemist heeft
quote:klopt
Op maandag 5 januari 2004 13:45 schreef pyl het volgende:
Een goede middag en een goed nieuwjaar allen!George Eastman.
quote:maar neen, heer pro_jeex, dat ziet toch een leek?
Op maandag 5 januari 2004 13:54 schreef pro_jeex het volgende:
amerikaan?
quote:ik ben geen leek, ik denk dat het daar aan ligt
Op maandag 5 januari 2004 13:57 schreef Parabola het volgende:[..]
maar neen, heer pro_jeex, dat ziet toch een leek?
Nou dan is het een Europeaan. ornitholoog?
quote:Meneer was idd Europeaan, en idd ornitholoog.
Op maandag 5 januari 2004 13:58 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ik ben geen leek, ik denk dat het daar aan ligt
Nou dan is het een Europeaan. ornitholoog?
Nu is ornithologie niet direct hetgene waar we meneer om kennen. Hij was amateur. Wel een saillant detail is dat een bepaalde historische gebeurtenis mede toegeschreven wordt aan zijn afwezigheid op een bepaald moment. En het gerucht gaat dat hij op dat moment met zijn hobby bezig was....
quote:Dat hangt er maar net vanaf hoe noordelijk u Noord Europa laat beginnen, heer Bimmel.
Op maandag 5 januari 2004 14:03 schreef Bimmel het volgende:
Mijnheer is overduidelijk een Noord Europeaan, maar van welk land...Dat ontgaat mij nog.
quote:U kon er werkelijk niet verder naast zitten.
Daarnaast is meneer volgens mij een onderzoekend en scheppend personagen en geen politieker.
quote:misschien moet ik wel sir zeggen
Op maandag 5 januari 2004 14:06 schreef pro_jeex het volgende:
Edward Grey
quote:Laten we zeggen alles boven Gibraltar
Op maandag 5 januari 2004 14:06 schreef Parabola het volgende:[..]
Dat hangt er maar net vanaf hoe noordelijk u Noord Europa laat beginnen, heer Bimmel.
quote:
[..]U kon er werkelijk niet verder naast zitten.
![]()
![]()
quote:Dat moet u zeker, heer pro_jeex. Het is natuurlijk wel Lord Grey
Op maandag 5 januari 2004 14:07 schreef pro_jeex het volgende:[..]
misschien moet ik wel sir zeggen
quote:Plaat!
Edward Grey, the son of Lieutenant-Colonel George Henry Grey, and grand-nephew of Earl Grey, was born in 1862. Educated at Winchester and Balliol College, Oxford, he was a strong supporter of the Liberal Party.In the 1885 General Election Grey was elected to represent Bereick-on-Tweed. Following the 1892 General Election William Gladstone appointed Grey as Secretary for Foreign Affairs.
After the defeat of the Liberal Party in the 1895 General Election, Grey sat on the opposition benches until recalled to the post as Secretary of Foreign Affairs in the government formed by Henry Cambell-Bannerman in 1905.
Grey made the defence of France against Germany aggression the central feature of British foreign policy through a number of private pledges but reduced their deterrent value by not making them public at the time. On the outbreak of the First World War Grey believed that he had no alternative but to fulfill Britain's "obligations to honour" by joining France in its war with Germany.
Grey's secret diplomacy was strongly criticised by the Labour Party and some members of his own party, including Charles Trevelyan, Secretary of the Board of Education, for these private promises made to the French government. Trevelyan resigned from the government over this issue and joined with E.D. Morel, George Cadbury, Ramsay MacDonald, Arthur Ponsonby, Arnold Rowntree and other critics of the Grey's foreign policy to form the Union of Democratic Control (UDC).
Grey was also deeply shocked by how his policies had failed to prevent war and prophesied that: "The lamps are going out all over Europe; we shall not see them in our lifetime." Grey's Balkan diplomacy was blamed for turning Turkey and Bulgaria against Britain and was excluded by Herbert Asquith from his Inner war cabinet.
Grey, the longest serving Secretary of Foreign Affairs in British history, was removed from office by David Lloyd George in December, 1916. He was granted the title Viscount Grey of Fallodon and became leader of the House of Lords.
In retirement, Grey wrote his autobiography, Twenty Five Years (1925) and the best-selling, The Charm of Birds (1927). Sir Edward Grey died 7th September 1933.
Zit ik in de buurt?
En dit zijn mensen die het van meneer aan de broek kregen
quote:Hoezeer ik ook uw Homeriade waardeer, heer Sports, verdient het aanbeveling eerst vulgair het antwoord te roepen, en daarna de edit functie te gebruiken voor het aanheffen van uw Homeriade.
Op maandag 5 januari 2004 14:20 schreef SportsIllustrated het volgende:
Voortaan zal ik wel gewoon vulgair het antwoord roepen, in plaats van er een Homeriade aan te wijden.
Nu over heer Bimmel's meneer en zijn onder ede staande tegenstanders.
Meneer is beroemd van een rechtszitting?
quote:Ik heb bijdeweg wat moeite met uw nieuwe avatar. Niet op morele gronden overigens, het is meer dat ik niet kan ontwaren wat het voorstelt.
Op maandag 5 januari 2004 14:26 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ik gis dat meneer redneck was en hij het burgerrechtenactivisten knap benauwd maakte ? Of was meneer communistenvreter ?
waarna de morele gronden mogelijk alsnog de kop opsteken.
Wat eigenlijk raar is, want welke grond heeft er nou een kop en hoe zou hij die op kunnen steken?
quote:Zonder twijfel. Echter had ik die plaat al eens geplaatst, en herkende ik zijne voortreffelijkheid daarom.
Op maandag 5 januari 2004 14:29 schreef Parabola het volgende:[..]
Hoezeer ik ook uw Homeriade waardeer, heer Sports, verdient het aanbeveling eerst vulgair het antwoord te roepen, en daarna de edit functie te gebruiken voor het aanheffen van uw Homeriade.
Bimmel, uw afbeelding oogt onaangenaam ongesteld.
quote:Neen, meneer is geen redneck en ook geen communistenvreter.
Op maandag 5 januari 2004 14:26 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ik gis dat meneer redneck was en hij het burgerrechtenactivisten knap benauwd maakte ? Of was meneer communistenvreter ?
quote:juist, alhoewel de rechtszitting die hij leidde bekender is dan hijzelf, zoals dat pleegt te gaan met rechtenkwesties.
Op maandag 5 januari 2004 14:29 schreef Parabola het volgende:[..]
Meneer is beroemd van een rechtszitting?
quote:Het betreft hier dhr. Derek de Lint als Leidsch reuzendoder.
Op maandag 5 januari 2004 14:33 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik heb bijdeweg wat moeite met uw nieuwe avatar. Niet op morele gronden overigens, het is meer dat ik niet kan ontwaren wat het voorstelt.
waarna de morele gronden mogelijk alsnog de kop opsteken.
Wat eigenlijk raar is, want welke grond heeft er nou een kop en hoe zou hij die op kunnen steken?
Uw surrealistische beeldspraak is inderdaad wat merkwaardig, maar wat is surrealisme anders ?
quote:Brown vs. Board of Education ?
Op maandag 5 januari 2004 14:35 schreef Bimmel het volgende:[..]
Neen, meneer is geen redneck en ook geen communistenvreter.
Hij is een persoon die een "recent" in de media uitgemeten proces voorzat.
[..]juist, alhoewel de rechtszitting die hij leidde bekender is dan hijzelf, zoals dat pleegt te gaan met rechtenkwesties.
Afijn, ik zal de linkjes naar het origineel maar posten, let dus op met quoten.......
de heer:
de beklaagden.....
quote:Neen, deze zitting is echter wel een grote geweest maar van een ander kaliber
Op maandag 5 januari 2004 14:37 schreef Parabola het volgende:
M'neer is rechter en stuurt hier de schavuiten van Enron met een dikke boete naar het gevang?
quote:Nope, dit was een gevalletje van "class action" , dus niet een enkele "plaintiff"
Op maandag 5 januari 2004 14:38 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Brown vs. Board of Education ?
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 05-01-2004 14:44]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |