Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Yep, hij maakt het zelf zo groot.quote:Op maandag 14 september 2026 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als die gozer gewoon had gereageerd met "welnee joh niks aan de hand" en lacht het weg was er niks aan de hand. Nu schopt hij drama en ga ik geloven dat er wel iets broeit bij die twee.
Ah! Ja dat scheelt dan wel haha!quote:Op maandag 14 september 2026 20:21 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Nee, elke opdracht tot aan het volgende uitdagingsduel
Tot de volgende uitdaging, of dit spelletje meetelt , geen ideequote:Op maandag 14 september 2026 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Heh?! Die opdracht was toch klaar 15 minuten nadat Jan de loods uit was bij dat uitdagingsduel
Zelfs ik begin nu een beetje aan hem te twijfelen.quote:
Ja. Elke verdienopdracht vanaf de zoemer tot 15 min na Jans vertrek. Een week lang.quote:Op maandag 14 september 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot de volgende uitdaging, of dit spelletje meetelt , geen idee
Dus een week lang mag ze niet aangeraakt worden Ik dacht alleen bij de ene spel van de weekquote:Op maandag 14 september 2026 20:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja. Elke verdienopdracht vanaf de zoemer tot 15 min na Jans vertrek. Een week lang.
Alleen tijdens de spellen niet.quote:Op maandag 14 september 2026 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus een week lang mag ze niet aangeraakt worden Ik dacht alleen bij de ene spel van de week
Ik heb het vermoeden dat ze hagelslag van Delano 'geleend' heeft en er ook een dreadlock in de soep van Hannah zat. Tot overmaat van ramp is ze ook nog in haar eentje gaan kakken.quote:Op maandag 14 september 2026 20:28 schreef Dotteke het volgende:
o jee wat heeft yvonne verkeerd gedaan
Ik dacht ook een dagje ofzo, maar ze houdt behoorlijk afstand ook als het niet hoeftquote:Op maandag 14 september 2026 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus een week lang mag ze niet aangeraakt worden Ik dacht alleen bij de ene spel van de week
Eerst zien. Ik schat Hannah tot nu toe ook nog wel hoog in.quote:
Zonder smoesjes redt ze het wel. Het is geen knuffeldame, juiste keuze iig.quote:Op maandag 14 september 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Anna kan er nog smetvrees bij optellen, dan haalt ze de week makkelijk , of een verborgen andere kwaal, zoveel mogelijkheden
Weet niet, Delano is ook ineens weer ziek. Zou me niets verbazen als dit weer gewoon een oude vertrouwde edit-fuck-up is.quote:Op maandag 14 september 2026 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs ik begin nu een beetje aan hem te twijfelen.
Dan zet de febo hem wel slecht (om in bondgenotentaal te spreken), want nu lijkt het alsof hij tijdens spellen ziek is, maar wel aanwezig is tijdens feestjes en laat in de nacht ouwehoeren.quote:Op maandag 14 september 2026 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet, Delano is ook ineens weer ziek. Zou me niets verbazen als dit weer gewoon een oude vertrouwde edit-fuck-up is.
ehhhquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ze knuffelen om elke zucht en scheet.
En Josh bevestigde dat door te zeggen dat ze een scherpe blik had (of zoiets)quote:Op maandag 14 september 2026 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Lissane? met haar bezopen kop, je vond hem leuk hè, zag het vanaf dag 1
Dat niet mogen aanraken geldt alleen tijdens de verdienopdrachten. Tot 15 minuten na de opdracht.quote:Op maandag 14 september 2026 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Die Anna Mae moest zich verantwoorden tegenover haar eigen bondje waarom ze niet bij de groep wilde zitten omdat ze zou 'stinken' maar ehhh, die weten toch dat ze een geheime opdracht heeft? Of hoort dat er niet bij en stinkt ze echt? Vaag verhaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Altijd is Kort Jakje ziek tijdens opdrachten, maar buiten opdrachten niet.....
Er was geen terugkeer van Mercedes maar die was DJ en die doen hun ding en krijgen geen zendtijd.quote:Op dinsdag 15 september 2026 02:23 schreef dbgfan het volgende:
Groot deel van de aflevering over 2 meiden die tijdens een feestje een beetje zaten te geinen over gevoelens. Lisanne had het wel goed dat Joshlyn Ian wel zag zitten, aangezien Josh reageerde dat ze dat wel scherp had gezien ofzo. Josh voelt dus duidelijk wel iets voor Ian. Andersom helemaal niet.
De terugkeer van Mercedes ging een beetje als een nachtkaars uit. Er was nauwelijks reactie volgens mij.
Nee snap het wel. Uitschakelen die handel, 200 punten van uitdaging hakt er ook in.quote:
Ja, hij is er weer helemaal bij, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Delano weer ff uit bed om te lachen
Apart ja team Yvonne, en je hoeft jezelf niet te veranderen omdat iemand iets van je vindt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een zeikerd om van de daken te schreeuwen dat ze iemand met alle winden mee vind waaien, ze is aan het wijzen bah en dan gaat iedereen er wat van vinden.
quote:
Of weer een opoe of grootmoe overleden.quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Misschien is zijn verkering wel uit.
En met haar gedram krijgt ze de hele club mee.quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Die snotneus doet alsof Yvonne haar ondergoed op dak gepleurd heeft en die jongens lullen nog met 'r mee ook.
Of Schoonmama Malgosia neemt afscheid als schoonmamsquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of weer een opoe of grootmoe overleden.
Ricardo is uit het testament geschrapt?quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of Schoonmama Malgosia neemt afscheid als schoonmams
Die zijn zwartquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of weer een opoe of grootmoe overleden.
Delano is echt een valse nicht. Simone is weg en Yvonne is de pispaal van de maand. (of Anne Mea, daar wordt nog over vergaderd)quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Die snotneus doet alsof Yvonne haar ondergoed op dak gepleurd heeft en die jongens lullen nog met 'r mee ook.
Staat ook op haar strotjequote:Op dinsdag 15 september 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gezever over welke kleur pesto. Who cares
Ik heb niet terug gekekenquote:
Ja te aardigquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beschuldigd Vonyy van meeloperheid
Hoe durft ze?quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gekeken
Delano die advies geeft
Nou daar moet je echt wat mee doen
Not
Tsssssquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niks, Hannah vind dat ze met alle winden mee waait dat is het.
Dochter malgoysaquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. het is uit met god weet wie en waar
Het was toch al een wankel gedoetje die relatie.quote:
Dat vind ik altijd zo raar, dat iedereen gaat janken.quote:
Ja blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was toch al een wankel gedoetje die relatie.
Ze staat vooraanquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Josh: Even geen mensen achter hem aan en ze loopt achter hem aan.
Opdrachtje van mama Malgosiaquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:06 schreef JJ76 het volgende:
Doordat contact met zijn familie niet goed is, maakt ze het uit. Uhhhhh ok.
En hij heet gewoon Richard en niet Ricardoquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zou zweren dat er iemand dood isOveracterende eikel
Die Malgosia loopt zijn familie aardig af te katten heb ik begrepen. Dat is geen fijne schoonmoederquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:06 schreef JJ76 het volgende:
Jaaaquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En hij heet gewoon Richard en niet Ricardo
Ze vliegt er altijd als eerste op afquote:
Ohw hij heeft een Toneelnaamquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En hij heet gewoon Richard en niet Ricardo
Ik had het maar bij Richard gehoudenquote:
Kreeg die extra punten voor, half uurtje blijven liggen jammerenquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Boehoehoeeeeeeeee![]()
[ afbeelding ]
Ik vind haar een beetje op Z0ë lijken,quote:
ja die.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje op Z0ë lijken,
Maximum Exposurequote:Op dinsdag 15 september 2026 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kreeg die extra punten voor, half uurtje blijven liggen jammeren
Ja echt he, heel veelquote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hannah is inderdaad afquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
Ok die Hannah is bij mij afgeschreven, wat een uit de hoogt debiel wijf zeg. Ze pakt alles aan om Yvonne haar woorden te verdraaien.
Weer dagelijks te zien op SBS9.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat las ik al, ik vind het een keer kijken wel genoegquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer dagelijks te zien op SBS9.
en sleept de rest mee want met iedereen staat ze te pratenquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
Ok die Hannah is bij mij afgeschreven, wat een uit de hoogt debiel wijf zeg. Ze pakt alles aan om Yvonne haar woorden te verdraaien.
Rotte appelquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:19 schreef StephanL het volgende:
Hannah kan niet snel genoeg oprotten.
Samen met Delanoquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:19 schreef StephanL het volgende:
Hannah kan niet snel genoeg oprotten.
De camera ontwijken?quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:22 schreef spapaars het volgende:
Wat is dat toch? Onder de dekens kruipen met verdriet?
Was toch wel iets, met bewoners die de gehele tijd daar waren.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat las ik al, ik vind het een keer kijken wel genoeg
Ja dat is waar, je zag er meer van dan van de BGNquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch wel iets, met bewoners die de gehele tijd daar waren.
Je leerde ze echt kennen.
-100 puntenquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:26 schreef StephanL het volgende:
Dat is een zorg minder in vossenbondje
Wachten op Delano.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou Richardo neemt wel de Maximale Exitroute .. 24uur lang nee toch?
Brechtje pakt even haar "Ik ben zo schattig en lief" momentje.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
PokeMae kan toch gewoon meeknuffelen tussen de games in?
[ afbeelding ]
Dat is voor de zender.quote:
Als ik haar hoor en zie moet ik telkens denken: haar naam was vroeger Hansquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wij als Hanna weer lult
[ afbeelding ]
Had ik al gezegd dat ik steeds aan Adje Visser moet denken?quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ik haar hoor en zie moet ik telkens denken: haar naam was vroeger Hans
Morgen aflevering met als hoofdrol een search and rescue team: Waar is Delanoquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:35 schreef spapaars het volgende:
Delano wordt nog steeds vermist, tot nu toe zonder resultaat.
In de nacht de Poort uit, regelrecht de onherbergzame Flevopolder inquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:35 schreef spapaars het volgende:
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ik haar hoor en zie moet ik telkens denken: haar naam was vroeger Hans
Das klote! Hier geen problemen mee (NLZiet).quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:39 schreef Cosima het volgende:
Ik heb nu al twee dagen dat bij terug kijken de aflevering hapert na de eerste reclame. Ik word er echt niet goed van, het is niet meer te kijken.. Meer mensen hier last van?
Die vreet zich buiten helemaal te pletter nu het nog kan met die -145+ punten, daarom een nachtje extraquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:35 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel op het verhaal van Floris en Senna.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:06 schreef JJ76 het volgende:
Gast, wat is er mis met jou. Jezus.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zou zweren dat er iemand dood isOveracterende eikel
Waar is dit een reactie op? Heb ik iets gemist? Over iedereen in de loods zal op SM toch wel negatief gesproken worden? Sayf is een rare kwiebes, maar geen slecht persoon, ik snap niet dat je als zus zijnde dit toch plaatst, gewoon geen aandacht aan die trollen geven.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:23 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Statement van zus van Zayf
(Mocht postimg niet werken, wie oh wie kan hem op een andere manier plaatsen)
Josh heeft toch een oogje op Ian, niet op Ricardo?quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Richard nu kan je aanpappen met Joshje bent vrij
Heb je het zelf opgenomen en kijk je het zo terug?quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:39 schreef Cosima het volgende:
Ik heb nu al twee dagen dat bij terug kijken de aflevering hapert na de eerste reclame. Ik word er echt niet goed van, het is niet meer te kijken.. Meer mensen hier last van?
Nieuwe heks in the house!quote:Op woensdag 16 september 2026 00:54 schreef Cirilico het volgende:
Vriendin van Ricardo doet een Mexxje. Die heeft natuurlijk van moeder Malgosia geleerd hoe je een man bespeelt. Enfin. Dag, Ricardo.![]()
Yvonne is inderdaad iemand die niet makkelijk haar eigen mening geeft, maar daar heeft Hanna niks mee te maken. Je hoeft het niet tien keer te benoemen of te bespreken met anderen. Ga iemand die introvert is niet pushen met je asociale bulldozer-karakter. Laat haar in haar waarde.
Het ergste is nog dat Hanna vijf verdraaide versies doorvertelt van wat Yvonne daadwerkelijk gezegd heeft. Ze heeft het gewoon op d'r gemunt. Onaardig sekreet.
quote:Op woensdag 16 september 2026 09:23 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk gewoon een reactie op Fabelulu en haar Siminion. Die kwamen er gewoon achter dat Sayf buiten de loods populairder is dan ze hadden verwacht (en dan zij zelf zijn). Dan moet er natuurlijk wederom zwart gemaakt worden om zichzelf beter te laten lijken.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:35 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Waar is dit een reactie op? Heb ik iets gemist? Over iedereen in de loods zal op SM toch wel negatief gesproken worden? Sayf is een rare kwiebes, maar geen slecht persoon, ik snap niet dat je als zus zijnde dit toch plaatst, gewoon geen aandacht aan die trollen geven.
En laten we Julia niet vergetenquote:Op woensdag 16 september 2026 10:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk gewoon een reactie op Fabelulu en haar Siminion. Die kwamen er gewoon achter dat Sayf buiten de loods populairder is dan ze hadden verwacht (en dan zij zelf zijn). Dan moet er natuurlijk wederom zwart gemaakt worden om zichzelf beter te laten lijken.
Ligt gewoon in de aard van dat blauwe mormel, zo zagen we met dat domme slipper verhaal.
Niet gezien maar kijk er niet van op... De zelfverklaarde heilige boonquote:Op woensdag 16 september 2026 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En laten we Julia niet vergeten
Die bij Nick in de auto ook geen aardige woorden had over Sayf
Zat haar nog dwars dat Sayf haar aansprak over het feit dat ze zomaar de kamer binnenliepquote:Op woensdag 16 september 2026 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En laten we Julia niet vergeten
Die bij Nick in de auto ook geen aardige woorden had over Sayf
Preciesquote:Op woensdag 16 september 2026 11:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat haar nog dwars dat Sayf haar aansprak over het feit dat ze zomaar de kamer binnenliep
Flikkerdeflik situatie.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Defano is een deugkneus, dus het verwonderd me niets dat hij Sayf fanboy is.
Dus ze besluit niet te reageren door met een heel essay te reageren?quote:Op woensdag 16 september 2026 09:23 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat viel mij ook opquote:Op woensdag 16 september 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Bah, zelfs de voiceover noemt het meeloop gedrag van Yvonne
Die voiceover lult er wel vaker naast de laatste tijdquote:Op woensdag 16 september 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Bah, zelfs de voiceover noemt het meeloop gedrag van Yvonne
Het is over het algemeen cynisch bedoeld.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die voiceover lult er wel vaker naast de laatste tijd
quote:Op woensdag 16 september 2026 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Die doos weet niet dat zo'n brief ook negatief kan uitpakken?
Grrrr ik ga met spullen gooien
Ik dacht eerst een overleden tweelingbroer ofzo, wat is dit voor overlijdensadvertentie zegquote:Op woensdag 16 september 2026 09:23 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
vanaf een opdracht tot een kwartier nadat Jan is vertrokken na een opdracht oidquote:Op woensdag 16 september 2026 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Mag Anna Mae wel anderen aanraken weer, dit is toch een opdracht?
4 zakjes Movicolon deed wonderenquote:Op woensdag 16 september 2026 19:50 schreef Cirilico het volgende:
De sfeer is meteen minder zen vanaf het moment dat Delano binnenwandelt. Jammer dat ie terug is.
En wat zegt ie nou?opgelost door zijn eigen lichaam en zijn eigen rust, maar wel met zware medicatie?
Ontzettende lange tekst ook, kon veel korter. We weten nu wel dat het echt om de zus van Sayf gaatquote:Op woensdag 16 september 2026 19:49 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een overleden tweelingbroer ofzo, wat is dit voor overlijdensadvertentie zeg
Laten schrikkenquote:Op woensdag 16 september 2026 19:57 schreef Soury het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om niks te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |