abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221861643
Yolo 8-)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221861648
pi_221861836
@sigme of een andere regelmatige schiller, heb jij ervaring met een appelschilmachientje? Aanrader of afrader? Ik heb 200 appels liggen waar ik iets mee moet.

Ik ben benieuwd hoe hard je moet draaien, of je van met de hand schillen niet minder last van arm en hand krijgt. En mijn appels zijn natuurlijk niet allemaal mooi gelijkmatig rond en van dezelfde grootte als die uit de winkel. Levert dat problemen op?
Spoilers!
pi_221861880
Hier in de buurt is een halve zool vuurwerk aan het afsteken :?

Kan je dat schillen niet uitbesteden aan een stel pubers die wat willen bijverdienen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_221861896
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme of een andere regelmatige schiller, heb jij ervaring met een appelschilmachientje? Aanrader of afrader? Ik heb 200 appels liggen waar ik iets mee moet.

Ik ben benieuwd hoe hard je moet draaien, of je van met de hand schillen niet minder last van arm en hand krijgt. En mijn appels zijn natuurlijk niet allemaal mooi gelijkmatig rond en van dezelfde grootte als die uit de winkel. Levert dat problemen op?
Mijn zus heeft deze en zeer tevree
https://www.bol.com/nl/nl(...)m_source=chatgpt.comWestmark Appelschiller, met zuignap, 30,5 x 10,5 x 13 cm, roestvrij staal/aluminium, Apfeltraum, groen/zilver, 11442260
(Bol)
pi_221862639
Ik leen het appelschilmachientje van mijn vader wel eens. Voor mij(n handen) is de slingerbeweging minder belastend dan gewoon schillen. Het gaat snel. Je kan ook gelijk de appel tot sliert snijden (dus met 1 haal schijfjes van maken).

Het is wel makkelijker als je appels wel een beetje gelijkmatig gevormd zijn. Of ze dan dezelfde grootte hebben maakt niks uit. Maar min of meer rond en met het klokhuis in het midden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 26 september 2026 @ 17:22:10 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221862720
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme of een andere regelmatige schiller, heb jij ervaring met een appelschilmachientje? Aanrader of afrader? Ik heb 200 appels liggen waar ik iets mee moet.

Verschil in formaat is geen probleem, te rijpe appels wel. Te zacht vruchtvlees geeft onvoldoende weerstand.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 26 september 2026 @ 17:28:00 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221862762
Vandaag de feestboog afgebroken, toch handig zo'n bedrijf waar je alles van kunt gebruiken :+

Daarna na Dalfsen gereden, even LP opgehaald en met Bennie op de foto
  Moderator zaterdag 26 september 2026 @ 17:30:07 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221862775
Ik heb AI gevraagd alle gezichten onherkenbaar te maken en bedrijfsnamen van de machines, ik zie dat de hoogwerker (dat blauwe ding) nu ineens een cabine heeft gekregen en er zweeft ineens een persoon in de lucht _O-
  Moderator zaterdag 26 september 2026 @ 17:32:37 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221862790
Oh rechts staat ook nog een huis en een apennootboom. Het huis links ziet er ook heel anders uit. Kut AI :')
pi_221862901
:D :D
pi_221862905
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 17:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb AI gevraagd alle gezichten onherkenbaar te maken en bedrijfsnamen van de machines, ik zie dat de hoogwerker (dat blauwe ding) nu ineens een cabine heeft gekregen en er zweeft ineens een persoon in de lucht _O-
Ach, het is goed voor een indruk! 😉

MnX is ook alsmaar vragen aan het stellen en verbaasd over de
antwoorden.😂
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2026 @ 18:02:58 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221862942
Even op en neer naar Fryslan voor Sneek - Balk :+.
Helaas wel saaie etappe. De steden en dorpen zijn O+. IJlst, Woudsend en Balk in dit geval. Maar helaas wandeltechnisch na IJlst alleen maar langs een drukke weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 26-09-2026 18:30:37 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221863192
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 18:02 schreef borisz het volgende:
Helaas wel saaie etappe. De steden en dorpen zijn O+. IJlst, Woudsend en Balk in dit geval. Maar helaas wandeltechnisch na IJlst alleen maar langs een drukke weg.
Oh wat jammer van die weg dan.
Met een bootje is het daar wel leuk ;)
pi_221863204
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 17:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik mis de zwevende persoon, ben ik blind?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 26 september 2026 @ 18:59:49 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221863306
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 18:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik mis de zwevende persoon, ben ik blind?
Boven de linker toren
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 september 2026 @ 19:02:14 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221863328
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 18:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wat jammer van die weg dan.
Met een bootje is het daar wel leuk ;)
Ja en nog genoeg op het water :+.
Wil voor eind oktober Stavoren halen, nog twee etappes. En dan na het schaatsseizoen verder. Volgend jaar de rest. Fryslan is wel op zn mooist met zeilweer.
pi_221863376
Woah, de ingemaakte (of zo, geen idee wat ermee gedaan is) vijgen van de moeder van Ahmad zijn zo ontzettend lekker.
Toastjes met geitenkaas en vijg :9~
pi_221863492
Wow @Cat-astrophe wat heftig zo voor ene neef.. wél heel fijn dat hij zich meteen zoveel beter voelt. Maar wat een consequenties meteen.. en op werk ook vrij pittig zo te lezen. En dan ook nog het gedoe met je ogen. Hoe gaat het met jou?

@Tele6 wat een gedoe om rolstoel voor oma ;( en omtrent Sinterklaas etcetera. Ik zou lekker gaan naar waar jij zelf het meeste zin in hebt :*

En @Lucky_Strike met de perfecte vakantie _O_ wat fijn! En je zo gegund! Hoe is het inmiddels met je handen?

@Kaatje1 dat klinkt heerlijk! Hoe is het nu met de knie(ën)? En heb je al iets gehoord over hoe de operatie bij nieuwe kat is gegaan? Of moet die nog plaatsvinden?

Ik heb gisteravond appje gestuurd in de team app. Dat ik er al hele week over na aan het denken ben wat te doen als we geen keep hebben, maar het lastig vind. Omdat ik snap dat het meest logisch is als ik keep, maar dat ik na een soms best pittig halfjaar herstellen en opbouwen best wel uitkeek naar zondag voor het eerst weer spelen. En of evt half-half een optie is, dat ik wel helft keep maar iemand anders dan de andere zodat ik óók wat kon spelen. En dat ik het lastig vind om te zeggen omdat ik teambelang ook belangrijk vind, maar ik wel ook een beetje verdrietig werd van het idee van niet kunnen spelen. Dus dat ik het daarom toch maar stuur.

Daar werd heel lief op gereageerd ^O^ dus dat was fijn. En nog fijner dat de keep die ik gisteravond vroeg, vandaag liet weten dat ze mee wil doen *O* en ik dus hele wedstrijd gewoon kan spelen. Maar het voelde wel goed om het wel te zeggen al voordat ik wist of ze zou willen. Dus nog thanks voor alle adviezen/aan het nadenken zetten-posts!

Verder had ik een fijne dag. Om 8u twee buurmeisjes hier terwijl hun moeders naar de kledingbeurs gingen, voor een pyjamafeestje. Om 10.30 werd kleine nichtje gebracht, en kwartiertje daarna laatste buurmeisje opgehaald. Even met nichtje gespeeld en naar een prinsessenfeest in winkelcentrum met een van die twee buurmeisjes + buurvrouw, daarna naar de hockey. Daar heeft ze heel lief naar iedereen gezwaaid en daarna heel zoet bij me in de draagzak in slaap gevallen. En ik heb leuk kunnen kijken naar de wedstrijd van coachteam, gezien wat ik wil trainen woensdag, en de moeder even gesproken van het meisje uit coachteam dat bij ons komt keepen. En paar andere ouders ook. Wel heel leuk, ik hoor van ze allemaal terug dat de meisjes het heel leuk vinden dat ik ze nu train O+ .
pi_221863630
Vanmorgen uitslaap en wat administratie voorvrijwilligerswerk en leeswerk voor betaald werk.

In de midddag mini wandelingetje met neef gemaakt over de afdeling Ging goed! Lichtjes in zijn ogen zijn weer terug O+
En het grote vermesten is begonnen (hij was slank en nu een extra 14 kg kwijt). Broodje kroket en portie kibbeling gingen er met de lunch al prima in :Y) Diëtiste komt nog langs voor voedings advies.
Daarna naar mijn ouders en nu een avond rustig thuis.

Natuurlijk moet er ergens wat misgaan als iets anders goed gaat :') Stroom in huis uitgevallen :X Dus ipv op de bank ploffen met avondeten eerst alle stekkers eruit, zekering vervangen en gelukkig deed alles het toen weer. Geen kortsluiting gevonden.

Zou morgen een dag met helemaal NIKS qua activiteit en gedoe worden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221863769
Dat is je zo gegund @cat-astophe Uitslapen, misschien badderen, en een dagje helemaal niets.

@vlindertje89 Soms gaat het redelijk maar zodra ik teveel doe zak ik er door. Weet nu ook dat mijn bank (en de balkon bank) te laag zijn. Wanneer ik daarop heb gezeten (wat langer) heb ik urenlang heel veel pijn. Ga een vriend vragen om iets onder de poten van de bank te maken.

Fijn dat de keepersproblemen opgelost zijn, veel speelplezier morgen
pi_221864402
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 19:21 schreef vlindertje89 het volgende:
van het meisje uit coachteam dat bij ons komt keepen.
Dat was toch MO14? Keepen die zomaar dameswedstrijden? :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221864547
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 20:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat was toch MO14? Keepen die zomaar dameswedstrijden? :o
Zeker niet allemaal hoor. Eentje keepte vorig jaar al bij ons mee, toen ze 12 was. Nu nog steeds, is inmiddels 13. Die morgen is voor het eerst bij ons, is ook 13. Maar beide zijn wel groter dan ik :+ . De eerste is de nu vaste keeper van het team, degene die morgen komt is degene waar ze die taak vorig seizoen mee deelde. Vorig jaar toen de 12 jarige kwam die we zelf nog niet gezien hadden maakten we ons wel een beetje zorgen, maar zodra we haar zagen was duidelijk dat dat niet nodig was. Staat ons ook gewoon te coachen vanuit de goal ^O^

Maar wel eerst de hoofdtrainer die zo'n beetje alle jeugd kent gevraagd welke keepers hij denkt dat het aan kunnen, en ook (via) de ouders gevraagd. Er zijn ook keepsters uit de mo14 die we bewust niet vragen, omdat ik vind dat we een verantwoordelijkheid hebben om te zorgen dat het voor hen een leuke ervaring is en ze niet helemaal kapot worden gemept en nooit meer willen keepen erna :Y . Dus als we inschatten dat ze nog te jong/niet 'stevig' genoeg zijn, dan vraag ik ze niet.

@Cat-astrophe ik duim voor een ontzettend saaie, event-loze dag voor je morgen :*

@Kaatje1 wat ontzettend rot zeg!
pi_221864646
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier in de buurt is een halve zool vuurwerk aan het afsteken :?

Kan je dat schillen niet uitbesteden aan een stel pubers die wat willen bijverdienen?
Ze hoeven niet allemaal tegelijk geschild te worden. Vandaag een appel of 30 geschild. Nu heb ik 10 potjes appelmoes. Ze gingen samen met tomaten in de weckketel.

Later deze week weck ik weer een rondje. Ik heb currypasta en harissa nodig. Ik zal dan ook eens appelchutney maken.

Bedankt voor de adviezen @Blues, @sigme, @derLudolf
Ik ga er een kopen. En een steviger appelboor.

Ik vroeg me ook al af wat die cabine daar deed :D

En goed geregeld @vlindertje89! Veel plezier morgen *O*

Mijn handen hebben ook vakantie gehad dus daar gaat het nu goed mee. Dat duurt vast niet lang.
Spoilers!
pi_221865253
www.maptap.gg September 26
99🔥 97🔥 100🎯 82🌟 63😑
Final score: 831

#Polderprikker nummer 117 • 4765/5000
🟩988 🟦1000 🟩957 🟨885 🟩935
https://polderprikker.nl/

@vlindertje89 veel plezier morgen met je wedstrijd! En goed van je om het uitgesproken te hebben!

@Cat-astrophe ik duim voor een saaie zondag voor jou

Lieve @Kaatje1, ik gun jou echt zo erg een pijnvrije tijd
pi_221865567
N avond saam!
Hier een luie zaterdag O+ plannen aan het maken voor opslag systemen,zodat we de ruimte die we hebben nuttig kunnen gebruiken.. ipv alles maar op elkaar te stapelen

Wel og een herten avontuur vandaag.. door het veld van de buurman wandelen met PuP.PuP een beetje scharrelen in het hoge gras/minibos. Sptingt er ineens een hert uit de bosjes.. Hert wil wegrennen, maar rent recht in het hekwerk :'( na 3 pogingen snapt het dat LANGS het hekwerk handiger is.. Pup vind het intressant en gaat snuffelen in het bos waar het hert uit kwam.. Komt er ineens een Jonkie hert uit springen! Jonkie springt ook tegen het hekwerk op en raakt semi verstrikt :o Jonkie maakt hele angstige geluiden.PuP inmiddels aan de lijn en een stukje weggelopen. Dus chef naar het Jonkie toe.. Jonkie opgepakt en op het pad gezet zodat het weer naar zn moeder kon.. We namen daarna maar snel de eerste afslag het veld af.. hopelijk hebben de herten elkaar weer gevonden..

Veld is omheind met een stuk of 6 ingangen.. we hebben wel vaker herten daar gezien.. meestsl midden in het veld en kunnen ze nu wegkomen,nu dus ingewikkeld met het hekwerk -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 27 september 2026 @ 00:47:34 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221865981
Daarom dus hond aan de lijn.
pi_221866301
Morning!

Ik lig te luisteren naar kleine nichtje die afwisselend blaft als een zeehond en beetje ligt te kletsen. Inmiddels al 25 min, maar hoe langer ik nog even kan liggen hoe beter :D dus duimen dat ze het nog even gezellig vindt met zichzelf.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 september 2026 @ 07:39:46 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221866407
Morning.
Niks rustig aan in het weekend :P
Gelukkig is het D66congres in de RAI.
pi_221866468
Mogge!

Emoe in de Ebro.

[ Bericht 7% gewijzigd door sigme op 27-09-2026 08:59:29 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221866549
Mogge!

Mooi @sigme
  zondag 27 september 2026 @ 09:49:36 #32
63722 z80
I fink you freaky
pi_221867047
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 23:21 schreef Barreltje het volgende:
N avond saam!
Hier een luie zaterdag O+ plannen aan het maken voor opslag systemen,zodat we de ruimte die we hebben nuttig kunnen gebruiken.. ipv alles maar op elkaar te stapelen

Wel og een herten avontuur vandaag.. door het veld van de buurman wandelen met PuP.PuP een beetje scharrelen in het hoge gras/minibos. Sptingt er ineens een hert uit de bosjes.. Hert wil wegrennen, maar rent recht in het hekwerk :'( na 3 pogingen snapt het dat LANGS het hekwerk handiger is.. Pup vind het intressant en gaat snuffelen in het bos waar het hert uit kwam.. Komt er ineens een Jonkie hert uit springen! Jonkie springt ook tegen het hekwerk op en raakt semi verstrikt :o Jonkie maakt hele angstige geluiden.PuP inmiddels aan de lijn en een stukje weggelopen. Dus chef naar het Jonkie toe.. Jonkie opgepakt en op het pad gezet zodat het weer naar zn moeder kon.. We namen daarna maar snel de eerste afslag het veld af.. hopelijk hebben de herten elkaar weer gevonden..

Veld is omheind met een stuk of 6 ingangen.. we hebben wel vaker herten daar gezien.. meestsl midden in het veld en kunnen ze nu wegkomen,nu dus ingewikkeld met het hekwerk -O-
Wat hier in de buurt geholpen heeft is (bos gebied met het nodige wild). Een fel gekleurd touw bovenlangs het hekwerk. Hierdoor wordt zichtbaar waar wel en waar geen versperring/afrastering is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221867090
www.maptap.gg September 27
100🎯 90👑 99🔥 98🔥 91👑
Final score: 955

#Polderprikker nummer 118 • 4677/5000
🟩959 🟩922 🟦1000 🟨796 🟦1000
pi_221867166
96🔥 96🔥 99🔥 91👑 58😔
Final score: 837

#Polderprikker nummer 118 • 4020/5000
🟩933 🟨875 🟨628 🟨712 🟨872
  zondag 27 september 2026 @ 10:22:48 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221867240
leuke polder prikker vandaag! (resultaten minder, maar vooruit)

#Polderprikker nummer 118 • 3712/5000
🟨882 🟧542 🟨631 🟨739 🟩918

maptap ga ik niet posten want ik misprikte de eerste :D
pi_221867298
#Polderprikker nummer 118 • 4044/5000
🟨860 🟨678 🟨661 🟨881 🟩964

96🔥 91👑 36😴 97🔥 77🤗
Final score: 781
pi_221867554
Mss een goeie tip van Zet, Barrel!
Hertjes O+ Zitten hier en op werk ook volop!

Wij gaan zo lunchen aan het Zandvoortse strand met gbroers en schzussen. Weer met 6 ipv 4. 1 broer en g hebben Jom Kipoer gedaan ^O^

[ Bericht 20% gewijzigd door Blues op 27-09-2026 11:40:10 ]
  zondag 27 september 2026 @ 11:59:38 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221867701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 23:21 schreef Barreltje het volgende:
N avond saam!

Houd hond aan de lijn, zeker als je weet dat daar wild zit. Mijn (jacht) honden lopen altijd aan de lijn.
pi_221868109
Ik had vanochtend een uithuiszetting :D
Al ben ik bang dat het meer een interne verhuizing is.

Sinds een week of 2 had ik door dat er muizen in mijn gangkast woonden. Al een paar aangevreten verpakkingen weggegooid maar 'het leven' zat echt uitmesten in de weg.

Vandaag dus alles eruit en zo-veel weggegooid! Want sommige zaken stonden er al jaren in, ga ik echt niet meer gebruiken. Een tas vol plastic tassen en wat andere spullen bleek muizenvilla. Daar kwam een dikke, weldoorvoede muis uit gevlucht :X
Die tas is niet-doorzocht met inhoud meteen de kliko in gegaan :r

Binnenkort maar eens naar de glasbak met mijn niet-drankprobleem. Liters wijn en bier de gootsteen in gekiept.

In gangkast nu de helft van het vloeroppervlak en planken over :D

Komende week maar even naar de Action voor plastic boxen zodat de villa nog minder aantrekkelijk wordt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221868265
Daar ging je rustige zondag.

Maar jouw huisgenoot krijgt blijkbaar teveel eten dat hij z’n dieet niet hoeft aan te vullen ;)

[ Bericht 26% gewijzigd door Kaatje1 op 27-09-2026 13:34:39 ]
pi_221868411
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar ging je rustige zondag.

Maar jouw huisgenoot krijgt blijkbaar teveel eten dat hij z’n dieet niet hoeft aan te vullen ;)
Rustig gepoetst hoor :) En met zichtbaar resultaat dus bevredigend.
Qua muizenvangen reken ik niet meer op mijn bejaarde, ook al vindt hij zijn dieetvoer met tijden best stom. Zijn interesse is nu vooral slapen. Bij voorkeur dichtbij of op mij O+

Hoe is het met je knie?
pi_221868431
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Qua muizenvangen reken ik niet meer op mijn bejaarde, ook al vindt hij zijn dieetvoer met tijden best stom. Zijn interesse is nu vooral slapen. Bij voorkeur dichtbij of op mij O+

Hoe is het met je knie?
Muizen zullen inderdaad sneller zijn dan poes.
Zag vandaag ergens een filmpje uit een restaurant hier in Arnhem waar tig muizen rondliepen, gewoon tussen de tafels door. Kan het niet meer terugvinden en misschien is het wel AI.

Knie is vandaag niet zo blij, gisteren iets teveel gedaan dus vandaag maar wat meer niets
pi_221868584
@Barreltje
wij staan sinds binnenrijden ‘S Gravenhage in de file onderweg naar de Vliegerdagen op Scheveningen. Loeidruk en staan stil richting haven en
met de rug ernaartoe.
Nondeju. Een volgend x anders aanpakken.
De filmpjes zijn leuker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Cat opgeruimd staat netjes!
Er zijn goede muisverjagers via bol.
Of Senior tegen het geluid kan weet ik niet.
pi_221868761
Ik had sportwedstrijd, eerste van het seizoen. Doel van dit seizoen is om onder de 1u30 te gaan lopen. Vandaag 1u36 gelopen dus helemaal niet ontevreden! En heb me niet kapot gelopen, wel goed tempo gehouden maar ook kunnen genieten. ^O^
pi_221868765
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe is het met je knie?
O+
pi_221868791
Het is warm :%
Ik had mijn zomerse festivalkleding aan moeten trekken
pi_221868905
…dan maar naar Simonis voor een ‘wandeling’ op de menukaart en haring.
Tis nog moderner geworden ofwel QR codes om te bestellen en zo. :Y)
Geen menukaarten cq. placemats meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door AnneX op 27-09-2026 16:02:39 ]
pi_221869254
Ohhhhh paling :9~
  zondag 27 september 2026 @ 16:43:15 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221869405
ohh nederlands gerookte paling O+

en @ hond aan de lijn.. dit met het hert was ook gebeurd als we er zonder PuP hadden gelopen.. hert lag 3 meter van het pad af, en die schrikken op. vaak genoeg gebeurd ook .. dus dat is een beetje heiliger dan de paus geneuzel :+
pi_221869430
Ik erger me nu kapot aan de user interface van de Garmin app.
Ik wilde de wedstrijd (geregistreerd op horloge) koppelen aan m'n trainingsplan in het horloge zodat het trainingsplan succesvol afgerond wordt. Maar omdat de afstand niet perfect matcht, kan ik ze wel koppelen maar denkt hij dat ik nog aan het lopen ben of zo :')
Nu heb ik het trainingsplan alsnog afgerond maar blijkt dat hij dan de wedstrijd wist ipv succesvol afrondt :')
En het plan voor volgende wedstrijd begint vrolijk met een "loop vandaag 80 minuten" want die denkt dat ik nog niks gedaan heb?!
Nou ben ik er zelf bij en doe ik zelf lekker wat ik wil, maar het zou ook wel leuk zijn als de app doet wat hij hoort te doen en "Finish training plan" niet gelijk staat aan "Delete race" hallo. :(
pi_221869642
Het lijkt echt een goede dag te worden! Kennis heeft gisteren een donornier gekregen *O*

SPOILER
pi_221869657
Zo....even reageren op een berichtje van 15 dagen geleden :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2026 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
[..]
Ik zocht terug en zag in 2017 @:PdeHoog erover praten. Misschien heb ik gehallucineerd dat iemand anders dat veel recenter hier ook deed. Of dat ging over iets anders. Was inderdaad in de O+ Lidl O+ en ze lagen er van de Alpenweek ja :D .

Nou ja. Wel aanrader dus, als je van marsepein houdt!
Mozartkugeln zijn geweldig 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_221869658
Balkondeur dicht kunnen doen. Schoonzoon van de buren staat op het balkon met Spanje te bellen, zonder telefoon, zo horen ze m ook wel (ik zat tv te kijken, moest het harder zetten :o ) en ook nog vieze stinkende sigarettenrook (veel smeriger dan zijn schoonmoeder)
  zondag 27 september 2026 @ 17:50:49 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221870016
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 18:02 schreef borisz het volgende:
Ja da's gewoon een fietspad langs een 80-weg, sinds een jaar of 40.
Voor die tijd was er wel een interessantere route over het duw-pad van de trekvaart
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 27 september 2026 @ 18:37:29 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_221870630
Op zoek naar een setje velgen om makkelijk te kunnen wisselen naar winterwielen.
Maar wat een boel lilike zooi er is voor veel te veel geld.
En sommige verkopers willen blijkbaar niet van hun spullen al. De meest belangrijke gegevens ontbreken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221870834
Dagje uit was dus effectief: vertrek 12 uur én om 15 uur een parkeerplek bij Simonis en behalve de foto stop toen pas uitgestapt.
Terug was ietsjes minder erg met kwartier vertraging om eruit te rijden.
Dat was over de helft naar Parijs met doorrijden…

Affijn, de leukste en spectaculairste filmpjes zijn wel op Insta te zien…

Hebben jullie genoten van de zomerse nazomerdag?

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 27-09-2026 18:59:19 ]
pi_221870961
En weer een boekje naar de drukker gestuurd. Komende woensdag krijg ik twee pakjes *O*
pi_221871043
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2026 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een boekje naar de drukker gestuurd. Komende woensdag krijg ik twee pakjes *O*
Dus het opschrijfboekje op het nachtkastje kan dicht?
Of heb je nog andere invallen?
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 september 2026 @ 19:14:30 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221871194
Het was me het Congresje wel :+.
Vooral weer gezellig. :) En leuk dat het op historische grond is. Het kunststuk waar Hans van Mierlo 60 jaar geleden in klom toen D66 de zaal werd uitgezet omdat de tijd op was, is zelfs teruggeplaatst voor vandaag.
pi_221871240
_O- Al een paar weken is er iets raars met mijn kookplaat maar ik kwam er maar niet achter wat er is. Zojuist gebruik ik, blijkbaar voor het eerst in een tijdje, de kleinste pit en opeens zie ik het, de nieuwe hulp heeft 2 pannendragers omgewisseld. Waarom is me dat niet eerder opgevallen :?
pi_221871498
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 19:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus het opschrijfboekje op het nachtkastje kan dicht?
Of heb je nog andere invallen?
Nee is wat anders. Excursieboekje voor over 2 weken. Vrijdagavond Deventer - Hoek van Holland, avondboot naar Harwich. Zaterdag eerst een paar leuke dingetjes in Harwich dan de trein naar Manningtree. Daar een wandeling van 11km door Constable country, na afloop biertjes klappen in het station daar, trein terug naar Harwich en boot terug naar NL

https://www.smorgensindevroegte.nl/2026/fok/bdv.pdf
pi_221872463
Maar @AnneX als je graag wilt stuur ik je van harte een exemplaar van het Hodonumismatisch vademecum toe hoor :D Kun je zien hoe ik door kan draaien O-)
pi_221872541
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2026 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee is wat anders. Excursieboekje voor over 2 weken. Vrijdagavond Deventer - Hoek van Holland, avondboot naar Harwich. Zaterdag eerst een paar leuke dingetjes in Harwich dan de trein naar Manningtree. Daar een wandeling van 11km door Constable country, na afloop biertjes klappen in het station daar, trein terug naar Harwich en boot terug naar NL

Gaaf, even voor een wandeling en een paar biertjes naar UK _O_
pi_221872568
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2026 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar @:anneX als je graag wilt stuur ik je van harte een exemplaar van het Hodonumismatisch vademecum toe hoor :D Kun je zien hoe ik door kan draaien O-)
Dankjewel. Nee hoor.
Ik geniet zo al van je wetenschappelijke analyses van wat, waar en wanneer…
pi_221872587
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gaaf, even voor een wandeling en een paar biertjes naar UK _O_
Als ik toch niemand heb om toestemming aan te vragen, dan maar van profiteren ook toch? *O*

SPOILER
pi_221872608
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 20:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dankjewel. Nee hoor.
Ik geniet zo al van je wetenschappelijke analyses van wat, waar en wanneer…
En dat is ook prima ^O^
pi_221872706
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2026 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar @:anneX als je graag wilt stuur ik je van harte een exemplaar van het Hodonumismatisch vademecum toe hoor :D Kun je zien hoe ik door kan draaien O-)
Trouwe lezertjes van de Via Pecunia krijgen ‘m ongevraagd opgestuurd toch?
pi_221872872
quote:
84s.gif Op zondag 27 september 2026 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Trouwe lezertjes van de Via Pecunia krijgen ‘m ongevraagd opgestuurd toch?
Ik wil je heel graag stalken maar dan moet je nog steeds wel je adres doorgeven :P
pi_221873752
Beetje stalker zoekt dat zelf wel uit :{w
pi_221874581
Vandaag “De Eetclub” gebinged. Dat boek heb ik nooit uitgelezen maar dit was toch wel pakkend
  maandag 28 september 2026 @ 04:52:56 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221875022
}:|
pi_221875232
Morning. Nog een beetje geslapen erna @Barreltje?

Ik had ook een matige nacht. 22.30-2.30, pas om 4.45 weer in slaap, 7u weer wakker. Wel nog omgedraaid, niet meer geslapen. Gelukkig had ik de werkdag al wat aangepast zodat ik vanmiddag al naar fysio kan en werk ik dus thuis ipv op uni van 9-17. Dus dat is fijn wel.
pi_221875811
Mogge!

Hier ook geen lekkere nacht, maar gelukkig wel nog goed geslapen na 5.30, wel met rare dromen.
  maandag 28 september 2026 @ 10:16:00 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221875838
nope, volgens fitbit was het 4.5 uur in totaal deze nacht... -O- nog 2 van die nachten en dan weer normaal doen ( hallo cyclus :+ )

hier gelukkig ook een thuiswerk dag O+
pi_221875998
www.maptap.gg September 28
92🏆 69😁 100🎯 99🔥 86🎓
Final score: 916

#Polderprikker nummer 119 • 4906/5000
🟦1000 🟩977 🟩967 🟩970 🟩992
pi_221876003
#Polderprikker nummer 119 • 4624/5000
🟩989 🟦1000 🟩991 🟨819 🟨825

43😴 78😁 92🏆 93🏆 80👏
Final score: 824

pi_221876018
Gistermiddag heel fijn en gezellig met 6 op strand gegeten en gewandeld O+

We gaan zo naar 'de grote stad' :)
Naar deze TT.

Morgenmiddag werken.

Woensdagochtend naar M en 's avonds naar (modern) ballet in Schouwburg Hlem (Introdans).

Donderdag en vrijdag uitrusten _O-

Zaterdagavond naar Ziggodome met L genieten van klassiek & meezingconcert.

Zondagmiddag werken.

#weekboek
pi_221876031
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2026 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Not Found :'(
pi_221876043
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 10:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Not Found :'(
Gefikst :)
pi_221876055
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:

Gefikst :)
Kneuterig museumpje en ferry en je wandeling lijkt me heel tof.
Ik verheug me op de snack *G*
pi_221876172
Goedemorgen

Hier op zich wel redelijk geslapen maar wel echt vreemde dromen gehad.
pi_221876278
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2026 10:16 schreef Barreltje het volgende:
nope, volgens fitbit was het 4.5 uur in totaal deze nacht... -O- nog 2 van die nachten en dan weer normaal doen ( hallo cyclus :+ )

hier gelukkig ook een thuiswerk dag O+
Mijn Garmin vond dat ik van 22.30-7 geslapen heb met alleen 2.30-3 even wakker. Aangezien ik tussen 3-3.30 en om 4.30 nog heb liggen appen weet ik vrij zeker dat dat niet waar is :+
pi_221876409
#Polderprikker nummer 119 • 4242/5000
🟨748 🟩965 🟩990 🟨865 🟨674

75🙂 80👏 93🏆 88🎉 80✨
Final score: 845
pi_221876567
#Polderprikker nummer 119 • 4426/5000
🟩967 🟩984 🟩953 🟨577 🟩945

92🏆 90👑 90👑 94🏅 80🤗
Final score: 884
pi_221876602
#Polderprikker nummer 119 • 3969/5000
🟦1000 🟦1000 🟦1000 🟨659 🟧310
Ik begon zo goed...

77🤗 78😁 96🔥 91👑 89🎉
Final score: 887

Nog 9 dagen kitten in bench! Ik weet niet hoe ze het voor elkaar blijft krijgen, maar waterbakje rechtop laten staan is lastig voor haar. Iedere keer bench schoonmaken en kussen/deken drogen wordt vervelend. Ze beweegt alsof er niks aan de hand is en bij ontsnapping is ze heel snel. Sprong gisteren zelfs OP de bench...zucht. Blijf rustig kitten!

Andere kitten sprong op de gasstel, terwijl ik aan het koken was. Gelukkig niks gebeurd, maar ik schrok heel erg. Katertje probeerde daarna doodleuk nog een keer. Echt, waarom!?
pi_221876705
't Is maar wat, met dat arme kitten, @Yinny

Maar hoe is het ondertussen met jou? Je arm, je werk, je kind, je ex, je huis, je zelf?
pi_221876824
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 11:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mijn Garmin vond dat ik van 22.30-7 geslapen heb met alleen 2.30-3 even wakker. Aangezien ik tussen 3-3.30 en om 4.30 nog heb liggen appen weet ik vrij zeker dat dat niet waar is :+
Dan lag je tussen 3 en 7 wel rustig iig. :)
pi_221876850
Sinterklaas/babyverjaardag/concert situatie update -- mijn ouders bieden nu aan om Sinterklaas bij hen thuis te houden. Want anders kan m'n pa er niet bij zijn ivm zijn hernia.

Een brave dochter zou dan de dag van tevoren vast naar haar ouders gaan om te helpen met boodschappen, stoelen van zolder halen, speelgoed voor de kleintjes van zolder halen, theekannen lenen, en wat er al niet meer gedaan moet worden als je 25 man over de vloer krijgt. Zou anders op m'n moeder neerkomen want m'n pa zit met die hernia.

Ik weet dat er niemand is die zegt dat ik dat moet doen. (Vooralsnog niet. En als m'n ma het zegt kan ik er nog steeds proberen onderuit te komen.)

De laatste keer dat m'n ouders zoveel familie over de vloer hadden is 15 jaar geleden. Ze zijn geen goede gastheer en gastvrouw. Als je er op bezoek gaat, kom je waarschijnlijk koud en hongerig thuis.

Ik wil nu al helemaal niet Sinterklaas vieren met de familie.

Ik ga met B wel over een smoes brainstormen.
pi_221876883
Och och och Tele toch!
Wat een gebrek aan realiteitszin.

Tja, indertijd had ik bijv. jarenlang de OK bereikbaar- en aanwezigheidsdienst met kerstmis als smoes.
pi_221876887

[ Bericht 100% gewijzigd door AnneX op 28-09-2026 14:07:21 ]
pi_221876890
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 13:59 schreef Tele6 het volgende:
Sinterklaas/babyverjaardag/concert situatie update -- mijn ouders bieden nu aan om Sinterklaas bij hen thuis te houden. Want anders kan m'n pa er niet bij zijn ivm zijn hernia.

Een brave dochter zou dan de dag van tevoren vast naar haar ouders gaan om te helpen met boodschappen, stoelen van zolder halen, speelgoed voor de kleintjes van zolder halen, theekannen lenen, en wat er al niet meer gedaan moet worden als je 25 man over de vloer krijgt. Zou anders op m'n moeder neerkomen want m'n pa zit met die hernia.

Ik weet dat er niemand is die zegt dat ik dat moet doen. (Vooralsnog niet. En als m'n ma het zegt kan ik er nog steeds proberen onderuit te komen.)

De laatste keer dat m'n ouders zoveel familie over de vloer hadden is 15 jaar geleden. Ze zijn geen goede gastheer en gastvrouw. Als je er op bezoek gaat, kom je waarschijnlijk koud en hongerig thuis.

Je ouders hebben ook een brave zoon met handjes
pi_221877225
Fysio was heftig maar wel goed. 4 oefeningen meegekregen en op mijn vraag 3x per dag of eerst maar 2 per dag kreeg ik een dodelijke blik “ begin eerst maar eens 1x per dag en om de andere dag. Dann zien we over een paar weken wel of het meer kan _O-
  maandag 28 september 2026 @ 15:52:35 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221877323
84😁 80😂 92👑 97🔥 90👑
Final score: 909
negenhonderd, ondanks getwijfel :7

#Polderprikker nummer 119 • 4157/5000
🟨887 🟩955 🟩963 🟨851 🟧501
ehhh beetje een afzwaaier aan het einde
pi_221877517
Wat een TT in het stedelijk.
Als je in de buurt bent mensen, je weet niet wat je ziet _O_
pi_221877715
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 16:28 schreef Blues het volgende:
Gaan jullie dan met auto? Of OV?
Na gister naar Scheveningen en vanmiddag naar Nistelrooy en wegwerk
oponthoud nu op de terugweg met ongebruikelijke file. Goh. 8)7
pi_221877723
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 13:59 schreef Tele6 het volgende:

Een brave dochterhuisslaafje zou dan de dag van tevoren vast naar haar ouders gaan om te helpen met boodschappen, stoelen van zolder halen, speelgoed voor de kleintjes van zolder halen, theekannen lenen, en wat er al niet meer gedaan moet worden als je 25 man over de vloer krijgt. Zou anders op m'n moeder neerkomen want m'n pa zit met die hernia.

Ftfy ;)
Jij hoeft niet te zorgen dat de hele familie het prettig heeft bij jouw ouders. Dat regelen ze zelf, en zo niet, dan zijn er tussen die 25 mensen vast een paar die nog even eten bij de supermarkt kunnen halen en stoelen kunnen pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-09-2026 19:36:17 ]
  maandag 28 september 2026 @ 17:24:12 #97
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221877729
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 16:28 schreef Blues het volgende:
TT = Takke Troep?
Dat was in ieder geval wel mijn indruk toen we met de Grafische School ergens in de jaren 80 de afscheidstentoonstelling van toenmalig directeur Rudi Fuchs, La Grande Parade, bezochten.
Binnen 5 minuten had ik alles wel gezien en zat ik met wat anderen in het restaurant te wachten totdat we de tent weer konden verlaten.
Ben er sindsdien nooit meer geweest…
pi_221877765
Fijn dat de fysio goed was @Kaatje1!
Ik heb ook fysio gehad en ben goed mishandeld :+ links en rechts zowel bilspieren als hamstring aangeprikt. Vooral hamstring is echt pijnlijk, maar was duidelijk wel nodig. Ze vond het vrij knap hoe snel ik de boel zo strakgespannen had weten te krijgen :+ . Het is nu nog wel gevoelig, rechts trekt wel wat meer weg al dan links. Maar staat wel al duidelijk minder spanning op dus dat is heel fijn!
pi_221877806
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2026 17:24 schreef MadMaster het volgende:

TT = Takke Troep?
Dat was in ieder geval wel mijn indruk toen we met de Grafische School ergens in de jaren 80 de afscheidstentoonstelling van toenmalig directeur Rudi Fuchs, La Grande Parade, bezochten.
Binnen 5 minuten had ik alles wel gezien en zat ik met wat anderen in het restaurant te wachten totdat we de tent weer konden verlaten.
Ben er sindsdien nooit meer geweest…
Tentoonstellling :D g heeft een LIT topic geopend met wat foto's zie ik. Enorm groots opgezet.. wat een productie van die vrouw, en die roltrap :o
pi_221877810
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 17:20 schreef AnneX het volgende:

Gaan jullie dan met auto? Of OV?
Na gister naar Scheveningen en vanmiddag naar Nistelrooy en wegwerk
oponthoud nu op de terugweg met ongebruikelijke file. Goh. 8)7
OV! Trein tot Ams centraal en trammetje 2 of 24 en lunch op het Spui.
Je kan natuurlijk ook met de metro, maar vind tram zo leuk :D

Files :wtf:
pi_221877938
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 17:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn dat de fysio goed was @:Kaatje1!
Ik heb ook fysio gehad en ben goed mishandeld :+ links en rechts zowel bilspieren als hamstring aangeprikt. Vooral hamstring is echt pijnlijk, maar was duidelijk wel nodig. Ze vond het vrij knap hoe snel ik de boel zo strakgespannen had weten te krijgen :+ . Het is nu nog wel gevoelig, rechts trekt wel wat meer weg al dan links. Maar staat wel al duidelijk minder spanning op dus dat is heel fijn!
Er is mij toegezegd dat dat ook nog komt. Ook de boel aan de voorkant van de dijbenen (een van de redenen om Teuntje niet te houden was te pijn daar :o )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')