abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221866549
Mogge!

Mooi @sigme
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 27 september 2026 @ 09:49:36 #32
63722 z80
I fink you freaky
pi_221867047
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 23:21 schreef Barreltje het volgende:
N avond saam!
Hier een luie zaterdag O+ plannen aan het maken voor opslag systemen,zodat we de ruimte die we hebben nuttig kunnen gebruiken.. ipv alles maar op elkaar te stapelen

Wel og een herten avontuur vandaag.. door het veld van de buurman wandelen met PuP.PuP een beetje scharrelen in het hoge gras/minibos. Sptingt er ineens een hert uit de bosjes.. Hert wil wegrennen, maar rent recht in het hekwerk :'( na 3 pogingen snapt het dat LANGS het hekwerk handiger is.. Pup vind het intressant en gaat snuffelen in het bos waar het hert uit kwam.. Komt er ineens een Jonkie hert uit springen! Jonkie springt ook tegen het hekwerk op en raakt semi verstrikt :o Jonkie maakt hele angstige geluiden.PuP inmiddels aan de lijn en een stukje weggelopen. Dus chef naar het Jonkie toe.. Jonkie opgepakt en op het pad gezet zodat het weer naar zn moeder kon.. We namen daarna maar snel de eerste afslag het veld af.. hopelijk hebben de herten elkaar weer gevonden..

Veld is omheind met een stuk of 6 ingangen.. we hebben wel vaker herten daar gezien.. meestsl midden in het veld en kunnen ze nu wegkomen,nu dus ingewikkeld met het hekwerk -O-
Wat hier in de buurt geholpen heeft is (bos gebied met het nodige wild). Een fel gekleurd touw bovenlangs het hekwerk. Hierdoor wordt zichtbaar waar wel en waar geen versperring/afrastering is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221867090
www.maptap.gg September 27
100🎯 90👑 99🔥 98🔥 91👑
Final score: 955

#Polderprikker nummer 118 • 4677/5000
🟩959 🟩922 🟦1000 🟨796 🟦1000
https://polderprikker.nl/
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221867166
96🔥 96🔥 99🔥 91👑 58😔
Final score: 837

#Polderprikker nummer 118 • 4020/5000
🟩933 🟨875 🟨628 🟨712 🟨872
  zondag 27 september 2026 @ 10:22:48 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221867240
leuke polder prikker vandaag! (resultaten minder, maar vooruit)

#Polderprikker nummer 118 • 3712/5000
🟨882 🟧542 🟨631 🟨739 🟩918

maptap ga ik niet posten want ik misprikte de eerste :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_221867298
#Polderprikker nummer 118 • 4044/5000
🟨860 🟨678 🟨661 🟨881 🟩964

96🔥 91👑 36😴 97🔥 77🤗
Final score: 781
pi_221867554
Mss een goeie tip van Zet, Barrel!
Hertjes O+ Zitten hier en op werk ook volop!

Wij gaan zo lunchen aan het Zandvoortse strand met gbroers en schzussen. Weer met 6 ipv 4. 1 broer en g hebben Jom Kipoer gedaan ^O^

[ Bericht 20% gewijzigd door Blues op 27-09-2026 11:40:10 ]
  zondag 27 september 2026 @ 11:59:38 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221867701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 23:21 schreef Barreltje het volgende:
N avond saam!
Hier een luie zaterdag O+ plannen aan het maken voor opslag systemen,zodat we de ruimte die we hebben nuttig kunnen gebruiken.. ipv alles maar op elkaar te stapelen

Wel og een herten avontuur vandaag.. door het veld van de buurman wandelen met PuP.PuP een beetje scharrelen in het hoge gras/minibos. Sptingt er ineens een hert uit de bosjes.. Hert wil wegrennen, maar rent recht in het hekwerk :'( na 3 pogingen snapt het dat LANGS het hekwerk handiger is.. Pup vind het intressant en gaat snuffelen in het bos waar het hert uit kwam.. Komt er ineens een Jonkie hert uit springen! Jonkie springt ook tegen het hekwerk op en raakt semi verstrikt :o Jonkie maakt hele angstige geluiden.PuP inmiddels aan de lijn en een stukje weggelopen. Dus chef naar het Jonkie toe.. Jonkie opgepakt en op het pad gezet zodat het weer naar zn moeder kon.. We namen daarna maar snel de eerste afslag het veld af.. hopelijk hebben de herten elkaar weer gevonden..

Veld is omheind met een stuk of 6 ingangen.. we hebben wel vaker herten daar gezien.. meestsl midden in het veld en kunnen ze nu wegkomen,nu dus ingewikkeld met het hekwerk -O-
Houd hond aan de lijn, zeker als je weet dat daar wild zit. Mijn (jacht) honden lopen altijd aan de lijn.
pi_221868109
Ik had vanochtend een uithuiszetting :D
Al ben ik bang dat het meer een interne verhuizing is.

Sinds een week of 2 had ik door dat er muizen in mijn gangkast woonden. Al een paar aangevreten verpakkingen weggegooid maar 'het leven' zat echt uitmesten in de weg.

Vandaag dus alles eruit en zo-veel weggegooid! Want sommige zaken stonden er al jaren in, ga ik echt niet meer gebruiken. Een tas vol plastic tassen en wat andere spullen bleek muizenvilla. Daar kwam een dikke, weldoorvoede muis uit gevlucht :X
Die tas is niet-doorzocht met inhoud meteen de kliko in gegaan :r

Binnenkort maar eens naar de glasbak met mijn niet-drankprobleem. Liters wijn en bier de gootsteen in gekiept.

In gangkast nu de helft van het vloeroppervlak en planken over :D

Komende week maar even naar de Action voor plastic boxen zodat de villa nog minder aantrekkelijk wordt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221868265
Daar ging je rustige zondag.

Maar jouw huisgenoot krijgt blijkbaar teveel eten dat hij z’n dieet niet hoeft aan te vullen ;)

[ Bericht 26% gewijzigd door Kaatje1 op 27-09-2026 13:34:39 ]
pi_221868411
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar ging je rustige zondag.

Maar jouw huisgenoot krijgt blijkbaar teveel eten dat hij z’n dieet niet hoeft aan te vullen ;)
Rustig gepoetst hoor :) En met zichtbaar resultaat dus bevredigend.
Qua muizenvangen reken ik niet meer op mijn bejaarde, ook al vindt hij zijn dieetvoer met tijden best stom. Zijn interesse is nu vooral slapen. Bij voorkeur dichtbij of op mij O+

Hoe is het met je knie?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221868431
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Qua muizenvangen reken ik niet meer op mijn bejaarde, ook al vindt hij zijn dieetvoer met tijden best stom. Zijn interesse is nu vooral slapen. Bij voorkeur dichtbij of op mij O+

Hoe is het met je knie?
Muizen zullen inderdaad sneller zijn dan poes.
Zag vandaag ergens een filmpje uit een restaurant hier in Arnhem waar tig muizen rondliepen, gewoon tussen de tafels door. Kan het niet meer terugvinden en misschien is het wel AI.

Knie is vandaag niet zo blij, gisteren iets teveel gedaan dus vandaag maar wat meer niets
pi_221868584
@Barreltje
wij staan sinds binnenrijden ‘S Gravenhage in de file onderweg naar de Vliegerdagen op Scheveningen. Loeidruk en staan stil richting haven en
met de rug ernaartoe.
Nondeju. Een volgend x anders aanpakken.
De filmpjes zijn leuker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Cat opgeruimd staat netjes!
Er zijn goede muisverjagers via bol.
Of Senior tegen het geluid kan weet ik niet.
pi_221868761
Ik had sportwedstrijd, eerste van het seizoen. Doel van dit seizoen is om onder de 1u30 te gaan lopen. Vandaag 1u36 gelopen dus helemaal niet ontevreden! En heb me niet kapot gelopen, wel goed tempo gehouden maar ook kunnen genieten. ^O^
pi_221868765
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe is het met je knie?
O+
pi_221868791
Het is warm :%
Ik had mijn zomerse festivalkleding aan moeten trekken
pi_221868905
…dan maar naar Simonis voor een ‘wandeling’ op de menukaart en haring.
Tis nog moderner geworden ofwel QR codes om te bestellen en zo. :Y)
Geen menukaarten cq. placemats meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door AnneX op 27-09-2026 16:02:39 ]
pi_221869254
Ohhhhh paling :9~
  zondag 27 september 2026 @ 16:43:15 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221869405
ohh nederlands gerookte paling O+

en @ hond aan de lijn.. dit met het hert was ook gebeurd als we er zonder PuP hadden gelopen.. hert lag 3 meter van het pad af, en die schrikken op. vaak genoeg gebeurd ook .. dus dat is een beetje heiliger dan de paus geneuzel :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_221869430
Ik erger me nu kapot aan de user interface van de Garmin app.
Ik wilde de wedstrijd (geregistreerd op horloge) koppelen aan m'n trainingsplan in het horloge zodat het trainingsplan succesvol afgerond wordt. Maar omdat de afstand niet perfect matcht, kan ik ze wel koppelen maar denkt hij dat ik nog aan het lopen ben of zo :')
Nu heb ik het trainingsplan alsnog afgerond maar blijkt dat hij dan de wedstrijd wist ipv succesvol afrondt :')
En het plan voor volgende wedstrijd begint vrolijk met een "loop vandaag 80 minuten" want die denkt dat ik nog niks gedaan heb?!
Nou ben ik er zelf bij en doe ik zelf lekker wat ik wil, maar het zou ook wel leuk zijn als de app doet wat hij hoort te doen en "Finish training plan" niet gelijk staat aan "Delete race" hallo. :(
pi_221869642
Het lijkt echt een goede dag te worden! Kennis heeft gisteren een donornier gekregen *O*

SPOILER
pi_221869657
Zo....even reageren op een berichtje van 15 dagen geleden :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2026 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
[..]
Ik zocht terug en zag in 2017 @:PdeHoog erover praten. Misschien heb ik gehallucineerd dat iemand anders dat veel recenter hier ook deed. Of dat ging over iets anders. Was inderdaad in de O+ Lidl O+ en ze lagen er van de Alpenweek ja :D .

Nou ja. Wel aanrader dus, als je van marsepein houdt!
Mozartkugeln zijn geweldig 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_221869658
Balkondeur dicht kunnen doen. Schoonzoon van de buren staat op het balkon met Spanje te bellen, zonder telefoon, zo horen ze m ook wel (ik zat tv te kijken, moest het harder zetten :o ) en ook nog vieze stinkende sigarettenrook (veel smeriger dan zijn schoonmoeder)
  zondag 27 september 2026 @ 17:50:49 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221870016
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 18:02 schreef borisz het volgende:
Even op en neer naar Fryslan voor Sneek - Balk :+.
Helaas wel saaie etappe. De steden en dorpen zijn O+. IJlst, Woudsend en Balk in dit geval. Maar helaas wandeltechnisch na IJlst alleen maar langs een drukke weg.
Ja da's gewoon een fietspad langs een 80-weg, sinds een jaar of 40.
Voor die tijd was er wel een interessantere route over het duw-pad van de trekvaart
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 27 september 2026 @ 18:37:29 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_221870630
Op zoek naar een setje velgen om makkelijk te kunnen wisselen naar winterwielen.
Maar wat een boel lilike zooi er is voor veel te veel geld.
En sommige verkopers willen blijkbaar niet van hun spullen al. De meest belangrijke gegevens ontbreken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221870834
Dagje uit was dus effectief: vertrek 12 uur én om 15 uur een parkeerplek bij Simonis en behalve de foto stop toen pas uitgestapt.
Terug was ietsjes minder erg met kwartier vertraging om eruit te rijden.
Dat was over de helft naar Parijs met doorrijden…

Affijn, de leukste en spectaculairste filmpjes zijn wel op Insta te zien…

Hebben jullie genoten van de zomerse nazomerdag?

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 27-09-2026 18:59:19 ]
pi_221870961
En weer een boekje naar de drukker gestuurd. Komende woensdag krijg ik twee pakjes *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221871043
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2026 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een boekje naar de drukker gestuurd. Komende woensdag krijg ik twee pakjes *O*
Dus het opschrijfboekje op het nachtkastje kan dicht?
Of heb je nog andere invallen?
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 september 2026 @ 19:14:30 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221871194
Het was me het Congresje wel :+.
Vooral weer gezellig. :) En leuk dat het op historische grond is. Het kunststuk waar Hans van Mierlo 60 jaar geleden in klom toen D66 de zaal werd uitgezet omdat de tijd op was, is zelfs teruggeplaatst voor vandaag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221871240
_O- Al een paar weken is er iets raars met mijn kookplaat maar ik kwam er maar niet achter wat er is. Zojuist gebruik ik, blijkbaar voor het eerst in een tijdje, de kleinste pit en opeens zie ik het, de nieuwe hulp heeft 2 pannendragers omgewisseld. Waarom is me dat niet eerder opgevallen :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')