Wat hier in de buurt geholpen heeft is (bos gebied met het nodige wild). Een fel gekleurd touw bovenlangs het hekwerk. Hierdoor wordt zichtbaar waar wel en waar geen versperring/afrastering is.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:21 schreef Barreltje het volgende:
N avond saam!
Hier een luie zaterdagplannen aan het maken voor opslag systemen,zodat we de ruimte die we hebben nuttig kunnen gebruiken.. ipv alles maar op elkaar te stapelen
Wel og een herten avontuur vandaag.. door het veld van de buurman wandelen met PuP.PuP een beetje scharrelen in het hoge gras/minibos. Sptingt er ineens een hert uit de bosjes.. Hert wil wegrennen, maar rent recht in het hekwerkna 3 pogingen snapt het dat LANGS het hekwerk handiger is.. Pup vind het intressant en gaat snuffelen in het bos waar het hert uit kwam.. Komt er ineens een Jonkie hert uit springen! Jonkie springt ook tegen het hekwerk op en raakt semi verstrikt
Jonkie maakt hele angstige geluiden.PuP inmiddels aan de lijn en een stukje weggelopen. Dus chef naar het Jonkie toe.. Jonkie opgepakt en op het pad gezet zodat het weer naar zn moeder kon.. We namen daarna maar snel de eerste afslag het veld af.. hopelijk hebben de herten elkaar weer gevonden..
Veld is omheind met een stuk of 6 ingangen.. we hebben wel vaker herten daar gezien.. meestsl midden in het veld en kunnen ze nu wegkomen,nu dus ingewikkeld met het hekwerk
Houd hond aan de lijn, zeker als je weet dat daar wild zit. Mijn (jacht) honden lopen altijd aan de lijn.quote:Op zaterdag 26 september 2026 23:21 schreef Barreltje het volgende:
N avond saam!
Hier een luie zaterdagplannen aan het maken voor opslag systemen,zodat we de ruimte die we hebben nuttig kunnen gebruiken.. ipv alles maar op elkaar te stapelen
Wel og een herten avontuur vandaag.. door het veld van de buurman wandelen met PuP.PuP een beetje scharrelen in het hoge gras/minibos. Sptingt er ineens een hert uit de bosjes.. Hert wil wegrennen, maar rent recht in het hekwerkna 3 pogingen snapt het dat LANGS het hekwerk handiger is.. Pup vind het intressant en gaat snuffelen in het bos waar het hert uit kwam.. Komt er ineens een Jonkie hert uit springen! Jonkie springt ook tegen het hekwerk op en raakt semi verstrikt
Jonkie maakt hele angstige geluiden.PuP inmiddels aan de lijn en een stukje weggelopen. Dus chef naar het Jonkie toe.. Jonkie opgepakt en op het pad gezet zodat het weer naar zn moeder kon.. We namen daarna maar snel de eerste afslag het veld af.. hopelijk hebben de herten elkaar weer gevonden..
Veld is omheind met een stuk of 6 ingangen.. we hebben wel vaker herten daar gezien.. meestsl midden in het veld en kunnen ze nu wegkomen,nu dus ingewikkeld met het hekwerk
Rustig gepoetst hoorquote:Op zondag 27 september 2026 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar ging je rustige zondag.
Maar jouw huisgenoot krijgt blijkbaar teveel eten dat hij z’n dieet niet hoeft aan te vullen![]()
Muizen zullen inderdaad sneller zijn dan poes.quote:Op zondag 27 september 2026 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Rustig gepoetst hoorEn met zichtbaar resultaat dus bevredigend.
Qua muizenvangen reken ik niet meer op mijn bejaarde, ook al vindt hij zijn dieetvoer met tijden best stom. Zijn interesse is nu vooral slapen. Bij voorkeur dichtbij of op mij![]()
Hoe is het met je knie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje Cat opgeruimd staat netjes!
Er zijn goede muisverjagers via bol.
Of Senior tegen het geluid kan weet ik niet.
quote:Op zondag 27 september 2026 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Rustig gepoetst hoorEn met zichtbaar resultaat dus bevredigend.
Qua muizenvangen reken ik niet meer op mijn bejaarde, ook al vindt hij zijn dieetvoer met tijden best stom. Zijn interesse is nu vooral slapen. Bij voorkeur dichtbij of op mij![]()
Hoe is het met je knie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door AnneX op 27-09-2026 16:02:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mozartkugeln zijn geweldigquote:Op zaterdag 12 september 2026 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
[..]
Ik zocht terug en zag in 2017 @:PdeHoog erover praten. Misschien heb ik gehallucineerd dat iemand anders dat veel recenter hier ook deed. Of dat ging over iets anders. Was inderdaad in deLidl
en ze lagen er van de Alpenweek ja
.
Nou ja. Wel aanrader dus, als je van marsepein houdt!
Ja da's gewoon een fietspad langs een 80-weg, sinds een jaar of 40.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:02 schreef borisz het volgende:
Even op en neer naar Fryslan voor Sneek - Balk.
Helaas wel saaie etappe. De steden en dorpen zijn. IJlst, Woudsend en Balk in dit geval. Maar helaas wandeltechnisch na IJlst alleen maar langs een drukke weg.
Dus het opschrijfboekje op het nachtkastje kan dicht?quote:Op zondag 27 september 2026 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een boekje naar de drukker gestuurd. Komende woensdag krijg ik twee pakjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |