abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221877938
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 17:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn dat de fysio goed was @:Kaatje1!
Ik heb ook fysio gehad en ben goed mishandeld :+ links en rechts zowel bilspieren als hamstring aangeprikt. Vooral hamstring is echt pijnlijk, maar was duidelijk wel nodig. Ze vond het vrij knap hoe snel ik de boel zo strakgespannen had weten te krijgen :+ . Het is nu nog wel gevoelig, rechts trekt wel wat meer weg al dan links. Maar staat wel al duidelijk minder spanning op dus dat is heel fijn!
Er is mij toegezegd dat dat ook nog komt. Ook de boel aan de voorkant van de dijbenen (een van de redenen om Teuntje niet te houden was te pijn daar :o )
We have far more in common than that which devides us..
pi_221878085
B zegt "We kunnen het ook gewoon doen en je ouders helpen"

Huuuu :X
pi_221878105
B is te lief
pi_221878157
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
B is te lief
Het is ook wel, wat is het ergste dat kan gebeuren. Niks ergs eigenlijk.

Met die kant van de familie brengt altijd iedereen wat te eten mee, dus dat hoeven m'n ouders niet eens te doen. Het is echt alleen drinken, stoelen en ruimte regelen. Nou is dat al genoeg gedoe (mijn ouders en hun stupide fluitketel en hun doorzichtige koffie en hun idee dat 1/2 glas fris per persoon genoeg is) maar er is altijd kraanwater. Klapstoelen meebrengen en mijn vader zal preken over het risico op krassen in zijn parket. Hopen dat de verwarming op 20 mag ipv 16 en anders hopen dat de menigte de kamer verwarmt.

Er zijn op dit moment 19 aanmeldingen waarvan 4 peuter/kleuter. Überhaupt benieuwd hoe dat in de woonkamer van mijn ouders past.

Het ergste wat kan gebeuren is waarschijnlijk een bar oncomfortabele dag & ruzie. Is te overzien. Maar waarom moet het :X
  maandag 28 september 2026 @ 19:02:33 #105
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221878166
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 19:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is ook wel, wat is het ergste dat kan gebeuren. Niks ergs eigenlijk.

Met die kant van de familie brengt altijd iedereen wat te eten mee, dus dat hoeven m'n ouders niet eens te doen. Het is echt alleen drinken, stoelen en ruimte regelen. Nou is dat al genoeg gedoe (mijn ouders en hun stupide fluitketel en hun doorzichtige koffie en hun idee dat 1/2 glas fris per persoon genoeg is) maar er is altijd kraanwater. Klapstoelen meebrengen en mijn vader zal preken over het risico op krassen in zijn parket. Hopen dat de verwarming op 20 mag ipv 16 en anders hopen dat de menigte de kamer verwarmt.

Er zijn op dit moment 19 aanmeldingen waarvan 4 peuter/kleuter. Überhaupt benieuwd hoe dat in de woonkamer van mijn ouders past.

Het ergste wat kan gebeuren is waarschijnlijk een bar oncomfortabele dag & ruzie. Is te overzien. Maar waarom moet het :X
Jij moet niet *O*

Ik zie je ouders er ook wel voor aan het last minute af te zeggen om een of andere kut reden en dan heb jij je plannen afgezegd en druk gemaakt voor niks.
Al een concert gepland hebben blijft een perfect excuus. Dat kan niet even een andere dag.
pi_221878343
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 18:45 schreef Tele6 het volgende:
B zegt "We kunnen het ook gewoon doen en je ouders helpen"

Huuuu :X
Je kunt het ook gewoon niet doen en naar je leuke concert gaan.

Als die kant vd familie eten mee kan nemen, kunnen ze ook een paar stoelen verslepen en drinken regelen. Je broertje kan dat ook. Zij hebben iedereen uitgenodigd, niet jij. Dus als jij sowieso al geen behoefte hebt om daar te zijn, waarom zou je dan én vanalles gaan regelen voor dat samenzijn, én je eigen plannen waar je wél zin in hebt afzeggen?

En als B ze wil helpen, dan mag hij dat lekker gaan doen, daar heeft hij jou niet bij nodig toch? Of zou je met hem naar concert? In dat laatste geval zou ik hem namelijk ook vragen waarom hij het helpen van je ouders met iets waar jij niet heen wil belangrijker zou vinden dan samen gaan naar iets waar jij wel heen wil :Y
pi_221878357
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Er is mij toegezegd dat dat ook nog komt. Ook de boel aan de voorkant van de dijbenen (een van de redenen om Teuntje niet te houden was te pijn daar :o )
Dry needling? Is de spierspanning in je benen een probleem dan? Ik dacht dat de pijn door Teuntje kwam van de lipoedeem, of heb ik dat verkeerd begrepen/onthouden?
pi_221878389
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 19:34 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Je kunt het ook gewoon niet doen en naar je leuke concert gaan.

Als die kant vd familie eten mee kan nemen, kunnen ze ook een paar stoelen verslepen en drinken regelen. Je broertje kan dat ook. Zij hebben iedereen uitgenodigd, niet jij. Dus als jij sowieso al geen behoefte hebt om daar te zijn, waarom zou je dan én vanalles gaan regelen voor dat samenzijn, én je eigen plannen waar je wél zin in hebt afzeggen?

En als B ze wil helpen, dan mag hij dat lekker gaan doen, daar heeft hij jou niet bij nodig toch? Of zou je met hem naar concert? In dat laatste geval zou ik hem namelijk ook vragen waarom hij het helpen van je ouders met iets waar jij niet heen wil belangrijker zou vinden dan samen gaan naar iets waar jij wel heen wil :Y
Concertkaartjes hadden broertje en ik.
Ik ga er eigenlijk inmiddels vanuit dat we die kaartjes gaan proberen te verkopen en anders maar weggeven of zo.

B probeert mij ervan te overtuigen dat als hij meehelpt het allemaal niet zo'n ramp wordt. Dat is ook wel zo want als hij dingen voorstelt gaan mijn ouders er veel sneller in mee, en we kunnen gewoon een koelbox met frisdrank meenemen etc etc.

Ik weet ook niet waarom ik niet wil, als je het zo bekijkt valt het echt enorm mee.
pi_221878421
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dry needling? Is de spierspanning in je benen een probleem dan? Ik dacht dat de pijn door Teuntje kwam van de lipoedeem, of heb ik dat verkeerd begrepen/onthouden?
Nee, gee dry needling maar massage, op lipoedeem benen -O- En als de pootjes van Teuntje al voor tranen van pijn zorgen kijk ik niet uit naar stevige fysio handen.
  maandag 28 september 2026 @ 19:59:50 #110
63722 z80
I fink you freaky
pi_221878545
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 19:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ga er eigenlijk inmiddels vanuit dat we die kaartjes gaan proberen te verkopen en anders maar weggeven of zo.

B probeert mij ervan te overtuigen dat als hij meehelpt het allemaal niet zo'n ramp wordt. Dat is ook wel zo want als hij dingen voorstelt gaan mijn ouders er veel sneller in mee, en we kunnen gewoon een koelbox met frisdrank meenemen etc etc.

Ik weet ook niet waarom ik niet wil, als je het zo bekijkt valt het echt enorm mee.
Met broertje naar het concert gaan. En aan jullie ouders meedelen dat de kaartjes reeds lange tijd geleden gekocht zijn. En jullie geen geld willen weggooien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221878586
quote:

[..]

Ik snap wel waarom je niet wil hoor :D . Kiezen voor een concert dat je zodanig leuk vindt dat je er kaartjes voor gekocht hebt.. of kiezen voor Sinterklaas waarbij jij dan alles mag gaan regelen zodat het doenbaar is, met mensen waar je niet per se samen mee wil zijn, op een eind van huis waardoor je er ook nog meer tijd aan kwijt bent. Goh, waarom zou je die tweede optie nou niet willen? ;)

Waarom probeert B je over te halen naar je ouders te gaan? Wat maakt dat hij vindt dat je dat zou moeten doen, ipv naar je leuke concert? Wil je heel graag bij Sinterklaas zijn, maar zie je alleen op tegen de praktische dingen moeten regelen, of heb je ook als dat door iemand anders goed geregeld zou worden helemaal niet zo'n zin om daarheen te gaan en ga je dus hoe liever naar concert?

Zou het kunnen dat B dénkt dat je wel liever Sinterklaas wil vieren daar, maar alleen tegen de praktische dingen opziet, en je daarom probeert te helpen die dingen minder groot te maken? Zo ja, en als je zelf sowieso liever naar concert gaat, heb je dat dan al eens expliciet naar hem uitgesproken?

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-09-2026 20:17:17 ]
pi_221878598
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, gee dry needling maar massage, op lipoedeem benen -O- En als de pootjes van Teuntje al voor tranen van pijn zorgen kijk ik niet uit naar stevige fysio handen.
Ahh, dat lijkt me zeer onprettig ja. Snap dat je daar niet naar uitkijkt ;(
pi_221878643
quote:
Omdat het een rotklus is, ook als het enorm meevalt.
Omdat je iets leukers te doen hebt dan een rotklus.
Omdat je zowaar iets anders, erg leuks, gepland had te doen op dat moment.

Maar eigenlijk is het niet echt belangrijk *waarom* je het niet wil. Je wil het niet. Dat is belangrijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221878756
Vieze hond!

Ik ging met Blijvertje onder de buitenkraan (en daarna Mooitje ook nog wat afgespoeld). Schonere honden:
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221878835
quote:
11s.gif Op maandag 28 september 2026 20:24 schreef sigme het volgende:
Vieze hond!
[ afbeelding ]

Ik ging met Blijvertje onder de buitenkraan (en daarna Mooitje ook nog wat afgespoeld). Schonere honden:
[ afbeelding ]
Wat is de hond klein zonder z'n fluff! O+
Blijvertje is wel echt schattig zeg.
Is de opvoeding eigenlijk veel werk of steekt hij het meeste wel op van Mooitje?
pi_221878859
quote:
Vieze hond!
[ afbeelding ]

:D

Er komt op het werk altijd een jongen met 4 witte honden.
Heen 4x wit, terug 4x zwart :D
Altijd zwemmen in het lekkere vieze meertje.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 september 2026 @ 20:47:46 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221878915
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 17:41 schreef Blues het volgende:

[..]
OV! Trein tot Ams centraal en trammetje 2 of 24 en lunch op het Spui.
Je kan natuurlijk ook met de metro, maar vind tram zo leuk :D
Komt G weer in de krant :P

Tentoonstelling staat al op de lijst idd :Y. Voor een regenachtige vrijdag/zaterdag.
Verder is ook Monopole te Schiedam op de lijst gekomen. Lekker griezelen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221878962
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 20:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat is de hond klein zonder z'n fluff! O+
Blijvertje is wel echt schattig zeg.
Is de opvoeding eigenlijk veel werk of steekt hij het meeste wel op van Mooitje?
Zonder fluff is ie wel kleiner.. maar nog steeds flink groter dan Mooitje:

Mooitje weegt ongeveer 20 kilo, Blijvertje bijna 30...

Blijvertje is de sul van de pups en daarmee de eenvoudigste in de opvoeding. Er komt geen kattekwaad bij hem op en hij is altijd blij en graag bij mij en/of liefste. Afgewassen worden vond hij weer iets heel raars, maar blijkbaar werd van 'm verwacht dat hij afgewassen werd dus liet hij zich afwassen :+
pi_221878967
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 20:47 schreef borisz het volgende:

Komt G weer in de krant :P

Tentoonstelling staat al op de lijst idd :Y. Voor een regenachtige vrijdag/zaterdag.
Verder is ook Monopole te Schiedam op de lijst gekomen. Lekker griezelen :+.
:D

Ik wacht even af wat je er van vind ;)
pi_221879036
Ok, B en ik hebben vastgesteld dat ik het sinterklaas vieren ingewikkeld vind omdat ik met die kant van de familie niks heb. Heb ze sinds vorige sinterklaas niet gezien. Het is een beetje pijnlijk want zij zien elkaar wel vaak, hebben klaverjasavondjes en verjaardagen met elkaar, maar broertje en m'n ouders en ik zijn om historische redenen niet uitgenodigd. Ouders zeiden altijd nee op uitnodigingen en broertje&ik hebben nooit als volwassenen een andere relatie met deze mensen gevormd.

Ja ze nodigen ons uit voor sinterklaas maar ik voel me alsnog een buitenstaander.

Hoe moet ik nou een gedicht schrijven over iemand die ik weer een jaar niet gezien heb. En B z'n gedicht idem.

Maar als ik daar zo'n last van heb dan moet ik daar aan werken. Om te beginnen weer eens bij m'n ouders langs want daar ben ik sinds half april niet geweest. En dan de tantes maar een voor een appen denk ik. Heb een van m'n nichten van de zomer geappt maar die reageerde na een kort appje niet verder. Broertje wilde ook bij een van de tantes langs (want zijn peettante) dus dat kunnen hij en ik dan wel samen plannen.

Kost een boel tijd & mentale kalmte maar het is wel je familie he.
  maandag 28 september 2026 @ 21:14:13 #121
63722 z80
I fink you freaky
pi_221879072
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 21:09 schreef Tele6 het volgende:
Ok, B en ik hebben vastgesteld dat ik het sinterklaas vieren ingewikkeld vind omdat ik met die kant van de familie niks heb. Heb ze sinds vorige sinterklaas niet gezien. Het is een beetje pijnlijk want zij zien elkaar wel vaak, hebben klaverjasavondjes en verjaardagen met elkaar, maar broertje en m'n ouders en ik zijn om historische redenen niet uitgenodigd. Ouders zeiden altijd nee op uitnodigingen en broertje&ik hebben nooit als volwassenen een andere relatie met deze mensen gevormd.

Ja ze nodigen ons uit voor sinterklaas maar ik voel me alsnog een buitenstaander.

Hoe moet ik nou een gedicht schrijven over iemand die ik weer een jaar niet gezien heb. En B z'n gedicht idem.

Maar als ik daar zo'n last van heb dan moet ik daar aan werken. Om te beginnen weer eens bij m'n ouders langs want daar ben ik sinds half april niet geweest. En dan de tantes maar een voor een appen denk ik. Heb een van m'n nichten van de zomer geappt maar die reageerde na een kort appje niet verder. Broertje wilde ook bij een van de tantes langs (want zijn peettante) dus dat kunnen hij en ik dan wel samen plannen.

Vrienden kies je zelf. Familie krijg je. En niemand verplicht dat je iets met de gekregen familie moet.
  maandag 28 september 2026 @ 21:15:26 #122
63722 z80
I fink you freaky
pi_221879087
quote:
Vieze hond!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat kijkt schone Blijvertje blij.
pi_221879091
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
O+ O+ O+
Ik hou er zo van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221879093
quote:

Familie :X ;)
Moet wel van 2 kanten komen hoor, als alleen jij er energie in steekt en je krijgt minimaal terug dan zou ik denken :W
pi_221879144
quote:
Maar als ik daar zo'n last van heb dan moet ik daar aan werken.
Wat een opmerkelijke conclusie dat het werken daaraan dan bestaat uit het aanhalen van de banden door jou.
Je kan ook proberen jouw last ervan te verminderen door ze meer los te laten.

Waarom kies je voor de eerste optie van deze twee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')