Met die bikkel van mij zijn ze wel een uur bezig geweest om het terug te zetten, geen kik, wat... hij hielp zelfs mee voor een goede houding om die arm terug te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2026 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan piep je wel anders als je arm uit de kom is, dan gilt die wel als een mager speenvarken (halal)
Een collega van mij reageerde net zo. Mensen die het vaker hebben, reageren niet als een gillend speenvarken.quote:Op maandag 14 september 2026 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan piep je wel anders als je arm uit de kom is, dan gilt die wel als een mager speenvarken (halal)
Het is duidelijk dat jij niet in die loods past. ALLES is een probleem!quote:Op maandag 14 september 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Zie het probleem niet dat Anne-Mae op zich zelf wil eten. Drama om niks zeg.
Ze valt wel op. Ik zou mijn eerste vermoedens van een geheime opdracht krijgen. Ook al heeft dit er niks mee te maken.quote:Op maandag 14 september 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ze koken te vet, IenieMinie wil eigen eten, ze komt teveel aan.. denk zequote:Op maandag 14 september 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Hé Amsterdamse oosterling, wees eens aardigquote:Op maandag 14 september 2026 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor was duidelijk te zien. Hij is goed gespierd dus dat hangt niet zo laag.
Niet alleen bij jou doet hier ook niets en alle caps die hier staan van Gyazo zijn wegquote:Op maandag 14 september 2026 18:22 schreef LionHeart het volgende:
Gyazo kapot bij mij, maar doe net alsof hieronder het plaatje staat van de Bondgenoten waarin staat dat ze om 18:45 live gaan op Insta en Tiktok vanuit de loods.
Dat sowiesoquote:Op maandag 14 september 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij niet in die loods past. ALLES is een probleem!
Ze hebben een weegschaal.quote:Op maandag 14 september 2026 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze koken te vet, IenieMinie wil eigen eten, ze komt teveel aan.. denk ze
Ah, reset ik toch nix voor nix, nou ja dan maar snel een andere server zoekenquote:Op maandag 14 september 2026 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou doet hier ook niets en alle caps die hier staan van Gyzao zijn weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |