quote:Zeker, maar zij deed dat evenzeer nadat het rijk der Habsburgers ten einde was gekomen.
Op woensdag 4 juni 2003 14:44 schreef beeer het volgende:
Ik begrijp dus dat deze vrouw zich bezighield - hoe weet ik niet precies - met allerlei beroemde mannen uit het rijk der Habsburgers.
Focus nog maar wat op de heren: zaten daar bekende schrijvers bij?
De neger
De neger is de favoriete mensensoort van de cursusleider. Negers hebben een donkere huid, een platte neus en dikke lippen. Ze zijn erg dom. Daardoor zijn ze niet in staat iets duurzaams op te bouwen en dus hebben ze altijd honger. Ze kunnen wel goed dansen en heel hard lopen. Ook zijn ze geschikt om als slaaf op plantages te werken.
Negers zijn onder te verdelen in muzieknegers, mensenrechtenactivistennegers en sportnegers. Binnen deze drie ondersoorten vinden we de zeldzame Neger met Grijs Haar.
Negers zijn heel zielig want ze worden gediscrimineerd door de blanken (zie Antropologie voor Beginners - De blanke). Ondanks deze tegenwerking is menig neger er in geslaagd beroemd te worden. Zoals de neger in de voorbeeldopgave.
Voorbeeldopgave
Wie is deze neger?
quote:Die was het niet. De betreffende muziekneger is: Bill Withers
Op donderdag 5 juni 2003 10:19 schreef du_ke het volgende:
Is deze muziekneger heel misschien Terry Callier?
quote:Heer Grieken ik moet u ook bedanken voor de hint Folksy Soul, daarna was het eenvoudig weg elimineren.
Op donderdag 5 juni 2003 10:26 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Mijn complimenten, her_tog. Bill Withers, zanger van liedjes als Just The Two Of Us, Ain't No Sunshine en Lovely Day.
Dan zal ik er even een opgave ingooien van een Blanke.
quote:Hoewel ik met erkennen dat meneer een vrij Nederlandse kop heeft is hij het toch zeker niet. Een hoge officier was meneer ongetwijfeld wel
Op donderdag 5 juni 2003 10:53 schreef pyl het volgende:
Een Nederlandse officier?
quote:Nou die was het ook zeer zeker niet. Hij was geen Engelsman.
Op donderdag 5 juni 2003 11:11 schreef SportsIllustrated het volgende:
Baden-Powell?
quote:Wel kolonieën geen Fransman.
Op donderdag 5 juni 2003 11:21 schreef pyl het volgende:
Een Fransman, die bemoeienis had met de kolonieën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |