De afzetting van Janoekovitsj was gewoon conform de Oekraïense grondwet. Het parlement heeft hem met de vereiste 3/4 meerderheid afgezet nadat hij zijn taken niet meer uitvoerde en het land ontvluchtte. Dat is geen staatsgreep, dat is precies hoe de grondwet het voorschrijft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 11:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zie jij de machtswisseling in Kiev als grondwettelijk? Zo ja, waaruit blijkt dit? De grondwet is niet gevolgd, en dat weet Kiev ook.
De onderdrukking en oorlog tegen de separatisten is door Kiev gestart.
Gemeld als verspreiden van desinformatiequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 11:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zie jij de machtswisseling in Kiev als grondwettelijk? Zo ja, waaruit blijkt dit? De grondwet is niet gevolgd, en dat weet Kiev ook.
Er waren demonstraties en toen de grond hem te heet werd is hij nar Moskou gevluchtquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 11:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bingo!quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je doet alsof ik voortdurend klaag. Dat deed ik alleen inzake sc, waarna inderdaad actie werd ondernomen.
Waarom mag bewezen desinformatie in het topic blijven staan? Dat het maar genegeerd moet worden is imo nogal een zwaktebod. Het zijn elke keer dezelfde mensen die de boel ontregelen en op een serieuze discussie zijn ze toch niet uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:14 schreef Jippie het volgende:
Weer open, off-topic geveegd.
Laten we ons focussen op de oorlog die Rusland gestart is door Oekraïne aan te vallen.
Je ergeren aan een user van wie jij vindt dat hij/zij uit zijn /haar nek lult is zonde van je energie. Negeren kun je leren.
En @:phpmystyle als je hier nog één keer over Straatcommando. begint en hem een trap na geeft zal ik mij persoonlijk inzetten om je (posts) uit dit topic te weren.
Geen probleem als je op voorhand al gaat klagen bij het FOK! management, dus maak een screenshot en doe je ding
En nu weer on-topic verder
Grotendeels mee eens. "negeren kun je leren" gaat hem niet worden zolang bewust getroll en verspreiden van desinfo mag blijven staan op een nieuwsforum.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:14 schreef Jippie het volgende:
Weer open, off-topic geveegd.
Laten we ons focussen op de oorlog die Rusland gestart is door Oekraïne aan te vallen.
Je ergeren aan een user van wie jij vindt dat hij/zij uit zijn /haar nek lult is zonde van je energie. Negeren kun je leren.
En @:phpmystyle als je hier nog één keer over Straatcommando. begint en hem een trap na geeft zal ik mij persoonlijk inzetten om je (posts) uit dit topic te weren.
Geen probleem als je op voorhand al gaat klagen bij het FOK! management, dus maak een screenshot en doe je ding
En nu weer on-topic verder
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarom mag bewezen desinformatie in het topic blijven staan? Dat het maar genegeerd moet worden is imo nogal een zwaktebod. Het zijn elke keer dezelfde mensen die de boel ontregelen en op een serieuze discussie zijn ze toch niet uit.
FOK! is een discussieforum, dus verschillende visies kunnen worden gedeeld en besproken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:23 schreef 007700 het volgende:
[..]
Grotendeels mee eens. "negeren kun je leren" gaat hem niet worden zolang bewust getroll en verspreiden van desinfo mag blijven staan op een nieuwsforum.
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om Danny te mailen. Een eigenaar zou moeten weten wat er in zijn of haar zaak gebeurd. Dat is inderdaad ook niet jou verantwoordelijkheid. Topic is onder de aandacht gebracht 👍🏻, eldersquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
FOK! is een discussieforum, dus verschillende visies kunnen worden gedeeld en besproken.
Door allerlei algoritmes en de hoeveelheid desinformatie kun je het mensen niet echt kwalijk nemen dat ze heilig geloven in hetgeen wat er in hun fabeltjesfuik rondgaat.
Mods hebben niet als taak om elke tweet te checken of dit echt of nepnieuws is. Als je dat in dit topic graag anders zou willen zien, zou je Danny een DM moeten sturen.
Persoonlijke aanvallen en ander off-policy gedrag kunnen gewoon worden verwijderd.
Negeren is lastig maar heeft wel effect, zie het maar als iemand doodzwijgen uit zelfbehoud.
Zal een paar abo's uitdelen zodat men users waar men zich aan ergert kunt blokkeren waardoor een groot deel van zijn/haar posts niet zichtbaar zijn.
Een ander de mond willen snoeren is weinig fraai, en hoort ook niet thuis binnen een democratische rechtsstaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Jammer dat een schreeuwende minderheid hier maar blijft drammen om censuur omdat er zaken niet in hun straatje passen.
Als je continue bewust desinfo aan het verspreiden bent, ja dan zou het zeer logisch zijn dat je de mond gesnoerd word. En van die ophef geniet je, dat is de reden dat je het doet. Simpelequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een ander de mond willen snoeren is weinig fraai, en hoort ook niet thuis binnen een democratische rechtsstaat.
Nope dat is niet wat meerdere mensen hier willen. Er is meermaals aangetoond dat je desinfo aan het verspreiden bent, die desinfo mag hier gecensureerd worden ja. Als je hier normaal met argumenten komt discuseren mag je best een andere invalshoek hebben. JIJ kiest ervoor om daar ook desinfo bij te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Complot geneuzel zoals ontkenningen van de holocaust of dat er verbinding is tussen corona en 5g masten kan/wordt gewoon geweerd volgens mij.
Waar het hier om gaat is dat sommige lieden willen dat je bepaalde invalshoeken niet meer mag noemen. Die willen feitelijk -zij het omfloerst- de toegang tot vrije nieuwsgaring censureren.
Bewezen nepnieuws is geen “bepaalde invalshoek”, dat is desinformatie. Desinformatie dat in veel gevallen bewust verspreid wordt om de discussie te laten ontsporen of om twijfel te zaaien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Complot geneuzel zoals ontkenningen van de holocaust of dat er verbinding is tussen corona en 5g masten kan/wordt gewoon geweerd volgens mij.
Waar het hier om gaat is dat sommige lieden willen dat je bepaalde invalshoeken niet meer mag noemen. Die willen feitelijk -zij het omfloerst- de toegang tot vrije nieuwsgaring censureren.
Desinformatie en propaganda uit het Kremlin kunnen niet fel genoeg bestreden worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een ander de mond willen snoeren is weinig fraai, en hoort ook niet thuis binnen een democratische rechtsstaat.
Daar zou jij toch geen probleem mee moeten hebben. Gezien je voorliefde voor Rusland?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die willen feitelijk -zij het omfloerst- de toegang tot vrije nieuwsgaring censureren.
Dat heb je natuurlijk tot in de puntjes uitgezocht of het binnen het wettelijk kader en de policy hier allemaal mag. Vind je het zelf niet verwerpelijk wat je hier aan het doen bent?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat bepaal ik natuurlijk zelf. En alles wat ik post valt binnen het wettelijk kader, en vaak vergezeld met Westerse bronnen.
Zoals deze afbeelding, dat de opmaat was naar de Russische inval.
[ afbeelding ]
Al hadden daar 20 politici staan zwaaien met een vuistje dan is dat nog geen enkele legitieme reden voor een aanval. Maar goed, ik kan net zo goed tegen een muur praten dan discussiëren op dit forumquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat bepaal ik natuurlijk zelf. En alles wat ik post valt binnen het wettelijk kader, en vaak vergezeld met Westerse bronnen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Jammer dat een schreeuwende minderheid hier maar blijft drammen om censuur omdat er zaken niet in hun straatje passen.
Ten eerste, FOK! is geen democratische rechtstaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met zo'n instelling gaan we er ook niet komen. Nu ga je uit van je eigen grote gelijk en zet je anderen weg als minderwaardig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 12:38 schreef Jippie het volgende:
Door allerlei algoritmes en de hoeveelheid desinformatie kun je het mensen niet echt kwalijk nemen dat ze heilig geloven in hetgeen wat er in hun fabeltjesfuik rondgaat.
Een foto is geen bron.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |