Not Foundquote:Op zondag 27 september 2026 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is wat anders. Excursieboekje voor over 2 weken. Vrijdagavond Deventer - Hoek van Holland, avondboot naar Harwich. Zaterdag eerst een paar leuke dingetjes in Harwich dan de trein naar Manningtree. Daar een wandeling van 11km door Constable country, na afloop biertjes klappen in het station daar, trein terug naar Harwich en boot terug naar NL
https://www.smorgensindevroegte.nl/2026/fok/bdv.pdf
Mijn Garmin vond dat ik van 22.30-7 geslapen heb met alleen 2.30-3 even wakker. Aangezien ik tussen 3-3.30 en om 4.30 nog heb liggen appen weet ik vrij zeker dat dat niet waar isquote:Op maandag 28 september 2026 10:16 schreef Barreltje het volgende:
nope, volgens fitbit was het 4.5 uur in totaal deze nacht...nog 2 van die nachten en dan weer normaal doen ( hallo cyclus
)
hier gelukkig ook een thuiswerk dag![]()
Dan lag je tussen 3 en 7 wel rustig iig.quote:Op maandag 28 september 2026 11:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn Garmin vond dat ik van 22.30-7 geslapen heb met alleen 2.30-3 even wakker. Aangezien ik tussen 3-3.30 en om 4.30 nog heb liggen appen weet ik vrij zeker dat dat niet waar is
Je ouders hebben ook een brave zoon met handjesquote:Op maandag 28 september 2026 13:59 schreef Tele6 het volgende:
Sinterklaas/babyverjaardag/concert situatie update -- mijn ouders bieden nu aan om Sinterklaas bij hen thuis te houden. Want anders kan m'n pa er niet bij zijn ivm zijn hernia.
Een brave dochter zou dan de dag van tevoren vast naar haar ouders gaan om te helpen met boodschappen, stoelen van zolder halen, speelgoed voor de kleintjes van zolder halen, theekannen lenen, en wat er al niet meer gedaan moet worden als je 25 man over de vloer krijgt. Zou anders op m'n moeder neerkomen want m'n pa zit met die hernia.
Ik weet dat er niemand is die zegt dat ik dat moet doen. (Vooralsnog niet. En als m'n ma het zegt kan ik er nog steeds proberen onderuit te komen.)
De laatste keer dat m'n ouders zoveel familie over de vloer hadden is 15 jaar geleden. Ze zijn geen goede gastheer en gastvrouw. Als je er op bezoek gaat, kom je waarschijnlijk koud en hongerig thuis.
Ik wil nu al helemaal niet Sinterklaas vieren met de familie.
Ik ga met B wel over een smoes brainstormen.
Gaan jullie dan met auto? Of OV?quote:Op maandag 28 september 2026 16:28 schreef Blues het volgende:
Wat een TT in het stedelijk.
Als je in de buurt bent mensen, je weet niet wat je ziet
Ftfyquote:Op maandag 28 september 2026 13:59 schreef Tele6 het volgende:
Sinterklaas/babyverjaardag/concert situatie update -- mijn ouders bieden nu aan om Sinterklaas bij hen thuis te houden. Want anders kan m'n pa er niet bij zijn ivm zijn hernia.
Een brave dochterhuisslaafje zou dan de dag van tevoren vast naar haar ouders gaan om te helpen met boodschappen, stoelen van zolder halen, speelgoed voor de kleintjes van zolder halen, theekannen lenen, en wat er al niet meer gedaan moet worden als je 25 man over de vloer krijgt. Zou anders op m'n moeder neerkomen want m'n pa zit met die hernia.
Ik weet dat er niemand is die zegt dat ik dat moet doen. (Vooralsnog niet. En als m'n ma het zegt kan ik er nog steeds proberen onderuit te komen.)
De laatste keer dat m'n ouders zoveel familie over de vloer hadden is 15 jaar geleden. Ze zijn geen goede gastheer en gastvrouw. Als je er op bezoek gaat, kom je waarschijnlijk koud en hongerig thuis.
Ik wil nu al helemaal niet Sinterklaas vieren met de familie.
Ik ga met B wel over een smoes brainstormen.
TT = Takke Troep?quote:Op maandag 28 september 2026 16:28 schreef Blues het volgende:
Wat een TT in het stedelijk.
Als je in de buurt bent mensen, je weet niet wat je ziet
Tentoonstelllingquote:Op maandag 28 september 2026 17:24 schreef MadMaster het volgende:
TT = Takke Troep?
Dat was in ieder geval wel mijn indruk toen we met de Grafische School ergens in de jaren 80 de afscheidstentoonstelling van toenmalig directeur Rudi Fuchs, La Grande Parade, bezochten.
Binnen 5 minuten had ik alles wel gezien en zat ik met wat anderen in het restaurant te wachten totdat we de tent weer konden verlaten.
Ben er sindsdien nooit meer geweest…
OV! Trein tot Ams centraal en trammetje 2 of 24 en lunch op het Spui.quote:Op maandag 28 september 2026 17:20 schreef AnneX het volgende:
Gaan jullie dan met auto? Of OV?
Na gister naar Scheveningen en vanmiddag naar Nistelrooy en wegwerk
oponthoud nu op de terugweg met ongebruikelijke file. Goh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |