Met die bikkel van mij zijn ze wel een uur bezig geweest om het terug te zetten, geen kik, wat... hij hielp zelfs mee voor een goede houding om die arm terug te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2026 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan piep je wel anders als je arm uit de kom is, dan gilt die wel als een mager speenvarken (halal)
Een collega van mij reageerde net zo. Mensen die het vaker hebben, reageren niet als een gillend speenvarken.quote:Op maandag 14 september 2026 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan piep je wel anders als je arm uit de kom is, dan gilt die wel als een mager speenvarken (halal)
Het is duidelijk dat jij niet in die loods past. ALLES is een probleem!quote:Op maandag 14 september 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Zie het probleem niet dat Anne-Mae op zich zelf wil eten. Drama om niks zeg.
Ze valt wel op. Ik zou mijn eerste vermoedens van een geheime opdracht krijgen. Ook al heeft dit er niks mee te maken.quote:Op maandag 14 september 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ze koken te vet, IenieMinie wil eigen eten, ze komt teveel aan.. denk zequote:Op maandag 14 september 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Hé Amsterdamse oosterling, wees eens aardigquote:Op maandag 14 september 2026 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor was duidelijk te zien. Hij is goed gespierd dus dat hangt niet zo laag.
Niet alleen bij jou doet hier ook niets en alle caps die hier staan van Gyazo zijn wegquote:Op maandag 14 september 2026 18:22 schreef LionHeart het volgende:
Gyazo kapot bij mij, maar doe net alsof hieronder het plaatje staat van de Bondgenoten waarin staat dat ze om 18:45 live gaan op Insta en Tiktok vanuit de loods.
Dat sowiesoquote:Op maandag 14 september 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij niet in die loods past. ALLES is een probleem!
Ze hebben een weegschaal.quote:Op maandag 14 september 2026 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze koken te vet, IenieMinie wil eigen eten, ze komt teveel aan.. denk ze
Ah, reset ik toch nix voor nix, nou ja dan maar snel een andere server zoekenquote:Op maandag 14 september 2026 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou doet hier ook niets en alle caps die hier staan van Gyzao zijn weg
Ze heeft een air van hier tot Tokioquote:Op maandag 14 september 2026 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Mercedes een onaangenaam meisje.
Misschien kan ze nog steeds niet kakken?quote:Op maandag 14 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
Er vallen er een paar behoorlijk af
Maar Anne mea zou aankomen
Das raar
Ow jaquote:Op maandag 14 september 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kan ze nog steeds niet kakken?
Of de kussenkist buitenquote:Op maandag 14 september 2026 19:48 schreef Soury het volgende:
Oh jéé hebben we weer nacht bankzitters, nog een paar keer en is het vieze hoekje weer bezet
Meer uit de hersenspinsels uit haar eigen hoofdquote:Op maandag 14 september 2026 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Uit welke hemel komt dat verhaal van Josh en Ian ineens vallen?
Ohh ja dat, ze is al een week niet geweest, zei ze vorige weekquote:Op maandag 14 september 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kan ze nog steeds niet kakken?
Er komen wel meer aan daar.quote:Op maandag 14 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
Er vallen er een paar behoorlijk af
Maar Anne mea zou aankomen
Das raar
Dat, het wordt door anderen de wereld in geholpen. Hij weet van niks maar door de vraag van Josh en het gezicht daarna zou ik bijna denken dat ze het jammer vind dat er bij hem niks is.quote:Op maandag 14 september 2026 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Uit welke hemel komt dat verhaal van Josh en Ian ineens vallen?
Terwijl ze het gewoon goed zag, iig dat Jos Ian wel heel leuk vindt.quote:
Dat vraag ik mij ook afquote:Op maandag 14 september 2026 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft Ian nou weer fout gedaan volgens Josh?
Josh wist zelf niet hoe snel ze achter Ian aan moest om even te kletsen.quote:Op maandag 14 september 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Terwijl ze het gewoon goed zag, iig dat Jos Ian wel heel leuk vindt.
Is ook zo aan haar reactie te zien (en je lijkt op mijn ex)quote:Op maandag 14 september 2026 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Lissane? met haar bezopen kop, je vond hem leuk hè, zag het vanaf dag 1
Hij doet dit even voor de camera zodat zijn vriendin dit ziet.quote:Op maandag 14 september 2026 20:05 schreef spapaars het volgende:
Arrogante, té kort geknipte leeghoofd heeft even de hoofdrol.
Syggy? Of bedoel je Iggy Pop die de hele studio omver trokquote:Op maandag 14 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar Avro's TopPop.. met Adje Visseren nu zie ik Syggy daar lopen en kan me niet aan de indruk onttrekken
Mijn ex was daar zo'n 48 jaar geleden een van de dansers in de studio.... tering ik wordt oudquote:Op maandag 14 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar Avro's TopPop.. met Adje Visseren nu zie ik Syggy daar lopen en kan me niet aan de indruk onttrekken
Penny?quote:Op maandag 14 september 2026 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn ex was daar zo'n 48 jaar geleden een van de dansers in de studio.... tering ik wordt oud
Gerard Joling?quote:Op maandag 14 september 2026 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn ex was daar zo'n 48 jaar geleden een van de dansers in de studio.... tering ik wordt oud
Jah de Dancing Troll bij gebrek aan een clipquote:Op maandag 14 september 2026 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee dat was 'n adhd-dansmarieke [ afbeelding ]
als blikken konden doden zaten we nu aan de koffie met kruimelcakequote:Op maandag 14 september 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
Ik vond die blik van Ian naar Jos in de badkamer ook wel wat zwoel hoor.
Ian zit al op Joshy vanaf dat ze Cowboyhoeden op hebben, de vieze geilneefquote:Op maandag 14 september 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
Ik vond die blik van Ian naar Jos in de badkamer ook wel wat zwoel hoor.
quote:Op maandag 14 september 2026 20:15 schreef StephanL het volgende:
Oh ja Roxy en dinges uit elkaar las ik
Ik mis alleen de beelden nog.quote:
Prioriteitenquote:Op maandag 14 september 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Buiten uitzendingen lees ik weinig mee hier. Werken en zo.
Van alles graagquote:
Ook elke keer hetzelfde riedeltjequote:Op maandag 14 september 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
Joce lult zoals de wind waait
Zelfreflectie van 0,0
Nee, elke opdracht tot aan het volgende uitdagingsduelquote:Op maandag 14 september 2026 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Heh?! Die opdracht was toch klaar 15 minuten nadat Jan de loods uit was bij dat uitdagingsduel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |