Vraag ik me af of ze op uitnodiging daar zijn. Malgosia en dochter willen graag in de spotlights staan, die doen er alles aan om nieuws te maken. Ze hebben het bedoek van die twee ook niet uitgezonden.quote:Op donderdag 17 september 2026 13:56 schreef Cirilico het volgende:
Bizar ook dat de Febo zowel aan de familie als aan de ex-schoonfamilie een uitnodiging verstuurt.
Ja zinloos dus om het als promotie te gebruiken.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Maakt ook niet uit, het is een week geleden opgenomen wat we gisteren zagen.
Check mijn aanpassingen.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zinloos dus om het als promotie te gebruiken.
Als ik de moeder of tante van Ricardo was en ik wist dat de vriendin en haar ordinaire moeder ook bij de poort zouden staan dan was ik echt thuis gebleven.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag ik me af of ze op uitnodiging daar zijn. Malgosia en dochter willen graag in de spotlights staan, die doen er alles aan om nieuws te maken. Ze hebben het bedoek van die twee ook niet uitgezonden.
Als ze dat wisten, maar zijn moeder had toch liever gehad dat hij met hun mee zou gaan. Ik ben wel benieuwd wat er allemaal afgespeeld heeft in de tijd dat Richard daar zat, en die sul had geen flauw benulquote:Op donderdag 17 september 2026 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de moeder of tante van Ricardo was en ik wist dat de vriendin en haar ordinaire moeder ook bij de poort zouden staan dan was ik echt thuis gebleven.
Ik denk ook niet dat die tante en zus het wisten, smerig opzetje dus en Ricardo helemaal in de warrie.quote:Op donderdag 17 september 2026 15:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze dat wisten, maar zijn moeder had toch liever gehad dat hij met hun mee zou gaan. Ik ben wel benieuwd wat er allemaal afgespeeld heeft in de tijd dat Richard daar zat, en die sul had geen flauw benul
Die schoonfamilie lijkt mij echt vreselijkquote:Op donderdag 17 september 2026 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de moeder of tante van Ricardo was en ik wist dat de vriendin en haar ordinaire moeder ook bij de poort zouden staan dan was ik echt thuis gebleven.
Dat verklaart nog niet het skreewe&brulle van Dennis als het "gewoon" een verplaatsting is uit een bondje.. hij klinkt alsof ook zijn koffer al in de sluis staatquote:Op donderdag 17 september 2026 16:29 schreef greysbones het volgende:
Denk dat @:Freaky40 zomaar eens goed zit met zijn mix and match
En dat dit de ‘prijs’ is de Anne mea heeft ‘gewonnen’
Nee, de prijs was weer een percentage van punten van een ander bondje.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:29 schreef greysbones het volgende:
Denk dat @:Freaky40 zomaar eens goed zit met zijn mix and match
En dat dit de ‘prijs’ is de Anne mea heeft ‘gewonnen’
Omdat iedereen waarschijnlijk kwaad op haar is, haar schuld dat ze punten kwijt zijnquote:Op donderdag 17 september 2026 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Maar dat is het ook niet want uit dat bondje van Anna Mae zie je ze ook jankeballen.
Floris en Roma zullen ongetwijfeld aanwezig zijn bij de uitreikingquote:Op donderdag 17 september 2026 18:36 schreef freaky40 het volgende:
De Bondgenoten is genomineerd voor de TR.
Jan ook ?quote:Op donderdag 17 september 2026 18:36 schreef freaky40 het volgende:
De Bondgenoten is genomineerd voor de TR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is al een eer. Jan is goed.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:57 schreef freaky40 het volgende:
Maar hij heeft sterke tegenstanders. En bovendien is dat geen publieksstem maar door een jury.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |