Terwijl ze het gewoon goed zag, iig dat Jos Ian wel heel leuk vindt.quote:
Dat vraag ik mij ook afquote:Op maandag 14 september 2026 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft Ian nou weer fout gedaan volgens Josh?
Josh wist zelf niet hoe snel ze achter Ian aan moest om even te kletsen.quote:Op maandag 14 september 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Terwijl ze het gewoon goed zag, iig dat Jos Ian wel heel leuk vindt.
Is ook zo aan haar reactie te zien (en je lijkt op mijn ex)quote:Op maandag 14 september 2026 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Lissane? met haar bezopen kop, je vond hem leuk hè, zag het vanaf dag 1
Hij doet dit even voor de camera zodat zijn vriendin dit ziet.quote:Op maandag 14 september 2026 20:05 schreef spapaars het volgende:
Arrogante, té kort geknipte leeghoofd heeft even de hoofdrol.
Syggy? Of bedoel je Iggy Pop die de hele studio omver trokquote:Op maandag 14 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar Avro's TopPop.. met Adje Visseren nu zie ik Syggy daar lopen en kan me niet aan de indruk onttrekken
Mijn ex was daar zo'n 48 jaar geleden een van de dansers in de studio.... tering ik wordt oudquote:Op maandag 14 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar Avro's TopPop.. met Adje Visseren nu zie ik Syggy daar lopen en kan me niet aan de indruk onttrekken
Penny?quote:Op maandag 14 september 2026 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn ex was daar zo'n 48 jaar geleden een van de dansers in de studio.... tering ik wordt oud
Gerard Joling?quote:Op maandag 14 september 2026 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn ex was daar zo'n 48 jaar geleden een van de dansers in de studio.... tering ik wordt oud
Jah de Dancing Troll bij gebrek aan een clipquote:Op maandag 14 september 2026 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee dat was 'n adhd-dansmarieke [ afbeelding ]
als blikken konden doden zaten we nu aan de koffie met kruimelcakequote:Op maandag 14 september 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
Ik vond die blik van Ian naar Jos in de badkamer ook wel wat zwoel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |