abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221807382
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 13:56 schreef Cirilico het volgende:
Bizar ook dat de Febo zowel aan de familie als aan de ex-schoonfamilie een uitnodiging verstuurt.
Vraag ik me af of ze op uitnodiging daar zijn. Malgosia en dochter willen graag in de spotlights staan, die doen er alles aan om nieuws te maken. Ze hebben het bedoek van die twee ook niet uitgezonden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221807386
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Maakt ook niet uit, het is een week geleden opgenomen wat we gisteren zagen.
Ja zinloos dus om het als promotie te gebruiken.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221807389
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 14:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja zinloos dus om het als promotie te gebruiken.
Check mijn aanpassingen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 september 2026 @ 14:41:49 #129
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221807421
Ik heb niet gestemd.
Heb het al druk zat met het verwijderen van al de onzin berichten die mijn inbox vervuilen.
pi_221807437
Ik ook niet om de doodeenvoudige reden dat ze hem toch niet gaan pakken. Dat is altijd iets braafs en het liefst van de NPO. Denk dat Jan hem misschien ook wel pakt maar het zal me niets verwonderen dat het die deugkneus van een Tim Hofman wel weer gaat worden of die hysterica en schreeuwlelijk die wel erg in zichzelf begint te geloven Thomas van Groningen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221807519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 14:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Vraag ik me af of ze op uitnodiging daar zijn. Malgosia en dochter willen graag in de spotlights staan, die doen er alles aan om nieuws te maken. Ze hebben het bedoek van die twee ook niet uitgezonden.
Als ik de moeder of tante van Ricardo was en ik wist dat de vriendin en haar ordinaire moeder ook bij de poort zouden staan dan was ik echt thuis gebleven.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221807566
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 15:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Als ik de moeder of tante van Ricardo was en ik wist dat de vriendin en haar ordinaire moeder ook bij de poort zouden staan dan was ik echt thuis gebleven.
Als ze dat wisten, maar zijn moeder had toch liever gehad dat hij met hun mee zou gaan. Ik ben wel benieuwd wat er allemaal afgespeeld heeft in de tijd dat Richard daar zat, en die sul had geen flauw benul _O-
pi_221807669
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 15:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Als ze dat wisten, maar zijn moeder had toch liever gehad dat hij met hun mee zou gaan. Ik ben wel benieuwd wat er allemaal afgespeeld heeft in de tijd dat Richard daar zat, en die sul had geen flauw benul _O-
Ik denk ook niet dat die tante en zus het wisten, smerig opzetje dus en Ricardo helemaal in de warrie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 17 september 2026 @ 16:09:57 #134
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221807818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 15:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Die schoonfamilie lijkt mij echt vreselijk _O-. We weten natuurlijk niet wat zich heeft afgespeeld, maar als je die schoonmoeder zo zag staan met die zonnebril op...dan krijg je wel een vermoeden wat voor types dat zijn.

Maar ja, we weten allemaal dat die Ricardo zelf ook een opgefokt mannetje is, dus misschien past dat wel goed.
pi_221807942
Denk dat @freaky40 zomaar eens goed zit met zijn mix and match
En dat dit de ‘prijs’ is de Anne mea heeft ‘gewonnen’
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  donderdag 17 september 2026 @ 16:35:32 #136
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221807975
quote:
99s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:29 schreef greysbones het volgende:
Denk dat @:Freaky40 zomaar eens goed zit met zijn mix and match
Dat verklaart nog niet het skreewe&brulle van Dennis als het "gewoon" een verplaatsting is uit een bondje.. hij klinkt alsof ook zijn koffer al in de sluis staat :{
pi_221808196
quote:
99s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:29 schreef greysbones het volgende:
Denk dat @:Freaky40 zomaar eens goed zit met zijn mix and match
Nee, de prijs was weer een percentage van punten van een ander bondje.
pi_221808212
Maar dat is het ook niet want uit dat bondje van Anna Mae zie je ze ook jankeballen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221808251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Maar dat is het ook niet want uit dat bondje van Anna Mae zie je ze ook jankeballen.
Omdat iedereen waarschijnlijk kwaad op haar is, haar schuld dat ze punten kwijt zijn :D
pi_221808517
Dat zou mooi zijn als ze gefaald hebben.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221808641
De Bondgenoten is genomineerd voor de TR.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221808735
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:36 schreef freaky40 het volgende:
Floris en Roma zullen ongetwijfeld aanwezig zijn bij de uitreiking :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221808795
Ik wist het gewoon al voor de officiële bekendmaking in Boulevard, je zag de zijkant van de loods met die containers in het voorstukje. Toen wist ik het zeker.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221808853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:36 schreef freaky40 het volgende:
Jan ook ?
pi_221808876
Ja voor mannelijke presentator.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221808882
Je ziet ook de huidige bondjes bij het juich filmpje, dus de wel of niet mix en match valt eenvoudig te deduceren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221808892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:55 schreef freaky40 het volgende:
Ja voor mannelijke presentator.
pi_221808900
Maar hij heeft sterke tegenstanders. En bovendien is dat geen publieksstem maar door een jury.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221808937
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:57 schreef freaky40 het volgende:
Maar hij heeft sterke tegenstanders. En bovendien is dat geen publieksstem maar door een jury.
Dit is al een eer. Jan is goed.
pi_221809197
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')