Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Doen ze bij de staatsloterij nou nooit eens.... je wint 1 ton en je krijgt er gratis 1 extra bijquote:Op woensdag 16 september 2026 19:57 schreef spapaars het volgende:
Dat 1 plus 1 gratis gedoe, we worden besodemieterd.
Ja maar je ogen dicht houden slaat nergens op, kan je prima negeren.quote:
Hij mag ook geen geluiden maken dus ook niet kreunen etcquote:Op woensdag 16 september 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
Je wilt zeggen dat 4 mensen al die 7 uur niks hebben bedacht om hem wat te laten zeggen
Kietelenquote:Op woensdag 16 september 2026 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij mag ook geen geluiden maken dus ook niet kreunen etc
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 16 september 2026 20:01 schreef Soury het volgende:
Geldt dit ook niet als een opdracht dat Anne Mea afstand moet houden.
Je mist alleen nog een blauwe jurkquote:Op woensdag 16 september 2026 20:02 schreef Cirilico het volgende:
Met die stilteretraite van Jordy en die zelfgenezing van Delano lijkt het wel een beetje de Jomanda-Show vandaag.
Ik ben alvast gaan staan voor de staande ovatie voor het toneelstukje ...quote:Op woensdag 16 september 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
Ow ja
De Richard show must go on
Ook buiten de poort
Bah bahquote:Op woensdag 16 september 2026 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
Malgosia, "we gaan jou niet delen"
hij mag dus niet met zijn familie
Om Anne meaquote:Op woensdag 16 september 2026 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Stel je toch eens voor dat je na winst buiten juicht, dat iedereen het kan zien....dat doe je toch niet.
Echt, wat een onzin.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Stel je toch eens voor dat je na winst buiten juicht, dat iedereen het kan zien....dat doe je toch niet.
zou dat het zijn, je hoort wel eens commentaar als mensen te enthousiast zijn na winst.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om Anne mea
Dat ze niet wordt aangeraakt
Iemand anders had het niet gered denk ik Anne Mea komt er goed mee weg, valt niet op. Plus zijn die geheime opdrachten veel beter zo dan via een brief.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
Vind de geheime opdracht echt een aanfluiting
Niet de eerste keer dat ze denken dat er niks te zien is als de lichten uit zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja ZB-Materiaal... aangeleverd door Febo![]()
ahhjôh, het is in donker, zien ze thuis toch niet
[ afbeelding ]
Uitloggen?quote:Op woensdag 16 september 2026 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja ZB-Materiaal... aangeleverd door Febo![]()
ahhjôh, het is in donker, zien ze thuis toch niet
[ afbeelding ]
Tja oppert zich zelf graag op blijkbaar en Yvonne moet het maar goed keuren.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze haar hebben laten kutten
ja best eng, ze staat al klaar om weg te komen voordat ze een knuffel te pakken heeftquote:Op woensdag 16 september 2026 20:27 schreef schetterklep het volgende:
Oh die Ana Mea staat heel dicht bij die anderen zeg. Voor je het weet heb je een handje op de schouder en is het over
Tor nu toe wel een leuke maandquote:
Het is inderdaad heel erg verbeterd nu vorige maand bijna alle giftige mensen vertrokken waren. En nou Ricardo ook nog eens weg. Top.quote:
Precies, 3 jankende bondjes en Anna Mae die de kamer niet meer uit durft..quote:
Ian jankt erg hard, maar zijn vrindinnetje kan die beelden van hem en Joshy nog niet op TV gezien hebbenquote:Op woensdag 16 september 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, 3 jankende bondjes en Anna Mae die de kamer niet meer uit durft..
Kan dus wel raden wat er aan de hand is.
En deze gedachte deel ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant is het ook niet logisch natuurlijk gezien dit helemaal geen ongeregelde situatie kan aannemen.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik denk dat Anne Mea de opdracht gehaald heeft en dat daar ruzie van gekomen is.
Dit zou misschien wel eens een optie kunnen zijn die alles compleet in de war gaat schoppen.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Morgen hell en verdoemenis in de loods, zal wel een mix and match worden. Hebben we een tijd niet meer gehad immers.
Van wat ik kon verstaan snikte Anne Mea dat ze me haten of zoiets.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
En deze gedachte deel ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant is het ook niet logisch natuurlijk gezien dit helemaal geen ongeregelde situatie kan aannemen.
Ah dat heb ik niet helemaal meegekregen, ik ga eens terug luisteren met koptelefoonquote:Op woensdag 16 september 2026 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van wat ik kon verstaan snikte Anne Mea dat ze me haten of zoiets.
En we hebben wel vaker mensen uit hun slof zien schieten na punten verlies, vooral als meer mensen zich ermee gaan bemoeien.
Ik ben wel heel erg benieuwd nou.
Klopt het was amper te verstaan, een stuk of 5 keer terug gespoeld, dat is wat ik eruit kon halen.quote:Op woensdag 16 september 2026 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet helemaal meegekregen, ik ga eens terug luisteren met koptelefoon![]()
Dennis: Dit spel is echt genadeloos.
Delano: Wat een gezeik.
*****: Ik ga vanuit 5 nogwat .. daarna kan ik het niet helemaal goed verstaan door de muziek
Hanna: Oooohhh
Anne Mae: Ik durf er echt niet meer uit te komen, daarna iets van gebrabbel wat ik ook niet helemaal lekker mee krijg door de muziek.
En ondertussen zit Ian met rood gehuilde ogenquote:Op woensdag 16 september 2026 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet helemaal meegekregen, ik ga eens terug luisteren met koptelefoon![]()
Dennis: Dit spel is echt genadeloos.
Delano: Wat een gezeik.
*****: Ik ga vanuit 5 nogwat .. daarna kan ik het niet helemaal goed verstaan door de muziek
Hanna: Oooohhh
Anne Mae: Ik durf er echt niet meer uit te komen, daarna iets van gebrabbel wat ik ook niet helemaal lekker mee krijg door de muziek.
Ondertiteling krijgen we zo wie zo wel, anders is het niet te verstaan, vooral het laatste niet van Anne Mae. Ik ben ondertussen wel wat verder gekomen maar nog even aan het finetunenquote:Op woensdag 16 september 2026 22:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt het was amper te verstaan, een stuk of 5 keer terug gespoeld, dat is wat ik eruit kon halen.
Misschien haal je er met koptelefoon nog wat meer uit, en anders neem ik aan dat we er morgen wel ondertiteling bij hebben.Of in elk geval meer context.
Wat een rare shit was dit zeg.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Het Tribunaal
[ afbeelding ]https://i.gyazo.com/efb1b85c3769b35764674bc205e89e97.png
[ afbeelding ]
Wat ik niet snap is: Ze staan er alle 2, beide kanten, gewoon letterlijk voor de loods hem voor een keuze te zetten.quote:Op woensdag 16 september 2026 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat een rare shit was dit zeg.![]()
Je weet gewoon dat die Malgosia een enorm aandeel heeft in het drama.
De dynamische zwabberende cameravoering maakt het ook allemaal heel erg spannend, ik miste nog het "Camera Loopt...... Actie!!! "quote:Op woensdag 16 september 2026 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat een rare shit was dit zeg.![]()
Je weet gewoon dat die Malgosia een enorm aandeel heeft in het drama.
quote:Op woensdag 16 september 2026 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondertiteling krijgen we zo wie zo wel, anders is het niet te verstaan, vooral het laatste niet van Anne Mae. Ik ben ondertussen wel wat verder gekomen maar nog even aan het finetunen![]()
Je moet toch wat op een avond als je even niks te doen hebt
Ik ga vanuit van 5 nog wat, oke dat is nu wel duidelijk te verstaan, maar wat is 5 nog wat? iets met 500 punten?quote:Op woensdag 16 september 2026 23:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het goed gehoord heb.
Ja idd leuk om zo te speculeren en de andere dag te kijken of het klopt of niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga vanuit van 5 nog wat, oke dat is nu wel duidelijk te verstaan, maar wat is 5 nog wat? iets met 500 punten?
Als we kijken naar de opdracht van Anne Mae, dan pakt ze 10% van elk bondje, dat kan toch geen 500 punten zijn of heb ik dit nu even verkeerd. Opdracht mislukt dan gaat er 25% van hun af met minimum van 100.
De rest van de text klopt wel alleen toch nog wel wat moeite met het laatste.
Anne Mae: Ik denk echt dat ..... meer kan ik er echt niet van maken dus hier moeten we het toch mee doen![]()
Ik hoor geen haat of zo, dat sluit ik wel uit.
Leuk om even zo te speculeren. Eventueel kan ik de audiofile online zetten als dat mag natuurlijk
Dan zal ik het ook maar niet doen, tenzij ik toestemming heb natuurlijk dan pleur ik em wel even tijdelijk neerquote:Op woensdag 16 september 2026 23:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd leuk om zo te speculeren en de andere dag te kijken of het klopt of niet.
Ik heb geen idee of audio tegenwoordig hier neer gezet mag worden.
Je kan de vraag in de Feedback zetten dan weet je het van de moderatie zelf.quote:Op woensdag 16 september 2026 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zal ik het ook maar niet doen, tenzij ik toestemming heb natuurlijk dan pleur ik em wel even tijdelijk neer
Waarom niet? het is al uitgezonden. Iedereen kan het terugkijken of luisteren.quote:Op woensdag 16 september 2026 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zal ik het ook maar niet doen, tenzij ik toestemming heb natuurlijk dan pleur ik em wel even tijdelijk neer
Dat is Bastiaan Ragas, de man van Tooske.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Bah, zelfs de voiceover noemt het meeloop gedrag van Yvonne
Jij denkt SERIEUS dat dit een toneelstukje is? Ik bedoel, echt???quote:Op woensdag 16 september 2026 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Als er een categorie 'slechtste toneelstukje' was bij die televizier had ik volle pollen op dit programma gestemd
Niet dus.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
Nou nog ff snel het spel erdoor
En de winnaarrr
Zien we morgen
Dat gekloot met die aandachtsgeile Malgoshia voor de poort? Ja, dat denk ik echt.quote:Op donderdag 17 september 2026 02:35 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Jij denkt SERIEUS dat dit een toneelstukje is? Ik bedoel, echt???
Zij mag binnen een kwartier ná de winst toch óók niet worden aangeraakt door haar eigen bondje? Dus heeft het geen zin om naar boven te gaan en daar te staan juichen. Bovendien zag ik haar al in de fout gaan met het afleiden van Jordy raakte zij een van de andere bondgenoten aan. Is kennelijk niet gezien.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om Anne mea
Dat ze niet wordt aangeraakt
Nou, nou, nou, als er al tokkies tussen zitten dan toch zeker die schoonmoeder.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
Familie Richard is ook ietwat tokkie
Die was pas spannend!quote:Op woensdag 16 september 2026 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
tot morgen![]()
race across the world kijken
Dat was naar het kwartier, dan mag het wel.quote:Op donderdag 17 september 2026 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij mag binnen een kwartier ná de winst toch óók niet worden aangeraakt door haar eigen bondje? Dus heeft het geen zin om naar boven te gaan en daar te staan juichen. Bovendien zag ik haar al in de fout gaan met het afleiden van Jordy raakte zij een van de andere bondgenoten aan. Is kennelijk niet gezien.
Delano is een wonderkindjequote:Op donderdag 17 september 2026 10:22 schreef Scottie16 het volgende:
Trouwens Delano had het over alvleesklier ontsteking, dat denk ik toch van niet. Want dan had hij in het ziekenhuis moeten blijven.
En dat gejank, tja we zullen zien vanavond, dan stop ik ermee ,hoorde ik iemand zeggen. Ze zetten ons aan het denken, dat is opzich leuk maar denk dat het meevalt.
De opdracht duurt van uitdagingsduel tot uitdagingsduel (één week).quote:Op woensdag 16 september 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
En ik ben er nog niet over uit of Anna Mae haar opdracht nu gewonnen heeft of nog niet. Weet helemaal niet hoelang deze nog duurt.
Dat was geen (reguliere) verdienopdracht.quote:Op donderdag 17 september 2026 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bovendien zag ik haar al in de fout gaan met het afleiden van Jordy raakte zij een van de andere bondgenoten aan. Is kennelijk niet gezien.
Letterlijk stond er in de brief dat de regel geldt "tijdens verdienopdrachten, groepsopdrachten en uitdagingsduellen" en start "zodra het alarm klinkt" en eindigt "15 min nadat Jan de loods heeft verlaten".quote:Op donderdag 17 september 2026 11:25 schreef LionHeart het volgende:
Het zal iets zijn van, alleen als Jan in de loods is bij een opdracht. Anders kan het ook niet duren tot een kwartier nadat Jan weg is.
Precies. Net als met Kim en haar hond. Via een brief mochten ze het niet laten weten, ze moesten maar op bezoek komen met het nieuws dat het beestje niet meer leefde. Leverde betere beelden op..quote:Op donderdag 17 september 2026 11:07 schreef LionHeart het volgende:
Die brief was heel raar. Volgens mij de eerste keer dat er een 'witte' brief met zulke informatie kwam. Anouk kreeg niks van haar ex. Demi kreeg niks van haar ex. Alles voor de sensa in dit geval dacht de Febo.
Alles voor de sensa, ik vind het schaamteloos.quote:Op donderdag 17 september 2026 13:56 schreef Cirilico het volgende:
Bizar ook dat de Febo zowel aan de familie als aan de ex-schoonfamilie een uitnodiging verstuurt.
Ze zitten vlak voor de bekendmaking van de Televizier Ring nominatie dus dit kun je verwachten, en wat er vanavond staat te gebeuren hoort hier ook bij.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles voor de sensa, ik vind het schaamteloos.
Dat stemmen kon gister al niet meer dat is dus onzin, plus denk ik niet dat Malgosia een goed uithangbord is.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zitten vlak voor de bekendmaking van de Televizier Ring nominatie dus dit kun je verwachten, en wat er vanavond staat te gebeuren hoort hier ook bij.
Vraag ik me af of ze op uitnodiging daar zijn. Malgosia en dochter willen graag in de spotlights staan, die doen er alles aan om nieuws te maken. Ze hebben het bedoek van die twee ook niet uitgezonden.quote:Op donderdag 17 september 2026 13:56 schreef Cirilico het volgende:
Bizar ook dat de Febo zowel aan de familie als aan de ex-schoonfamilie een uitnodiging verstuurt.
Ja zinloos dus om het als promotie te gebruiken.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Maakt ook niet uit, het is een week geleden opgenomen wat we gisteren zagen.
Check mijn aanpassingen.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zinloos dus om het als promotie te gebruiken.
Als ik de moeder of tante van Ricardo was en ik wist dat de vriendin en haar ordinaire moeder ook bij de poort zouden staan dan was ik echt thuis gebleven.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag ik me af of ze op uitnodiging daar zijn. Malgosia en dochter willen graag in de spotlights staan, die doen er alles aan om nieuws te maken. Ze hebben het bedoek van die twee ook niet uitgezonden.
Als ze dat wisten, maar zijn moeder had toch liever gehad dat hij met hun mee zou gaan. Ik ben wel benieuwd wat er allemaal afgespeeld heeft in de tijd dat Richard daar zat, en die sul had geen flauw benulquote:Op donderdag 17 september 2026 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de moeder of tante van Ricardo was en ik wist dat de vriendin en haar ordinaire moeder ook bij de poort zouden staan dan was ik echt thuis gebleven.
Ik denk ook niet dat die tante en zus het wisten, smerig opzetje dus en Ricardo helemaal in de warrie.quote:Op donderdag 17 september 2026 15:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze dat wisten, maar zijn moeder had toch liever gehad dat hij met hun mee zou gaan. Ik ben wel benieuwd wat er allemaal afgespeeld heeft in de tijd dat Richard daar zat, en die sul had geen flauw benul
Die schoonfamilie lijkt mij echt vreselijkquote:Op donderdag 17 september 2026 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de moeder of tante van Ricardo was en ik wist dat de vriendin en haar ordinaire moeder ook bij de poort zouden staan dan was ik echt thuis gebleven.
Dat verklaart nog niet het skreewe&brulle van Dennis als het "gewoon" een verplaatsting is uit een bondje.. hij klinkt alsof ook zijn koffer al in de sluis staatquote:Op donderdag 17 september 2026 16:29 schreef greysbones het volgende:
Denk dat @:Freaky40 zomaar eens goed zit met zijn mix and match
En dat dit de ‘prijs’ is de Anne mea heeft ‘gewonnen’
Nee, de prijs was weer een percentage van punten van een ander bondje.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:29 schreef greysbones het volgende:
Denk dat @:Freaky40 zomaar eens goed zit met zijn mix and match
En dat dit de ‘prijs’ is de Anne mea heeft ‘gewonnen’
Omdat iedereen waarschijnlijk kwaad op haar is, haar schuld dat ze punten kwijt zijnquote:Op donderdag 17 september 2026 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Maar dat is het ook niet want uit dat bondje van Anna Mae zie je ze ook jankeballen.
Floris en Roma zullen ongetwijfeld aanwezig zijn bij de uitreikingquote:Op donderdag 17 september 2026 18:36 schreef freaky40 het volgende:
De Bondgenoten is genomineerd voor de TR.
Jan ook ?quote:Op donderdag 17 september 2026 18:36 schreef freaky40 het volgende:
De Bondgenoten is genomineerd voor de TR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is al een eer. Jan is goed.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:57 schreef freaky40 het volgende:
Maar hij heeft sterke tegenstanders. En bovendien is dat geen publieksstem maar door een jury.
Heb hem vanmiddag terug gekeken maar wat zei ze nu "We gaan je niet delen"?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2026 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag terug gekeken maar wat zei ze nu "We gaan je niet delen"?
Hem?quote:Op donderdag 17 september 2026 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag terug gekeken maar wat zei ze nu "We gaan je niet delen"?
hem -=De afeveringquote:
Wat een raar iets, hoezo we gaan hem niet delen is het haar eigendom of zoquote:
Heeft ze netjes gedaanquote:
quote:Op donderdag 17 september 2026 19:37 schreef LionHeart het volgende:
Geen verontwaardiging nog, en dat is terecht natuurlijk. Hoort bij het spel.
Valt me mee, zeker omdat we allemaal drama zagen in het voorstukje.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:37 schreef LionHeart het volgende:
Geen verontwaardiging nog, en dat is terecht natuurlijk. Hoort bij het spel.
En waarom flipt hij dan zo?quote:Op donderdag 17 september 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
Ow
Gaat Dennis dit dan verliezen
Omdat hij zichzelf naar voren heeft geschovenquote:
gratisquote:
Heeft hij eerder gedaan en met succes.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij voelde het zeker weer aan, helaas weer verkeerd
Hij had zich vantevoren al ingedekt dat het fout kon gaan.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij voelde het zeker weer aan, helaas weer verkeerd
Floris won vrijwel altijdquote:Op donderdag 17 september 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
De Nieuwe stand na de uitdaging... Dennis doet een Florisje
[ afbeelding ]
heeeel rare knulquote:Op donderdag 17 september 2026 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Man o man zo te keer gaan omdat je verloren hebt
Er zit wel raar volk in die loods hoor
Ja, die spoort niet helemaal volgens mij.quote:
Daar bestaat een woord voor: Mafketels.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Man o man zo te keer gaan omdat je verloren hebt
Er zit wel raar volk in die loods hoor
Ik denk dat ze vergeten dat ze op tv zijn en iedereen het kan zienquote:Op donderdag 17 september 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Ik val iets te laat in een rekenspelletje maar als ik wil ook meteen weer naar een andere zender is ok dit stukje van die gozer zie zeg. Je kan het best vervelend vinden om te verliezen maar we hebben er weer een met een dieper probleem zo te horen
Die camera's zijn ze heel snel vergeten.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vergeten dat ze op tv zijn en iedereen het kan zien
Zo iemand neem je toch niet meer echt serieus
Was waarschijnlijk een tentamen van de toneelschool waar die op zitquote:Op donderdag 17 september 2026 19:48 schreef Scottie16 het volgende:
Wat een flapdrol, ok balen dat je verliest prima. Maar zo achterlijk lopen doen.
Ja schijnbaar. Je zou toch denken dat mensen ondertussen wel weten hoe dingen neergezet worden en dat het je leven lang bij je blijft. Het is niet de eerste RLSquote:Op donderdag 17 september 2026 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die camera's zijn ze heel snel vergeten.
Ach hij is vooral kwaad op zichzelf en reageert het niet af op een ander of de meubels. Het was ook dom hoe hij speeldequote:Op donderdag 17 september 2026 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schijnbaar. Je zou toch denken dat mensen ondertussen wel weten hoe dingen neergezet worden en dat het je leven lang bij je blijft. Het is niet de eerste RLS
Inderdaad, maar ze zijn niet perse uitgekozen op hun iq.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:55 schreef Cirilico het volgende:
Lekker slim van Dylan om aan te geven dat ze bang zijn voor rekenen.Maar ja, als Dennis dan vier keer gaat drukken met het onjuiste antwoord dan geef je dat voordeel alsnog weg.
Dus de Haaien hebben geluk.
Nog steeds lijkt niemand daar door te hebben dat je bij een aantal sommen een deel van het antwoord al meekrijgt in de één na laatste regel. En dat je dan dus alleen de bovenste regel hoeft uit te rekenen, welke ook nog eens de makkelijkste som is.
Ohquote:Op donderdag 17 september 2026 19:57 schreef LionHeart het volgende:
Josh nog even wrijven in de vlek
Wij vinden dat niet raarquote:Op donderdag 17 september 2026 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Ineens 2 bonuskinderen tevoorschijn getoverd
Kinderen van zijn vriend?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Ineens 2 bonuskinderen tevoorschijn getoverd
Mooiquote:Op donderdag 17 september 2026 20:05 schreef LionHeart het volgende:
"Laat acties spreken in plaats van naar woorden vissen" - Sayf
Ik zou voor woeste grond gaanquote:Op donderdag 17 september 2026 19:55 schreef LionHeart het volgende:
Andere genomineerden: Kassa en Woeste Grond. Denk dat DBG wel een kans maakt.
120quote:Op donderdag 17 september 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Volledig willekeurige vraag, maar wat had Anne Mae opgeschreven?
Dat is ook weer zo, hij vroeg ook even alleen gelaten te worden.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hij is vooral kwaad op zichzelf en reageert het niet af op een ander of de meubels. Het was ook dom hoe hij speelde
Haha, dan weet ik wat ik aan je hebt. Nee Sieg hij weet wat hij aan jou heeftquote:Op donderdag 17 september 2026 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Sigourney probeert zich in te likken bij Dylan, maar hij wil haar voor de bus gooien
Dat zou wat zijn, maar is nog nooit gebeurd toch?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:12 schreef Scottie16 het volgende:
Degene die dit wint moet iemand naar huis sturen🤣🤣🤣🤣🤣
Nee en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, maar is nog nooit gebeurd toch?
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en dat gaat ook niet gebeuren.
Vind het met de jonkies nog wel meevallenquote:Op donderdag 17 september 2026 20:16 schreef Scottie16 het volgende:
Nee dat gebeurd ook niet, ik vind er wel steeds minder aan, teveel jonkies en telang bepaalde mensen.
Klopt al dat jonge spul, beetje meer wat ouderen zou beter zijn misschienquote:Op donderdag 17 september 2026 20:16 schreef Scottie16 het volgende:
Nee dat gebeurd ook niet, ik vind er wel steeds minder aan, teveel jonkies en telang bepaalde mensen.
Ik weet zekerquote:Op donderdag 17 september 2026 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Hannah heeft wel een beetje gelijk hoor, ik snap dit drama niet.
Hannah zit nu toch in het bondje met ruim 200 in de min?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet zeker
Dat als Hanna was benadeeld
Ze een andere mening had
Sociaal emotioneel erg sterk jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |