HOE BEDOEL JE!?quote:Op maandag 14 september 2026 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Kan Ricardo alles alleen maar op n kwade toon zeggen?
Daisy Bellequote:Op maandag 14 september 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
Oh, welke DJ zou dat nou toch zijn??
Gôh ik ben zooww nieuwsgierigquote:Op maandag 14 september 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
Oh, welke DJ zou dat nou toch zijn??
Hou je arm vandaag ff hoogquote:Op maandag 14 september 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Security: Hou 'm wel rustig vandaag ..
Ok, dokter Security.
Dacht dat die dan een stuk lager zit/hangt als die uit de kom is. Dit was weer een Zeef verhaalquote:Op maandag 14 september 2026 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik geloof hier dus helemaal geen kut van Zeef![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 14 september 2026 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
Wat niet? Arm uit de kom? Sommige mensen hebben dat heel snel.quote:Op maandag 14 september 2026 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
Dan piep je wel anders als je arm uit de kom is, dan gilt die wel als een mager speenvarken (halal)quote:
Er staat een spoiler daar kun je het echt beter zienquote:Op maandag 14 september 2026 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
Nee hoor was duidelijk te zien. Hij is goed gespierd dus dat hangt niet zo laag.quote:Op maandag 14 september 2026 19:40 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dacht dat die dan een stuk lager zit/hangt als die uit de kom is. Dit was weer een Zeef verhaal
Jij misschien wel ja.quote:Op maandag 14 september 2026 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan piep je wel anders als je arm uit de kom is, dan gilt die wel als een mager speenvarken (halal)
Veel vechtsporters hebben het vakerquote:Op maandag 14 september 2026 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan piep je wel anders als je arm uit de kom is, dan gilt die wel als een mager speenvarken (halal)
Yup, hier een. Kleine misbeweging en hij schiet eruit. Dat leverde de eerste paar keren paniek op, nu is het gewoon terug duwen en door (met baggerspierpijn, dat wel).quote:Op maandag 14 september 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat niet? Arm uit de kom? Sommige mensen hebben dat heel snel.
Alleen watjesquote:Op maandag 14 september 2026 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |