abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221921419
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 11:34 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Zie jij de machtswisseling in Kiev als grondwettelijk? Zo ja, waaruit blijkt dit? De grondwet is niet gevolgd, en dat weet Kiev ook.

De onderdrukking en oorlog tegen de separatisten is door Kiev gestart.
De afzetting van Janoekovitsj was gewoon conform de Oekraïense grondwet. Het parlement heeft hem met de vereiste 3/4 meerderheid afgezet nadat hij zijn taken niet meer uitvoerde en het land ontvluchtte. Dat is geen staatsgreep, dat is precies hoe de grondwet het voorschrijft.

De oorlog in de Donbas begon nadat Rusland daar met groene mannetjes en “militairen op vakantie” de boel kwam verzieken.
pi_221921421
quote:

[..]
Zie jij de machtswisseling in Kiev als grondwettelijk? Zo ja, waaruit blijkt dit? De grondwet is niet gevolgd, en dat weet Kiev ook.

Gemeld als verspreiden van desinformatie
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 6 oktober 2026 @ 11:41:40 #103
485843 crew  Jippie
pi_221921425
Veegslotje, sorry!
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 11:45:04 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221921436
quote:

[..]

Er waren demonstraties en toen de grond hem te heet werd is hij nar Moskou gevlucht

Er was geen machtswisseling, de rest bleef gewoon zitten tot de verkiezingen

Lijkt mij grondwettelijk prima in orde
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 6 oktober 2026 @ 12:14:20 #105
485843 crew  Jippie
pi_221921534
Weer open, off-topic geveegd.

Laten we ons focussen op de oorlog die Rusland gestart is door Oekraïne aan te vallen.

Je ergeren aan een user van wie jij vindt dat hij/zij uit zijn /haar nek lult is zonde van je energie. Negeren kun je leren.

En @phpmystyle als je hier nog één keer over Straatcommando. begint en hem een trap na geeft zal ik mij persoonlijk inzetten om je (posts) uit dit topic te weren.

Geen probleem als je op voorhand al gaat klagen bij het FOK! management, dus maak een screenshot en doe je ding ^O^

En nu weer on-topic verder :7
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 6 oktober 2026 @ 12:17:48 #106
485843 crew  Jippie
pi_221921548
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 12:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je doet alsof ik voortdurend klaag. Dat deed ik alleen inzake sc, waarna inderdaad actie werd ondernomen.
Bingo!
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 12:22:02 #107
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_221921555
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 11:41 schreef Jippie het volgende:
Veegslotje, sorry!
Wat is dit voor een onzin dan?
We gaan geen sorry zeggen voor de broodnodige veegslotjes hè?!
pi_221921557
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 12:14 schreef Jippie het volgende:

Laten we ons focussen op de oorlog die Rusland gestart is door Oekraïne aan te vallen.

Je ergeren aan een user van wie jij vindt dat hij/zij uit zijn /haar nek lult is zonde van je energie. Negeren kun je leren.

En @:phpmystyle als je hier nog één keer over Straatcommando. begint en hem een trap na geeft zal ik mij persoonlijk inzetten om je (posts) uit dit topic te weren.

Geen probleem als je op voorhand al gaat klagen bij het FOK! management, dus maak een screenshot en doe je ding ^O^

Waarom mag bewezen desinformatie in het topic blijven staan? Dat het maar genegeerd moet worden is imo nogal een zwaktebod. Het zijn elke keer dezelfde mensen die de boel ontregelen en op een serieuze discussie zijn ze toch niet uit.
pi_221921559
Ach laat ook maar
pi_221921561
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 12:14 schreef Jippie het volgende:

En @:phpmystyle als je hier nog één keer over Straatcommando. begint en hem een trap na geeft zal ik mij persoonlijk inzetten om je (posts) uit dit topic te weren.

Grotendeels mee eens. "negeren kun je leren" gaat hem niet worden zolang bewust getroll en verspreiden van desinfo mag blijven staan op een nieuwsforum.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 6 oktober 2026 @ 12:38:19 #111
485843 crew  Jippie
pi_221921617
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 12:23 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Waarom mag bewezen desinformatie in het topic blijven staan? Dat het maar genegeerd moet worden is imo nogal een zwaktebod. Het zijn elke keer dezelfde mensen die de boel ontregelen en op een serieuze discussie zijn ze toch niet uit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 12:23 schreef 007700 het volgende:

[..]
Grotendeels mee eens. "negeren kun je leren" gaat hem niet worden zolang bewust getroll en verspreiden van desinfo mag blijven staan op een nieuwsforum.
FOK! is een discussieforum, dus verschillende visies kunnen worden gedeeld en besproken.

Door allerlei algoritmes en de hoeveelheid desinformatie kun je het mensen niet echt kwalijk nemen dat ze heilig geloven in hetgeen wat er in hun fabeltjesfuik rondgaat.

Mods hebben niet als taak om elke tweet te checken of dit echt of nepnieuws is. Als je dat in dit topic graag anders zou willen zien, zou je Danny een DM moeten sturen.

Persoonlijke aanvallen en ander off-policy gedrag kunnen gewoon worden verwijderd.

Negeren is lastig maar heeft wel effect, zie het maar als iemand doodzwijgen uit zelfbehoud.

Zal een paar abo's uitdelen zodat men users waar men zich aan ergert kunt blokkeren waardoor een groot deel van zijn/haar posts niet zichtbaar zijn.
pi_221921624
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 12:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
FOK! is een discussieforum, dus verschillende visies kunnen worden gedeeld en besproken.

Door allerlei algoritmes en de hoeveelheid desinformatie kun je het mensen niet echt kwalijk nemen dat ze heilig geloven in hetgeen wat er in hun fabeltjesfuik rondgaat.

Mods hebben niet als taak om elke tweet te checken of dit echt of nepnieuws is. Als je dat in dit topic graag anders zou willen zien, zou je Danny een DM moeten sturen.

Persoonlijke aanvallen en ander off-policy gedrag kunnen gewoon worden verwijderd.

Negeren is lastig maar heeft wel effect, zie het maar als iemand doodzwijgen uit zelfbehoud.

Zal een paar abo's uitdelen zodat men users waar men zich aan ergert kunt blokkeren waardoor een groot deel van zijn/haar posts niet zichtbaar zijn.
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om Danny te mailen. Een eigenaar zou moeten weten wat er in zijn of haar zaak gebeurd. Dat is inderdaad ook niet jou verantwoordelijkheid. Topic is onder de aandacht gebracht 👍🏻, elders
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:05:45 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221921737
Jammer dat een schreeuwende minderheid hier maar blijft drammen om censuur omdat er zaken niet in hun straatje passen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:10:22 #114
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221921759
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Jammer dat een schreeuwende minderheid hier maar blijft drammen om censuur omdat er zaken niet in hun straatje passen.
Een ander de mond willen snoeren is weinig fraai, en hoort ook niet thuis binnen een democratische rechtsstaat.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221921772
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een ander de mond willen snoeren is weinig fraai, en hoort ook niet thuis binnen een democratische rechtsstaat.
Als je continue bewust desinfo aan het verspreiden bent, ja dan zou het zeer logisch zijn dat je de mond gesnoerd word. En van die ophef geniet je, dat is de reden dat je het doet. Simpele
pi_221921790
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Complot geneuzel zoals ontkenningen van de holocaust of dat er verbinding is tussen corona en 5g masten kan/wordt gewoon geweerd volgens mij.

Waar het hier om gaat is dat sommige lieden willen dat je bepaalde invalshoeken niet meer mag noemen. Die willen feitelijk -zij het omfloerst- de toegang tot vrije nieuwsgaring censureren.
Nope dat is niet wat meerdere mensen hier willen. Er is meermaals aangetoond dat je desinfo aan het verspreiden bent, die desinfo mag hier gecensureerd worden ja. Als je hier normaal met argumenten komt discuseren mag je best een andere invalshoek hebben. JIJ kiest ervoor om daar ook desinfo bij te gebruiken.
pi_221921791
quote:

[..]
Complot geneuzel zoals ontkenningen van de holocaust of dat er verbinding is tussen corona en 5g masten kan/wordt gewoon geweerd volgens mij.

Waar het hier om gaat is dat sommige lieden willen dat je bepaalde invalshoeken niet meer mag noemen. Die willen feitelijk -zij het omfloerst- de toegang tot vrije nieuwsgaring censureren.
Bewezen nepnieuws is geen “bepaalde invalshoek”, dat is desinformatie. Desinformatie dat in veel gevallen bewust verspreid wordt om de discussie te laten ontsporen of om twijfel te zaaien.

Dat heeft niets te maken met vrije nieuwsgaring censureren.
pi_221921798
quote:

[..]
Desinformatie en propaganda uit het Kremlin kunnen niet fel genoeg bestreden worden.
  PR/Manusje van alles dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:19:01 #119
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_221921799
quote:

[..]

Die willen feitelijk -zij het omfloerst- de toegang tot vrije nieuwsgaring censureren.
Daar zou jij toch geen probleem mee moeten hebben. Gezien je voorliefde voor Rusland?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_221921810
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat bepaal ik natuurlijk zelf. En alles wat ik post valt binnen het wettelijk kader, en vaak vergezeld met Westerse bronnen.
Zoals deze afbeelding, dat de opmaat was naar de Russische inval.

[ afbeelding ]
Dat heb je natuurlijk tot in de puntjes uitgezocht of het binnen het wettelijk kader en de policy hier allemaal mag. Vind je het zelf niet verwerpelijk wat je hier aan het doen bent?
pi_221921821
quote:

[..]
Dat bepaal ik natuurlijk zelf. En alles wat ik post valt binnen het wettelijk kader, en vaak vergezeld met Westerse bronnen.

[ afbeelding ]
Al hadden daar 20 politici staan zwaaien met een vuistje dan is dat nog geen enkele legitieme reden voor een aanval. Maar goed, ik kan net zo goed tegen een muur praten dan discussiëren op dit forum
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:32:44 #122
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221921869
Slava Ukraini!
pi_221921874
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
quote:

[..]
Ten eerste, FOK! is geen democratische rechtstaat.

Ten tweede: @Jippie , dit is dus wat ik eerder bedoelde. Deze beide user zijn hier constant de grootste onwaarheden en desinformatie aan het verspreiden. Maar zodra er iets van gezegd wordt doen ze ongelooflijk belegdigd/verbaasd en doen ze alsof ze zooo oneerlijk behandeld worden. Het is een beetje zoals rusland zich gedraagt, in het klein.
pi_221921875
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 12:38 schreef Jippie het volgende:
Met zo'n instelling gaan we er ook niet komen. Nu ga je uit van je eigen grote gelijk en zet je anderen weg als minderwaardig.
pi_221921897
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Een foto is geen bron.

Verder interesseert het me geen ruk of het binnen het wettelijk kader valt, maar als het desinformatie is die vanuit het Kremlin verspreidt wordt zit er maar 1 ding op: met kracht bestrijden. Want desinfomatie en propaganda vanuit het Kremlin is een bedreiging voor onze Westerse vrijheden. Het doel daarvan is verdeeldheid zaaien en onze democratie te verzwakken.
pi_221921905
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:38 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Een foto is geen bron.

Verder interesseert het me geen ruk of het binnen het wettelijk kader valt, maar als het desinformatie is die vanuit het Kremlin verspreidt wordt zit er maar 1 ding op: met kracht bestrijden. Want desinfomatie en propaganda vanuit het Kremlin is een bedreiging voor onze Westerse vrijheden. Het doel daarvan is verdeeldheid zaaien en onze democratie te verzwakken.
Exact
pi_221921906
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je moet het omdraaien.
Hoe zou hier gereageerd worden als Lavrov en Medvedev op de Dam staan te schreeuwen tegen conservatieve jongeren om op te staan tegen de zittende regering? Dat zou nooit worden toegestaan!
Je hele vergelijking gaat mank. Verhofstadt en Van Baalen waren daar als Europarlementariërs niet als vertegenwoordigers van een autoritair, imperialistisch regime. En steun aan demonstranten is geen inmenging, geen coup en rechtvaardigt al helemaal geen invasie.

De enige die continu schermt met die twee op dat podium is Rusland. Verder hoor je er niemand over. Omdat het nauwelijks relevant was en geen serieuze invloed had op de verdere gang van zaken.
pi_221921919
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je dat vindt dan zeg je in feite dat nieuws vanuit één bron nog is toegestaan, en dat alle afwijkende meningen gecensureerd moeten worden. Immers kunnen afwijkende meningen worden aangemerkt als mogelijk propaganda. Ironisch genoeg doe je dan hetzelfde als wat sommigen Rusland verwijten. Namelijk het smoren van een open en eerlijk debat.
Waarom post je dan desinfo? Dat zou dan toch helemaal niet nodig zijn? Snap je nu jezelf nog?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:43:37 #129
485843 crew  Jippie
pi_221921920
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:33 schreef enmanuel het volgende:

[..]
Met zo'n instelling gaan we er ook niet komen. Nu ga je uit van je eigen grote gelijk en zet je anderen weg als minderwaardig.
Nee, want iedereen bepaalt voor zichzelf wat hij / zij geloofwaardig vindt. Iemand die uit zijn nek lult is niet minderwaardig, hij/zij baseert zich waarschijnlijk op een andere nieuwsbron.

Maar laten we vooral weer on-topic verder gaan, Oorlog in Oekraïne.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:44:26 #130
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221921926
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 11:40 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De afzetting van Janoekovitsj was gewoon conform de Oekraïense grondwet. Het parlement heeft hem met de vereiste 3/4 meerderheid afgezet nadat hij zijn taken niet meer uitvoerde en het land ontvluchtte. Dat is geen staatsgreep, dat is precies hoe de grondwet het voorschrijft.

De oorlog in de Donbas begon nadat Rusland daar met groene mannetjes en “militairen op vakantie” de boel kwam verzieken.
328 van 450 is 3/4de ja?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221921935
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nee, want iedereen bepaalt voor zichzelf wat hij / zij geloofwaardig vindt. Iemand die uit zijn nek lult is niet minderwaardig, hij/zij baseert zich waarschijnlijk op een andere nieuwsbron.

Maar laten we vooral weer on-topic verder gaan, Oorlog in Oekraïne.
Iemand die bewust uit zijn nek lult is daarentegen 'naar mijn mening' wel minderwaardig 😄
pi_221921965
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je dat vindt dan zeg je in feite dat nieuws vanuit één bron nog is toegestaan, en dat alle afwijkende meningen gecensureerd moeten worden.
Desinformatie die vanuit het Kremlin op ons wordt afgestuurd om onze vrije Westerse democratie te ondermijnen is geen "afwijkende mening ".

quote:
Immers kunnen afwijkende meningen worden aangemerkt als mogelijk propaganda. Ironisch genoeg doe je dan hetzelfde als wat sommigen Rusland verwijten. Namelijk het smoren van een open en eerlijk debat.
De jijbak waarvan je wist dat ie ging komen. Die Kremlinpropaganda die jij bewust of onbewust helpt verspreiden is al volledig debunked. Die discussie hoeft echt niet opnieuw gevoerd te worden.

Vrije meningsuiting vind ik een groot goed, ook voor mij onwelgevallige meningen, maar er zitten grenzen aan. Die grenzen worden overschreden als dankzij die "vrije meningsuiting" andere vrijheden geweld worden aangedaan of in gevaar komen. Met Kremlinpropaganda die als doel heeft vrije Westerse democratieën te verzwakken is dat overduidelijk het geval.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:50:29 #133
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221921972
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:49 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Desinformatie die vanuit het Kremlin op ons wordt afgestuurd om onze vrije Westerse democratie te ondermijnen is geen "afwijkende mening ".
[..]
debunked.

Dan is het toch goed?
Laten we nu weer het over andere zaken hebben.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:50:40 #134
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221921974
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 11:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Er waren demonstraties en toen de grond hem te heet werd is hij nar Moskou gevlucht

Er was geen machtswisseling, de rest bleef gewoon zitten tot de verkiezingen

Lijkt mij grondwettelijk prima in orde
Natuurlijk is dat grondwettelijk niet prima. Grondwettelijk was dat alleen in orde als de president zijn ontslag persoonlijk indiende. Ze hadden dus de impeachment procedure moeten volgen, die het niet heeft gehaald in de kamer.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221921993
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:44 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
328 van 450 is 3/4de ja?
Ik heb het nog even gecheckt maar de gevolgde procedure ging over het wegsturen van de president omdat hij zijn taken niet meer kon uitvoeren, daarvoor was een normale meerderheid voldoende.

Een deel van zijn eigen partij was overigens ook voorstander.
pi_221922014
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat grondwettelijk niet prima. Grondwettelijk was dat alleen in orde als de president zijn ontslag persoonlijk indiende. Ze hadden dus de impeachment procedure moeten volgen, die het niet heeft gehaald in de kamer.
Gelul, die impechment is met de volle kamer ingezet. Laat de stemming maar eens zien.

Hij heeft geweld gebruikt tegen zijn eigen bevolking. Zelfs de mensen uit zijn eigen partij stemmende tegen hem + hadden aantal mensen in zijn partij last van russische zelfmoord.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:01:23 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922023
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, de man kwam niet meer opdageb en woonde in Rusland
pi_221922033
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:59 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Gelul, die impechment is met de volle kamer ingezet. Laat de stemming maar eens zien.

Hij heeft geweld gebruikt tegen zijn eigen bevolking. Zelfs de mensen uit zijn eigen partij stemmende tegen hem + hadden aantal mensen in zijn partij last van russische zelfmoord.
Er zijn er ook een hoop maar Rusland gevlucht, zoals de toenmalige premier. Dan weet je wel waar de loyaliteit lag.
pi_221922034
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je moet het omdraaien.
Hoe zou hier gereageerd worden als Lavrov en Medvedev op de Dam staan te schreeuwen tegen conservatieve jongeren om op te staan tegen de zittende regering? Dat zou nooit worden toegestaan!
lavrov en medvedev zouden gelynchd worden, als ze zonder beveiliging in die menigte zouden gaan staan.

De eu is populair, zelfs russische jongenren fantaseren over aansluiten bij de EU. Maar Rusland is erg onpopulair. sterker nog heel veel mensen zijn bereid om te sterven om te voorkomen dat er russische invloedsfeer is in hun land.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:04:54 #140
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922035
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:54 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik heb het nog even gecheckt maar de gevolgde procedure ging over het wegsturen van de president omdat hij zijn taken niet meer kon uitvoeren, daarvoor was een normale meerderheid voldoende.

Een deel van zijn eigen partij was overigens ook voorstander.
Je verward dit nu met artikel 110. Een meerderheid is alleen nodig als ze hem wegsturen vanwege de gezondheid. Janoekovitsjwas niet ziek. De Rada heeft in de resolutie zelf letterlijk gesteld dat ze hem afzetten omdat die zich op ongrondwettelijke wijze heeft teruggetrokken. Daarvoor heb je artikel 108 nodig, met 3/4de meerderheid.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:05:46 #141
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922037
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, de man kwam niet meer opdageb en woonde in Rusland
Grondwettelijk is dat geen grond voor ontslag, tenzij er 3/4de meerderheid is in de kamer.
Dit mag alleen als de president zelf formeel ontslag doet indienen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:07:50 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922050
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Grondwettelijk is dat geen grond voor ontslag, tenzij er 3/4de meerderheid is in de kamer.
Dit mag alleen als de president zelf formeel ontslag doet indienen.
HIJ KWAM ER NIET MEER
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:07:56 #143
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922051
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:59 schreef Korenfok het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Revolution_of_Dignity
quote:
Ukraine's parliament unanimously voted to remove Yanukovych from his post and to schedule an early presidential election for 25 May. The vote was 328–0 (about 73% of parliament's members).
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:09:14 #144
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
HIJ KWAM ER NIET MEER
Dat betekent niet dat het grondwettelijk in orde was. Hij moest zelf ontslag tekenen, of de kamer moest genoeg voorstanders vinden. Geen jurist zal zeggen dat de procedure naar de letter van de grondwet is gevolgd.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221922077
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat betekent niet dat het grondwettelijk in orde was. Hij moest zelf ontslag tekenen, of de kamer moest genoeg voorstanders vinden. Geen jurist zal zeggen dat de procedure naar de letter van de grondwet is gevolgd.
Onvermogen om zijn taken uit te voeren is gewoon een reden. Hij is naar Rusland gevlucht.
pi_221922087
De enigen die spreken over een “coup” zijn het Kremlin, pro-Russische media en hun narratiefverspreiders. Je zou denken dat dat wel wat zegt. Janoekovitsj heeft de afzetting ook niet aangevochten trouwens.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:15:43 #147
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922091
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:12 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Onvermogen om zijn taken uit te voeren is gewoon een reden. Hij is naar Rusland gevlucht.
Neen. Alleen ontslag, impeachment, onvermogen vanwege gezondheid en overlijden.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80
Artikel 110 stelt alleen onvermogen vanwege gezondheid als geldige reden. De parlementariers zelf hebben aangegeven dat de afzetting vanwege het vluchten van de president was.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:17:12 #148
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922095
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:14 schreef Spablauw214 het volgende:
De enigen die spreken over een “coup” zijn het Kremlin, pro-Russische media en hun narratiefverspreiders. Je zou denken dat dat wel wat zegt. Janoekovitsj heeft de afzetting ook niet aangevochten trouwens.
Uitblijven van een rechtszaak maakt iets niet ineens constitutioneel.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:17:59 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922097
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Elke jurist zal zeggen dat de grondwet is gevolgd
pi_221922103
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:15 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Neen. Alleen ontslag, impeachment, onvermogen vanwege gezondheid en overlijden.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80
Artikel 110 stelt alleen onvermogen vanwege gezondheid als geldige reden. De parlementariers zelf hebben aangegeven dat de afzetting vanwege het vluchten van de president was.
De relevante bepaling staat in artikel 12. Artikel 10 is helemaal niet van toepassing.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:19:14 #151
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221922108
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:04 schreef Korenfok het volgende:

[..]
lavrov en medvedev zouden gelynchd worden, als ze zonder beveiliging in die menigte zouden gaan staan.

Kan. Maar dat is het punt niet.
Je kan niet zomaar parlementariërs sturen naar een land die aldaar grote groepen gaan ophitsen tegen de zittende regering. Dat noemen we een coup.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:22:12 #152
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221922118
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je kan niet zomaar parlementariërs sturen naar een land die aldaar grote groepen gaan ophitsen tegen de zittende regering. Dat noemen we een coup.
Een coup is iets heel anders.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:22:35 #153
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922121
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De relevante bepaling staat in artikel 12. Artikel 10 is helemaal niet van toepassing.
Neem aan dat je Artikel 112 bedoelt en die is alleen van toepassing als artikel 108, 109, 110 of 111 zijn ingezet.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221922127
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er is niemand opgehitst. Een coup is een gewelddadige machtsgreep en daar was helemaal geen sprake van. De enige die geweld gebruikte was Janoekovitsj die het vuur liet openen op demonstranten.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:25:04 #155
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221922132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:23 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Er is niemand opgehitst. Een coup is een gewelddadige machtsgreep en daar was helemaal geen sprake van. De enige die geweld gebruikte was Janoekovitsj die het vuur liet openen op demonstranten.
Dat deed hij pas toen de rellen compleet uit de hand liepen en er nagenoeg geen houden meer aan was. Overigens was het met scherp schieten op burgers (dus niet de rubberen kogels) ontzettend laakbaar en eigenlijk illegaal. Maar daarin kan ik geen justificatie vinden om een regeringsleider omver te werpen.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:27:01 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922136
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat deed hij pas toen de rellen compleet uit de hand liepen en er nagenoeg geen houden meer aan was. Overigens was het met scherp schieten op burgers (dus niet de rubberen kogels) ontzettend laakbaar en eigenlijk illegaal. Maar daarin kan ik geen justificatie vinden om een regeringsleider omver te werpen.
Dan nog is het geen coup
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:27:23 #157
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922137
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:23 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat een coup gewelddadig moet zijn om een coup te zijn, verzin jij er nu ter plekke bij.

quote:
Een staatsgreep, coup, coup d'état of putsch is de (poging tot) illegale afzetting van een regering, meestal door een kleine groep van een instelling van de bestaande staat – gewoonlijk door het leger – om de afgezette regering te vervangen door een andere instelling; hetzij burgerlijk, hetzij militair. Een staatsgreep slaagt als de overweldigers hun dominantie vestigen wanneer de zittende regering er niet in slaagt hun machtsversterking te voorkomen of met succes te weerstaan. De term couppoging wordt gebruikt voor een staatsgreep die nog gaande is of inmiddels is mislukt.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:29:43 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922144
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:27 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat een coup gewelddadig moet zijn om een coup te zijn, verzin jij er nu ter plekke bij.
[..]

Maar de regering is niet afgezet
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:31:23 #159
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221922154
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lees de post van Mikeytt even. Dat dekt de lading wel.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:32:09 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922155
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
quote:

[..]
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:32:13 #161
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922156
quote:

[..]
Volgens de algemene definitie die politicologen volgen, is het in theorie letterlijk een coup.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:32:29 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922157
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Volgens de algemene definitie die politicologen volgen, is het in theorie letterlijk een coup.
Nee

Niemand heeft 'de macht' gegrepen
pi_221922159
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een coup is het afzetten van een regering staat daar, er is geen regering afgezet wordt er vervolgens gesteld
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:36:02 #164
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922171
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee

Niemand heeft 'de macht' gegrepen
Jawel, er zijn onwettig verkiezingen uitgeroepen zonder dat er een grondwettelijke grondslag voor was. Er is letterlijk macht gegrepen om dat te bewerkstelligen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:36:43 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922174
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:36 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Jawel, er zijn onwettig verkiezingen uitgeroepen zonder dat er een grondwettelijke grondslag voor was. Er is letterlijk macht gegrepen om dat te bewerkstelligen.
Nope, de regering is niet afgezet er was geen sprake van een coup
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:37:00 #166
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221922175
quote:

[..]
Nee.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221922207
quote:
88s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Het was in ieder geval duidelijk wat er achter de schermen gebeurde, dit telefoongesprek tussen Nuland en Pyatt is wel bekend bij iedereen denk ik, met haar 'fuck the EU' uitspraak. Er werd besproken wie er de leiding moest nemen in Oekraine, Klitschko en Tyahnybok moesten het zeker niet worden, maar Yatsenyuk. En wie werd er premier, Yatsenyuk.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_221922222
Ga er ook vooral serieus op in, lieve schatjes, toppietopic weer.

Anywezels, grote fik in Moskou, soort olie depot.

twitter
pi_221922231
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:32 schreef 007700 het volgende:

[..]
Een coup is het afzetten van een regering staat daar, er is geen regering afgezet wordt er vervolgens gesteld
Volgens Poetins definitie van een coup hebben wij in Nederland zo vaak een coup gehad. 1,5 jaar geleden nog.

De meeste andere landen noemen dit democratie.
pi_221922279
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:43 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Het was in ieder geval duidelijk wat er achter de schermen gebeurde, dit telefoongesprek tussen Nuland en Pyatt is wel bekend bij iedereen denk ik, met haar 'fuck the EU' uitspraak. Er werd besproken wie er de leiding moest nemen in Oekraine, Klitschko en Tyahnybok moesten het zeker niet worden, maar Yatsenyuk. En wie werd er premier, Yatsenyuk.
Jatsenjoek was voorzitter van de Rada, en de grondwet schrijft voor dat als de president wordt weggestuurd, de voorzitter van de Rada hem tijdelijk opvolgt tot er een nieuwe president verkozen is. Oekraïne kent het ambt van vice-president niet.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 15:21:55 #171
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221922442
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:49 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Volgens Poetins definitie van een coup hebben wij in Nederland zo vaak een coup gehad. 1,5 jaar geleden nog.

De meeste andere landen noemen dit democratie.
Democratie is ook een vierjarige coup op basis van stemmen. Daarom is een staatsgreep in een democratie ook niet te rechtvaardigen. Behalve als een regering die coup uitstelt of vervalst
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 15:43:36 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922548
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 15:21 schreef LXIV het volgende:

[..]
Democratie is ook een vierjarige coup op basis van stemmen. Daarom is een staatsgreep in een democratie ook niet te rechtvaardigen. Behalve als een regering die coup uitstelt of vervalst
Nee want er wordt geen macht gegrepen
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 15:45:16 #173
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221922555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 15:21 schreef LXIV het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Een coup is per definitie illegaal.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221922573
Blijft bijzonder dat zo'n leugen dat er toentertijd een coup gepleegd zou zijn jaren later nog zoveel schade kan berokkenen (in de hoofden van mensen, als rechtvaardiging gebruikt voor oorlog etc.). Welk nepnieuws uit deze periode gaan we over tientallen jaren nog last van hebben?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221922581
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blijft bijzonder dat zo'n leugen dat er toentertijd een coup gepleegd zou zijn jaren later nog zoveel schade kan berokkenen (in de hoofden van mensen, als rechtvaardiging gebruikt voor oorlog etc.). Welk nepnieuws uit deze periode gaan we over tientallen jaren nog last van hebben?
Inderdaad best wel bizar. Dan ben je of krankjorum in je hoofd, of je word er voor betaald
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 15:52:35 #176
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_221922584
Interessante, volumineuze non-discussie.

Kremlin-trekpoppen en "edgy bois" op Fok zijn niet de graadmeter mbt of die machtsoverdracht legitiem was.

Het parlement in oekraine is dat.

En die vonden het allemaal peachy.

End of story.
Scorched earth
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 15:55:27 #177
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221922598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vooral ook de lui die het een coup noemen. Veelal wappies die tijdens Covid zogenaamd namens het hele volk aan het demonstreren waren. Terwijl de opkomst nihil was.

Terwijl in 2014 zo'n beetje elke Oekraïner ging de demonstreren en het een zo breed gedragen protest was; dat we hier wel degelijk van een echte volksopstand konden spreken.

En dat is volkomen legaal.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221922639
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 13:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dan is het toch goed?
Laten we nu weer het over andere zaken hebben.
Oh eerst klagen dat je het niet mag bespreken en nou wil je het er opeens niet meer over hebben?
pi_221922644
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 15:51 schreef 007700 het volgende:

[..]
Inderdaad best wel bizar. Dan ben je of krankjorum in je hoofd, of je word er voor betaald
Het is voer voor psychologen.
pi_221922680
quote:

[..]
Nee. Voor wat betreft de impeachment heb je strikt genomen gelijk. Maar het parlement heeft ook een resolutie aangenomen waarin gesteld wordt dat Janukovits omdat hij gevlucht is zijn grondwettelijke verplichtingen naast zich heeft neergelegd en feitelijk zichzelf daarmee uit zijn functie heeft ontheven.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 16:12:30 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221922686
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 15:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee want er wordt geen macht gegrepen
Natuurlijk wel!
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 16:17:07 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221922708
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 16:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Natuurlijk wel!
:|W
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 16:19:40 #183
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_221922721
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 16:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Natuurlijk wel!
Het komt vaker voor dat regeringen vallen vanwege protesten.
Scorched earth
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 16:33:23 #184
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221922784
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 16:22 schreef 007700 het volgende:

[..]
Hahaha, is dit het beste wat je kon verzinnen? Ik zie graag een quote van je tegemoet waar ik zelesnky knuffel. En de corruptie moet hij inderdaad wat aan doen, ben ik met je eens. Zou je dat stukje dan eruit willen halen? 😄
Als er één wat aan corruptie doet is het Zelensky wel.. al kost het hem goede vriendschappen..
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 18:24:57 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221923379
Aardige fik bij Sochi.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221923531
Verrassend
twitter
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 19:00:19 #187
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221923553
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 18:53 schreef Since2003 het volgende:
Verrassend
[ x ]
Dat ze niet voor Rusland kiezen? Wel opvallend dat zo'n beetje alle "huursoldaten" voor Oekraïne kiezen ipv Rusland.

Of eigenlijk helemaal niet en totaal logisch.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 19:01:04 #188
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221923556
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 18:24 schreef Perrin het volgende:
Aardige fik bij Sochi.

[ x ]
Welke Rus heeft nu weer een peuk laten vallen...
pi_221923567
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 19:00 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Dat ze niet voor Rusland kiezen? Wel opvallend dat zo'n beetje alle "huursoldaten" voor Oekraïne kiezen ipv Rusland.

Of eigenlijk helemaal niet en totaal logisch.
Bij de CJNG heb je die keuzevrijheid gewoon niet hoor.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 19:06:43 #190
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221923579
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 19:04 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Bij de CJNG heb je die keuzevrijheid gewoon niet hoor.
Maar schijnbaar kiest dat CJNG wel voor Oekraïne.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 19:12:26 #191
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221923600
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 19:06 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Hebben een goeie klant aan Zelensky.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221923615
quote:

[..]
Die rauwe gevechtservaring is voor zo'n kartel natuurlijk mooi meegenomen. Zelensky betaalt wel voor nieuw vlees.
pi_221923621
quote:

[..]
Je denkt dat ze kiezen vanuit een ideologische overtuiging?
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 19:20:06 #194
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221923626
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 19:16 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Die rauwe gevechtservaring is voor zo'n kartel natuurlijk mooi meegenomen. Zelensky betaalt wel voor nieuw vlees.
Mooi toch, hebben ze minder eigen burgers nodig.. aangezien er een paar hier daar zo'n moeite mee hebben..

De pogingen om Zelensky/Oekraïne in discrediet te brengen beginnen wel erg simpel te worden..
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 19:21:18 #195
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221923627
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 19:18 schreef enmanuel het volgende:

[..]
Je denkt dat ze kiezen vanuit een ideologische overtuiging?
Nope, wel voor de beste training.
pi_221923643
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 19:20 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Mooi toch
:') ja man. Prachtig.
pi_221923653
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 19:21 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Nope, wel voor de beste training.
Om tegen hun eigen overheid te vechten. Oekraïene staat er mooi op tegenover Brazilië.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 19:30:50 #198
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221923678
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 19:26 schreef enmanuel het volgende:

[..]
Om tegen hun eigen overheid te vechten. Oekraïene staat er mooi op tegenover Brazilië.
Die overheid is toch zo corrupt als de tering..
pi_221923823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 18:53 schreef Since2003 het volgende:
Verrassend
[ x ]
Zo verrassend, gezien het inmiddels zeker al een jaar bekend is :O
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 20:00:26 #200
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_221923886
Mooi verhaal man. Alleen weinig realistisch.
Scorched earth
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')