Ik zou voor woeste grond gaanquote:Op donderdag 17 september 2026 19:55 schreef LionHeart het volgende:
Andere genomineerden: Kassa en Woeste Grond. Denk dat DBG wel een kans maakt.
120quote:Op donderdag 17 september 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Volledig willekeurige vraag, maar wat had Anne Mae opgeschreven?
Dat is ook weer zo, hij vroeg ook even alleen gelaten te worden.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hij is vooral kwaad op zichzelf en reageert het niet af op een ander of de meubels. Het was ook dom hoe hij speelde
Haha, dan weet ik wat ik aan je hebt. Nee Sieg hij weet wat hij aan jou heeftquote:Op donderdag 17 september 2026 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Sigourney probeert zich in te likken bij Dylan, maar hij wil haar voor de bus gooien
Dat zou wat zijn, maar is nog nooit gebeurd toch?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:12 schreef Scottie16 het volgende:
Degene die dit wint moet iemand naar huis sturen🤣🤣🤣🤣🤣
Nee en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, maar is nog nooit gebeurd toch?
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en dat gaat ook niet gebeuren.
Vind het met de jonkies nog wel meevallenquote:Op donderdag 17 september 2026 20:16 schreef Scottie16 het volgende:
Nee dat gebeurd ook niet, ik vind er wel steeds minder aan, teveel jonkies en telang bepaalde mensen.
Klopt al dat jonge spul, beetje meer wat ouderen zou beter zijn misschienquote:Op donderdag 17 september 2026 20:16 schreef Scottie16 het volgende:
Nee dat gebeurd ook niet, ik vind er wel steeds minder aan, teveel jonkies en telang bepaalde mensen.
Ik weet zekerquote:Op donderdag 17 september 2026 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Hannah heeft wel een beetje gelijk hoor, ik snap dit drama niet.
Hannah zit nu toch in het bondje met ruim 200 in de min?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet zeker
Dat als Hanna was benadeeld
Ze een andere mening had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |