Nee is wat anders. Excursieboekje voor over 2 weken. Vrijdagavond Deventer - Hoek van Holland, avondboot naar Harwich. Zaterdag eerst een paar leuke dingetjes in Harwich dan de trein naar Manningtree. Daar een wandeling van 11km door Constable country, na afloop biertjes klappen in het station daar, trein terug naar Harwich en boot terug naar NLquote:Op zondag 27 september 2026 19:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus het opschrijfboekje op het nachtkastje kan dicht?
Of heb je nog andere invallen?
Gaaf, even voor een wandeling en een paar biertjes naar UKquote:Op zondag 27 september 2026 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is wat anders. Excursieboekje voor over 2 weken. Vrijdagavond Deventer - Hoek van Holland, avondboot naar Harwich. Zaterdag eerst een paar leuke dingetjes in Harwich dan de trein naar Manningtree. Daar een wandeling van 11km door Constable country, na afloop biertjes klappen in het station daar, trein terug naar Harwich en boot terug naar NL
https://www.smorgensindevroegte.nl/2026/fok/bdv.pdf
Dankjewel. Nee hoor.quote:Op zondag 27 september 2026 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar @:anneX als je graag wilt stuur ik je van harte een exemplaar van het Hodonumismatisch vademecum toe hoorKun je zien hoe ik door kan draaien
Als ik toch niemand heb om toestemming aan te vragen, dan maar van profiteren ook toch?quote:Op zondag 27 september 2026 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaaf, even voor een wandeling en een paar biertjes naar UK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En dat is ook primaquote:Op zondag 27 september 2026 20:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dankjewel. Nee hoor.
Ik geniet zo al van je wetenschappelijke analyses van wat, waar en wanneer…
Trouwe lezertjes van de Via Pecunia krijgen ‘m ongevraagd opgestuurd toch?quote:Op zondag 27 september 2026 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar @:anneX als je graag wilt stuur ik je van harte een exemplaar van het Hodonumismatisch vademecum toe hoorKun je zien hoe ik door kan draaien
Ik wil je heel graag stalken maar dan moet je nog steeds wel je adres doorgevenquote:Op zondag 27 september 2026 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Trouwe lezertjes van de Via Pecunia krijgen ‘m ongevraagd opgestuurd toch?
Not Foundquote:Op zondag 27 september 2026 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is wat anders. Excursieboekje voor over 2 weken. Vrijdagavond Deventer - Hoek van Holland, avondboot naar Harwich. Zaterdag eerst een paar leuke dingetjes in Harwich dan de trein naar Manningtree. Daar een wandeling van 11km door Constable country, na afloop biertjes klappen in het station daar, trein terug naar Harwich en boot terug naar NL
https://www.smorgensindevroegte.nl/2026/fok/bdv.pdf
Mijn Garmin vond dat ik van 22.30-7 geslapen heb met alleen 2.30-3 even wakker. Aangezien ik tussen 3-3.30 en om 4.30 nog heb liggen appen weet ik vrij zeker dat dat niet waar isquote:Op maandag 28 september 2026 10:16 schreef Barreltje het volgende:
nope, volgens fitbit was het 4.5 uur in totaal deze nacht...nog 2 van die nachten en dan weer normaal doen ( hallo cyclus
)
hier gelukkig ook een thuiswerk dag![]()
Dan lag je tussen 3 en 7 wel rustig iig.quote:Op maandag 28 september 2026 11:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn Garmin vond dat ik van 22.30-7 geslapen heb met alleen 2.30-3 even wakker. Aangezien ik tussen 3-3.30 en om 4.30 nog heb liggen appen weet ik vrij zeker dat dat niet waar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |