Je ouders hebben ook een brave zoon met handjesquote:Op maandag 28 september 2026 13:59 schreef Tele6 het volgende:
Sinterklaas/babyverjaardag/concert situatie update -- mijn ouders bieden nu aan om Sinterklaas bij hen thuis te houden. Want anders kan m'n pa er niet bij zijn ivm zijn hernia.
Een brave dochter zou dan de dag van tevoren vast naar haar ouders gaan om te helpen met boodschappen, stoelen van zolder halen, speelgoed voor de kleintjes van zolder halen, theekannen lenen, en wat er al niet meer gedaan moet worden als je 25 man over de vloer krijgt. Zou anders op m'n moeder neerkomen want m'n pa zit met die hernia.
Ik weet dat er niemand is die zegt dat ik dat moet doen. (Vooralsnog niet. En als m'n ma het zegt kan ik er nog steeds proberen onderuit te komen.)
De laatste keer dat m'n ouders zoveel familie over de vloer hadden is 15 jaar geleden. Ze zijn geen goede gastheer en gastvrouw. Als je er op bezoek gaat, kom je waarschijnlijk koud en hongerig thuis.
Ik wil nu al helemaal niet Sinterklaas vieren met de familie.
Ik ga met B wel over een smoes brainstormen.
Gaan jullie dan met auto? Of OV?quote:Op maandag 28 september 2026 16:28 schreef Blues het volgende:
Wat een TT in het stedelijk.
Als je in de buurt bent mensen, je weet niet wat je ziet
Ftfyquote:Op maandag 28 september 2026 13:59 schreef Tele6 het volgende:
Sinterklaas/babyverjaardag/concert situatie update -- mijn ouders bieden nu aan om Sinterklaas bij hen thuis te houden. Want anders kan m'n pa er niet bij zijn ivm zijn hernia.
Een brave dochterhuisslaafje zou dan de dag van tevoren vast naar haar ouders gaan om te helpen met boodschappen, stoelen van zolder halen, speelgoed voor de kleintjes van zolder halen, theekannen lenen, en wat er al niet meer gedaan moet worden als je 25 man over de vloer krijgt. Zou anders op m'n moeder neerkomen want m'n pa zit met die hernia.
Ik weet dat er niemand is die zegt dat ik dat moet doen. (Vooralsnog niet. En als m'n ma het zegt kan ik er nog steeds proberen onderuit te komen.)
De laatste keer dat m'n ouders zoveel familie over de vloer hadden is 15 jaar geleden. Ze zijn geen goede gastheer en gastvrouw. Als je er op bezoek gaat, kom je waarschijnlijk koud en hongerig thuis.
Ik wil nu al helemaal niet Sinterklaas vieren met de familie.
Ik ga met B wel over een smoes brainstormen.
TT = Takke Troep?quote:Op maandag 28 september 2026 16:28 schreef Blues het volgende:
Wat een TT in het stedelijk.
Als je in de buurt bent mensen, je weet niet wat je ziet
Tentoonstelllingquote:Op maandag 28 september 2026 17:24 schreef MadMaster het volgende:
TT = Takke Troep?
Dat was in ieder geval wel mijn indruk toen we met de Grafische School ergens in de jaren 80 de afscheidstentoonstelling van toenmalig directeur Rudi Fuchs, La Grande Parade, bezochten.
Binnen 5 minuten had ik alles wel gezien en zat ik met wat anderen in het restaurant te wachten totdat we de tent weer konden verlaten.
Ben er sindsdien nooit meer geweest…
OV! Trein tot Ams centraal en trammetje 2 of 24 en lunch op het Spui.quote:Op maandag 28 september 2026 17:20 schreef AnneX het volgende:
Gaan jullie dan met auto? Of OV?
Na gister naar Scheveningen en vanmiddag naar Nistelrooy en wegwerk
oponthoud nu op de terugweg met ongebruikelijke file. Goh.
Er is mij toegezegd dat dat ook nog komt. Ook de boel aan de voorkant van de dijbenen (een van de redenen om Teuntje niet te houden was te pijn daarquote:Op maandag 28 september 2026 17:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn dat de fysio goed was @:Kaatje1!
Ik heb ook fysio gehad en ben goed mishandeldlinks en rechts zowel bilspieren als hamstring aangeprikt. Vooral hamstring is echt pijnlijk, maar was duidelijk wel nodig. Ze vond het vrij knap hoe snel ik de boel zo strakgespannen had weten te krijgen
. Het is nu nog wel gevoelig, rechts trekt wel wat meer weg al dan links. Maar staat wel al duidelijk minder spanning op dus dat is heel fijn!
Het is ook wel, wat is het ergste dat kan gebeuren. Niks ergs eigenlijk.quote:
Jij moet nietquote:Op maandag 28 september 2026 19:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is ook wel, wat is het ergste dat kan gebeuren. Niks ergs eigenlijk.
Met die kant van de familie brengt altijd iedereen wat te eten mee, dus dat hoeven m'n ouders niet eens te doen. Het is echt alleen drinken, stoelen en ruimte regelen. Nou is dat al genoeg gedoe (mijn ouders en hun stupide fluitketel en hun doorzichtige koffie en hun idee dat 1/2 glas fris per persoon genoeg is) maar er is altijd kraanwater. Klapstoelen meebrengen en mijn vader zal preken over het risico op krassen in zijn parket. Hopen dat de verwarming op 20 mag ipv 16 en anders hopen dat de menigte de kamer verwarmt.
Er zijn op dit moment 19 aanmeldingen waarvan 4 peuter/kleuter. Überhaupt benieuwd hoe dat in de woonkamer van mijn ouders past.
Het ergste wat kan gebeuren is waarschijnlijk een bar oncomfortabele dag & ruzie. Is te overzien. Maar waarom moet het
Je kunt het ook gewoon niet doen en naar je leuke concert gaan.quote:Op maandag 28 september 2026 18:45 schreef Tele6 het volgende:
B zegt "We kunnen het ook gewoon doen en je ouders helpen"
Huuuu
Dry needling? Is de spierspanning in je benen een probleem dan? Ik dacht dat de pijn door Teuntje kwam van de lipoedeem, of heb ik dat verkeerd begrepen/onthouden?quote:Op maandag 28 september 2026 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er is mij toegezegd dat dat ook nog komt. Ook de boel aan de voorkant van de dijbenen (een van de redenen om Teuntje niet te houden was te pijn daar)
Concertkaartjes hadden broertje en ik.quote:Op maandag 28 september 2026 19:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon niet doen en naar je leuke concert gaan.
Als die kant vd familie eten mee kan nemen, kunnen ze ook een paar stoelen verslepen en drinken regelen. Je broertje kan dat ook. Zij hebben iedereen uitgenodigd, niet jij. Dus als jij sowieso al geen behoefte hebt om daar te zijn, waarom zou je dan én vanalles gaan regelen voor dat samenzijn, én je eigen plannen waar je wél zin in hebt afzeggen?
En als B ze wil helpen, dan mag hij dat lekker gaan doen, daar heeft hij jou niet bij nodig toch? Of zou je met hem naar concert? In dat laatste geval zou ik hem namelijk ook vragen waarom hij het helpen van je ouders met iets waar jij niet heen wil belangrijker zou vinden dan samen gaan naar iets waar jij wel heen wil
Nee, gee dry needling maar massage, op lipoedeem benenquote:Op maandag 28 september 2026 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dry needling? Is de spierspanning in je benen een probleem dan? Ik dacht dat de pijn door Teuntje kwam van de lipoedeem, of heb ik dat verkeerd begrepen/onthouden?
Met broertje naar het concert gaan. En aan jullie ouders meedelen dat de kaartjes reeds lange tijd geleden gekocht zijn. En jullie geen geld willen weggooien.quote:Op maandag 28 september 2026 19:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Concertkaartjes hadden broertje en ik.
Ik ga er eigenlijk inmiddels vanuit dat we die kaartjes gaan proberen te verkopen en anders maar weggeven of zo.
B probeert mij ervan te overtuigen dat als hij meehelpt het allemaal niet zo'n ramp wordt. Dat is ook wel zo want als hij dingen voorstelt gaan mijn ouders er veel sneller in mee, en we kunnen gewoon een koelbox met frisdrank meenemen etc etc.
Ik weet ook niet waarom ik niet wil, als je het zo bekijkt valt het echt enorm mee.
Ik snap wel waarom je niet wil hoorquote:Op maandag 28 september 2026 19:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Concertkaartjes hadden broertje en ik.
Ik ga er eigenlijk inmiddels vanuit dat we die kaartjes gaan proberen te verkopen en anders maar weggeven of zo.
B probeert mij ervan te overtuigen dat als hij meehelpt het allemaal niet zo'n ramp wordt. Dat is ook wel zo want als hij dingen voorstelt gaan mijn ouders er veel sneller in mee, en we kunnen gewoon een koelbox met frisdrank meenemen etc etc.
Ik weet ook niet waarom ik niet wil, als je het zo bekijkt valt het echt enorm mee.
Ahh, dat lijkt me zeer onprettig ja. Snap dat je daar niet naar uitkijktquote:Op maandag 28 september 2026 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, gee dry needling maar massage, op lipoedeem benenEn als de pootjes van Teuntje al voor tranen van pijn zorgen kijk ik niet uit naar stevige fysio handen.
Omdat het een rotklus is, ook als het enorm meevalt.quote:Op maandag 28 september 2026 19:40 schreef Tele6 het volgende:
Wat is de hond klein zonder z'n fluff!quote:Op maandag 28 september 2026 20:24 schreef sigme het volgende:
Vieze hond!
[ afbeelding ]
Ik ging met Blijvertje onder de buitenkraan (en daarna Mooitje ook nog wat afgespoeld). Schonere honden:
[ afbeelding ]
quote:
Komt G weer in de krantquote:Op maandag 28 september 2026 17:41 schreef Blues het volgende:
[..]
OV! Trein tot Ams centraal en trammetje 2 of 24 en lunch op het Spui.
Je kan natuurlijk ook met de metro, maar vind tram zo leuk
Zonder fluff is ie wel kleiner.. maar nog steeds flink groter dan Mooitje:quote:Op maandag 28 september 2026 20:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat is de hond klein zonder z'n fluff!
Blijvertje is wel echt schattig zeg.
Is de opvoeding eigenlijk veel werk of steekt hij het meeste wel op van Mooitje?
quote:Op maandag 28 september 2026 20:47 schreef borisz het volgende:
Komt G weer in de krant
Tentoonstelling staat al op de lijst idd. Voor een regenachtige vrijdag/zaterdag.
Verder is ook Monopole te Schiedam op de lijst gekomen. Lekker griezelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |