Wow
@Cat-astrophe wat heftig zo voor ene neef.. wél heel fijn dat hij zich meteen zoveel beter voelt. Maar wat een consequenties meteen.. en op werk ook vrij pittig zo te lezen. En dan ook nog het gedoe met je ogen. Hoe gaat het met jou?
@Tele6 wat een gedoe om rolstoel voor oma

en omtrent Sinterklaas etcetera. Ik zou lekker gaan naar waar jij zelf het meeste zin in hebt
En
@Lucky_Strike met de perfecte vakantie

wat fijn! En je zo gegund! Hoe is het inmiddels met je handen?
@Kaatje1 dat klinkt heerlijk! Hoe is het nu met de knie(ën)? En heb je al iets gehoord over hoe de operatie bij nieuwe kat is gegaan? Of moet die nog plaatsvinden?
Ik heb gisteravond appje gestuurd in de team app. Dat ik er al hele week over na aan het denken ben wat te doen als we geen keep hebben, maar het lastig vind. Omdat ik snap dat het meest logisch is als ik keep, maar dat ik na een soms best pittig halfjaar herstellen en opbouwen best wel uitkeek naar zondag voor het eerst weer spelen. En of evt half-half een optie is, dat ik wel helft keep maar iemand anders dan de andere zodat ik óók wat kon spelen. En dat ik het lastig vind om te zeggen omdat ik teambelang ook belangrijk vind, maar ik wel ook een beetje verdrietig werd van het idee van niet kunnen spelen. Dus dat ik het daarom toch maar stuur.
Daar werd heel lief op gereageerd

dus dat was fijn. En nog fijner dat de keep die ik gisteravond vroeg, vandaag liet weten dat ze mee wil doen

en ik dus hele wedstrijd gewoon kan spelen. Maar het voelde wel goed om het wel te zeggen al voordat ik wist of ze zou willen. Dus nog thanks voor alle adviezen/aan het nadenken zetten-posts!
Verder had ik een fijne dag. Om 8u twee buurmeisjes hier terwijl hun moeders naar de kledingbeurs gingen, voor een pyjamafeestje. Om 10.30 werd kleine nichtje gebracht, en kwartiertje daarna laatste buurmeisje opgehaald. Even met nichtje gespeeld en naar een prinsessenfeest in winkelcentrum met een van die twee buurmeisjes + buurvrouw, daarna naar de hockey. Daar heeft ze heel lief naar iedereen gezwaaid en daarna heel zoet bij me in de draagzak in slaap gevallen. En ik heb leuk kunnen kijken naar de wedstrijd van coachteam, gezien wat ik wil trainen woensdag, en de moeder even gesproken van het meisje uit coachteam dat bij ons komt keepen. En paar andere ouders ook. Wel heel leuk, ik hoor van ze allemaal terug dat de meisjes het heel leuk vinden dat ik ze nu train

.