abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2003 @ 09:58:38 #65
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_14880662
Ach, welk een warm gevoel mijn hart vult bij het lezen van dit alles...
Heren RJP-ers, mijn dank voor al uw overgave in de opgaven !

* Bimmel doet petje af !

Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
pi_14880814
Heren, heren, heren,

U blijft veel te veel ontopic hier en breekt daarmede met de gouden regel dat de nachtploeg er een rommeltje van maakt. Enkele wijze lieden zeiden hierover reeds in deel 69:

quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:59 schreef Gellius het volgende:

[..]

[..]

Dit topic is dood voor de rest van de dag. Natuurlijk komt strakjes nog wel dat stelletje amateurs van de nachtploeg de zaak verstjeren met hun dronken gebral. Dat is ook wel enigszins onderhoudend, voor wie er op wachten wil.

quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja de nachtploeg, best vermakelijk maar erg onregelmatig en niet te vertrouwen. Plus dat ze de neiging hebben er een verschrikkelijk zooitje van te maken.

quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:04 schreef Parabola het volgende:

[..]

Maar zelfs daar kunnen we geen gif op innemen. Onvoorspelbare sujetten

Slaapt winter
en zomer
pi_14884554
Raad-je-Plaatje is best een okay topic. Jammer dat ik het van de dokter niet meer spelen mag.

Maar dit...

quote:
Op maandag 24 november 2003 00:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ter verhoging van de feestvreugde:

.. dit doet echt pijn, Batuwu.

Lul .

pi_14887812
Ik had nog beloofd in te gaan op de cursus 'Antropologie voor beginners'. Deze sublieme cursus werd gegeven door heer Batuwu_Griekgriek en omvatte 5 delen:

Deel 1: De aboriginal

Deel 2: De indiaan

Deel 3: De Aziaat

Deel 4: De neger

En de schuld van dit alles:

Deel 5: De blanke

Het succes van de serie schreeuwde om een vervolg, waarna gastdocenten du_ke en SportsIllustrated de taak op zich namen om deel 5 van de cursus verder uit te diepen.

Deel 5B: De Pruis, door du_ke, met aanvullingen van Sports en beeer

Deel 5C: De Romein, door SportsIllustrated

Deel 5D: De Brit, door SportsIllustrated

Deel 5E: De Fransman, door SportsIllustrated

Deel 5F: De Duitser, door SportsIllustrated

Hierna startte een van de minder intelligente RJP-ers nog een misplaatste en dan ook volslagen terecht mislukte poging om de cursus toe te passen op een wetenschappelijke discipline:

De econoom, door Parabola

Met deze zinloze actie knipte de onverlaat het cursuslijntje bruusk door

En de opgave luidt: wat valt u op bij vergelijking van Batuwu's delen?

Slaapt winter
en zomer
pi_14888563
Wat ben ik toch goed in het ontleden van rassen. Ik ben te laat geboren.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_14900174
quote:
Op maandag 24 november 2003 02:12 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Nu geef je hem weg, Ollie. Coulant van je. Het gaat hier natuurlijk om de beruchte Wile_E_Coyote, de prairiehond. De beste man bestond het om zelfs bij de simpelste opgaven te reageren met de verfijnde woorden "Who the fuck is that?"
Batutu! Ik zeg het je nog één keer!

Dit is een prairiehond!

Dit is een dooie prairiewolf!

Knoop het goed in je oren, Griekgriek. Anders hak ik je hoofd eraf.

PS. Hij werd in de wandelgang ook wel "woestijnhond" genoemd!

pi_14906989
quote:
Op zondag 23 november 2003 18:52 schreef beeer het volgende:
Speciale aandacht is overigens gewenst voor het volgende heerschap wiens markante uiterlijk niet kon voorkomen dat niemand--zelfs Ollie niet!--door zijn obscuurheid heen kon prikken. Een groter plaatje kan ik niet meer vinden, grrrmbl!!!!

[afbeelding]

Weet iemand het nog? .

Ach wat enig om hier bekende Russische geestelijke Gagarin nog eens te zien. DennisMoore plaatste hem uiteindelijk, waarvoor hulde, hoewel het natuurlijk veel te laat was voor iemand van Gagarins' statuur.
Helpt waar hij kan!
pi_14917126
Ha GeenSichaar! Lange tijd niet meer gezien! U bent voor deze gelegenheid maar uit uw lurkersschulp gekropen?

Eens zien of jullie klaar zijn voor de volgende.
Wie plaatste het volgende prachtige plaatje en laat heden zijn kop niet meer zien? .

pi_14919176
Naar ik hoop Scipio.
Want die mag zijn hoofd ook wel weer eens laten zien .
pi_14921484
Ha je weet het! Kijk, hier stelt hij nog iemand in het gelijk inzake een taalkwestie. Maar het mag geen naam hebben: de in het ongelijkgestelde is slechts een snoevende dilettant!

Raad je plaatje [43]

pi_14988054
Ik denk trouwens graag terug aan de Heilige Nicolaas die heer Beer zo toepasselijk wist te plaatsen (en het Z.H.de Paus zo onterecht wist te ontheiligen).
En aan veel andere platen rond die koude dagen van vroeger.

*traantje wegpinkt*

Helpt waar hij kan!
pi_15151982
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 11:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende: Als doorgewinterd RJP-er moet jij het toch wel weten: OllieA weet écht alles. Niks geen raadgeluk.
Ik moet u nu toch echt gaan teleurstellen in uw allesovertreffend idool, heren Griek. Heer OllieA heeft namelijk een kleine lacune in zijn alwetendheid. Het gaat hier om een lacune in het verbuigen van trappen, getuige de volgende conversatie in deel 63:
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:34 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk van plan geweest om alle namen van renners die ik niet ken te gaan opnoemen, maar die plunkstra was weer bijdehant.

quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Dat zou ik toch spellen als 'bijdehand'. Maar goed, dan zal ik ook wel weer bijdehand zijn.

sooty, heeft deze meneer iets met Energizer te maken?

quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:47 schreef plunk het volgende:

[..]

Hmz. Bijdehant? .

quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:51 schreef OllieA het volgende:

[..]

Sorry, duizendmaal excuses, mijn waarde. Ik was in de war met de verbogen trappen. Bijdehandst, dan?

Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:34:07 #77
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_15168017
Even wat reacties verwijderd.
SVP geen sneren gaan geven naar elkaar
(Un)masking for the greater good.
pi_15168951
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:34 schreef Natalie het volgende:
Even wat reacties verwijderd.
SVP geen sneren gaan geven naar elkaar
Maar Natalie, wat ben je streng! Al te streng zelfs. De heren mogen toch wel sneren? Het zijn ook niet meer dan sneren, ze menen er niets van. Dus ik zou zeggen: zet maar weer terug.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  vrijdag 5 december 2003 @ 11:30:37 #79
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_15169475
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:12 schreef pyl het volgende:

Maar Natalie, wat ben je streng! Al te streng zelfs. De heren mogen toch wel sneren? Het zijn ook niet meer dan sneren, ze menen er niets van. Dus ik zou zeggen: zet maar weer terug.

* Natalie zoekt in archief 'verwijderde reacties'
Foetsie...

Beetje een sneer geven over en weer mag best 't Is meer om reacties erop te voorkomen dat ze weg zijn. Noem 't maar een vooruitziende blik

pi_15172603
Hé, waar is mijn sneer gebleven, bemoeizuchtig wicht? De sneer is een intrinsiek onderdeel van de rijke historie van Raad-je-Plaatje , .

Al het goede verdwijnt. .

vrijdag 5 december 2003 @ 14:32:12 #81
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_15175040
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:20 schreef Gellius het volgende:
Hé, waar is mijn sneer gebleven, bemoeizuchtig wicht? De sneer is een intrinsiek onderdeel van de rijke historie van Raad-je-Plaatje , .

Agossie
Volgende keer gewoon geen sneer meer posten, dan hoef ik 'm ook niet weg te halen

Over de rijke historie van RJP gesproken: welke memorable plaatjes heb jij gepost?

pi_15180045
Ik ben sinds kort ook een klein onderdeel van RJP. Het loopt niet meer zo lekker naar mijn mening. Het is nog wel cool hoor, maar het lijkt of het animo wat daalt.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15180433
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:32 schreef Natalie het volgende:
Over de rijke historie van RJP gesproken: welke memorable plaatjes heb jij gepost?
Gellius ís legendarisch, Natalie. Vooral inzake het onderdeel onaneren. .

pi_15204456
quote:

En mijn geniale riposte is ook al weer verdwenen. Waar moet het heen als heren niet meer mogen sneren.

Gellius, je bent een dummelige dwerg, een boosaardige betweter.
Je bent het nog niet waard om een kleurplaat van de geniale Dali te mogen vingerverven.
Eigenlijk zouden al je beuzelende bijdragen aan RJP alsnog verwijderd moeten worden. Een mooi werkje voor Nathalie.

And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:21:01 #85
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_15205050
Joh, dat kost me een eeuwigheid
Dus dat laten we lekker staan
pi_15205970
Grmbl Ollie, Nathalie? Oké. Maar Zodiokk? Volgens mij heb jij te diep in het glaasje gekeken.

Gnffl.

pi_15206719
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:55 schreef beeer het volgende:
Grmbl Ollie, Nathalie? Oké. Maar Zodiokk? Volgens mij heb jij te diep in het glaasje gekeken.

Gnffl.

Ach, druk je neusgeluiden toch eens groot af, kippenhok.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_15235645
quote:

[..]

Nouou! Bert Vergevers bijvoorbeeld, Nathalie. En John-Friedrich Compton, enne... Georg Krieghebe, Joan Finford en Matthew La-Herne, om maar wat te noemen. Helaas mag ik van mijn arts nu niet al te veel meer plaatsen, eigenlijk .
pi_15237087
quote:

[..]
memorable plaatjes!

O! En Jeffrey Lee Pierce natuurlijk!

.

Die was zo memorabel dat alleen Plunk 'm wist.

maandag 8 december 2003 @ 10:43:51 #90
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_15242082
Grin, blij te zien dat je er toch nog even eentje wil posten
pi_15246637
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:14 schreef pro_jeex het volgende:
Ik ben sinds kort ook een klein onderdeel van RJP. Het loopt niet meer zo lekker naar mijn mening. Het is nog wel cool hoor, maar het lijkt of het animo wat daalt.
Er wordt ook veel te weinig gesneerd. De huidige generatie bestaat uit een stel watjes die een cursus positief feedback geven gevolgd hebben. De jeugd van tegenwoordig denkt dat pakjes boter bedoeld zijn om in te braden.

patatgeneratie

Slaapt winter
en zomer
  maandag 8 december 2003 @ 13:59:58 #92
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15246682
quote:
Op maandag 8 december 2003 13:57 schreef Parabola het volgende:

patatgeneratie

He, ik heb vrijwel nooit meegedaan.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15247556
quote:
Op maandag 8 december 2003 13:57 schreef Parabola het volgende:

[..]

Er wordt ook veel te weinig gesneerd. De huidige generatie bestaat uit een stel watjes die een cursus positief feedback geven gevolgd hebben. De jeugd van tegenwoordig denkt dat pakjes boter bedoeld zijn om in te braden.

patatgeneratie

Positieve feedbacks Het is hier geen eBay
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15249113
quote:

Welbeschouwd is iedere sneer ontopic derhalve. 'Dit gedoe' verdient geen geveeg, maar aanmoediging, omdat de essentie weergeeft van twee jaar RJP. Normaal reageren is een RJP-er onwaardig

Of dacht je soms dat stoffig plaatjes raden leuk was?

-edit-
quote verwijderd, na gesprekje met parabola.

[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 08-12-2003 17:08]

Slaapt winter
en zomer
pi_15249161
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:31 schreef Parabola het volgende:

En aan wie ligt dat ? De plaatjes, soms ?
pi_15249403
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:34 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

En aan wie ligt dat ? De plaatjes, soms ?

De plaatjes? Ach, de plaatjes. Willoze slachtoffers van zieke hersendode wezens zonder hart. Heb toch meelij met de plaatjes.
Slaapt winter
en zomer
pi_15250590
quote:

Ja, toevallig wel
pi_15265781
quote:
Heb jij er ook zo'n hekel aan? Zit je net lekker te sneren, komt er weer zo'n suf plaatje tussendoor. En dan weet ik hem ook nog altijd meteen, dus voor mij is er helemaal geen lol aan. Nee, vroeger was alles beter.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_15981132
RJP kent twee beroemde beroepen (neehee, Pruis is geen beroep), de oceanograaf en de ornitholoog. De eerste oceanograaf werd door heer Gellius herkend aan een wel zeer kenmerkend kledingstuk. De eerste ornitholoog kwam negen delen later in het vizier van ondergetekende. Zoals eenieder weet, verraden ornithologen zich vooral door hun erudiete blik. Aan de plaats van de van de ornitholoog op de evolutionaire ladder zijn ook wel eens (deel 78) woorden vuil gemaakt:
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:43 schreef Parabola het volgende:
Meneer's erudiete blik verraadt zijn wetenschappelijke achtergrond. Ornitholoog?
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:44 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Nee, hoger op de evolutionaire ladder. Historicus.

quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:47 schreef Parabola het volgende:

[..]

Oh ja, da's dat ras vlak onder de econoom.

edit: zojuist is er een nieuw hoofdstuk aan het RJP-leven der ornithologen toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Parabola op 05-01-2004 14:04]

Slaapt winter
en zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')